Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Átlagos szombat...

Beléptünk az ajtón, és máris elkezdtünk csókolózni. Hátráltunk a nagyszoba felé, és közben már vetkőztettük egymást. Kezdtem kigombolni az ingét, és a második gomb után benyúltam alá, hogy megsimogathassam, eddigre ő már levetkőztetett, és csak bugyi és melltartó volt rajtam.
- Van valami a számodra... és ígérd meg, hogy felveszed most – mondtam.
- De mi az ? – kérdezte.
- Tudom, hogy nem fog tetszeni, meg nem kényelmes, de kérlek vedd fel, hagy élvezkedhessek – mondtam, és közben huncutul rámosolyogtam.
- Hát ha ennyire ragaszkodsz hozzá…ám legyen, de mi az?

Erre előszedtem egy apró, pici, fekete férfitangát, amin elől egy fehér playboynyuszi volt.
- De most komolyan azt akarod, hogy ezt felvegyem? – kérdezte szörnyülködve.
- Kérlek… - mondtam, és közben belecsíptem a fenekébe. - Pár perc múlva visszajött az izgató kis alsóban, ami elég keveset takart, és minden domborulatot szinte teljesen kihozott. Kezdtem érezni a látvány hatását, és gyorsan odamentem hozzá, és megcsókoltam, majd a háta mögé álltam. A számba vettem a jobb fülcimpáját, és gyengéden megnyalogattam, majd a fogaim közé vettem, aztán megcsókoltam a vállát. Majd letérdeltem, és most a formás hátsója következett. A számba vettem egy darabot a húsából, és megharapdáltam, majd jobb kezemmel egy hatalmasat csaptam a feszes popsira, amitől kicsit meglepődött, és előrébb lépett. Aztán felálltam, és megcsókoltam, megfogtam a kezét, és a kanapéhoz vezettem. Lenyomtam a díványra, és az ölébe ültem. Megint csókolóztunk, majd erősen a nyakába haraptam, mint egy vámpír....
- Hé, ez fájt!
- Tudom – mondtam mosolyogva, és most elkezdtem szívni a nyakát, majd a vállát harapdáltam, ezt már nem olyan erősen, majd a karját, és eljutottam a kézfejéig.

Aztán benyúltam a párna alá, és előszedtem egy pár bilincset… Olyan aranyos volt, ahogy meglepetten és értetlenül nézett rám, én meg csak mosolyogtam, és hátul összebilincseltem a csuklóját. Ott ült előttem a díványon hátra kötött kézzel egy playboynyuszis tangában teljesen kiszolgáltatva nekem, és én nagyon is élveztem a helyzetet… Megint odaültem az ölébe, és megcsókoltam, majd az állát, megint megharapdáltam a nyakát, hogy biztosan megmaradjon szenvedélyes együttlétünk nyoma… legalábbis egy ideig… Egyre haladtam lefelé, közben folyamatosan a mellkasát simogattam, aztán a mellbimbóját vettem a számba, és kezem egyre lejjebb csúszott…lejjebb, és lejjebb, és már ott simogattam, és érezte, hogy érintésem milyen hatást vált ki belőle, de közben még mindig a mellkasát csókoltam, hiszen nem kell elkapkodni, mert akkor mi benne az élvezet...

Már az oldalát csókoltam, lecsúsztam a lába közé, majd a kis hasához értem, és ott is megharapdáltam, közben folyamatosan simogattam a kis alsót, aztán nyelvemmel éppen hogy érintve végignyaltam a combja belső oldalát, majd kiszívtam a csípőjénél, úgy hogy ott is maradt egy kis piros folt. Nem bírtam tovább, most már le kellett, hogy vegyen a nadrágját, és ebben segített is, úgy, hogy megemelte a csípőjét, és végre, végre ott ágaskodott előttem a hatalmas szerszám… Nyelvemmel először megnyaltam a heréket, csak a nyelvem hegyével, hogy éppen hozzáérjen, majd ugyanígy a tövénél is, aztán kitátottam a számat, és úgy tettem, mintha ki akarnék harapni belőle egy nagy darabot, a fogaim picit hozzá is értek, de csak benedvesítettem az oldalát, közben bal kezemmel a heréket izgattam, óvatosan meg is karmoltam, de csak úgy, hogy ne okozzak fájdalmat. Most megint a farokra összpontosítottam, nyelvem hegyével végignyaltam a tövétől a makkig, majd a makkal kezdtem el játszadozni, épphogy hozzáért e nyelvem, csakhogy egyre jobban izgassam, majd egyik ujjammal kezdtem izgatni, közben a többi részét nyalogattam.

Hosszan akartam izgatni, de mindig máshogy, nehogy ellustuljon az a farkinca… Most a nyelvem egész felületével kezdtem simogatni, és benedvesíteni, többször végignyaltam az oldalát, és mikor makkhoz értem, jobb kezemmel megmarkoltam a tövénél, és bekaptam az egész makkot. Először csak játszadoztam vele, és egyre inkább azt éreztem, hogy kezdek felizgulni, benedvesedni, és kívántam az érintését, de nem akartam elrontani a megkötőzsdit, ezért nem engedtem el, hanem kikapcsoltam a melltartómat, és ledobtam a földre, majd egyik kezemmel elkezdtem simogatni magam. Már teljesen nedves voltam, úgy simogattam a csiklóm bugyin keresztül, miközben ott térdeltem a lába közt, jobb kezemben pedig a kemény farka… Muszáj volt megint megcsókolnom, ezért felálltam, úgy, hogy a szerszám épp a két mellem közt érjen hozzám. Hevesen megcsókoltam, közben a vállába karmoltam, majd a mellkasát, aztán visszatérdeltem, és egyből a számba vettem a makkot, mire kéjesen felsóhajtott, amiből arra következtettem, hogy élvezi a dolgot.

Jobb kezemmel megmarkoltam, és a kezem és a szám egyszerre kezdett el mozogni, olyan hatást keltve, mintha bennem lenne. Először csak egész lassan csináltam, majd gyorsabban, amennyire lehetett, közben hallottam sóhajait, amelyek a csúcs felé egyre erősebbek lettek, majd a csúcs előtt kezemmel picit megszorítottam, és megálltam. Így tartottam a számban, amíg éreztem, hogy picit lehiggad. Húzni akartam neki, hogy minél jobb legyen, és hogy számmal fejezhessem be, amit elkezdtem, de nem bírtam tovább, és elengedtem. Amint kioldottam a bilincseket, rögtön rám vetette magát, és a földön kötöttünk ki. Letépte rólam a bugyit, hevesen csókolt, majd a lábam közé ereszkedett, és egyszer végignyalt, amit nagyon élveztem, kis híján orgazmusom volt tőle, aztán rám feküdt, és belém hatolt. Végre magamban érezhettem, és gyorsan el is kezdtünk mozogni. Alig kellett egy-két perc, és a csúcsra ért. A csúcson felsóhajtott, aztán megálltunk, és így feküdtünk pár másodpercig, majd kivette belőlem, és megcsókolt. Hosszan, gyengéden, aztán a nyakamat és a vállamat, majd a fejét a mellemre hajtotta, és így feküdtünk, miközben én cirógattam.

Pár perccel később kimerülten aludtunk el.
Hasonló történetek
25061
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
20909
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: