Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ballagási ajándék

A barátnőmmel a gimnáziumban jöttem össze, osztálytársak voltunk. A ballagás után az ő presszójukban tartunk egy kisebb összejövetelt. Néhány családtag, ismerősök, barátok. Úgy éjfél körül lassan mindenki hazaindult csak a barátnőm, az anyja és én maradtunk ott. A barátnőmet Csillának az anyját Erikának hívják. Erika azt mondta, mi menjünk be a házba ő még egy kis rendet csinál, bezár és ő is lefekszik. Mi bementünk a barátnőm szobájába és lefeküdtünk az ágyra. Csilla azt mondta, masszírozzam meg a lábát, mert nagyon elfáradt az egész napos rohangálásban. Végig feküdt az ágyon és én elkezdtem masszírozni a lábfejétől egészen a combjáig. Csak egy rövid felső és egy fehér tanga volt rajta. Izgatóan domborodott előttem gyönyörű és formás popsija. Mikor a combját masszíroztam ő néha halkan felsóhajtott és még egy kicsit szétnyitotta a lábait. Ekkor a kezem már a combja belső felét simogatta egyre lassabban, gyengédebben és egyre közelebb a legérzékenyebb pontjához.

Egyszer csak megfordult és azt mondta, hogy most a számmal kényeztessem egy kicsit. Megcsókoltam és levettem a felsőjét, majd elindultam a számmal lefelé. Végig csókoltam a nyakát, a vállát és megálltam a mellbimbóján. A nyelvemmel cirógattam az egyre keményebben meredező bimbókat és ő egyre mélyebbeket, és nagyobbakat sóhajtott. Tovább csókoltam a hasát és köldökét egészen le a puncijáig. Kívánatosan domborodott vénusza a tanga alatt, amitől gyorsan megszabadítottam. Csodás borotvált, rózsaszín punci tárult a szemem elé. Finoman elkezdtem nyalni a csiklóját, egyre gyorsabban és néha a nyelvemet bedugtam a hüvelyébe. Egyre kéjesebben nyögdécselt majd teljes önkívületben sikongatva vonagló testtel elélvezett. Néhány másodpercet pihent majd végigfektetett az ágyon és megszabadított a boxeremtől. Kezébe vette ekkor már keményen meredező farkamat és a nyelvével végigcirógatta a tövétől egészen a hegyéig. Makkomon éreztem a forró leheletét és puha nyelvét. Bekapta a makkomat és körbefonta a nyelvével majd egészen a torkáig benyelte a farkam. Őrjítően szopott. Egyre gyorsabban és erősebben szívta, éreztem, hogy mindjárt eldurranok.

Ő is megérezte, mert kivette a szájából és elkezdte verni, miközben a hegyét nyalogatta. Az első sugár az arcára spriccelt, utána a szájába vette és minden spriccelés után rászívott a makkomra. Minden egyes cseppet kiszívott belőlem. Kiment a fürdőbe és behozott egy törölközőt és megtörölte magát és engem is. Ezután a hátára feküdt és én a melle fölé térdeltem. Bekapta a farkam és elkezdte szopni. Farkam hamarosan ismét keményen meredezett az ajkai között. Kivettem a szájából és a mellei közé raktam. Lassan mozogtam a meleg, kemény mellek között. Mikor már elég kemény volt a farkam, beléhatoltam. Forró és nagyon nedves volt a puncija. Lassan elkezdtem mozogni és egész mélyen benyomtam. Minden egyes mozdulatomra apró nyögésekkel és sikkantásokkal válaszolt. Ezután a hátamra feküdtem és ő szembe velem rám ült. Lassan mozgott le-föl, először lassan majd egyre gyorsabban. Néhány másodperc múlva teljes extázisban mozogtunk mind a ketten, a külvilágról mit sem tudva. A valóságba az ajtó hirtelen nyitódása zökkentetett vissza. Mikor oda néztünk barátnőm anyja állt az ajtóban és meglepetten, kicsit zavarban de még is kíváncsian nézett ránk. Azt mondta látta, hogy még ég a villany, kopogott de nem válaszolt senki ezért gondolta benéz. A barátnőm még mindig rajtam ült és meg sem tudtunk mozdulni.

Azt hittem Erika elnézést kér és kimegy a szobából, de nem ez történt. Beljebb lépett és becsukta az ajtót. Odajött az ágyhoz és megkérdezte, hogy nem bánnánk-e ha itt maradna és nézne minket egy kicsit. Én nagyon izgalmasnak találtam a dolgot és Csilla sem zavartatta magát. Tovább lovagolt rajtam, miközben Erika leült az ágy mellé egy fotelba. Gyönyörű volt. Közel negyven éves nő, hosszú szőke hajú, formás teste és gyönyörű hatalmas mellei voltak. Egy selyem rövidnaci és hozzátartozó vékony vállpántos felsőrész, amolyan hálóruha volt rajta. Mi újra mozgásba jöttünk és ismét közeledtünk a csúcs felé. Erika közben felhúzta a felsőjét és egyik kezével a melleit simogatta, míg a másik kezét a nadrágjába csúsztatta és egyre hevesebben simogatta a punciját, miközben kéjesen sóhajtozott. Egyszer csak abbahagyta és megkérte Csillát, hogy üljön a számra. Csilla a szám fölé guggolt és én elkezdtem nyalni az édes kis punciját. Közben Erika mellénk ült az ágyra és a szájába vette a farkamat. Vastag, húsos ajkai és puha, forró nyelve volt. Legalább olyan őrjítően szopott, mint a lánya. Ezután figurát váltottunk.

A barátnőm négykézláb elém állt és én hátulról beléhatoltam. Az anyja terpeszben elém állt Csilla fölött. Az egyik lábát a vállamra tette és a fejem a lába közé nyomta. Fazonra igazított puncija volt, középen egy kis csíkkal. Vadul nyalni kezdtem, miközben a barátnőmben mozogtam. Mind a két nő szinte egyszerre élvezett el. Erika ezután hanyatt feküdt és én úgy hatoltam belé. Csilla melléfeküdt és a kezemmel simogattam a punciját. Éreztem, hogy pillanatokon belül eldurranok. Erika is észre vette és mondta, hogy tegyem a farkam a mellei közé. Összenyomta a melleit és én közé nyomtam a farkam. Hevesen mozogtam a nagy, puha mellek között, majd pár másodperc múlva hatalmasat élveztem. A nagy része az arcára és a mellei közé ment és egy része a szájába spriccelt. A szájába vette a farkam és gyengéden szopogatta. Egy cseppet sem hagyott kárba veszni. Álomba illő estét töltöttem el két csodálatos és érzéki nővel. Mikor másnap felébredtem otthon a szobámban csak azt sajnáltam, hogy nem maradtam ott a barátnőmnél a buli után.
Hasonló történetek
25058
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
15339
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: