Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első Édeshármas

Szoktam ide föllépni, olvasgatni sztorikat, eseteket, amik másokkal estek meg, és gondoltam megosztom én is a velem történt valós eseményeket. Kíváncsi vagyok a „szakavatott” véleményekre.

Két évvel ezelőtt kezdődött az eset. Itt a neten ismerkedtem össze egy asszonnyal. Lakhelyemtől messze lakott, de a feltett képe alapján nagyon megtetszett. Tudtam, hogy férje, gyereke van, mert ezt a levelezés első napjaiban megírta, de azt is megtudtam, hogy elhanyagoltnak érzi magát, hogy szeretetre, simogatásra, érzelmekre vágyik, és hogy orgazmusa két éve nem volt.

Tetszett a kép, amit felállított magáról, és a fényképek is, amiket küldött. 40 év körüli hölgy volt, fekete hosszú hajjal, kedves barna szemekkel, és szép nagy kerek mellekkel, melyek bármelyik férfinek feltűntek volna, mert tényleg szépek és kívánatosak voltak.
Sokat leveleztünk. Az én célom az édeshármas volt, de persze ezt direktben nem kérdeztem meg, csak finoman érdeklődtem, hogy neki mi a véleménye erről. Mivel nem zárkózott el, de még eszébe sem jutott az ilyesmi finoman közeledtem a témához. Az első személyes találkozás nagyon jól sikerült. Ugyanazt a kedves, de szeretetre éhes hölgyet ismertem meg élőben, mint akit levélben. De éreztem a feszültséget, éreztem, hogy többet szeretne, mint beszélgetni. Második találkozásunk alkalmával már bátrabbak voltunk, és közelebb kerültünk egymáshoz. Finoman, de hosszan szeretkeztünk. ÉS akkor tudtam, hogy ő az, aki be fog engem és a barátomat vezetni az édeshármas élvezetébe.

A barátommal előre jól megszerveztük az eseményt, a helyet, az időt. Katinak nem mondtam, hogy hárman leszünk, de tudtam, hogy nem lesz ellenére, ha pedig mégis, hát semmi sem kötelező, nem vagyunk erőszakosak. Kicsit nehézkesen jött össze a találka, mert ő is messze lakik a fővárostól, a barátom is. Így nem volt egyszerű, hogy mindhárman egy időben egy helyen legyünk, de sikerült. Egy kis kerti házban jöttünk össze első alkalommal. Beszélgettünk, iszogattunk, igyekeztünk a gátlásokat oldani. Dallamos zenét hallgattunk és közben ahogy a gátlások oldódtak mindhármunkban elkezdtünk táncolni. Először mi fiúk, majd felváltva felkértük a hölgyet is. Tánc közben finoman simogattuk, egy-egy elkapott félszeg érintés, pillanat, nem mertünk ajtóstul rontani a házba. Nem akartuk, hogy Kati megijedjen, hogy mire is készülünk. Sokáig táncoltunk, talán túl sokáig is, mikor elhatároztam, hogy valahogyan tovább kell lépni. Lekapcsoltam a lámpákat és egy gyertyát gyújtottam meg. Kellemes, bensőséges lágy fényt adott a szobának, de éppúgy vonzóvá tette a táncoló testünket, főleg Kati gömbölyded idomait. A sötétben bátrabbak lettünk, simogattam a melleit, a fenekét, a haját. A barátom Zsolt ekkor még visszahúzódva egyedül táncolt. Éreztem, hogy ő is fél, tart a kudarctól, mégiscsak ez az első ilyen élménye. Aztán egyre közelebb és közelebb került hozzánk. Ekkor már túl voltunk néhány csókon és Kati melltartóban táncolt, rajtam csak egy farmer volt már.

Rendkívül különös érzés volt, mikor a barátom kezeit láttam hátulról átfonódni Kati karja alatt és finoman, de határozottan megfogta Kati melleit. Ezt az érzést nem tudtam előre elképzelni akárhányszor fantáziáltam is a dologról. Fantasztikus volt, egy barátom kezeiben látni a nőt, akivel addig én csókolóztam. Ez volt az a pont, amikor éreztem: megmerevedtem. Rendkívül erotikus kép volt. Ekkor már érezte Kati, hogy itt többről van szó, mint tánc, de nem bánta, sőt élvezte az erős férfi kezek lágy érintését, pedig határozott mozdulatokkal szabadítottuk meg a ruháitól, a melltartójától, és végül a bugyijától. Mellei ringtak, táncoltak a zene ütemére. Csókoltam, masszíroztam, gyúrtam. Zsolt bátorsága is hamar megjött, és Kati fenekét csókolgatta, majd egy mozdulattal alatta termett és vagináját kényeztette fürge nyelvével. Kati rendkívül élvezte a kényeztetést. Kéjesen nyögdicsélt, legnagyobb meglepetésünkre kívánta az aktust. Zsolti fejét öléhez húzta, míg én a melleit, a hasát csókolgattam és hosszan csókolóztunk. Éreztem a vágyat a leheletében, éreztem, hogy kíván.

Természetesen minket fiúkat is nagyon felpörgetett az, hogy mennyire élvezi a kényeztetésünket. Határozott, de finom mozdulattal a táncnak véget vetettünk és Katit az ágyra fektettük. Zsolti most már könnyebben hozzáfért Kati feltüzelt, vágytól nedves öléhez. Csókokkal halmozta el majd, ujjával hatolt be. Én Kati fejéhez térdeltem. Régóta vártam már a percet, hogy orálisan kielégítsen. Imádom az orális kényeztetést, de tudom, hogy a nőknek kevésbé élvezetes. Lehet, hogy nem helyénvaló, de úgy egálban éreztem magamat, ha a Zsolti közben a szájával kényezteti Katit. Miközben a hatalmas melleit simogattam, gyúrogattam, éreztem kezeit, ahogy a farmeromat gombolják. Nem volt egyszerű kigombolni, bár bentről igencsak feszített, kikívánkozott hímtagom. Megszabadultam a nadrágomtól és éreztem Kati finom ujjait, amint szerszámom köré fonódik. Finoman húzogatta, simogatta, majd a szájába vette. Hihetetlen érzés volt, hogy egy nő a szájába veszi, miközben a barátom nyalogatja, ujjával kényezteti. Forró volt a szája, és nagyon finom.

Eleinte csak finoman körbe-körbe nyalogatta makkomat, nagyon finoman, nagyon lágyan. Imádom mikor egy nő, a szájával kényeztet. Ettől leszek igazán kemény. Alig bírtam, vártam már, hogy eltűnjek a szájában. Lassan, milliméterről millimétere mélyebbre toltam, míg teljesen el nem tűnt a torkában. Fantasztikus érzés volt. Lassan elkezdtem mozogni, Kati a heréimet simogatta. Talán túl lassú voltam, mert fenekemre tette a kezét és ő diktálta az iramot, magába húzta a szerszámomat. Egyre gyorsabban, egyre mélyebbre, ha egyáltalán lehetett még mélyebbre tolni, mert orrával már a hasamat ütögette. Zsolti közben ujjával olyan gyorsan izgatta Katit, hogy a ő többször is elélvezett. Ilyenkor kicsit szorított, harapott a szerszámomon, ami még inkább közelebb hozott a véghez. Nem akartam befejezni, annyira élveztem. Azt kívántam, hogy örökké tartson ez a pillanat. Kati harmadik orgazmusát nem „éltem” túl. Én is eljutottam oda, ahonnan már nem tudtam és nem akartam visszajönni. Éreztem, hogy elélvezek.

Majdnem magamon kívül voltam, már szó szerint dugtam a száját. Majd benyomtam, és a torkába éveztem. Nem szoktam nagyokat nyögni, de kéjes hangok hagyták el a torkomat. Kati nyelte a kiáramló forró nedvemet. Majd kihúztam és lenyalogatta a makkomat. Néhány mozdulatig még beszívta, de ez már nem esett annyira jól, ki kellett vennem. Nagyon nagyot élveztem, csodálkoztam, hogy mind le tudta nyelni. Szeme csillogott, arca mosolygott. Tudtam, hogy ő is élvezte, hiszen Zsolti sem pihent egy pillanatra sem. Akkor hagyta csak abba, mikor elmentem mellette, hogy megmosakodjak. Hamar visszajöttem, egymás mellett feküdtek, és simogatták egymást. Gondoltam most Zsolt következik. Kati is érezte, hogy nincs még vége. És mintha csak folytatná az előző történetet

Zsolti kezdte éppúgy kényeztetni, mint engem. A látvány egy pillanat alatt felizgatott. Ilyen gyorsan még sosem merevedtem meg. Kati alteste több volt, mint hívogató. Odahajoltam és éreztem, hogy Zsolti „munkájától” még meleg, nedves. Szerszámom ellenállás nélkül csúszott be. Konstatáltam, hogy Kati bár közel járt a 40-hez, de tudott még meglepetéseket jelenteni. Az előző szájakrobatikával is elképesztett, de vaginája is meglepően szűk volt. Teljesen körbevette, teljesen körbefonta a szerszámomat. Már nem voltam olyan finom, mint eddig. Föl voltam tüzelve. Erős mozdulatokkal préseltem, dugtam. Amilyen mélyre csak tudtam. Kati teste az én mozgásom ütemére mozgott, ahogy nagyokat löktem rajta. Mellei ugráltak, ahogy a hátán feküdt. Zsolt mélyen el volt merülve a szájában. Asszem ez volt az a felállás, amikor mindhárman csak kaptunk.

Az élmény annyira aktív volt, hogy nem sokáig bírtam. Néhány perc után Kati forró punciját is telespricceltem, ezúttal már szerényebb mennyiségű anyaggal. Miután én távoztam, Zsolti szerette volna Kati punciját kezelésbe venni. Legnagyobb megdöbbenésünkre Kati nem így gondolta…..

Mindketten meglepődtünk, de Kati nem akarta, hogy Zsolti, aki ezidáig számára idegen volt a punciját is magáévá tegye. Villámcsapásszerűen ért véget az este. Nem értettem, de megértettem a helyzetét, és mindketten elfogadtuk a döntését. Letusoltunk és aludtunk. Hárman összebújva. Én jót aludtam, Zsolti és Kati reggelig beszélgettek. Reggel ettünk egy finom reggelit, majd Katit elkísértük a vonathoz, hogy mintegy 250 km után hazaérjen egy óriási élménnyel gazdagabban. Nem volt harag, bár Zsolti „úgy” maradt.

Szerencsére a sors igazságos, és amiben egyikünk sem reménykedett, a folytatás, megtörtént, de arról később írok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
verocaa ·
Nekem tetszett. Bár távol áll tőlem az édeshármas gondolata, mégis bele tudtam élni magam. A sztori lehet, hogy tényleg nem egy nagy durranás, de teljesen hihető. Tényleg voltak néha furcsa mondatok, de lesz ez még jobb is... legközelebb olvasd át még egyszer.

sasmadarak ·
Szívesen részt vennék egy partin. Nagyon jó.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: