Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az orvos rendel! - Az első beteg

A nevem David Thompson, 27 éves, szingli orvos vagyok, célom, hogy minden embert meggyógyítsak és megoldjam orvosilag a problémájukat. De persze én csak egy ember vagyok, rövid szőkés barna hajjal, kék szemmel, magasságom az átlagnál nagyobb, a bőröm napbarnított (könnyen megfog a nap) és mondhatom, hogy erős testfelépítésem van az állandó sportolási tevékenységeim által, melyek még mindig nem csodaszámba mennek mások között. Az orvosi sulit elvégezve leköltöztem Manfieldbe, ahol is megnyitottam az első magán orvosi rendelőmet. A városban az emberek nagyon kedvesen fogadtak és rengeteg új barátra is szertettem amióta itt vagyok. És most hagyj, meséljem el milyen volt az első betegem az első napomon.

Már kora reggel bementem, hogy rendbe szedjem a rendelőmet, eltakarítva onnan a gyógyszeres rendelési papírokat és a maradék számlát is az asztalomról. Amikor eldöntöttem, hogy belekezdek ebbe, nem gondoltam, hogy ennyi dolgot össze kell raknom, csak azért, hogy megvizsgáljak egy ember. és akkor gondoltam rá először, hogy ehhez én túl kevés vagyok és kell egy asszisztens. Tovább rakosgatva az iratokat bele a fiókba, megpróbálva közben is valami ésszerű rendszerezés alapján elrakni őket, mi közben is a hirdetésen gondolkodtam az új ápolói munkakörről, amikor kopogtak az ajtómon. Az elöl lévő maradék papírt azonnal besüllyesztettem az íróasztalom fiókjaiba és leülve a székembe izgalom fogott el a látogató részéről, hogy milyen problémával is érkezhetett is hozzám, így hát kiszóltam neki.
-    Szabad! – melyre az ajtóból egy magas férfi lépett be borostás arccal.
-    Jó napot! – mondta az ismeretlen kicsit rekedten és az asztalomnál megállva a kezét nyújtotta felém, melyre felállva viszonoztam az udvariasságát.
-    Szóval mivel állhatok szolgálatára? – kérdeztem és alaposan megnéztem a férfit.
Zöldes barna póló volt rajta, melyen jól kidomborodott a széles izmos felsőteste, rövid ujjának köszönhetően pedig szabadon lehetett az erős karja. Az arcán végig vékony barna szőr fedte, hátra húzott zselézett barna haja alatt széles homloka és fekete írisze mintázta. Széle orra, apró füle és vastag ajka pedig csak tovább erősített a férfias jellemén számomra.
-    A nevem Troy Gaboni és már napok óta fáj a torkom doktor úr. – elmosolyodtam, jó volt hallani a személlyel összefüggve a doktort és már is összeállt az agyamban milyen eszközökre lesz szükségem a vizsgálat során.
-    Rendben van, akkor kérem, fáradjon be a másik szobába és foglaljon helyet a székben. – Troy felállt és az irodámból nyíló másik szobába ment, ahol is belehelyezkedett a karfák közé, míg én előkerestem a szekrényből az eszközöket, majd a kis kerekes polcra raktam, melyet odagördítettem a beteg mellé és felvettem a kesztyűt.
-    Most meg fogom nézni, hogy van-e valamilyen elváltozás a torkában, ezért kérném, hogy nyissa jó nagyra a száját és próbáljon el lazulni, rendben? – Troy bólintott egyet és látszott rajta, hogy nem igazán tudott megnyugodni, amikor meglátta a kezemben, hogy mit akarok a szájába tenni.
-    Ez csak arra van, hogy lássam, hogy mi van lenn, rendben? Gondoljon valami olyan dologra, amelyet szeretne ez után csinálni és képzelje el. Oké? – ettől már jobban érezte magát és szélesre tárta a száját nekem.
A fém tükröt elkezdtem mélyebbre tolni a torkában, amikor megéreztem a lábam között a férfi kezét, ahogy elkezd simogatni az ágyékomnál. Próbáltam koncentrálni a feladatomra, de nem volt egyszerű, ujjaival kitapintva a rajtam lévő farmerem mögött lévő férfiasságomat, elkezdte masszírozni. Finom, lágy mozdulatokat tett rajta, melytől már is teljes pompájában ágaskodott a farkam, de közben is folytatva a munkámat, rájöttem, hogy a torka teljesen tiszta. A gáláns szimuláns pedig sejtve, hogy nem merülők még jobban alá légcsövében, kitapintva a cipzáramat lehúzta és ujjaival belenyúlva kihúzta a péniszemet. Lassan kihúztam a szájából a műszert, ő pedig egyik kezével megragadva a dorongomat marokra fogta és elkezdte húzogatni. Közben sem térítve el az orvosi szabályzattól, a tálcára lerakva a műszert és hozzá ledobva a kesztyűt, a tálcán lévő kis vizes poharat nyújtottam feléje.
-    Öblítsen, kérem! – Troy meglátva rajtam, hogy nem zavar engem, hogy éppen játszadozik a farkamon, elmosolyodott, majd szabad kezével a szájához emelve bevette a vizet, néhány forgatás után pedig a szék melletti mosdóba köpte, közben elhátráltam tőle.
-    És mert ilyen szépen tűrte, kaphat tőlem valami nyalánkságot. – a férfi nem is tudva mi következik most, már a fejénél álltam meg, hogy az ajkai közé vezessem be a farkamat, melynek látványán nagyon megörült.
Finom cuppogós hang hallatszott, ahogy Troy elnyelt magába, majd egyik kezével megfogva segítette a nyelve mellé behelyezni a finomságot. Míg én kezemmel a póló anyagán keresztül elkezdtem végigtapintani a testét, felfedezve minden részét, majd a gatyáján lévő türemkedést kezdtem érezni, növekedni. Micsoda mázlista nap ez, hogy épp egy ilyen kívánatos és kanos férfi legyen az első betegem, s remélem nem is az utolsó lesz. Kezemmel megtalálva a sliccét lehúztam, majd meg találva a már hatalmas szerszámát kihúztam és ujjaim közé véve játszani kezdtem rajta. Míg a másikkal a hajába markolva húztam közelebb az ágyékomhoz, hogy mindenestül nyeljen el, melyre csak még intenzívebben kezdet el szopni. Isteni látvány volt, ahogy szájával kényeztette a férfiasságom, szemeivel figyelve engem, hogyan élvezem a munkáját. Nyelve csodát művelve rajta, én is hasonló élvezetekhez akartam juttatni, így még erősebben kezdtem rajta húzogatni a bőrt a kemény dákóján. Már az első perctől tetszett nekem ez a férfi, de soha nem gondoltam volna, hogy képes valaki betegséget színlelni azért, hogy velem legyen, bár egy kicsit hízelgő is. Azt akartam, hogy teljesen szabadok legyünk, így kihúzva szájából a farkamat és magára hagyva az övét hátrébb léptem, melynek hatására felállt a székből és előttem megállva elkezdtünk csókolózni. Az egész testem bizseregni kezdett a csókjától, a bőröm szinte lángolt, vad álom kerített hatalmába, melyből nem akartam felébredni. Majd szánktól elválva elkezdtük egymásról lehántani a felesleges dolgokat, mint Troy pólóját, mely után apró csókkal bombáztam a testét, kitérve a mellbimbóira is. A férfi élvezve, amit teszek vele a hajamba túrt erősen, majd felhúzva magához újból egymásra találtak ajkaink. Aztán levéve rólam a fehér orvosi köpenyt, majd hozzá a felsőmet, Troy magához húzott és nyelvének pajzán érintésében úsztam újfent, ahogy mezítelen felsőtestünk összeért. De nem tudtuk tovább visszafogni magunkat, így lehántva magunkról a gatyát is és a cipőt is, már is mind a ketten meztelenül álltunk egymás előtt. Csodálatos egy férfi volt, minden egyes részétől már is csurogni kezdett a nyálam, és ahogy látom ő sem tudott betelni velem, és kezébe fogva szerszámát játszani kezdett rajta. Viszont nem hagyhattam ezt és eléje térdelve levettem róla a kezét és inkább számmal ékesítettem a bitang nagy dákóját, melyet meglátva jobban is élvezett. Nem mintha már nem lettem volna férfiakkal és nem szoptam volna le őket, mégis ettől a pillanattól visszanézve már nagyon régnek tűnik és ezért is örültem, hogy Troy visszahozta ezeket az emlékeket. Annyira finom volt, hogy képtelen lettem volna betelni vele, csak szoptam és nyaltam, míg nem ágyékát elkezdte felém mozgatni, melytől még mélyebben éreztem magamban a férfiasságát. Közben a férfi ujjaival izgatni kezdte a mellbimbóit, és ettől a kettős érzéstől halvány nyögését hallva, csak még izgatóbbnak találtam ezt a váratlan helyzetet. Majd már a torkomban érezve a nagyságát kihúzta és erőt gyűjtve a továbbiakban jó erősen megcsókolt, közben is a szék felé terelve visszalöktem belé.
-    A betegnek a székben a helye. – elmosolyodott, majd felmásztam a székre, majd lábamat kitámasztva alul a fém részében a szája fölé helyezkedtem el és onnan lógattam le neki a csalimat, melyre azonnal rá is harapott.
-    És most teszteljük, hogy jó –e a torka uram, rendben? – egy igen féle nyögést hallva elkezdtem lefelé mozogni a testemmel, mint ha csak fekvőznék felette.
Troy alig bírta elhinni, hogy ez vele történhet meg és nyelvével ízlelgetve a dákómat a szájában, a kezével megmarkolva a sajátját jó erősen verni kezdte. Én pedig kihasználva a lehetőséget még gyorsabban kezdtem mozogni felette, hogy érezze, az orvosa kedvességét, új barátom ennek nagyon örült is. Bár csak most jutott eszembe ez az új pozíció, mégis örültem, hogy kipróbálhattam Troyal. A férfi egyre nehezebben kezdte venni a levegőt, így hát magára hagyva a sajátját, csak az enyémmel kezdett foglalkozni. Kezével megragadva szabályosan fejni kezdett engem, melynek következtében hangosan fel is nyögtem eme új érzéstől. Barátom látva mennyire tetszik is nekem még jobban húzta a szájába a férfiasságomat, melytől már a mozgást is abbahagytam felette és csak figyeltem mit csinál velem. Nyelvévvel a makkomat nyalva szeretgetett engem, mely csak még jobban a vágy őrületébe kerget. Troy egyszer volt valaha férfival, de az sem valami jól sült el, mert végül a főnöke kirúgatta és mindenfélének elmondta, még a  szüleinek sem merte még elmondani, hogy elvesztette az állását a farka miatt. Így hát naphosszat az újságot böngészte állás után nézve, de sehol nem járt sikerrel, míg nem meglátva a rendelőmet, azt gondolta, hogy biztosan keresnek új alkalmazottat. Tehát mikor belépett hozzám, akkor érdeklődni akart, hogy van-e betöltetlen munka, míg végül már a rendelői székben ült egy hamis fájó torokkal, melyet csak ki talált, soha nem tudott jól hazudni, pláne ha ideges lesz. És ezt én váltottam ki belőle, vagyis egyből megtetszettem neki, csak valahogy végül ez lett belőle, soha nem is bánta meg, amit tett. Még mindig tartva magam felette elkezdtem feléje mozdítani az ágyékomat, ő pedig hátradőlve élvezte, ahogy megkúrom a száját és kezébe véve a farkát újból iramot vett fel rajta. Apró izzadtság cseppek kezdtek megjelenni mind a kettőnkön, ahogy egyre jobban elmélyedünk az egymás okozta szenvedélyben. Imádtam a száját, azt a vastag ajkát, mely olyan finoman tapadt a férfiasságomra, hogy csak ilyet kívánni tud az ember magának. Majd egy még jobb érzés kerített hatalmába, ahogy Troy egyik kezét a seggemre téve meg találta a lyukamat és egyik ujját beléje mártva elkezdett benne mozogni. Hangomat kiengedve élveztem a játékát bennem és még mélyebbre taszítottam a szájába a szerszámomat, melyet örömmel tudhatott ott a barátom. És ahogy fokozódott a hangulat, úgy lett bennem már két ujj is. Nem éreztem ilyen jól magam amióta megszereztem az orvosit és végül egy nagy buli utáni reggelen le nem feküdtem a legjobb barátommal. Viszont még mielőtt felkelt volna elmentem és ide leköltöztem, nem mintha féltem volna tőle, csak már neki volt egy élete, melyet nem akartam tovább bonyolítani az érzéseimmel, így hát most itt vagyok és még jobb helyen nem is lehetnék. Éreztem, ahogy lassan elérem a határaimat, így elkezdtem lejjebb mászni, pontosan Troy ágaskodó farkára, melynek forróságát megérezve magamban, azonnal megnyaltam a szájam szélét. Egyből vágtázni is kezdtem rajta, a férfi pedig kezével elkezdte felfedezni a testemet, majd magához húzva adott egy finom csókot az isteni kiszolgálásért, én pedig visszahanyatlottam az lovaglásba és csak folytattam tovább. Troy pedig kezét a csípőmre téve húzott csak még jobban magára, az egész testem beleremegett az élvezetek hatására, ahogy felnyársalt teljesen a férfi. Mind a ketten hangosan nyögtünk fel, utat engedve a vágyainknak, felforrósítva a rendelő minden zegzugát. Majd Troy felülve a helyzetéből elkezdte harapdálni a mellbimbómat, én pedig csak lovagoltam, fokozva tovább a vágyainkat. Megérezve magamon a férfi ajkát, csak azt kívánhattam még, hogy élve nyeljen el magába és adja meg magát nekem, mind a kettőnk javára. Aztán a férfi visszahanyatlott a székbe és onnan figyelte, hogyan hevültem fel még jobban az előző harapdálástól, melytől csak még jobban fogva tartott a szemével, ahogy én is őt a seggemben. Még mindig rugóztam raja, amikor megragadtam a sajátomat is és a bennem lévő nyomással párhuzamosan játszani kezdtem rajta. Eme szellemtől átitatva figyeltem őt, izzadt testünk minden lélegzetét magamba szíva tudni akartam, hogy ő hogy érez, így hát ráhajolva ajkára tapasztottam a számat. És összefonódásunkkor mozogva rajta még, egy hangos nyögés kíséretében beleélvezett a segglyukamba. Élvezett volna nézni, ahogy arca összerándul a kielégülés következtében, majd újfent egymáshoz tapadtunk kedvesen. Éreztem, ahogy rengeteg nedve kifolyik belőlem még így is, hogy még bennem van a farka, majd hátranyúlva az ujjammal szétkentem magamban és számhoz emelve megkóstoltam. És így adva csókot merültünk el egymásban, aztán a székre térdeltem fel, úgy hogy a fejénél legyen a farkam, melyet azon nyomban elnyelt magában, én pedig adva neki az ütemet a csípőmmel mozogni kezdtem benne. Csodálatos volt, majd egy pár lökés után már levegőt is alig bírtam venni, amikor elélveztem a szájában és onnan ki nem engedve nyelte le a spermámat.
-    Finom a gyógyszer? – melyre csak hümmögött egyet és folytatta tovább a gyógymódnak számító fehér folyadék mind lenyelését, míg nem az egész farkam már csak a nyálától csöpögött, majd egy utolsó csókot nyomva rá rám nézett.
-    Már sokkal jobban is vagyok. - ezen mind a ketten elmosolyodtunk.
-    Azt gondoltam haver. – majd leszállva róla, ő pedig a székből, melyet úgy gondoltam, ha elmegy, alaposan le kell majd tisztítanom a rá folyt sperma foltoktól.
Majd felszedve a ruháinkat, elkezdtük visszavenni őket, mi közben is Troy elmondta, hogy mi volt igazából az ő célja és még mielőtt bármit mondott volna közbe vágtam.
-    Fel vagy véve! – az arcára kiülő meglepetés még engem is mosolyra fakasztott ettől.
-    Ez biztos, mert én még soha nem asszisztáltam rendelőben és… - míg nem megcsókoltam, ő pedig végre megnyugodott
-    Nyugi, bele fogsz jönni. – és megmarkoltam a seggét, adva jeléül, hogy még mennyire jó lesz is ami munkaviszonyunk. – És hidd, el nem fogom hagyni, hogy unatkozzál. – erre ő is felkapva a fejét, ő is megfogta az én faromat és már olyan közel jött hozzám, hogy az orrunk összeért.
-    Azt reméltem is doktor úr. – nem tehetem róla, azonnal kanos voltam, lehet, hogy a szótól, lehet, hogy tőle vagy ne talán mindkettőtől.
Igen, ez egy csodálatos társulás kezdete mind a kettőnknek. Felöltöztünk, majd visszamenve az irodámba megbeszéltük a munkaidőt és a fizetést, Troy pedig mindent elfogadott.
-    És mi lenne az első feladatom, doktor úr? – az, ha így fogod kimondani továbbra is a „doktor uram” szót, akkor mindennap szét foglak kefélni, de végül eszembe jutott egy kicsit mégis praktikusabb dolog.
-    Hát értesz a papírokhoz? – és kihúztam a fiókomat, melyből azonnal kiömlött a padlóra az összes számla.
-    Azt hiszem itt lesz dolgom elég.
-    Így is van, szóval kezdjünk neki. – és mind a ketten elmosolyodtunk.
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: