Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az esti járaton

- Néztem egy filmet tegnap. Hát bazdmeg. Az kész műtét volt. Nyelvvel, egy ujjal pinatágítás. A nedvek nemhogy csorognak, mindent beborítva ömlenek. Folytatás: két ujjal agresszívan ki-be tologatás, szinte ráncigálás. Majd 3-4 ujjal ki-be rángatva marcangolás. A vaginán át történő vékonybélműtét. Nem csodálkoztam volna, ha a muksó ujja beleakad valami béltekervénybe. Rémes bazmeg. A pina egy romváros.
E szavak Palika száját hagyták el, némi fröcsögő nyál kíséretében, miközben az arca teljesen kivörösödött. A fiúnak tésztás bőre, zsíros fekete haja volt, szája szegletében pedig néhány csinos, érett pattanás ült. A buszon mellette ülő Sanyi vihogva hallgatta. Hétfő este volt, és éppen az iskolából tartottak hazafelé.
- Ejha, bazeg – reagált barátja történetére. – Nem semmi!
- Hát – vigyorgott szuvas fogaival Palika, aki biztos volt benne, hogy ennél izgalmasabb dolog egy vasárnap este senkivel nem történhet meg. – Háromszor kivertem rá ihihihih!

A fiú hangja berozsdállt sarokvas nyikorgására emlékeztetett. Egy szomszédos ülésen ülő öregasszony rosszalló pillantást vetett rá, amit Pali szemtelen, nyálas vigyorral viszonzott.
- Á de faszszopó vagy! Én szombat este fölszettem egy luvnyát a diszkóba! – Sanyi vagy két fokkal jóképűbb volt Palinál – ami azt jelentette, hogy beletelhetett néhány másodpercbe is, mire az ember kénytelen volt elkapni pillantását taszító ábrázatáról. – Fölszettem, aztán megreszeltem!
- Na ne bassz má – Pali jó adag, maga előtt jól titkolt irigységgel nézett barátjára. – Ne bassz má hogy megreszelted!
- Há de! – Sanyi mosolyánál diadalmasabb legfeljebb Kolumbuszé lehetett, miután felfedezte az Újvilágot. – Úgy volt, hogy így elég részeg volt a csaj – szerintem be is volt szívva, ahogy én is ehe - és nem volt nehéz rányómúni! Fizettem neki egy Tequilát, amitől aztán tökre fejreállt!
- És hogy nézett ki a gáré? – Pali pattanásai új rügyeket hajtottak az ámulattól.
- Kurvajól! – Valójában a lány alacsony volt, zsíros testű, és arca leginkább egy sertés ábrázatára emlékeztetett, amely benyomást az orrán átszúrt karika is erősítette.

- És aztán?
- Há wazeg. Mondtam neki, menjünk ki, szívjunk el egy szofit. Ő jött is, és közben már markolta a tökömet. Zsír volt! Bevonszoltam a WC mögé, és gondoltam, leszop. De aztán nem akart!
- És?
- Ellöktem magamtól, és mondtam menjen a francba, a hülye szűzkurvája! Há mit képzel bazeg? Fizettem a tetves Tequiláját! De aztán meggondolta magát. Azt mondta, ha hazafuvarozom, megdughatom.

****

A dolog úgy történt, hogy miután a lány tétovázott, Sanyi, a sértett mucsai macho dúltan visszarohant a füstös tánctérbe, és fennen üvöltözte a „szűzkurva” kifejezést. Agyatlan ingerültsége és vértolulásos feje nem nyerte el a kidobók rokonszenvét, akik főmunkaidőben favágók voltak a bükkaljai rengetegben. Így a fiú rögvest távozni is kényszerült. Ám miután Sanyit kirámolták a diszkóból, rohammal bevett hercegnője is megenyhült irányában.
- Figyelj… ne harizzá… miattam van az egész… - szipogta Sanyinak, akinek a neve természetesen tökéletes rejtély volt előtte.
- Miattad jaja! Hülye picsa! Szűzkurva! – Sanyi úgy sipákolt, mint egy robbanni készülő szamovár. – Menj el, akivel akarsz! Bár úccse találsz pasit, mert ronda vagy, mint egy tehervonat!

A lány elsírta magát, aztán megragadta Sanyi karját.
- Figyu… ha hazaviszel… rendben.
- Asszondod akko megdughatlak? – Nyilvánvaló volt, hogy a fiú érzéketlen az eufémizmusok iránt.
- Igen.
- Mit igen? – erőltette a dolgot Sanyi. Vigyora teljes kretenizmusról árulkodott.
- Mit, mit! Akkor megdughatsz – nyögte ki a lány dühösen.
A fiú erre egyből elfelejtette minden dühét. Egy durva, nyálas csók után betessékelte a lányt 1986-os évjáratú, optikai tunningolt Trabantjába, és a pöfékelő krehács elhajtott a szemerkélő borsodi éjszakában.

****

- És? És? – Palika teljesen bezsongott. Az utasok szemében már nem sok vizet zavart, mivel későre járt, és a Borsodvolán mezőkövesdi járata szinte teljesen kiürült. Csupán a busz elejében ültek még néhányan.
- Hát megdugtam – Sanyi igyekezett olyan szenvtelenül beszélni, mint valami cowboyhős, aki egymagában puffantotta le a Vadnyugati Gonoszok Bandáját. – A szülei már aludtak. A csaj nem sokat lacafacázott. Lehúzta a gatyám, és már szopott is. Csak utána dugtunk.

A szülök valóban aludtak, de mivel a lánynak nem volt külön szobája, a konyhában kellett csinálniuk. Sanyi lehuppant az egyik sámlira, a lány pedig – akiről a kocsiban legalább annyi kiderült, hogy az Éva névre hallgat – letérdelt elé. Bizonytalanul elkezdte kiverni a fiúnak, amit az helyben is hagyott, mivel amikor a szájával próbálta, kellemetlen mód fogazott. Sanyi körülbelül a tizedik rántásig bírta, aztán spriccelt. Némi tódítással élve a fél konyhát beterítette hitvány spermája, és bőven jutott a saját arcára is. Eme részleteket Sanyi feleslegesnek ítélte megosztani a haverjával
- Ihihihih- vihogott Pali. – Ez marha jó!
- Jaja. Egész jól szopott. Aztán levetkőzött, és elkezdett előttem masztizni.
- Hu bazeg – Palika szája tátva maradt a szent ámulattól, nem tudván, hogy ilyesmiről szó sem volt. Fogai közt részben emésztetlenül rohadó szalonnás-sonkás szendvicsének bűze kezdett kiáradni az utastérbe. Nyilvánvaló volt, ha hazaér, első dolga lesz, hogy kiverje a farkát. Nem is egyszer, de háromszor. Láncban.
- Ha mondom, tesa. Ott izgatta a nuniját. No de aztat már nekem is felállt újból. Úgyhogy mondtam neki, térdelj. Lehúzta a bordó tangáját, és pucsított. Én meg úgy megkeféltem hátulról, hogy ötször élvezett húsz perc alatt! Ne tudd meg!

****

Hát, úgy is esett, ahogyan Sanyi mesélte. Körülbelül. Éván hagyományos fehér bugyi volt, amelynek rongyos volt a széle. A pucsítás annyit jelentett, hogy a lány elhevert a konyha padlóján, akár egy darab fa, Sanyi pedig mohón – és esetlenül – ráhengeredett. Már épp döfölni kezdte volna – javára írható, hogy a lyukat néhány próbálkozással megtalálta – amikor Éva szipogva megszólalt:
- Kapcsold le a lámpát.
- He? – Sanyinak addig fel sem tűnt, hogy ég a tűzhely feletti lámpa. – Mé? Félsz hogy felébrednek az ősök?
- Nem – a lány elfordította a fejét. – Nem akarom, hogy lásd, milyen csúnya vagyok.

Sanyi bután bámult az alatta fekvő Évára. Agya természetesen képtelen volt arra, hogy kiválassza a millió lehetséges válasz közül a néhány megfelelőt, például azt, hogy „Ne beszélj ilyet, nem is vagy csúnya”. Ehelyett annyit mondott:
- Jóvammá – ezzel felállt, bokáján ficegő láncoktól csörgő gatyájával, elsántikált a lámpáig, és lekapcsolta.
- Na megvan – közölte mély elégültséggel. Mint aki valami nagy szívességet tett. Azzal visszamászott a lányra, aki némán tárta szét a combjait.

Az aktus leírása nehézségekbe ütközik, hiszen a valóságban jóval rövidebb idő alatt lezajlott, mint amilyen gyorsan akár a legprofibb gépíró képes lenne papírra vetni részleteit. Ám nem is igen lenne érdemes. Sanyi orgazmusa hevesebb volt, mint egy nyári vihar, s épp oly tünékeny: Éva legfeljebb egy másik test közelségének múló örömét érezhette, de azt is beárnyékolta az önmaga iránt érzett mély megvetés és gyűlölet. A legjobb dolog ami történt, hogy A) Nem nyitottak rájuk a lány szülei (szerencsére mélyen aludtak: anyja beteg volt, apja pedig hullarészeg), B) Éva nem esett teherbe. Ha pedig ez utóbbi Sanyi spermájának terméketlenségét jelzi, hát fellélegezhet a világ.

Sanyi az utójátékra nem sok időt fordított. A kurta aktus után felhúzta nadrágját, bezabált egy zacskó chipset, amit a konyha asztalán talált, és lelépett. Mielőtt laza mozdulatsorral bevágódott volna Borsod csodaautójába, a tunningolt Trabantba, biztosította Évát, hogy „Majd ütköznek a diszkóba jövő héten”. A kocsi beindítása éktelen zajjal járt (a felnik szépen csillogtak, arról meg senki nem tehet, hogy lyukas a kipufogó), így az már tényleg csoda volt, hogy senki nem ébredt fel rá a házban. Ám a lány szülei békésen húzták tovább a lóbőrt. Sanyi elhajtott, Trabantja dudájának köszvényes hangja pedig úgy hatott, mint egy hamis záróakkord egy csapnivaló szimfónia végén.

****

- Jövő héten is megkúrod? – kérdezte Pali sóváran.
- Há lehet. De biztos lesz ott jobb bige is. Jössz szombaton a diszkóba?
- Jövők hát – vágta rá Sanyi, aki tudta hogy egész hétvégén betont fog keverni az apjával, akitől hó végéig biztos, hogy egy garast sem lát. – Jövök, és én is leszopatok valakit!
Sanyi elröhögte magát, és hátba veregette barátját. – Majd együtt szopatjuk őket!
- Jajaja – nyökögte Pali, aztán holdképű arcát a busz üvegének préselte, és idegen fájdalommal bámult ki a sötétbe burkolódzó, lepusztult tájra.

****

Képzeletben vethetünk még egy pillantást Évára, amint Sanyi távozása után az asztalnál sír, szétkent (eredetileg is rossz) sminkkel, romokban heverő önbecsüléssel, a durva behatolástól felsértett hüvellyel. Láthatnánk most így, és láthatnánk a következő héten is, amint újra összefekszik Sanyival, vagy egy hozzá hasonló vadbarommal. Nincs itt semmiféle erkölcs. Magas az ár a paradicsom leghitványabb délibábjának látványáért is.
Hozzászólások
További hozzászólások »
libido ·
Igazából nem értem, mi ezen olyan falhozvágó... ez sajnos teljesen átlagos sztori, semmi rendkívüli nincsen benne. Ilyet hallhat az ember nap mint nap, még igaz is. de így le írva... talán ilyenkor szembesülünk azzal hogy egy egy nagy SUCK a fél világ.

nevem:senki ·
Érdekes ember vagy te. De ezt most nem magyarázom meg. Miért van az, hogy azok az "erotikus" történetek tetszenek legjobban, amelyeknek semmi köze az erotikához?
Félek tőled, de komolyan :wink:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: