Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az angyal és az ördög I. rész

Ezt a regényt most kezdtem el. Nincs meg még a „42. részig” mint Letícia „Belépő az édenbe” című regénye. Ez az első rész és csak akkor folytatom, ha tetszik nektek. Van egy alapötletem, de szívesen fogadok ötleteket a mű folytatására és igyekszem azokat beleszőni a történetbe. Tehát várom az értékeléseket. Ha tetszik, folytatom. Ha nem ez volt az első és egyben utolsó rész is.

Mióta világ van Isten is van. Mióta Isten van létezik az ördög is. Ha Isten tesz valamit azt az ördög megpróbálja saját hasznára fordítani. Gonosszá teszi Isten embereit. Háborúkat szít, ellentéteket kovácsol, bűnre csábít. Az embereket elcsábítja a rossz oldalra és magához ragadja. Amíg létezik a világ a rossz és a jó, az Isten és az ördög harca nem ér véget. Amit az Isten teremt azt az ördög gonosszá teszi. Így lesz mindig s mindenütt.

Az abszolút királyságot mára minden országban elvetették. Néhol még megvan a királyság csökevénye mint az Egyesült Királyságban (Nagy Britannia), Hollandiában, Belgiumban, Luxemburgban, Svédországban stb. de már sehol a világon nincs igazi királyság. Ám a mai világban az uralkodó szerepe egyre kevesebb. II. Erzsébet brit királynőnek ma már csupán annyi a „feladata”, hogy beszédeket mond (évente egyet) és ha egy állampolgár eléri a száz éves kort intéz hozzá egy telefon hívást. Nincs több szerepe II. Margit dán királynőnek sem. Hollandiában inkább van politikai szerepe Julianna anyakirálynőnek, mint Britanniában és Dániában. De a világon minden országban leszámítva talán Japánt és néhány apró afrikai törzsi államot demokrácia van. Lassanként a brit, holland és dán királynők, a svéd, spanyol és mongol királyok, a monacói herceg, a Caroletta luxemburgi nagyhercegnő, a lichtensteini herceg és a bahreini király is eltűnik a történelem süllyesztőjében és a királyok, királynők, császárok, hercegek már csak a könyvekben élnek. Vagy mégsem.

Egy hívő keresztény tudós Oxfordban kijelentette hogy a tökéletes államforma a királyság mivel Isten is „király”. Ám ez a kijelentés csak akkor igaz ha az uralkodó „olyan mint Isten”. Tehát mindig tudja mi jó a népnek és azt teszi. Az emberi hibák miatt veszélyes egy személy kezében összpontosítani a hatalmat. Így egy „őrült” uralkodó, mint Néró, Napóleon, Sztálin vagy Hitler tönkreteheti az egész országot.
2008-ban II. Erzsébet brit királynő készült lemondani unokája Vilmos (Williem) javára. Bár a huszonhat éves herceg teljesen elzárkózott a politikától ideális uralkodó lett volna de 2008. december 26-án egy karácsonyi ünnepségre menet kocsija megcsúszott a jégen és egyenesen egy két méter vastag beton falba csapódott. A kocsiban utazó három emberből ketten a sofőr és Vilmos herceg tanácsosa életüket vesztették. Vilmos herceg életéért még egy napon keresztül küzdöttek az orvosok de 2008 december 27-én este 20:30-kor az ifjú herceg szíve megállt. Így a trón örököse a királynő nagyra törő fia Károly (Charles) herceg lett. Ám másnap csoda történt. Vilmos herceget vitték volna a hullaházba, ám hirtelen a halottnak vélt herceg fölkelt. A szemtanúk szerint szeme sárgán izzott, mint a nap majd hó fehérré vált. Teste lassan felmelegedett. A fehér fátyol mögül ismét kitűnt kék szeme. A herceget még pár napig a kórházban tartották. Ezalatt II. Erzsébet anyakirálynő lemondott és unokájáról mit sem tudva a trónt Károlynak adta. Ám 2009. január 3-án kora délután a parlamenti ülésre melyen Károly és II. Erzsébet is részt vett betoppant Vilmos herceg. Követelte helyét a parlamentben.

Apja és nagyanyja természetesen engedték a politikához mit sem értő herceget politizálni. Ám a herceg hamarosan hatalmas eredményeket ért el. Végül 2013. májusában a nép követelte Vilmos herceg trónrálépését és vezetésével az abszolút monarchia visszaállítását. Mivel jogosan Vilmos volt az örökös II. Erzsébet „letaszította” fiát a trónról. 2013. május 27-én kikiáltották a II. Brit Birodalmat, amibe 2014. május 3-án belépett Írország, Izland és a Feröer-szigetek is. 2014. januárjában meghalt I. János Károly spanyol király fia. Vilmos király rögtön Madridba utazott a halott herceghez. Kezét a halott fejére tette és a János herceg Vilmoshoz hasonlóan föléledt. A herceg hasonlóan Vilmoshoz Isteni politikai tudást szerzett és amikor apja kiöregedett a nép támogatására II. János Károly néven a 2020. június 16-án kikiáltott Spanyol Birodalom királya lett. Hasonló események játszódtak le Belgiumban, Hollandiában, Luxemburgban, Norvégiában, Dániában, Svédországban és Lichtensteinben is. Az abszolút köztársaságokban, mint Franciaország, Portugália, Németország, Svájc, Olaszország, Ausztria, Csehország, Szlovákia és még többek között Magyarország is tragikusan elhunyt politikusokkal játszódott le ez a folyamat. Így került hatalomra I. József magyar király 2024-ben, aki egyesítette a Magyar Királyságot a Horváttal, a Szlovákkal és a Szlovénnel valamint visszaszerezte a Román Királyságtól Erdélyt és Székelyföldet, a Szerb Királyságtól az Újvidéket, az Osztrák Birodalomtól Burgenlandot, az Ukrán Királyságtól a Kárpátalját és szövetséggel beolvasztotta Boszniát és Montenegrót. Az összes Európai ország királyság vagy (Britannia, Spanyolország, Németország (IV. Birodalom), Oroszország és Ausztria esetében) birodalom lett. Nagy nehezen ezt az elméletet átültették az iszlám, a hindu és a buddhista vallásba is és így hamarosan a világ összes állama királyság vagy birodalom lett. Kanadában Vilmos brit király testvére András herceg, Ausztráliában unokatetvére Erzsébet, Új-Zélandon pedig Erzsébet öccse Károly került hatalomra.

Ám az USA nem engedett 2020-ra ő maradt egyedül teljesen demokratikus állam. Az USA hegemóniája véget ért. Amikor az európai Uniós országok (amely alatt Oroszország kivételével az összes európai ország értendő) létrehozták az Európai Egyesült Államokat (az USE-t), amelynek élén a Királyok Tanácsa a Katedra állt. Az USE a világ vezető hatalma lett. Az Indiai király 2022-ben Vilmos kisebbik fia Henrik lett. Ezután a Brit Birodalom visszaszerezte gyarmatait (persze India, Ausztrália, Új-Zéland és Kanada ezen belül „független” tartomány lett). Így az USE még gazdagabb lett. Szuperhatalom lett még a FÁK-ból ismét létrejött Szovjet Birodalom - amely virágzó gazdasággal rendelkezett és 2029-ben jóléti állammá vált - a Japán Birodalom, a Tajvani Királyság és Dél-Korea is. Az USA a II. világháború utáni Nagy-Britannia helyzetébe került.

Történetünk 2035-ben kezdődik a Brit Birodalom földjén elterülő Falmouth városában. Ez a város, amely beteríti szinte egész Cornwall államot. A Mount öböltől a Tamar folyóig és a La Manch csatornától a Kelta-tengerig terül el. Egy tipikus XXI. századi megallopolis. Húsz millió fős lakossága nagyobb mint a mai Londoné. Ilyen megallopolisok még a walesi Tremadog, a közép-angliai Spurn, a skóciai Oykel, az észak-írországi Bann és az írországi Wexford. Ebben a városban éli békés életét Mark McChutcher (Márk MegKácsör) becenevén Churcher (Csárdzsör). Vagyis csak élte. Mivel a 2035. áprilisában meginduló események fenekestől felforgatták az ifjú egyetemista életét. Churcher igazi feltaláló volt. A vérében volt a feltalálás. Apja találta fel a légdeszkát még 2016-ban. Ez a találmány végigsöpört a világon és még a hadsereg is rendelt belőle. Főleg ez a találmány járult hozzá ahhoz hogy a McChutcherek milliomosok legyenek és Mark elutazhasson Falmouthba a világhírű Mechanikai Egyetemre. Bár ősei mind hatalmas hősök, felfedezők, feltalálók, győztes hadvezérek voltak Churcher élete mégis tragikus fordulatot vett.

Falmouthra lassan leszállt az este. Késő délután volt. A nap még bevilágította a várost, de az árnyak már belepték az utcákat. Az utak fölött légautók dübörögtek. Antigravitációs hajtóműveik szinte izzottak a 200 km/h-s hajtástól. Az áramvonalas testek még többet is bírtak volna de városban a 250 feletti sebesség már túl veszélyes lett volna. Az útszéleken egy két gyalogos járt. Már nem volt annyira divat a séta. Csak azok sétáltak akiknek nem volt kocsijuk és messze laktak a tömegközlekedési járművek állomásaitól. A város peremén más volt a helyzet. Itt már több mint 500-al száguldoztak a kocsik, de meglepően nagy csend volt. Itt a kevés lakos miatt volt ritka, hogy az emberek az utcán sétáljanak. Ám Mark McChutcher épp ezt a napot választotta egy kiadós sétára. Bár kocsija két sarokra parkolt mégis inkább gyalog ment barátja Hell Botten lakására. Járni akart egyet és átgondolni az elmúlt napok eseményeit. A szél belekapott felzselézett szőke hajába. Vörös és fekete ruhájának színei összemosódtak a félhomályban. Kezeit zsebre vágta és bakancsával taposta a napelemes járdát. Mivel nem nagyon jártak gyalog az emberek a járdákra napelemeket szereltek, hogy ezzel is csökkentsék a háztetőkre szerelt ketyerék számát.

Hell már egy hónapja tervezte ezt a bulit. Teljesen be volt indulva. A legtöbb évfolyamtársuktól eltérően Hell egy ízléses kis házban lakott Southwallban Falmouth egyik külvárosában. Hell gazdag családból származott, nem mintha Mark családja nem lett volna az, de a Botten család az USE és talán a világ egyik leggazdagabb cégét tudhatta a magáénak. A Markkal kb. egyidős fiú családja a századforduló óta semmit nem változott kelet-angliai városban Norwickben élt. Amikor Hell Falmouthba ment tanulni első dolga az volt, hogy vett egy házat a legközelebbi külvárosban és megvette a legmodernebb BT-36-os típusú motort. Meg persze egy spéci, mindennel felszerelt négyszemélyes légautót. Hell társasági ember volt. Szerette a bulikat és a nyüzsgést.

Mindig is szeretett kitűnni a többiek közül. Gimnáziumi osztálytársai közül ő volt az első, aki megszerezte a jogsiját és összeköttetései, valamint gazdag családja révén ő volt az egyetlen a gímiben, aki betudott szerezni egy légautót, ami akkor még az emberek 95%-ának megfizethetetlen volt. Így tapadtak rá a csajok. Két év alatt több mint húsz barátnője volt. Mark nem szerette ezt a hatalmas nemi aktivitást. Ő is szexelt persze olyanokkal, akikkel se azelőtt, se azután soha nem találkozott, de régimódian inkább a tartós kapcsolat híve volt. Ám a két fiú megegyezett valamiben. Mindketten zseniális feltalálók voltak (bár Churcher ezt jobban kamatoztatta) és mindkettőjüket ugyanaz érdekelte. Mark többször is járt már a Norwicki Botten birtokon és Hell is többször meglátogatta Mark rokonait Aberdeenben Skóciában amikor haverja párnapra hazament. Hell volt mindig is a nagy bulik szervezője. Hatalmas háza (amely kb. akkora volt mint ma egy nagyobb (úgy 8 személyes) családi ház), még annál is nagyobb kertje és hatalmas medencéje tökéletes helyszínt nyújtott a bulikra. A szomszédok vagy kb. velük egykorúak voltak vagy harmincas éveik végén járó egyedül élő házaspárok, akik este eljártak mulatni nappal meg megtűrték a bulit. Hell szünetekben mindig rendezett egy 1 vagy akár több napos bulit az egyetemről való kiszabadulás örömére.

A nap lassan leereszkedett a horizonton. Mark befordult az egyik sarkon és rögtön megpillantotta Hell házát. A kis ház nem sokban tért el a többitől. Egy emeletes nagyjából száz négyzetméter alapterületű fehér falú ház volt. Mark becsöngetett. Fél perc várakozás után Hell nyitott ajtót. A fiú kb. olyan magas lehetett, mint Mark. Rövid fehérre festett haja égnek állt a rengeteg zselétől. Sötétkék pólót és farmert viselt.
- Hello Churcher! - ordította túl a bentről kiáradó zajt. - Gyere be!
A ház már tele volt mulatókkal. Elsős egyetemistáktól végzősökig. Sőt néhányuk bátyja, nővére és Hell idősebb barátai is ott voltak. A hangulat a tetőfokára hágott. A heavy metal zene betöltötte a házat. A sör, a pezsgő és a bor úgy fogyott, mintha az ablakon öntenék ki. Néhányan már annyira beindultak, hogy ott mindenki előtt elkezdtek kefélni. A nyögések, sikítások, ordítások és a zene minden egyéb hangot elnyomott. Mark körülnézett sok ismerősarcot látott, de sokakat egyáltalán nem ismert. Hirtelen a szeme megakadt egy lányon. Nem bírta levenni a szemét formás testéről, az álláig érő szőkésbarna hajáról, napbarnított bőréről és formás melleiről. Szürkés toppja és combjából alig egy keveset eltakaró vörös sortja sokat engedett látni a testéből. Bár magas sarkút viselt, így is egy jó öt centivel alacsonyabb volt Marknál. A lány a büfé asztalnál állt és ivott. A fiú bátortalanul odalépett hozzá.
- Hello! Mark McChutcher vagyok. - mondta.
- Hello Mark! - fordult meg a lány - ...Engem Samantha Hallennek hívnak. - folytatta rövid szünet után.

Hangjából hallatszott, hogy már ivott egy kevés piát. Mark is húzott egyet az egyik sörös üvegből és elkezdtek beszélgetni. Mark elmondta, hogy Skóciában él a családjával, de most egy a Dawson kollégiumhoz tartozó házban lakik Falmouth belvárosában. Elmesélte hogy rajong az állatokért. A háza tele van különböző hüllő, kétéltű, hal és madár fajokkal. Elmondta, hogy gépészmérnöknek tanul (ami akkor sokkal többet jelentett mint ma) és hogy sokak szerint zseniális feltaláló. A lány nógatására elmondta. hogy nagyrészt miket talált föl. Elmondta a nagyapja légdeszkáját, az általa feltalált droidokat stb. és elmondta, hogy a Közel-Keleti incidens (2033. október 10: Irak megpróbálta elfoglalni Kuvaitot, Iránt, Szíriát, Jordániát, Libanont, Izraelt és Törökországot. Kuvaitot, Szíriát és Libanont elfoglalták és Törökországban előretolták határaikat az Arasi- és a Serafettin-hegységig, valamint a Középső-Torosig. Ám az 2034 februárjában USE összefogva a későbbi támadástól tartó Egyiptommal, Iránnal, Szaúd-Arábiával, Bahreinnel, Indiával és Arab Emírségekkel legyőzték a túl nagyra nőtt Irakot amely így elzárta a szárazföldi utat Ázsia és Afrika, valamint az USE és Afrika között.) után elkezdett fegyvereket feltalálni. A működőképes bombákat, puskákat, gépágyúkat, tankokat egyebeket pedig eladta az USE hadseregének. A legtöbb lány ettől elborzadt volna, de Samatha csak ráfektette fejét Mark vállára és elnyújtózott a kanapén, amire nemrég ültek le. Lehet, hogy csak túlságosan is bevolt csípve ahhoz, hogy felfogja mit is mondott a fiú, de lehet hogy csak nem érintették annyira érzékenyen a fegyverek, mint más lányokat.

Lassan az is kiderült, hogy Samantha ősei Londonból, Bristolból és a régi cornwalli farmokról származnak de még nagyon régen elköltöztek Nagy-Britanniából. Amikor Samantha született, akkor éppen Bradfordban laktak, ám amikor tizenkét éves volt kiköltöztek New Miamiba Floridába. Az USE felemelkedése után az USA államai szinte teljesen függetlenek lettek és páran, mint pl.: Oregon, Main és Florida teljesen függetlenedtek (Texas még a függetlenség határán táncolt de végül perszónál unió jött létre Texas és az USA között.) és ezek közül Florida volt a leggazdagabb a legfejlettebb az USA államai közül és 2030-ban elismerték szuperhatalomnak. Ám a Floridai oktatás elég alacsonyszintű az összesen három egyetemről az egész „ország” területén nem is beszélve ezért Samantha visszajött Angliába egyetemre. A bátyja a Gépészmérnöki Egyetemre jár. Így jutott tudomására a parti. Miközben beszélgettek, szinte folyamatosan ittak. Végül Mark már úgy érezte, hogy forog körülötte a világ. Samantha a vállán feküdt és kezét a mellkasán nyugtatta. Ő átkarolta a lányt és fejét hátra döntötte a kanapén. Érezte, hogy a lány keze lassan simogatni kezdi a mellkasát, majd egyre lejjebb megy. Végül a lány keze becsusszant Mark farmerja alá és belemarkolt a felálló férfiasságába. A fiú felkapta a fejét. A lány rá mosolygott és keze egyre jobban eltűnt a nadrágjában. Másik kezével lehúzta a farmer zipzárját és a nadrág alól kipattant a hatalmas hímvessző. Lehajolt és lassan szájába vette a fiú fütykösét. Lassan szopni kezdte és közben ujjaival a fiú golyóit markolászta. Mark ismét hátradőlt és nagyokat nyögött.

Már lassan éjfél volt és mindenki bevolt rúgva, így már senkinek sem volt furcsa, hogy ott a szoba közepén a kanapén szopja a csaj a csávót. Sam kihúzta a szájából a faszt, egy puszit nyomott a végére, betérdelt Mark széttárt lábai közé és elkezdett fölfelé haladni. Lehúzta a zipzárt a fiú melegítőjén, ami már kitudja miért volt rajta, mivel bent irdatlan meleg volt (a fűtéstől és a bepiált rengeteg bortól is). Majd kigombolt az ingét és a hasát kezdte csókolgatni. Mark felemelte a fejét és elmosolyodott. Elkezdte simogatni a lány meztelen derekát, majd lehúzta róla a toppot és elétárultak Sam gyönyörű formás mellei. Ahogy a lány följebb, majd ismét lejjebb húzódva csókolgatta Mark mellkasát és a hasát a fiú farka lassan csikizte és simogatta a melleit. Mark közben beletúrt a gyönyörű egyenes hajába. Sam még följebb ment és megcsókolta a fiút. Hosszú percekig csókolóztak. Churcher végigfektette a lányt a kanapén és elkezdte csókolgatni a melleit. Sam nyögni kezdett. Majd még lejjebb ment. Letolta a lányról a sortot, ami alatt nem volt bugyi, így rögtön megpillantotta a kissé szőrös és lucskos puncit. Belemélyesztette nyelvét a lány lyukába és nyelni kezdte az édes nedvet. Samantha egyre erősebben nyögött.
- Még! Még! Méééég! - suttogta.

Mark levette a lány lábáról a magas sarkú cipőt és lehúzta róla a sortot. Közben már ő is meztelenre vetkőzött. A lány combjait csókolgatta. Majd följebb ment és amikor elérte a lány száját és megcsókolta dákóját szinte beledöfte a lány puncijába. Sam felsikoltott volna, ha a fiú szája nem tapad erősen az övére. Lágyan csókolózta. Mark lassan kefélni kezdte. Bár nem volt szűz Sam, úgy vonaglott és úgy remegett, mintha először kefélne. Testük egymáshoz simult és ahogy simogatták egymást csókolóztak és Mark hímtagja lassan mozgott a lány puncijában.

Lassan felkelt a nap. Mindenki kezdett magához térni az éjszakai buli után. Sam és Mark egymás mellett ébredtek összebújva a kanapén. Bár nem sokra emlékeztek az előző estéből és az éjszakából tudták, hogy keféltek és nem bánták meg. Hamar felöltöztek és megreggeliztek. Hell korábban kelt, mint ők és rendelt pizzát. Mindenki fáradt volt az előző éjszaka után. Szinte nem is volt olyan, aki nem kefélt volna vagy ne itta volna magát holtrészegre.

Gyönyörű idő volt ezért úgy döntöttek, hogy kimennek a medencéhez. Mark csak most jött rá hogy nem hozott magával se fürdőgatyát, se váltás boxert, ezért elnézést kért és hazarohant érte.
Mire visszaért már javában folyt a parti. A tegnapi után most inkább koktélt és juicet ittak, mint sört. Mark egész úton az előző éjszakára gondolt. Kavarogtak benne az emlékek. Nem emlékezett, hogy ki kezdte a szexet és hogy, de arra igen, hogy oltári jó volt. Mintha egy istennőt kefélt volna. Ahogy kilépett a kertbe megpillantotta a rengeteg gyönyörű bikinis lányt és elállt a lélegzete. Néhányan nem vettek melltartót. Nem lehet tudni, hogy nem hoztak-e vagy csak a fiúk figyelmét akarták-e felkelteni. Mark megpillantotta a medence szélén ülő Samanthát. Falatnyi piros bikini volt rajta ami szinte semmit nem takart el gyönyörű testéből. Lábaival a vizet kavargatta és közben a medence szélére támaszkodott. Mark lassan oda ment hozzá és mögé guggolt.
- Hello Sam! - mondta.
A lány úgy megijedt, hogy beleesett a vízbe. Ahogy feljött ránézett a fiúra és kajánul elmosolyodott. Mark felugrott és egy szaltó után a medencébe csapódott. A víz beterítette az egész kertet. Mindenki csupa víz lett. De mindenki csak nevetett. Samantha odabújt a fiúhoz és megcsókolta.
- Sokáig elvoltál. -mondta neki.
- Hiszen csak egy órája mentem el! - csodálkozott a fiú.
- De mintha egy örökkévalóság lett volna. - válaszolta a lány. - isteni volt a tegnap éjszaka.
- Te emlékszel valamire? - kérdezte Mark.
- Nem. Csak arra hogy isteni volt.
- Szerintem is.
Ekkor egy másik srác csapódott be mellettük a vízbe és a hullám beterítette őket.

Fionának Mark egyik évfolyamtársának támadt egy ötlete. A legtöbb fiúnak leért a lába a medence aljára. Így kitalálták azt, hogy minden lány üljön egy fiú nyakába. Az a cél hogy a medencében haladva minden lányt lelökjenek a társa válláról vagy a fiút lökjék ki a lány alól. Az a páros győz, akik a végén együtt maradnak. A „játék” ötletére nagy ujjongás támadt. Pár perc alatt mindenki készen állt. Sam Markkal, Hell pedig Fionával állt párba. Mark könnyedén felemelte a lányt. Mintha nem lett volna semmi súlya. Hárman maradtak a parton Daniels akinek nem ért le a lába a medencében (nem azért volt ilyen kicsi mert túl fiatal volt. Annyi idős volt kb. mint Mark és Hell csak kisebb termetű) valamint Regina és Lili. Nekik nem jutott pár. De nem sajnálták. Így ők hárman lettek a bírók. A rajtra a párok lassan elindultak a medence közepe felé. Sokuknak nehéz volt megtartani a lányokat a nyakukban. A medence hatalmas volt és kb. a víz színéig érő falak voltak benne. Így tulajdonképpen csak négy-öt pár kerülhetett szembe egymással maximum. Marknak könnyű dolga volt. Nem csak mert Sam olyan könnyű volt hanem mert évek óta járt ju-dora és általános iskolás korában karatéra is. Így szinte nem is érezte a vállán ülő lányt és a gáncsok, lerántások, dobások magas szintű ismerete miatt nyert ügye volt. Csak arra kellett vigyáznia, hogy Samet megtartsa a vállán. Hirtelen lökést érzett hátulról. Gyorsan előre lépett így nem dőlt fel de Sam majdnem leesett a válláról. Megpördült és félrelépett, mert tudta hogy Samson ismét megpróbálja fellökni. Igaza is volt. Az izmos fiú előredőlt ám ekkor Sam megragadta a vállán ülő Jenyfer karját és lerántotta.
- Eggyel kevesebb. - mosolygott Mark.

Samson és Jenyfer kiúsztak a partra. Gyorsan dőltek ki egymás után a párok. Ám néhányan cselhez folyamodtak. Fiona és Hell úgy estek ki, hogy amikor egy párt Tomot és Rachelt feldöntötték és elfordultak Reachel utánuk ugrott és kioldotta Fiona melltartóját. A lány a melleihez kapott, ám a melltartó egyenesen Hell szeme elé esett. A fiú összezavarodott és ekkor Tom kirántotta a lábát. Ebből aztán hatalmas buli lett. És végül nem a győzelem lett a legfőbb cél, hanem hogy minél több ruhadarabot tudjanak megszerezni. Melltartók, bugyik, fürdőgatyák, boxerek sorra kerültek le tulajdonosaikról. Ebből lassan „nudista strand” lett. Mark és Sam két behemóttal Clarkkal és „Góliáttal” találták magukat szemben és a vállukon Laurával és Kate-tel. Mark szétterpesztette a lábát és állásba helyezkedett. Clark és Laura jobbról, Góliát és Kate balról közeledett. Megkezdődött az „összecsapás”. Percekig lökdösték egymást, próbáltak gáncsolni, lerántani. Közben a parton kitalálták, hogy aki utoljára marad állva az kap harminc pontot, aki utolsó előttinek az húszat, aki az előttinek az tizet és megszerzett ruhadarabonként plusz öt pontot lehet szerezni. Így akárki győzhet. Mark kitette a lábát oldalra és így Góliát megbotlott. Ám Kate hátradőlt és megragadta Sam melltartóját. A ruhadarab engedett és lecsusszant a lány melleiről. Góliát és Kate elestek, de szereztek öt pontot Samantha melltartójával.

Ám még mindig ott volt Clark és Laura. Laura már meztelenül ült Clark vállán, de a víz fölül úgy látszott, hogy Clarknak még megvan a boxere. Összeakaszkodtak. Próbálták ledönteni egymást de semmi. Nagyjából egy súlycsoportban voltak. Ám ekkor Sam hátradőlt lábait összekulcsolta Mark nyakán, lebukott a víz alá és egy kézenállás után egy-két méterrel hátrébb ismét talpra álltak ám Clark és Laura erre nem volt felkészülve és hasra estek. Mark körülnézett, de nem látott senki mást. Ők győztek. Legalábbis szereztek harminc pontot. A győztes Góliát és Kate lett tíz ponttal megelőzve őket. Ha Sam lerántja Kate melltartóját akkor döntetlen, de ha még pluszba nem engedi lerántani a sajátját akkor győznek. Hell és Fiona a tizedik lett. Ám órákig tartó melltartó, bugyi és boxer tépkedés után úgy döntöttek, hogy mindenki vetkőzzön le.
- Milyen nagy buli lenne... - mondta Tom. - ...Ha mindenki meztelenül rohangálna.

Az ötletet mindenki azzal nyugtázta, hogy levették a ruhájukat és letették az asztalra. Hell elővett egy rakat színes tollat hogy ráírják a nevüket a ruhadarabokra és így később mindenkinek meglegyen sajátja. Mark ámulattal nézte a gyönyörű női testeket. A formás melleket, a borotvált puncikat (és a nem borotváltakat is), a formás popsikat. De a legszebbnek mégis Sam testét találta. A gyönyörű apró, formás mellei, a vizes, selymes bőre , a borostás puncija és az izmos combjai megbabonázták. Nem zavarta, hogy mindenki látja ágaskodó farkát. Csak bámulta a lányt. Ekkor ismerős hangot hallott.
- Mark! Mark! - szemei elkerekedtek. Senki nem nevezte Marknak a családján kívül. Mindenki csak Churchernek hívta. Sam hívta néha Marknak, de leginkább csak édesemnek, drágámnak stb. hívta de ő most ott volt a szeme előtt és nem is felé nézett. Megfordult és tátva maradt a szája.
- Magen! Te mit keresel itt? - mondta és a felé tartó lányra nézett. A lány alacsonyabb volt nála, de Samnél valamivel magasabb. A háta közepéig érő barnás fekete haja a vállára omlott. Sötétbarna szeme csillogott a napfényben. Mark furcsa módon nem nézte tátva maradt szájjal a lány testét. Sőt egy pillantást se vetett rá.
- Ki ez? - kérdezte Sam, aki most ért Mark mögé.
- Sam bemutatom a húgomat Magen McChuthert.
- Magen ő itt a... a... a barátnőm Samantha Hollen.
- Örvendek. - nyújtotta a kezét Magen. Sam mosolyogva megszorította a felényújtott kart majd Markhoz simult.
- Szóval rá vagy így felizgulva. - súgta bátyja fülébe Magen és megmarkolta Mark felálló farkát. Szerencsére Sam nem nézett oda különben furcsa dolog jött volna ki belőle.

- Mit keresel itt? - kérdezte ismét Mark.
- Éppen itt jártam. - felelte a lány kaján vigyorral.
- Apáék küldtek, hogy nézzem meg, mi van veled. Egyébként meg szünet van a suliban és gondoltam eltöltök egy kis időt az imádott bátyámmal. Apáék persze azt hiszik, hogy hajótúrára mentem a Földközi-tengerre de te biztos össze tudsz barkácsolni valami ajándékot, amire mondhatom azt, hogy onnan hoztam és valami szolit amivel jól lebarnulhatok.
- Hát persze! - mondta meglepetten Mark. - De honnan tudtad, hogy pont itt vagyok?
- Szünet van! Hol lennél máshol, mint a haverodnál?
- És mikor értél ide?
- Egy tíz perce... Amikor kimásztatok a medencéből.
- Apropó nem tudod hol lakhatnék? - kérdezte Megan némi szünet után. - Mert gondolom nálad nem férek el.
Egy mindent megmagyarázó pillantást vetett Samre, aki eközben a fiúkkal beszélgetett.
- Persze. Ő... Hát kivehetünk neked egy szobát az egyetemtől egy utcányira lévő szállodában. Vagy biztos van apartmanjuk is.
- Vagy lakhatsz valamelyik fiúnál a koleszban. - mosolyodott el Mark.
Magen meglökte a bátyját és egy lépést tett hátra.
- Bunkó vagy!
- Bocs hugi! Csak vicc volt.

Aznap este kitalálták, hogy mindenki öltözzön jelmezbe. Hell persze Casanovának öltözött (beteg lenne, ha nem ezt tette volna). Mark rajongott az autóversenyzésért és gyerekkorában versenyző akart lenni. Tizenhárom évesen elkészített egy szuper versenyruhát, azt most föl is vette. Magen Cleopátrának öltözött egy lenge tunikával. Már fél órája tartott a buli, de Mark nem találta sehol Samet. Ekkor Clark odaszólt neki.
- Hé Schumacher! (Igaz már rég visszavonult, de az addigi története során a Forma-1 legjobb versenyzője volt Michael Schumacher.) A csajod hív az emeletre.
Mark kettesével vette a lépcsőfokokat. Clark elmondta, hogy Sam a lépcső melletti első szobában várja. Mark benyitott és először elsápadt az ijedtségtől majd elmosolyodott.
- Na hogy tetszem? - kérdezte Sam.
Egy tépett piros topp, ugyanolyan vörös magas sarkú csizma, egy piros „nyakörv” és egy piros bugyi volt rajta, aminek a hátuljára egy hosszú farok volt rögzítve. A fejére két vörösen világító szarv volt rögzítve. Féloldalt állt Marknak és beletúrt a hajába.
- Gyönyörű vagy, mint mindig. - mondta Mark és megcsókolta a lányt.
- Ha tudnád az igazat. - mormogta Sam sötét hangon
- Mit mondtál? - kérdezte Mark.
- Ó semmit! - felelte Sam mosolyogva. Menjünk le.

Miután átmulatták az éjszakát, reggel haza indultak. Utolsónak Sam hagyta el Hell házát. Még kora hajnal volt a nap még alig látszott a horizonton. Sam nézte, ahogy Mark és Magen befordulnak a sarkon.
- Hé! - hallatszott egy halk hang az egyik sikátorból.
Sam odafordult és egy fekete csuklyás alakot látott meg a sikátornál állni. Csak arca látszott ki a csuklya alól, de a sötétség miatt csak az arcformája látszódott az is gyengén. Izmos karjára rásimult a fekete köpeny.
- Minden rendben megy? - kérdezte kísértetiesen mély vízhangzó hangon.
- Igen. - válaszolta Sam egy vigyorral az arcán. - Minden a legnagyobb rendben.
Ahogy ránézett Sam az arcvonásainak elváltozásából látta, hogy a férfi elvigyorodik. Egy szempillantás és a csuklyás alak már nem volt sehol. Szinte ugyanebben a pillanatban egy Y alakú piros, kék lebegő jármű kanyarodott be arról, amerre Mark és Magen elment. Megállt Sam mellett és a Az Y két ága között kinyílt a pilótafülke.
- Gyere Sam! - kiáltott oda a lánynak Mark.
Hangja nem vízhangzott úgy, mint a csuklyás férfié, pedig alig két méterrel arrébb állt meg az autó, mint ahol a férfi ált. Sam bemászott a kocsiba. Mark becsukta a „tetőajtót” és elindult.
- Minden a legnagyobb rendben. - suttogta magában és ahogy visszanézett látta, hogy a férfi ismét ott áll a sikátornál és mosolyog. Majd elszáguldott előtte egy villanyoszlop és ismét nem volt sehol.

FOLYTATÁSA KÖVETKEZIK!!!
Hozzászólások
További hozzászólások »
*Mese ·
Itten van az I. rész! 1ébként a SZERZŐK-re kell nyomni és ott a H betűre, aholis meglehet találni Hóruszt és az ő összes művét! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Lilith999 ·
Mi az, hogy sok benne a töri? Szerintem nagyon tehetséges toll írta ezt a sztorit, igazán megérné bővíteni és akár regényt faragni belőle. Az nyelvi stílus igaz néhol átcsap ismeretterjesztőbe, de ezzel sincs baj, csak akkor az egészet hozzá kell igazítani.
Nekem tetszett, természetesen irodalmi szemmel, ha a történet erotikáját szeretnénk boncolni, akkor kezdetleges. A szövegnek is van erotikája, szerintem próbáld meg átvinni posztmodernbe.

Üdv egy irodalmár Lilith :wink:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: