Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első többes partim

Ez a történet nem fikcio,valós megtörtént sztorit mesélték el.
Elmesélem,hogyan is lettünk mi "cuccold" pár.
Már 3 éve jártunk,Èn akkor voltam 19 éves,ő 24 amikor úgy éreztem,h tovább akarok lépni és másokkal is ismerkedni akarok,élni az életem.Tudni kell,hogy ő vette el a szűzeségem és nem is voltam senki mással addig.Nagyon szeretem és mai napig nagyon szeretem őt,de akkor úgy éreztem nem tudom magam lekötni egy pasi mellett.Szeretném megélni a fiatalságomat,és más pasikat is kipróbálni.Félre ne értsetek,nagyon sok perverz dolgot csináltunk addig is együtt,de én másokkal is akartam.Mellette jöttem rá hogy imádok baszni. Szerintem abban a korban megérthető.Leültünk és elmondtam neki a dolgot.Azt mondta,h csak e miatt nem kell szakítanunk és adjak neki kis időt had gondoljon végig mindent.Természetesen igent mondtam.Két napig nem beszéltünk.
Mikor felhívott azt monda menjek át este és beszéljük meg a dolgot.Nem tűnt boldognak amikor megérkeztem hozzá.Leültünk beszélgetni a kapcsolatokról egy pohár bor mellett.Azt monda,hogyha szeretnék végevtetni a kapcsolatoknak nem fog az utamba állni,tudja,hogy túl fiatal vagyok ahoz,hogy lekössem magam és ő nem szerelmes belém,de nagyon kötődik hozzám és ha szakitunk is szeretné ha szex lenne meg köztünk.Természetesen igent mondtam.Még elég sokáig beszélgettünk,akkor már teljesen feztelenül őszintén.Faggatott a vágyaimról fantáziáimról.Furcsa mód teljesen őszintén elmondtam neki mindent.Azt monda búcsúzóul ő is ki szeretne velem próbálni valamit.Igent mondtam,pedig nem tudtam miről van szó.
Bementünk a szobába és elővett egy maszkot aből csak a szám és az orrom volt szabad,minden mást teljesen takart,látni se láttam.Kicsit megijedtem,de megnyugtatott,h bízzák benne élvezni fogom és az előbb mondtam,h ki akarom próbálni a szolga szerepet.Felvetem a maszkot,ő mögém ált és elkezdett simogatni a nyakam csokolni és lassan bontott ki a ruháiból.Nagyon tetszett ez a helyzet.Majd elkezdett szopatni,először csak lassan majd egyre keményebben.Imádom ha bassza a számát,de a maszk még rátett kicsit.Végre rám került a sor.Lefektetett és elkezdett nyalni és egy segédeszközzel kényeztetni.Visitottam az orgazmusoktól.Mikor már tocsogott a puncim azt mondta van még egy meglepetése és kikötötte a kezem.Pár másodpercig semmi nem történt,de nekem nagyon hosszú időnek tűnt.Ekkor hirtelen rámfeküdt és elkezdtünk csokolozni.Vagyis azt hitem,h vele,de amikor belém rakta a srác a farkát akor jöttem rá,h mással dugok.Hatalmas volt a farka,minden eddigi játékszeremen túltett.Ki akartam szabadulni,de nem hagyták.Amikor már újra adattam magam a gyönyörnek elengedtek és hátulról kezdett el kefélni egy kissebb fasz.Azt gondoltam a barátom az de közbe a számba is kaptam egy hasonló méretű farkat.Mindent néma csendben egy szó nélkül csináltak.Nem tudtam kikkel kefélek és azt se,h hányan vannak.De már nem is érdekelt,csak élveztem ami történik.Nagyon sok pózba keféltek voltam szendvicsben is és baszták egyszerre ketten a puncimat és a popsimat is.De a legjobban azt élveztem amikor lovaglás és szopás közben nyalták a puncim,akkor mindig elélveztem.Nem tudom hányszor,de hússzor biztos elmentem.A végén felállítottak gyertya pózba és egymás után a puncimba élveztek.Majdnem mindenkivel én is el élveztem.Azóta is csak a puncimba lehet élvezni minden pasinak,mindegy,h gumiba vagy anélkül,de imádom ha puncimba lüktet a farka valakinek.Utánna valakinek a szájára ültettek és tisztára nyalta a zsibbadó puncim.Ő volt a pasim.Neki ez az egyik perverziója.
Mire levette rólam a maszkot csak ketten voltunk újra.Azt hitem csak álom volt,de a fotók valósággá tették.Héten dugták meg akkor és a pasim nem volt köztük.De utánna olyan szerelmesen szeretkeztünk,mint addig soha.
Reggel azt mondta,h ha tényleg szeretem nem kell szakítanunk csak azért,mert más pasikkal is baszni akarok,csak látni akarja amikor csinálom,de legalább fotókat akar látni róla.Azóta nagyon sok pasival dugtam már és sokkal extrémebb dolgokat is kipróbáltunk közösen.Pár idősebb szeretőm meg fizet is nekem,h meg dughassanak.
Rá egy évre megkérte a kezem és Èn boldogan igent mondtam.Már 12 éve házasok vagyunk és máig boldog kapcsolatban élünk.
Ha szeretnének írok még a kalandjainkról.
Hozzászólások
További hozzászólások »
rlalika ·
Sajnos már az elsö sor sem igaz: "Ez a történet nem fikcio,valós megtörtént sztorit mesélték el" és ami uténa következik az egy gyengécske irka firka izgalmot cask a helyesirási hibák kibogózása okozott. Ha lehet inkább ne folytasd ...

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: