Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ázsiai álom...

Történetem nem lesz olyan remekmű és olyan szenvedélyes, mint amiket itt olvashatok, de remélem tetszeni fog. Elözmény: 17 éves voltam, de többnek is kinézek állítólag....csak annyit magamról, hogy sötét hajú vagyok és barna szemű....sportos testalkatú, de nem 1 Brad Pitt :). A természetemről csak annyit, hogy eléggé érdekes…ez a történet későbbi részében majd észre is fogjátok venni. Na, de ugorjunk is a történetemre: Nyár van, tikkasztó meleg. A Repülőgép akadály nélkül szállt le. A kis családommal és baráti körükkel (1 másik házaspár szintén 1 fiú gyerek, akivel nagyon jó haverok voltunk) lassan kikászálódunk a gépből és megkerestük az utazási irodánk egyik munkatársát aki segít nekünk elfoglalni a szállásunkat. Megérkeztünk a szállodához. Meseszép. A tengerpart mellet helyezkedik el és mindenhol pálmafák sorakoznak. Kicsit le is maradok anyuéktól. Hirtelen az egyik pálmafa mögül kikucskált valaki. Egy ázsiai származású lány. Csak néztem, mint aki totál leblokkolt, néztem őt...mandulavágású szemek, barna hajzuhatag, kreolos bőr.

Elaléltam a látványtól. Ő észrevette és 1 huncut mosollyal "jutalmazta". Kicsit elpirultam, amikor hirtelen Anyu odaszólt nekem: - Siess, ne maradj le, ha a szobákat elfoglaltuk nyugodtan bámészkodhatsz! Alig bírtam otthagyni az én kis tüneményemet, de biztos voltam, hogy még fogok vele találkozni. A szobákat olyan gyorsan foglaltuk el ahogy csak lehetet. ("mint a villám"...na persze sok hülye papíros, meg a szállodainfók..bla..bla..bla) Végre megkaptuk a kulcsokat és indulhatunk a szobákba. Apu és anyu kapta az egyik szobát a másikat én. Belépve a szobába nagyon "happy" lettem. Én is franciaágyat kaptam.(Szeretek elnyújtózni az ágyon,mint 1 béka). Gyorsan lecuccoltam, majd kicsit ledőltem. Álmaimban még mindig az a két szempár kukucskált rám. Azok a szemek és az a mosoly...ooóóÓó....milyen szép is..elképzeltem, ahogy barna haját végigsímítom, majd 1 leheletnyi puszit adok arra a csodás kis nyakra. Ő pedig halkan sóhajtozgat és egyre erősebben húzz magához. Majd hirtelen megcsókol. Ilyen édes csókban sem volt még részem....keze a hajamban turkál és...
- BOOM....BOOm. -dörömböltek az ajtón. Az álmomnak hírtelen végeszakadt. Odabalagok az ajtóhoz és kinyitom. A szüleim voltak, hogy nem megyek-e vacsizni? Mondtam nem kösz, nem vagyok éhes, de lenézek a tengerpartra Lacival.

Kicsit sajnáltam, hogy vége szakadt az álomnak, de hát ez van...gyorsan felkaptam 1 nadrágot és 1 pólót, utána mint akit csak úgy kilőttek bezörgettem Lacihoz. (Ő sem volt éhes és megdumáltuk, hogy este lemegyünk pancsizni). Hipp-hopp és már kint is voltunk a strandon. Voltak még páran, de már sokan szedelőzködtek. Levágtuk a cuccot és, mint az örültek be a vízbe. Hülyéskedtünk, bohóckodtunk. és közben lassan besötétedett. Laci álmos lett ezért azt mondta, hogy Ő fel megy és alszik egyet. - Oké, én még maradok egy kicsit. - mondtam és ledőltem a törölközőre. Nem volt hideg, sőt kellemes volt az idő. Szeretek este egyedül lenni és csak a csillagokat nézni. A strandon már egy lélek sem volt amikor hirtelen feltűnt Ő.(már mindannyian kitaláltátok, igen az én kis Ázsiám).

Nem vett észre....lassan lépdelt a homokba és a tengert nézte. Falatnyi fürdőruhát viselt, fehér bikinifelsőt és tangát. Lucy Liu (remélem jól írtam a nevét) elbújhatna mellette. Lerakta a törölközőjét a homokba, majd még egyszer körülnézett. Berohant a vízbe és ott ahogy a nedves vízcseppek és a hold árnyéka mutatkozott a testén, az maga volt a megtestesült boldogság. Lapultam, nem akartam, hogy észrevegyen és megszűnjön ez a valóra vált álom, de nem voltam elég ügyes. Miután észrevett, kisétált a partra, odalépet hozzám és megkérdezte a nevem.(Angolul történtek vele a beszélgetések, ezért ezeket idézőjelekbe teszem!)
- Alex...A tiéd?
- Natalie...Csak így egyedül?
- Szeretem esténként a csillagokat nézni, van bennük valami, ami vonzza a tekintetet. - Te ilyen romantikus típus vagy?
- Nem igazán, de a csillagok nekem tetszenek. Amúgy emlékszek ám rád! A pálma mögül, te kukucskáltál.
- Nocsak észrevettél? - mosolygott.
- Nincs kedved egyet mártózni? - kérdeztem huncut mosollyal.
- De, van. Elindultunk a víz felé, de akkor már sejtettem, hogy ez nem csak 1 egyszerű kis pancsikolás lesz.

A vízben kicsit bohóckodtunk.(nyakamba vettem, fröcsköltük egymást, meg hasonlók). Amikor egy hirtelen ötleten felbuzdulva közelebb húzódtam hozzá és olyan szenvedélyesen megcsókoltam amennyire csak tudtam. Viszonozta csókomat...most már nincs megállás (gondoltam). Szenvedélyesen csókolóztunk a hűs habokba és nem is akartuk abbahagyni. Egyre jobban felpörögtem és nem bírtam magammal. A bikinifelsőn keresztül csókoltam melleit. Soha nem éreztem ilyen kemény kis dombocskákat, majd pici bimbóját számba vettem és harapdálgattam. Örömmel töltött el, hogy élvezi. Szerettem volna melleit teljesen a számba venni ezért szinte letéptem a felsőt és végre ajkaimmal érezhettem teste tűzforróságát, bőre kellemes tapintását. A sóhajok szaporodtak és beleborzongott minden egyes kis harapásba... hirtelen megvonaglott és hatalmas sóhaj hagyta el ajkait és a karomba huppant. Felkaptam és szépen leraktam a partra, ahol magával ragadott és hempergőztünk a homokba, amíg fölém nem került. Feküdtem a homokban és rajtam feküdt a kis huncut. Elkezdte harapdálni fülcimpámat, lassan a nyakamon keresztül mellkasomat, hasamon keresztül lejutott a fürdőruhámhoz, amit nagyon gyorsan lecibált. Apró puszikkal árasztott el ágyékom környékén, de a vesszőmet nem érintette. Egyre nehezebben kaptam levegőt, hirtelen ajkához emelte majd bekapta először a tetejét és lassan egyre nagyobb részt, nyelvével folyamatosan ingerelt...azt hittem nem bírom sokáig, de amikor már elmentem volna abbahagyta...majd hirtelen folytatta.

Nem bírtam sokáig és szóltam, hogy elmegyek. Ő ez után kivette a szájából és hagyta, hogy kitörjek. Miután magom teljesen kilőttem, megfogtam Natalit és most magam alá "gyűrtem". Elkezdtem csókolgatni a nyakát, a két dombocskákat végig a pocin keresztül amíg le nem értem a "rózsácskához". A tanga már nedves volt. Megkértem emelje meg csípőjét, hogy könnyedén lekerüljön ez a darab is. Hirtelen nekiestem a rózsácskának és mint 1 örült csak lefetyeltem. Nem tudom ki hogy van vele, de én szeretem a nő illatát, édes ízét érezni, nincs szebb dolog a világon ennél. Szeméremajkait ajkaim közé fogtam és szívogattam...éreztem az én Nataliem édes ízét. Nyögdécselgetett, sóhajtozott. Egyre jobban bepörögtem és beleadtam mindent. Egyre jobban vonaglott a teste, himbálóztak mellei, patakzott nedvei...lefetyeltem, mint egy kiskutya. Rudam ismét harcra készen állt és odaillesztettem puncija bejáratához, majd szép lassan bevezettem.(rudam kissé elhajlik, de ez jobban ingerli a nőket, mint kiderült). Miután eléggé síkossá vált gyorsítani kezdtem. Láttam Natalie arcán, hogy repültünk a gyönyörben....az ázsiai nők tényleg valami fantasztikusak...a rudamat csak úgy szorította, tekergette, hüvelyizmai teljesen a farkam köré tapadtak és igazán éreztem, hogy összekapcsolódtunk.

Más érzés volt, mint korábban. Amikor már úgy éreztem nem bírom tovább lazított hüvelyizmain és megint tudtam folytatni.10 percen keresztül repültünk, majd Ő felsóhajtott és elérte az orgazmust.Teste vonaglásával hüvelyizmai is megfeszültek, amit már én sem bírtam tovább, kivettem és a hasára élveztem. Boldog voltam, hogy sikerült Nataliet boldoggá tenni. Kicsit még pihegtünk, majd lassan összeszedelőzködtünk és kéz a kézbe visszamentünk a szállodába Valami fura érzés lett rajtam úrrá: SZERELMES LETTEM!

Folyt… ha érdekel ..
Hasonló történetek
20919
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
29935
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
További hozzászólások »
drukker ·
Két szempár? Ez volt az egzotikus nö!

Livica ·
Hát, igen, vannak apró hibák (két szempár, fürdés után nedves tanga), de ezektöl eltekintve nem rossz, bár nekem nem tetszik. Kicsit javítani kéne és egy picit erotikusabban kellene fogalmaznod.

myrtill ·
Ha alapul vesszük azt, hogy 17 éves és fiú, akkor sztem egyáltalán nem olyan rossz! Van benne valami báj, nekem tetszett, hogy nem úgy írta le: hú de megd**tam azt az ázsiai kiscsajt. Szóval tuti lesz még jobb is, csak harcra fel :)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: