Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az óra kattogása

Amikor a halál kopogtatott az ajtómon, és kijelentette, hogy mennem kell, nem készültem még fel rá. Talán néha nem olyan könnyű az embernek az élete. Talán néha vágyik még valamire...
Bár nekem meg volt a családom, egy szerető férj, egy 5 éves kislány, aki már az oviba járt minden nap, mégsem éreztem olyan jól az élet minden örömét.
Otthon ültem, és a szokásos női munkákat csináltam. Mostam, főztem, takarítottam. Unalmas, unalmas.....
S amikor már az utolsó szobába vártam, hogy meghozzák az ítéletemet, menny, vagy pokol, és az utolsó kívánságomon gondolkoztam, mivel mindenkinek járt egy utolsó esély. Egy törvénytelen, bájos lurkó felfedezése, vagy egy nagy tányér pacal, esetleg egy Orlandó Bloom típusú szexi pasi. Elmélkedésemet mégis egy óra kattogása verte fel.
tikk-takk... mégis.. valami nem volt rendben. Valami hiányzott, vagy éppen rossz volt.
A szoba közepén álltam, s a falak fehérek voltak, az óra a falon lógott.

11.05
Az óra tíz percet sietett.
Meg kell javítanom... nem hagyhatom, hogy rosszul járjon. De már csak 5 percem maradt, és egy kívánságom. A sztachanovista nő még mindig ott volt bennem. Mindig csak a munka...
tikk-takk...
egyre jobban idegesített, talán túlságosan is...
Egy izzadságcsepp gördült végig az arcomon.

11.09
Nem hagyhatom.
1 percem maradt. Odaléptem a falhoz, felnyújtózkodtam, és levettem a fali órát. Sikeresen visszaállítottam 10 perccel, legalább embertársaim nem vesztegetik az időjüket, holmi barom óra visszaállítással, és esetleg belefér még egy dugás is a tíz percükbe.

11.00
Lejárt az időm...
10 percet egy óra visszaállításával töltöttem el, míg esetleg megmondhattam volna a férjemnek, hogy a gyerekünk a szomszédtól van.
Kicsit groteszk, de az igazság mindig is fontosabb...
A munkamániás nő nem hagyott nyugodni...
De a lelkiismeretem megnyugodott, más embereknek talán jobb lesz az utolsó 10 percük...
Hasonló történetek
3612
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
4398
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Lina99 ·
még mindig nem tudom....... most már tényleg én nézem magam nagyon nagyon szőkének..... :no_mouth:
Tűzmadár ·
Barátikör fotóalbumodban volt egy kép, ahol feketében álltál két nagy-műfejű tag között.

Lina99 ·
Ja, most már emlékszem..... :blush: :blush: :blush: Az még a hungaroringen volt, augusztusban, amikor a Forma-1-re mentünk ki..... :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: