Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első igazi

Érdekes, hogy már egészen kisgyerek koromtól kezdve masztizok. Pedig nem is tanította senki. Már 6 - 7 éves koromról is vannak ilyen emlékeim. Szinte napi rendszerességgel szépen fogtam a takarót vagy a kispárnát, ágyékom alá gyűrtem, és addig ficánkoltam rajta, amíg el nem mentem. Tényleg nem tudtam, mit csinálok, de mivel kellemes érzés volt; csináltam.

Szegény anyu nem is tudta hova tenni a dolgot.... Előfordult, hogy meg is vert érte. Úgyhogy megtanultam, hogy úgy kell csinálni, hogy senki se láthassa. Önkielégítés közben nagyon furcsa gondolataim voltak, inkább meg is tartanám őket magamnak. Valamikor 13-14 éves koromban jöttem rá arra, hogy ezt úgy hívják: szex.( szex???? inkább csak olyan mintha...)

Mert az igazi szex ezerszer csodálatosabb!!!!!!

Mint már írtam, ez így ment nap-nap után, évekig. Még kamasz koromban is. Pedig ekkor már volt sejtésem arról, hogy merre hány méter. S emellett szinte rettegtem a lányoktól. Állandóan szerelmes voltam valakibe (legalábbis úgy gondoltam) de mindig csak plátóian. S mikor tényleg szerelmes lettem, kiderült, hogy a választottam apáca szeretne lenni.

Kb. a tizedikről estem a földre! Bele voltam zúgva, kívántam is, s mikor ezt bevallottam neki, így nyilatkozott. Ekkor már 18 voltam. Csalódott s félénk. Önbizalmam nullán állt. De ekkor jött Linda. Mikor először megláttam a buszon, úgy döntöttem, Ő az enyém lesz. S így is lett. Járni kezdtünk. A magam félénk módján nagyon tetszettem neki. Ő az ellentétem volt...
Az első csók másfél év (!!!!!) után csattant el, pedig ő már három nap után benne lett volna.

S rá egy évre szeretkeztünk először. Mindketten szüzek voltunk. (Ha úgy nézzük...) Imádtuk egymást. Teljesen felkészültünk mindenre. Legalábbis így gondoltuk. De az első probléma ott kezdődött, hogy hol is csináljuk? Mivel nyár volt, a szabadban képzeltük el, de szerencsére ez ugrott. Végül nála esett meg.

Sose engedte, hogy "oda" nyúljak. Csókolóztunk, majd szép lassan levetkőztettük egymást, majd a lehető legóvatosabban megpróbáltam behatolni. Nem sikerült. Kedvesem teljesen száraz volt. Tényleg nem velem volt a gond. Ő ilyen fajta. (és nincs vele egyedül!) Ahogy ő felhúzta a gumit, én teljesen full kemény voltam. De nem ment és két erőteljes próbálkozás után elsírta magát, mire abbahagytam.

Két-három nap múlva a nővérem tanácsára krémmel (Bartoline simple - EZ ITT NEM A RELÁM HELYE) végre összejött, és csodálatos volt. Itt jöttem rá arra, hogy mi volt a jó a több éves "gyakorlásban" vagyis az önkielégítésben. Ugyanis nagyon sokára mentem el s az én drágám mennybéli gyönyört élt át. (gondolom)

Mint már írtam nem engedte, hogy túlságosan szabadjára engedjem a fantáziámat. Pedig....
De aztán annyit nyavalyogtam, hogy rám hagyta. A szokásos vetkőztetés és előjáték után a mutatóujjammal simogatni kezdtem, s végre érezhettem a jóleső nedvességet. Érezhettem, hogy átadja magát az újfajta kéjnek, szinte könyörög, hogy forró csiklóján járjon egyre gyorsabban kezem. Majd be a hüvelybe, ami forró és sikamlós, s időnként önkéntelenül összeszorítja ujjamat, amíg egyszer csak jön a sikoly, a sóhajtás, a beteljesült élvezet általam oly jól ismert, és várt jegyei. - " Most rendesen "

Kezdődhet az én akcióm, a szerszámom már benne is van, csináljuk elölről, hátulról, ahogy csak el lehet képzelni, s megjövök én is végre, Ó édes forróság!!!! S most már nem is folytatom tovább, mert itt helyben elcsöpögök, meg amúgy is túl hosszú már....

És bocs, ha unalmas volt, de a tapasztalat átadása volt leginkább a célom, meg az hogy a sok csurmó is tudjon meg valamit az igazi életből.

Ja, meg a nőm épp stukál, és még nem jött el a 4. nap amikor már mehet a véres sport, amiről jobb, ha nem beszélek, de pokolian jó!!! A lényeg, hogy megcsalni nem akarom, de a honlap annyira felizgatott, hogy kénytelen vagyok kiírni magamból.

Köszöntem a lehetőséget!!!!

Norbi21
Hasonló történetek
29482
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
22538
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
kacér-giliszta ·
Jocó! Hogy miért rossz? Nem azért, mert nem ocsmány, hanem mert ha tényleg így csinálták, akkor nagyon éretlenek voltak 18 éves léttükre a szexhez. Az intim érintés alapdolog! Inkább Tetrisezhettek volna. Ráadásul nemcsak fantáziátlanul csinálta, de még leírni sem tudja érzékien. Egyébként neked az erotika ízlésesen megfogalmazva ocsmány?

Back Eagle ·
Ugyan már ne szidjuk a srácot. A mai termésben, még ö a legjobb, és hát minden csak viszonyítás kérdése nem????

:-)))))))))))))

violator ·
Norbi21 legalább tisztességtudó és illedelmes (bár írni nem tud, és a szexhez se konyít)! De értékelendo az igyekezet hogy meg akarta osztani tapasztalatait, amit mi már jó pár évvel ezelott is jobban csináltunk. Fel a fejjel Norbi21!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: