Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az albérlő

Aznap kissé hamarabb eljöttem a munkahelyemről, mert a lakásom albérlője szólt, hogy szeretne beszélni velem. Fél öt felé álltam meg Budafokon a tízemeletes ház előtt és mikor beléptem a lépcsőházba észrevettem a liftre akasztott NEM MŰKÖDIK táblát.
„- Még ez is !” – gondoltam magamban, mert nagyon meleg volt, így nem hiányzott a gyalogtúra fel a hatodik emeletre. Bár ami inkább bosszantott, az a várható beszélgetés az albérlővel. Illetve az albérlőkkel. A lakást ugyanis egy nagynéném hagyta rám, aki szegény tavaly tavasszal halt meg. Mivel én már egy jó ideje önállóan élek, így ezt a lakást kiadtam albérletbe tavaly nyáron. Egy szimpatikus fiatal pár vette ki és meg kell mondjam, hogy hamarosan baráti viszony alakult ki köztünk. Vagyis nemcsak az albérleti díj beszedése miatt jártam hozzájuk, hanem szerveztünk közösen programokat is.

Az igazság pedig az, hogy idővel Timi – így hívták a feleséget – egészen megtetszett.
Vékony testalkatú, 24-25 év körüli fiatal nő volt, vállig érő barna hajjal, kicsi, de hegyes mellekkel és egész formás popsival. Ahogy pedig észrevettem én sem vagyok teljesen közömbös neki.
Idén márciusban azonban történt valami.
Nem fizettek időben albérletet. Ezt akkor azzal magyarázták, hogy a munkahelyük késve utalta a bért a számlájukra. Elnéző voltam, mert csak egy hetet késtek. A következő hónapban valami rokonuk temetéséről szólt a legenda, hogy arra kellett a pénz, így tíz nap késéssel fizettek. A díjfizetési késedelemmel egyidőben észrevehetően csökkent a baráti találkozások száma is. Feltűnt, hogy mindig találtak valami kifogást, hogy ne kelljen összefutnunk. Éreztem, hogy történt valami, de mondani nem mondtak semmit. A harmadik alkalommal már kissé szigorúbb voltam és közöltem velük, hogy ez volt az utolsó dobás. Türelmes vagyok, de az albérlet a barátság ellenére is fizetendő és nem szeretem ha hülyének néznek. Most negyedszer már Timi – a feleség – hívott fel és azt mondta, hogy a férje meg ő beszélni szeretnének velem. Igazán kíváncsi voltam mivel hozakodnak elő.
Felértem a hatodikra és bekopogtam.

- Ki az ? – jött a kérdés bentről.
- Robi vagyok.
Nyílt az ajtó és Timi állt a küszöbön. Egy pillanatra önkéntelenül is megnéztem magamnak.
A vékony otthonka ugyanis nem sokat takart el melleiből és formás combjaiból. Ráadásul nyár lévén szépen le is volt barnulva.
- Szia.
- Szia. Gyere be.
Beléptem és a nagyszoba felé vettem az irányt. Feltűnt, hogy a férje nem jött ki egyik helyiségből se
- Lajos !? Merre van ?
- Dolgozik. Majd csak estére jön.
Beléptem a szobába és leültem a kanapéra.
- Na, de a telefonban azt mondtad, hogy beszélni szeretnétek velem.
- Félrevezettelek. – mondta Timi halkan. – Én szeretnék beszélni veled.
- Tessék, miről van szó ?

Timi leült velem szemben a fotelba és egy pillanatig csak nézett rám, mint aki nem tudja hogy kezdje a mondandóját.
- Szóval…. – kezdte és rögtön el is akadt.
- Szóval ? – kérdeztem vissza.
Timi sóhajtott egyet.
- Szóval bizonyára feltűnt, hogy az utóbbi négy hónapban voltak bizonyos problémák a fizetéssel. Ez azért történt, mert Lajost kirúgták a munkahelyéről. Szerencsére gyorsan talált másikat, de ott sajnos nem fizetnek neki annyit, amennyit kellene. Ráadásul….- Timi szemeit elfutotta a könny. – Inni kezdett, mert nem bírta elviselni ami történt.
Lehajtotta a fejét és úgy folytatta. – Az igazság pedig az, hogy most sincs pénz, hogy fizessünk.
- Sajnálom. De akkor fel kell mondanom az albérletet. – mondtam. Nem akartam túl közönyös hangot megütni, de Timi így is ijedt arccal kapta fel a fejét.
- Lenne még egy megoldás. – mondta és valami furcsa fény gyulladt szemeiben. – Majd két hónapja gondolkozom a dolgon, hogy hogyan fizessek, és azt hiszem neked se lenne ellenedre a mód.
- Miféle megoldás lenne ez ? – kérdeztem, bár valami halvány gyanú kezdett derengeni bennem.
Timi felállt és kigombolta az otthonkát, majd egy laza mozdulattal kibújt belőle.
- Én lennék az albérlet díja.
Felugrottam a kanapéról és szembenéztem vele.
- Te megőrültél. – mondtam és a hangom emelkedni kezdett. – Mégis hogy gondolod !? Mi vagy te !? Férjed van, nekem meg…..

Nem hagyta, hogy befejezzem, hirtelen átölelt és fejét a vállamba fúrta. Hüppögni kezdett.
- Kérlek……Robi. Hidd el, nincs miből fizetnem és… - nem folytatta, csak rázta a vállát a zokogás.
Ahogy álltam ott és átölelve tartottam, mellei nekem nyomódtak. Ez nem maradt teljesen hatás nélkül, ráadásul mint írtam igencsak tetszett nekem, ezért egy kicsit cinikus gondolatom támadt.
„- Végül is, ha fizetni akar… legyen.”

Lassan elkezdtem csókolgatni a nyakát, jobb kezemmel pedig fenekének egyik félgömbjét gyúrogattam. Timi lassan abbahagyta a hüppögést és simogatni kezdte a hátam, bal kezével pedig a nadrágomon keresztül a combomat tapogatta. Szépen haladtam lefelé a vállgödrénél, majd a melleire váltottam. Számba vettem a jobb bimbót és szopogatni kezdtem. Bal kezemmel pedig a jobb combjának belső felét kezdtem el simogatni egyre feljebb haladva. Végül elértem a célt és középső ujjammal játszadozni kezdtem a lány puncijával. Közben a bal mellbimbóját vettem kezelésbe számmal, a jobbat meg jobb kezem mutató és középső ujjával morzsolgattam. Bal kezem középső ujja pedig lassan elmerült az egyre nedvesedő nyílásban.
Timi nyöszörögni kezdett.
- Ahh….igen…….csináld még…

Finoman hátradöntöttem a kanapéra és elétérdeltem. A fazonra igazított kis pamacs alatt már csillogott az ujjazástól nedves kéjbarlang. Combjai közé fúrtam a fejem és nyalni kezdtem. Timi egyre hangosabban kezdett nyögni, a csípője pedig ütemes mozgásba kezdett.
- Igen……ez az….- zihálta. – Nyalj ki !
Nyelvem egyre szaporábban járt, majd hirtelen jobb kezem középső ujját bedugtam lucskos puncijába.
Timi lábai satuként szorították a fejem
- Óhh…Robi…..ne hagyd abba !

Őrült iramban nyaltam, ujjam pedig szaporán járt ki és be. A nyálam és a kicsordogáló kéjnedvek már a kanapét is összekenték. Timi teste hirtelen megfeszült az élvezettől, lábai pedig ismét satuba szorították a fejem. Majd a szorítás enyhült és a lány teste elernyedt. Persze nem hagytam pihenni. Felálltam, kiszabadítottam szerszámomat szorult helyzetéből és kedvesen rámosolyogtam.
- Te jössz!

Felült és visszamosolygott rám. Aztán anélkül, hogy a szemkontaktust megszakította volna bekapta keményen meredező dákóm. Azt hittem mindjárt elélvezek. Először a torkáig engedte le, majd kihúzta a szájából és a tövétől a hegyéig végignyalta. Aztán csak a makkot kapta be és finoman szívogatni kezdte. Közben jobb kezével gyengéden masszírozta a golyóimat. Végül megint bevette az egészet. Mostmár nem rám nézett, hanem másra összpontosította a figyelmét. Ütemes szopásba kezdett, feje fel-le járt a farkamon. Néhány perc után erős kényszert éreztem, hogy a szájába élvezzek, de visszafogtam magam. Elhúztam a fejét és rászóltam.
- Állj fel és fordulj meg !

Rögtön tudta mire gondolok, mert nemcsak megfordult, hanem feltérdelt a kanapéra és előredőlve megfogta a támlát. Én pedig beigazítottam farkam és egy határozott lökéssel benyomultam. Megfogtam csípőjét és mozogni kezdtem. Mostmár én se fogtam vissza magam. A nyögéseink és sóhajaink betöltötték a szobát elvegyülve azzal a zajjal, amit összeérő testünk okozott. Néha előrehajoltam és a melleit markoltam meg vagy elengedtem csípőjét és a vállánál fogva húztam magam felé. .
Önkéntelenül is eszembejutott a liftre akasztott tábla.
„- Mennyivel jobb így leizzadni.” – futott át rajtam a gondolat.

Aztán váltottunk. Én leültem a kanapéra, ő pedig szembefordult velem és egy hangos nyögéssel felnyársalta magát dákómra. Először csak lassan mozgott és kicsit előrehajolt, így hegyes mellei pont az arcom elé kerültek. Számbavettem az egyik bimbót és finoman szopogatni kezdtem, miközben fejem együtt mozgott fel-le Timivel. Majd a két kezemmel nyúltam oda és gyúrogatni kezdtem a feszes halmokat. Pár percig tartó lovaglás után végül a szőnyegen kötöttünk ki. Hanyattfeküdt, én pedig egyik lábát a vállamra emeltem és őrületes iramban folytattam a dugást. Hirtelen érezni kezdtem az ismerős bizsergést a gerincemben.
- Mindjárt…….mindjárt elsülök ! – hörögtem.
- Igen… - zihálta Timi. – Lődd belém…..ahhh……tölts meg !

Mintha csak ez lett volna a végszó, éreztem, hogy farkam lövellni kezdi az anyagot. Igen intenzív orgazmus volt, Timi puncija valósággal kiszívta belőlem az utolsó cseppet is.
Végül a lányra borultam és rajta pihegtem egy kicsit. Aztán kihúztam farkam és melléheveredtem. Timi az oldalára fordult és játszadozni kezdett kókadozó farkammal, majd hirtelen rámnézett.
- Nos ? – kérdezte kópés mosollyal. – Tetszett a fizetség? Maradhatunk még?
- Igen. – válaszoltam mosolyogva. – Tetszett és maradhattok.
Beszélgettünk még egy keveset, aztán lezuhanyoztam, majd felöltöztem és távoztam.

A következő hónapban viszont már nem tudott sehogyse fizetni. Lajos sajnos az ivás mellett féltékennyé is vált és egy részeg pillanatában összeverte őt. Annyira, hogy Timit a mentők, Lajost pedig a rendőrök vitték el. Mivel az eset hajnali kettőkor történt, így nemcsak a lépcsőházban lakók, hanem a környező házakban élők is élvezhették a „műsort”.
Nekem pedig így nem maradt más lehetőségem, mint kitenni őket. Azóta nem hallottam róluk.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Piros Pille ·
Jól megírt történet.
A hideg futkosott a hátamon a végén. ...hűha... :( Félelmetes ez a ridegség.

Szivacs ·
Végül is............ , ha fordítva lenne........... ha a főbérlőm egy csini Timi lenne...... Puncit is kapnék meg lakást is :))

Úgy már senkinek nem lenne baja a történettel, mi?
Piros Pille ·
Nem, nem...
Nem az a gond, hanem az érzelmi érintettség hiánya. Mellesleg ez egy mindkettő számára kielégítő kamaty volt, szó nem érheti a ház elejét. :)
A többi meg túl hosszú lenne, most nem melegednék bele:))) Hogy ki teszi alkú tárgyává a szexet, meg hogy illik és érdemes-e elfogadni...stb.
Szivacs ·
Az én fordított esetemben engem sem nagyon érdekelne a házinéni érzelme és tőle se várnám el. Mondjuk lehetne érzelem, de üzletben nem kell.

Az pedig, hogy ki ver össze kit, megint egy más kérdés.

Te mit tennél, hasonló helyzetben? :)
Piros Pille ·
:))))
Ha én lennék a te házinénid, és elfogyna a pénzed?:)))

..hűha... ebbe bele se merek gondolni.....:))))

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: