Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első nap

Remélem tényleg nem bánjátok, hogy írok még egy sztorit, ami a barátnőmről, és rólam szól… Hát, íme…:

A keresztanyukám-és apukám ugyanabban a városban lakik, ahol mi, és úgy hozta a sors, hogy volt lehetőségük két év után elmenni nyaralni. Persze mint általában minden házaspár, akinek nem lehetséges, hogy gyermekük legyen, tart otthon egy kis kedvencet. Nos nekik is van jó pár jószáguk, ezért megkértek, hogy vigyázzak rájuk, és a házra. Amint megtudtam az időpontot, rohantam a barátnőmhöz, hogy ugyan bulit nem lehet rendezni, mert nagyon vigyázni kell a házra, de ha van kedve, éjszakázzon velem ott. Tíz napra mentek. Persze nappal nem voltunk ott, hiszen azért más programunk is volt, mint egy ház felügyelete, de éjszaka mindenképpen ott kellett, hogy legyünk, mert féltek (és mi is), hogy ellopnak valamit.

Eljött az első nap. Egy hétfői nap volt. Megérkeztünk, lecuccoltunk, és körbejártunk a házban, hogy mit hol találunk stb. Későre járt megetettük a kutyákat, macskákat, és bezárkóztunk. A fürdőszoba hatalmas volt. Egy kétszemélyes sarokkád volt az egyik felében, mellette egy kézmosó, a másik oldalon egy zuhany. A puha törölközők egymásra hajtogatva sorban várták, hogy mikor simulhatnak egy-egy nedves testre. Összhangban volt az egész ház, mégis a fürdőt találtuk az egyik legszebb helyiségnek. Bár elég sűrűn látogatom a keresztszüleimet, fel sem tűnt eddig, hogy minden apró terület ennyire hasznosan lenne kihasználva. Csak ámuldoztunk. Tényleg későre járt már, eljött a lefekvés ideje. Beléptünk a hálóba. Nem volt nagy a szoba, mindössze egy franciaágy egy beépített szekrénysor volt benn és egy TV, ami a falról, láncokról lógott le. A fal színe narancsos volt. Először ő ment be a fürdőbe letusolni. Addig én fölhúztam az előre odakészített ágyneműt. Mire kész lettem a barátnőm is végzett, és a fejére csavart törülközővel bemasírozott a szobába, vizes bőre visszaverte a szoba falának színét, fantasztikus érzés járt át, iszonyatosan fölizgultam. Bekapcsolta a TV-t, hogy múljon az idő, amíg én is végzek a fürdőben.

Mire kész lettem és visszamentem a szobába, addigra ő már szunyókált, de amikor befeküdtem mellé, megébredt, és a fülembe suttogta, hogy fantasztikus az illatom. Ajkaival megpuszilta a nyakam, tudta, hogy bármilyen hangulatba is legyek, ezzel felizgathat. Sikerült neki, kezemmel végigsimítottam meztelen testét, amibe beleborzongott. Szemünk összevillant, elmosolyodtunk, és forró csókokba burkoltuk egymást. Tudtam, hogy mennyire fel tudjuk izgatni egymást, mégis ez volt számunkra a legintimebb együttlét, hiszen egy üres házban voltunk kettesben, nem kellett attól tartanunk, hogy valaki ránk nyit. Miközben egyre forróbb lett a levegő, valami nagyon kemény dologba ütközött az oldalam. A TV távkapcsolója volt, a barátnőm kivette a kezemből, és lehajította az ágy mell, majd azzal a mozdulattal, amivel visszatért eredeti pozíciójába lekúszott a testemen, miközben nyelvével végignyalta a bőröm. Mellbimbómat a szájába véve izgatott. Szinte vadmacskaként vetült rám, és fordított hasra egyik pillanatról a másikra. Simogatta egy kicsit a hátamat, aztán e fenekemet, aminek hatására megnyitottam a lábaimat, így ujjai becsúszhattak közéjük. Addig fészkelődtünk, amíg abban a pozícióban találtuk magunkat, hogy én rajta feküdtem, ő pedig kezével a fenekemet markolta, az én kezeim a melleit izgatták. Finoman cirógattam egyre keményebb mellbimbóit.

Amikor az ujjaival bekúszott forró puncimba, és izgatni kezdett, összecsuklottam, rácuppantam a mellére, és minden ujjmozdulatánál az erősségnek megfelelően szívtam a mellén egyet-egyet. Talán 2-3 perc kellett, hogy eljussak a csúcsra. Egy darabig csak pihegtem, amikor ő a fülembe suttogta, hogy már nagyon nedves. Nem kellett könyörögnie. Még ki sem fújhattam magam rendesen, már nyaltam is végig puha, illatos bőrét. Egy pici háromszög „kacsintgatott”, és én rávetültem az édes kis puncira. Olyan gyorsan mozgattam benne szomjas nyelvemet, ahogyan csak tudtam, meg is lett az eredménye, pár másodperc múlva élvezett, és én mohón ittam gyönyöre nedvét. Nagyon elfáradtunk, mindketten, ezért visszafeküdtem mellé, és bekapcsoltuk a TV-t. Éjszaka volt, a felnőtt csatornák ideje, találtunk is egy filmet, amiben valami sivatag közepén boldogította egymást egy fiú és egy lány. A barátnőm végigsimította kezét a nyakamon, a mellbimbóm borsószemnyi lett, iszonyatosan kemény, és minden porcikám kívánta a nyelve érintését az ajkai puhaságát, felém fordult, és a nyakamat csókolgatta, aztán egyre lejjebb és lejjebb. Már a köldököm körül járt. A fenekem alá csúsztatta hosszú ujjait, azzal irányította a csípőmet, ami szinte magától körözni kezdett. Belső combjaimat végignyalva haladt az egyre érzékenyebb, és ismét nedves puncim felé, aztán egyik pillanatról a másikra magamban éreztem hosszú, forró nyelvét, ami addig járt bennem, amíg a csúcsok-csúcsát el nem értem.

Testem önálló életre kelt, és csak vonaglottam barátnőm puha kezén, ami lassacskán kicsusszant alólam, és simogatni kezdte megizzadt bőrömet. Már hajnalodott, ezért kimentünk a fürdőbe, megengedtük a kádat. Teleszórtuk habfürdőkkel, és vártuk, hogy a tele legyen a hófehér kád, miközben gondolataink az elkövetkező órákon jártak…

Folytassam a következő órákat és napokat, vagy hagyjak fel az írással?
Hasonló történetek
25079
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
29478
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
joy911 ·
Nem tudtam el dönteni hogy te vagy a fiu vagy a lány mert egyszer barátnöd van utána meg "ismét nedves puncid " lesz

Livica ·
Nekem tetszett, de mi az hgy "rávetült(em)"?! Ez így nem értelmes.

Darknox ·
Nekem ez is tetszett mint a másik GRATULA
És folytasd tovább léci mert nagyon jó :wink:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: