Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az én uramnak sose’ vót nagy

- Úrjézus, add, hogy az én drága jó férjem ott lehessen a lábadnál az égben, fogjad a kezit, hogy ne érje őtet semmi baj a Te országodban. Légy vele, hogy ha majd engem is szólítasz, ott lehessek vele a Te mindenható szeretetedben – adott nyomatékot minden szavának imájában egy idős asszony, férje sírja fölött állva.
- Ússe várja meg magát, mit sopánkodik?! Életébe se várt soha magára – zavarta meg az ájtatos hangulatot egy szomszédos sírnál álló, hajlott korú asszony – mindig szerette a friss húst – húzta ki magát nylonotthonkájában. A perlekedő sosem öltözött ki, ha a temetőbe ment az urához, „engem a természetességemért szeretett” – mondogatta mindenkinek, ha szóvá tették öltözékét. A lemenő nap sugarai jelentőségteljes kinézetet kölcsönöztek a kopott viselet színes napraforgómintáinak.

- A természetességéért? Hogy a púpjáig ért, aminek nem kellett vón, s a térdéig lógott a harcibugyogója? Magát fiatalon se szerették, ne feszítsen már most, mikor nincsenek tanúk – válaszolta az imádkozó.
- De igen! Az én megjelenésemet sohasem mosta el holmi gyári kencefice, nem hordtam én soha selyemalsót! Az az urivilág dolga vót! Az én drága megboldogult férjem örült, ha annyit hozott haza a házhoz, amennyiből a sok gyereket el tudtuk tartani…
- Az a szerencséje, hogy akkor még nem volt ez a… dénesteszt… vagy déjenesteszt! Vagy mit szoktak emlegetni abban az amerikai meghalós szappanoperában…
- De a maga férje… a maga férje egy olyan ember volt… ha az én emberemnek akkora lett volna a csúnyája, mint a magáénak, soha nem nyúlok más urához! Sokszor mondogattuk is, kis ember nagy bottal jár!
- Nem is a!
- De! Az én szegény megboldogult férjem annyira fáradt volt már, hogy nem tudott hiutes kötelességének eleget tenni…

- A maga férje? De hát féllábú volt és félkarú, különböző oldalakon, a háborúban elvesztette a végtagjai mellett az eszét is, hogy maga mellett maradt!
- A magáé meg… a kisujját felemelve szörcsölte ki mindig a kutyulós kávét a zománcozott csészébő!
- Sose ivott kávét… Főleg nem a maga zománcos izéjébő!
- Nemúgya?! Ivott az, pájinkát is, ágyasat, ha köllött, ha nem! Vót, hogy úgy nekiment a hungarocinből csinált csirkeólnak, hogy a tikok azt hitték, új kokast vettem a szerdai piacon!
A korábban imádkozó zavartan csomagolta el az elégett mécseseket a szatyrába. Hazafelé indult, s útközben azt mormolta magában:
- Az én uramnak sosem volt nagy!
Hasonló történetek
4208
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
5354
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
üveggyöngy ·
Ez aranyos volt, stílus s sztori találkozott.

triklovic ·
Szórakoztató szösszenet.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: