Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első alkalom

Egy darabig nagyon szemeztünk egymás pillanatát figyeltük, egy nap tornaórán láttam a szép kockás felső testét, nagyon tetszett. Egyből éreztem, hogy lent mocorog a farkam, lehet látott is valamit, nem tudom csak mosolygott. Elég hamar összehaverkodtunk és egy nap mikor ment volna haza lekéste az utolsó vonatot és nem tudott mivel hazamenni ezért megkérdezte nem aludhatna-e nálunk és másnap hazamegy, hát belementem. Már elég késő volt mire hazaértünk, mivel koleszban lakott voltak nála ruhák így egyből ment letusolni addig én készítettem neki valami harapnivalót. Mikor kijött a tusolóból egy szál törölközőben volt, láttam a kockás hasát ahogy megcsillannak rajta a vízcseppet. Nem is öltözködött fel, egyből leült enni, én is gyorsan leültem mert idő közben merevedésem lett, amit ő is látott és nagy meglepetésemre ő is fogdosni kezdte az övét. Mikor befejezte az evést mentünk nézni a tv-t, akkor már nagyon állt a farkam erre ő ledobta a törölközőt és ott állt egy szál farokban. Kérdezte, hogy akarod? De én nem mertem még megszólalni sem annyira féltem. Közelebb jött, előttem volt a szép nap 18cm-es farka. Hirtelen a semmiből rámarkolt a farkamra, hirtelen mozdulni sem tudtam a meglepettségtől és a másik kezével a kezemet fogta és a farka irányába húzta. Nem tudtam mást tenni, finoman a számba rakta a meleg vaskos péniszét, szopogatni kezdtem a makkot, nagyon finom volt, eléggé féltem mert még soha nem csináltam ilyent. Nagyon tetszett neki, halkan nyögött néha hangosabban is mikor egy kicsit mélyebben kaptam be neki, tövig be akarta rakni de nem nagyon ment csak a háromnegyede. Még jó sokáig szoptam egyre keményebb lett a farka mire mondta hogy hagyjam abba, most ő jön. Én gyorsan de félve levetkőztem és az alsómon keresztül masszírozni kezdte a keményen álló farkamat azt hittem azon nyomban elélvezek de hál istennek nem így történt. Elővette a farkam, nekem kisebb volt mint az öve 15 cm. Jó mélyen bekapta szinte tövig, nagyon jó érzés volt azt hittem most mát tényleg elélvezek, hangosan nyögtem de ő csak szopott és szopott megállás nélkül. Mondtam neki, hogy álljon meg mert elélvezek, abbahagyta. Hirtelen fölém hajolt és megint a számban éreztem a hatalmas dákót de most már mélyebbre sikerült bekapnom szinte tövig nagyon nagyokat nyögött nagyon élvezte, nagy meglepetésemre a számba lőtte a spermáját és persze reflexből lenyeltem, nem is tudtam volna mást csinálni mert ő megállás nélkül dugta tovább a számat nagyon jó érzés volt. Mikor már lelankadt a farka mondta, hogy dugjam meg, felhúztam egy kotont és beraktam neki elég könnyen ment mert már ki volt tágítva, nem dugtam valami sokáig mert már annyira fel voltam izgulva, hogy egy rántásra elélveztem volna. Ő mondta, hogy élvezzek belé, gyorsan kihúztam a farkam belőle, levettem a kotont és visszaraktam, azon nyomban telelőttem. A nagy élvezettől össze csuklottam pont rá. Most ő jött, kérdezte meg dughatom-e, mivel engem még sohasem dugtak meg, még szűz voltam. Belementem, elkezdett ujjazni, mert még elég szűk voltam ott lent, majd lassan elkezdte belém rakni, először csak a makkját. Az is nagyon fájt, égő érzés volt, azt húzogatta egy kicsit és mire megszoktam az érzést egyre jobban nyomta belém ami ismét rettentő nagy fájdalommal járt, mondtam neki, hogy elég de ő nem állt meg, belém nyomta tövig azt hittem soha nem lesz vége de egy idő után a fájdalom elmúlt és kellemes érzés vette át a helyét. Elkezdett jó erősen dugni jó sokáig bírta mikor éreztem, hogy összerándul a teste mondtam neki, hogy élvezzen a számba és gyorsan kivette belőlem és a számhoz ment a számba rakta lenyomta egészem a torkomig és elkezdte a számat dugni addig, amíg el nem élvezett. Nagyon jó érzés volt a torkomban érezni, ismét a forró édes geciét lenyeltem minden egy cseppig és körbenyaltam a farkát majd elmentünk lefürödni, még néztük egy kicsit a tv-t majd mentünk aludni. Másnap reggel én hamarabb keltem mint ő, ezért egy kis szopással keltettem fel. Neki persze már állt a farka fel is kelt jól leszoptam megint jó sok gecije volt, csodálkoztam is, pedig tegnap elég jól leszívtam. De másra már nem volt idő, mert sietnie kellett készülődni, mert ment a vonatja. Ezt még jó sokszor megismételtük, volt, hogy a suliban tört ránk akkor kimentünk a wc-be és leszoptuk egymást, volt olyan is, hogy más is csatlakozott. Nagyon jó volt. Azóta is nagyon jó barátok vagyunk.
Hozzászólások
lee333 ·
tetszik a tortenet. :heart: :heart:

papa93 ·
jó story, bár nem tudom mennyire igaz történet ....

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: