Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az iroda

Az iroda

Írta: bonfils
http://www.tales-of-lust.com/
2001

Fordította: Pavlov (pavlov.urasag@gmail.com)
2005. november


Miközben átszaladt az úton, Julie hallotta, hogy utánakiált valaki. Megfordult. Egy biciklis kacsintott rá vigyorogva.
A lány mosolygott magában, és továbbment. Fiatal volt, huszonéves és szőke. Tudta, hogy jól néz ki, még akkor is, ha csak farmert és egy pólót visel, mint például ma.
Néhány sarokkal arrébb az irodaépülethez ért. Lenyűgöző fém- és acéltorony volt, a város pénzügyi kerületének szívében. Igaz, hogy csak részmunkaidős takarítóként dolgozott itt, hogy ki tudja fizetni a főiskolai tandíját, de valahogy jó érzés volt a gazdagok és hatalmasok között lenni. Mintha ő is részese lenne a dolgoknak. Mintha.
Bezárta maga mögött az ajtót, és felment a tizenegyedikre a lifttel. Itt voltak a cég irodái. Mindegyik üresen és csöndesen tátongott, amikor elhaladt mellettük. Az egyik vécében megtalálta kis kézikocsit, amin a tisztítóeszközök voltak, kitolta, és a recepció felé indult vele. Ott akarta elkezdeni a takarítást.

De útközben megállt. Vasárnap az egész épület üres kéne legyen, de zajt hallott Norstrand irodájából.
- Mmmm, igennn... Mmmm...
Az ajtó félig nyiltva volt. Julie lábujjhegyen közelebb ment, és benézett.
A nagy, fekete asztal mögött Norstrand a méregdrága székében üldögélt. Első pillantásra úgy tűnt, hogy telefonál, de aztán Julie észrevette, hogy ki van bontva a nadrágja. A férfi a kezében tartotta a farkát, és szép nyugodtan maszturbált.
Telefonszex, hát persze, gondolta Julie.

Kíváncsian figyelte Norstrandet, aki előtte simogatta hosszú, kemény faszát. Hátrahúzta a fitymát, előbukkant a makkja, és a kis nyíláson egy tiszta cseppecske buggyant ki. Behunyta a szemét, és mélyen felnyögött.
Julie le volt nyűgözve. Norstrand jól fizetett, magas beosztású munkatárs volt - jóképű, szőke hajú, harminc év körüli férfi. És itt üllt a takarító lány előtt, maszturbált.

Fura volt. De izgatóan, kellemesen fura. Miközben a férfit figyelte, érezte, hogy a mellbimbói megkeményednek a pólója alatt.

Egy kis gondolkozás után Julie lábujjhegyen besurrant az irodába. Norstrand túlságosan elmerült a telefonszexben ahhoz, hogy észrevegye. Némán letérdelt a férfi elé. Norstrandon még mindig rajta volt sötét öltönye. Farka a kibontott sliccből meredezett - most, hogy Julie ilyen közelről látta, még nagyobbnak tűnt. A lány habozva megnyalta az ajkait, aztán óvatosan a szájába vette Norstrand makkját. A férfi nagyot nyelt, és lenézett rá meglepetésében.

Julie továbbengedte a péniszt a szájába, óvatosan szopni kezdte. Ki-kiengedte az ajkai közül, hogy kis nyelvével a makk alatt is nyalogathassa. Aztán visszaengedte jó meleg szájába.
Norstrand felnyögött az élvezettől, és mocorogni kezdett a székében.
- Igen - suttogta. - Szopd le a farkam.
Megragadta a lány fejét, és előre-hátra mozgatta a csípőjét, így a farka hosszú, kemény lökésekkel mozgott Julie szájában ki és be. Olyan élénken döfködte, hogy a lány el kellett engedje a férfi farkát egy pillanatra, hogy levegőt vegyen. A kemény szerszám egyenesen felé mutatott, csöpögött róla a férfi előnedve.

- Vedd le a ruhád - nyögte Norstrand.
Julie felállt, és nekiállt, hogy levetkőzzön. Előbb a farmerét vette le, aztán a pólóját. Nem volt rajta melltartó, Norstrand kedvtelve sóhajtott fel a puha, kerek mellek láttán. Megduzzadt farkát simogatta, és figyelte, ahogy a lány levetkőzik egészen fehér kis bugyijáig.
- Mutasd a puncid - suttogta.
Julie a férfi szemébe nézett, miközben lehúzta a bugyiját. A puncija csupasz volt és nedves. Norstrand megnyalta az ajkait, de a torka száraz volt, és egy hang sem jött ki rajta.
- Játssz a punciddal - nyögte ki végül.
Julie leült elé az íróasztalra, lassan megnyalta az ujjait, és finoman maszturbálni kezdett. Norstrand felállt. Merev farka himbálózott járás közben - és egyenesen a lányra szegeződött.

- Igen - suttogta. - Ez felizgat?
- Mmm - mormolta Julie, és hátrafeküdt az asztalon. Behunyta a szemét, és keményen masszírozta érzékeny csiklóját az egyik ujjával. Aztán széttárta a lábait, és az ujját nedves és forró puncijába süllyesztette.
- Ó, ez annyira jó érzés - suttogta, miközben ujjazta magát.

Norstrand lehajolt, hogy közelről nézhesse a lány pináját. Újabb tiszta folyadékcsepp gördült ki péniszéből, és már majdnem beleőrült a vágyba.
- Szét foglak kúrni, bébi - mormolta.
Julie véginézte, ahogy levetkőzik. Aztán a férfi meztelenül beállt a lány szétterpesztett combjai közé. Julie érezte, hogy Norstrand a csupasz puncijához illeszti csontkemény farkát.
- Igen - suttogta -, kúrj meg.
Norstrand vad nyögéssel előrenyomta csípőjét. Julie szétterpesztette lábait, amennyire csak bírta, de a férfi farka így is túl lassan fúródott nyílásába. Noha már csöpögött a nedvességtől, finom, fiatal puncija hihetetlenül szűk volt. Norstrand lihegve megragadta a lány combjait, és végre teljesen belényomta a farkát.
- Ohhh! - sikoltotta Julie.
Norstrand pár pillanatra leállt, hogy dákója még mélyebben Julie puncijába süllyedjen. Már izzadt az erőfeszítéstől.

- Megbaszlak, szivi - suttogta, és erőteljes, fürge mozdulatokkal pumpálni kezdte a lányt. Julie érezte, hogy a hosszú, kemény farok minden lökéssel mélyebbre csusszan a puncijába. Ahogy egyre közelebb ért az orgazmushoz, sikoltozni kezdett.
- Jó érzés? - nyögte Norstrand. - Szereted a kis puncidban érezni ezt a vastag faszt?
A férfi mocskos szavai annyira felizgatták a lányt, hogy váratlan, irányíthatatlan orgazmus tört rá. Sikoltott, annyira elöntötte az élvezet, és úgy beleremegett, hogy a férfi le kellett szorítsa, nehogy leessen az asztalról. Közben Norstrand nem állt le, tovább döfködte a lány lüktető punciját, olyan keményen, ahogy csak tudta. De a lány élvezetének látványa annyira felizgatta, hogy alig bírta visszatartani a saját ejakulációját. Érezte, hogy a sperma gyülekezik a golyóiban, és ki akar törni a vesszőjén át.

Hirtelen azt hallották, hogy valaki belép az irodába.

Norstrand felnézett, és a cég igazgatóját pillantotta meg - egy idősebb, szürke hajú, szürke öltönyös férfi volt. Ijedten húzta ki a farkát Julieból, és kapkodva próbálta felhúzni a nadrágját. De farka folyton útban volt, nem tudta tőle becipzárpzni a sliccét.

Az igazgató mozdulatlanul nézte egy percig a meztelen, fiatal lányt Norstrand íróasztalán. De aztán parázna mosoly jelent meg arcán.
- Uram - magyarázkodott Norstrand -, igazgató úr...
- Semmi gond, Norstrand - mondta nyugodtan az igazgató, és az asztalhoz lépett. - Úgy tűnik, a kis hölgy élvezi. Így van?
- Igen - vallotta be habozva Julie.
- Hát akkor baszd meg! - nevetett az igazgató. - Kapd elő azt a nagy farkadat, és baszd meg a lányt, Norstrand!
- Igen, uram - mormolta Norstrand, és kibontotta a nadrágját.

A farka még mindig teljesen kemény és merev volt, úgyhogy szélesre tárta Julie lábait. Kiélvezte a lány szétnyílt, csöpögő puncijának látványát, mielőtt megragadta a farkát, és teljes hosszában belédöfte. Aztán baszni kezdte, de ezúttal ez kemény és kegyetlen baszás volt. Julie tehetetlenül nyögdécselt. Érezte, ahogy Norstrand farka újra és újra csúszós puncijába nyomul, és minden egyes lökésével teljesen kitölti.

Az igazgató leült a székbe, és előrehajolt, hogy jól lássa Julie pináját. Norstrand farka brutálisan mozgott ki-be.
- Ez igen. Szereted, ha basznak, kis hölgy? - kérdezte gúnyosan az igazgató.
Julie csak egy elfojtott nyögéssel tudott válaszolni. Norstrand izzadt és nyögött, miközben dugta. És most már másodszor érezte, hogy közeleg a vég.
- Aaah - nyögte -, azt hiszem, elélvezek!
- Jól van, Norstrand - mondta komoly hangon az igazgató. - Azt akarom, hogy a lány szájába spriccolj. Nyissa ki a száját, kis hölgy.
Julie engedelmesen kinyitotta a száját. Most vette észre, hogy az igazgató már kivette a farkát a nadrágjából, és maszturbált az elé táruló látvány hatására.
- Gyerünk, Norstrand - parancsolta a főnök. - Add neki azt a híres spermádat!
Norstrand lassan kihúzta hosszú farkát Julie sima puncijából, és a lány arcához lépett. Megragadta nedves, robbanásra kész farkát, és elkezdte kiverni. Lassan és nyugodtan rángatta merev szerszámát, ki akart élvezni minden percet.
- Kis hölgy! - kiáltotta az igazgató. - Játssz a gyönyörű punciddal!
Julie finoman megszorította a csiklóját, miközben Norstrand lila, duzzadt, nedves, kilövésre kész makkját nézte. Tiszta cseppek hulltak egyenesen a lány nyitott szájába, ő pedig a nyelve hegyén érezte Norstrand farkát.
Hallotta, hogy a két féri felnyög mellette, ami csak még jobban felizgatta. Aztán Norstrand elélvezett.

- Ahhh - nyögött fel a férfi, és hullám hullám után spriccolt ki a dákójából.
- A szájára célozz, a kurva életbe! - kiáltotta az igazgató.
És noha Norstrand remegett az élvezettől, és láthatóan nem volt már ura önmagának, mégis sikerült engedelmeskednie. Julie érezte, hogy a forró sperma behinti a nyelvét, a száját, az ajkait. Aztán hallotta, hogy az igazgató felkel a székből.

- Menj onnan - parancsolta. - Megbaszom ezt a huncut kislányt!
Norstrand hátralépett, a székre rogyott, miközben az igazgató határozott mozdulattal szétlökte Julie lábait, és acélkemény, vastag farkát egy hatalmas mozdulattal a lányba döfte.
- Ó - nyögte Julie.
- Ez az - mormogta az igazgató. - Ez egy igazi férfi farka, nem igaz, kis hölgy?
Kemény, gyors, mély lökésekkel baszta. A farka minden mozdulatnál majdnem teljesen kicsúszott a lányból, majd újra teljesen be.

Julie nem bírta tovább. Néhány lökéssel később az orgazmus el is öntötte, amitől majdnem elalélt, és remegő kezekkel kapaszkodott az asztalba. Az ajkába harapott, hogy ne sikoltson fel hangosan, de az igazgató érezte, hogy a lány izmai összehúzódnak a farka körül. Abbahagyta a baszást, és sátáni kacajra fakadt.
- Ejnye-bejnye. A kis hölgy azt hiszi, elélvezhet, mielőtt megengedem neki?
Julie nyögdécselt, és még mindig remegett az orgazmus utolsó hullámaitól.
- Talán nem tudja, hogy mi lesz a büntetés? - suttogta a fülébe az igazgató.
Julie meglepetten meredt rá. Miről beszél ez? Mit akar csinálni vele?

Az igazgató majdnem teljesen kihúzta Julieból a farkát, és most új technikát vetett be. Gyorsan ki-behuzogatta apró mozdulatokkal a péniszét, csak pár centi mélyen.
- Óóó - nyögött fel Julie, miközben a férfi széles makkja egyszerűen csak előre-hátra mozgott a kisajkainál, újra és újra. Nedvei lecsorogtak a combja belső oldalán, le az asztalra. Aztán harmadjára is elélvezett - sokkal nagyobbat, mint eddig.

Norstrand a székben izgatottan figyelte őket, szája kinyílt a csodálkozástól. Az igazgató teljesen uralta Julie testét, könyörtelenül kergette a lányt az egyik orgazmusból a másikba. És csak folytatta fáradhatatlanul, kitartóan, Julie meg csak sikoltott és kiáltozott az újra meg újra rátörő élvezettől. Csak a férfi apró, élénk lökéseit érezte a puncijában, na meg azt, hogy mindjárt elájul.
- Nézd, hogy élvez a kis hölgyemény - kacagott az igazgató. - Ez igen!

Hirtelen az egész faszát Julie puncijába lökte, és teljes erejével benntarotta. Julie érezte, hogy a fasz tovább lüktet odabent.
- Ohhh, ohhh... - hörgött az igazgató, és ő is spriccolni kezdett. A vastag farok teljesen kitöltötte Julie-t, aki minden belső izmával érezte, hogy vadul szétárad benne a sperma. A krém egyre csak jött és jött a lüktető farokból.

A férfi egy darabig még Julieban maradt, és nagy levegőt vett. A farka még remegett a lányban, miközben a spermája már a lány combjára is kicsorgott. Aztán lassan kihúzta belőle a faszát.
- Norstrand - kérdezte. - Tulajdonképpen ki ez a lány?
- A neve Julie - nyögte Norstrand fáradtan. - Ő a takarítónő.
Az igazgató begombolta a nadrágját.
- Takarítónő? - mormolta. - Hát tőlem csináljon, amit akar, kis hölgy. Mindenesetre megduplázzuk a fizetését.
Aztán kiment az irodából, mintha semmi sem történt volna.
Julie az asztalon sóhajtozott. Aztán felöltözött, Norstrandre mosolygott, elbúcsúzott, és elment.
Norstrand még mindig a székében ült az asztalnál. Elgyengülten felnyögött. Eltartott pár percig, míg végre lábra tudott állni.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pavlov ·
A szerzővel e-mail-ben készített interjúm itt olvasható: http://pavlovurasag.blogspot.com/2011/01/interju-bonfilssel.html

Pavlov ·
Pavlov Uraság néven mostmár a Facebookon és a Google +-on is elérhettek!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: