Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első együttlét

Már négy hónapja hogy együtt voltunk, egy szép téli estén jöttünk össze, neki én vagyok az első barátnője, velem volt az első csókja is.
Én már régóta neki akartam adni magam, de ő csitított, nehogy megbánjam, hogy az első együttlét tényleg felejthetetlenül csodálatos legyen...
Egy szép áprilisi napon, mikor vele töltöttem a délutánt, lassan hozzábújtam, elkezdtem csókolni, ajkait lágyan harapdálva, közben izgató testét simogattam, majd a fülébe nyögve jeleztem, hogy mennyire kívánom az együttlétet... de ekkor csak orálisan elégítettük ki egymást, ezen már rég túl voltunk... de nem értettem miért nem akar a magáévá tenni, hisz én már biztos voltam benne hogy akarom... de ő lehűtött azzal, hogy: „csak holnapig várj, és ha tényleg akarod....“

Aznap éjjel nem is aludtam valami sokat, azon járt az eszem, hogy milyen lesz... mert bár nagyon vágytam rá, mégis féltem, hogy fájni fog, vagy hogy mégis megbánom...
De aztán ez az érzés hamar elmúlt, hisz gondoltam azzal leszek először együtt, akit mindennél jobban szeretek, és tudom, hogy ő is, hisz több mint négy hónapot várt rám...
Ő egy nagyon romantikus típus, így tudtam, hogy készül valamire. Igazam is lett...
Megbeszéltük, hogy másnap, suli után náluk találkozunk... a szülei dolgoztak, így egyedül voltunk....sejtettem mit tervez, de azért nem éltem bele magam....
Mikor odaértem hozzá, ugyanúgy forró csókkal üdvözölt, ahogy eddig, majd lesegítette a táskámat és a kabátomat, megjegyezve közben milyen jól nézek ki.
Lassan felmentünk a szobájához, mikor neki eszébe jutott, hogy valamit lent felejtett. Akkor én már láttam, hogy fény szűrődik ki a szobából....

Mikor a párom visszaért az emeletre, kinyitotta előttem a szobaajtót és szépen betessékelt. Akkor pillantottam meg, hogy az egész szoba pislákoló mécsesekkel van beborítva, halk, romantikus zene szól, és egészen az ágyig rózsaszirmokkal volt kiszórva az út előttem....az ágyon szintén rózsaszirmokból egy szív volt kirakva, közepén egy szál vörösrózsával, amit a kedvesem nekem szánt.
Ettől az egésztől nagyon elérzékenyültem, és még néhány könnycseppet is ejtettem...
Párom, látva hogy elgyengültem, forrón csókolni kezdett, ami most jobban esett, mint bármikor...lassan az ágyra ültetett, átölelt és még utoljára megkérdezte, tényleg akarom e..
Mivel látta rajtam az igenlő választ, így folytatta kényeztetésem… lassan az ágyra fektetett, gyengéden csókolta és harapdálta a számat, közben remegő testemet simogatta puha, mégis férfias kezeivel… majd lassan a nyakamat kezdte csókolni, közben a fülcimpámmal játszadozott, és halkan nyögdécselte, hogy kívánlak...

A kezei melleimet kényeztették, majd lassan lecsúsztatta rólam a pólómat és a melltartómat, és így folytatta a dolgot....ezután finoman elkezdte cirógatni az akkor már kemény mellbimbóimat, nyelvével körzött körülöttük, majd gyengéden szívni kezdte, amit én nagyon élveztem, testem beleborzongott. Lassan haladt lefelé, végigcsókolta remegő testem, s továbbra is simogatta melleimet... lassan kigombolta a nadrágomat és lecsúsztatta rólam. Majd én is vetkőztetni kezdtem, levettem róla azt a pólót, ami úgy feszült izmos karjain… ezután ő csókolni kezdte a belső combjaim, kicsit kínozva, hogy még jobban kívánjam az érintését...mikor már látta hogy megőrülök a vágytól, látta, hogy már az apró feszes bugyim is átázott a nedvességtől, lassan azt is lehámozta rólam,majd duzzadt csiklóm körül körözni kezdett nyelvével...“ah nagyon jól csinálja..“ - gondoltam magamban. Majd hirtelen belenyalt a puncimba... én felnyögtem, villámcsapásként ért a dolog... de tetszett, így hagytam, hogy folytassa. Oly hevesen nyalogatta,csókolgatta a puncimat, látszott rajta, hogy imádja csinálni... de ekkor már én is a kezemben akartam érezni férfiasságát. Így felültem, csókoltam egyre hevesebben, s közben, izmos, férfias mellkasát simogattam. Láttam, hogy kívánja kezeim érintését.

Lassan becsúsztattam a nadrágjába, és simogatni kezdtem a farkát, ami ekkor már mereven állt. Kigomboltam a nadrágját, és az ágyra döntöttem. Alulról végigsiklottam a nyelvemmel meredő férfiasságán, majd nyalogatni kezdtem a makkját. Kicsit kínoztam, majd mikor láttam, hogy nem bírja tovább, mélyen a számba vettem és kényeztetni kezdtem, közben kezeimmel a golyóit masszíroztam, láttam az arcán hogy tetszik neki a dolog. Még pár percig kényeztettem így, majd ő felhúzott magához, megcsókolt és az ágyra fektetett. Elővett egy gumit és a farkára húzta. Felémhajolt, lassan, gyengéden rámfeküdt és óvatosan becsúsztatta kemény farkát a forró, lucskos puncimba.
- Ah, igen - nagyon vágytam már erre az érzésre, meglepő módon nem is fájt, mint ahogy vártam. Tetszett az érzés. Arra gondoltam, eddig miért is nem...

Ő nagyon gyengéd volt velem, lassan csúsztatta ki-be, nehogy fájjon. Közben csókolta a nyakamat, néha a számbalehelt, majd a fülembe sóhajtozva nyögte, hogy kívánlak. Én elaléltam az élvezettől, szinte mozdulni sem bírtam, éreztem, hogy a puncim csak úgy ontja magából a nedvességet...ő tovább folytatta lágy mozdulatait, majd pózt váltottunk. Ěn négykézláb az ágyra térdeltem, ő pedig hátulról ugyanígy fölémhajolt és bevezette férfiasságát a hüvelyembe. Mindeközben a hátamat csókolta. Az egyik kezével támaszkodott a másikkal pedig a csiklómat dörzsölte, tudta hogy ez csak fokozza az élvezetet... éreztem hogy lassan elér a gyönyör érzése...kezdtem elgyengülni, majd mikor elélveztem, a térdeim összerogytak, nem bírtam tartani magam, elaléltam, úgy éreztem a fellegekben szállok. Alig tudtam magamhoz térni. Majd tovább folytattuk, és szeretkeztünk, újra felvettük a jól ismert misszionárius pózt, és pár perccel később a kedvesem is eljutott a csúcsra. Éreztem, hogy ő is elgyengül, teljesen átadja magát az élvezetnek. Bár igaz én alul voltam, mégis mozgatni kezdtem a csípőmet, hogy fokozzam az élvezetét, s közben gyengéden a szájaba leheltem, tudtam, hogy ezt szereti... Majd végül rámosolyogtam, és ő visszamosolygott. Megjegyeztem, mennyire jó volt vele...

Ő újra rámmosolygott, láttam, hogy készül valamire... újra csókolni kezdte a testem, majd mellémfeküdt és a kezét lassan a puncimhoz vezette... elkezdte gyengéden dörzsölni a csiklóm, majd mikor már érezte, hogy megduzzadt, rámnézve benyálazta ujjait és lassan a puncimba hatolt velük. Látta, hogy élvezem a dolgot, és amit imádtam, rámmosolygott, és kacsintott egyet. Tudta, hogy ez a gyengepontom, hogy ez nagy hatással van rám, így könnyen újra eljuttatott a csúcsra, s orgazmus közben kérdezte: „ugye élvezed drágám?“
Mikor magamhoz tértem, megcsókolt, összebújtunk, és csak mosolyogtunk egymásra.
Nemsokkal ez után haza kellett mennem, de már akkor alig vártam, hogy újra találkozzunk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
mokus ·
Mese, mese habbal, vagy rutinos szexcsoda

monika0217 ·
ezt már mintha olvastam volna régebben...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: