Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az idei nyaralás

Idén júniusban a Balcsin nyaraltunk. 2 hétre mentünk, rögtön miután vége lett a sulinak. Nagy készülődés előzte meg az indulást, vásárlás, pakolás stb... Szállást nem kellett foglalni, mert van lent egy nyaralónk.
Nagyon szeretek ott lenni. Kipihenem a fáradalmakat, meg persze tele van diszkóval, és pasikkal. Persze van barátom, és nagyon szeretem, de egy kis flört még nem számít megcsalásnak. Végre elindultunk. Anyu, apu, a bátyám és én. Délután érkeztünk meg, kipakoltunk és este irány a diszkó.
Egyedül mentem, a bátyám nem szereti az itteni diszkókat, neki ez túl gyenge. Na mindegy.
Szóval már zajlott az élet a megszokott helyen, nem volt jó zene úgy hogy leültem és rendeltem egy italt. Éppen Tomin, a fiúmon gondolkodtam, mikor mellém lépett egy pasi. Először észre se vettem.
- Khm... khm…
- Igen?- pillantottam fel
- Szabad ez a hely?
- Ja, persze
- Egyedül vagy itt?
- Igen. - ahogy jobban megnéztem, kiderült hogy nem is olyan rossz. Nem volt túl izmos, de magas volt, és volt benne valami, ami megragadott. A szemében, ahogy rámnézett.
- Én Viki vagyok. Téged hogy hívnak?
- Peti. Nincs kedved táncolni?
- Oké! Indulás!

Egész este táncoltunk, beszélgettünk. Megtudtam, hogy jövőre az orvosi egyetemre megy, már persze ha felveszik. 2 testvére van, és ő is itt nyaral egész hónapban a Balatonon. Szóval közösen megismertük egymást. Lassan haza kellet mennem, és elbúcsúztunk, de megbeszéltünk egy randit másnapra. Kicsit furdalt a lelkiismeret, hogy otthon vár rám Tomi, de hisz úgy sem történik semmi. Akkor miért ne?
Nagyon sok randik volt a diszkó óta, mikor egyszer egyedül maradtam a nyaralóban.
Úgy történt, hogy otthon csőtörés volt, elázott az egész lakás, és ezért a szüleim haza mentek. A bátyám meg a barátnőjénél aludt. Elhívtam Pétert, hogy nézzünk meg egy filmet. Este 8-ra érkezett. Már mindent előkészítettem, a filmet, a pattogatott kukoricát, és az üdítőket.
- Szia! Itt vagyok!
- Gyere, már mindent előkészítettem.
- Mhh. de csinos vagy!
- Köszönöm

Bent leültünk a kanapéra és elindult a film. A Dirty Dancinget néztük meg. Amikor az a jelenet következett, mikor fent táncoltak, éreztem, hogy lüktet a szívem. Elképzeltem, ahogy Péterrel is hasonlóan táncolok. Erre a fantáziálásra megkeményedtek a melleim. Éreztem, hogy neki is beindult a fantáziája, szorosabban ült mellém. Rátette a kezét a combomra. De nem elleneztem. Hiszen ez még nem jelent semmit. De aztán feljebb csúszott a keze, simogatta a belső combom. Amitől rögtön nedves lettem, majd még feljebb és a szoknyám alá nyúlt. Bugyin keresztül simogatta a puncimat. Nem bírtam tovább. Hozzá fordultam és így szóltam:
- Akarom!
- Én is!

Az ölébe ültem, szembe vele. Levette a pólómat, majd a melltartómat kapcsolta ki. Hevesen megcsókolt, majd a nyakamat és végül a mellemet kényeztette. Játszadozott a mellbimbómmal, cirógatta, simogatta őket.
Aztán a köldökömet nyalogatta. Közben én is levettem a pólóját. Apró csókokkal halmoztam el a testét. Levettem a gatyáját, majd a boxerét.
Először csak végig nyalogattam a farkát, majd megfogtam a kezemmel és bekaptam. Szívogattam, nyalogattam. nagyon élvezte, ezt a sok ohh és áhh hangból gondoltam. Aztán eltolta a fejemet, hogy hagyjam abba. Felállított, és a kanapéra fektetett.
- Most én következem!
Lehúzta a nacimat és a bugyimat, utána a belső combomat nyalogatta, majd masszírozni kezdte a csiklómat. Szépen körbenyalta. Nagyon kívántam, éreztem, hogy hamarosan elélvezek. Majd a nyelvét beledugta a puncimba és belűről nyalt ki. Ekkor egy kellemes hullám járt át, remegtem az élvezettől.
Ekkor gyengéden rámfeküdt és belémhatolt.
Szépen lassan mozgott rajtam, majd egyre intenzívebben, gyorsabban. Éreztem hogy itt a második orgazmus. Hangosan nyögtem, és ezért még jobban gyorsított. Egyszerre élveztünk el. Egymásra borultunk, éreztem, hogy még mindig gyors a szívverése. De aztán mindkettőnk szívdobogása és légzése lassul, majd egymáson fekve elaludtunk.

Másnap reggel kávéval és zsömlével várt az asztalon. Megreggeliztünk.
- Tudom, hogy barátod van, és hogy 3 nap múlva hazamész. De nem találkozhatnánk még ezalatt a pár nap alatt?
- Igen, barátom van. De soha nem foglak elfelejteni, és én is szeretnék még veled találkozni.
A barátomat nagyon szeretem, most sem kevésbe, de Petit szerintem soha nem felejtem el.
Hozzászólások
További hozzászólások »
tanárúr ·
Kedves Olvasótársak, ne bántsátok ezt a lányt, aki nagyonis valóságszerű élményt ír le, persze sok kezdetleges hibával, de mégis élethűen és mértéktartóan. Írjál máskor is Viki, persze egy kicsit jobban gondold át, tisztázd le, aztán olvasd át kétszer-háromszor mielőtt elküldöd.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

Anna69 ·
Sziasztok! Keresek egy férfit egy kellemes találkozóra. Részletek a honlapon -> www.teensfk.site

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: