Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Balatoni nyár

Tavasszal végeztem a TS-en és az egyik tanárom tudott nekem szerezni egy jó kis nyári melót a Balatonon. Tudniillik beálltam úszómesternek. Ez kezdésnek jól is jött, s mitteszisten: pont oda voltam kiírva ahová a haverokkal szoktunk menni még pár éve össznépi züllésre. Így hát megbeszéltem velük, hogy nosztalgiázzunk egy kicsit, persze csajok nélkül, úgyis van ott elég. Én egy héttel korábban mentem le, de ők tíz napot voltak lenn, úgyhogy volt időnk bulizni. Már az első héten jó bejárattam a szemeimet, hisz ekkor már két hónapja nem volt barátnőm. A srácok meg jövetelével körülbelül egy időben megjelent egy szép kislány is. Egész héten kinn volt, le sem tudtam róla venni a szemem. Valószínűleg ő is észrevett, mert mindig az őrház körül lebzselt és kereste a tekintetem.

Egyik reggel korábban érkezett. Ekkor már csak a férfieszem hajtott, odamentem hozzá. Nagyon kedves volt, egész nap beszélgettünk – most az egyszer örültem, hogy a haverok nincsenek ott. Amikor nap végén odaléptem hozzá azzal a szándékkal, hogy elbúcsúzom tőle, belenézett a szemembe és vadul lesmárolt. Kapcsoltam és miután bemenekültünk az őrházba, bezártam az ajtót. Még apró bikinije után is akadt mit felfedezni rajta.

Gyönyörű teste csak úgy forrott a hirtelen jött izgalmaktól. Két-három ember lehetett már csak a strandon, de még így is fokozta az izgalmat, hogy bárki meghallhat minket. Miközben csókolt, a hajamba túrt, s egyre lejjebb csúszott a keze a hasamon. Először csak szépen eljátszadoztunk egymással, aztán beleült kőkeményre duzzadt férfiasságomba. Pár perc múlva egyszerre megfeszült mindkettőnk teste és hatalmasat élveztünk. Reggel egyedül voltam mikor ébresztett a váltás.

Soha nem meséltem a haveroknak, miért értem haza olyan későn. Talán azért nem, mert rájöttem: nem csak az volt izgalmas abban a lányban, amit este adott nekem, mindent megszerettem benne…
Egy biztos: soha nem felejtem el azt a balatoni nyarat!
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Boszica ·
A Balatonnál mindig olyan érdekes érzése támad az embernek, ezért is szeretem ezeket a történeteket.

Kicsit ragozhattad volna, így nagyon kevéske volt.
Ha van indíttatásod, írd meg újra, csak kibővítve.

Cupp

Most erre nem szavazok, majd a következőre. :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: