Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az ártatlanság csábítása 5- A nagykövet

Amikor belépett a kapun, az erkélyen látta szivarozni és italozni Bondot és egy idegen férfit.
Mikor felért az erkélyre, az üzletember bemutatta egymásnak két ismerősét.
-           Noémi, ő itt Mr. Brosnan, a szomszédos konzulátus nagykövete, Nagykövet úr, ő itt Noémi.
Bementek a szobába, Noéminek is töltöttek italt. A lánynak hamar szimpatikussá vált a magas, vékony diplomata, aki közvetlenségével és kisugárzásával egyből megkedveltette magát Noémivel.
Néhány pohár likőr és whisky után Bond váratlanul Noémihez fordult:
-           Vonzónak találod a nagykövet urat?
-           Hát, nem is tudom, ezen még nem gondolkoztam- mondta a lány mélyen elpirulva.
-           Akkor kezdd el levetkőztetni, és majd közben meglátod- parancsolta kedélyesen.
A lánynak az izgalomtól torkában kezdett dobogni a szíve, de teljesítette szerelme utasítását. Először kikötötte a férfi nyakkendőjét, majd udvariasan lesegítette a diplomata zakóját. Miközben a lány nekilátott az inget kigombolni, Bond Noémi mögé lépett és levette róla cipőjét és szoknyáját. A lány levette a nagykövet ingjét és nadrágját, végül tétovázva letolta Mr. Brosnan alsóneműjét is…


Noémi egy szál ingben és bugyiban pironkodott két meztelen férfi között.
Amíg Bond hátulról a lány nyakát csókolgatta és simogatta annak haját, a nagykövet leült a közeli fotelre és Noémi ingjét kezdte kigombolni érzéki lassúsággal, közben az ingtől szabaddá vált testet kezdte csókolgatni.
Miután Bond kedvesen lesegítette a félelemtől remegő lányról az inget, a nagykövet ezzel egyidejűleg bugyijától szabadította meg Noémit.
A kamaszlányt elöntötte a vágy és az izgalom, hiszen még sohasem volt egyszerre két férfival ilyen közeli viszonyban.
A lányt közben hátulról Bond csókolgatta, és gyúrta változó intenzitással a reszkető lány melleit, miközben a földre térdelt diplomata szemből csókolgatta szenvedélyesen Noémi szeméremdombját, mialatt a lány fenekét markolászta.
A lány szinte összeroskadt az intenzív érzékiségtől, ezért Bond ölbe kapta és az ágyhoz cipelte a lányt, akit félelemmel vegyes izgatottság töltött el.
Nagykövet lefeküdt az ágyra, mire Bond odafordult Noémihez:
-           Kezdj el lovagolni a diplomatán, miközben engem kényeztetsz a száddal.
A lány félve engedelmeskedett az üzletembernek, hiszen a nagykövetet most látta először, azonban izgalommal töltötte el, hogy szájába veheti Bond farkát, amit már nagyon kívánt.
Noémi egyre felszabadultabban kezdett lovagolni az idegen férfin, miközben az ágy mellett álló szerelmét szopta kéjes odaadással.


A következő pillanatban Bond eltolta magától a lány fejét, majd megkérte, hogy térdeljen Mr. Brosnan mellé. Noémi kíváncsian figyelte az előkészületeket, melynek során Bond hátára feküdt az ágyon és olyan közel csúszott a nagykövethez, amilyen közel csak tudott, mígnem a két férfi merev, egyforma hosszú hímvesszője egymás mellett nem állt.
- Most te jössz Noémi!- fordult oda váratlanul Bond.
- Mit csináljak?- kérdezte értetlenkedve.
- Folytasd azt, amit az előbb elkezdtél, csak most mindkettőnkkel.
- De hát nem tudok egyszerre mindkettőtökön lovagolni, túl szűk vagyok ahhoz!
- Azért csak próbáld meg, hátha sikerül. A felvételek rólad és Lilláról még mindig nálam vannak- toldotta meg régi fenyegetésével a férfi.
A lány összeszorult torokkal nem tehetett mást, minthogy a két férfi fölé térdeljen. Összeszorította a két péniszt, és odaillesztette csurom vizes puncijához, de látta, hogy a kettő farok milyen vastag együtt, ezért tétovázott és továbbra is a két férfi fölött térdelt.
A sokáig szótlan nagykövet, akinek háttal volt Noémi, hirtelen megfogta a lány csípőjét és egy erős mozdulattal karóba húzta a lányt a két hímtagon.
- AAHHH- üvöltött fel a lány fájdalmában- SZÉTSZAKADOK!
- Akkor várj egy kicsit, míg hozzánk tágulsz- mondta Bond, miközben elkezdte a lány csiklóját simogatni, hogy enyhítse annak fájdalmát.
Noémi, habár azelőtt összesen nem volt még két férfival, nemhogy egyszerre tágítsa hüvelyét két férfi, a váratlanul jött fájdalom fokozatosan átváltozott borzongató, bizsergő kéjérzetté, melyet az egyszerre benne feszülő péniszek okoztak.


Mikor hozzászokott a két farok érzéséhez, lassan, óvatosan elkezdett combjaival emelkedni a két férfin, majd visszaereszkedni, mígnem azon kapta magát, hogy ugyanolyan gyors ütemben tud mozogni a két férfin, mintha csak egy hímtagot fogadna magába.
A férfiak kéjes érzettel szemlélték ezt a vágygerjesztő látványt és érezték, amint a lány hüvelyében egymásnak préselődik egyenként is vastag péniszük.
A látvány és az érzés leírhatatlan volt mindhármuk számára.
Noémi egyszer csak azt érezte, hogy egyik pénisz lüktető mozgásokat végez benne, ezért leszállt a két férfiról.
A nagykövet hatalmasat élvezett a lányban, majd feltérdelt az ágyra, és Noémi fejét még mindig lüktető farkára húzta, aki készségesen engedelmeskedett.
Eközben Bond hátulról hatolt be a lányba, aki ezt jóleső érzéssel, ám némán fogadta- farokkal a szájában.
Az üzletember belémarkolt a lány csípőjébe, és vad, szenvedélyes lökésekkel kezdte dugni Noémit, aki nagyon élvezte, hogy szerelme végre egyedül vette birtokba kéjbarlangját, és csattogós hangokat hallat fenekén az erős lökésekkel.
Ami nemsokára következett, arról a lány csak titkon álmodhatott, mióta megismerte Bondot.
Érezte hüvelyében a ritmikusan lüketető pénisz orgazmusát, ami teljesen kitölti és vele egyszerre ő is intenzív, ritmikus összehúzódásokat érzett magában, és a kéjérzettől egy hatalmas, artikulálatlan nyögés szaladt ki immár szabaddá vált száján.
- AAHHH! -üvöltötte magán kívül- MÉG-MÉG-MÉG!


Még fél percig tartott ez az önfeledt orgazmus, és egymás testére roskadtak a kielégültségtől és a fáradtságtól, majd egymás karjaiban elaludtak.
A diplomata szótlanul felkelt az ágyról, betakarta őket, majd elhagyta a villát.


(folytatás következik)

Előző részek
Hozzászólások
Lylyana ·
Piros. Nem unod még?

emobaby ·
Még több unalom!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: