Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első lépés

Egy hideg decemberi vasárnap volt. Vidéken voltam vendégségben egy ismerős családnál, akikkel már nagyon rég ismertük egymást. Nem is volt igazi család, hisz csak a nagymama lakott ott 20 éves unokájával, akit Sárinak hívtak. Én az ünnepekre mentem le vidékre a nagyszüleimhez és náluk is töltöttem néhány napot. Már régóta tetszett nekem Sári. Kb. 170 magas, barna hajú, vékony testalkatú, szép formás alma mellekkel. Egyszóval pont az esetem volt. Mivel a mama nagyon vallásos volt persze mi is elkísértük a reggeli misére. Engem a falu felhozatala jobban érdekelt, de ne sértsük meg a régi, családi barátokat így végigültem az egészet.

A pap mindenféléről beszélt, de az megütötte a fülemet, amikor a "paráznaságról" szólt.
- Milyen jó is lenne összejönni Sárival! - mondtam magamban. Mindegy, az idő eltelt és mi elindultunk hazafelé. Kb. félúton jártunk, amikor a mama megszólalt:
- Jaj kedveském, menjetek már haza Sárikámmal, nekem még be kell ugranom egy barátnőmhöz. Az ebéd kész van, egyetek nyugodtan, én csak dél körül érek haza.
- Hmm. Micsoda alkalom! - gondoltam magamban. Még csak 9 óra, gyorsan megkajálunk és még másra is lesz idő! Mondanom se kell, az agyam mindjárt cserkésző üzemmódra állt át. Szerencsére nem laktak messze, így gyorsan hazaértünk. Ebéd közben a nagy hidegre való hivatkozással- felbontottam egy üveg bort és iszogattunk. Tudtam, hogy a szesz különösen jó hatással van Sárira, ilyenkor sokkal nyíltabb lesz. Nem kell rosszra gondolni, nem leitattam, csak hagytam, hogy oldja a gátlásait.
- Mi a helyzet a fiúkkal? - tettem fel a kérdést.
- Tudod milyen kis porfészek ez. Mindenki figyel mindenkit, ha tudnak valamit, akkor a szájukra vesznek, meg különben sincs egy normális srác sem. A mami meg belehalna, ha rólam is pletykálnának. Még szerencse, hogy rólad tudják, hogy milyen régi barátunk vagy.

Nem is erőltettem tovább a dolgokat, de a hangjából éreztem, hogy van esélyem. Ebéd után nekiálltunk mosogatni, ő mosogatott, én törölgettem. Éreztem, hogy most kell cselekedni. Az utolsó tányért mosogatta, amikor mögé álltam és átkaroltam a derekát.
- Mit csinálsz? - kérdezte fura, de ugyanakkor pajkos hangon.
- Én? Semmit-válaszoltam, és megcsókoltam a nyakát. Letette a tányért a kezéből és csendben várta, mi fog történni. Tudtam, hogy egyenesben vagyok. Óvatosan benyúltam az egyik kezemmel a pólója alá, a másikkal pedig a combját kezdtem simogatni, miközben folyamatosan a nyakát csókolgattam. Éreztem, ahogy elkezdte másként venni a levegőt. A melleit kibújtattam a melltartójából, és finoman nyomkodni kezdtem. Érezni lehetett, ahogy elkezdenek keményedni a bimbói. Mivel már kevés hely volt a konyhában, átmentünk az ő szobájába. Leültettem az ágy szélére, és levettem a cipőjét. Ekkorra már a farkam majd szétrobbant az erőtől, de azt akartam, hogy először neki legyen jó.
- Rád bízom magam! - mondta, miközben hanyatt döntöttem az ágyon.
- Nekem te vagy az első! Amikor meghallottam ezeket a szavakat teljesen megdermedtem. Azt hittem, csak viccel. De amikor a szemébe néztem, láttam az ártatlan csillogást.

Valami eszméletlen érzés lett rajtam úrrá, és nem tudtam megállni, hogy ne csókoljam meg őt őrült szenvedéllyel. Nyelvemmel végig kutattam szájának minden zugát, és közben kezeimmel simogattam csodálatos testét.
- Vigyázz rám! - kérlelt, amikor elkezdtem lehúzni a nadrágját. Kis csipke bugyi volt rajta, ami már tocsogott a nedvességtől. Mélyet szippantottam az illatából, mielőtt óvatosan lehúztam róla. A meglepetéstől szóhoz se jutottam! Itt egy gyönyörű, szűz punci, CSUPASZON! A faszom majd szétdurrant amikor megláttam! Nem tudtam ellenállni és azonnal nyalogatni kezdtem. Először alul a fenekénél, majd szép lassan jöttem fölfelé a szeméremajkain. Menetközben igyekeztem lenyalni az összes finom puncilét, de kifogott rajtam, úgy folyt, mint egy szökőkút. Amikor belenyaltam forró résébe, élvezettel felsikított, már azt hittem elment, de nem. Ekkor éreztem nyelvemmel a hártyát, még tényleg szűz volt! Innentől kezdve nagyon közelivé lett számomra, épp ezért úgy döntöttem, hogy nem dugom meg. Itt és most, nem. Folytattam a nyalást és mire a csiklójához értem, már ritmusosan mozgatta a csípőjét. Nem tellett sokba és hangos nyöszörgések között elélvezett. Egy darabig még nyalogattam csupasz punciját, aztán elindultam a vécébe, hogy könnyítsek magamon, mert a faszomat már csak a csoda tartotta egyben.

Még az ajtóig sem értem, amikor megszólalt:
- Gyere ide! Meglepetten álltam elé és még jobban meglepett mikor elkezdte lehúzni a gatyámat. A farkam majdnem kiverte a szemét, amikor kiugrott a gatyámból. Egy kicsit meglepetten nézte, majd óvatosan megfogta és a nyelve hegyével megérintette a fitymám végét. Megremegtem a kéjtől. Ezután finom mozdulatokkal körbe-körbe nyalta, egészen addig, míg le nem tolta a bőrt a makkomról. Eddig is fogcsikorgatva tudtam magam visszatartani, de amikor teljesen a szájába vett, nem bírtam magammal és elélveztem. Megijedtem, hogy most mi lesz, de érdekes módon csak szívta és nyelte a magom. Olyan tisztára szopott, hogy még mosakodnom se kellett. - Ehhez az egyhez értek - mondta mosolyogva, mire újra megcsókoltam.

11.30-at mutatott az óra, miközben mosolyogva összepakoltunk biztos voltam benne, hogy lesz egy második lépés, ami sokkal tovább megy ezen az elsőn...

Üdv! - Viper

Ui.: Ha akarjátok, hogy legyen folytatás, értékeljetek, írjátok meg a véleményetek, és akkor megtudjátok, hogy mi volt a második lépés. Köszi
Hasonló történetek
15370
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
24286
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Élesfogú rozsomák ·
Jó hosszú nyelved lehet! :) Amúgy szerintem jó!

kalózkapitány ·
Tudtad, hogy egy lány önkielégítés közben sem érheti el ujjával a szűzhártyát?
Oké, most már tudod, tényleg hosszú nyeved lehetett.
Azért jó lenn egy folytatás

Arikon ·
Nyomkodtad a melleit? jujj
Rossz szavakat használsz. (úgy általában véve.)
És nem értem mi ez a csupasz punci mánia.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: