Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Barátnők

Kingával már nagyon rég óta közeli barátságban voltunk. Mindenhova együtt mentünk, még a randikra is. Azt hitték, leszbik vagyunk. A legjobb barátnőm volt, mindent megbeszéltünk. Sokszor átjött, hogy együtt tanuljunk, egy osztályba jártunk.
Nagyon szerettem vele lógni, rendkívül pozitív személyiség volt. Mindig meg tudott nevettetni. Általában én is őt.

Egyik szombat este elmentünk bulizni egy jót, mint mindig, és akkor este kicsit többet ivott a kelleténél. Én nem soha nem ittam többet, mint ő, általában én vigyáztam rá.
Hajnal fele már kezdtem hazafele invitálni, de nem akart menni. Én a boxba ültem a haverokkal, ő meg beleült az ölembe. Én átöleltem a derekát, hátsó szándék nélkül, nehogy leessen. Hogy ez tetszett-e neki, vagy csak spontán a sok pia okozta, még mindig nem tudom. De egyszer csak nagy hirtelen odahajolt hozzám, megfogta az arcomat és lesmárolt. Én visszacsókoltam. Nagyon jó érzés volt. Aztán, amilyen hirtelen elkezdte, olyan hirtelen hagyta abba a csókot. Felpattant az ölemből, és elment táncolni. hazafelé nem szóltam neki semmit. Másnap sem. Valószínűleg nem is emlékszik már rá.

Egyik szokásos nap is nálunk voltunk és dumáltunk, és megkérdeztem, hogy kipróbálná- e lánnyal. Meglepő választ kaptam. Azt mondta, hogy csak velem próbálná ki. Nem válaszoltam neki semmit, csak zavartan mosolyogtam. A téma abbamaradt, a másnapi dogára kezdtünk koncentrálni, és belemélyültünk az anyagba. Annyira próbáltam megérteni a matekot, hogy észre sem vettem, hogy Kinga már egy jó ideje engem néz. Aztán így váratlanul közölte, hogy szerinte jól csókolok. Olyan meglepett arcot vágtam, hogy Kinga nevetésben tört ki. Én is csatlakoztam hozzá. Kinga kirohant a szobából, és hozott egy doboz tejszínhabot. Nagyon imádta. Feltartotta a dobozt, és belefújt a szájába egy nagy adag tejszínhabot. Odaadta a dobozt, és én ugyanezt csináltam. Mire ő befejezte a tejszín evést, én még csak a felénél jártam, erre ő odajött, és lenyalta a számról a habot.
Lassú mozdulatokkal, nőiesen, érzékien.

Nem tudom, mi ütött belém, de azonnal lesmároltam. Először gyermeki kíváncsiság lett úrrá rajtam, aztán pedig valamiféle hatalomvágy, hogy én azonnal meg akarom kapni őt. Ezt ő is érezte, mivel még szenvedélyesebben csókolt. Átkaroltuk egymást, a melleink egymáshoz értek, éreztem puha, kerek mellét a vékony nyári toppon keresztül. Teljesen felizgatott ez az érzés. Abbahagytuk a csókolózást, és én rögtön áttértem a nyakára. Vadul csókoltam, mint aki eszét veszti, de nem érdekelt. Halk nyögései tudatták velem, hogy élvezi. Közben kezeim felfedező útra indultak a felső testén. A nagy melegben nem volt szükség melltartóra, így lassan elkezdtem kigombolni a felsőjét. A szemem itta a látványt. Szinte tökéletesen kerek mellei voltak. Gyönyörűek. A nyakától egyre lejjebb és lejjebb csúsztam, míg végül elértem a mellét; Mohón a számba vettem, és csak nyaltam és nyaltam, kezemmel a másik mellbimbóját dörzsölgettem. Nagyon élvezte.

Utána megfogtam a kezét, és az ágyhoz vezettem. Levettem róla a felsőt, és az ágyra fektettem. Ráfeküdtem, elkezdtünk csókolózni, miközben kezem besiklott a szoknyája alá. Egy leheletnyi vékony kis tanga volt rajta. Először bugyin keresztül kezdtem simogatni a pináját, ő pedig csak húzott magára. A számmal visszatértem a melleihez, de kezemmel nem hagytam el a nedves kis pináját. Félrehúztam a bugyiját, és most már ott volt a csupasz pina. A csiklóját kiszemeltem magamnak, játszadoztam vele, gyengéden dörzsölgettem, erre ő elkezdte markolászni a melleimet. Ez a mozdulata csak még jobban buzdított. Felálltam, és lehúztam róla a szoknyát és a bugyit. Ott feküdt előttem meztelenül. Gyengéden széttártam feszes combjait, és lefeküdtem elé, a szám pont a pinája elé esett. A lyukától a csiklójáig nyaltam, azonnal felnyögött. nyelvem elkezdte felfedezni legrejtettebb zugait, főleg a csiklóján kalandoztam, miközben ujjammal behatoltam. Először csak egy ment be, nemsokára rá rögtön kettő. Egyre gyorsabban és mélyebben kezdtem nyalni, és barátnőm nedűje egyre több és több lett. Közben persze hangot adott érzelmeinek; hangosan nyögdécselt, míg egy hatalmasat nem nyögött, és éreztem, hogy csiklója megdagadt kissé - elment. Leheltem egy csókot combjára, és felmásztam mellé. Nagyon szépen kipirult, és szűnni nem akaróan lihegett. Én csak mosolyogtam mellette, és büszke voltam magamra, hogy ekkora örömet szereztem egy számomra nagyon kedves embernek. Amikor alábbhagyott az extázis, kinyitotta a szemét, rámmosolygott. "köszönöm" - suttogta. Én csak mosolyogtam rendületlenül. felállt, és kiment lezuhanyozni. Nem kértem, hogy adjon cserébe akármit is.

Másnap amikor átjött, szinte nekem esett, és letepert. Nemsokkal azelőtt zuhanyoztam, nemsokminden volt rajta, csak egy törülköző. Nem sokat szarozott, egy rántással levette rólam. Vadul csókolt, végigcsókolta az egész testemet, majd forró szája tűzben égő pinámhoz ért. Hatalmas gyönyöröket éltem át, és azt akartam, hogy soha ne legyen vége. Legalább olyan szenvedéllyel nyalt, mint előző nap én őt. Nem kellett sok idő, hogy elrepítsen a csúcsra. Most én köszöntem meg.

Bevallom, azt hittem előző nap, hogy nem fogja viszonozni. Azóta még szorosabb lett a kapcsolatunk, és gyakrabban jártunk össze tanulni. Ha egyikünk járt valakivel, az sem volt baj, mert a nők nagyon sokszor kielégítetlenül maradnak egy-egy pasi után. És mire valók a barátnők? Mi mindig mindent megosztottunk egymással, és ez így is lesz ... Mindig...
Hozzászólások
További hozzászólások »
fiúscsaj ·
Nem rosz ,de persze mindenbe bele lehet kötni...!
Lehetne érzikibb de gratula :) nem rocc ;)
Írj még sok ilyet :blush: :innocent: :stuck_out_tongue:

Chinez ·
Csak ismételném az előttem szólókat. :heart_eyes:
Lehetett volna hosszabban vagy legalább a végét kicsit több érzéssel. :heart_eyes:
Még kérünk történeteket esetleg ezt is göngyölheted tovább :heart_eyes:
Tessék neki esni és nyomni az igét.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: