Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az eltünt idő nyomában

Sziasztok! Én egy huszonhárom éves lány vagyok, és a múlt héten mentem férjhez. Elég rendhagyó esküvő volt.

Délelőtt megkötöttük a hivatalban a házasságot, és délután volt a templomi banzáj. A kettő között azonban összefutottam egy gyerekkori szerelmemmel, Márkkal. Pontosabban ő volt belém szerelmes végig a középsuliban, én azonban mással jártam, és bár tetszett Márk, nem lettem hűtlen a barátomhoz. Négy éven keresztül bámult engem az osztályban, és ahányszor kimentem felelni, tudtam, hogy a fenekem bámulja. Elég jó fenekem van. Amikor a barátommal dugtam, néha Márkot képzeltem a helyébe, és tébolyítóak voltak az orgazmusaim. De soha nem feküdtem le vele.
Egészen a múlt heti esküvőmig.

A polgári esküvő és a mennyasszonyi fátyol felöltése között összefutottam vele az boltban, ahová gyorsan elugrottam rizsért. Beszélgettünk kicsit, és mondta neki, megnősülök. Láttam a szemében a fájdalmat. A fenébe is, mondtam magamnak, itt az utolsó alkalom. Mondtam, pattanjon be a kocsimba. Felcsillant a szeme, és beszállt. Kihajtottam az erdőszélre, közben már a combom fogdosta. Nagyon felizgultam, mire beálltam a fák közé, már nedves voltam. Leállítottam a motort, és csókolódzni kezdtünk.

Felgyűrte a szoknyám, le a bugyim, és vadul elkezdett ujjazni. Hangtalanul sikoltottam, az ölébe dőltem, és előhámoztam feszülő péniszét. Mekkora farka volt! A házasságom nem érte volna meg, de már őszintén bántam, hogy a gimiben nem vele jártam. Bekaptam ezt a gyönyörű faszt, és vadul szívni kezdtem. Szinte egyből spriccelt, és én lenyeltem az egészet.
Imádlak, te házasságtörő kurva! – lihegte Márk.
Ez az őszinte beszéd teljesen bezsongatott. Mert hogy tényleg az voltam, de nem érdekelt. Újból keményre szoptam a péniszét.
- Meg akarlak dugni a csomagtartón! – közölte. Hangjából sütött a fájdalom.
- Igen… - már pattantam is ki, bokámon a bugyimmal, vörös ködben. Nem izgatott a külvilág, hogy meglát egy szarvas, vagy egy erdész.

Ráborultam a csomagtartóra. Márk durván megragadott, újból felgyűrte könnyű szoknyám, és tocsogó pinámhoz nyomta kemény makkját.
- Dugd be… dugd be… - lihegtem.
- Ribanc… - nyögte. – Mennyit kefélhettünk volna.
Égő arccal hevertem a Zastava csomagtartóján, míg Márk irdatlan bránere ki-be cuppogott hűtlen vaginámban. Márk mocskos dolgokat suttogott, én pedig őrült módjára dobáltam a seggem, és élveztem, élveztem szüntelen, mígnem Márk vad elefánttülköléssel belémspriccelte újabb adag ondóját.
Ohhh… kurva… kurva…

Kihúzta hervadó farkát, durván a földre nyomott, és pofonvágott vele. Elsírtam magam. Egy darabig még pofozott vele, mígnem az egész arcom csatakos lett a spermájától.
Így akartad? Így?
Nem szóltam, csak hüppögtem. Mikor engedett felállni, szótlanul megigazítottam a szoknyám, és visszaültem a kocsimba. Láttam, még mindig a kocsi mögött áll. Akkor rükvercbe tettem, vadul beletapostam a gázba, és Márk csak az utolsó pillanatban tudott félreugrani.
Elhajtottam, és a visszapillantóból láttam, ahogy habzó szájjal rohan utánam. Akár egy Colgate reklám.
Papírzsepivel letörölgettem magamról a gecit, és egy benzinkútnál megmosakodtam. Utána hazahajtottam, és készülődni kezdtem az esküvőre.

Simán ment. Márk nem rontott be az ominózus kérdésnél, hogy tud-e bárki bármit, ami a házasságot kútba fullaszthatja. A férjem a csók után ugyan furcsán nézett rám - nyilván érzete Márk ondójának ízét. Nehéz volt elhinnie később a magyarázatom, hogy amióta 3 napja leszoptam őt, nem mostam fogat.
Hozzászólások
További hozzászólások »
libido ·
Na jó ez hazugság volt hogy semmi bajom veled, de hát... :smile: hagyjuk. Jól írsz, az a lényeg.

rezso ·
A

























































































































































































































Z

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: