Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az ismeretlen nő

Fél 9. Néztem idegesen újonnan vásárolt Certina karórámra. Lassan indulni kéne, gondoltam magamban. Tétováztam. A bulinak, amelybe készülődtem, hatalmas súlya volt. Ha itt most hibázok, örökre elásom magam. Éppen ezért vásároltam új ruhákat, a fent említett órát. Megcsörrent a telefonom. Hol vagy már drágám?! szólt bele kérdően egy ismeretlen hang. Rögtön indulok, mondtam, és nem is kellett több, cipőt húztam, és elindultam a novemberi éjszakába. Mikor megérkeztem, örömmel tapasztaltam,. hogy vártak rám, és, hogy a buli hangulata kiváló. Egyből a bár felé vettem utamat, de egy kéz hirtelen megragadott, magához húzott, és hatalmas csók után ismeretlen hang köszöntött. Nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, de miután többször is ez az ismeretlen kéz simította sokat sejtetően végig fenekemet, gyanakodni kezdtem, hogy talán mégsem az ital hatása mutatkozik vad és önfeledt szórakozásban, hanem pontosan végiggondolt haditerv kiszemelt áldozata lehetek. Ez jó érzéssel töltött el. Hagytam hadd sodorjon az ár. Dobtam a whyskiket, metaxákat, és ahogy telt-múlt az idő, egyre inkább úgy éreztem, tennem kell valamit.

Tehát elindultam, hogy megkeressem. A parkett nem volt nagy, így nem kellett sokáig keresgélnem. Egyből kiszúrt a tömegből, és odajött. Mélyen a szemembe nézett, és azt mondta: azt hiszem sosem veszel észre! Még mindig nem tudtam kivel állok szemben, így megkérdeztem: Ismerlek valahonnan? Mondta, hogy nem, és ő is csak látásból, meg hallomásból. És, hogy miattam jött most el erre a bulira. Meghívtam egy italra. A bárpult fényénél megcsillanó gyönyörű arca, és domborai másodpercek alatt elindították a fantáziámat. Hosszas beszélgetés vette kezdetét, és miután egyre többet ittunk, levetkőzte gátlásait, majd leugrott a bárszékről, megragadta a kezemet, és húzott magával egészen az emeletig. Bementünk az egyik szobába, magunkra zártuk az ajtót, és érzékien elkezdtünk csókolózni. Csókoltam a nyakát, a kulcscsontját, majd levettem a top-ját, és nyaldosni kezdtem a nagynak éppen nem mondható, de formás, feszes, kézbe való melleit.

Viszonzásul ő is vetkőztetett engem, kigombolta az ingem, érzékien csókolgatta a mellkasomat, majd egészen a köldökömig, kigombolta a nadrágomat, és vadul izgatni kezdte a farkamat ami akkora már maximális méreteket öltött. Ezt én sem hagytam annyiban, Lehúztam a nadrágját, és a bordó selyem tangát félre húzva elkezdtem nyaldosni a frissen borotvált illatos punciját. Nagyon élvezte, hatalmasakat visított, míg nem belemarkolt a hajamba, és elemi erővel nyomta számat a puncijához, tudatva velem, hogy megsemmisült. De aztán hirtelen fel is élénkült, elkapta a falloszomat, vadul szopni kezdett. Szó szerint tövig nyelte be, ami anyira jól esett, hogy majdnem elélveztem. Aztán szinte könyörgött nekem, hogy vadul dugjam meg, annyira amennyire csak tőlem telik. Én belé hatoltam, és szeretkeztünk, de nem őrült fűrészelés volt, hanem nagy mély lökéseket kapott
amelyektől hatalmasat élvezett, majd rám borult, és azt mondta, hogy egy menettől, ennyire kész még nem volt.

De látta, hogy én még bírom, beleült kemény és puncilétől csillogó farkamba, és úgy vonaglott rajtam, hogy azt hittem elájulok a gyönyörtől. Róla nem is beszélve. Még kétszer eléévezett, aztán magától leszállt róla, és azt mondta, inkább szájjal fejezi be. Hatalmas elánnal látott neki, és olyan jól csinálta, hogy 20 másodperc alatt én is elélveztem, bele a szájába. Akkorákat lőttem, és mindet bele a szájába, hogy csak úgy folyt ki a száján a sok sperma. Aztán lefeküdtünk, egy fél órát beszélgettünk.

Két nappal később összefutottunk, meghívtam egy kávéra, ismét jól elbeszélgettünk. Ez egy éve történt, azóta együtt vagyunk, és volt egy-két érdekes éjszakánk.

Hozzászólások
További hozzászólások »
Mr. Tom Tailor ·
Király!

Kry ·
tényleg sokáig nem lehet rájönni melyikük nö... mindegy is volt... mert a sztori szar... a csaj meg kurva...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: