Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az unokatestvéremmel

Az unokatestvérem és én nagyon jóban vagyunk. Ő 3 évvel fiatalabb mint én, ezért sok dologban próbál engem utánozni.
A történet júniusban kezdődött. A 16. születésnapját ünnepeltük, úgy az egész család. Voltunk vagy 20-an, és mindenki nagyon jól érezte magát. A szülei megengedték, hogy ő is igyon egy kis sört ( én már betöltöttem a 18-at ), ezért nagyon jó kedve támadt, és vagy 10 üveget is elfogyasztott. Mikor már éjfél fele járt az idő, a házigazdák mindenkit aludni küldtek. Ági, az uncsitesóm még fenn maradhatott, és én is maradtam vele beszélgetni.

Nem tudom már hány óra lehetett, amikor Ági kb. a 15. üveg után nyúlt. Nagyon virgonc volt, bevallom én is, pedig és kevesebbet ittam. Szóba jött a szex. Kérdezte milyen volt az én első alkalmam, én meg elmeséltem. Észrevettem, hogy egyre jobban meresztgeti a szemét. Nagyon elkomolyodott, és mikor befejeztem , elkezdett könnyezni.
- Mi a baj? - kérdeztem kedvesen.
Erre ő átölelt, és a fülembe súgta:
- Asszem leszbikus vagyok!
Én ezen nagyot nevettem, de ő erre lehurrogott.
- Mi olyan vicces ezen? - kérdezte szemrehányóan. - 6 éve tudom.
Először nem hittem el, de aztán mindent szóról szóra elmondott. Hogy a szülei még nem tudják, sőt rajtam a és a "csaján" kívül más senki. Ekkor nagyot néztem. Lágyan fújt aznap a szél, és valami furcsa érzés hatolt át rajtam, de gyorsan elkergettem. Én is kibontottam egy sört és lassan kortyolgattam. Úgy 5 perc után vettem észre, hogy sóhajtozik, és szabad keze a nadrágján van. Simogatta magát. Én egy kicsit megijedtem, és megkérdeztem, hogy mit is csinál. Ő nem válaszolt semmit, csak letette a földre az üveget, majd kigombolta a nadrágját. Alatta fehér tangája volt. Nagyon sexi volt benne, valahogy rajta tapadt a szemem.

Benyúlt a bugyija alá. Kezdtem kínosnak érezni a helyzetet. Mit csináltam volna? Odamentem hozzá, és leguggoltam elé.
- Felizgutál? kérdeztem.
Még mindig nem válaszolt. Ahogy így mellette voltam, éreztem a puncija illatát. Felizgatott.
Abbahagyta a simogatást és rám nézett. Hirtelen megfogta a kezemet, és a bugyijába tette. Olyan puha és nedves volt a puncija, hogy nem bántam mit csinálok. Elkezdtem simogatni, miközben ő levette a topját, és előbukkant a két gyönyörű, formás melle. Ekkor én ujjammal beléhatoltam. Óvatosan, szinte halkan sóhajtozott, és behunyta a szemét. Éreztem, hogy több kell neki. Abbahagytam az ujjazást, és lehúztam a nadrágját. Már csak a tanga volt rajta, de hamar lekaptam azt is.

Punája teljesen simára borotvált volt, egyszerűen gyönyörű. Két kezemmel masszírozni kezdtem. Nagyon jól eshetett neki, mert könyörgött, hogy erősebben csináljam. Saját melleivel kezdett gyurmázni, és ez annyira felizgatott, hogy felálltam, levettem a nadrágom, a pólóm és a melltartóm. Aztán szája felé térdeltem. Ő kezeivel levette rólam a bugyit. Mindketten meztelenek voltunk. Ráfeküdtem, és ujjammal kezdem el dugni. Markolászta a fenekemet, és olyan jól esett, hogy nyögni kezdtem. Éreztem nedves puncijának minden egyes szegletét. Csókolózni kezdtünk. Nyelveink vadul kergetőztek szánkban. Minden gondolatom elszállt, és csak arra tudtam gondolni, hogy sexszelek. Egy idő után haladtam lefelé. Először a nyakát kezdtem nyalni, majd a melleit. Azok már kemények voltak, és mereven jelezték, hogy nagyon kívánják a nyelvemet. Szopogattam. Vadul. Már tiszta nyálas volt, amikor folytattam nyelvem útját lefelé. Meg sem álltam a puncijáig. Kivettem belőle ujjamat, és helyette nyelvemet dugtam be.

Olyan gyönyört még életemben nem éltem át addig. Egy lány nedveit nyalni fantasztikus volt. Csiklóját izgattam, majd hüvelyét. Kezeivel fejemet szorította pinájához. Majdnem megfulladtam, de nem bántam volna. Rángatózni kezdett.
- Gyorsabban. - sóhajtozta .
Arcom már csöpögött a nedvétől, mikor felnéztem. Pont az orgazmus kapujából rántottam vissza, melynek következtében nagyon bevadult.
Gyors mozdulattal a hátamra fektetett. Két kezét a melleimre tapasztotta, és állat módjára kezdett gyurmázni vele. Egy kicsit fájt, de mikor nyelvét éreztem puncimban, hatalmasat kiabáltam. Nagyon élveztem. Ági csak nyalt, nyalt, és szopogatta a nedveimet, mintha szomjas lenne. Vonaglottam, éreztem, hogy itt a vég, már majdnem elélveztem, mikor abbahagyta.
Lefeküdt a földre.
- Gyere, mutatok valami! - mondta, miközben ujjaival szétnyitotta punciját.

Én azonnal odaugrottam, és nekiestem nyalni, de ő leállított. Amelyik kezével nem magát ingerelte, azzal szétnyitotta lábam, és a puncimat. Pókjárásban közeledett felém, majd a két puna összeért. Csodálatos volt. Állat módjára dörzsöltük, teljesen beindulva. Teljesen átadtam magamat neki, a gyönyörnek, és nem eszméltem fel semmire. Majd újra jött az ismerős érzés, és elértem az orgazmust.
Élvezetemben hatalmasat ordítottam, és szétterültem a földön. Ági még nem élvezett el, ezért az én kezemmel ütögette punáját. Én hagytam, mivel teljesen eszméletlen voltam. Emlékszem, egy idő után rámmászott, és csókolni kezdett.

Hajnalig feküdtünk egymáson. Reggel 6-kor már mindketten felöltözve ültünk, mintha semmi nem történt volna. Ági nagyon szégyellte magát, de én azt mondta, neki, hogy semmi baj, majd megismételjük. Erre elmosolyodott.
- Te nem vagy leszbi? Nagyon jól csináltad! - dicsért meg.
- Nem. De veled akkor szexszelek, ha akarod! - mondtam neki, majd megcsókoltam.
Addig smároltunk, amíg nem hallottuk, hogy valaki felkel. Tényleg nem lettem leszbi, de nagyon élveztem azt az éjjelt. Azóta már legalább 20-szor szeretkeztünk az unokatestvéremmel.
Hozzászólások
További hozzászólások »
moonlyght ·
jesszus :D azért szerintem 16éves lánynak túlzás lenne elsőre 15üveg sör szerintem már rég meg kellett volna halnia nem még szexelni..
meg hát h 10évesen rájött h leszbikus annyi idősen én még legoztam max 13voltam mikor elkezdtem felfogni nem 10évesen meg tudni..meg hát az a kifejezés h "punája" szerintem rondítanak a vulgáris kifejezések 1 történetben..
gyenge volt bele se tudja magát élni az ember és rövid is :)
hörcsög00 ·
Felét meg feldugja magának, mert bogu cerkája már nem műxik.
bogumil ·
Zöldboszorka! :angry:
bogumil ·
Ne általánosíts: én nem röhögök a szerikén! :laughing:

EALM ·
Undorító!Ezt én mondom, pedig én aztán értek ám a témához!!!!!!!
OCSMÁNY!!!!! :angry: :angry:
hörcsög00 ·
Értesz mert már szájba is lettél szarva!
AELM. ·
Csak bogumil.Irigy a sztorira gondolom.
hörcsög00 ·
Mindenre irigy a kis impotens.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: