Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első alkalom

Marcival gyerekkorunk óta voltunk jó barátok. A szomszédban lakott a szüleivel, és mióta az eszemet tudom mindig együtt játszottunk. Egy évvel volt idősebb nálam, de év vesztessége miatt együtt jártunk óvodába később iskolába is. Marci nagyon helyes fiú, sokat sportol és nagyon jó fej. A humora, a kedvessége, és a közvetlensége mindenkit magával ragad. Sok lány irigyelt engem a felsőbb osztályokban, mert mind azt hitte, hogy járunk. Pedig soha egy csók gondolata sem merült fel köztünk. Nagyon jó barátként, vagy ha másképp fogalmazom: testvérekként szerettük egymást. Mikor -mint minden osztálytársamat- engem is elért a kamaszkor, többször eljátszottam a gondolattal, hogy milyen lenne, ha Marci ajka csókolna, és bársonyos keze simogatna, de ezeket a gondolatokat mélyen száműztem agyam leghátsó zugába, mert nem akartam egy ilyen hosszú barátságot elrontani azzal, hogy reménytelen szerelmet érzek iránta.

Nekem számolt be első hódításairól és drukkoltam neki, mikor randevúra ment. Sok lány zsongta körül, a fent említett tulajdonságai miatt. Én sem nézek ki rosszul, sőt… de elég későn érő típusnak érzem magam, és talán ezért nem is volt túl korán semmilyen szerelmi viszonyom. Párszor randevúztam srácokkal a középiskolából, de egyik sem lett tartós kapcsolat, mert vagy túl hamar tértek a lényegre és ezzel elijesztettek, vagy túl sokat kellett várnom arra, hogy történjen valami, és teljesen kiábrándultam belőlük mire valamire is sor került volna. Aztán mikor 19 éves lettem, megismerkedtem egy helyes, kedves sráccal. A születésnapi bulimat rendeztük Marcival, természetesen Ricsi is hivatalos volt az estére, és még sokan mások. Marci akkor épp szóló volt, de egy évfolyamtársamra akart rástartolni azon az estén.

Idegesen készültem a bulira, persze nem azért, mert attól féltem, hogy nem lesz jó a zene, vagy esetleg kiégetik az ülőgarnitúrát, hanem azért, mert úgy terveztem, hogy aznap este, meglepem Ricsit egy szexis fehérneművel és azon az éjszakán, az övé leszek. Attól tartottam viszont, hogy Ricsi majd túl ügyetlennek, és kezdőnek fog tartani, hisz még soha nem voltam fiúval. Pakolászás közben Marci látta rajtam, hogy valami nem stimmel. Meg is kérdezte:
- Mondd csak Niki, valami baj van?
- Tudod, hogy mindig őszinték vagyunk egymáshoz, hát én sem szeretném eltitkolni előled, de ma készülők életem egyetlen olyan tettére, ami többet nem ismételhető meg… - mondtam hadarva.
- Biztos vagy benne, hogy neked Ricsi az igazi?
- Nem tudom, de úgy érzem, hogy többet jelent nekem, mint az eddigi barátaim.
- Akkor meg ne félj tőle! Lehet, hogy egy kicsit fájni fog, de a gyönyör biztos, hogy minden fájdalomért kárpótol majd!
- Tudod, nem is attól félek, hogy esetleg fájni fog, hanem attól, hogy Ricsi majd biztos túl kezdőnek fog tartani.
- Ez hülyeség, hisz ez a legnagyobb ajándék, amit nő adhat egy férfinak!
- Tudom, de ha mégis?
- Akkor nem szeret eléggé.
- Na ezzel kisegítettél… - mondtam szemrehányóan, és kimentem a konyhába a poharakért.

Marci utánam jött.
- Hidd el! Ez meg sem történhet!
- Remélem igazad lesz… - mondtam majd gyorsan témát váltottam – ezzel azt hiszem, meg is vagyunk! Szerintem menj haza, zuhanyozz le te is, a kertajtót hagyd majd nyitva, hogy vissza tudj jönni. Én is elmegyek tussolni, ha visszajöttél, még dumálunk.
- Oké! Tényleg nagyon hamar végeztünk, még van vagy 3 óra a buliig. Felmentem a fürdőbe, és vizet eresztettem a kádba. Úgy gondoltam, hogy Ricsi biztos jobban örülne, ha a rakoncátlan szőröket teljesen leborotválnám a puncimról, ezért munkához láttam. Mikor befejeztem, beszálltam a kádba. Jól esett a meleg víz és teljesen ellazultam. Nem tudom, mennyi ideje fekhettem a kádban, mikor megszólalt a telefon, kikászálódtam, és egy törülközőbe csavartam magam. Kirohantam a készülékhez, de mire felvettem már elhallgatott.
- Ez természetes! – gondoltam bosszúsan. Ahogy megfordultam, megláttam Marcit, ahogy áll az előszoba végén, és engem figyel.
- Bocs, nem tudtam, hogy már itt vagy!
- Én bocs, hogy nem vettem fel a kagylót előbb.
- Mindjárt jövök, csak lemosom magam, egy perc és itt vagyok!
- Várj egy kicsit… - kért kedvesen és elindult felém. Mikor már csak egy lépés választott el minket egymástól, megállt, mélyen a szemembe nézett. – Nagyon szép vagy! – búgta lágy hangon, amitől egy pillanatra megremegtem. A kezét bátortalanul tette a vállamra, nem tudta, hogy milyen fogadtatásban lesz része… de mikor meggyőződött róla, hogy nem utasítom el és átéléssel követem keze mozgását, bátrabb lett, és az ölébe kapott, ez váratlanul ért, de mivel már máskor is tartott karjai közt, nem váltott ki belőlem semmilyen érzést. Persze mikor a szemébe néztem, rögtön megmozdult bennem valami. Láttam a szemében a vágyat.

Bevitt a szobámba, és az ágyamra fektetett. Kisebb méretű franciaágyam volt, amin elég sok plüss állat ücsörgött, ezeket egy mozdulattal a földre söpörte, és mellém telepedett. Ajkaink forró csókokban forrtak össze, és készségesen simultam a karjai közé. Nyelve miután felfedezte szám minden zugát, felfedezőútra indult az arcomon, nyakamon, eközben az egyik kezével a hajamat simította ki arcomból, másik kezével pedig feszülő nadrágját igyekezett levenni. Egy pillanatra abba hagyta testem simogatását, és rutinos mozdulatokkal megszabadult ruháitól, már csak egy boxer nadrág maradt rajta, az pedig arról árulkodott, hogy már rendesen izgalmi állapotba került. Ahogy visszahajolt fölém, és kemény nemi szerve hozzá ért combomhoz, teljesen beindultam. Azelőtt még sose kerültem ennyire „közeli” kapcsolatba senki férfiasságával. - Isteni az illatod! – suttogta a fülembe, és ajkával kicsit lejjebb tévedt a dekoltázsomra, és neki látott a törölköző kibontásához.

Neki is kellemesen friss illata volt, de mindezt nem tudtam már megfogalmazni, mert lehámozta rólam a törölközőt, és ha ez meg nem is lepett, de hirtelen ért, és kicsit összerándultam a gondolattól, hogy pont Marci az első olyan férfi, aki csupaszon látja melleimet. A rándulásra, arcom felé fordította arcát, és kérdőn a szemembe nézett, azokkal a gyönyörű szemeivel. Nem tudtam és nem is akartam nemet mondani neki, ő megértette pillanatnyi visszakozásom okát, és újra a nyakamat kezdte el csókolni, miközben azt suttogta, hogy nagyon bársonyos a bőröm, majd ajkaival a melleimet kezdte el kóstolgatni, én pedig teljesen átadtam magam az új élményeknek. Fejem hátravetve engedtem, hogy markolássza, szopogassa kemény mellemet és annak ágaskodó bimbóját.

Kezei melleimről letévedtek a hasamra, és oldalamon futottak végig. Csókokkal halmozta el melleimet, és szívta őket, amitől teljes extázisba estem, és halkan nyögni kezdtem. A törölköző már csak egy sarka volt rajtam, de az, takarta még Vénusz-dombomat. Ajkaival egyre lejjebb kalandozott, és belecsókolt a köldökömbe, majd kitakarta az utolsó fedett területet is testemen. Vágyakozva néztem rá, és a hatást figyeltem, hogy mit vált ki belőle a pár perce szőrtelenített nunusom. Élvezettel vette szemügyre formás puncimat, de egyelőre még nem ért hozzá, csak combomat csókolta, és közben kezeivel megemelte csípőmet és a fenekemet simogatta. Alig vártam már, hogy bársonyos nyelvével végre a kéjbarlangomat is megérintse, de erre még egy ideig várnom kellett. Kezeit egyre feljebb csúsztatta a testemen, és már a gerincem alját érintette, amitől csodálatos érzés söpört rajtam végig, és teljesen belerázkódtam. Apró csókot lehelt oda, ahova a legjobban akartam, hogy hozzáérjen, de aztán egyre feljebb és feljebb jött és melleim után újra számat kezdte csókolni.

Éreztem, hogy a puncim már teljesen átnedvesedett és csöpög belőlem a kéjnedv. Az egész annyira új volt, és mégis tudtam, hogy most rajtam a sor. Csókolózás közben én kerültem felülre, és Marci testét apró csókokkal halmoztam el. A fülcimpáját csókoltam, majd a nyakán keresztül elértem a mellkasához, onnan mellbimbóihoz kalandoztam, kicsit szívtam rajtuk, majd kezeimmel a boxer nadrágot akartam lehúzni róla, ez azonban akadályba ütközött. Már nagyon merev férfiasságától nem igazán ment a művelet, segítségkérő pillantást vetettem rá, és ő ügyes mozdulatokkal egy pillanat alatt kibújt belőle. Életben még sose láttam férfi nemi szervét izgalmi állapotban, ezért pár pillanatig csodálattal néztem, majd simogatni kezdtem. Nem hazudok, ha azt mondom, hogy Marci méretileg is igen topon volt, mert első ránézésre is vagy 18-20 cetméteresnek tűnt. De meg akartam „bosszulni”, hogy ő sem ért hozzá puncimhoz, ezért hiába csábított az újdonság varázsa, abbahagytam az új játékszeremmel való játszadozást, és belsőcombját kezdtem csókolni.

Éreztem, hogy zilálva veszi a levegőt, és én azt szerettem volna, ha sikerül őt a fellegekbe repítenem, ezért mégis kezembe vettem duzzadó férfiasságát. Lágy mozdulatokkal a heréit ingereltem majd, mint nyáron a szellő ér az ember bőréhez, olyan lágyan érintettem férfiassága hegyét. Beleremegett az izgalomba, amit nekem sikerült kiváltanom belőle. Egyszersmind voltam boldog, és féltem is. Soha nem szoptam még azelőtt, és nem tudtam, hogy mivel tudnék neki örömet szerezni. Először csak, mint a nyalókát nyaldostam, az oldalát és újra a makkot, majd cikkcakkosan simogattam nyelvemmel a kemény farkat. Aztán hirtelen elszántam magam, és bevettem a számba a makkot, majd csúsztattam egyre mélyebben a torkomon lefelé, de köhögnöm kellett, ezért gyorsan kivettem, és folytattam a már megkezdett technikával. Sanda pillantást vetettem Marcira, attól féltem, hogy ezzel a köhögési ingerrel most kicsit elrontottam a dolgokat, de nem úgy nézett ki, csukott szemmel, élvezettel az arcán feküdt, és hagyta, hogy mindent úgy csináljak, ahogy én akarok.

Úgy gondoltam még egy próbálkozást megér, hátha már nem lesz olyan idegen a számban a farok, ezért újra fölé hajoltam és bekaptam. Most egy kicsit más pózban vettem a számba, és nem szaladt le a torkomon, ahogy előbb, hanem beleütközött a szájpadlásomba. Végül is arra az elhatározásra jutottam, hogy heréi ingerlése mellett, talán az is elég izgalmat okoz neki, ha csak a farok egy részét kapom be, hisz az egészet biztos, hogy lehetelten is. Rátettem kezemet arra a pontra ameddig számba akartam venni, és ritmikus mozgásba kezdtem a fejemmel. Marci egy idő után megfogta a fejemet és arrébb tolta, nem értettem, hogy miért állít le, talán nem jól csinálom? – gondoltam, de aztán rájöttem, hogy nagyon is jól csináltam, mert húzott egyet még a dákóján és hatalmasat élvezett. Boldog pillantást váltottunk, és most ő került fölém. Szájon csókolt, és azt mondta, hogy sokkal ügyesebb vagyok, mint sok más nálam jóval tapasztaltabb lány. Ez örömmel töltött el, és csókjaitól teljesen ellazultam. Újra csókolni kezdte a melleimet, körkörösen ingerelte udvarát, majd a szájába vette, és szívni kezdte, ez nagyon jó érzés volt, fejemet hátra vetve adtam át magam a gyönyörnek.

Keze már a legféltettebb kincsem bejáratánál kalandozott, majd ajkai követték, és először csak apró csókokkal borította el a szeméremajkaim, és környékét, majd kicsit széthúzta őket, és a kisajkamat szívta be a szájába, majd ágaskodó csiklómat kezdte nyaldosni. Ez annyira jó érzés volt, hogy forróság öntötte el egész testemet, és kéjes nyöszörgést hallattam. Nyelvével már feltérképezte puncim egész külső területét. Már csak arra vágytam, hogy kicsit belülről is érezhessem forró nyelvét. Mindeközben nedvem már „patakokban” folyt az alattam lévő törölközőre fenekemen és combomon keresztül. Ő nyelvével felitta bőrömről a sikamlós nedűt, és azt mondta: - Isteni az ízed! Végre már nem csak kívül nyalta a puncimat, hanem egy határozott mozdulattal nyelve hegyét betolta a hüvelyembe. Beleremegtem a kéjbe, és kértem, hogy csinálja még egyszer. Megtette, de már nem csak nyelve hegyével járt barlangomban, hanem egész nyelvével kóstolgatott. Azt hittem rögtön elélvezek, de valamiért abbahagyta e csodás műveletet, és újra csak a szeméremajkaimat szopogatta, majd a csiklómat kezdte nyalni.

Beszívta, és ez ha lehet még nagyobb élvezetet adott, mint az előbbi. Az egyik ujját kicsit betolta a hüvelyembe és úgy nyalta tovább a csiklómat. Rövid időn belül, hatalmasat élveztem, és éreztem, ahogy az ujja körül összezáródik, és újra megnyílik kicsit a hüvelybemenetem. Az egész testem vibrált. Marci még mindig bent tartotta az ujját, majd egy icipicit még beljebb tolta, és kihúzta, ezt ismételgette nagyon lassan, és nekem néhány másodperc múlva újabb orgazmusom lett. Nem volt nagyobb, mint az első, de egy kicsit tovább tartott a kéjes érzés. Ezek után pár percig csak pihentünk egymás karjában, és kimerülten zilálva vettük a levegőt. Felém fordult és megcsókolt, ahogy fölém helyezkedett, éreztem, hogy a férfiassága, megint nagyon kemény.
- Tudod te, hogy mit tettünk? – kérdeztem mosolyogva.
- Remélem igen! – mondta cinkos mosollyal. – Olyat, ami fantasztikus, és már csak azt nem értem, hogy nem vettem eddig észre, hogy itt vagy nekem, mikor mindenkiben téged kerestelek.
- Ez hízelgő! – mosolyogtam rá kedvesen, és megcsókoltuk egymást.
- Azt hiszem csak nem mertem beismerni, de nagyon szeretlek!
- Én is nagyon szeretlek!

Hosszas csókolózás után újra egymás testét kezdtük felderíteni, és éreztem, hogy puncim megint teljesen elázott. Annyira jól esett, ahogy simogatott, és csókolgatta testem minden négyzetcentijét. Fölém térdelt, és kérdőn a szemembe nézett: - Akarod? A szemébe néztem, és tudtam, hogy nekem ő az igazi, nem kell más, és ha hosszú folytatása nem is lesz a dolognak, neki szívesen adom oda magam. – Igen! – bólintottam elszántan. Majd kihúztam az éjjeliszekrény fiókját, és egy gumit adtam neki oda. Rutinosan kibontotta, és felhúzta. Lucskos puncimhoz helyezte méretes farkát, és lassan, nagyon óvatosan kezdte el egyre beljebb tolni, majd megállt egy kicsit. Ő csókokkal halmozott el, majd a fülcimpámat kezdte el csókolni, és egy aprót harapott bele, ugyanezen pillanatban, pedig belém hatolt. Kicsit összerándultam. Ő mélyen a szemembe nézett és újra csókot lehelt rám, és a melleimet simogatta.

Lassú mozgással kezdte el ki-be tologatni farkát a punciba. Éreztem, hogy melegség járja át az egész testemet, és már nem is gondoltam a fájdalomra, amit néhány másodperce éreztem, csak arra, hogy teljesen átadjam magam neki, és a gyönyörnek. Próbáltam felvenni mozgása ritmusát, és pár pillanat múlva már együtt mozogva szárnyaltunk egyre közelebb a gyönyör kapuja felé. Miközben szeretkeztünk végig egymás szemébe néztünk, és olyan mély pillantásokat váltottunk, hogy tudtuk ez a kapcsolat sokkal több lesz, mint egy egyszerű fellángolás, és vágyaink csillapítása. Marci egyszer kihúzta a farkát, és a csiklómat kezdte vele masszírozni, majd újra visszadugta. Éreztem, ahogy kitölti kis puncimat a férfiassága, és ezután már nagyon hamar közeledtem a csúcs felé. - Mindjárt elmegyek – lihegtem, és közben aprókat nyögtem. Már a szemem sem bírtam nyitva tartani, és fejemet hátra vetve, görcsbe rándultam, és egyszerre elértünk a csúcsra.

Csodálatos érzés volt. Marci gyorsan kivette belőlem farkát, pedig még kicsit jól esett volna, ha bent tartja. De a gumit le kellett venni, aztán együtt mentünk fürdeni. De ez már egy másik történet, ha tetszett pontozzatok és folytatom! Hisz, azóta is együtt vagyunk! A buli nagyon jól sikerült. De azt hiszem, az mindenkit jobban érdekel, hogy mi mindent csináltunk azóta kettesben.
Hasonló történetek
29874
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
25029
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Bratwa ·
Imádom! Nagyon-nagyon jó sztori!

A lehető legjobbakat kívánom a továbbiakban, és persze várom a folytatást!

anesz ·
nagyon tetszett

Marcsy0 ·
nagyon izgi volt. kérjük a folytatást :heart_eyes:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: