Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Balatoni nyaralás

Az egész úgy kezdődött, hogy egyszerre kaptunk 2 hét szabadságot a barátnőmmel. Nekem a Balatonnál van egy kétszintes kis nyaralóm gondoltuk, lemegyünk és végre kettesben senkitől sem zavarva, pihenünk egy kicsit. Indulás előtt két nappal a barátnőm bejelentette, hogy a szülei nyertek egy külföldi utazást két személyre és megkérték, hogy a húgát is vigyük magunkkal. Na kösz! Ennyit arról, hogy kettesben leszünk. De hát nem volt mit tenni. Akkor jöjjön a hugi is. Majd a Zita fent alszik, mi meg lent és akkor nem fog minket zavarni és nyugodtan tudunk majd este egymással foglalkozni. Jómagam 21, Linda 20, a húga 17 éves. Azt beszéltük meg én lemegyek péntek reggel és kitakarítok meg rendet rakok, ők meg miután a barátnőm végzett a melóban este utánam jönnek.

Végre eljött a péntek. Reggel olyan 9 körül értem le, gyorsan elvégeztem a teendőket majd kajáltam. De még csak dél volt. Gondoltam kifekszem a kertbe olvasgatni, meg napozni amíg nem jönnek. Már vagy két órája kint döglöttem, amikor agy hirtelen ötlettől vezérelve levettem a fürdőgatyám és meztelenül folytattam a napozást. Arra gondoltam, hogy Lindáék úgyis csak este jönnek, a szomszédok meg úgysem látnak be a kertbe a magas sövény miatt, akkor meg miért ne. Még soha nem próbáltam, de már régóta érdekelt a dolog csak nem volt hol kipróbálni. Nudista strandra meg nem mertem kimenni, mert féltem, hogy egész idő alatt álló farokkal bambulnám a nőket, az meg elég cinkes, hogy végig a vízben vagy hason fekve legyek. Szóval ott nudiztam a ház mögött. S mivel elégé ki voltam merülve az egész hetes gályázástól elaludtam.
Mint később kiderült Lindát hamarabb elengedte a főnöke, amikor meg tudta, hogy még aznap utazni készül. Így már a délutáni vonattal lejöttek. Lindi még be ment a boltba vásárolni, de a húgát felültette a buszra és elmagyarázta neki hogy talál oda a házhoz. Zita annak rendje és módja szerint oda ért a nyaralóhoz. Először lent keresett, de mivel nem talált gondolta biztos fent vagyok. Felment az emeletre, de ott sem voltam. És ekkor kinézett a kert hátsó része felé néző ablakon. Én persze még mindig ott szunyókáltam egy szál faszban. Kicsit elakadt a lélegzete. És megbabonázva nézett le rám. Biztos látott már faszt tv-ben vagy a neten, de legjobb tudomásom szerint még eddig még élőben nem volt hozzá szerencséje. Szóval ott állt az ablakban és engem nézett.

Nem sokkal később felébredtem, az órámra néztem. Basszus mindjárt itt vannak –gondoltam –Én meg itt fekszem ádámkosztümben. Felvettem a gatyám és bementem a házba, hogy még egyszer körülnézzek, hogy tényleg minden rendben van-e. Majd szívrohamot kaptam, amikor felmentem az emeletre és ott találtam Zitát.
- Szia, hát te meg mikor jöttél?
- Á nem olyan rég – válaszolta kisé zavartan.
- Linda is itt van már?
- Nem, ő még beugrott a boltba. Azt mondta, a következő busszal jön.
Láttam, hogy valami nem stimmel. És ekkor eset le a két forintos. Baszki a kis csaj biztos látott amikor kint nudiztam. Gondoltam kiderítem.
- És mit csinálsz itt fent?
- Semmit. Mondom, hogy csak most jöttem.
Láttam rajta, hogy elvörösödött. Szóval tényleg látott.
- Akkor gondolom nem is néztél ki még az ablakon. Pedig szép a kilátás.
Na ettől már olyan vörös volt, mint a rák.
- Nem – felelte kurtán.
- Akkor miért vagy zavarban?
Ekkor eltört a mécses és sírva ki akart szaladni a szobából, de én elé álltam.
- Figyu nincs semmi baj. Nem haragszom.
- Hagyj békén!
De én nem engedtem.

- Mondom nincs gond. Tényleg nem haragszom, csak kicsit meglepődtem. Ennyi az egész. Oké?
- Komolyan? – kérdezte szipogva.
- Frankón. Én nem mondom el senkinek. Oké? Csak nyugodj már meg. Mindjárt itt van a Lindi és mit fog szólni, ha azt látja, hogy itt picsogsz. És akkor biztos megkérdezi, hogy miért sírsz. Azt meg gondolom nem akarod.
- Hát azt tényleg nem.
- Na, akkor tessék befejezni a sírást.
- Oké.
Láttam rajta, hogy már kicsit megnyugodott.
- Kérsz egy üdcsit?
- Aha. Azt hiszem az most jól esne.
- Akkor én most lemegyek és mixelek egyet. És mire visszajövök már egy vidám Zitust szeretnék itt találni. Oké?
- Oké. És köszi.

Lemenetem bontottam egy narancslét meg egy vodkát és csináltam két egy-egyes vodka narancsot. Igaz hogy még nincs 18, de hát nyár van és nyaralunk. Gondoltam a pia majd meg nyugtatja. Mire vissza értem teljesen megnyugodott. Nézegette a képeket a falon. Odaadtam neki az italt. Belekortyolt.
- Hú, mi ez? – kérdezte
- Vodka narancs.
- Jó erős. De a Linda meg fog haragudni, hogy alkoholt iszom.
- Ne izgulj, majd én meg beszélem vele.
Aztán elkezdtünk beszélgetni a képekről meg arról, hogy hol szeretne tovább tanulni. Nem is olyan buta, ahogy a nővére leírta. De láttam, hogy kicsit melege lett az italtól meg a fönti hőmérséklettől.
- Nem akarsz átöltözni valami kényelmesebbe?
- De, mert már majd meggyulladok.
- Szerintem elég lesz egy bikini is, mert még kint is nagyon jó idő van.
- Aha.
- Rajtam is csak egy fürdőnadrág van.
- Aha.
Olyan furcsán nézet rám. Na ennek meg mi baja lett – gondoltam magamban.
- Ühüm.
- Igen? – kérdeztem.
- Lennél szíves kimenni?
- Ja persze. Bocs. – mondta és már indultam kifelé, de az ajtóban hirtelen megfordultam.

- Maradhatnék?
- Mi van?
- Hát tudod arra gondoltam így egyenlíthetnék. – éreztem, hogy a pia a melegben kicsit megütött és szó ami szó igazán csinos volt a kis csaj. Elégé be voltam már indulva.
- Ezt ugye nem gondolod komolyan?
- De igen. Szerintem ez így lenne fair.
- De hát a nővéremmel jársz!
- Na és? Ő most nincs itt.
- Te hülye vagy.
- Az lehet, de ez nem kizáró ok.
- Ne izélj már.
- Nem izélni akarlak, csak nézni. Egy ujjal sem érek hozzád. Ígérem. Cserkész becsszó.
Láttam rajta, hogy nagyon agyal.
- Hát jó, de csak most az egyszer. És csak azért, hogy kiegyenlítsem a tartozásom. Ülj le a fotelba. És ha csak egy rossz mozdulatot teszel, sikítok.
- Rendben.
Visszaültem és vártam a műsort.

Háttal állt nekem. Először a pólóját vette le. Alatta egy fehér melltartót viselt. Hátra sandított, hogy még ott ülök-e a fotelben. Majd lassan kikapcsolta az övét és kissé szégyenlősen letolta a farmerét. Fehér tanga volt rajta. Gyönyörű, formás popsijába legszívesebben beleharaptam volna. Éreztem, hogy a farkam elkezdi emelgetni a fejét. Ez elég látványos volt, mivel fürdőgatyám egy bermuda volt. De én most ezzel nem törődtem. Már épp ki akart kapcsolni a melltartóját, amikor megszólaltam:
- Ez így nem ér. Tessék megfordulni. Te is szemből láttál engem.
Lassan megfordult. Ekkor megláttam, hogy a tanga elöl szinte átlátszó. Fanszőrnek nyomát sem láttam. Csak a vékonyka rést lehetet látni. Faszom már úgy állt, mint a cövek. Először kibujtatta kezeit a melltartó vállpántjából, majd kikapcsolta hátul is. Aztán olyan ügyesen vette le, hogy 1 másodpercre sem lehetet látni melleit, mert folyton elé rakta a kezét. De szerintem látta a szememen, hogy mit akarok és végre szabadom engedte csodás halmait. Gyönyörű cicijei, mint két fél sárgadinnye. A mellbimbói álltak, amiből látszott, hogy ő is be van indulva. A bimbóudvarai kicsik voltak. Legszívesebben rávettettem volna magam, de ezt ő is láthatta és kezével intett, hogy nincs mocorgás. Pedig volt. Igaz a gatyámban. Majd eldurrantam és a finálé még csak most következett.

Beakasztotta két hüvelykujját a tanga pántjába és egy gyors határozott mozdulattal letolta és kilépett belőle. Ott állt előttem tök pucéron a csajom húga. Puncija valóban full kopasz volt, mint ahogy azt a tanga látni engedte. Ajkai közt, mint egy kis nyelv kandikált ki csiklója. Megfordult és a mögötte lévő ágyon lévő táskájában keresni kezdte bikinijét. Ahogy előre hajolt puncija minden részletét látni engedte. Ekkor nem bírtam tovább és benyúltam a gatyámba és előhalásztam a szerszámom. Még épp időben, mert ahogy szabadba került kitört, mint egy vulkán.
És ekkor nyílt az ajtó és belépett Linda.
Meglátott, amint álló, gecitől csöpögő farkam markolom. Majd a húgát, aki még mindig előre hajolva keres valamit a táskájában. Rám nézett, aztán a húgára és csak annyit mondott:
- Bxxd meg. - és kirohant.
Zita csak ekkor fordult meg. Ő is meglátta még mindig csurom gecis faszomat.
- Te meg mi szent szart csinálsz?
Nem tudtam meg szólalni. Gyorsan papírzsepiért nyúltam és próbáltam minél gyorsabban rendbe szedni magam. Csak miután tisztába tettem magam szólaltam meg:
- Bocs, de annyira felizgattál, hogy magától elsült. És azt hiszem a legrosszabbkor. Szerintem kapj magadra valamit és menjük le. Valahogy lenyugtatni a nővéred.
Nőt én még nem láttam ilyen gyorsan öltözni.
- Szerintem az lesz a legjobb, ha mindent elmondunk neki.
- Gondolod?
- Rosszabb nem lehet. Na nyomás.

Lent Linda bezárkózott a fürdőszobába. Bekopogtam:
- Baby, gyere ki és beszéljük meg.
- Menjetek a picsába. Szemétládák.
- Lindi, félre érted az egészet – próbálkozott Zita.
- Persze te büdös kurva.
- Baby, gyere ki és hallgass végig. Kérlek! Aztán elküldhetsz a francba, csak hallgass meg bennünket.
Kb. 10 percig ment az anyázás, mire végre sikerült kiimádkoznunk.
- Hallgatom, - jött ki végül – de próbáljatok semmi szar mesét beadni.
Végül az egészet elmeséltük a megleséstől, a vodkán át, az egyenlítésig.
- Hát ez elég szarul hangzik. Zita szeretnék veled négyszemközt beszélni. Te meg ha jót akarsz csinálj valami kaját és mixelj valami ütőset.

Erre most ketten zárkóztak be a fürdőbe.
- Zita, nézz a szemembe, ez a teljes igazság?
- Esküszöm Lindi. Minden így történt.
- És nem dugtatok.
- Nem. Tudod, hogy én még senkivel.
- És nem gondolod, hogy ez nem volt valami szép dolog tőletek?
- De hát ő erősködött és én meg úgy gondoltam, hogy ha nem tudod meg, akkor nem lesz semmi baj.
- És felizgultál?
- Mi van?
- Azt kérdeztem, hogy felizgultál-e amikor megláttad, hogy kint pucérkodik?
- Hááát….. Igen.
- Tetszett a farka mi?
- Nos…..Igen.
- Szeretnéd megint látni?
- Mi?
- Ne kelljen már mindent kétszer meg kérdeznem. Nos?
- Mit akarsz? Mit mondjak?
- Csak az igazat!
- Igen, de ugye nem haragszol.
- Rád nem, de őt meg kell leckéztetni.
- Mi jár a fejedben?
- Majd meg tudod. – mosolygott sejtelmesen.

Mire kijöttek én összeütöttem némi kaját és csináltam egy vödör vodka narancsot, amibe csak a színe miatt volt egy kicsi narancslé.
- Na mizu? Szent a béke? – kérdeztem.
- Pofa be. –mondta Lindi – Most eszünk és kaja közben sincs dumálás.
Még soha nem láttam ilyen határozottnak. Úgyhogy szép csendben meg vacsoráztunk.
- Nos? – kérdeztem, miután befejeztük.
- Most jöhet a bünti. – mondta vigyorogva Linda.
- Milyen bünti?
- Csak nem gondolod, hogy ezután nem kapsz valami büntetést?
- És mi lesz az?
- Maradj itt, mindjárt megtudod.
Ezzel kézen fogta Zitát és felmentek. Kb. 15 perc múlva lejöttek mindketten farmerba és topba.
- Elmentek? – kérdeztem.
- Nem te fogsz, de csak nagyon lassan. –felelte Lindi.
- Én hova?
- Kuss, most én beszélek, te pedig végig hallgatsz és végre hajtod a büntetést ha nem akarod, hogy most haza menjünk. És hogy szakítsunk.
Csak bólintottam.
- Na nagy fiú, gyerünk fel.

Felmentünk. Ők leültek az ágyra.
- Ülj le a fotelba és vedd elő.
- Mit?
-A farkad!
- Mi?
- Gyerünk és kezd el verni!
Na – gondoltam – ha ez lesz a bünti, akkor ez lesz életem legkönnyebb büntetése.
Szóval elővettem és neki kezdtem.
- És ti?
- Mi csak nézünk. És nincs duma. Verd a faszod.
Nem volt nehéz. Elég volt rájuk nézni és magam elé képzelni őket meztelenül. Tíz perc elteltével éreztem, hogy mindjárt elmegyek. Ők is látták rajtam.
- Most hagyd abba! És fuss három kört a ház körül.
- De baby mindjárt elmegyek.
- Fuss, vagy mi megyünk!
Éreztem, hogy még sem lesz olyan egyszerű ez. Nem volt mit tenni. Futottam. Mire vissza értem már lelankadtam. Láttam, hogy ők sem tétlenkedtek. Levették a topjukat.
- És most?
- Kezd el verni!
- Megint?
- Igen!

Megint neki kezdtem. Öt perc múlva ismét csúcs közelbe kerültem, de ők megint elküldtek futni. Amikor vissza értem már csak a bugyi meg a melltartó volt rajtuk. Ismét rám parancsoltak. Neki láttam. De újra futás lett a vége. Energiám már alig volt, mire vissza értem. Amikor megláttam őket elkerekedett a szemem. Mindkettőjükön csak a tanga volt. Ott volt szemben négy csodálatos cici. Most már alig bírtam szusszal. De ők nem hagytak. Újból verni kezdtem. És újból futás, de most már szinte sprinteltem, mert már alig vártam, hogy meztelenül láthassam őket. Egyszerre. És mire felértem valóban ott ült egy gyönyörű testvérpár csupaszon. Mindketten teljesen kopaszra borotvált puncival. Gondoltam most egy jó nagyot dugunk és megbocsátanak nekem. De tévedtem.
- Most pedig jó éjszakát!
- Mi van?
- Mi itt alszunk fent, te pedig lent. Szia!
És kilöktek a szobából. Én meg ott álltam kielégületlenül. Lementem. Lezuhanyoztam és a fáradságtól bedőltem az ágyba. Fönn persze én voltam a téma.
- Nem gondolod, hogy ez egy kicsit durva volt? – kérdezte Zita.
- Hát láttad a farkát. Szívesen magamba döftem volna.
- Én is benevesedtem rendesen.
- Gondoltam. De ha most engedtem volna, akkor máskor is rosszalkodik. Majd holnap megkaphat. Addig is aludjunk.

- Én így nem tudok elaludni Lindi.
- Mire gondolsz hugi?
- Hááát….Úgyis tudod, hiszen te tanítottál meg…
- És most szeretnéd, ha megint együtt csinálnánk?
- Igen. De, csak ha te is.
- Mondtam, hogy én is beindultam. Gyere kicsi Zizi, ülj ide szemben és játssz magaddal.
Zita elkezdte simogatni a melleit. Közben Lindi is beindult, de ő egyből bele csapott a lecsóba és középső ujjával benyúlt nedves punijába. Mereven nézték egymást és egyre jobban élvezték, hogy együtt maszturbálnak. Zizi mellbimbóit masszírozta és bal kezét egyre lentebb csúsztatta, és máris szeméremdombján, majd vágatában mozgatta középső ujját. Lindi mindeközben már őrült módon ujjazta magát és mellbimbóit csipkedte. Vibrált köztük a levegő. Tovább kényeztették önmagukat. Zizi megbűvölve nézte, ahogy Linda már három ujját dugja pinájába és másik kezével csiklóját izgatja. Persze ő sem tétlenkedett és tovább ujjazta magát és meg-megnyalva jobb mutató ujját csiklóját masszírozta. Hamarosan mindketten elélveztek és aztán szorosan egymáshoz bújva elaludtak.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Vadocka18 ·
Nekem nagyon bejött pláne az a rész ahol a fiút büntették! :grinning: :grinning:

Andreas69 ·
Hiányzik a nyelvtanóra? Tessék: Az igekötőt a hozzátartozó igével egybe kell írni, ha előtte áll. Ez alól nincs kivétel! Például: megkérdeznem és nem meg kérdeznem! És nem elírás, mert ahhoz túl sok helyen fordul elő.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: