Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első...

- Igen?
- Kézcsók, ráérsz most? Vagy ő..., zavarlak?
- Ajj, tudod hogy épp a kedvenc sorozatomat nézem.
- Persze, de most szünet van, nem?
- De, de elárulnád végre miért hívtál?
- Semmi különös, csak látni szeretnélek...
- És ezért fel kell hívnod?? Tudod hogy bármikor jöhetsz, na figyelj, úgy szeretném, hogy mikor pont vége a filmnek, te itt legyél, de egy perccel sem korábban...! Oké?
- Okés, de csak ha elárulod hogy mi lett a film vége.
- Persze, siess nagyon, puszillak.


Persze e közben már a kapujuk előtt ültem, nem akartam bemenni, nem akartam zavarni, had nézze meg a filmet, utána úgyis velem lesz elfoglalva. A kapu előtti virágokat bámultam, a szirmokat, amit a lábam elé fújt a szél. Letéptem egy rózsát. Élénkvörös volt, egy szirma túl sötét is, szomorúnak tűnt. A sötét fényt szívta be magába, pedig nem is volt még késő. Egy kocsi sincs itthon, próbáltam az ablakon benézni, de csak függönyöket látni, talán egyedül van? Vagy nincs is itthon senki... lehet valahol máshol van, csak nem akarta elmondani, azért erősködött, hogy a film végére jöjjek...
Már nagyon elmélyedtem gondolataimban mikor egyre kíváncsibb lettem, és már a kerítésen belül voltam. Azelőtt mindig kijött elém a kapuba, de most beljebb sétáltam, kezemben a rózsával. Láttam, hogy nyitva van az ajtó, a szúnyogháló is ki van támasztva, közelebb mentem. Hirtelen lágy, lassú zene hallatszódott ki, egyre kíváncsibb lettem, mikor hirtelen női sóhajtásokat hallottam. Lassan szuszogott, majd egyre hangosabban. Egyre mélyebben.
Iszonyú milyen sötétbe borult a világ, a düh, vagy a féltékenység, nem is tudom. Nem is láttam, nem is hallottam tovább, egyből átfutott agyamon, van valaki nála, biztos azért akarta annyira, hogy később jöjjek. Vérzett a kezem a tövisektől, vagy ez csak a szirmok cseppje nem tudom.

Észbe kaptam. Ez csak a tv, megnyugtattak a női hangok. Ez nem az övé... nagyon izgatott a dolog hogy lehet maszturbáláson, kaptam azt a lányt, akit már olyan régóta akarok...

Kb. egy éve ismertem meg Nikit. Egy táborban kerültünk egymáshoz közelebb, és az idő elteltével bizony nagyon beleszerettem, nem is az a tipikus kurva jó nő volt Ő, akit mindig körbe rajongtak a pasik, de azért akadt neki is bőven jelentkező, de mindig tettem róla, hogy hamar feladják...
Nikinek hosszú gyönyörű haja volt, barna volt, a vége göndör az eleje inkább hullámos, aminek mindig nagyon finom illata volt, szerettem simogatni a haját, ami idegesítette is, de azért hagyta. A szeme sötét barna volt, ami a napfényben kivilágosodott, éjszaka pedig besötétült, ilyenkor nagyon vadítóan tudott vele nézni, Nálam kb. egy fejjel volt alacsonyabb, sportos lány volt, nagyon szerette az atlétikát, de ami a legjobban tetszett a külsejébe az az, hogy nem is tudta magáról, hogy milyen szép is valójában, és sosem élt vissza ezzel. Sosem mondtam neki, hogy mennyire odáig vagyok érte, de valahol biztosan érezte.

Alig bírtam magammal, mikor gondolatban elképzeltem, hogy vajon Ő most mit csinál, közelebb léptem. Be az ajtón. Reszkettem. A szúnyoghálót halkan becsuktam, nehogy kopogás nélkül valaki bejöjjön, ekkor már a hangokból biztos voltam, hogy szerelmem épp pornófilmet néz. Csodálkoztam is, nagyon ellene volt az ilyen filmeknek. Az előtérből nyílt a konyha, és nappalin keresztül be lehetett látni a szobába, ahol a tv van. A Tv a konyhával szemben állt. A behúzott függöny miatt elég sötét volt bent, a tv velem szemben, de a fotel eltakarta, és nem láttam mi ment benne.
A fotelben pedig ott ült Niki, nem láttam miben volt, de a válla mozdulataiból tisztán kivettem hogy simogatja magát. A látványtól egész begerjedtem, nem tudtam hirtelen mit csináljak, mi lenne a helyes, hirtelen meghallottam Tápszeres ugatását, Ő Nikiék hatalmas kutyájuk, és épp egy gyönyörű fekete macskát kergetett, ami szegény a sarkon befordulva akart a házba menekülni, de mivel a szúnyogháló be volt csukva, nagyon megfejelte, az ajtó kinyílt hatalmas zajt csapva. Gyorsan az ajtóhoz léptem, nehogy észrevegyen, ekkor már Niki kikapcsolta a tv-t, nem hallottam hogy közeledett volna, csak kb. úgy 10 másodperc múlva, nagyon éreztem a szívdobbanásaim. Hallom hogy jön, nagyon izgatott lettem, mikor meglátott, nagyon megörült, és hirtelen még a nyakamba is ugrott...

- Kedves Tőled, de remélem nem zavarlak, vége már a filmnek? - kérdeztem gonoszan.
Összehúzta szemöldökét, és határozottan válaszolt:
- Persze, már vége, pont jókor jöttél, na.. de ugye nem erről akarsz beszélgetni, mikor már olyan régen láttuk egymást...
- ja... tegnap találkozunk utoljára, - feleltem.

Elmosolyodott, és megfordult, gyönyörű volt ahogy megemelkedett a haja, a nappali felé indult el, lekaptam a cipőm, és mentem utána. (nem is kérdeztem mi az a rózsa) Leültem a fotelba, direkt abba a fotelba, ahol öt perce még Ő ült...
Váltottunk néhány szót, megkérdezte, hogy vagyok, mit csináltam ma, de nem nagyon érdekelte, mert közben nagyon pakolászott, becsukta a ruhásszekrény ajtaját, eltette az asztalról a zsebkendőket, engem sem érdekeltek túlzottan szavai, nem bírtam levenni a szemem a hátsójáról, egy passzos, fekete nadrágban volt, és egy barna top-ban nem ez volt a kedvenc nadrágom, de azért nagyon jól nézett ki benne. Nagyon érdekelt, hogy vajon öt perce még ez a nadrág rajta volt e, mikor hátraléptem és nem láttam Őt, lett volna annyi ideje hogy felvegye magára. Nagyon belemélyedtem, alig válaszoltam kérdéseire, mikor megfordult, (persze én a feszes popsiját bámultam) és megkérdezte: \"Te figyelsz rám egyáltalán?!\"

Lassan kezdtem el szemem fentebb, fentebb emelni, végig pásztáztam a testét, mikor a szeméhez értem, nagyon izgatóan elpirult. Azelőtt sosem tettem ilyet, nem bámultam a hátsóját sem, főleg úgy, hogy észre is vegye. Nem akartam hogy ugyanolyan átlagos pasinak tartson aki csak a...

Miközben mosolygott megkérdezte:

- Minden rendben?
csak egy kis idő múlva jött a válasz, de az nagyon frappáns volt:
- Persze, csak gondoltam szólok, hogy a videóban maradt egy kazetta, ha jól látom...
- Hogy Te mit észre nem veszel, lepődött meg, és gyorsan odasietett, kihúzta a kazit, (mikor jöttem valószínű hogy csak a tv-t kapcsolta ki, e közben a videó ment tovább) el sem hiszem hogy csak be kellett volna kapcsolnom a tv-t és ment volna a film...
E közben hirtelen elkezdte mesélni a sorozat tartalmát, gondolom azért hogy ne kérdezzem meg mi van a kazettán, nem is akartam volna zavarba hozni, meg később még a hasznomra válhat a kazetta. Az első volt. Az első hogy hazudott, nagyon rosszul esett, de valahol megértettem.

Miközben mesélt, megkért hogy menjünk fel a szobájába. mikor a lépcsőhöz értünk vettem észre hogy bizony az előző rész tartalmát meséli, nem is nézte meg a mait, de nem akartam belekötni, persze Ő ment elől a lépcsőn, a fejem centikre a fenekétől... huh,

Kicsit szégyelltem is magam hogy mennyire felizgatott ebben a pár percben. Felértünk a lépcsőn, három szoba volt fent, az első az övé volt, a kis folyosón volt egy kanapé, amin egy kisebb kosárban benne volt Niki összes frissen mosott alsóneműje... De egy kicsit sem zavarta hogy a tangáit nézem, ahogy beléptünk a szobájába, meglepődtem hogy milyen rumli van, pár összegyűrt zsebkendő, egy csomó női cucc, amiket felkapkodott a földről. közben mesélte persze a sztorit, ami abszolút nem érdekelt.

- Bocsi a kupiért, de úgy keltem hogy nem voltak itthon anyáék csak egy levelet hagytak hogy holnap reggel érkeznek. Ráérek összepakolni. - mondta nagy sietve( E közben a régi rózsát kicseréltem az újjra, minden kedden vittem neki újjat)
- Jól van Bébi, akkor ma este itt alszok nálad.
- Oké Prücsök, úgyis kivan éhezve Tápszeres, neki jó lennél...!
Mindig szurkálódott valamivel, mikor túlzásba vitte, meg alapból elég sértődékeny vagyok, valahogy mindig megvigasztalt, Most is látszódott az arcomon, hogy bizony Nikire jobban izgulok.
- Kicsim... Felőlem itt aludhatsz, de egy kicsit szűkös az ágy, mondta miközben megsimogatta az arcom.


Sosem szólított még így. Sosem azelőtt. Belehuppantam az ágyába és magammal rántottam Őt is. Félig rám esett, a haja teljesen betakarta az arcomat, és az illata, áh...
Megfelel, mondtam, bár az én ágyam kicsit kényelmesebb, de itt alszok veled, ha már annyira akarod. Innentől kezdve nagyon komoly témákról beszélgettünk, egy leheletnyire feküdt tőlem. Simogattam a haját. Ő pedig a karomat. A felkarom és a hasamat nagyon szerette. Feljött az első csók is, ami három éve volt, közöttünk. Elég magabiztosnak éreztem magam, és elkezdtem ajkammal közelíteni, most megcsókolom gondoltam. Ekkor hirtelen felült, de nem hagytam magam, hát belekezdtem, tudván, hogy minden nő legnagyobb gyengéje a kíváncsisága:

- Hallod, én úgy megtudlak csókolni hogy valójában hozzád sem érek.
- Mi bajod van…? Azt meg hogy? Kérdezte felnevetve.
- Megcsókollak, de nem ér össze az ajkunk... nem kell félned... nem érek hozzád...
Ekkor már nagyon közel voltam az arcához, becsuktam a szemem, de éreztem hogy Ő nem tette meg. Megkértem, hogy csukja be a szemét, nem ér lesekedni, nem lophatja el a trükköm.
Becsukta, csak néztem, nagyon szép volt az arca, nagyon kívántam de nem úgy mint azelőtt, nagyon kellett volna már... nem volt kifestve, ritkán sminkelni magát, de jobb is, alig bírtam így is magammal. Mély levegőt vettem, becsuktam a szemem, és nagyon, nagyon lehelet finomam megcsókoltam az ajkát. Az ajkam még ott tartottam egy kicsit, kb. egyszerre nyitottuk ki szemünket, nem szólt. Egy kis idő múlva szólaltam meg:

- bocsi... de ez most nem sikerült.

Majd olyan édesen elmosolyodott, hogy vadul, nagyon szenvedélyesen belecsókoltam a szájába, úgy, ahogy már nagyon régóta akartam. Viszonozta. Nem értünk egymáshoz, csak a szánk és a nyelvünk, de az nagyon vadul. Úgy két percig tarthatott, mikor felállt, és az ajtó felé indult el. Láttam hogy nem akart szólni, csak annyit mondott hogy ezt nem szabad és mindjárt visszajön. Becsukta az ajtót.

El sem hittem mi történt velem, Nem bántott annyira hogy elment, már csak ennyiért is megérte. Gyönyörű volt. Már vagy 3 perce lent volt, nagyon izgatott, ideges voltam, Már ott tartottam, hogy letérdelek a földre, és addig ordibálom teljes hangon a nevét, még vissza nem jön hozzám. Ekkor kinyílt az ajtó:

- Csináltam kaját, meg bezártam az ajtót, menj le nyugodtan vacsizni, én addig megfürdök. - mondta nagyon zavartan.
- Szabad lesekednem...?!
- Ajj menj már!!!- Erősködött.

Komolyan gondolta hogy itt alszok?! Kérdeztem magamban miközben lementem és tényleg ott volt kaja, de nem a konyhába vettem az irányt, hanem a szobába, ahol a tv volt, a kazi a videó lejátszón, ahová tette. Megakartam bizonyosodni a pornófilmről. Bekapcsoltam a tv-t betettem a kazettát... nagyon meglepődtem, valami film volt, de egyáltalán nem pornó. Tényleg a sorozatot nézte...? És én még meggyanúsítottam hogy hazudik... pedig még sohasem tette. Megettem a kaját, direkt nem siettem, hagy legyen elég ideje...

Fél kilenc volt pontosan. Felmentem, a szobája ajtaja csukva volt,
- Bemehetek? -kérdeztem lesekedve.
- épp öltözök, de megfürödhetnél ha gondolod, megvárlak.

Nem zártam be az ajtót, résnyire nyitva is hagytam, pont rálátni a szobára, de nem jött ki egyszer sem. Mikor végeztem visszamentem szobába, rendet rakott, beágyazott. Az ágyán feküdt, egy fehér pólóban volt, ami jó hosszú volt, csupasz lábai felém mutattak. Nagyon szépek voltak. gyönyörűek voltak combjai. Félmeztelen voltam.

- Nem hoztam váltócuccot, remélem nem zavar ha így leszek... mondtam mosolyogva.
- hát engem nem. - pirult el.

A hasamat nézte. Most látott elsőnek félmeztelen, pedig már annyiszor kérte hogy mutassam meg a felsőtestem, mindig talált valami ürügyet hogy megsimogathassa, de sosem mutattam meg. Tetszett neki, látszott rajta. Mellé feküdtem, változzunk néhány szót, de nem olyan volt mint az előbb, éreztem hogy nem csókolhatom meg újra. Teljesen szárazzá váltak szavaink. Eltelt egy óra is azóta, már egész sötét volt, gyönyörű volt a lány. Ahogy rám nézett... nem hittem el neki hogy Ő nem akarja.
Eltelt egy kis idő, nem szóltunk. Ásított egyet, és közölte hogy aludni szeretne, majd megcsókolta az arcom, és jóéjszakát kívánt. Nem feleltem neki, megfordult. Ekkor hátulról átkaroltam, összefonódott testünk. Egyik kezemmel a hasát, másikkal a kezét fogtam meg, majd megcsókoltam a nyakát.

Szerelmes voltam.

Mozdulatlanul feküdt, elfordulva tőlem, simogattam a kezét, az nem lehet hogy ennyi legyen. Teljesen hozzányomtam a testemet az övéjéhez, éreztem minden porcikáját hátulról, ekkor hátsóját kinyomta, és teljesen az ágyékomba nyomta. Ez nagyon felizgatott, biztosan érezte merev hímvesszőmet is. A lábamat a lábába kulcsoltam, és elkezdtem masszírozni farkammal a fenekét. Nagyon tetszhetett neki, mert egy kis idővel már csak Ő mozgatta. Kérdeztem tőle valamit, ez volt az utolsó kérdésem aznap éjszaka:

- Megfordulnál...?

Nem válaszolt, lassan megfordult, nagyon komoly arccal, lefele nézett, a mellizmomat nézte, azután bele a szemembe,és nagyon gyengéden elmosolyodott.
Nagyon szép szeme volt, sosem felejtem el ezt a nézést, egy kis ideig csak néztük egymást, majd fölé hajoltam, én voltam fölül, a feje a két kezem közt, nem reagált semmit. Megcsókoltam, sokkal finomabban mint azelőtt, még én támasztottam magam, Ő belemarkolt a fenekembe, Jó erősen. Meg is lepődtem, majd belenyúlt a boxerembe, simogatta a hátsóm, félig le is húzta, sokáig csókolgattam, mindenhol az arcán. Nem szóltunk, Még testem testéhez dörzsölődött a pólója fentebb csúszott, és kilátszódott a hasa, ami lélegzetelállító volt, egyik kezem ráhelyeztem, és szép lassan csúsztattam felfele forró bőrén, közben harapdáltam az alsóajkát. Tetszhetett neki, kezemmel már a mellét masszíroztam. Éreztem a szívdobbanásait. Megölelt, Úgy ölelt, mint még soha senki. Kezét le-fel mozgatta hátamon, Csókolgatott. Bár ne forogna tovább a föld, gondoltam magamban.

Egyre lejjebb kezdtem csókolgatni, az állát, a nyakát, feltűrtem a pólóját,majd levette azt. Gyönyörű volt így. A hasát is csókolgattam, figyeltem közben Őt, becsukta a szemét, és teljesen ellazult. Nagyon boldog voltam hogy örömet tudok szerezni Neki. Hosszú percekig ment ez így, azután belenyúltam a bugyijába, nagyon nedves volt már, lassan, de határozottan elkezdtem simogatni a szeméremdombját, leakartam húzni a bugyiját kissé felemelte csípőjét segítve ezt. Megláttam kopasz punciját ami gyönyörű volt, ott feküdt előttem, teljesen meztelen. A csípője... isteni volt. Rajtam sem volt már semmi. Mellé feküdtem és megcsókoltam, az egyik ujjamat óvatosan beledugtam a puncijába, éreztem hogy meglepődött, majd két újra váltottam. Ő e közben simogatta farkamat, húzogatta, elég lassan, de nagyon jó volt. Mikor abbahagytuk teljesen közel bújtam hozzá, farkammal hozzáértem a nyílásához, simogattam vele, de nem nyomtam bele. Megölelt, megnyalta ajkaimat, majd felém hajolt, nagyon óvatosan beleült a farkamba, majd felállt, és belecsúsztatta újra, nagyon élveztem, fogtam a derekát, majd beleült, és úgy maradt, elkezdte mozgatni a csípőjét. Isteni volt. Nem így szerettem volna elsőnek, de nagyon jó volt, felémhajolt teljesen, és elkezdte nyalogatni a számat, miközben szép lassan, centimétereket haladva nyomtam be farkamat szűk puncijába. Majd egyre jobban csúszott bele, nem szólt, csak mosolygott és nagyokat sóhajott, gyönyörű volt, ahogy felettem egy leheletnyire mozgott, néha megcsókolt, de inkább fürtös hajával simogatta az arcom, meg a mellkasom. Majd megfordultunk, és Én voltam felül. Óvatosan ránehezedtem, karommal átfontam testét, és éreztem mellei melegét. El sem hittem milyen boldog voltam.

Kb. másfél óra telt el azóta, hogy jóéjszakát kívánt. Egy szót nem szóltunk egymáshoz, de ez volt életem legjobb, legszebb éjszakája. Ahogy kívánta. Nem feltétlen a szex miatt,Végül is csak fél óra lehetett az. nem is azért ahogy hozzámért, hanem hogy megszeretgethettem. Nagyon szükségem volt már rá.

Az egyik pillanatban én felülről voltam, Ő meg háttal nekem, ez így nagyon tetszett. Éreztem az egész fenekét az ágyékomban. Nagyon élveztem, tudtam hogy mindjárt vége, sosem éreztem ilyet azelőtt, egyszerre hideg és meleg borzolta végig a hátamat, akaratlanul becsuktam a szemem, minden erőm elhagyott, csak valami leírhatatlan érzés futott végig az ereimben, úgy hogy közben életem szerelme a karjaim között feküdt. Csak pár másodperc múlva térhettem magamhoz. Nem hagytam abba…


Egész végig egy szót nem szóltunk egymáshoz. Miután teljesen magamhoz tértem, láttam hogy csukva van a szeme. Nagyon szorosan ölelt. Szeretlek. Súgtam a fülébe, majd kinyitotta a szemét, \"én jobban\" válaszolt. Tudtam hogy nem így van. Tudtam, mégis nagyon örültem neki, elaludt.
Néztem, ahogy alszik. Édesen szuszog. Kezei az arcomon, bármit megadtam volna, hogy reggel így ébredjünk, bármit. De tudtam, jönnek szülei, letöröltem könnyeim a kezéről, majd megcsókoltam, csak egy cetlit hagytam. Szeretlek.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Nyla ·
Kedves M.L.:)

Nekem nagyon tetszik ez az írásod, csak azt nem értem, miért nem hitted el neki, hogy ő jobban szeret? :wink: És még egy, bár lehet ilyet nem illik kérdezni, ha ez igaz történet, volt folytatása? Mármint összejöttetek? :wink:
M.L. ·
Kedves Nyla!

Köszönöm szavaid. Ismerned kéne az előzményeket, onnan kiderül miért nem hittem neki. Bár ez most elhanyagolható, van a történetnek folytatása, hamarason feltöltöm az oldalra, abból választ kapsz majd kérdésedre:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: