Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Barci - a kecske... a barátom.

Nos, akkor itt egy megtörtént eset.
Helyszín: Románia

Egy 12 éves kislány története, különös szeretettel teli kapcsolata egy kis kecskével, melyet nap-mint nap kivitt a mezőre. Egy napsütéses reggelen szegődött a lány mellé, mikor egyszer iskolába indult. Csak az Isten tudja honnan. . .
Úgy játszott vele, mint kutyus a gazdival, incselkedtek, futkároztak egymással. . .
A kislány nehéz napjait mindig elmesélte társának. Az iskolai problémákat, a szemtelenkedő kisfiúk bolondozásait, a barátnőjével őrzött hétpecsétes titkokat. . .
A kis kecske nagy szemekkel figyelte, amint a lány mesél neki, Tündi úgy érezte, kis barátja minden szavát érti.
Nevet is adott neki: Barci.
Mikor szomorú volt, Barci odabújt hozzá, és apró "vakkantásokkal" jelezte, hogy nincs semmi baj.

Teltek a hetek, elszaladt néhány hónap, a kis kecske szépen cseperedett, bundája erősödött, a lány igazi családtagként tekintett rá.
Tündi szülei ebből az egészből jóformán semmit nem vettek észre, folyton rohantak, ők a kecskét "csak" egy állatnak tekintették.
Egy őszi nap, mikor Tündi hazasietett az iskolából, nem találta Barcit, nem várta senki sem.
Arra gondolt, talán a szülei megint kikötötték a kis rétre legelni - néhányszor megtették - Barcit, sietős léptekkel szaporázott a rét felé.
Ott azonban egy szerencsétlenül földbevert karón kívül mást nem talált. Megszállta a lányt valami balsejtelem, mely szorongatni kezdte kicsi szívét, aggódva indult a ház felé.
Szüleit kérdőre vonván tőlük nyugodt tekintettel ezt a választ kapta: -"Ja a kecske?. . . a nagy hűtőben van kislányom, tudod, meglepetésnek szántuk az unokaöcsédnek, imádja a zsenge kecskepaprikást, és még szülinapja is lesz!". . .

Abban a pillanatban Tündivel forogni kezdett a világ. . . eszméletlenül hullott le a járólapra.
A kórházban tért magához, nem beszélt, nem evett, nem ivott. . . csak bámult a semmibe kiégett szemekkel. . .
Ezután hetekig nem tudott beszélni. Szülei megrökönyödve nézték, ahogyan tönkremegy egykori élettel teli gyermekük, látniuk kellett, ahogy Tündi leépül.
Szemei előtt néha-néha még táncoltak az együtt töltött percek, Barci selymes érintése, őszinte szemei
a rétre vágyott barátjához, hogy elmondhassa neki mennyire szomorú. . . szívében megszakadt valami örökre, egy ajtó bezárult, s mögötte csak a fájdalom maradt. . . A lány ezenkívül nem emlékezett semmire. . . csak egy valamire: arra, hogy valaha volt egy igaz barátja. . .

Vajon ki dönti el ki az ember igazi barátja?. . . és - ha már van - honnan választja?. . . .
Hasonló történetek
4640
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
4398
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Sze@Sze ·
Nagyon tetszene, ha az utolsó két mondatot megspóroltad volna. Különösen az utolsót!

BURGONYA ·
AMIKÓ VOLTAM A FELVIDÉKEN FELSŐVÍZKÖZÖN (CSÚNYA SZÓVAL SVIDNICA) OTT ÉN LÁTTAM KECSKÉT!!

ÉS MEGÉRTEM A KISLÁNY RAJONGÁSÁT MER HATALMAS ARCOK!! :smile:

MEG A BIRKÁK IS! AZOKKAL CSAK EGY BAJ VAN: AZ EMBER AZT HISZI OLYAN HÓFEHÉR MINT AMIK JÉZUS KÖRÜL FLANGÁLNAK A SZENTELT KÉPEKEN KÖZBE MEG FULLRA LE VAN KAKSIZVA A GYAPJÚK! :frowning:

ÉS TÖK OSTOBÁK!
:smile:

NA MINDEGY HA NEKEM LENNE KECSKÉM KINYÍRNÁM AZT AKI MEG AKARJA ZABÁLNI REGGELIRE! :angry:

TÖK JÓ KIS TÖRTÉNET! :heart_eyes:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: