Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első találkozás

Egy augusztusi nap történt, a tűzijáték napján. A fiú már nagyon várta ezt a napot, hisz végre találkozhatott szerelmével fél év várakozás után.

A neten ismerkedtek meg még februárban. A lány egy másik chat-es
srácot keresett rajta keresztül, de végülis elkezdtek beszélgetni mindenféléről. Egy idő után telefonszámot is cseréltek és megbeszélték, hogy a srác felhívja éjjel és felébreszti.
- Úgysem mered, nyuszi vagy Drágám! - incselkedett a lány a sráccal.
- Rendben Édesem, csak aztán nehogy meglepődj! - kontrázott a fiú aztán este kis hezitálás után a fiú a telefon után nyúlt és a lány számát tárcsázta. A túloldalt kicsöngött és csak csöngött és csak csöngött. Megbeszélték, hogy le lesz halkítva a telefon, ezért sokáig kell csörgetni, hogy felébredjen a lány rá. Így is tett a fiú és meglett az eredménye. A vonal másik felén kattanás hallatszott és egy álomittas hang felelt. Innentől kezdve a folyamat megállíthatatlan volt. És a fiú napról napra jobban vágyott a lányra és ez fordítva is igaz volt. Rádöbbentek, hogy egymásba szerettek. Ezután már csak egymásra figyeltek a chaten, más nem érdekelte őket, beszélgetéseiket egyre jobban átitatta a vágy és az erotika, egyre jobban vágytak a másik csókjára, érintésére, simogatására, testére, közelségére. Több találkozót is megbeszéltek, de ezek sajnos nem valósultak meg, mert a lány mindig megijedt attól, hogy a fiú vajon mit fog gondolni róla életben. Aztán egy veszekedés után döntöttek, hogy találkoznak mindenképp, és aztán majd lesz, ahogy az élet alakítja. Szombat reggelre beszéltek meg találkozót.

Reggel 7kor csörgött a srác telefonja.
- Puszi Szívem! Ne haragudj, hogy felkeltettelek, de előbb érkeztem. Mennyi idő alatt tudsz kiérni ide? A fiú még álmosan, szemét törölgetve válaszolt:
- Szia Édesem! Huhh, gyorsan összeszedem magam és rohanok ki hozzád! Max. fél óra. - Ezután gyorsan elbúcsúztak és a fiú elkezdett készülődni, majd rohanni ki a lányhoz elé a pályaudvarra. Direkt "csak ismerkedős" napot terveztek, hogy lássák életben is jól érzik-e magukat egymás társaságában. Így aztán a reggeli bevásárlása után a Margit-sziget felé vették az irányt. Leparkolták a kocsit és kigyalogoltak. Elég hűvös volt még, mivel reggel 8 körül járt csak az idő, de szépen melegedett fel a levegő hőmérséklete, így nemsokára már sétáltak a sziget parkjaiban beszélgetve és tapogatózva a másik felé. A fiú simogatta a lány lábszárát, ahogy ültek a padon. Bele-bele túrt a lány hajába, megpuszilta. Aztán, amikor indulni készültek tovább egy naposabb helyre, odahúzta magához a lányt és hosszan megcsókolta. Picit kicsavart volt a póz a fiúnak, de ezt egyáltalán nem bánta, hisz végre megtehette, amire már oly régóta vágyott. A szenvedély hamarosan eluralkodott rajtuk és nemsokára már nyelvükkel fedezték fel a másik ajkát, nyelvét.

Nyelvük így táncolt egymás szájában még jó pár percen keresztül, mígnem a fiú nagy nehezen kibontakozott az ölelésből, rámosolygott a lányra és kézen fogva elkezdte kivonni a napra. Gyorsan összeszedték a cuccaikat és átköltöztek a sziget középtáján levő virágokkal teleültetett rét szélén levő egyik üres padra. Végig simogatták egymást, beszélgettek, nevettek, csókolóztak. A fiú a lány nyakát csókolgatta, hasát, kezét, derekát cirógatta. Nagyon nem volt bátorsága megérinteni a lány melleit, pedig szerette volna. Már szerette volna kézbe venni őket, kényeztetni őket. Csak félt, hogy elillan a varázs, ha túl gyorsan akar bármit is, így inkább kivárt és máshol cirógatta kedvesét. Egy idő után már nagyon tűzött a nap rájuk és már megunták az egyhelyben ücsörgést a padon, így elindultak visszafelé a kocsihoz.
- Tudok egy nagyon szép helyet, menjünk el oda! Be lehet látni az egész várost és most szerencsére tök szép idő van hozzá! - mondta kedvesének a fiú a kocsiban. Ezután buda felé vették az irányt, és a fiú felvitte egyik kedvenc helyére a lányt, a rókahegyi kilátóba.

Régen kőfejtő volt, de mára ezeket a munkálatokat beszüntették és tájvédelmi körzetté nyilvánították a helyet. Megálltak a kocsival a kőfejtő bejáratánál és gyalog mentek tovább. A fiú felvitte a lányt a felső részére a kilátónak, ahol már csak a kék ég volt felettük, előttük pedig a hosszan elnyújtózó város. Ott üldögéltek jó darabig és mivel rájuk tűzött a nap, a fiú levette a pólóját, amit a lány mosolyogva nézett, majd elvette a pólót a fiútól, összehajtogatta és hátradőlve a feje alá tette. A fiú odafeküdt az oldalára a lány mellé, az egyik kezére támaszkodva, míg másikkal lassan simogatva haladt a lány hasától a melléig, miközben csókolóztak és a másik nyelvét simogatták nyelvükkel. A lány egyszer csak fogta magát és felhúzta a pulóverét így szabaddá téve az "utat" melleihez. Ez a fiúnak végre bátorságot adott és heves csókolózás közepette elkezdte végre simogatni a lány formás melleit, egyenként lassan körözve rajtuk. Néha a csókolózást abbahagyva a lány nyakát csókolgatta, egész szorosan hozzábújva. A fiú keze le-letért a lány melleiről a hasára, a lány combjára, nagyon lágyan a lány punciján is végigsimított, amit a lány halk sóhajokkal "jutalmazott", ami még jobban beindította a fiút.

Szerette volna beszívni a lány puncijának illatát, megpuszilni, nyalogatni szeméremajkait, csiklóját, ahogy azt már telefonban megannyiszor "eljátszották". El is kezdte kigombolni a lány naciját, de Ő finoman a kezére tette a kezét
- Ne, ne itt kérlek, megláthatnak! - Azzal magához vonta a fiút és megcsókolta, majd játékosan ellökte magától, felült és visszahúzta pulcsiját.
- Most Te jössz! - mosolygott a fiúra. - Mögé tette az összehajtogatott pólót és a hátára döntötte. Elővette a magukkal vitt narancslét, kinyitotta és picit a fiú hasára öntött, majd odahajolt és lenyalogatta, mielőtt az lefolyhatott volna. A fiú becsukott szemmel élvezte a kényeztetést és közben a lány haját, melleit, hátát simogatta. A lány öntött még és ismét lenyalogatta a narancslét a fiú bőréről. Egyre lejjebb haladt a fiú alteste felé, de nem érte el, mert miután kigombolta a fiú nadrágjának felső két gombját picit cirógatta a nyelvével a fiú hasát, majd visszagombolta és odafeküdt a fiú mellé, ahogy a fiú is volt az előbb mellette. Most Ő simogatta kedvese hasát, mellkasát, férfiasságát, csókolta száját, nyakát, arcát.

Aztán már kezdték fent kényelmetlenül érezni magukat, a kő, amin feküdtek felsértette a bőrüket, a nap erősen tűzött már, így lementek a tetőről a lejjebbi szintre, ahonnan még rá lehet látni a város egy részére, mert a kilátást ott már takarják a kétoldalt meghagyott kőfalak. A lány leült a korlát egy keresztben futó gerendájára, lábát kilógatva a mélység fölé. A fiú mögéállt, szorosan hozzásimult és elkezdte simogatni a lány melleit átnyúlva a lány karjai alatt, miközben kedvese nyakát csókolgatta. A lány se volt rest. Simogatása fel s alá vándorolt a fiú testén a combjaitól a hajáig, közben meg-megsimogatva a fiú ekkor már merev férfiasságát. A fiú kezét becsúsztatva a lány pulóvere alá a lány hasát simogatta, majd egyik keze felvándorolt és a lány melleit kezdte simogatni a melltartóján keresztül, míg másik a lány ölét indult felfedezni. Kigombolta a nadrág felső gombját, majd a zippzár sercenése mellett becsúsztatta a kezét a lány nadrágjába és ujjaival elkezdte simogatni a szeméremdombot. A fiú ekkor már mohó volt, így benyúlt a lány bugyijába és érezte, ahogy ujjai végigszántanak a lány pár napos borotvált szeméremdombján. Ujjai körkörös mozgatásával egyre lejjebb haladt a csikló és a szeméremajkak felé, közben pedig a lány nyakát, fülét csókolta harapta.

Ekkor már kényelmetlen volt a testhelyzet, így a lány felállt a korlátról és eztán egymással szemben állva és ölelkezve folytatták ott, ahol az előbb abbahagyták. A fiú becsúsztatta a kezét a lány bugyijába és elkezdte simogatni kedvese szeméremdombját, majd ujjai áttértek a nedves szeméremajkakra és elkezdték simogatni. Simogatta a lány punciját, csiklóját körkörös mozdulatokkal, ujjai be-betévedtek a lány izgalomtól nedves hüvelyébe. Egyre jobban szerette volna nyalogatni kedvesét, beléhatolni és mozogni benne. Ezen gondolatok és a lány keze, amely közben utat talált a férfiasságához majdnem orgazmust váltottak ki a fiúból. Picit elhúzódott, hogy a lány picit abbahagyja, mert nem ott és nem úgy akart elélvezni. Aztán megint közelhúzódott a lányhoz, aki folytatta férfiassága simogatását, miközben Ő kedvese punciját kényeztette.
- Andris, gyere vissza azonnal! - hangzott a feljárat felől.

Gyorsan szétrebbentek és mindketten picit bosszúsan, de mosolyogva rendbe szedték ruházatukat, majd kézen fogva elindultak inkább vissza a kocsihoz. Eztán elmentek megebédeltek, majd moziba és este megnézték a tűzijátékot összeölelkezve. Boldoggá tette őket a másik közelsége, simogatása, csókjai. Még mozi után megbeszélték, hogy csak másnap megy haza a lány, mivel eredetileg csak egynaposra terezték a "randit", hogy lássák, milyen hatással lesznek egymásra, így már nagyon várták, hogy hazaérjenek. Otthon aztán nem is vártak sokat. Ahogy hazaértek, bementek a fiú szobájába és egymásnak "estek" és csókolták, ölelték, vetkőztették egymást. A fiú a lány fenekét simogatta, belemarkolt, magához húzta, érezte, amint a lány kemény mellbimbója mellkasához ér. Nem is kellett vezetni kezét, csókjait, egyből rátalált kedvese erogén zónájára és míg az egyiket közelítette meg nyelvével cirógatva, addig a másikat kezével kényeztette. Bekapta a kemény mellbimbót és nyelvével játszani kezdett vele, körözött rajta, ajkaival harapdálta, míg a lány kéjesen sóhajtozott, nyögdécselt és a fiú haját, hátát simogatta. A fiú elhatározta, hogy picit "megkínozza" a lányt.

Lefektette az ágyra és elkezdte csókjaival kényeztetni mindenhol, kivéve a punciját. Csókolta a nyakát, füleit, dekoltázsát, melleit, mellbimbóját, majd vissza-vissza tért a lány ajkaihoz és forrón megcsókolta, majd ismét a Kedves testét kényeztette, egyre haladt lejjebb. A mellek utána has, köldök következett. A lány már nyögdécselt és kívánta, hogy megérintsék punciját, de még nem jött el az ideje. A fiú ismét visszatért és csókolta száját, arcát, mielőtt ismét lejjebb fedezte volna fel a kívánt test területeit. A bugyit puszilgatta a lányon és haladt lefelé, de a punci helyett áttért a combra, ezzel is húzva a lányt. Befeküdt a lány lábai közé és a combjait csókolgatta belül, a térdétől, egészen a puncijáig, de azt meg nem érintve. Aztán a sokadik ilyen eltérülés után adott egy puszit a puncira bugyin keresztül. Érezte mámorító és izgató illatát, már Ő sem bírt magával. Megfogta a lány bugyiját és félrehúzta és feltárult előtte a nedves, borotvált punci. Elkezdte puszilgatni gyengéden és még csak kint, miközben kezével a lány szeméremdombját és combjait simogatta. Aztán kinyújtotta a nyelvét és belenyalt a punciba.
- AAAAAhhhhhh! - szakadt ki a lányból a felgyülemlett energia. - Nagyon
jó! - nyögdécselte. Közben a fiú teljesen belefeledkezett a punci nyalogatásába.

Két ujjal összecsippentette a kisajkakat és simogatta őket, puszilgatta, nyalogatta a lány csiklóját, nyelvével körözött rajta, rátapasztotta száját és szívta. Aztán megfogta a lány csípőjén a bugyit és elkezdte lehúzni, mert már útban volt. Miután levette, visszatért a punci kényeztetéséhez, csak előbb még megcsókolta kedvesét, aztán csókjaival haladt le egészen a puncijáig. Előbb csak 1 ujját dugta be óvatosan a lány hüvelyébe. Érezte a bőr nedvességét és redőzöttségét. Lassan, körkörösen simogatva hatolt be ujjával egyre mélyebben a lányba, miközben csiklóját szívta, nyalogatta. A lány egyre magasabbra jutott az orgazmushoz vezető létrán, egyre hangosabban és szaporábban nyögdécselt és elkezdte emelgetni csípőjét. A fiú igyekezett tartani vele a tempót és nem elereszteni, abbahagyni csiklójának izgatását és hüvelyének simogatását. Ujjait picit behajlította belül, így simogatva a hüvely felső falát, ami a lányból még mélyebbről jövő sóhajt váltott ki és érezte, ahogy testét forróság önti el és elkezd remegni. Igyekezett visszafogni magát a lány, de még így is sikoltott egy halkat. Csípőjét visszaejtette az ágyra és élvezte, ahogy a fiú nyelve még mindig kényezteti punciját, de már Ő szerette volna kényeztetni Kedvesét.
- Te! Te! Gyere csak ide! - suttogta halkan a lány a fiúnak.

A fiú felemelte fejét, odafeküdt a lány mellé és hosszan megcsókolta. A csók közben a lány keze elkezdett vándorolni a fiú testén és végül megállapodott az akkor már kemény férfiasságnál és elkezdte simogatni, miközben a fiú testét kezdte el csókolgatni a szája helyett. Harapdálta, nyalogatta a mellbimbóját. Csókolta a fiú hasát és haladt egyre lejjebb. Csak az járt a fejében, hogy örömöt szerezzen kedvesének. Csókolgatta a fiú hasát és közben simogatta, húzogatta a fiú férfiasságát, ami már teljesen nedves volt az elő nedvektől. Ahogy haladt lejjebb, megállt picit időzni a köldöknél, ezzel is húzva a fiút. Vissza akarta adni amit Ő is kapott. Aztán a fiú szeméremdombja következett és a falloszának töve, ahol a szőr rövidre volt vágva. Simogatta, csókolgatta, majd áttért a falloszra és elkezdte végigpuszilgatni a tövétől egészen a makkig. Végigcsókolta többször, mielőtt visszahúzta volna a bőrt a makkról és elkezdte volna csókolgatni, nyalogatni kedvese legérzékenyebb pontját. Kezével simogatta a falloszt és a heréket, miközben szájába vette a makkot és simogatta, körözött rajta a nyelvével. A fiú, mivel már rég nem volt testi kapcsolata és a maszturbálások miatt picit gyors lett, nem sokáig bírta. Halkan elkezdett nyögdécselni:
- Édesem... Mindjárt... Elélvezek...
- Nem baj Szívem, nyugodtan. - mondta mosolyogva a lány és visszatért a fiú kényeztetéséhez.

A fiú érezte, hogy egyre jobban közeledik a "robbanás" pillanata. Belemarkolt a lepedőbe, próbálta húzni az időt vajmi kevés sikerrel. Nyögve élvezett el. Kedvese szája végig falloszán volt és minden cseppet magába fogadott. A fiú a mennyekben érezte magát, miközben a lány szája még mindig falloszát kényeztette. Aztán a lány lassan elkezdett felfelé haladni testén, majd megcsókolta így a fiú érezhette saját ízét a lány szájában. Összeölelkezve simogatták egymást, majd nemsokára elaludtak, hisz kimerítő napjuk volt. Szerelmeskedés aznap nem volt, mert mivel nem terveztek előre, nem gondolták, hogy eljutnak idáig, így egyikük sem vett övszert és babát nem szerettek volna, így be kellett érjék ennyivel, amit végül is nem is bántak meg, mert így is nagyon jó volt és úgy gondolták, hogy nem kell mindent egyszerre megkapni.

Azóta is járnak és amikor csak tehetik kényeztetik egymást, szerelmeskednek és szeretik egymást.
Hasonló történetek
22482
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
15292
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Kry ·
nem értem mi nem tetszik a többieknek... nekem nagyon bejön... tényleg sokszor van benne ugyanaz... de attól még jó...

Duree ·
Sziasztok!



Köszönöm a kritikákat, megvallom igazatok van (persze nem a modortalan fikázással értek egyet (roki balboka)).

Az ismétlések tényleg elég sokszor elöfordulnak, meg a körítés is tényleg sok (ezt már magánban is mondták), de majd a legközelebbi történetnél megpróbálom korrigálni ezen hibáimat!



Szivacs:

Ez az elsö történetem, amit írtam, ezt is inkább a jellemre hegyeztem ki, akaratlanul is, nem pedig arra, hogy "Meglátta, leszopta, félrehúzta a tangáját, majd berakta neki, mindezalatt meg 6szor elélvezett"

Vagyis nem pornófilm forgatókönyv volt a cél.

De legközelebb majd azért megpróbálom szinesíteni!



Marvin:

Igazad van, tényleg megtörtént eset. És ebbe a történetbe inkább az érzelmeimet írtam inkább bele, ahogy így visszagondolva éreztem és ahogy a történetírás idöpontjában éreztem magam.

Jah és még egy dolog! 42 ;-)



kry:

Köszönöm az elismerést, jólesik! (Ez Marvinnak is szól)



Üdv,

Duree



ps: rokinak meg csak csak annyit, hogy írjon jobbat és akkor el fogom fogadni töle a "szar, trágya, gané" jelzöket!

Duree ·
Marvin

Semmi gond, nincs miért bocsánatot kérned.

Jót vigyorogtam a kifakadásodon:-)

De ha szeretnéd, írok majd valami perverzet csak a kedvedért! Állatos jó lesz? ;-)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: