Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Apummal

<!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } -->

Két hónapja a legszerencsétlenebb ember voltam a világon, árva lettem, mint a fűszál a Kiscenki kertekbe. Azok nagyon gondos emberek, soha nem gazos a kertjük.


Apum kiküldetésben dolgozott, sokáig nem láttam, eltűnt a sivatagban. Kiderült, idegenlégiósnak jelentkezett. Amikor anyám meghalt, akkor hazajött, pedig azt hittem árva vagyok, mint az ujjam.


Apum gyönyörű férfiember volt, nagy adoniszi vállakkal, erős karral. Akkora volt, mint a templomajtó Nagyteleken. Amikor megláttam majdnem rosszul lettem. Elájultam állítólag.


Egyszer elmentem fürdeni, nem vettem észre apám is bent van a fürdőbe. Én elfelejtettem mondani, 19 leszek a nyáron. Pisiltem, ekkor éreztem meg valaki néz. Apám volt, nézte hogy vizelek, meg megtörlöm után a fütyköst.


- Szép a cerkád.
- Ilyen... - Vonogattam a vállam, apám szeme le nem ment farkamról, mind csak bámult.
- A zacsid is szép. Megfoghatom?
- De apu, minek?


- Érezni akarom.


Apám már közelről bámult, mint a Mici a sarki boltban, nem e akar valaki lopni, csak a vén csaj, Mici sokkal kövérebb. Apám tengerkék szemét rám függesztette, lógott a kocsányon, borostája az arcomat súrolta. Megcsókolt, smaciztunk, mint Lillával szoktam.


- Szoptak már le idegenlégiós pozitúrába? - kérdezte apám.


- Még nem - és ránéztem a vaskos, hosszú, 24 centis farkára, mert ő is meztelen volt, akkor végzett a fürdéssel.


- Még nem.


- Na kisfiam, akkor éppen itt az ideje. Ülj le akád szélére, és fogadj szót, megtanítalak mindenre, ami a jó fiú szexhez kell. A kollégiumok azért olan népszerűek mer mindenki seggbe dugatja magát, meg szopat.


Leültem, Ferkó, meg az apám elém térdelt. A mellkasa szőrös, kb. 3 centis szőrrel, nyakába bilétája az idegen légiós. Azt ünnepélyes tekintettel leakasztotta magáról. És áhítattal csókolta meg.


- 12345 közlegény jelentkezik! - vágta hirtelen haptákba magát, de aztán visszatérdelt valahogy mégis.


- Vedd a szádba e szent vasat. - A szám közé vettem a bilétát.


- Most nyisd szét a lábod a te tábornokodnak.


Megtettem.


Apum ekkor előre dőlt, két kezét hátra tette, mintha bilincs lenne a két csuklóján.


Éreztem, hogy megnyalja majd a golyómat, ahogy a Lilla, a volt osztálytársam a kerek poppi nyalókát.


Bekapta a farkam hegyit, ügyesen, elkezdett szopni, a kezét nem használta, hátra volt téve. Nyalta a faszomat, szívta forgatta a nyelve alatt az egészet. Nagyon beizgultam, nagyon állt már ekkor a farkam.


 


Akartam nyögni, de a biléta miatt nem tudtam, kicsit fingtam helyette, apám fintorgott pedig nem volt büdös annyira.


Apám nagyon leszopott tele spricceltem a száját, csak úgy zörgött. Nyelte, mint kacsa a nokedlit. Azután a számba vettem a 23- 24 centis farkát, markoltam 10- 05 dekás heréit. Nagyon élvezte, szinte könyörgött verjem neki ki. A számba vettem, megynyálaztam, apám pihegett mint egy kismalac. Visongott amikor feldugtam a seggébe négy ujjamat, és úgy szoptam. Nagyon jó volt mindkettőnknek. Azt hiszem szeretem az apámat.

Hozzászólások
Cincincuri ·
Már megírtam az ördög cimborái c. könyvemben, hogy Belzebub testi-lelki jó barátom. :japanese_ogre:

cmjcmjcmj1988 ·
szeretem a családon belüli szexet és a homo-t is, de e kettőt egyszerre még jobban, jöhetne egy pasi, aki megdugna...
walter ·
:yum: megyek,add a cimed :P

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: