Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az összeomlás felé

Timeának hívták, és nagyon fiatalon ismertem meg. Tizenkét évesen már az ő szeme sugara formálta jellemem és lelkem. Szőke haja volt, de az a fajta szőke, amely bronzvörösen ragyog, mikor a nap lemegy a túl forró éjszakák előtt. Fitos kis orrával gyakran tologatta a tolltartóját az iskolapadon. Nevetése bájosan csilingelt. Gyakorta csellengtem utána a folyosókon, s ahogyan nőtt, úgy lettek egyre forróbbak rávetett pillantásaim. Főleg a fenekére. A melleket is megszerettem később – tizenhat évesen már mégis ízleltem, egy iskolai buli után, egy padon, sötétben – de tizennégy évesen még erőteljesebben foglalkoztattak a popsik. Főleg Timi popsija, ami pici volt, és a lány szinte mindig farmerbe bújtatta. Azt szerettem. Mindig azon gondolkoztam: nyilván bugyi is van alatta. Fehér. És az alatt? A punci. Ezt mindenki tudja. De mi az a punci? Egy lyuk. Mért ver ki a víz egy LYUK-tól? Nem tudom. De arra is gondolnom kellett, hogy a combok súrlódnak, dörzsölődnek, és alattuk a nuni piheg. Vajon Timi tisztában van azzal, milye van? Milyen hatalmas, tébolyító DOLOG az, amit elrejt szemei tiszta forrásától messze délre? Sokat kellett töprengnem ezeken a dolgokon. S közben vonultak tavaszok, vagy tél fellegei parkoltak le felettünk csikorogva. Timi nunija pedig csak nőtt. És szőrösödött.

*****

Timi persze nem tudta, hogy én mennyire szeretem őt. És kívánom. Amikor osztálytársaim azt énekelték hogy „Felmegy a legény az ágyra, és szőrős pinájába” (beteszi a faszát) én mindig szőkét értettem. És akkor elbújtam, és elővettem a farkam.
- Szőke! – motyogtam. – Láttam már filmet, igen. És azon szőrős volt. Fekete! NDK pornó. De lehet-e egy pina szőke, nem pedig szőrös? Úgy értem fehér combok, szőke bozont? Az már túl sok lenne, nemde?
Aztán húzogatni kezdtem Mikey-t. Úgy hívtam őt, hogy Mikey. Fene tudja miért.
Eleinte nem is húzogattam, hanem dörzsöltem, valamiféle különleges, azóta feledésbe merült tenyértechnikával. Ez elméletileg biztosította a fröccsmentességet. Gyakorlatilag gyakran kitört, és megbízhatatlan volt. Emiatt később felhagytam alkalmazásával.
- Mikey meg van gyúrva! – Mindig ezzel a mondattal fejeztem be a műveletet. Afféle rítus volt ez, hiszen értik. Szerettem Mikey-t meggyúrni.
- Vajon a lányok is masztiznak? – kérdeztem magamtól mindig, a takaró alá bújva. – Vajon TIMI IS masz….
Ez már többnyire sok volt. Ilyenkor elrohantam a boltba csokiért, vagy írtam a később 300 oldalra nyúló A második világháború krónikáját.
A mirigyeim pedig egyre inkább belendültek a hormonális aktivitásba. Timihez azonban nem mertem közeledni. A szexuális elfojtást brutalitásban éltem ki: megöltem és feldaraboltam egy kutyát, a fejét pedig feltűztem az iskola zászlórúdjára. Mikor az idős igazgatónéni ezt meglátta, holtan rogyott össze ott helyben. Akkor kerültem javítóintézetbe, ahonnan három év múlva kerültem ki. Timit pedig nem láttam többé.
Egészen fél évvel ezelőttig.

*****

A javítóból úgy szabadultam hogy mindig és mindenhol VÖRÖSET láttam.
Bántott a fény. Bántottak a hangok. És különösen bántott az éjszaka, amikor a hold suttogott fülembe, és kigúnyolt, mondogatta, hülye gyökér vagy, feldughatod a seggedbe A második világháború krónikáját, és hogy nincs többé pénzed Sport szeletre. Ez igaz is volt. Erdők, bokrok voltak sokáig szállásaim, és kórókat, gyomot ettem. Aztán rájöttem, a baj abból ered, hogy NINCS ELÉG ENERGIÁM. Kénytelen voltam termelni magamnak. Villanyoszlopok emelkedtek a holdfényes tisztáson. Felüvöltöttem a holdnak hogy kapja be, aztán odaosontam egy magasfeszültségű vezetékeket vezető villanyoszlophoz, amely fároszként emelkedett az éjszakában. Volt rajta egy tábla, hogy VIGYÁZAT MAGAFESZÜLTSÉG! HALÁLOS. Ez kellett nekem. Manapság – pontosabban már évtizedek óta - olyan táblákat raknak ki, hogy ÉLETVESZÉLYES. Szerintem ez nem helyes. Az ÉLETVESZÉLYES nem felel meg, tompítja a veszélyérzetet, elszivárogtatja az ENERGIÁT. De a HALÁLOS? Az igen! Ha valami halálos, azzal nem lehet lacafacázni.
Megnyaltam a táblát. Nem rázott meg, az áram, nem – de valami történt. A hold elkékült mérgében. Én pedig innentől kezdve nem sokra emlékszem. Arra ébredtem, hogy nappal van, komor, szürke, és a bozótban heverek. A tagjaim mintha ólomból lettek volna, mégis éreztem hogy dolgoznak bennem a vitáliák. És attól fogva rajtam volt a jel, és attól fogva nem néztem hátra.

*****

A parkban találkoztunk újra, a Fehér hajó presszó előtt. Épp egy kávéért indultam. Akkor már volt pénzem, és nemi életet is éltem egy ötven éves takarítónővel. Az életem kellemesen folydogált, és ebben az időszakban nem öltem kutyákat. Timivel való találkozásom azonban mindent megváltoztatott.
Ismerkedő párbeszédünkből nem sokra emlékszem, de nem is az volt a fontos. A tizennyolc éves lány nem tudott semmit mondani nekem, ami érdekelt volna. Volt barátja, és éppen érettségizni készült, hogy aztán valami dögunalmas főiskolán folytassa életét. Kétségkívül gyönyörű nővé serdült. Én viszont ronda voltam, mint az ördög, bár az intézetben belém költözött némi keménység, ez sem tett vonzóvá. Ám akkor már bennem lappangott a HALÁLOS, és ezt Timi is megérezte. Beleegyezett, hogy tegyünk egy sétát az őszi folyóparton. Megdelejeztem a felhőket, és korán meghozták az éjszakát. Leültünk a kikötőben, ahol egy 400-as sorszámot viselő Z-hajtású önjáróhajó vesztegelt. Közöltem a lánnyal, hogy a hajó 1961-ben épült a MAHART tápéi Hajójavító üzemében. Kértem, szívja magába a fáradt olaj szagát. Megtette. Én is. Együtt szívtuk, s közben megfogtam a kezét. Szemébe néztem és mesélni kezdtem neki egy Asenath nevű lányról, akit az intézetben ismertem meg. A férfi olvasóknak nem kell tudniuk ki volt ő – olyan lenne ez, mintha aranykulcsot kapnának a világ összes erényövéhez. A nők pedig nem értenék meg - Asenath kilógott a feminim világ finom szövedékéből.

Timi azonban hallgatott engem. Kezdeti ijedelmét rövidesen lelkesült kíváncsiság és valami romlott sóvárgás vette át. Úgy egy órába telt, mire megcsókolhattam, és kettőbe, mire elfelejtette, hogy neki barátja van, és az én kutyavagdalós múltamat. A nők egészen puhára megfőzhetők, különösebb tehetség nélkül is, nekem azonban pompás eszközeim voltak, melyekkel nem szégyelltem élni. Még verset is szavaltam neki:

Sárga és rózsaszín viharra emlékszem
és a frissen sajtolt alma illatára
Lepényeket dobált a nagyanyó
És nem nyitottak ki a
régiségkereskedések
Az ég halkan, lopva zúgott,
mint a transzformátorházak éjszaka,
vagy vihar a videójátékban
Különös napok sorjáznak,
És te végig ott voltál velem.

Tímeát lenyűgözte költői tehetségem, s hozzá sötét szemeim komor bája.
A dugás úgy tizenegy óra tájt indult be – miután minden pénzem odaadtam a hajón ténfergő részeg matróznak, hogy nézze meg, nem vagyunk-e a Felső Kocsmában, a Kikötő utca végén.

*****

A kabin meglehetősen szűk volt, de nekünk megfelelt. Timi kipirult arccal hagyta, hogy kibújtassam ruháiból. Hosszan csókoltam ajkát, nyakát, aztán melleire irányítottam figyelmem. Igazán aranyos kis halmai voltak, ízük sós volt, a bimbók kemények. Türelmesen köröztem rajtuk nyelvemmel, mígnem szívni kezdtem, Timi pedig belefogott a lélekszaggató nyögdécselésbe. Végigfektettem a matróz mocskos ágyán, az olajszagú ágyneműn, és lehúztam nadrágját. Mintha sok évvel ezelőtti álmaim úsztak volna el szemem előtt. Kicsi fehér bugyi volt rajta, és alatta lüktetett a PUNCI, és a bugyi NEDVES volt, és hullámok ringatták a hajót. Felnéztem, s a kis kerek kabinablakon keresztül még láttam egy tovacammogó teherhajó pislogó fényeit.

Timi azonban nem hagyta figyelmem elkalandozni, megemelte csípőjét, hogy ágyékának szaga megcsapja az orromat. Elérte célját, és a következő pillanatban már szaggattam is le a fehérneműt, és elém tárult szőke puncija, szőkébb a méznél, a nyári búzaföldeknél, kamaszkori álmaimnál. Ujjazásba és nyalásba kezdtem, élveztem, hogy ez a pina itt friss és feszes, mint azé a fogyatékos lányé, akit az intézetben kaptam el párszor, de az néha bepisilt, és olyankor büdös volt, ez pedig illatos, illatos és meleg és rugalmas
És gyönyörű és kívánatos és nyög is
És nyög és élvez
És milyen különös! A végén bevadulva ujjaztam, és ő már szinte fuldokolva lihegett, és mi történt? Spriccelt a puncija! Tiszta lucsok lett tőle az arcom. Néhány nappal szeretkezésünket követően utánanéztem, és megtudtam, hogy ezt Squirt-orgazmusnak hívják. Nem is képzeltem soha, hogy ilyesmi létezik. Mindenesetre meglepőnek találtam, lenyűgözőnek és ijesztőnek is ugyanakkor.

Miután Timi kielégült, megcsókolt, és elővette a farkam. Hagytam, hogy leszopjon, bár tulajdonképp nem voltam elragadtatva – a takarítónő ügyesebb volt ezen a téren. A dugás azonban csodálatos volt. Timi puncija olyan szűk volt, olyan bársonyosan selymes és kemenceforró, hogy soha nem látott kéjérzéssel ejakuáltam benne. Az volt a legszebb, amikor láttam az apró verejtékcseppeket gyöngyözni a fenekén. Úgy gondoltam, ezt a segget be kéne keretezni és kirakni egy kirakatba. Bámulatos volt, és Májki meg lett gyúrva, meg lett bizony, alaposan.

*****

Együttlétünk szexuális szempontból gyümölcsözőnek volt mondható, másfelől azonban komor hullámokat vetett életünkre. Viszonyunk folytatódott, s mások talán szerelemnek neveznénk, és én sem mondom másnak, hisz nem beszélem Asenath nyelvét. De ahogyan teltek a hónapok, valami érthetetlen pusztulás felé csúszott minden. Egyre kevesebb lett a fény, a világban is, és bennünk is. Timi haja fokozatosan elvesztette szőkeségét, nyelvének rózsaszín húsát, és csak azért nem rémültem meg, mert ugye HALÁLOS volt ez az egész, és a halálba tartott a szerelem. A legrosszabb mégis az volt, hogy a hold ismét suttogni kezdett, majd harákolni és hörögni, és ocsmány vigyorát nem nyomhatta el néhány szánalmas gyilkosság. Mire eljött a tél vége, nem hoztam már kedvesemnek ajkaim közt tört szárnyú madarat.
Kiköltöztünk az erdőbe, hol szabadulásom után éltem. Ruháink foszló rongyait tiszta szél mosta, de álmaink egyre komorabb mélységekbe buktak alá. Timi a foglyom volt – én pedig Asenath foglya. A közösülésekkel nem hagytunk fel, bár erőnk egyre fogyott. Retkes ujjaimmal ujjaztam csontos, száraz, sebes punciját, ő pedig néha bekapta, s farkam nem érezte rothadó fogainak bűzét. Tekintetére nem voltam kíváncsi többé. Eszelős lett, mint öreg barátom, az égi kísérő.

Ma már csak fekszünk. A fény teljesen elillant. A madarak röpte olyan nyugtalannak tűnik – beláthatatlan, korcs borzalmakat, iszonyt s borzadályt ígér. Timi mellettem fekszik, remeg, és gilisztákat zabál. Én nyakát szagolgatom, ott van egy illat, az egyetlen inger, mely még képes enyhíteni szomorúságom és rettenetem. És újból és újból leszáll az éj, pedig fel sem kel a nap.
Tekintetem egy pontra szegeződik a végtelen szögletes ürességben. Oda, ahol a HALÁLOS vár. Ha megnyalnánk a lánnyal, feltámadnánk. De Asenath előjönne értünk. A föld alól is. Legfőképp onnan.
Szeretlek Timi, mondom hát, és az oszlophoz vonszolom. Haja csomókban szakad ki rohadó fejbőréből, szája néma sikoltás. A hangyák és a bogarak torz alakzatban körbeállnak minket, olyan őrült szimmetriákat teremtve, melytől idegeink felsikoltanak.
Mássz. Mássz kedvesem. Követlek én is. Legyen hát a semmi útja ne ÉLETVESZÉLYES, de HALÁLOS.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Andreas69 ·
Nekem nagyon nem jött be. Sajnos, mellényúltam, és véletlenül zöldet nyomtam, bocsánat!

Petur ·
Nem egy könnyed vasárnap délutáni olvasmány. Sajátos stílus és hangulat. Magára vessen, aki ilyen cím alatt valami romantikus lányregényt várt. Nyomok egy zöldet, bár a "tetszik" nem a legjobb kifejezés ez esetben. Inkább azt mondanám, hogy olvasásra érdemes, jó írás.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: