Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Apróda

Egy szál haj a mennyiből? Nézem a fényes nap ellenében. Én alul, s Ő felettem. Arcát nem látom, vakul a világ előttem. Csak egy szál a sok közül, mégis benne van mindene. Hozzá tartozik, része, eleme. Miért is tagadnám, szeretem minden porcikáját, gondolatát, mit megoszt velem. Szeretem, ahogy kényeztet, hisz tudja minden titkomat, teheti. S teszem azt én is Ővele, ahogy kéje kénye kedveli.


Mondta egy nap, nagyon kívánlak már megint, pedig két órája sincs, hogy szeretkeztünk. Hol? Mutasd angyalom, hol? Itt benn a lelkedben, s tettem kezem keblére, vagy tán lejjebb, itt a rejtett hajlatokban? S raktam tenyerem se nem durván, se finoman, arra a csodálatos dombra. Tudod te jól mindkettő, mondotta, égek benn is lenn is, csókolj, kérlek, dönts le az alomra. Nyelvem a nyelvére, ajkaim ajkakra tapadva, tenyerem tartotta orcáját vagy tán csak kísérve mozdulatát? Éreztem, pattan a gomb köldököm alatt, volt az Néki begyakorolt mozdulat. Húztam blúzát szinte vadul, mert tudtam imádja, hogy kerül nyelvem válla hajlatára, majd lejjebb a keblére, azon gyenge ív kezdetére. Szívtam a finom bőrt nyakán, míg arcát a naphoz fordította, s ujjam ott hátul a ruha alatt a kapcsot oldotta. Lágyan remegett az a két csoda, ketrecétől megszabadulva. Ujjaim begyei életre keltek, szívták be mind az élvezetet.


A hüvelyk, mint önálló, jobb és bal, lett keblei legújabb támasza, míg a többi nyolc kereste kutatta, nem elkapkodva, azt a két pontot, melyekre nyelvem is hamar rátapadhat, eljő ideje majd. Nadrágom letolva, karjait felemelve jelezte, nincs erre ideje. Hadd hulljon mind a szövet, bőrt a bőrhöz kell éreznie. Tapadtunk egymáshoz, mint kettő hópehely, ha találkozik langyos februári éjben, szemünket lehunyva vesztünk el a kéjben. Tartom ujjaim közt, mint egy szál emlék a mennyiből?
Merre jársz? Kérdem holdvilág szellemében.

Hozzászólások
További hozzászólások »
Piros Pille ·
Két dolgot nem értek. Hogy miért 3.49 pontja van ennek az írásnak, a másik pedig; hogy lehet 1 szavazat alapján 3.49?
Ria ·
Az első kérdésedre nem tudom a választ:((
De a második az úgy lehetett, hogy amikor áttették erre az új oldalra a történeteket, csak az utolsó (összesített) szavazatot írták át... ezért a "csak" 1 fő is...
Sztem.

szerenella ·
A két csoda két delfin lenne? Az "írás" többi részét sajnos nem értem. Milyen nyelven te beszélni?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: