Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az a bizonyos másnap...

Reggel 8 óra. Újjászületve, kipihenten ébredek. A múlt éjjel történt velem valami, amitől kezdve úgy érzem, több lettem. Az első orgazmusom révén végre igazi, teljes értékű nő lehetek. Így kicsit feledni tudom a szüzességem elvesztését, a rossz emlékeket. Hálás vagyok ezért annak az embernek, akibe sajnos tagadhatatlanul beleszerettem. Nincs semmi kétség, bármennyire is nem akartam, szeretem Őt, és már most hiányzik a közelsége.
Várom a délutánt. Azt mondta, átjön, és velem alszik. Lassan telnek a percek. Csigalassúsággal. Minduntalan csak a tegnap éjjel jár az eszemben. Szeretem. Kétségtelen. Félek. Megcsörren a telefon.
– Szia kicsim! Hogy ébredtél? Mi szólnál, ha inkább te jönnél át hozzám? Úgy biztonságosabb lenne.

Lebeszéltük, 3 körül odamegyek. Megdobban a szívem. Azzal, hogy magához hívott, megpecsételte a kapcsolatunkat. Azt, hogy ott aludhatok, a szüleivel meg kell beszélnie, tehát a nem lesz titok többé. A mai éjszakától kezdve mi egy pár vagyunk. Szárnyalok az örömtől. Annakidején gondolni se mertem volna, hogy valaha közelebbi kapcsolat is lehet köztünk barátságnál. Most mégis így van. Még lassabban telik az idő. Lefürdöm, rendbe rakom magam minden téren… a legszebb akarok lenni ma este!
Lassan elérkezik a perc. Az utolsó cuccokat rakom a hátizsákba, majd biciklire pattanok.

Mikor megérkezem, látom, hogy mindenki a tévé előtt ül, filmet néznek.
Csatlakozom. Még nem beszélte meg a szüleivel, hogy itt alszom. Kicsit megijedek, hisz amiken mostanában keresztül mentek, az alapján jogosan mondhatnák, hogy ezt nem. De nem mondták! Végül is már 22 éves, ha ezt akarja, hát tegye. Csak annyit mondott az anyukája, hogy ne bántsuk egymást. Filmnézés közben elpilledek kicsit, erre Ő mondja, hogy menjek fel, feküdjek le, hisz fáradt lehetek (kaján mosoly). Én pedig engedelmes vagyok, szót fogadok és felmegyek. Fent bezzeg nem tudok aludni, csak bámulom a plafonon a világítós csillagokat, és gondolkodom. Ezen az egészen. Azt hiszem, ébren álmodom…. Aztán mégiscsak letámadnak az álommanók.

Arra ébredek fel, hogy hozzám bújik, és gyengéden a fülembe súgja, hogy menjünk le vacsorázni. Lemegyünk. Miután ettünk, megkérdezte, hogy akarok e először zuhanyozni menni. Mondom neki, hogy menjen csak. Hamar végez…(nem is tudom, miért siet). Én is gyorsan lezuhanyozok, és a következő pillanatban már a csukott szobaajtó mögött vagyunk…. Épp gyertyát gyújt…. Hmm! Hangulatvilágítás! Még mindig azt hiszem, hogy álmodom! Most látom csak, jeget is hozott fel! Közeledik felém. Megkérem, hogy kenje be a testem testápolóval. Megcsókol, majd gyengéden lefektet az ágyra, a hasamra fordít és puszilgatni kezdi a fülem és a tarkóm. Masszírozni kezd egyenlőre csak pólón keresztül. Nagyon jól esik, ellazít.

Miután átgyúrta minden porcikám, lesegíti a pólóm, de még nem engedi, hogy megforduljak. Egy szem bugyiban fekszem előtte kiterülve. Sokáig semmit sem csinál, aztán hirtelen felszisszenek. A hátamra csorgatja a testápolót. Kiráz a hideg. Tudja, hogy a legnagyobb erogén zónám a hátam. Lassan, lágyan szétkeni rajtam a krémet. Ez nagyon felizgat. Addig simogatja a hátam, amíg be nem szívja a bőröm az összes krémet. Aztán gyengéden puszilgatni kezd. A tarkómtól egészen a fenekemig minden pontot végigcsókol. Már az őrület határán vagyok. Szinte lángol az egész medencém. Az elején még csak sóhajtoztam, de most már alig bírom visszatartani a nyögésemet.

Belefúrom az arcom a párnába, hogy ne hallatsszon a kéj hangja, elég kínos lenne, ha meghallaná a családja. Végre hagyja, hogy megforduljak. Megcsókolom. Érzem a száján a testápolót. (Szegénykém mit ki nem bír, csak hogy örömet okozzon!) Mire észbekapok, már a nyakamat csókolgatja. Halad egyre lejjebb. Azt mondja, szeretné végre érezni a puncim ízét. Behunyom a szemem. Nem akarom elhinni, hogy ez tényleg velem történik! Érzem, a forró nyelvét, de nem ront ajtóstul a házba. Csak kóstolgat, lágyan, óvatosan. Azt mondja, nagyon nedves vagyok, őrülten izgatja. Tudom, hogy legszívesebben már belémhatolna, úgy ég a vágytól. De türtőzteti magát. Rettenetesen jól esik, ahogy bánik velem.
Lágyan becézgeti a csiklóm, cirógatja az ajkakat. Már azt sem tudom, hol vagyok. Felülök, látni akarom… Őrület, amit a puncimmal művel, isteni látvány. Viszont most már én jövök.

Lassan felhúzom magamhoz, megkérem, hogy feküdjön a hátára. Gyönyörűek a szemei ebben a gyertyafényben, csillognak, örülök, hogy boldognak látom. Fölé ülök és szenvedélyesen, hosszan megcsókolom. Élvezem a helyzetet, hogy most azt csinálhatok vele, amit akarok. Végigsimítom a kezeim az arcán, majd a nyakát és a mellkasát cirógatom, a kezeimet pedig a szám követi. Apró csókokkal borítom a mellkasát, és amikor a bimbókhoz érek, felszisszen… Hoppá! Itt egy erogén-zóna!:-) hmm… Akkor itt elidőzünk kicsit. A gyengéd puszik apró nyaldosássá válnak. Finoman az ajkaim közé veszem a mellbimbót, ami a kényeztetéstől kőkemény, és a nyelvemmel birizgálom. Ő közben folyamatosan sóhajt, ez nagyon felizgat.

Miután eljátszadozom a másik bimbójával is, továbbhaladok célom felé. Puszilgatom a hasát, míg le nem érek a farkához. Ám először kikerülöm a becses darabot, s ettől ő megőrülni készül, de élvezem a ’kínzást’. A golyóit veszem kezelésbe. Óvatosan a kezembe fogom őket, és nyalogatni kezdem, és közben figyelek, hogy a farkához még ne érjek hozzá. Egyre hangosabban sóhajt, megszánom. A golyókról továbbhaladok a farka tövéhez, majd ott megállok, és várok kicsit, mire lenéz, és én lassan, érzékien végignyalom a makkig, majd ezt megismétlem párszor, és amikor a legkevésbé vár rá, hirtelen bekapom, ameddig csak tudom.

Felszisszen és a kéjtől önkéntelenül is mozgatni kezdi a csípőjét. Szinte magán kívül van az élvezettől. De én még fokozni akarom! Megfogom, és dörzsölni kezdem a makkot a nyelvemhez. Ezt rettenetesen élvezi, azt mondogatja, hogy ez isteni látvány, és hogy nagyon jól csinálom, így még nem kényeztette senki. Aztán szinte könyörög, hogy hagyjam abba, mert még nem akar elélvezni, a testemet kívánja. Felül, és engem lefektet. Elővesz egy gumit, nem teketóriázik. Nagyon jó nézni ahogy felhúzza, nagyon erotikus. Teljesen felizgat, szinte remegek a vágytól, hogy végre magamban érezzem. Behelyezkedik a lábam közé, de még nem hatol be, cirógatni kezdi a csiklóm a farkával, körbejárja a puncim. A szemébe nézek mélyen, és te kiolvassa, hogy mit kérek: ’tedd már végre meg!’ Érezni akarom újra az élményt, amit okozott nekem tegnap éjjel!

A farka meglepetésként ér, hirtelen, váratlanul vágja belém. Először mintha kicsit fájna, de amint a második mozdulatot teszi, már a kéj jóleső érzése uralkodik el rajtam. Fantasztikus érzés, ahogy egyre jobban tágítja, lassan, nagyon lassan, érzékien, s közben folyamatosan a szemembe néz. De a lágyságból most elég. A fülébe súgom, hogy most nagyon keményen és gyorsan kérem. Rögtön ’engedelmeskedik’, hisz ez a játék neki is nagyon tetszik. Egyre vadabbul mozgatja a csípőjét, majd megáll, kihúzza, és szól, hogy forduljak meg, s én már tudom is, mi fog következni. Az a póz, melyben életem első orgazmusát szereztem.

Amint elhelyezkedtem, már újra bennem is volt, és ütemesen mozogni kezdett. Szinte sikítanék az élvezettől, fantasztikus, amit velem művel, nem tudok tenni ellene, megállíthatatlanul készül rámtörni az orgazmus heve, pár másodperc és hatalmasat élvezek, közben a fejem a párnába fúrom, hogy a kéjem hangját ne hallja senki. A csúcs több hullámban tör rám, mikor már azt hiszem, kezd csitulni, újabb hullám rázza meg az izmaim. Csodálatos érzés. Majd ahogy a hév enyhül, úgy csendesedek én is, és már csak lihegek, ő pedig türelmesen várja, hogy kipihenjem magam. Erőtlenül megfordulok, a hátamra fekszem. Te rám borulsz, és együtt sóhajtozunk. Majd simogatni kezded a testem, és amikor a puncimhoz érsz, elkezded a csiklómat simogatni. Ettől hamar újra felizgulok.

Közben én is a kezembe veszem a férfiasságát, és izgatom, hogy össze ne menjen nekem, hisz még rá is vár egy hatalmas orgazmus! Amikor mindketten újra harcra készek vagyunk, ismét átengedjük magunkat a szeretkezés édes mámorának. Kérem őt, hogy most már ne törődjön velem, úgy mozogjon, ahogy ő a legjobban élvezi, hisz ha fáj úgyis szólok, de azt akarom, hogy a lehető legnagyobbat élvezzen. Ütemesen kezd mozogni, és érzem a sóhajain, hogy ez nem fog sokáig tartani, hisz egész este erre vár már. Rettenetesen felizgat, ahogy élvezi.

Közben a fülemet csókolgatja, ami engem rettenetesen izgat. Egyre jobban érzem, hogy ha még bírja kicsit, én is el fogok menni még egyszer, ezt közlöm is vele, és ő mondja, hogy még bírja, és hogy nagyon élvezi. Lassan kezd eltűnni körülünk minden. Csak egymásra figyelünk, és az élvezetre, ami vár ránk. Egyre feljebb és feljebb jutunk a kéj hegyén, együtt, ketten. Megint hirtelen tör rám az orgazmus, fékezhetetlenül, ám az elsőt rögtön újabb és újabb követi! Szinte egyfolytában élvezek. Ennek ő is nagyon örül, és érzem is, hisz az ajkaim összehúzódásától ő is élvezni kezd, így mondhatjuk, hogy egyszerre megyünk el!

Nem találok szavakat, hogy leírjam, ez milyen érzés. Szerintem minden lánynak ez az álma, és nekem most sikerült! Nagyon boldog vagyok! Lassan mindketten csendesedni kezdünk, egymás szemébe nézünk, és ő kimondja, amitől rettenetesen féltem: SZERETLEK! És ez nem álom, a valóság. Válaszolok neki, és joggal jelenthetem ki, most én vagyok a legboldogabb a Földön! Eközben ő feltápászkodik és elrendezi magát, én is megtörölközöm, majd összebújunk és így szenderedünk el. A reggel is csodálatos, de az egy másik történet...
Hasonló történetek
20909
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
22519
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Huku ·
Én csak azt tudom mondani, hogy így tovább!! Végre egy történet ami tényleg jóó!! :blush: :innocent:
És a reggel folytatását is kiváncsian várom! :innocent:

jimmycike ·
Nagyon jo, érződik hogy beleéled magad és szereted a sexet és hogy örömet szerezz a férfinak.

Riona ·
Nagyon jó volt olvasni, miként szereti egymást két ember, és miként szeretnének egymásnak örömet okozni. Csak így tovább!
:heart_eyes:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: