Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Áprilisi válogatás 7.

Mellesleg ismételten eljött április elseje. Ezt a napot a kedves bolondozások, egymás megtréfálása jellemzi, amin nem illik megsértődni. Próbáljuk meg ezt a napot mi is így eltölteni, így most 40 olyan beküldött történetet olvashattok, amelyek e tréfás napra valók. Az áprilisi válogatás hetedik részét szintén teljesen vágatlanul olvashatjátok.

Jó szórakozást kívánunk!



Történet 1.
Cím: Vad kislány, avagy az alkony álomnője 1. rész

Reggel 7 óra. A nap gyönyörűen világított az égen. A fényben végigmértem a testemet. Ezen a napon vagyok 18 éves. Ez nagy áttörést jelent a számomra. A nevem Sara.Karcsú, magas lány vagyok. Tenyérnyi mellekkel, smaragd zöld szemekkel, fekete, derékig érő hajjal. Még szűz vagyok. Bizony, már maszturbáltam, többször átéltem az erotikus élet szépségeit. Még is: valamiért nem adtam oda magamat. Életem első szexuális kalandját már kifejlett nőként szeretném átélni. Lustán kikeltem az ágyamból. Lesétáltam a lépcsőn a nappaliba. A házunk a tenger mellett állt. Egy rövid hálóinget viseltem, éppen, hogy eltakarta a combomat. Amikor leértem, egy üzenetet találtam az asztalon.

"Kedves Sara!

A mi szülinapi ajándékunk ez: mi elköltöztünk, tiéd a ház. Ha pénzre van szükséged, csak hívj minket. Tudjuk,hogy szeretnél önálló életet kezdeni.

Szerető anyád, és apád"

Ledermedtem. Enyém az egész ház, és anyuék elmentek?! Hiszen ez csodálatos! Milyen jó szüleim vannak! Rögtön elmosolyodtam. Tudtam, most 5 év szabadság vár rám, mivel Hawai-n ilyenkor nem szokás suliba menni. Azt is tudtam,hogy minden évben érkeznek családok a szomszédunkba nyaralni. Mint például most is. Egy teherautó fordult be az utcára. Mögötte egy koromfekete Audi, benne egy 18-19 éves jóképű sráccal. Éppen telefonon beszélgetett, amikor meglátott az erkélyen állni. Én meg arccal elfordultam, és hirtelen elvesztettem a fejemet. Nem tudtam parancsolni magamnak, és lovaglóülésben felültem a korlátra. Mivel esténként nem szoktam bugyit venni,most leborotvált puncimat kivillantottam a fiú felé, ahogy átlendítettem a lábamat a korláton. Megfogtam az egyik tartógerendát, és különböző erotikus mozdulatokat tettem. Nem tudtam parancsolni a testemnek. Mintha belettem volna zárva egy kamrába,aminek csak két ablakán látom,mit is csinál a testem. És megtörtént,aminek nem kellett volna. Lassan elkezdtem felhúzni a hálóingemet,mire egy laza mozdulattal ledobtam magamról. A fiú kiejtette a telefont a kezéből. Ekkor már nem bírtam tovább, és hirtelen összeestem. Majd lassan négykézlábon bevonszoltam magamat a hálószobámba, és lehúztam a redőnyömet. A fiú szemében valami vágyat láttam tükröződni. És én is így voltam vele. Valahogy, amikor estefelé megkiséreltem kinézni az ablakon, ruha nélkül megláttam. Éppen kint zuhanyozott, és nem tudhatta,hogy az ablakomon keresztül rálátok a zuhanyzó fülkére. Végignéztem izmos felsőtestén, majd a férfiasságát vettem szemügyre. Hirtelen elöntött a forróság. Simogatni kezdtem magamat. Aztán lassan lehúztam a szoknyámat, majd a felsőmet, amit a nap folyamán felvettem. Az ágyra feküdtem, és belenyúltam a bugyimba. Felnyúltam a hüvelyembe, és egyre gyorsabb tempóval kényeztetni kezdtem magamat. Majd a másik kezemmel a melleimet kezdtem masszírozni. Elképzeltem, hogy az a fiú dug meg éppen. Belemarkoltam a takaróba,ahogy az ujjam egyre vadabbul járt a puncimban, ami már cuppogott a nedvességtől. Majd felsikoltottam, mert elélveztem a fantáziálás miatt. Tudtam,hogy egy este meg kell látogatnom a fiút. Találtam egy régi macskanő alakú maszkot,amit felvettem. Meztelenre vetkőztem, majd némi rúzst raktam a számra. Majd úgy meztelen, éjfélkor átmentem a fiúhoz. Az ajtó ugyan zárva volt, de a meleg miatt az ablaka nyitva volt. Benéztem, és megláttam őt ismét. Meztelen volt, a takaró félig lecsúszott róla. Sóvárogva bemásztam az ablakán, majd ismét az a valami kerített a hatalmába,mint reggel. Lassan lehúztam róla a takarót, majd megfogtam a férfiasságát. De hirtelen elengedtem, mert kezdett ébredezni. Ekkor az éjjeliszekrényéről elvettem a nyakkendőjét. Úgy ültem, hogy a haja súrolta a puncimat,amitől felsóhajtottam. Aztán a nyakkendővel gyengéden lekötöztem a szemét. Majd ismét a férfiasságához mentem. Közben már nem is bántam,hogy a testem mindent magától csinál. Hirtelen a számba vettem a faszát, amitől a puncim egyre benedvesedett. Lassan szopni kezdtem, mire a fiú felnyögött.
-Ki..Ki vagy te?-Mondta a nyögések között. Én egyre gyorsabban szoptam őt. Kéjes nyögéseket lehetett hallani. Lefogtam a kezeit, mert majdnem leszedte a nyakkendőjét. És egyre ütemesebben szoptam. Kb. 4 óráig tartott ez a finomság. Közben többször elélvezett. Én csak nyeltem az ízletes spermát. A fiú megcsak fáradtan lélegzett. Megtöröltem a számat, majd csókolgatni kezdtem a hasát. Mire sóhajtozni kezdett. Azután olyan hajnali 5 tájában abbahagytam a kényeztetést, és a fülébe suttogtam.
-Holnap este szét kell,hogy baszd a puncimat...finom vagy egyébként...-Mintha nem is én mondtam volna. Aztán kimásztam az ablakon. Hazasiettem és reggelig aludtam. Mosolyogva gondoltam arra,hogy holnap este már többet is kapok.

Folytatása következik...


Történet 2.
Cím: Fenn a tetőn


Sziasztok!
Engem Teklának hívnak és ez a történet csak kitalált, de nekem tetszik, remélem nektek is tetszeni fog...:)

---------------------------------------------------------------------------

Egy meleg nyári nap volt amikor a barátnőmet elkísértem egy mandulaműtétre a kórházba. Meg voltam rajta lepődve, mert egyáltalán nem félt... Én bizony nem engedtem volna, hogy kivegyék a mandulámat, de hátha muszáj akkor muszáj...
Már tolták is be a műtőbe mikor én kéz és lábtörést kívántam neki.
Ott ácsorogtam a műtő ajtaja előtt már vagy fél órája, amikor hirtelen kiront egy nővér a műtőből és egy orvosért kiált.
Megkérdeztem tőle hogy mi a baj, erre ő azt válaszolta, hogy komplikációk léptek fel a műtét során és hogy a barátnőm életéért küzdenek mivel a vérzés nem akar elállni. "Dehát ez egy rutin műtét vagy nem?" -kérdezem mire ő azt feleli hogy igen de most komplikációk léptek fel és hogy Anett meg is halhat.
Aztán megjelent egy orvos, és a nővérrel együtt hirtelen eltűntek.
Ott álltam földbegyökerezett lábbal a műtő előtt, és arra gondoltam mi lesz ha meghal a legjobb barátnőm. Rámjött a zokogás és elkezdtem felfelé rohanni a lépcsőn mint egy őrült.
Sírva futottam fel a lépcsőkön amíg fel nem értem a tetőre.
Ott lekuporodtam a falhoz, próbáltam nyugtatgatni magam hogy nem lesz semmi baj...
Már egy jó ideje ott ücsörögtem és magam elé bámultam, amikor észrevettem hogy valaki néz.
Egy magas, fekete hajú férfi orvosi köpenyben értetlenül bámult rám, de aztán én újra magamba süllyedtem.
Egyszer csak megszólalt, és megkérdezte mi a baj. Én nem feleltem, csak azon járt az agyam hogy nem hallhat meg a barátnőm.
Aztán egyszercsak azon kapom magam, hogy ő ott ül már mellettem. Érezni lehet a finom illatú arcszeszét, ő pedig tovább kérdezősködik hogy mi a bajom, és azt mondja hogy sokkal jobban fogom magam érezni ha elmondom neki, majd megígéri, hogy megpróbál segíteni.
Fejem vállára fektetem, és zokogva mesélem neki mi is történt.
Befejezem mondokámat, aztán kitörök hogy nem hallhat meg a legjobb barátnőm.
Egy kis ideig hagy sírni, majd két kezébe fogja arcom, mélyen a szemembe néz és azt mondja hogy nem lesz semmi baj, a barátnőm a legjobb orvosok kezében van, nem fogják hagyni hogy meghaljon. Én erre tovább zokogok, és mesélem neki hogy már 7 éve ismerem Anettet és nagyon jól megvagyunk, olyanok vagyunk mint két testvér, és hogy abba teljesen beleőrülnék, ha elveszíteném...
"Nem fogod elveszíteni" -válaszolja rá ő -hangja nyugodt és vigasztaló- majd egy finom csókot nyom számra, amitől kiráz a hideg.
Letörli könnyeimet arcomról, simogatja arcomat mire én beletúrok a hajába és vad csókolozásba kezdünk. Nyelve gyorsan forog számban és heves csatát vív saját nyelvemmel...
Csókolózás közben keze felfedezőútra indul testemen, mire én elkezdem levetni róla ruháit.
Keze már lent jár, és bugyin keresztül izgatni kezdi puncim, közben nyelve már nyakamat csikizi, ami nagyon jól esik. Az én kezem sem tétlenkedik, mert lehúzom nadrágját és kezembe veszem péniszét és húzogatni kezdem rajta a bőrt.
Nyelve most melleimet kényezteti, majd egyre lejjebb halad, lehúzza rólam bugyimat és nyelvével hatol belém, amitől kezdem elveszíteni józanságom...
Két kézzel túrok bele hajába, nyomom befelé fejét, minél mélyebbre süllyedjen nyelve puncimban.
Már az elélvezés határánál járok mikor hirtelen kihúzza nyelvét puncimból, én meg értetlenül nézek rá...
Majd gyorsan magához húz, felemel és lassan de annál élvezetesebben belém hatol. A falhoz nyom, két lábammal átkarolom derekát, mire ő két kezét a falhoz nyomva egyre mélyebbre hatol.
Ki be csusszan pénisze puncimban, majd heves csókolózás közben együtt jutunk el a csúcsok csúcsára...
Lihegve fekszünk egymás mellé és simogatjuk egymás meztelen testét, majd megint csókolozni kezdünk.
Fáradtan hajtom fejemet mellére, ő pedig simogatja hajfürtjeimet.
Aztán ránéz órájára és azt mondja hogy most mennie kell műteni...
"Találkozunk még?"- kérdezem tőle, az ő válasza pedig az hogyha szeretnék vele talizni akkor két óra múlva legyek megint itt fenn a tetőn...

Hát egyenlőre ennyi!!
Remélem tetszett nektek, és izgatottan várom észrevételeiteket a történettel kapcsolatban...
Üdv Tekla


Történet 3.
Cím: Bátyámmal és az öcsémmel

Üdv mindenkinek! Én egy igaz történetet mondanék el mindenkinek amit nem szégyenlek. Én egy 17 éves lány vagyok van egy bátyám és egy öcsém. Egy nap hárman maradtunk otthon egész nap. Tudtuk hogy mindnyájan szoktunk masztizni. Amint elmentek anyáék mindenki ment a saját szobájába. (bátyám és öcsém egy szobában laknak)
Mindenki elkezdett masztizni. Egyszer kopogást hallok a szobám ajtaján. Mondtam hogy szabad. Testvéreim jöttek be meztelenül. Megkérdezték hogy nem-e szexelhetnénk-e egyet így közösen? Elgondolkodtam és ahogy a meredő faszokat láttam begerjettem
- Miért is ne? Gyertek ide.
Letérdeltem a földre ők elém jöttek megfoktam a farkukat és azzokal oda irányítottam őket két oldalamra. Felnéztem rájuk és egy határozott mozdulattal bekeptam öcsém farkát. Nagyon tetszet neki majd a bátyámét is és igy felváltva szoptam őket. Utánna feláltam megcsókólatam a bátyám is és az öcsémet is. Majd hanyet fekütem az ágyamon Bátyám elkezdet nyalni öcsémet pdig szoptam tovább. Majd a bátyám felált és belém tolta méretes farká a puncimba. (persze kotonnal) közbentovábra is az öcsémet szoptam már kétszer elélvezet. És mindet a számba, amit le is nyeltem. Kis idő után át mentünk szenvicsbe bátyám alul öcsém felül én középpen. Bátyám popsiba öcsém punciba. Szóltam nekik amielőt el nem élveznek szóljanak és verjék a számba mindet. Így is tettek nem kellet sok. Gyors idejöttek és a számba verték. Le is nyeltem mindet ami nagyon jól eset. Utána felváltva szoptam őket tovább.
Ezen a napon még töbször is megismételtük. Volt olyan is amikor egyszerre vertem ki nekik a farkukat. Meg amikor egyszerre kaptam be azokat. Sokszor elélveztünk. Ez jó nap volt.


Történet 4.
Cím: Egy szőke csaj 3.

Szindi az órák után hazafelé indul.Andris csak néz utána,nem meri megkérdezni azt hogy hazakísérheti-e.Szindi hazafelé arra gondol,hogy miket csinált ma.Amikor hazaér,egyből a szobájába megy,de előtte persze leveszi a cipőjét.Lefekszik az ágyára,becsukja a szemét,és visszaemlékezik azokra amiket ma csinált.Keze kezd a nadrágja felé indulni,de a telefon elkezd csörögni.Siet a telefonhoz és felveszi.Egyik barátnője hívta.

-Halló.
-Szia Szindi!
-Szia!

10 perc beszélgetés után elbúcsúznak egymástól és leteszik a telefont.Szindi visszamegy a szobájába és lefekszik az ágyára,aztán visszaemlékezik arra,amit a wc-ben csinált Andrissal.Keze elindul a nadrágja fele,és végül beérkezik a bugyijába.A mutató ujja körbe-körbe jár a bugyijában,közben másik kezével a mellét simogatja.1 perc után lehúzza a nadrágját és a bugyiját, és elkezdi ujjazni magát.Először lassan csinálja,utána gyorsabban.Aztán 5 perc után befejezi,és megy tévézni.Kisidő múlva a szülei is hazaérkeznek,és anyja megkérdezi,hogy mi volt ma a suliban.Szindi erre azt mondja hogy semmi érdekes.Aztán anyja megy a konyhába uzsonnát csinálni.


Történet 5.
Cím: a kisöcsi

Sharpy egy gazdag családból való kislány! 5 éves.
Nincs testvére így szülei mident megadnak neki!
Sharpy-nak ez igazán a fogára való! Egy nap elhatározza magát hogy ő maga elmegy venni magának 1 gyönyörűséges barbie babát!
El is indul, megy-megy az utcán beér a boltba megveszi magának a legszebb és természetesen a legdrágább barbie-t! Mire hazaér anyukája és apukája már ott várják! Anyukája sír, apukája vigasztalja feleségét! Amint meglátják szülei őt anyukája átöleli apukája pedig felkíséri őt szobájába!!!!!
-Apa bocsáss meg hogy elmentem- mondta Sharpy.
-Kislányom, ha mégegyszer elmész itthonról soha többet nem kapsz semmi! Megértetted?!
-De...de...de...de
-Semmi de, anya éppen terhes és ha annyit idegeskedik elmegy a kistesód!!-nézett fenyegetően az apuká rá!
Amint eltelt az a pár hónap megszülettt a kicsi RYAN!
Sharpy nem bírt aludni napokig mert az öcsike sírt éjjelenként!
Sharpy-val nem is foglalkoztak hónapokig!
Mire a kis csöppség megtanult járni mindent szétrombolt!
Sharpy utolsó babájának letörte a jobb kezét és a jobb lábát! Sharpy amúgy se szerette azt a barbie-t mert akkor tudta meg hogy megszületik majd Ryan!
Rá 2 évre Sharpy kezdte megkedvelni Ryan-t!
Amikor viszont Ryan mindig ráfogta csínytevéset és nem is foglalkoztak első pirospontjával (mert most ment 1.-be) elege lett! Elhatározta hogy megszökik és soha-soha nem tér vissza ebbe a házba!
Még aznap éjjelre összecsomagolt és elindult!
Nem tudta merre menjen.....azt sem tudta hol van!
Betért a legközelebbi árvaházba és menedéket kért éjjszakára!
Nem aludt jól....rémálmok gyötörték!
Ryan aki vigyorog miközben szülei megbüntetik őt...:S!
Reggel lett látta a hiradóba hogy mindenhol őt keresik!
De nem foglalkozott vele..átváltott a Minimaxra a a TV irányítóval!
De ott is olyan meséket látott ahol a kisöcsi és nővéréről szól a mese! Kikapcsolta a Tv.
Megkérte a portás nénit hagy telefonáljon!
Beütötte kedvenc nénikéje telefonszámát.
-Igen ki az?
-Én vagyok az Sharpy.
-Óh Sharpy hol avgy szivecském? Láttam a híreket!
-Egy árvaházba jöttem éjjel, kérlek gyere értem!
-Rendben!
30 PERC ELTELTÉVEL!
-Szia Sharpy!
-Hello! Összeszedtem a holmim, mehetünk!
-Jó rendben csak telefonálok egyet!
Amint végzett kimentek a nagy boltíves kapun és beültek a fedetlen piros autóba!
Sharpy észrevette hogy kedvenc nagynénikéje: Clara, hazafelé viszi őt!
Így hát elkezdett hisztizni!
De Clara-t nem érdekelte. Tudta hogy Nővére boldog lesz ha hazaviszi őt!
Így is lett! Amint meglátta kislányát megígérte hogy soha de soha nem fog veszekedni vele!
Ryan odadöcögött kis lábain nővéréhez és megpuszilta!
Ettől a perctől fogva semmi gondja nem volt többé Sharpy-nak gyerekkorában!


Történet 6.
Cím: Romantikus hétvég(utólsó szenvedélyes estém) a Töri tanárral


Miota Gimnazista vagyok azota oda vagyok a töri tanáromért. Első percben beleszerettem. A haja hullámos szőke vállig érő mindig frissen mosva hátra fogva. Ő maga magas normál test alkattal. Az ajka alatt egy ki szőröcske.:)kispamacs. És a hangaj olyan,hogy az valami hihetettlen. Olyan mély és érzéki. Bármikor meghallom boldogságfog el. A mosolya tökéletes, hófehér foga szinte világit. Egyszerűen tökéletes... És ő nem olyan mint a többi tanár ,hogy nem foglalkozik velünk. Érdekli őt minden ami velünk kapcsolatos. Ha szomorúak vagyunk mindig észreveszi és probál segiteni. Köz tudott,hogy az iskolából én vagyok az egyik kedvence. Soha nem kaptam ötösnél rosszabb jegyet töriből miota ő a tanárom. Elég jó tanár-diák visszony alakult ki köztünk. Gyakran bent maradtam vele a suliba ha valamit nem értettem vagy gyakran segitettem neki dogákat javitani. AZon a bizonyos estén is ez volt. Megkért segitteke dolgozatott javitani ilyen évvégi Témazárokat. Én persze örömmel igent mondtam. Nagyban javitottam a dogákat. Közben láttam kint elkezd szakadni az eső. Pedig már Június eleje volt. Én kis szoknya, toppban. Reménykedtem elmulik az eső mire indulnom kell. Ekkor hirtelen bevillant valami bennem. De hisz péntek van ma ötkor mennek a szüleim Horvát országba. Én meg otthon hagytam a lakás kulcsom és a pénztárcám is reggel a nagy sietségben. Az órára nézzek és láttom 4.57. Azaz 3perc mulva elhagyák a lakást és akkor nem tudok bemenni. Hirtelen felugrottam nem szóltam semmit elkezdtem rohani haza felé. Nem lakok messze a sulitól de azért futva is van vagy 10perc. Csak futottam a szakadó esőben- Reménykedtem még otthon lesznek de belül tudtam,hogy nem. És így is volt. Már nem voltak otthon. Pánikba estem leültem az ajró elé és csak sirtam és sírtam a szakdó esőben. Mikor egy kocsi állt meg melletem. Kiszált belőle egy férfi és közelebb lépett. Felém tartott az esernyőt. Felnézztem és a töri tanár áltt ott.
-Vanda itt ülsz a szakadó esőbe?Mi a baj-kérdezte de én alig tudtam megszólani teljesen átfáztam csak ennyit mondtam.
-Itt hagytak.
-Gyere elmegyünk hozzánk ott megszáritkozol,iszol egy forrókakót majd kitalálunk valamit. Rendben?-Én csak bologattam.Beszáltunk a kocsiba egy bőfélórát mentünk kocsival. Nem beszéltünk. Nem tudtam megszólalni annyira fáztam és pánikba esett voltam. Aztán megérekztünk hozzá. Nagy szép lakása volt. Tudtam,hogy egyedül él a feleséfétől elvált már 3éve. A ruháim teljesen átvoltaK Ázva. Felkisért a fürdőhöz és mondta vegyek egy forrófürdött nehogy beteg legyek.És felajánlotta,hogy ő addig csinál egy forró kakaót. Bele egyesztem.
Mivel a ruháim teljesen vízesek voltak ezért azt nem vehettem vissza. Fogtam és magam körré tekertem egy törölközött és úgy mentem ki.
-Tanár úr!Köszönök önnek mindent.
-Ajj Vandácska.Kérlek iskolán kívül tegezz nyugodtan.Jó?
-Igen.-pirultam el
-Nah tessék itt a kakaó idd meg.
Ahogy nyultam érte hirtelen leesett a törülközző.Mindketten egyszere hajoltunk le érte. Majd felnézztünk. Ő nem nyújtotta vissza türölközött én meg nem nyúltam érte. Csak állt és nézzet. Majd felnézzett a szemembe és ezt mondta:
-Gyönyörű vagy, szebb mint ahogy álmodoztam rolad.Olyan réggota váhyok már rád.
-Én is rád.Mindig rolad álmodoztam.
Közelebb léptünk egymáshoz és gyengéden megcsókolt. Finoman egymáshoz ért az ajkunk. Majd szenvedélyes csókba tört átt. Nagyon élveztem. Közben a kezem magamtól mozdult fogtam kigomboltam az ingjét. Levettem róla és simogattni kezdtem a melkasát. Olyan szexi volt. Csókolztunk ő gyengéden játszadozni kezdett a melleimmel. Majd ovatosan simogatta. Én közben kikapcsoltam a nadrágját és a cipzárt lehuztam. Elkezdtem csókolni a mellkasát és széplassan mentem le. Majd lehuzztam a naciját és az alsónaciját. A pénisze már merevedet elég erőteljesen már az előcseppek megjelentek rata. Óvatosan hozzá értem már attól halk hangokat hallatott. Elöször egy puszit nyomtam csak a péniszére. Majd ovatosan a számba vettem és ajkaimmal játszadosztam a péniszével. Kezeimmel a heréjét simiztem. közben kibe mozgással szoptam. Egyre hagosabban nyögött fel. Lehetett hallani,hogy nagyon élvezi. Egyre mélyebben lélegzett, hangosan szuszogot. Majd ezt kérdezte:
-Lassan elélvezek.
-Nem baj. A számba élvez.
Mivel én még soha nem csináltam iet soha nem voltam még fiúval kiváncsi voltam milyen. Hátra vetette a fejét és nagyokat suhajtott. Majd éreztem,hogy belelővel a számba. Nagyon tetszett neki és nekem is ez az egész. Miután elélvezett még picit a számba hagytam a péniszét és kényesztettem. Majd utána felálltam. Ő gyengén megcsókolta a homlokom.
- Vanda csodás vagy. Tuti sok pasival volt már dolgod.
-Hát nem igazán. Te vagy az első. Nem voltam még együtt férfival.
-Huuu.Pedig nagyon csodás vagy. De ha akkarod most én jövök.
-rendben.
Ezzel kézzen fogot és az ágyra fektetett. Puszilgatta a testem. A melleimet csókolgatta,nyaldosta. A pocimat puszilta a lábamat. Majd a puncim felé indult elöször csak puszilgatta. Majd ovatosan megnyalta a csikólm. Majd kisköröket kezdett irni a nyelvével. Én valami csodásat éreztem olyat amit még soha melegség töltöttel és ahogy elöbb ő sohajtozott mosz úgy én. Őcsak körzött a csiklóm körül majd a nyelvével dugni kezdte a puncim. Be-ki mozdolattal fionoman ,ovatosan. Én nagyon élveztem.
-Ahhh.Olyan csodás..ahhh.-és ehhez hasonló dolgok hagyták el ajkam. Majd nyelvével megint vissza tért a csiklómhoz. És most miközben a csikómmal játszott a nyelvével az egyik újját finoman belém tolta. Óvatosan kibe húzta. Éreztem,hogy nem kell sok és énis elélvezzek. Hangos sikoly és remegni kezdtem. Ezzel élveztem el. Miután elélveztem ő mellém feküdt. Percekig nem szóltunk csak feküdtünk. Majd ezt mondta.
-Én nagyon kivánlak. Te egy tökéletes nő vagy. Sok pasi álma. Szeretnék szeretkezni veled de csak akkor ha te is.-Lenézztem és láttam a pénisze megint megvan merevedve.Éreztem én nedves vagyok. Bolintottam. És felhuztam a térdem és szét terpesztettem.Ő oda térdelt és ovatosan belém tolta a farkát. Nagyon sóhajtottam amikor belémnyomta. Nem azért mert fájt volna hanem meret nagyon élveztem. Majd kihuzta megint be és megint ki. Közben a mellemet simizte. Elöször csak lassan ismételte a ki-be mozást. Majd begyorsult és la lessult. Szenvedélyesn és vadul szeretkeztünk. Majdnem mikor már eléveztem szólt,hogy neki nem kell már sok. Akkor mondtam nekem se. És hangosan felnyögtünk.
-Ahhhhhhhhhhh-hangzott mindkettőnk szájából. Egyszere élveztünk el. Szeretkezés után megkérdezte lenne-e kedvem vel tölteni a hétvégét. Én boldogan belementem. Utána hétvégén még sokszor egymásáéi lettünk. Majd vasárnap este megkérdeztem mielött indultunk volna ,hogy haza vigyen.
-Most mi legyen velünk?
-Vanda mi nem lehetünk együtt hiszen te még csak 17 vagy én meg már 30. De ez mégcsak a kisebb gond. Én elmegyek az iskolából, sőt az országból is. Holnap indul a gépem Angilába. Eddig azért nem mondtam mert ezt a szép hétvégt nem akkartam elreontani. Sajnálom.
Én nem szóltam csak elindultam akocsi felé éreztem,hogy könnyek hagyák el az arcom. A kocsiba még beszélt hozzám- Hogy azért volt minden böröndbe és,hogy nem érti,hogyhogy nem tünt fel nekem. Meghogy szeret de sajnos most már muszály mennie. És, hogy erről a hétvégéről senkinek ne beszéljek. Mert nem akkarja,hogy hire menjen mert nagy munka várrá Angliába egy új élet. De én nem szóltam úgyanúgy sirtam mint amikor mentünk hozzá. Majd megállt a házunknál. És mondta:
-Vanduskám vigyázz magadra. Egyszer tuti találsz egy pasit aki jobb nálam és boldog leszel vele. Légy jó.
De még most se szóltam nem tudtam mit mondani. Csak fogtam magam és kiszáltam. Tudtam soha többé nem fogom látni. És úgy is lett azota. Eltelt 5év. És hírét se hallotam. Gyakran gondolok arra csodás hétvégre amit sohanem bántam meg. És tudom nekem ő volt az igazi.


Történet 7.
Cím: Segítsetek

sziasztok!
Rékának hívnak, és egy 18 éves csaj vagyok. A legjobb barátnőmet Csillának hívják, és ő most lesz 20 éves. Már egy ideje úgy érzem vonzódom iránta, eljátszok a gondolattal, hogy kipróbálnám egy csajjal. De csak vele, senki mással. Ő nem tud erről, és nem is merem ezt elmondani neki, félek, hogy megromlana a barátságunk. Szerintem neki nincsenek ilyen érzései irántam, most lesz három éve, hogy együtt van a barátjával, és jól megvannak. Szóval nem tudom mi tévő legyek, de néha már úgy érzem, amikor Csillával vagyok, hogy már nem bírom, legszivesebben lesmárólnám, de nem merem. Egyszer már csókolóztunk, de az csak a pia miatt volt, és egy másik barátnőnk vetette fel az ötletet. Nagyon sokat gondolkodtam, hogy esetleg finoman, hogy deríthetném ki, hogy neki vannak-e ilyesfajta gondolatai velem kapcsolatban, de elég félénk vagyok ilyen téren, szóval semmi ötletem nincs. Ha valaki esetleg tudna nekem ebben segíteni, azt megköszönném!


Történet 8.
Cím: A Múlt

Amy mikor 7.es lett hirtelen megváltozott az élete....
Aurélt meglátta majd egyből beleszeretett csak nem tudta megközeliteni sehogy sem...Majd egy kis idöre rá összejött Aurél legjobb barátjával csak h jobban a közelébe férhesen kis lovagjához.Kínozta a tudat a lányt h nem azzal van akit szíve nagyon kíván!2Hétre rá már a srác is érezte a hibát h talán a lány nem is öt szereti igazán hanem a legjobb barátját.Majd egyszer egy májusi estén ül a kádba és látja h Aurél hívja egyfolytába!Majd lassan felveszi a telefont és beleszól...
Akkor még nem sejtete h egy nagy kibaszás lesz a vége..Aurél eljátszotta h csak Amy kell neki majd kiderült h csak azért h megtudja a legjobb barátja h szereti-e valójában...Kiugrott a szög a zsákból és hirtelen megomlott a világ.Elveszítet mindent hisz dobta a srác és Aurél is jót nevetet mert érezte h Amynek ez nagyon fáj.. Majd jött 2,5év amíg húzták egymás fejét!Amy nagyon megszerette.... De Aurél csak játszot és szopata a fejét mert tudta h Amy az életét is odaadná egyetlen csókért!Majd nagyon kikészült a lány és felvágott erekkel az ágyban találták...Nem értete h mit tet az ellen h azal lehesen boldog akivel nagyon szeretne.Nem értete h Aurél mért játszik vele miért jó h kinozza a végtelenbe.Szerencsére Amynek jo barátai voltak akik mindig kihuzták a nehéz pillanatokba...Nagyon szeretne egyszer boldog lenni de a szívében mindig fog egy tüske élni!!!!Ami megalapozza a jövöét........


Történet 9.
Cím: Csak mert már kivan a tornacipőm...

Az úgy volt, hogy péntek reggel mentem az iskolába, biciklivel, ahogy mindig is szoktam, kivéve ha esik az eső, mert nincsen sárvédőm. Imádok biciklizni, mindig elélvezek tekerés közben, olyankor hangosan sikítozok, és ha lenne faszom, nyilvánosan verném a mellettem haladó autósokra. De hát nincsen. Szóval nedves muffal leszálltam a keróról, és rágyújtottam. A cigi is jó, mert bár kicsi, de viszonylag merev és akkor áll fel, amikor csak akarom. Szóval épp bagóztam, amikor jött az egyik osztálytársam. Baromi jól néz ki a srác, hülye diszkós, de aranyos kis zselézett haja van, szép vékony, magas (engem kompenzál), és nekem se szó se beszéd felálltak rá a melleim. Persze észrevette, megkérdezte hogy hogy vagyok, mire én mondtam, hogy voltam már jobban is. Akkor kitalálta, hogy majd ő tesz a kedvemre. Előkapta trapézfarmere mögül a tök átlagos 24 centis, persze frissen borotvált, égnek álló farkát, és ott a kapuban úgy megdugott, hogy kettéálltak a füleim. Persze éppen akkor senki nem jött ki vagy ment be. Na, órára már vigyorogva mentünk be mind a ketten, és mivel mellettem ült, míg a tisztelt tanárúr írogatta a képleteit a táblára, addig osztálytársam megujjazott, kinyalt, én is részesítettem orális örömökben, majd a pad alatt dugtunk még egy hatalmasat. Természetesen senki nem figyelt fel kéjes sikolyainkra, és az sem tűnt fel senkinek, hogy az előttünk ülő két csaj hátát telelőtte gecivel. Naná hogy a pad alól, nekem csak übermájer osztálytársaim vannak. Óra után aztán odajött a tanárúr, hogy vágom-e a tantárgy mibenlétét. Rávágtam, hogy még szép. Erre rálökött a tanári asztalra, letépte rólam a nadrágot majd a bugyit, és nyelvét mélyen az agyonnedvesedett pinámba dugta. Lábaimmal kalimpáltam, néha pofán is rúgtam véletlenül csórikámat (bakancs árt a fogaknak, még acélbetét nélkül is), de élvezte a kis perverz, hát úgy nyomta nekem a nyolcasokat, hogy megrepedtek az ablaküvegek a visításomtól. Aztán én szoptam le őt, nyelvemmel óvatosan körözve a makkján, mondanom sem kell, hogy alig 19 centis pénisze röhelyesnek tűnt osztálytársamé után (pedig a 24 centi is szégyenletesen tré), de megtettem neki, közben téptem a seggén a szőrt, ő a hajam húzta, eszméletlen élmény volt. Amikor elélvezett, úgy lőtte a spermát a táblára, hogy az is leszakadt. De hát becsengettek, nekem mennem kellett tesiórára. Még jó hogy egy frissen diplomázott fiatal srác tartotta, aki kizavarta a jónépet egy laza 12 perces futkározásra. Nekem megengedte hogy bent maradjak, na persze nem ingyen. Amint az utolsó kis nyálgép is kiment, rámparancsolt, hogy feküdjek fel az egyik alacsony szekrényre. Megtettem. Ő letolta a nadrágját. A kukaca elég gyér volt (21 centi, na jó, legyünk engedékenyek, 21 és fél), viszont az osztály 18 csaja simán elbújhatott volna hatalmas heréi mögött. Csiklandozni kezdtem a golyóit, és csókoltam kockás hasát, nyalogattam a köldökét, de nem volt kegyelem, szétrántotta lábaimat, és úgy nyomta belém a szerszámát, mint egy vadállat. Bár én úgy éreztem, mintha a reggel elszívott cigit ráncigálná bennem valami 13 éves kis taknyos. Na de lányok most őszintén... nem vicces, ilyen kis fasszal nekiállni kúrni egy 18 éves csajt? Na mindegy, hagytam magam, kellett a jó jegy, mert én a bringázáson kívül nem nagyon csinálok mást. Itt viszont megkaptam a lehetőséget, hogy felülések helyett lefekvéseket végezzek. Na lényeg a lényeg, mielőtt még elélvezett volna, fürgén leugrottam a szekrényről, és a gerendára könyökölve felkínáltam neki ánuszlyukamat is. Ő esküdött rá, hogy szarrá kefélt, én meg arra, hogy mocskosul jól tudom színlelni az orgazmust. Letelt a tizenkét perec, és lassan elkezdtek befelé jönni a dlágaszágaim. Mi viszont belemerültünk az anális szex örömeibe, és csak arra figyeltünk fel, hogy a koszos parkettán körülöttünk mindenki baszik. Egyik srác a gyűrűn lógott, és az egyik szőkeség cumizta, más a bukfencszőnyegen nyalatta vagy toszatta magát, tehát mindenkinek megvolt a maga párja, kinek fiú kinek lány, mert hát egyszer mindent ki kell próbálni, csak szegény Annamária maradt egyedül, mert borzalmasan csúf volt szerencsétlen. De nem tétlenkedett, magához nyúlt, dús bundája közül valahogyan sikerült kitapogatnia óriási vörös csiklóját, és benyálazott ujjakkal addig izgatta, míg el nem ment (olyan hangot hallatott, mint a bagzó macskák). A látvány még jobban felizgatott mindenkit, és így a kis tanáruracska addig nyomta a seggembe a farkát, míg rájöttem, hogy ha kicsit hátranyújtom a nyelvem a torkom felé, simán körbe tudom nyalni a makkját (lehet hogy több volt, mint 21 és fél centi, csak szemüveget kéne viselnem?). De hát tesióráról is kicsöngettek. Annamari szemét volt, mert mivel őt senki nem akarta megszexuálni, szólt az igazgatónőnek. Persze nekem kellett tartanom a hátam megint, mert hát mégiscsak én kezdtem... de nem volt semmi gáz, azt mondta, hogy ha úgy nyalom ki, hogy közben a jobb öklöm a pinájában van, akkor gond nélkül megúszom. Volt már nála némi priuszom, így muszáj volt megtennem. A fene sem gondolta volna hogy az öregasszony így ki van tágulva! Simán befért volna neki a másik kezem is, és még meg is tudtam volna tapsolni magam. Kissé szottyadt volt ugyan, de hát széllel szembe mégse jó hugyozni... megérte. Jó volt látni, ahogy elélvezett, így utána kimentem a mosdóba, és a szappannal maszturbáltam egy óriásit. A szex lefárasztott, és haza kellett mennem (nem baj, ugyebár a bicikli...). Otthon kiderült, hogy 23 éves unokatesóm ellátogatott hozzánk, mert kidobta a barátnője. Anyámék épp az ország másik felében voltak, asszem a Nyírségben. Szegény srác eléggé el volt kámpicsorodva, hát nehogymá’ hagyjam... meg kellett vígasztalnom. Ott ahogy voltam az előszobában egy bicskával levágta a nadrágomat és a bugyimat, majd magáévá tett, gyengéden és finoman, közben a füleimet csókolgatta és a nevemet suttogta. Később jöttem rá, hogy nem engem hívnak Gabinak, hanem a volt nőjét. A halálos az volt, hogy az épp hazatérő 13 éves húgomat is ez a látvány fogadta. Nem volt gond, unokatesóm végzett velem, és őt is pontosan ugyanígy megrakta, csókról csókra. Fejemet csóváltam, hiszen tesómat sem Gabinak hívják, a srác meg már valósággal ordított. Erre az egész lépcsőházból összegyűltek a szomszédok... így éltem meg életem legnagyobb gruppenjét. Este még a zuhany alatt magamhoz nyúltam kissé (be is baszna, ha ennyi szexnek nevezett amatőr próbálkozás után nem elégülnék ki), kissé nagyon... aztán még elalvás előtt a takaró alatt is... álmomban alig harminc centis dákók kergettek, mind az én lyukaimat akarták... de hát könyörgöm, mi vagyok én, óvodás, hogy beérjem ennyivel? Inkább aludtam tovább.

Remélem érthető voltam. Üdv a fityma (illetőleg szeméremajak) lötyögtető fantáziátlan kiskamaszoknak!


Történet 10.
Cím: nemrég

Két történetet írnák le,ami a legútóbbi hétvégén esett meg.
Szóval magamról annyit,hogy 30 éves vagyok van egy BMW-m saját lakás stb.
Lementem a kedvenc helyemre pénteken,csakúgy.
A púltnál magányosan iszogatott egy aránylag jó csajszi.
Nem sokat kellett vele beszélgetni,hogy rájöjjek ő csak sex partnert keres itt.Régebbről már ismertem egy kicsit ,azthiszem az egészségügyben dolgozik.
Hamar a tudumásomra hozta 3 tekila elfogyasztása útan,hy indulhatnánk már hozzá.Már a kocsiban előkereste a szerszámomat és orálisan ki is elégitett a klub előtti parkolóban.Aztmonta,hogy ma sokszor el akar menni mert nagyon fel van izgúlva.Amint beértünk a házukba rögtön letépett rólam minden ruhát és már a konyha asztalon találtam magam meztelenül ezzel a szőke ciklonnal.Végig dugtuk a konyhát,a nappalit és végül a szobályában sikerült befejezni a történetet.Hát legalább hatszor ment el a bejárati ajtótól az ágyig.
Megegyeztönk ha felébredünk ,akkor folytatjuk.De ő korán kelmert ügyeltes a kórházban.Reggel még hallottam,hogy elindul zuhanyozni.Mire észheztértem nem tudom mennyi idő telhetett el.Csak a az ágyon fekve a fürdőszobába belehetett látni.Egy gyönyörű testű nőt láttam amint testápolóval kenegeti magát főleg ahogy elkalandoznak az újjak a puncija környékén.Nekem sem kellett több már álló farokkal bújtam mögé és vágtam be tövig neki egy modulattal.Egy két másodpercig ellenkezett de leszoritottam a fejét a csphoz és vadul dugni kezdtem.
Mikor megfordítottam ,akkor láttam hogy ő nem is az esti partnerem, hanem az annya.Ki is húztam belőle a fargam a meglepetéstől.Erre ő magához húzott és utasított,hogy amit elkezdtem azt fejezzem is be.Óriásit dugtunk a kád szélén.A végén elmondta,hogy a lányával váltották egymást a korházban és tudta,hogy ott vagyok.Benézett a szobába és ott látott meszelenül ezéert is kezdett el maszturbálni a fürdőben.Én erre ébredhettem fel.Oriási volt az élmény és a végén megbeszéltük,hogy holnap is találkozom a lányával, akkor talán el is játszadozhatnánk hármasban.Hát ilyen emlékekkel vártam a vasárnap estét a kedvenc klubbomban.De ök nem jöttek el.Nagy bánatomban üsörögtm a pultnál amikor oda jött egy régi-régi barátmőm.Elkezdtünk beszélgtni és hamar kiderült miért is vagyok éppen ott.Tett egy bátor kijelentést ,hogy akár őt is megdughatom este,de ha nem gond akkor tartogat egy kis meglepit is.Beleegyeztem és már mentünk is hozzájuk.Szép csendben mentünk be hozzályuk,nehogy feébresszünk valakit.Aztán már a szobában úgy neki estünk egymásnak,hyogy bárki megirigyelhette volna.Már közelettünk a csúcs felé mindketten mikor leugrott a farkamról el eltünt az ajtóban.Előjött fél perc múlva ,de nem egyedűl.Megkért,hogy ha lehet vegyem el a huga szüzességét, mert mostamábanvolt 1-2 plasztikai mütétje és soha sem volt még barátja.Hát nem kellett sokat győzködni és pillanok alatt már lovagolt is rajtam.Anővére pedig ráült a számra és az ujjaival izgatta a hugát amig rajtam lovagolt.Óriásit élveztünk mind a hárman egyszerre.Útána helysere volt és a hugát nyaltam ki teljesen.Aztán reggel megbeszéltük,hogy akár holnap is találkozhatnánk,de ez már másik történet


Történet 11.
Cím: Az unokahug

Két éve nyáron,kora délután egyedül otthon ültem gondoltam miért ne nézzek meg egy pornófilmet uygse csinálok semmit és kiverem.Egy nagyon jo Maya Gold filmet néztem és közebn vertem afarkam mikor nyilik a szobaajtóm és az unokahugom volt.Nagyot nézett hoyg mit csinálok,én gyorsan elakartam rakni a merev farkam, de azt mondta csináljam nyugodtan ,és hadd nézze végig h csinálom mert külömben elárol minden barátomnak h mit csinálok.Ezzel könynen rá is vett h befejzzem miközben ő az áygnon fekve nézia filmet és engem.Mikor én én elélveztem és épp a papaizsepivel törlöm le a farkam, ő magához nyult és simogatni kezdte magát már nagyon benne volt(csak egy szoknya és egy topp volt rajta)látoma ahogy a mlbimbói éphoghy átnem döfik toppját.Mondtam neki h mostmár én is szretmném őt látni ahoyg csinálja. Nem volt ellen levetkőzött éns magához nyult,simogatni kezdte amelelit és egyre lejjeb haladt és a mikor a mufjához ér én megint kanos lettem.Mondtam neki csinálja nyugodtan pár pillanat és jövök,átmnetem anyumék hálójába és a szekrényükben kutattam mert, már régebben találtam náluk segédeszközöket.Gondoltam átviszek néhányat a szobámbaés odaadom h azzal játszadozzon.Mikor meglátta naygon örülz neki ás játszadozni kezdett, én beültema fotelba és ujra verni kezdtem, de ő már mást is akart.én már em voltam ellenne semminek ugyhogy elém térdelt és verni majd szopni kezdte a farkam.mikor már majdnem elélveztem szolt h pihenjek és keres egy gumit.Talált is és a legnagyob örömömre felhuzta majd lassan beleült és mozogni kezdett rajta pár perc után én egy hatalmasat élveztem, de ő még játszadozni akr uyghogy átmnetünk a másik szobába és kiprobálta anyámék összes segédeszközét és egy hatalmassat élvetzett ő is. Mindektten elmentünk zuhanyzni és ott még egy kis simi és felöltözöztt és haza ment .Azota ez adolog a mi kettőnk titka.


Történet 12.
Cím: Mese Annáról és egy hercegről - Avagy: egy történet a hétköznapokból

Egyszer volt hol nem volt, volt egyszer egy gyönyörű kislány.
Ezt a lányt a barátai (mert ugye vannak barátai) úgy hívták, hogy Anna.
Egy napon, mint minden rendes gyerek Anna iskolába ment.
Az iskolában Anna találkozott egy lovaggal.
Bár, nem is volt ő lovag, mert nem volt király, aki azzá üsse.
A herceget (mert ugye herceg volt) nem tudni, hogy hogyan hívták.
Ez a herceg nagyon sokat tudott beszélgetni Annával és eléggé érdekes és szép dolgokról (politika szóba sem esett).
A herceg nagyon sok viccet tudott és Annának mindegyik tetszett a (politikusos-viccek főleg).
Ám amikor már haza kellett mennie a hercegnek, búcsúzóul adott Annának egy gyűrűt.
- Ez nem akármilyen gyűrű, – mondta a herceg – ez egy olyan gyűrű, amin keresztül mi érezhetjük egymás érzéseit, mert nekem is van egy ugyanilyenem.
A herceg megmutatta a saját gyűrűjét is, ami tényleg ugyanolyan volt, mint amilyet Anna kapott.
Ezután a herceg hosszas búcsúzkodás után haza ment.
Teltek múltak a hetek, hónapok, de Anna nem találkozott a herceggel.
Egy novemberi délután Anna éppen hazafelé tartott, amikor váratlanul egy cica tűnt fel előtte, szinte a semmiből.
Anna természetesen nem ijedt meg a cicától, mert az volt a kedvenc állatkája.
A cica elmondta (mivel minden cica tud beszélni), hogy a hercege beteg és ezért nem tud eljönni Annához.
Miután ezt elmondta a cica, azonnal semmivé lett, mialatt Anna egy pillanatra felnézett az égre.
Anna ezután a gyűrűjére pillantott és érezte, hogy el kezd fájni a torka.
Anna ebből azonnal rájött, hogy az ő hercegének a torka fáj.
Miután levette a szemét a gyűrűről, Annának azonnal elmúlt a torokfájós érzése.
Anna elrohant az édesapjához, hogy megkérdezze nem tudja-e véletlenül, hogy hol lakik az a herceg, akivel az iskolában összeismerkedett.
Anna apja sajnos nem tudta a lánya kérdésére a választ.
Anna ezután az édesanyjától is megkérdezte, de ő sem tudta a sajnos a választ.
Anna ezután nem tudott mást tenni, (mert unatkozott,) minthogy felhívja a barátját, Pistát.
Anna egyből a tárgyra tért.
Telefonálás közben Anna húga meghallotta, hogy nővére telefonál.
Majd mikor Anna megkérdezte a húgát is, hogy nem tudja-e esetleg hol lakik a herceg, nemleges választ kapott.
Ezt meghallotta Pista és elmondta Annának, hogy ő tudja, hogy hol lakik a herceg.
Anna nagyon megörült, és megkérte Pistát, hogy azonnal árulja el, hogy hol lakik az ő hercege.
Pista azonnal el is mondta.
Anna nagyon megörült a hírnek, és a gyűrűjére pillantott.
Azon már sehogy sem lehetett érezni a betegséget, hanem lángoló szeretetet érzett Anna saját magán, ami azt jelenti, hogy a herceg meggyógyult és őrülten fellángolt a szerelme Annáért.
Anna elindult felkeresni a herceget.
Ment-ment, mendegélt, amikor egy nagy erdő mellett járt Anna, váratlanul előbukkant vagy egy tucat bandita, és elvitték, Annát a rejtekhelyükre.
Eközben a herceg különleges Halls és Sebtofort nevezetű gyógyszerekkel meggyógyult.
A herceg nagyon sokszor nézte a gyűrűjét.
Miután a herceg meggyógyult, első dolga volt felkeresni Annát.
Felpattant a lovára és elindult.
Miután elindult, találkozott a cicával, aki elmondta neki, hogy beszélt Annával, és hogy elmondta neki, hogy beteg a herceg.
A cica azt is mondta, hogy látta amint Anna elindult felkeresni a herceget.
A herceg rápillantott a gyűrűjére, de nem érzett semmit.
A herceg ettől nagyon megijedt, mivel tudta, hogy akkor nagy bajban van Anna.
A cicával folytatva az útját, este egy nagy sötét erdő mellé értek.
A herceg a cicával és a lovával letelepedett az erdő mellett, majd elaludtak mindannyian.
Ám egyszer csak az éjszaka közepén a herceg egy lágy ének hangjára felébredt.
A hang azt súgta neki, hogy kövesse.
Megfordult a herceg fejében, hogy felkeltse a cicát, de úgy érezte, hogy a cica nem hallaná az éneket.
Az erdő felé fordult, ahol valahol mélyen az erdő belsejében egy kicsinyke fényt látott meg.
A herceg sejtette, hogy onnan jön a hang, ezért elindult befelé az erdőbe.
Ment, ment és nemsokára meglátta a szerelmét.
Vagyishogy azt hitte, hogy ő az, de kissé áttetsző volt.
– Szervusz herceg, – köszönt a, valami, ami Annának látszódott – Én vagyok a te kedveskéd szelleme.
A herceg nagyon megijedt:
– NEM! AZ NEM LEHET! UGYE NEM?! – Ordította a herceg.
– De sajnos igen. – mondta immár teljesen elkeseredett hangon a szellem – Úgy van, ahogy gondolod. De, nyugodj, meg még semmi sincs veszve. Van egy dolog, amivel vissza lehet fordítani a dolgot, ez pedig a . . .
– MI AZ? MONDD MEG, KÉRLEK!
A szellem elkezdett halványodni, majd teljesen eltűnt, a hangjával együtt.
Vagyis majdnem teljesen, a földön ott maradt a szellem kezéről a gyűrű, amit a herceg még Annának adott.
A herceg elhatározta, hogy akármi is történt Annával ő bármiáron megkeresi őt.
Mivel nagyon sötét volt, ezért a herceg Anna gyűrűjét használta fényforrásnak (ami ugyebár még most is fénylett, mikor már nem volt Anna kezén), hogy folytathassa az útját.
Ám nem tudta, hogy mégis merre menjen.
Ránézett a saját gyűrűjére, ami azt súgta neki, hogy folytassa az útját egyenesen előre.
A herceg el is indult a gyűrű fényével a kezén.
Egy kis idő után meglátott valami kicsi és gyenge fényt az erdő túloldalán.
A herceg (mivel azt hitte, hogy a szellem az) elkezdett veszettül rohanni.
Úgy futott, mint még soha.
Ám egy tízpercnyi futás után észrevette, hogy egy ócska és nagy házból jön a fény.
Odabentről hangos röhögések, és irtózatosan szörnyű ének szűrődött ki.
A ház fából volt összerakosgatva, és ránézésre elég nagy volt akár egy tucat embernek is.
A herceg közel lopódzkodott a házhoz, és amikor bekukucskált az egyik ablakon akkor vagy egy tucat részeg banditát látott meg rengeteg pirotechnikai felszerelés között.
A herceg már nyúlt a kardjának a hüvelyéhez (mert ugye minden hercegnek van kardja), de közben akaratlanul is rápillantott a gyűrűjére, ami azt mondta, hogy ne tegye.
A herceg visszahúzta a kezét, majd elkezdte körbejárni a házat.
Az egyik ablakon benézve meglátta Annát.
Anna teste felett ott lebegett a szelleme.
A szellem egyfolytában csak Anna testét figyelte.
A herceg elővette a kardját, majd nagy precizitással körbevágta az ablak üvegét (ez nagyon nehéz volt, mert szörnyen összevissza volt beragasztgatva az üveg a "keretbe").
Ezután leemelte az üveget, majd bemászott az ablakon.
A szellem még akkor sem figyelt fel, mikor a herceg már érintésnyire volt tőle.
Ám amikor a herceg szólni próbált a szellem eltűnt.
A herceg meglepődött, majd szép lassan Anna fölé hajolt.
A herceg észrevette, hogy Anna nagyon rossz állapotban van.
Gyanította, hogy ha nem segít rajta, akkor itt fog meghalni az, aki a legkedvesebb az ő számára.
A herceg nem tudta mit tegyen, de alig telt bele egy pillanatba és eszébe jutott, hogy mit mondott a tündér:
,, Van egy dolog, amivel vissza lehet fordítani a dolgot, ez pedig a . . . ,,
„ Talán a csók ez a dolog ” – gondolta a herceg, majd közelebb hajolt Annához, és szájon csókolta őt.
Hosszan csókolta, míg végül a nyakán érezte Anna karolását.
– Köszönöm neked, én hős hercegem – mondta Anna, az ajkuk érintkezése után.
– Azt hiszem, ezt elhagytad – mondta a herceg, majd odaadta Annának a gyűrűjét.
Anna ezután még egyszer megcsókolta a herceget.
Az újabb csók után a herceg mondta Annának, hogy másszon ki az ablakon, mert neki még van valami tennivalója.
Anna kimászott, majd a herceg az egyik már meggyújtott fáklyát, ami az Annát fogva tartó szobában volt, letette a padlóra (ami fából volt).
Ezután kimászott a herceg is és messze-messze futott Annával az erdőn túl a herceg lovához és a cicához.
Onnan nézték a tűzijátékot kettesben.
Azaz hármasban, ja nem négyesben, mert a nagy zajra felébredt a ló is és a cica is.
Összeházasodtak, a herceg átvette az ország vezetését Annával és boldogan élnek, amíg meg nem halnak, vagy fel nem találják az örök élet szérumát, vagy valami hasonlót.
Itt a vége, örülj neki, kérlek.


Történet 13.
Cím: Érdekes fájdalmak

Nos,talán érdekesen fog kezdődni ez a kis történet,mindenesetre mindennapi -főleg gyerekeknél jelentkező- problémák vannak benne.Igen,én is egy gyerek vagyok.Velem is ugyanazok megtörténnek,mint minden másik gyerekkel.
Belevágva a történet közepébe: van egy lány,általános iskolás,Zsófi.Vannak az osztálytársai.Ezek az osztálytársak kedvesek vele,végülis semmiféle veszekedés nincsen.Inkább csak fájdalmak,amiket hall.Zavarja,hogy bár szép lány,mégis mindenki a barátnőjét magasztalja a magasba.Hogy miért?Mert neki jó a segge,a melle,és vékony.De az arca...csúnya,kifejezetten csúnya.Erika erősen szeplős lány,és szemüveges.Zsófi se nem szeplős,se nem szemüveges,szép az arca.Mégis,ezt a fiúk az osztályából -akik szexuálisan maximálisan érettnek tartják magukat-nem értékelik.Sajnos nem tud mit tenni...de a fájdalom,amikor hasonlítgatják barátnőjéhez,akármennyire is tesz ellene,őrülten fájó.Ugyan,mondja meg nekem valaki,ki örült egyszer is annak,hogy ha hasonlítgatták?SENKI!Zsófi sokszor sírt emiatt.Tán gyerekes,mégis: a felnőtteknél is javarészt így van,csak ők nem sírnak.Ennek a lánynak egy hete borzalmasan telik: hétfőn azt mondják,milyen rossz a segge,az Erikának jobb,kedden a mellüket hasonlítgatják,szerdán a vékonyságukat(mellesleg Zsófi nem kövér,kövér és vékony között áll),csütörtökön a nemi szervüket próbálják elképzelni,pénteken pedig a legfájóbb: maga Erika kezdi el "fikázni"(csakhogy köznapi szóval éljek)Zsófi testi adottságait.A lány mégis tűr.Szerencsére az osztályában szeretik,a lányok jófejnek és kedvesnek tartják,a fiúk se bunkóznak vele,a fentieken kívül.Talán meglepő,milyen kis seb is tud fájdalmat okozni egy gyereknek,de ahogy említettem,egy felnőttnek is.Hiába mondja mindenki: Ne foglalkozz velük,nem tudják mit mondanak,nincs igazuk-egy lány büszkeségét mégis erősen SÉRTI , hogy ha hasonlítgatják valakihez.El lehet mondani a véleményüket a fiúknak,ki mondta hogy nem?"Jól nézel ki Erika." Ezzel senkit sem bántanának meg,és talán még a másik félnek is jól esik,hogy a barátnőjét dícsérik.Hasonlítgatásokra nem ilyenkor van szükségünk,hanem mikor majd lesz a továbbtanulás,a lakásválasztás...
Igen,gondolhatom mennyire meglepett mindenkit,hogy nem olyanokat írtam,mint az átlag.De szerintem ez is NAGYON fontos,és a kritikákat nyugodt szívvel viselem.


Történet 14.
Cím: Szerelmi bánatból gyönyörű élet

Történt egyszer hogy barátnőmhöz vikihez lementem hogy elmondjam neki milyen volt a napom.De nemcsak ő volt a szobájában hanem a pasija Gábor és Martin egy szőke kékes-zöld szemű 170 centi magas 15 éves pasas.Úgy beleszerettem hogy megse bírtam szólalni annyit mondtam hogy:szbllll..naggyából.Nagyon szépen ment minden az elején bemutattak minket egymásnak de a pasinak kikellett költöznie német országba és még előtte jártunk.azt mondta h visszajön..de nem jött..Azután nem voltam képes enni inni ha láttam az utcán egy csókolózó párt vagy beszóltam nekik vagy elkezdtem bőgni.Egy este olyan nagy eső volt hogy betőrte az ablakom egy letört ágdarabka.Az ablak üvegek az ablak előtt hevertek.Kinéztem az ablakon gyönyörű volt,a fekete felhős ég..Arra gondoltam hogy milyen jó lenne ha itt lenne mellettem betettem gyorsan valami szép zenét ami pesze bazi szomorú volt és néztem kifelé közben a lábamba szúródtak a szilánk darabok de olyan kedvem volt hogy ez vólt az utolsó ami érdekelt..Egyszercsakk egy szépnagydarab üvegdarabka volt a kezem melett és az ereimet úgy vágtam keté mint egy almát.Az utólsó az volt hogy fehér fényt láttam aztán meg semmit.Felébredtem és ott voltak a barátaim mellettem és a martin.Elmondtam neki miért tetem ezt.Ne utánozzon senki engem(rohadtúl fájt) de a történetem happy end lett mivel már van egy kislányunk laura :) aki 2 éves és még mindíg imádjuk egymást).


Történet 15.
Cím: A Kedves búcsúja

Néha meg kell állnunk és hátra tekintenünk, elszámolunk a múlttal és hátra hagyni kísérteteit, hogy békében halhassunk meg. Az én életemben ez most következett be és, akitől el kell búcsúznom az maga az ördög.

Úgy 14 éves lehettem, amikor először találkoztunk egy kis kocsmában Magyarországon, ö 22 volt ambiciózus gazdag és jóképű egy szóval egy szemét. Azon élte ki a szenvedéshez kötődő beteges vágyát, hogy buta és felszínes lányokat csábítgatott és dobott el ,mint valami szemetet. Amin leginkább csodálkoztam, hogy mindig lettek újabb áldozatai, pedig mindenki tudta róla milyen, mégis nem tudtak ellen állni a kisértésnek, hogy ilyen gazdagság és hatalom közelébe jussanak. Mert ő több volt , mint egy jo parti ő belépő volt egy másik világba. 15 éves koromra már valószinűleg én álltam legközelebb hozzá férfi barátain kívül. Mivel hallott lovastudásomról megengedte hogy lovagoljam a lovait igy minden nap találkoztunk és idővel barátok lettünk , őszintén szolva ez meg sem lepett mindig jobban kijöttem a férfiakkal mint nő társaimmal..Kicsit mintha eladtam volna a lelkem, bár a nőkhöz fűződő sötét kapcsolatain és érzéketlenségén kívül, igaz barát volt, értelmes szellemes és minden érdekelte, ami engem is ,egy művész volt. Egyszer egyszer rosszkor toppantam be hozzá és hallottam áldozatai akkor még örömteli kéjes sikojait, akiket persze rögtön kidobott amint meglátott, mondván engem jobban szeret akkor még nem is sejtettem ez mennyire igaz. Elmondása szerint, mert más voltam, mint ők. Még az utána rázúdított éles kritikáimon is csak nevetett és persze nem zavarta, tudta igazából engem sem zavar,hisz akkor nem lettem volna ott. Bár abban sosem voltam biztos, hogy én akarok ott lenni vagy ö akarja.
Emlékszem, amikor először vezetett körbe a régi vadászkastélyon, amit az évszázadok során kisebb palotává bővített ki a család, elvarázsolt ,a régi aranyozott tárgyak és bútorok saját történetet hordoztak, a padlóban ott ropogtak az évszázadok, a festmények monumentálisak voltak. Róla is volt egy, mivel igen jól festett ö maga készítette. Hm vicces, a mai napig mosolyognom kell rajta, ellenben annál inkább nem mosolyogtam az első képen, amit rólam festett. Még sose láttam magam olyan gyönyörűnek, mint akkor azon a képen, pedig én voltam minden egyes kis ecsetvonás engem tükrözött és valahogy mégsem én voltam , az voltam akit ő látott. A kép címe: A kedves a vad csődörön.
És innentől kezdve így nevezett kedvesnek, ez már olyan közel volt személyes bűvköréhez, féltem, hogy engem is magával ragad. Bár még az ártatlanság tükrözödött az arcomon mindketten tudtuk valahol mélyen ott a nő. Félelmeim nem voltak alaptalanok, mindig is mondogatta, hogy bármikor rendelkezésemre áll persze csak viccből, de ahogy nőttem, egyre inkább láttam a szemében a vágyat, ami engem sem hagyott hidegen. 17 szülinapomon történt, nem tudtam mi lesz majd reggel, de nem is érdekelt. Amikor felkeltem ö még aludt, lementem a nappaliba, ahol még a tegnap esti bál nyomai látszódtak, mert bál volt nem buli, ismert, tudta hogy elvarázsolna. a szoknyák suhogása a zene minden, ami más. Majd körbejártam a kastélyt, azokat a szobákat, ahol tegnapéjjel szeretkeztünk, minden egyes lépéssel magam elé sejlett az egész és fájt nagyon fájt, hogy úgy éreztem búcsúznom kell. Mikor visszatértem a hálójába már nem volt ott, ahogy az üres ágyat néztem , tudtam ,hogy ö is érzi , hogy nem szeretem öt annyira, mint ahogy ö engem . Ott volt mindenhol, érezni lehetett a levegőben a bútorokban az ételben az italban ,üvöltött felénk , hogy azén szívem már rég másé , valakié ,akit viszont sose fogok látni többé. Ekkor becsapódott mögöttem az ajtó és ott állt ő . Értett a stílusos megjelenéshez , csak ennyit mondott engem nem érdekel , én akarlak . Elindult felém megölelt és a fülembe súgta: Legyél az enyém Kedves. Valoszinüleg sosem lehettem az övé , de akkor ott valami életre szóló kezdődött el , ami tele volt vággyal szenvedéssel. Emlékszem akkor éjjel rajzolta rólam az első aktot (kép címe :A Kedves szemei )bár meztelen voltam az embernek mégis a szemembe kellett néznie , egyre többet festett, mindegyik egyre kifinomultabb lett később már vászonra festette őket és modellt is kellett állnom , nem mondom élveztem mindent a vágyat a szemében, azt hogy megkaphatok mindent. Miénk volt a világ, ha kedvünk tartotta, csak úgy kiugorhattunk a hétvégére Párizsba és meg is tettük féktelenek voltunk és örültek , mégis sznobok .Igen mindenem meg volt, ami csak a boldogsághoz kellett ,de immár két éve voltunk együtt és a csodák elmúltak már szinte mindenhol jártunk mindent csináltunk , de bennem még mindig csak egy halvány szerelem élt. Pedig ott volt rólam az a sok kép a gyűrű az ujjamon a lovam az istállóban , ő volt az életem de én mégis elhagytam , mert minnél inkább akart, nekem annál inkább futnom kellett, menekülnöm . El ettől a fojtogató érzéstől a féltékeny pillantásaitól a veszekedésektől amik vad és heves csókcsatákba torkollottak .Mert az üresség még mindig bennem tátongott, még mindig szerettem Ő-t akit sosem neveztem meg. És nem csak Ő lassan olyan nővé érettem, akit mindenki kíván, és ez lassan terhes gonddá lett, mert bár ez volt minden vágyam, hogy ez a kislányos szépség elcsábítson mindenkit, de kezdtem megérteni, hogy én ezt kaptam a szerelem helyett és fájt, hogy enyém a világ és mégis magányosabb vagyok mint valaha.
Így mikor kimondtam vége, mély hallgatásba burkolózott már rég tudta ,érezte . Majd egy évig nem hallottam felőle semmit és kérte is, amíg ö nem keres én se keressem őt.
Eközben én megtaláltam azt az igaz szerelmet, amire vágytam, amitől mindent megkaptam és még az egyetem alatt hozzá mentem Michaelhez aki egy német iparmágnás fia volt. Nem nem a pénz miatt az már rég nem számított, pedig sokan gyanúsítottak ezzel ,még maga az apósom is, egyszerűen és tisztán csak szerettem Michaelt. Most már enyém volt a világ. Csendesen folyt kis életünk én díjugrató karrieremet építgettem, ami felfelé ívelt ö pedig saját cégét irányítgatta. Az ördögömről semmit sem hallottam, kivéve néhány újságcikket melyben kegyetlen üzleti fogásairól írtak. De egyet tudtam ott volt a templomban aznap amikor Michael az oltár elé vezetett éreztem magamon sóvár pillantását a gyűlöletet és a szerelmet amit irántam táplált és amit az idő sosem koptathatott vagy enyhíthetett meg , ott volt mindig ,a nagyobb versenyeimen mint egy árny egy távoli alak aki figyel és ha észreveszem odaint. Aztán egyszer csak eltűnt ,valoszinüleg ö előbb észrevette rajtam , hogy áldott állapotba kerültem, mint én és ezt egy festménnyel hozta tudtomra a kép címe : Az áldott Kedves. Ekkor nem vártam tovább felkerestem, ö hűvös volt mégis szívélyes, teázgattunk, beszélgettünk a múltról olyan volt, mint régen csak én változtam. Amikor végre kiléptem abból a hűvös és hátborzongató lakásból amit előszeretettel bérlett Bécsben a nap mintha a mennyország fénye lett volna és a fák mintha előtte sose láttam volna ilyen gyönyörűt. Aztán valami olyan ötlött eszembe amit sose gondoltam volna vissza rohantam abba a dohos régi lépcsőházba és utána kiáltottam: egy utolsó kép. Rögtön megértette mit szerettem volna , amikor már 5 hónapos terhes voltam készítette el, félmeztelen voltam ,olyan mint egy régi Vénusz. A kép címe :A kedves utolsó mosolya rám , azért adta ezt a címet mert tudta többé nem kérem , hogy fessen le , pedig ö még számtalanszor megtette kalandos életem során .És milyen igaza volt ez volt az utolsó mosolyom nagyon hosszú ideig. Aznap halt meg Michael autóbalesetben , olyan volt mintha elvették volna tölem az édent ,mintha sosem lehetnék boldog , elvették tőlem azt akit a második legjobban szerettem a világon igen , az elsőt sose kaptam meg. Mély depresszió és csönd következet amit csak a kislányom megszületése változtatott meg és az ,hogy tudtam távolról az ördög vigyáz rám.
És akkor egyszer csak ott voltam 27 éves gazdag és volt egy kislányom akit eddig én neveltem egy normális bécsi életet éltem közben a cég ügyeit is intéztem és mivel igen jó partinak számítottam az összes férfi közeledését merőben visszautasítottam , amivel apósom őszinte barátságát is elnyertem és ezzel nem kis vagyon elé nézhettem mint egyetlen örökös .Mégsem voltam boldog, sóvárgással töltöttek el az emlékek a nem múló szerelem érzése és a történetek melyeket apósom mesélt halott kedveséről és a szerelemről melyet nem temethetett el a halál sem .Elegem lett élni akartam úgy éreztem mintha a pokol tüze kergetne és egy ilyen veszélyes útra nem vihetem magammal Emili –t így hát beírattam egy magán iskolába és nekivágtam a világnak gyerekkori barátnőmmel. De milyen nehéz volt a döntés , hogy gyűlölni fog –e érte majd nagyobb korában hogy itt hagytam ,hogy boldog lehet –e így , mert nem tudtam mikor fogok visszatérni de azt igen , hogy soká . Végül egyetlen kapaszkodóm az maradt ha az én lányom ha az én vérem folyik az erében megérti , megérti hogy űz a vérem ,hogy amit én kaptam istentől az nem nyugalom szerelem és család , hanem csupa szenvedély szépség gyönyör szenvedés és élvezet amíg el nem sorvadsz , sőt még tovább is amíg meg nem halsz .Sőt még azután is miután már mindenki elfelejtett az összes férfi kinek karjaiban vonaglottál kivel örült éjszakákat táncoltál át kikel megittál egy italt és mégis emlékezetükbe vésődtél , kik képeket őrizgetnek rólad , és ha a képek már rég elégtek ,akkor de csak akkor nyugalom borul majd rád . Így hát elindultam , hogy lássam azt amit csak kevesen ….

Folyt.köv.


Történet 16.
Cím: Sanyi elveszti szűzeségét

Egy meleg nyári napon átmentem a barátnőmhöz hogy menyünk strand ra és amikor benyitottam csodás látvány várt a barát nőm éppen ujazta magát.Amikor észrevett elmosolyodott és oda hívott magához én odamentem előte meg áltam lehuzta rólam a nadrágot és a boxert és elkezdett szopni gyorsan eldurantam mivel ez az 1 alkalom volt aztán levetközött meltartóra és tangára én levetem róla azt a 2 ruha darabot is leült a fotelba és széttárta a lábait én odamentem hozzá és elkezdtem nyalni 5-10 perc és elélvezett aztán helyett cseréltünk és az ölembe ölt elkezdtett mozogni és elvezett megint aztán pózt váltottunk és elkezdtem a seggjukát izgatni 1 újjal majd 2 tővel 5 perc után már könyörgött h dugjam belé én meg is tettem és segbe kúrtam elkezdtünk mozogni és mikor annyira kitágult h már nme fájtVikinek mert így hivták tele spriceltem a seggét gecivelazután megint pózt váltottunk hátára feküdt a lábait a vállamra tedte és ugy elkeztdem nyomni aztán elkezdtünk mozokni egyre gyorsabban 1 szer csak elkezdte a kezével izgatni a csiklóját kivettem a farkam és benyomtam megin a segébe ekkor ő elkezdte ujjazni bagát én ekőzben a melleit masziroztam és 1 szerre élveztünk el ez volt a legélvezett teljesebb.



Történet 17.
Cím: Valami rólunk

Január reggel.Mindenki munkába vagy iskolába siet.Így tesz egy lány és egy férfi is.Csakhogy a sors úgy akarta,hogy az útjaik keresztezzék egymást.Így találkoztak Ők.Egy pillanat műve volt az egész.A lány attól kezdve megváltozott.Egy olyan lánnyá változott,akinek cálja van:elérni azt a férfit,akit azon a reggelen látott.A lányt Fruzsinak hívták,a férfit Zsoltnak.Jó ideig nem látták egymást.Ám mire beköszöntött a tavasz,és szirmot bontottak a virágok,újból egymásba gabalyodtak.Fruzsinak egyre jobban tetszett Zsolt,minden egyes porcikáját megszerette.Gondolta,végre neki is kijutott egy jóravaló férfi.Az arca akár egy angyalé,okos,igényes.Ahogy teltek a napok,egyre többet gondolt a férfira.Mindig úgy rendezte,hogy összefussanak.Minden napban azt a pár percet szerette a legjobban,amikor láthatta Zsoltot.És ahogy nézte,mindig egyre gyönyörűbbnek tartotta.De eljött az a nap,amikor nem láthatta többet.Ettől nagyon szomorú lett,és magába zuhant.De még így is talált megoldásokat,hogy hogy is találkozhatnának.Így ment ez 2 hétig.Aztán egy nap,amikor sétálgatott,meglátta Zsoltot.Azon nyomban földbe gyökerezett a lába,nem tudta,mitévő legyen.Soha nem látta még így a férfit.Elvörösödött,és csak mosolygott.Mikor elszánta volna magát,hogy közelebb lépjen hozzá,egy lány közeledett-Zsolt barátnője.Fruzsi nem akart hinni a szemének.Ő lenne az ő Zsoltja?Ez az öntelt férfi?Nem,az nem lehet,mondta.Ezért titokban követte őket.Ahogy osont utánuk,szinte teljes bizonyosságal meggyőződött róla,hogy az a férfi nem az ő Zsoltja.Ahogy távolodtak,mégis megmoccant valami a lány agyában,ezért mégis utánuk eredt,hogy közelebbről láthassa a férfi arcát a teljes bizonyosság érdekében.Megtette.A látvány szinte sokkolta.Akit ő egy angyali,kedves férfinak gondolt,arról kiderült,hogy egy fennhéjázó,magamutogató ember.A lány egyetlenegyszer sírt az eset után.Aztán már nem bírt,a fájdalma túl nagy volt ehhez.Teljesen üresnek érezte magát.Úgy gondolta,belőle is elveszett valami.Soha többé nem akarta látni azt a férfit,aki ezt tette vele.Egy nap-barátai unszolására-elment egyet sétálni,és meglátta a sarki zöldségesnél a szép,érett barackokat.Bement,hogy vegyen egy keveset,hogy legalább ez megédesítse az életét.De amikor benyitott az üzletbe,megállt benne a levegő.Egy nagyon helyes férfi kérdezte meg tőle:-Mit adhatok? A lány alig bírta kinyögni,amit mondani akart.A férfi erre elmosolyodott,és ennyit mondott:-Mitől fél ennyire?
A lány elvörösödött,és csak ennyit mondott:-Bocsásson meg,nem tudtam,hogy maga az új eladó.
Onnantól kezdve a lány újra boldog volt-egy másik férfi,Krisztián oldalán.


Történet 18.
Cím: Egy szűz lány masztija

15 éves lány vagyok.. egyik délután amikor bevonultam a fürdőbe furcsa vágy fogott el. Befeküdtem a kádba. Egyszercsak megragadtam a zuhanyrózsát és kiültem a kád szélére.. nem tudom mi ragadott magával, de nem tudtam leállítani magam, folyattam a max. erősségen a csikómra a vizet majd egy jó 5 perc után csendesen megrázkótam és elélveztem. De ennyi nem volt elég.TÖBBET akartam.. a csap alá raktam a csípőm. beállítottam a vízmelegséget és ráengem a vízözönt a puncimra. Nagyon jó volt. itt már az előzőnél sokkal nagyobb volt az élvezet. Még szűz vagyok úgyhogy nem merek semmit feldugni magamnak..de kiváncsi vagyok milyen lehet egy hatalmasat élvezni! Tovább folytattam a maszturbálást! Anyukám nem volt otthon én pedig találtam egy könyvet ami a nemi örömökről szólt gondoltam masztizom arra. És most jön a legjobb.. nem tudtam mivel ingereljem a csiklóm, amikor megpillantottam az elemes fogkefém! Leültem a kanapéra szétterpesztettem a lábam, és lapozgatttam a könyvet. Rögtön izgalomba jöttem, a fogkefe fejét ráhelyeztem a csiklómra majd bekapcsoltam.. Megremegett az egész testem, éreztem hogy hüvelyem a kéjtől rángatózik.. annyi bátorságom nem volt hogy ujjammal elégitsem ki vágyaim úgyhogy folytattam a fogkefével a forgó fejet ide. oda húzkodtam a csiklómon és a hüvelybejáratomon.. A testemet elöntötte a forróság és halk sikoly közben elélveztem... Azóta sokszor önkielégítek de nem tudom annyira kielégíteni magam mint azokba a történetekba amiket olvastam.. ha valaki tud valami jót akkor kérem SEGÍTSEN! Ha van olyan módszer ami jó akkor lesz folytatás... L.


Történet 19.
Cím: Dvd-zés a barátomnál..

Délután öt felé lehetett mikor megérkeztünk a barátomhoz..6-an voltunk..Becsöngettem, kinyitotta az ajtót mindenkit üdvözölt..A konyhában gyűltünk össze.Kipakoltuk az édeségeket,és az italokat, majd bementünk a napaliba. Szerencsére a szülei elutaztak egy hétre ezért ottalvós bulit rendezett.. Mindenki ltelepedett valahova a szobában..Jó tágas volt ezért elfértünk..Én a barátommal a földre terített matracon feküdtünk..Elkezdtük nézni a filmet. először átlagosnak tűnkt, de aztán kezdett durvulni...Egy csomó sexjelenet volt benne, mint kiderült a kölcsönzőben összecserélték a filmeket, így mi pornót kaptunk, az akciófilm helyett... Mivel senki nem szólt tovább néztük. Mikor egy olyan jelenethez érkeztünk a filmben, hogy egy 30- as pasa ujjazza az alig 18 éves lányát, a barátom is beindult. A kezze egyre lejjebb csúszott a hátamról. és a hasamra vándorolt..Továb csúsztatta a kezét, s én is kezdtem erre beindeulni. Egyszer csak a tenyerét berakta a lában közé és elkezdte simogatni a pinámat a nadrágon keresztül. Először finoman és lassan alig éreztem, majd mikor látta hogy nem ellenkezem erősebben nyomta oda a kezét és kezdte gyorsítani a tempót..Gyorsabban vettem a levegtőt, és elkezdtem sóhajtozni, ezt a barátaink is észrevették, ezért mondtam hogy hagyja abba.. De mindenki azt mondta nyugottan folytassuk..A barátom benyúlt a nadrágom alá és úgy kezdett el újra izgatni. Mostmár nem csak sóhajtoztam hnem halkan nyögtem is.. Lehúzta rólam a farmerom mondván hogy így jobban elér.Nem is ellenkeztem, utána a már eléggé átnedvesedett tangámat húzta volna le, de mondtam neki hogy hagyja abba , mert már mindenki minket nézett. S ekkor megszólalt a legjobb barátnőm. Ne kérlek folytasd, szertnénk látni hogy elégíted ki őt.. A barátom kapott az alkalmon és már én sem ellenkeztem átadtam magam a gyönyörnek. Először csak simogatott, majd lassan levette rólam a felsőmet, ami alatt melltartó nélküli megkeményedett melleimet találta. Elkezdett körözni az egyiken a nyelvével....Szívogatta, és halkan nyögtem , maj a keze újra a mostmár fedetlen pinámra csúszott..Szétnyitotta ujjaival a luckos nagyajkaka és a kicsiet is, és a duzzadt csiklómat kezdte izgatni, kis körrökkel aztán gyorsított a tempón adig izgatta míg el nem élveztem egy hangos sikoly kiséretében. Ekkor észrevettem hogy mindenki mesztelenül ül körülöttünk. A legjobb barátnőm kezelésbe vette a mmásik mellemet szívogatta cavargatta, újra nyögni kezdtem. A barátom a fejét lábaim közé rakta és elkezdett nyalni és a seglyukamnál körözni egy ujjával. A másik mellemet Dani izgatta. Móni aki meletünk feküdt a földön és ujjazta magát, éppen Ádámot szopta le... S Móni puncijához már Gergő közeledett. Móni már nem volt szűz ezért Gergő belé hatolt, Móni sikolyának kíséretében. Engem egyre gyorsbban ujjazott Tomi a barátom..Dani is egyre jobban felizgult és a szába tolta szerszámát..Szopni kezdtem, szívtam, harapdóltam és a kezemben a golyóit izgattam. Hamar el is ment és hanyat dőlt. Barátnőm Amanda kapott az alkalmon és beleült Dani falloszába, és lovagolni kezdet.. da olyan iramban hogy nagyon hamar el is élveztek. Ekkor a barátom abahygta az ujjazást és belém hatolt a gyönyörű farkával. Olyan hangosan nyögtem hogy mindenki felvigyelt rám.. A barátom eszeveszett iramban húzogatta ki- be a faszát.. 5 percig dugott így ezalatt háromszor elélveztem.. Ő kétszer élvezet a punámba.. akkor megfogott és megfordított.. mondta Daninak hogy feküdjön alám. ő meg is tette és behatolt.. Lassan elkezdtem mozogni..És már újra gyönyör felé vezető útra koncentráltam..ekkor hatolt be a seggembe Tomi.. Mindketten vadul dolgoztak benne... Amanda elém feküdt és nyalni kezdtem őt... Az este így folytatódott továább.Jó kis gruppenparti alakult ki..Akit érdekel egy másik kalandom persze részletesebb írjon vélemény erről..


Történet 20.
Cím: Vallomás

Már gyerek korunk óta ismerjük egymást.Andrew és én kishiján együtt nőttünk föl.Még egy iskolába is járunk.Egy reggel erre ébredtem:
-Jó reggelt álom szuszék!!!!-köszöntött egy kávéval kezében Andrew.
-Helytelen!
-Mégis mi a helytelen?
-Hát a "jó " szó erre a regelre alkalmatlan kifejezés.
-Miért?
-Mert csak!!-válaszoltam fölényesen.
Majd a kezembe nyomta a kávét és így szólt:
-Gonosz vagy!!Öltözz fel és indulunk!
-Egy perc és megyek!!
Már éppen indult volna ki a szobámból de én megfogtam a kezét, és rá mosolyogtam:
-Kössz a kávét!
Rám mosolygott és elment 5 perc múlva már az utcán sétálgattunk és nem szóltunk egymáshoz.Mikor a parkhoz értünk, leültetett egy padra, és így szólt:
-Mondanom kell valamit!
-Igen?
-Már egy jó ideje érlelődik bennem ez az érzés de nem tudtam el mondani.
-Mégis mit?
-Hogy SZERETLEK!!!
-Te most hülyéskedsz velem ugye?
-Nem komolyan gondoltam
Nem tudom miért de fel álltam, és futásnak eredtem.Talán megijedtem a saját érzéseimtől vagy csak egyszerűen nem akartam magamnak be vallani, hogy én is szeretem.A legközelebbi játszótéren megálltam, és le ültem a hintára.
Akkor hirtelen egy csattanást hallottam.Gyorsan a hang irányába futottam.Az emberek körül állták, ezért nem hallotttam és nem láttam semmit a történtekből.Mikor végre sikerült át verekednem magam a tömegen, megláttam...
Meg láttam vérbefagyott testét és üveges tekintetét ahogy rám néz.Le térdeltem mellé és könnyeket nem ejtve az ölembe vettem már-már hüledező testét.
Egy hét múlva már a temetésén álltam a koporsója felett.Nyirkos idő volt.Még mindig nem tudtam felfogni mi is történt.Mikor elkezdett az agyamon át futni a történnet lejátszódott előttem mint egy film.Egy film minek főszereplője nem én vagyok.Láttam ahogy a srác fut a lány után de a lány eltűnik.A következő pillanatban a srác óvatlanul lelép a járdáról és a kis Toyota tulajdonosa nem figyelve telefonon beszélget, majd elüti a srácot.
Ekkor döbbentem rá, hogy minden az én hibám, és megijedve az igazságtól, haza futottam.
Kötelet fogtam, és ráakasztottam a padlás gerendájára.
Így történt...
Ne haragudj anya nem akartam.
Szerettelek.
Bocsáss meg! Szerető lányod Jess.


Történet 21.
Cím: Egy szülinapon dugtunk...........

ez az egész egy szülinaapon kezdödött. a bartánöm épp a 17-et töltöte.és ott volt 1 srác aki naon de naon bejött nekem.nem ish ismertem anyira csak látásból.és amikor már a buli vége fele volt akkor bementem a háloba mert már naon untamm a béna arcokat amugy naon pörögtem.és egyszer csak az a srác belépett......nagyon megdöbentem eyszer csaak az ágyra jött és rám feküdt letépte a ruhám.....én persze nem elllenkeztem:Degyszer csak levette a gatyáját és megláttam a hatalmas faszát....elkezte huzogatni hogy feláljon neki.amikor teljesen kész volt belém helyeztte a faszát.....nagyon élveztem ahogy csinálja.utána kb 10 perc után kivette belölem és elkezdte kinyalni a pinám már fojt belölem a lé és alig birtam magamal gyorsabban vettem a levegőőt ő meg olyan gyorsan nyalt hogy még oan nem volt:Dés már azt is befejezte négy kézlábra álltam és ő belém helyezte a farkát én közbe simogattam magamat.utánaa jött az én dolgom elkeztem leszopno kb 7 perc után a számba élveztett én kkiköptem aztán ő ismét kinyalt.anyira jót dugutunk hogyy örök élmény marad utána már csak annyi volt hogy még pár pózt kiprobáltunk például a lovaglot vagy amikor oldalrol vagy amikor beléülök meg azt ami egyedii nekünk hogy miközben én szopom ő nyal :D egyszerüen csodás vol legaláb 35 pózt csináltunk és ez az egész gyönyör egész éjszka fojt másnap csak átjött elomndani mien voltt akor ish jól kinyalt hogy egészen belém hatolt a nyelvével én leszoptam és kész gyönyör volt.:D


Történet 22.
Cím: A tanárral titokban este

Gimnáziumos éveimben minden éveben más osztályfönököm volt!Ám a kedvenc tanárom a 1 osztályfönököm volt Dani!Fiatal tanár volt még csak most kezdte el a szakmát, olyan 20- 23 közöt járt!Közel volt a tél már, Daninak eszébe jutot hogy el kellene vinni az osztályt valahova kirándulni!Megosztota az osztállyal is hova gondolta hogy mennyünk.Ő már volt egy kulcsos házban egy hatalmas erdöben gondolta hogy oda elmehetnénk legalább nem kell sátorban fagyoskodni, mivel az egyik oszt.társam azt mondta.!és ugy is lett elmentünk!a buszon és a vonaton egész végig engem nézet s probált közeledni és beszélni velem bár a nevemet még nem éppen tudta mivel év eleje volt!oktober. 23.!Ám mindig megállitoták utközben igy soha nem ért el felém vagy elém!Megérkeztünk!A táj gyönyörű, a levegő friss, és a böröndök utazó táskák nehezek voltak minden lány táskáját vitte egy fiu tudni kell 11-en voltunk és nekem nem jutot fiu igy a Dani, odalépet hozzám és megkérdezte:
-Segithetek-én erre:
-persze tanár úr megköszöném.
-kérlek ne magáz nem birom.
akkor bocsi Dani.
-igy már jobb-mondta és elmosolyodot.
Megérkeztünk a házhoz mindnekinek jutot külön szoba az én szobám Danival szemben volt, aminek nagyon örültem!Már eléggé hideg volt kint a többiek aludtak nagyon elfáradtak!!Én is de nem tudtam aludni mivel csak Dani járt az eszemben!Egyszer csak nyikorog a bejárati ajtó s Dani lépet ki!!
-Hát te?.kérdezte dani
-hát én!Nem tudok aludni!
-Áhh, értelek!cigit?-kérdezte és kinált vele-
-kösz de nem cigizem!
-helyes-felelte és rágyujtott!
Nagyon hideg volt, s már lassan remegtem gondoltam hogy bemegyek!Felálltam s Dani viszarántot s megkérdezte,:-sietsz valahova?-én erre mondtam-csak fázok gondoltam bemegyek talán baj?-ő erre- nem csak unatkozni fogok itt egyedül és gondoltam hogy majd felmelegitelek, és nem fogsz fázni de akkor meny csak!!-én erre-igazad van még ráérek bemenni!!!!
-És ekkor magához huzot és átölelt!!Izmos felső testéhez öröm volt oda bujni!Ekkor a képzeleteim játszani kezdtek, mi lenne ha mi lenne ha ? kérdeztem magamtól!!és erre a válasz a fejemben ez volt miért ne!!!!Egyre szorosabban bujtam hozzá s majd mintha kieset volna a kezemből a telefonom, lehajoltam érte ám a popom eléggé kilácot és szerintem nemcsak az!!!Már látcot Danin hogy nem bir magával s mikor kiegyenesettem visza bujtam hozzá és ő megcsókolt, és fogni kezdte a fenekemet!!Bementünk az ő szobájába mert kint nagyon hideg volt már!!!S ott megkérdezte tőlem - Szüz vagy még?- nekem erre a válaszom az igen volt!ekkor ezt mondta- én imádom a szüz lányokat, föleg többek közöt TÉGED gyönyörüm!!Simogatni tapizni kezdet, majd csokolgatni kezdte testemet!És ott teljesen lent megállt!és nyalni kezdet!amit én furának ám nagyan jó érzésnek találtam!Utána mikor egy kicsit abba hagyta felkeltem és lehuztam róla a gatyáját mivel rajtam már semmi sem volt!!lehuztam róla és kemény péniszét kezelésbe vettem!Felfeküdt az ágyra s én simogatni, nyalogatni morzsolni s majd szopni és a bört ovatosan huzagtni kezdtem!Már nagyon látszot rajta nem birja sokáig ekkor felhuzot és rámfeküdt és kőkemény péniszét benyomta szük hüvelyembe éreztem a fórroságot melyel elárasztott!!!Majd kihuzta és a még szükebb popomba nyomta majd egyszere léptünk be a nyörök kapuján!qamit én jobban élveztem mint ő mivel első alkalmam volt!s ő a fenekemre élvezet!!Ezek után együdt mentünk lezuhanyozni!!!de közben végig csókoloztunk!!Majd lefeküdtünk aludni!!s ez igy ment 1 héten át!!minden esténk ilyen izgalmas volt!!Majd mikkor hazaértünk!!Össze jöttünk még jobban és a vége az összeköltözés lett!Az iskolában mintha nem is történt történik velünk semmi!!A suli végén pedig együt megyünk haza!!:)és ez a kapcsolat már 1 éve igy zajlik!!:)ennyi volt röviden!!:)
Az eslő alkalmam volt a legjobb!!és azota is azzal a férfivalé vagyok együt akinek mindenemet oda adtam!!


Történet 23.
Cím: Sailor Univerzum

Sziasztok!


Ez az első történetem és nem biztos, hogy úgy sikerül ahogyan kellene ezt nézzétek el nekem!


Történet!


Univerzum több milliárt éve született én ezt a korszakot akarom feleveniteni és történetbe foglalni!

Megtörtént az Ősrobbanás ,ahol megszületett az Univerzum és ezzel együtt egy lélek is.Ez egy hatalmas lélek volt ami olyan erövel rendelkezett, amit a világ nem tudtot felfogni.
Lassacskán kialakultak a galaxisok és ezzel egyetemben egy új lélek is kilaalkult belőle Sailor Galaxia.Igaz ketten voltak, de valami oknál fogva Galaxia nem akart nagyon tudomást venni nálánál nagyobb eröröl,mert úgy hidte Ő a leghatalmasabb és neki más.Ebből kifolyolag magányos volt Univerzum, gondolta azt,hogy lassacskán nem lesz magányos hiszen az élet lassan megindult mindenütt.
Aminek örült, mert már kezdet bele fáradni,hogy egyedül van és nicns körülödte senki.Magányos volt!
Már ekkor a Geoid már izzó golyó volt és lassacskán kezdet élet alakulni rajta ki.
Nagyon kezte érdekelni a Geoid sorsa, nem dudta miért,de ezzel nem csak ő volt igy hanem Galaxia is!
Igaz a két lélek nem törödött egymással és megvoltak,de melletük megjelent a gonos a harag és a pusztitás sötét lelke is.
Érezte Univerzim és Galaxia ezt,de nem tudtak vele ekkor mit kezdeni,mert lélek és a lelket megölni nem lehet.

Nem is tudták azt, hogy a sötét lélek ketőjük szüleménye hiszen az ellentét,hogy Galaxia nem akarja megismerni Univerzumot ez hatalmas ellentét.


Geoidon közben már az ember megjelenet és élik az ők megszokot életüket.
Persze Universzum válalszott egy emberi lényt aki még csak most fog megszületni.
Galaxia is hasonlóantet és a sőtét lélek is!
Egy csodaszép nap jött elő a Geoidon,hisz mai nap hajnalán megszületett Univerzum.A kis gyermek neve Fan kislány.
A szülök örültek neki hiszen egyetlen kislányuk volt.De nem tudták mire eléri a 14 éves kort akkora mekkora erövel fog rendelkezni.
Galaxia is megszületett nem messze mint a kis Fan ,csak ő a Ta nevet kapta kislány ként!
A sötét lélek Mut lett fiú lévén!
Így már egymásról semmit sem tudtak,hiszen mindenki elkezte élni a kis életét.
Tá soha nem akart valalmi oknál fogva Fán közelében lenni,pedig a szülök jó barátok voltak igaz 2 hónap volt a két baba között,de nem érteték ezt,hogy mi okbol nem akar Ta Fan közelébe lenni!

Mut fiú lévén hamar szerzett barátokat már baba korában is.
Ezt a szülök is csodálták volna ha nem egy nagyhatalmú Úr fiaként születik.
Ezt annak tudták be,hogy látszik rajta az Úri vér!
Biztos sokra viszi majd, ha nagyobb lesz!

Folyt.Köv.


Történet 24.
Cím: Nem tudom hogy mit tegyek??

Srácok kéne egy kis segitség!van egy csaj(hivjuk Adri) aki egyik legjobb haverommal(Tomi) járt 8 hónapig ugy h senki nem tudott róla(titkolta haverom minden haverja elől)Azt mondta utána hogy azért mert ő 17, Adri meg 15 éves csak!És utólag kiderült hogy az utcán sétálva mikor Tomi meglátta egyik haverját, Adrit átküldte az út túloldalára!Meg hogy szomszédok és 8hónap alatt kb 3-4szer volt náluk(Adrinál)!Adri mielőtt jártak velem akart járni de én is ugy voltam vele hogy fiatal, de én egyáltalán nem ismertem soha nem beszéltem vell csak láttam párszor!Nyáron szakítottak és utána megint elkezdett sms-eket írni hogy találkozzunk meg akar ismerni és hogy járni akar velem!Mivel már nagyon régóta próbálkozott úgy voltam vele hogy találkozok vele(leszek ilyen rendes)!Első találkozásunkkor nagyon jól elbeszélgettünk ugyhogy ha haverokkal elmentünk csavarogni hivtuk őt meg barinőjét!kb 10 napon keresztül minden nap találkoztunk!Hát mit mondjak beleszerettem!Szép csaj de nem az fogott meg hanem az hogy egy kis idióta, nem lehet mellette unatkozni, kb bármit meg mer csinálni--kicsit hasonlit rám:D!(nem szeretem az otthon ülős csajokat, én jobban szeretem az "életvidám","mindig tud mit csinálni" csajokat!Szval összejöttem vele(akkor derült ki h jártak)!Minden barátja,barátnője és akiket én is ismertem és jóba voltak vele azt mondták h kb 2 éve szerelmes belém de mikor üzent én nem igazán törödtem vele és Tominak mikor feltünt h nem igazán érdekel a csaj lecsapott rá!Na szval jártunk minden jó, nem bírtunk napokat egymás nélkül, mindenki szerint tök összeillünk(legjobb barinője szerint az Adri megtalálta az igazit)!Aztán kb 2 hónap után, feltünt h msáhogy viselkedik mint elötte,furcsa volt, elmentünk csavargoni(Tomi is jött) többet foglalkozott vele mint velem(pedig azt mondta h nem szereti mert titkolta és nem is nagyon beszéltek)!Meg olyanokat csinált:kérdeztem hogy szeret-e:mire ő "én mindenkit szeretek"-->nem mondta már ki hogy szeret!Nem akart megölelni se nagyon!Kérdeztem hogy mért csinálja ezt?És kérdeztem hogy azért h én szakítsak? mire ő: nem h közösen!Szakitottunk!Én 18 vok és kb most éreztem először h igazán szeretek valakit!A szakitásunk után 5 nappal már azt hallottam(kb 5 másik embertől) hogy járni akar a Tomival!Hát ez ugymond kicsit szarul esett(pl.: hogy nem tudott őszinte lenni és azt mondani hogy azért szakítunk mert a Tomit szereti)!Hetekig nem voltunk jóba, de minden közös haver mondta hogy béküljünk ki!A nagynénje(aki az egyik legjobb barátnője is) kb 1 órán keresztül könyörgött hogy bocsássak meg neki mert neki ilyen rendes, igaz barátok kellenek!Tomi azt mondta neki hogy változzon meg,nőjön fel, viselkedjen érettként és lehet ad neki még egy esélyt!Szval hivatalosan nem jártak csak találkozgattak!Senki nem tudott semmit h most mivan!Ez kb 5 hete volt és mivel tényleg nagyon szerettem kicsit nehezemre esett elfelejteni(még nem sikerült)de megbocsájtottam neki, kibékültünk!Ha elmentünk csavarogni ha külön-külön voltak ott tök jól elvoltunk de ha ketten voltak valami nem volt nekem f asza(kicsit szarul éreztem magam)!Azért is mert mki szerint tökre összeilletünk(minden barátja azt mondta neki h engem válasszon ne a Tomit)!De ő azt mondta"ugy érzem h a Tomit szeretem"!A saját nagynénje mondta nekem h felejtsem el mert Ő nem érdemel meg engem:S!!Most kb ott járok h már LASSAN kezdem tultenni magam rajta!Erre ma azt írja h pár napja rájött h legbelül engem szeret(nem bírja elfelejteni azt a 2 év 4hónapot(amióta szeret)) és bármit megtenne h adjak még egy esélyt(visszatekerné az ídőt:D) és egész nap azon gondolkozott h elmerje-e mondani!Na most megtette!Én SZERETEM még de még egyszer nem tudnám elviselni ami a Szakítás után volt!De bármit megtennék azért h újra olyan legyen mikor jártunk!Szóval nem tudom igazán hogy mit csináljak!Na ez a story!Mit tegyek?Honnan tudhatom meg h tényleg szerete?Tanácsokat,Segítséget lécci! KÖSZY ELŐRE IS
e-mail: david9393@citromail.hu írhattok ide is!
DaVid99


Történet 25.
Cím: Egy szép emlék...

Nem olyan rég osztálykiránduláson voltunk Pécsett. Egy kollégiumban szálltunk meg. Már nagyon vártam, mert sztem egy ilyen kirándulás nagyon össze tudja hozni az osztályt:) (minden értelembenXD). Én azért is vártam nagyon, mert volt egy srác aki eddig is nagyon tetszett nekem, (mint ki fog derülni én is neki) és reméltem hogy lesz majd egy s más köztünk. Négy napra utaztunk.
Első éjszaka sokat beszélgettünk és bevallotta hogy nagyon tetszek neki...én ennek nagyon örültem, de nem akartam hogy nagyon elbízza magát ezért nem mutattam ki annyira érzéseimet./pedig gyönyrű kék szemeitől majd elaléltam/ Szerettem volna ha jön kicsit utánam:D
Másnap szinte egész nap mellettem volt...majd elolvattam mindíg. Annyira aranyosan közeledett és annyira édesen. Este egy kis esti sétára vitt minket az oszi. Nah hát mondanom sem kell, rendkívül romanikus volt az egész...Egy szép őszi este a városban sétálgatni... mikor végre leszakadhattunk a többiektől nagyon örültünk. Leültünk egy padra beszélgettünk és egyik pillanatban egy nagyon finom csókot lehelt a számra. Azt hittem ott olvadok el...És abban a pillanatban megéreztem, hogy ez az éjszaka nem lesz eseménytelen:). Finoman csókolgattuk egymást ahol értük, bár mivel hideg volt főleg csak egymás arcát mert fel voltunk öltözve. Már alig vártuk hogy visszaérjünk szállásunkra. Megbeszéltük, hogy mivel a csajok(szobatársaim) este átmennek hozzájuk(az ő szobatársaihoz) és a mi szobánk üres lesz, átjön majd este.
Olyan 10 körül értünk vissza a koliba. 11 körül már mindenki pizsibe volt és a csajok készültek átmenni a srácokhoz:D Furcsának találták hogy én nem megyek:D De mivel látták hogy egész nap kivel voltam, hamar rájöttek mi a szitu:) Ezért megígérték nem fognak egy hamar visszajönni.
Nem kellett sokat várnom olyan fél 12 körül megjött az ,,édesem,, is. Egyből egymásnak estünk és nem bírtuk abbahagyni a csókolózást. Felemelt és odavitt az egyik ágyhoz. Elkezdtük vetkőzetetni egymást...Nagyon vonzó teste volt. És hoppá , valami már nagyon dudorodott ott lent. Segítettem neki kiszabadulni. Közben ő is lehámozta rólam a ruhákat. És gyengéden elkezdett simogatni...fentről szépen lasan lefelé haladt, míg elérte a már nedves puncim. Ekkor a elkezdte símogatni azt is, míg nyelvével elidőzve kicsit a mellemnél elindul feje is lefelé. tudtam hogy ő még nem volt lánnyal, és azt hittem irányítgatni kellesz kicsit, de írtózatosan jól csinált mindent...Elkezdett nyalni...előbb csak óvatosan, finoman lassan körözgetett majd későb gyorsíttotta nyelvének mozgását. Közben elkezdett ujjazni is, előbb egy majd két ujjával mozgott bennem...Éreztem hogy már nem sok kell ahhoz hogy elmenjek. Pár perc múlva oltári nagy orgazmusom volt. Megvárta míg kicsit megnyugszom. Majd mikor magamhoz tértem felhúztam magamhoz. És azt akartam hogy belémhatoljon...Soha nem csináltam még ilyet, de akkor úgy éreztem meg kell tennem. Ő ennek rendkívül örült. Óvatosan belémhelyezte már kemény szerszámát és elkezdett mozogni bennem. Nagyon élveztem és ahogy arcáról leolvastam ő is. Elkezdett kicsit keményebben mozogni, amitől azt éreztem, hogy újabb csoda vár rám...nem is kellett sokat várnom ismét elmentem. Aztán megfordultunk és hátulról hatolt belém. Imádom ezt a pózt.. valahogy ez olyan különös élvezetet nyújt. Nemsokára éreztem hogy mindjárt elfog menni és abban a pillanatban én is újra elélveztem.
Aztán lefeküdtünk egymás mellé és simogattuk egymást. Elhangzott egy szó is:
Szeretlek!- amin én nagyon meglepődtem, de én is azt éreztem... így visszamondtam én is.
Egymás ölében aludtunk el, és csak olyan 7 körül keltünk fel, amikor mindketten átmentünk megnézni mit csinálnak a másik szobában a többiek.Hát mindenki aludt.:) Így mi is visszamentünk, majd csak akkor kelltünk fel, mikor a csajok visszajöttek.
Ez a kirándulás egy gyönyörű szép szerelem kezdete volt és azóta is együtt vagyunk és nagyon szeretjük egymást.


Történet 26.
Cím: ismerkedés

Forró nyári napon történt, lementem Csongrádra ahol öcsém nyaralt a barátnőjével akit Mónikának hivtak. Egy faházat béreltek ketten. Amikor leértem a faház előtt lévő asztalnál ültek Öcsém, Mónika, és egy igen csinos hölgyemény ült velük szemben a padon. A titokzatos csinos hölgy kb 20-22 éves lehetett barna hosszú hajú szép arcú nőies testalkatú volt. Mindössze egy észbontóan röviskockás mintájú mini volt rajta és egy fekete mélyen kivágott top. Öcsém és Mónika egy oldalon ültek az asztalon lévő padnál, a lány pedig velük szemben. Gyorsan le is ültem mellé és bemutatkoztam a lányt Katalinnak hivták. Nagyon szép volt és szerintem észrevehette hogy felkeltette az érdeklődésemet. Közelebb húzódtam hozzá iszogattunk nevetgéltünk, én pedig véletlenül többször megfogtam a derekát ami nem volt ellenére. A beszélgetés közben mögé tettem a jobb kezem a padra úgy hogy a kezem a fodros mini szoknya alatt volt kb félig. Az ujjam hegye már szinte érintette Katalin fenekét mire ő kéjesen hátratolta a popsiját igy az egész tenyeremmel a fenekét fogtam. Kéjesen pucsitott a tenyerembe és az egyik ujjam a tangája felé vette az irányt. Megkért hogy az ölembe ülhet e mert a pad már elég kemény volt. Ahogy az ülembe ült én hevesen simogattam a fenekét és a puncijához is egyre többször fértem hozzá. Ujjaimmal éreztem, hogy nedves a puncija megtudtam azt is, hogy a barátja jelenleg egy másik vidéki városban katona és ritkán jár haza. Természetesen elkisértem az öcsémék által bérelt faházba mivel az üres volt mert a másik páros mulatni ment. Az ágyra hemperedve egyből a combjai közé fúrtam magamés hevesen nyaltam a forró pináját. Majj Katalin helyezkedett négykézláb és a duzzadt farkamat a szájába adtam ő meg nagy lelkesen szopta is azt. Miután kellőképen beizgultunk hátulról keményen belehatoltam és keményen ütemesen elkezdtem kefélni. A testéhez képest nagy de formás kemény feneke volt igy nagyon szexi volt a napbarnitott ringó fenék. Ezt követően rámült és ifjont hévvel lovagolni kezdett rajtam egészen addig ameddig el nem élveztünk.


Történet 27.
Cím: Kapcsolatom Andival - a kezdetek

Ez 16 éves koromban történt, amikor egy közeli nagyvárosban jártam középiskolába. Pénteken a

tanítás után el kellett mennem egy szaküzletbe, és a következő buszjárattal mentem haza. Mondanom

se kell hogy péntek délután a város tele volt jobbnál jobb nőkkel, és mire visszaértem a

pályaudvarra már félig erekcióm volt. A buszra leghátulra ültem és mivel alig voltak a buszon

elővettem a farkam és elkezdtem hútogatni rajta a bőrt. Elég gyorsan megkeményedett. Nem akartam

kiverni, csak úgy húzogattam. Közben elindult a busz. 5 perc múlva megállt a következő

megállónál. Már akkor felfigyeltem egy szőke hajú lányra, de nem tulajdonítottam neki túl nagy

jelentőséget. Egyszer csak megszólított egy női hang:
-Leülhetek?
Nemtdom hogy miért, azthiszem az álló farkam miatt, amely a kezemben volt és a kabátommal

takartam, ezt válaszoltam:
-Csak ha szopós kedvedben vagy!!!
Azt hittem hogy lepofoz és elmegy, már szinte éreztem a pofont az arcomon, ez helyett rám

mosolyodott és leült mellém. Ekkor vettem jobban szemügyre a lányt. És rádöbbentem, hogy

ismerem!!! Egy évvel ezelőtt egy táborban ismertem meg. Szép arca és vállig érő szőke haja volt.

A melleit csak akkor láthattam, amikor levette a kabátot. Nagy mellei voltak, bár ezt már a
kabáton keresztül is láttam, holott a táborban még nem voltak ekkorák. Fekete pántú melltartót
viselt, ami rendkívül jól látszott a fehér kivágott fölsőn.
A fölső szinte csak a melltartót takarta. Fekete feszülős nadrágot nadrágot viselt, ami
kihangsúlyozta a fenekének domborulatait. Egyszóval bomba csaj volt. Elkezdtünk beszélgetni,

amolyan közönséges témákról, minthigy ki hova jár suliba, meg ilyenek. egyre próbáltam

sikamlósabb témákra terelni a témát. Egyszerre csak azon kaptam magam, hogy a kezem a gatyámban

és verem a farkam és ő nézi ezt. Erre odahajolt és megcsókolt. Hosszú nyálas csók volt. Egy ideig

csókolóztunk. Egyszer csak éreztem hogy a nadrágon keresztül masszírozza a farkam. Erre kivettem

Jankót - így hívják a farkam -, de csak a vöröslő makkom. Erre odanézett, majd a szemembe és ezt

mondta:
-És a többi része hol van?
-Azt vedd ki te. - válaszoltam.
Erre benyúlt a gatyámba és kivette a farkam, ami már egy ideje kőkemény volt. Elkezdte húzogatni

rajta a bőrt és én azt hittem, hogy menten elélvezek. Egy ideig csinálta, majd hirtelen rábukott
a szájával. Én közben szétnéztem, nehogy valaki meglásson bennünket, de szrencsére az körülöttünk
lévő üléseken nem ült senki. Nem láttam a farkam csak szőke hajat az ölemben, de el tudtam
képzelni, hogy mit csinál. Egy ideig csak kőrözött rajta a nyelvével majd hevesen szívni kezdte
és őrült tempóban szopta. Nagyon jól csinálta. Vissza tudom tartani az orgazmust, de annyira

heves volt, hogy pár perc múlva elélveztem, egyenesen a szájába pumpáltam. Még egy kicsit
nyalogatta, majd visszatette a gatyámba. Még egy ideig beszélgettünk, és elmondta hogy ma
szakított a barátjával, és megörült egy ismerős arcnak. Én erre bocsánatot kértem, mert nem
akartam kihasználni a helyzetet. Mondta hogy nem haragszik és még többet szeretne....


Történet 28.
Cím: Valami elkezdődött...

Nem olyan rég osztálykiránduláson voltunk Pécsett. Egy kollégiumban szálltunk meg. Már nagyon vártam, mert sztem egy ilyen kirándulás nagyon össze tudja hozni az osztályt:) (minden értelembenXD). Én azért is vártam nagyon, mert volt egy srác aki eddig is nagyon tetszett nekem, (mint ki fog derülni én is neki) és reméltem hogy lesz majd egy s más köztünk.

Négy napra utaztunk. Első éjszaka sokat beszélgettünk és bevallotta hogy nagyon tetszek neki...én ennek nagyon örültem, de nem akartam hogy nagyon elbízza magát ezért nem mutattam ki annyira érzéseimet./pedig gyönyrű kék szemeitől majd elaléltam/ Szerettem volna ha jön kicsit utánam:D

Másnap szinte egész nap mellettem volt...majd elolvattam mindíg. Annyira aranyosan közeledett és annyira édesen. Este egy kis esti sétára vitt minket az oszi. Nah hát mondanom sem kell, rendkívül romantikus volt az egész...Egy szép őszi este a városban sétálgatni...hmmm:):) Mikor végre leszakadhattunk a többiektől nagyon örültünk. Leültünk egy padra beszélgettünk és egyik pillanatban egy nagyon finom csókot lehelt a számra. Azt hittem ott olvadok el... És abban a pillanatban megéreztem, hogy ez az éjszaka nem lesz eseménytelen:). Finoman csókolgattuk egymást ahol értük, bár mivel hideg volt főleg csak egymás arcát mert fel voltunk öltözve. Már alig vártuk hogy visszaérjünk szállásunkra. Megbeszéltük, hogy mivel a csajok (szobatársaim) este átmennek hozzájuk (az ő szobatársaihoz) és a mi szobánk üres lesz, átjön majd hozzám.

Olyan 10 körül értünk vissza a koliba. 11 körül már mindenki pizsibe volt és a csajok készültek átmenni a srácokhoz:D Furcsának találták hogy én nem tartok velük.:D De mivel látták hogy egész nap kivel voltam, hamar rájöttek mi a szitu:) Ezért megígérték nem fognak egy hamar visszajönni.

Nem kellett sokat várnom olyan fél 12 körül megjött az ,,édesem,, is. Egyből egymásnak estünk és nem bírtuk abbahagyni a csókolózást. Felemelt és odavitt az egyik ágyhoz. Elkezdtük vetkőzetetni egymást...Nagyon vonzó teste volt. És hoppá, valami már nagyon dudorodott ott lent, hát segítettem neki kiszabadulni. Közben ő is lehámozta rólam a ruhákat. És gyengéden elkezdett simogatni...fentről szépen lassan lefelé haladt, míg elérte a már nedves puncim. Ekkor a elkezdte símogatni azt is, míg nyelvével elidőzve kicsit a mellemnél elindult feje is lefelé. Tudtam hogy ő még nem volt lánnyal, és azt hittem irányítgatni kellesz kicsit, de írtózatosan jól csinált mindent...Elkezdett nyalni...előbb csak óvatosan, finoman lassan körözgetett majd későb gyorsíttotta nyelvének mozgását. Közben elkezdett ujjazni is, előbb egy majd két ujjával mozgott bennem...Éreztem hogy már nem sok kell ahhoz hogy elmenjek. Pár perc múlva oltári nagy orgazmusom volt. Megvárta míg kicsit megnyugszom. Majd mikor magamhoz tértem felhúztam magamhoz. És azt akartam hogy belémhatoljon...Soha nem csináltam még ilyet, hogy ilyen könnyen adjam magam,de akkor úgy éreztem meg kell tennem. Ő ennek rendkívül örült. Óvatosan belémhelyezte már kemény szerszámát és elkezdett mozogni bennem. Nagyon élveztem és ahogy arcáról leolvastam ő is. Elkezdett kicsit keményebben mozogni, amitől azt éreztem, hogy újabb csoda vár rám...nem is kellett sokat várnom ismét elmentem. Aztán megfordultunk és hátulról hatolt belém. Imádom ezt a pózt.. valahogy ez olyan különös élvezetet nyújt. Nemsokára éreztem hogy mindjárt neki is itt a gyönyör és abban a pillanatban én is újra elélveztem. Aztán lefeküdtünk egymás mellé és simogattuk egymást. Elhangzott egy szó is: Szeretlek!- amin én nagyon meglepődtem, de én is azt éreztem... így visszamondtam neki. Egymás ölében aludtunk el, és csak olyan 6 körül keltünk fel, amikor mindketten átmentünk megnézni mit csinálnak a másik szobában a többiek. Hát mindenki aludt.:) Így mi is visszamentünk, majd csak akkor kelltünk fel, mikor a csajok visszajöttek.

Ez a kirándulás egy gyönyörű szép szerelem kezdete volt és azóta is együtt vagyunk és nagyon szeretjük egymást.


Történet 29.
Cím: Terhes fehér nő a fekete rúdon

Merien egy 27 éves,férjes,terhes csaj volt.Természetes szőke volt,és a teste is tökéletesnek számított.A terhesség csak a nagy hasán,és a tejt?l duzzadt mellein látszott meg.A tipikus tehet?s középosztálybeliek voltak a férjével,aki ügyvéd volt.Az egyik amerikai nagyváros kertes külvárosában vettek házat.A szomszédjuk a legnagyobb megdöbbenésükre egy néger volt.De nem valami mivelt,hanem gettó nigger nek nézett ki.És merien kényelmetlenül konstatálta,hogy a néger mindíg ha csak látja,szinte megerőszakolja a szemével.Aztán az egyik nap merien egyedül volt othon.Bő póló,és rövid nadrág volt rajta.A kertben lehajolt egy virághoz,a pólója felcsúszott,a rövidnadrágos befeszülő segge épp a szomszéd felé nézett.Hirtelen merien egy durva hangott halott.-de jó segged van szöszi.Merien gyorsan felegyenesedett és a ház felé sietett.-Nem szöksz meg te fehér szuka! Merien rémülten hallotta,hogy átugrik a sövény kerítésen.Rémülten rohanni kezdett,már beért a házba,amikor a néger utolérte.Lerántotta a földre.Mérien megdermedt a rémülettől.A néger lerángatta a ruháit.Már teljesen meztelen volt,amikor magához tért a dermedtségből.Négykézláb menekülni próbált,de a néger elkapta a torkát.-Eltöröm a torkod,ha nem maradsz nyugton! Merien rémülten megmerevedett.A néger matatott valamit.A következő pillanatban merien puncijába egy óriási fasz nyomult.Majdnem elájult a fájdalomtól.A terhes hasa a padlót súrolva hintázott el?re-hátra az iszonyatos méret? fasz brutális lökéseitől.A fájdalom tól könnyeztek a szemei.Hirtelen érezte a rúd kicsúszását meggyötört puncijából.Már majnem megkönnyebült,amikor megérezte,hogy a néger széthúzza a fenekét,és a sz?z segglyukába fúrja az ujját.-Ne,csak oda ne,terhes vagyok.-kussolj.Kirántotta az ujját,majd benyomult merien védtelen fenekébe.Merien elájult a fájdalom robbanástól.Arra tért magához,hogy a néger telepumpálja a seggét spermával.Kihúzta a farkát.-ha beszélni mersz,megöllek a férjeddel együtt.A néger hazament,merien eltakarította a nyomokat.Nem mert a férjének szólni.Másnap reggel a férje elment dolgozni,merien is úgy döntött,a városban bújkál majd mig a férje hazajön.Már a garázsukba a saját kocsiját akarta indítani,amikor a néger lecsapta a garázsajtajukat,és megint megerőszakolta.Miután a néger elment,merien szétbaszva,pucéran hevert a garázs padlóján.Egymást kergették a fejében a gondolatok.Úristen,ez a fekete b?nöz? már kétszer erőszakolt meg,belém verte az óriási fekete farkát a terhes picsámba,merien ekkor vette észre,hogy a mellbimbói ágaskodnak,a puncija nedves.Úristen,ez felizgat engem!.A felismerést tett követte.Tudta,férje még sokáig nem jön.Magára kapkodta a ruháit,és átment a négerhez.A bűnözö meglepődött,hogy látja.-mi van,kell még?-Igen,a nagy fekete rudadat akarom.A néger felált,és elővette a farkát.Mérien levetkőzött,majd a néger elé térdelt.Mohón szopta a faszt.A néger kikapta a szájából,és a hátára parancsolta.Nyalogatta a nagy hasát,aztán a mellbimbóiból szívott ki tejet.Ezután nyalni kezdte merien lucskos pináját.Majd négykézláb parancsolta,és nyalta a seggvágatát,segglyukát.Aztán megkefélte a pináját és a seggét is.Merien sorozatban élvezett.Eztán rendszeresen baszta merient,egészen a haláláig.Véletlenül rátalált egy régi riválisa a gettóból,ahonan kitörés céljából költözött ide.Merien azóta már megszült,és távoltartja magát a néger férfiaktól,mert tudja,nem tudna többet a fekete rúdról lemondani,ha megint engedne egynek.A szomszédjukba ártalmatlan,fehér nyugdíjas pár költözött.


Történet 30.
Cím: Don Korn

Minden azon a bizonyos éjszakán történt...Amikor a reptéren a csomagom leadtam...New York-ba utaztam a fiamhoz.mellettem két nagyon fura alak ült...Sötétbarna kabátjuk és barna kalapjuk volt...Ja és igen...1932-t írunk.A nevem Tom...Thomas Danta.31 éves vagyok...Két üléssel tőlem jobbra egy kb. 1-2 évvel idősebb fazon ült...Szürke jackyt és fekete kalapot viselt.Amikor leértünk,én egy másik csomagot kaptam meg...Amint kinyitottam láttam,tele volt pénzel és volt benne egy SW 139 tipusu magnum volt benne...De nem az hihetlen,hanem ahogy kinyitottam a két barna-fickó rám lőtt,az egyiknél egy olyan magnum,mint a táskába,a másiknál egy colt 1911.Azt hittem szétlövik a felyem,de a szürke-fazon elővett egy thompsont és szétlőtte őket...De jött egy zöld kocsi amibe 3 férfi ült...Máris lőttek ránk,de jött egy piros kocsi ami lőtte a másik autót:
-Pauli!Szállj be!Hozd a barátodat is!-mondta a sofőr.
-Sam!Jókor jöttél haver!-mondta vissza.-Szállj be gyors!
-Köszi.
És máris 70-el száguldottunk,de azok követtek:
-Tudsz lőni?-kérdezte a szürke-fazon.
-Igen!
-Fogd ezt a colt-t és lődd őket.
-Ti kik vagytok?-kérdeztem,miközben lőttem a kocsijukat...
-Én Pauli,ő Sam!Te?
-Tom vagyok.De hová megyünk?
-A Korn bárba!Tudod hol van?-kérdezte Sam.
-Little Italiban,nem?
-De.
Én lelőttem egy embert,Pauli pedig kilőtte egy kereküket:
-Megérkezdtünk!-jelentette ki Sam.
-Gyere Tom.A csomagot át kell adnod Don Korn-nak.
A bárban...Egy öregebb kb. 55-60 éves öregúr ült egy 8 székes aszatlnak a legdíszesebb székénél ült:
-Ez ki Pauli?
-Ő it...
-Thomas Danta vagyok uram...Önnek csak Tom.
-Én vagyok Don Korn...A Korn bár vezetője...
-De egy bárba,minek kell pisztoly és puska,és miköze van egy nagy fegyvercsatához?
-Miért érdekel?
-Nem is tudom...
-Mi egy ,,Mafia" vagyunk.
-ÁlllJ!Mafia?Mi?
-A rendőrség ellensége,és a legnagyobb ellenségünk a Don Morell bárja a Morell bár.
-Szóval:Maga a keresztapa?
-Olyasmi.Csatlakozol?Sokat fizetek!
-Háát...Ezen még gondolkozok...
-Nyugodtan!Viszontlátásodra...De...Vigyél magaddal egy Coltot,mert ezután lehet,hogy pikkelni fognak rád a Morell báriak.
-Rendben.
Másnap arra gondoltam:milyen sok pénzem lenne ebből...
Két nappal későbbb:Én nem vagyok gazfickó!
Három nappal később:De rendesek voltak ezek az emberek...Nem lehetnek olyan kegyetlenek!
Negyedik nap ép bevásárolni akartam amikor éppen megtámadtak a Morell-báriak...Nálam nem volt semmi,otthon hagytam a coltom.-Mit tennék,hát futnák....
Egészen a Korn bárig el kell futnom!És közbe lőnek rám a magnumosok...Futottam,mindenfelé kerülgettem,rövidítettem.Végre odaértem:
-Don Korn!Meggondoltam magam!De SEGÍTSEN!
-Pauli,Sam!Menjetek neki segíteni!
Jöttek levágott csövű sörétessel és....PUFF!PUFF!
A ,,csetepaté" után...
-Köszönöm fiuk!
-Tom...Jól jöttél pont.éppen ki kellett próbálni a sörétest.
-Bármikor...És máskor már akár én is tesztelem...HHHEHE!
-HEHE!!!!Pauli!Mutasd be Tomnak a többieket.
-Igenis MR.Korn.Tom ő itt Frank-mutatott egy öreg,kopasz,szemüveges emberre.-MR.Korn jobb keze.-Gyere ki a pulthoz!-Ő itt Luigi.A szakács és pincér is.Isteni kacsát süt!
-Kiváncsian várom!
-Most ki a parkolóba!Samet már ismered.Ő itt Frenky!Kicsit dadog-sugta oda Pauli.Ha kocsikról van szó aranykeze van.És az utolsó barát:Az emeletn van.Vinchenzo!A fegyvereket ő adja nekünk.Nagyon jól ismeri őket.Most gyere a bárba.
-Sam,Pauli és te vagytok a küldések végrehajtói...A többiek,ehhez járulnak hozzá.Máris kapsz egy küldetést amiben Pauli segít neked:Most megérezheted milyen édes a bosszú!...-menjetek Vinchenzo-hoz és kérjetek fegyvert aztán Frenky ad nektek járgányt.A feladat nagyon egyszerű...Sam!
-A Don a bár pija szállító autóját ellopta két útonálló ellopta tőle.Értitek nem?-ismertette Sam a feladatot.
-Szóval:Hozzuk el a kocsit és a havert is.Nem?
-Pontosan!Három fegyvert vigyetek,mert adni kell a barátunknak is.Ki tudja:Pauli is csak azért megy veled...Vigyázni kell az embereimre.
-Értem uram!Indulás Tom...Én kérek járgányt,te fegyvert...Ne feledd:három fegyver...
-Helló Vinchenzo!Tom vagyok.Három fegyver kéne.
-Oké Tom!Neked egy Colt,Paulinak is,a barátunknak egy thompson,mivel biztos őt fogják célozni.
-Kösz Vini...Pauli,milyen járgányunk van?
-Egy Bolt Ace.Kis városjáró...Nem fogják sejteni,hogy mit akarunk.
-Okos,nagyon okos.De hová is megyünk?
-A Downtown-i parkolóba.Te vezetsz!
Odaértünk...
-Mit akarnak itt?-kérdezte az egyik utonálló az ablakon behajolva.
-Téged!-lőtte le Pauli a fejét.
-Mocskok!MR.Morell SEGÍTSÉG!JÖJJÖN SEGÍTENI!-és jött két morell kocsi.
-Szállj be haver!A bárba!Itt a thompsonod!Tom vezet,mi lövünk!Érted?!
-GYORSAN!
...Csakhogy a bárnal amikor kiszálltam,máris fegyvercsőbe néztem:
-Azonnal a földre!

Folytatjuk!


Történet 31.
Cím: Bizarr hétvégém I

Sziasztok Andinak hívnak, sokat gondolkoztam h leírjam ezt a történetet mivel elmmondoni sem mertem senkinek sem.

Akkoriban válig érő szőke hajam volt nem voltam több 160 cm-nél és lehettem vagy 40 kg, mellem is elég kicsi volt és egy nagyobb kezű srác majdnem átérte az egész popsim, amit szerettem magamban hogy nagy szopós szám van.

Az egész akkor történt mikor 17 éves voltam akkoriban egy 20éves sráccal jártam, nagyon jól megvoltunk egészen addig míg kölcsön nem kért az egyik alvilági ismerősétől . És mint utólag kiderült engem ajánlott fel arra az esetre hogy ha nem tudna fizetni.

A történet akkor kezdődött mikor barátom mondta hogy a következő hétvégén(nyár volt) elmennénk az egyik barátjának a nyaralójába kicsit kikapcsolódni és elhívja
még az egyik barátját és barátnőjét. örültem a hírnek mert rég nem volt sehol. Péntek olyan 6 óra körül értünk oda ugy volt megbeszélve hogy a röbbiek is majd jönnek de még ekkor nem érkeztek meg. A barátom beküldött előre és majd hozza utánam a csomagokat mikor beléptem ott volt a ház tulaja egy igen magas legalább
190 cm srác aki ki volt gyúrva elég rendesen . Barátom behozta a cuccokat és szólt hogy elmegy a bolta vesz egy kis piát estére. Mikor a srác bemutatkozott(Tomi) akkor jöttem rá hogy ez a fiú akitől a barátom a pénzt kérte kölcsön. Mikor már egy órája sem ért vissza a barátom elkezdtem aggódni és ezt észre vette Tomi is rajtam majd kérdezte.

-Mi az csak nem agódsz hogy nem jön vissza?
-De egy kicsit.
-Hát jól teszed, mert nem jön vissza és mivel nem tudott fizetni így elhozott ide nekem téged!

Ekkor megijedtem és megpróbáltam volna elfutni de gyorsan elkapta a kezem és a falhoz nyomott.
-Hova szaladsz kislány, ne agódj jól fogjuk magunkat érezni csak csináld azt amit én mondok és akkor nem lesz gond!
–Amugy is szeretem az ilyen kis lányos alkatú nőket!

Sikítottam egyet és már kaptam is a pofont amitől elestem és egyből megértettem hogy ha élve akarok innen kikerülni akkor jobb ha befogom a szám. Tomi odajött felemelt és elkezdett fogdosni én próbáltam tiltakozni de hát sokkal erősebb és nagyobb volt nálam így nem tudtam mást csinálni csak sírni.

A blúzomat egy szakítással letépte rólam majd a melltartómat. Mikor megakart csókolni elhúztam a fejem és már kaptam is még egy pofont . Miközben csókolgatott a szoknyám felemelte és letépte rólam a bugyit ami fájt mert eléggé meg nyomta a puncim. Ez után megragatta a hajam és térdre kényszerített h vegyem leróla afarmer nadrágját ahogy letoltem előbukkant a farka ami óriási volt életemben nem láttam még hasonlót sem legalább 28 cm volt és vagy 6cm vastag megijedtem a farok látványától. Rám parancsolt h nyálazzam be jól. Miután megtettem az ágyhoz lökdösött és ráfektetett az ágyra miközben a földön térdeltem.

-Na most pedig egy kicsit a barátod miatt szenvedj
-Kérlek ne bánts!!! Kérlek(folyamatosan bőgtem)

A kérlelésem mit sem ért fölém hajolt kicsit legugolt és hogy minél nagyobb fájdalmat okozzon a szűk kis picsámba bemelegítés nélkül amig csak tudta felnyomta, én szerintem elis ájulhadtam nem tudom csak azt hogy iszonyatosan fájt és hogy sikítani próbáltam de fájdalomtól már erőm se volt. Tomi élvezte hogy nekem fáj és hogy rossz ezért hátrarántotta a hajam és őrült tempóba kurta a seggem és hangosan nyögött közben .
Hálaistennek nem bírta sokáig és felkapott és az ágyra dobott a számba nyomta a farkát és teleélvezte a szám majd a spermájával gargalizálnom kellet és lenyelnem(undorító volt) majd felpofozott és azt mondta

-Remélem tetszett a bevezetés mert a hétvége többi része csak jobb lesz- röhögött közben
Az ágyhoz kötözött majd egy közepes vibrit nyomott a segglukamban és oda adott egy lavórt hogy ha pisilnem kéne majd elment.

Folytatás köv. ..


Történet 32.
Cím: WITCH-egy kicsit másképp

Will egy teljesen átlagos 15 éves lány volt. Iskolába járt, voltak barátnői, és természetesen fiúja, akit nagyon szeretett. Ja, és még ő (négy barátnőjével együtt) volt a háló őrzője. Egész pontosan ő volt Kondrakar szívének őrzője. Egyszóval teljesen átlagos lány volt.Történetünk az ő lakásában kezdődik
Will hirtelen felébredt.Egész teste remegett és izzadt.Ilyen álma még nem volt mint ez a mostani.Undorodott magától.Mégis ahogy visszagondolt az álmára,lassan megint kezdett melege lenni.Álmában legjobb barátnőjével,Cornelia Hale-lel,a föld őrzőjével volt együtt.
Dél volt és Cornelia (Corni) meghívta ebédre.Ott ültek az asztalnál és ettek.Mikor a desszerthez értek Corni meg fogta Will combját és elkezdte simogatni. Megkérdezte tőle hogy nem lenne-e kedve náluk aludni.Will azt mondta hogy szívesen.Megköszönte az ebédet és kiment a mosdóba.Nem értette mi ütött Corniba.Végül meggyőzte magát arról hogy csak véletlen volt és csak ő fújja fel túlságosan.Corni bekopogot és azt kérdezte minden rendben van-e. Will igennel válaszolt és kiment. Délután semmi különös nem történt.Tévéztek,beszélgettek.Na de este!Corni szülei elvitték Lilliant(Corni húgát)moziba.A lányoknak hagytak pénzt,hogy rendeljenek maguknak valami vacsit.Miután elmentek Corni odament Willhez és azt kérdezte:
-Mondd csak Will ti már voltatok együtt Mattel?Mármint,tudod,az ágyban.
Will elpirult és alig hallhatóan ezt mondta:
-Hát igen,egyszer-kétszer.
-Ugyan már ezen nincs mit szégyellni!Én is szexeltem már Calebbel sőt Peterrel is.
Will nagyon meglepődött,hogy Corni csak így lazán elmondta.
-Will,gondolkodtál már azon,hogy milyen lehet egy lánnyal?
S meg sem várva Will válaszát Corni odahajolt hozzá és megcsókolta.Willben két gondolat viaskodott:egyrészt hogy ő most az egyik legjobb barátnőjével csókolózik,másrészt meg hogy kit érdekel, ha egyszer ilyen jó! Végül a második győzött és Will visszacsókolta Cornit.Nyelveik egymás szájában kergetőztek.Csókolózásuknak a telefon csörgése vetett véget.Corni szülei voltak azok.Azt mondták,hogy Corni nagyija beteg ezért el kell vinniük a kórházba,úgyhogy úgyfest egész éjjel egyedül lesznek. Will sajnálta hogy Corni nagyija beteg lett, Corni viszont annál kevésbé. ”Így legalább senki sem fog zavarni minket”-mondta.
Folytatták a smárolást, mikor Corninak újabb remek ötlete támadt.
-Változzunk át!(aki ismeri a WITCH-et tudja, miről van szó)
-De minek?-kérdezte Will.
-Mert úgy 1. tudunk repülni és úgy érdekesebb lesz,2.úgy mindketten szexibbek vagyunk,nagyobb mellekkel stb..Érted?
-Ok,rendben.
Átváltoztak,levetkőztek és folytatták, ahol abbahagyták.Corni most elkezdte Will nyakát csókolni,és egyre lejjebb haladt.Ahogy Will melleihez ért hogy a bimbói már meredeznek.Elkezdte őket morzsolgatni,atztán bekapta és szívogatta.Will sóhajtozott és Corni fejét simogatta.Corni kezével Will belső combját simogatta és egyre jobban haladt punija felé.
Kezével végigsímított rajta.Ezt barátnője egy sóhajjal nyugtázta.Óvatosan simogatta,picit dörzsölgette pöckét,másik kezével saját mellbimbóival játszott.Abbahagyta Will melleinek csókolását inkább lejjebb haladt.


Történet 33.
Cím: Első pillantás

Egyszer egy hűvös délutáni nap elmentem az egyik barátnőm höz!Mikor este haza mentem Apa avval fogadott hogy jött egy fiú hozánk és a számítógépet csinálja!!Furi volt hogy miért mondja ezt nekem Apa!Aztán vártam egy kicsit és felmetem köszöntem és nem vettem észre hogy valki űl a fotelbe elkezdtem mesélni hogy mi volt!Anya meg elmosolyodott láttam a hátam mögé néz és egyre csak mosolyog!Meg fordultam és hírtelen eszembe jutott hogy Apa mit mondott láttam a fiú a gépet csinálja és néha néha hátra pillant!Én anyumnak mutattam a körmöm!Oda álltam a fotelmögé és néztem mitcsán!!Nagyon meglepőttem hogy hogy kezeli a számítógépet csak ámultam!Mosolyogtam de figyeltem hogy ő ne lásson meg engem.Nagyon helyes fiú volt magas mindíg mosolygott és az Öcsémmel beszélgettett én meg se szolaltam uttána csak bámultam és bámultam nem tuttam mitcsinálni!Aztán leszalattam és mondtam Mamának hogy mivan és hogy meg mint és Mama is csak mosolygott:)!Felmentem és mondtam Anyának hogy jöjjön már mert valamit mondani akarok neki!Ki jött és kérdezett montam hogy honnan szették össze a pasit mert kész vok mondtam is hogy azért csináljak hogy mindíg beleessek valakibe!!Any csak vigyrgott és beküldött hogy segítsek neki amit tudok.Én remegő lábbakkal mentem visza és megse szolaltam.Vártam mikor végez hogy lássam az arcát!Aztén girtelen felállt a fotelből és megfordult hirtelen fura érzés töltött el!!Lementem én is és néztem mit csinál!Hiába minden gondoltam egy ilyen pasinak nem én vagyok az esete!!Aztán elindult a kapu fele és olyan vidáman elköszönt hogy Sziasztok istenem azt a hangot soha sem felejtem el!.Mondta hogy majd máskor is jönn akkor teljesen elfordúltam és mosolyogni kezdtem hogy ne vegye észre!Mikor kilépett a kapun beszalattam és Anyumék is bejöttek.Megszolaltam és csak nevetve kömybe lábatt szemekkel tuttam mesélni!Nem is tuttam mit beszélek csak áradoztam hogy milyen pasi!És kédeztem Anyátol hogy mi a neve!Anya mondta hogy nevét és én még mindig nevettem!Nem bírtam abba hagyni!Teljesen belestem nem tuttam mit csinálni!Ahányszor jött csak néztem és felse mentem inkább!Egyre többet jött és nevettünk felszabadultam és én is mosolyogtam nevettem vele!És most?Csak nézrám nem tom mi tőrtént még mindíg jár hozánk de elfolytom érzelmeim nem merekmást csinálni már nem is nagyon köszönök neki és felse megyek ha itt van!Hogy mivan vele most és velem?Semmi sajnos:(S bár az elsőpillantás mindent lángra lobbantott most mintha leégett volna az erdő nem maratt semmi csak a fájdalom!

Ha valami hasonlóságot veszel észre bocsánat de ezt lekellett írnom!Ez egy kitalált tőrténet és bocsánat a hasonlóságért ami van benne!Ja és azt elszeretném mondani hogy én abba a fiúba nem voltam szerelmes!!!


Történet 34.
Cím: Az utolsó 10 perc 1.rész

Itt állva a város legmagasabb épületén ,vodka Xanax koktél társaságában életem legszörnyűbb eseményeit elmesélem nektek. Azt hiszem ebből a sok szerencsétlenségből remek film lenne. De az utolsó csepp a pohárba a mai nap volt. Úgy gondolom annyi időm még van,hogy elmondjam ezt az egészet. Mondjuk kezdjük a bemutatkozásnál.
23 éves vagyok,Berlinben élek az öcsémmel együtt . A szüleink meghaltak egy autóbalesetben körülbelül 5 éve azóta csak ő van nekem ,és senki más. Az Öcsköst. Tomnak hívják,ha már itt tartunk engem pedig Axell - nek . Az öcsém 8 éves, harmadik osztályos. Nagyon okos fiú.
A mai nap ugyan úgy kezdődött,mint a többi hétfő. Korán keltem,hogy Tomi reggeliét elkészítsem,majd hétkor öt is felkeltettem. Aztán elvittem az iskolába, és búcsút vettünk egymástól. Bemenetem az egyetemre ott végeztem 11-kor,hazaugrottam,de csörgött a telefonom,hogy helyettesítsem az egyik felszolgálót a Clubba,ahol ilyen”beugrós”vagyok .Kell a pénz,egyetem,Öcsi,és én. És ez most pont jól jött hónap végén . Nagyon örültem neki. Tomi suljia tőlünk egy saroknyira volt. De nem mertem sosem elengedni egyedül,mert túl veszélyesnek találtam azt az átkelő helyet ,amin muszáj volt át jönnie,.Annyi baleset történt már azon a helyen . Utána veszélytelen volt az út,mert csak a járdán kellett tovább menni egyenesen és otthon is volt. A napköziben Tomi 5-ig maradhatott. Nekem 6-ig volt a munka,és hát nem hagyhattam ott gondoltam nagy és ügyes fiú nem lesz semmi baj,felhívtam a tanító nénijét,és megüzentem neki,hogy menjen haza egyedül,de az úton nagyon vigyázzon .És hogy a kulcs a lábtörlő alatt van. Hatkor hazaindultam. Az ajtó nyitva volt,ez egyáltalán nem volt jellemző Tomra,mert megtanítottam,hogy az ilyen dolgokra nagyon figyeljen . Ahogy beléptem a lakásba volt egy kis előterünk,ahol a kabátot,cipőt lehetett levenni . Így is tettem,majd a nappali fogadott,és szörnyű nagy rendetlenség .Minden össze volt törve,szét volt dobálva,ekkor már sejtettem,hogy nincs minden rendben . Majd eszeveszettül rohantam Tomot megnézni. És hirtelen megláttam az én kicsi öcsémet vérben úszva..Tudtam nekem nincs más. Oda rohantam hozzá elkezdtek hullani a könnyeim,pedig sosem szoktam sírni,most mégsem tudtam megállni . Felkaptam a gyereket,és fejvesztve rohantam vele a kórházig. A kórházban kivették a kezeimből,és azonnal elkezdték ellátni. A folyosó fehér falai olyan hidegek és ridegek voltak .Mindenhol aggódó arcok vettek körül. Pont úgy,mint anyáéknál .Ugyan ez az érzés volt bennem .Ha még nem is vallottam be magamnak tudtam mi fog következni,de azért reménykedtem .Hittem benne,hogy nem ezt érdemlem .Az orvos kijött,és közölte velem,hogy már csak 1-2 órája van hátra mert a konyhakés amivel leszúrták a tüdejébe hatolt ,és kezd összeomlani. Bementem hozzá összeszedtem mindenin erőmet,hogy az utolsó órái szépen teljenek el. Bementem hozzá,de nem bírtam uralkodni magamon .Majd halkan megkérdeztem tőlem
-Mi a baj Lexy??
-Ugyan semmi nincs baj nyugtattam meg.-majd egy állmosolyt erőltettem az arcomra.
A további időben aludt,néha-néha felkelt beszéltünk egy-két szót,de vissza is aludt a morfium hatása miatt. Amikor utoljára felkelt.
Az utolsó szavaim hozzá
-Szeretlek Öcskös.
Ezek voltak,tudom nem valami csodás,de tőlem csak ennyi tellik . Nem tudtam megvédeni. Nem voltam képes.
Majd feltettem a szokásos kérdéseket,hogy miért hagyott itt engem Ő is..
Írtam egy levelet,amiben elmondtam Marinának a legjobb barátnőmnek,hogy mik a tennivalói.
Majd itt vagyok. Itt tartunk .Érthetetlenül állok az életem előtt,talán jó lehetne még,de mostani lelki állapotomban ez a megoldás tűnik a legjobbnak. Ellökni magamtól az életem. Hogy miért, nem tudom .Talán mert így is elég szenvedés ért az életembe .És előbb vagy utóbb úgy is meghalnék . Nah jó ezek csak cinikus szavak . Igen is fáj,fáj hogy mindenkit szinte akit szerettem el kellett veszítenem .Még mindig hallottam a saját kiálltásom , mikor tényleg utoljára lehunyta a szemét Tomi. Ezzel a hanggal a fülemben búcsúzok az élettől, érzem ahogyan zuhanok egyszerűen csodálatos érzés végre életemben nagyon jól érzem magam.......


Történet 35.
Cím: Az első félrelépésem története

Eljött hát a nap amikor az autóján indultunk haza!
Reggel felhívott,hogy ma kocsival jött,szívesen hazavisz.
Tudtam,hogy ma megtörténik....egész nap másra sem tudtam gondolni.
Találkoztunk a munkahelye közelében,az autó mellett állt,szorosan átkarolt,forrón megcsókolt.Éreztem férfiasságát ahogy hozzámsimult.
Elindultunk,majd a már ismert helyen félreálltunk.Nagyon izgatott voltam,hisz ez volt az első alkalom,hogy megcsaltam a férjem..és persze a pasi is izgatott nagyon,amit láttam a nadrágjából elősejleni....
Csókolóztunk,hát..engem még csókkal nem izgattak fel így,nagyon jól esett! Közben a melleim simogatta,néha letévedt a pinámhoz is,persze még csak ruhán keresztül.Én sem maradtam adós,és simogattam farkát nadrágján keresztül.Először ő szabadított meg a ruháimtól,és mostmár így vette bírtokba a melleimet.Szívta a bimbóm míg a másikat gyúrta ."Hagyd abba ,mert elélvezek"-kértem és most én szabadítottam ki farkát szűk nadrágjából.Egek ! Micsoda farok volt,ekkorát még sose láttam!!! Miután simogattam egy kicsit,hozzáhajoltam és nyelvemmel a hegyét kezdtem el nyalogatni.Sóhajaiból hallottam,hogy jólesik neki.Fejemet irányította,hogy vegyem végre a számba,de én még csodáltam egy kicsit.
-Tetszik?
-Nagyon! Ilyen nagyot még nem láttam! Nem tudom képes leszek-e magambafogadni!
-Ha a szádba veszed még nagyobb lesz! Kérlek kapd be és szívd erősen!
Megtettem! Nagyon jó íze volt.Míg szívtam kezemmel heréit simogattam,ezt is szerette.Légzése egyre akadozóbb lett,láttam már nem kell neki sok ezért gyorsítottam egy kicsit és még vadabbul szoptam.
-A szádba élvezhetek?-kérdezte mire bólintottam és már jött is.Teste megfeszült és a számba élvezett.
Mikor kissé magához tért én következtem.Csókok.
Visszatért melleimhez,majd egyre lejjebb csúszott.Elérte pinámat,kezével kezdte simogatni ,finoman,gyengéden.De ez nekem már nem volt elég,a várakozás,a szexmentes élet miatt annyira ki voltam éhezve,hogy többre volt szükségem!
-Mondd mit szeretnél!-kérte-és én mindent megteszek!
-Már olyan régen nem nyalta ki senki a pinám,kérlek tedd meg!-mondtam.
És ő kinyalta! Én meg élveztem,de akkorát....!
Kielégültem,de vérem tovább zubogott,farkát akartam magamba szívni!
Azt javasolta először üljek bele,mivel a pinám nagyon szűk,az ő farka hatalmas,így magamnak tudom irányítani a behatolást.
Számba vettem farkát bár nem nagyon kellett dolgoznom vele,ismét hatalmasan meredt az ég felé...
Föléültem,de nem dugtam be rögtön,farkával izgattam a csiklóm,hegyét a nyíláshoz érintettem,jó volt ott éreznem,de kicsit féltem a vastagságától.Nagyon óvatosan ereszkedtem rá,sűrűn megállva,barátkozva a mérettel....és végre bennem volt!
Rövid ideig csak feküdtem rajta így mozdulatlanul.Fantasztikus érzés volt ,hogy mindenhol éreztem,teljesen kitöltött.Ezt el is mondtam neki,mire további gyönyöröket ígért!Lassan,majd egyre bátrabban el kezdtem mozogni rajta,ő alulról segített,és közben kezével csiklómat kezde simogatni,ezzel úgy elkábított,hogy már nem is foglalkoztam azzal hogy a mozgásomra ügyeljek.Vadul lovagolni kezdtem és hamarosan el is élveztem.
-Jól esett?
-Soha még így nem esett jól semmi!Köszönöm!
-Ne hidd hogy vége! Még sok-sok gyönyör vár rád! Én és a farkam megmutatjuk neked milyen egy igazi jót kefélni!
Közben farka még mindig bennem volt.Mikor leszálltam róla éreztem,hogy pinám jól kitágult tőle.
-Gyere,hagy nyaljam a pinád,addig te szopd a farkam! Nagyon jól szopsz! Újra elizgatlak és megkeféllek hátulról!Szeretnéd?
-Mindent szeretnék! Elölről,hátulról,bárhogyan!
Nagyon könnyen sikerült újra tűzbe hoznia,szinte kielégíthetetlennek éreztem magam.Régen nem volt már igazi jó farok bennem és most hogy végre hozzájutottam, ki akartam használni minden percet.
-Csináljuk a motorháztetőn_javasolta.
Mivel besötétedett és egy elhagyott erdei úton voltunk ,hát kiszálltunk.Én ráhasaltam az autó elejére ,ő hátulról combom közé csúsztatta kopjáját.Egyik lábam kicsit megemeltem hogy hozzáférjen lukamhoz és ő egy jól irányzott lökéssel belémtette.Mikor bennem volt megállt, várva reakcióm,hogy nem fáj -e.Én elkezdtem mozgatni csípőmet jelezve,hogy mehet tovább.Először nagyon lassan,hosszan húzta-tolta,majd apró kicsiket lökött,aztán kihúzta,hogy majdnem kicsúszott,majd újra vissza.Nagyon tetszett ahogy szerszámával játszott a puncikámban!Aztán amikor már nem volt sok hátra neki sem,megfordított,szemből tette be és vad iramban tett a magáévá,szinte egyszerre csúcsra juttatva engem és saját magát is.
Teljesen kész voltam.
Visszaültünk,elbeszélgettünk erről a késő délutáni szexcsatáról.
-Máskor is eljössz velem?-kérdezte.
-Bármikor megkefélhetsz!-mondtam.
Ez volt az első,de nem utolsó félrelépésem.Sok-sok szuper kefélés követte.Keféltünk mindenhol,ahol csak alkalmunk nyílt rá.
A mai napig szexelünk,heti rendszerességgel már több, mint 10 éve.És még mindig élvezzük minden pillanatát az együtt töltött időnek.
Amíkor nem vagyunk együtt sms-ben írjuk le vágyainkat egymásnak,megígérve,hogy a következő randin majd mit fogunk tenni a másikkal.


Történet 36.
Cím: SzilikonCica akcióban Erzsébeten

SzilikonCica vagyok aki a nevét nem kisméretü cicimről kapam. Én 168 magas vagyok, mindössze 54kb, sportos testalkatú csaj lennék nagy szilikoncicikkel, formás kerekded fenékkel, és imádom a SEXET!!!!!

3 éve van jobsim, de nem vezettem sürün, ezért felhívtam az exoktatómat, hogy hadd vegyek pár órát, mielőtt beülök új kocsimba.Alig vártam a találkozót,elvégre állati jó pasitól tanultam vezetni.
Zoli-akitől tanultam vezetni.190 masas kigyúrt teste van, kopasz, szolizott teste és hatalmas farka van.
Atalálkozóra nyáron a legnagyobb hőségben került sor, ezért adott volt, hogy az öltözetem eléggé lenge lesz.
Rózsaszín csötop volt rajtam, persze melltartó nélkül, és igencsak rövid miniszoknya, falatnyi tangával,valamint az elengedhetetlen tűsarkú papucs.Szőke hajamat lófarokba kötöttem.
Imádom mikor megbámulnak az utcán..most is így történt...A találkozót Boráros térre beszéltük meg Zolival.Ő pontos volt mint mindig,de én szokásomhoz híven késtem pár percet.Bezsebeltem a elismerő pillantásait, majd elindultunk a kocsija felé, ahol a legnagyobb meglepődésemre bent ült a alegjobb haverja István,(aki a lakótársa is)kit elvileg kiraktunk volna Szent Imre téren kb 180 magas, fekete tüsi hajú,sportos alkatú 35 körüli faszi kb 20as farokkal
A kocsi amin tanultam Csepelen volt,így a privát kocsijával mentünk el odáig
Mivel a kocsi 3 ajtós volt így én másztam be hátulra...minnél sexisebben.Véletlenül pont kilátszott a fenekem...Ez témát szolgáltatott az útra, majd szóba került egy régi munkám is...imádok főzni...meg is beszéltük, hogy fözök Nekik ebédet..még aznap. István elment vásárolni, addig mi Zolival elmentünk \\\\\\\\\\\\\\\"vezetni\\\\\\\\\\\\\\\"
Már kb 10 perce vezetgettem, mikor is benyult a lábam közé...majd rámnézett, és közölte, hogy csak az ülést igazítja meg.És végigsimogatta a combomat...Fúúú nagyon finom volt.Így jobb nem-kérdezte...de addigra az én fantáziám beindult. Kerestünk egy félreeső helyet, és elkeztünk smárolni,vadul....benyult a szoknyám alá, ami eléggé felcsúszott amúgy is épphogy eltakarta a puncimat.és elkezett simogatni.és becsúsztatta az egyik majd a másik újátt is.Ezen felbuzdulva én sem tétlenkedtem...végigcsókoltam izmos testét,majd elkeztem a faszát kényeztetni.Bár kissé meglepett hatalmas mérete.Elismerően gusztálgattam és elkezdtem játszani vele.Először csak nyalogattam,szopogattam, majd egyre gyorsabban, és elősebben szívni kezdtem. Nagyon élvezte..de én is.Szopam ahogy csak bírtam, ő meg csak dicsérte a technikáámat és nyögdécselt.
Közben a cicimet markolászta, és a fenekemet paskolgatta.
Mikor már közel járt a csúcshoz rászoritotta a fejemet a farkára, ettől elkezdtem kissé öklendezni, ettől mégjobban beindult és elkezdte baszni a számat....hamar eljött a vég, és a számba élvezett.Nagyon finom volt kissé édeskés....a mennyiségében is nagyon sok.
Ekkor mondta, hogy így még soha senki nem szopta le...de hogy ne legyek elárvulva ő is ki akar engem nyalni, mert kivánja a csupasz muffomat.
Ekkor jött az ötlet, hogy menjünk fel hozzá...elvégre nem messze lakott...de ő vezet..úgy gyorsabb-mondta

A kocsival a ház előtt parkoltunk, és a liftben egymásnak estünk...pedig csak a 3on lakik.
Alig mentünk be a lakásba, rajta már csak az a feszülös boxer, amibe annyira kivánatos volt a farka.
A nappaliban rálökött a kanapére...és csókokkal kényezette a testem,annyira jól csinálta,és nagyon élvezte a cicimet...egyre közeledett a puncim felé...lassan belenyalt, párszor,és visszatért a számhoz vadul smároltunk kezével a cicimet gyurogatta, farkát boxeren keresztül a puncimhoz dörzsölte, mikor átkulcsoltam lábaimmal a derekát elkezdett mozogni, mintha basznánk, de a fehérnemünk még rajtunk voltak.Éreztem mennyire kiván, és én is eléggé nedves voltam már..mikor elkezdett kinyalni...kényeztette a pöckömet, harapdálta, szívogatta,és újjazott közben. én meg csak vonaglottam.Mivel szedek tablettát, őt meg eléggé jól ismerem, így gumi nélkül csináltuk.
Mikor már látta hogy nem birom a farka nélkül bedugta a számba a dorongját, hogy jó nyálas legyen,elkezdte a pinámhoz csapkodni a kemény faszát és belémdugta, lassan gyengén.Élveztem ahogy kitőlt, nagyon jól csinálta,megdugott keményen,csak ugy cuppogott bennem,mélyen a szemembe nézett és utánna kivette a farkát belőlem és elkezdte a cicimet dugni...a farka vége a számhoz ért és nyalogattam közben...már jött volna az az édes nedü, mikor megjött István,aki végignézte ahogy a számba élvez Zoli.
Ő is be akart szállni, így mig Zoli összeszedte magát kicsit kényeztettem az ő falloszát.Kisebb volt mint Zolié, de vastagabb.miután megfelő keménységü lett egyszerüen visszaraktam a fecskéjébe,és elkeztem az öltáncotZolinak,hogy ő sem maradjon ki a jóbol.Nem kellett sok ídő, megint tettre kész volt.
Letérdeltem István elé és megint számba vettem István farkát, Zoli pedig nyalt engem, megint fantasztikus volt.Mikor többre vágytam Beleültem István farkába, és meglovagoltam Zoli közben magával foglalkozott.
Nagyon élveztem a faszát és hogy mélyebbe bennem lehessen átkulcsoltam lábammal a derekát, és ledöltem a föld felé...ekkor teljesen kitőltött.
Így vonaglottam, mikor _Zoli odajött és elkezett a csöcsömmel szexelni..neki ez a gyengéje.Mikor kiszabitottak ebből a testhelyzetből kitaltam, hogy bánjanak úgy velem mint egy rossz kurvával.Nem is kellett Nekik több előjött állati perverziójuk.És térdre kényszeritettek.Ez a kisebb fajt a agresszió amugy is kedvemre való.Négykézláb sétáltam előtttük, felkináltam nekik szolgáltatásaimat.István elém ült és leszopatta magát,Szinte baszta a számat, mikor éreztem, hogy hátulról Zoli belémjön.Puncim lángolt, éreztem, hogy itt a csúcs, megrázkodott egész testem,amit ők is érezhettek.Nyxögni alig birtam István faszától,Zoli keményen megdugott, nemúgy mint mikor 2en voltunk, élvezte, hogy hatalma van felettem.István addahagyta a szopatást, Zoli is elengedett pedig már majdnem elmentem ekkor már sokadjára.
Maszturbálj Te kis kurva-utasitottak....
Én meg mint a kitalált szerep szerinti kurva így tettem.Játszottam a cicimmel és a puncimmal.Markolásztam cicimet, csapkodtam a felekemet, puncimat pedig az asztal hideg króm lábához dörzsöltem, ami dupla élvezettel látott el.Izó puncimat lehütötta a hideg króm.Jól összenedveztem,mikor odaadtak egy banánt...minnél erotikusabban játszadozzak vele.Meghámoztam számmal, és elkezdtem szopni mintha fasz lenne...erre ők elkezték verni maguknak.Ettőlő nagyon beindultam és a megpucolt banánt feldugtam magamnak.mivel mindig kicsúszott és el-el tört...egy-egy falatot adtam Nekik ügyelve , hogy elötte jólo megforgassam pinába.
Már kész voltam mikor Zoli az ölébe vett és lovagoltatott.István rászorítottt zoli testére és hátulról belémvágott.Nagyon fájt,de élveztem.Sikongattam nyögtem ők meg csak bugtak. Ez a két fasz bennem van gondoltam és éreztem , hogy szűk popsimba kőzeledik Istvánnak a kilövelés időpontja.Ekkor kivette és a hátamra élvezett.Zoli is nemsokára támadást intézett hüvelyembe a spermáival, éreztem ahogy szétspriccel bennem az az édes nedü.Mikor mindannyian elélveztünk még tisztára szoptam a faszukat, ők meg fényesre nyalták a pinámat.Felváltva, űgyelve arra, hogy az újjaik ujra és ujra belém nyomhassák.Ezekután elmentem zuhanyozni, elvégre IStván a hátamra termelt a nedüit.Bejöttek és nézték, ahogy zuhanyzom.Alaposan megtörülgettek majd meztelenül kimentem a nappaliba, ahol is megbeszéltük a következő vezetés órámat.
Mikor az időpont megvolt felöltöztem, és elköszöntem a srácoktól,Istvánnak megcsókoltam a farkát, megköszöntem mindent és elindultam kifellé.Zoli lekisért, lent váltottunk egy szenvedéjes csókot,és megbeszéltük, hogy legközelebbi óránk után sem csinálunk programot,...vagy csak közösen 2-esben.
Ennek örültem, és alig vártam a következő alkalmat, amire 3napot kellett várnom.
Hogy akkor mi történt az már egy másik számomra izgalmas történet
Ha akarjátok azt is elmesélem!
SzilikonCica

Történet 37.
Cím: Egy vad szilveszter

Az egész úgy indult, hogy 7-8 haverommal és pár lánnyal csinálunk egy szilveszteri házibulit. Nagy ivászatnak néztünk elébe így én és két lány bevállaltuk, hogy kevesebbet iszunk, ha baj lenne valaki tudjon józan döntéseket hozni. Ez sikerült is, mi takarítottunk, aztán buli. Hajnali 3-ig ment a buli aztán elmentünk aludni. Mivel kevés volt a hely ezért egy ágyban többen is feküdtünk. Így kerültem egy ágyba a Rékával és a Mónival. Szerencsére mi megmaradtunk viszonylag józannak, de annál jobb kedvűnek.

A részeg haverokat hamar elnyomta az álom, minket felpörgetet az este és egyszerűen nem tudtunk elaludni. Így beszélgettünk. Hamar rátértünk a fiatalokat legjobban érdeklő, szexuális témákra. Odáig jutottunk, hogy elkezdtük elmesélni egymásnak, hogyan veszítettük el a szüzességünket. Annyira kiszíneztük a történeteinket, hogy józanon még mesének is rosszak lettek volna. Teljesen felizgultunk egymás történeteire. Mikor már éreztem, hogy megvan a megfelelő hangulat, letérdeltem a kanapén egymás mellett ülő lányok elé és benyúltam a miniszoknyájuk alá.

Meglepődtem, de nem ellenkeztek, inkább egymásranevettek és mosolyogva vezették a kezeim az ekkorra már nedves puncik felé. A lehető legrosszabbkor kitámolyog a Peti a szobából és rohan a wc-re hányni, ami nem jött össze neki, de a lányok segítségével kezdte jobban érezni magát. Kérdezősködött, hogy mit zavart meg. Erre a lányok, nemtudom, hogy a pia hatására, de elmesélték neki az egész történetet, és arra akarták rávenni, hogy szálljon be ő is, ami nemigazán tetszett nekem, de mit lehet tenni, belementem én is.

Réka középmagas vöröshajú, dúskeblű, feszes popójú 17 éves lány. Móni egy igen dögös, fekete démon, érzékien dús ajkakkal, feszes mellekkel, sportos combokkal. Peti egy igen vagány, erős termetű ember. Ő a Mónit én a Rékát kényeztettem. Az elején csak simogattuk, csókoltuk egymást. Réka a kanapén ült, lesegítettem róla minden ruhadarabját, Peti ugyan ezt tette a Mónival is. A lányok ott ültek előttünk a kanapén egymás mellett, Petivel egymásra néztünk és egyszerre a lányok puncijába temettük az arcunkat. A csajok először csak nagyokat nyögtek, az ujjaikat benyálazva, dörgölték a mellbimbóikat és markolászták a melleiket. Láthatóan nagyon élvezték a helyzetet. Gyönyörű punciszag töltötte be a nappalit. Omlós, fiatal puncikból csak úgy szürcsöltük a lét. Nagy meglepődésünkre, a lányok összeölelkezve csókolóztak és nyalták egymás mellbimbóit. A puncilét a számba gyűjtve odahajoltam a Rékához és egy hosszas smárolás közben az összeset a szájába adtam. Tudta, hogy mi van a szájába, mert lenyúlt a puncijához, felnyomta magának a mutató ujját és lenyalta az ujját. Nem bírta tovább, a lábait körém kulcsolta majd felszólított, hogy dugjam bele. Ez sikerült is. Hatalmasat dugtunk. Úgy bánt a szerszámommal, mint még soha senki. Hatalmas sikollyal élvezett el. Nemsokkal később a Móni is hatalmas sóhajjal ment el. A végére egy kis bemutatót tartottak a lányok nekünk. Ilyen leszbi-showt még nem láttam. Látszott rajtuk, hogy gyakorlottak a témában. A Petivel nem bírtuk már tovább és a lányok mellére élveztünk, majd egymásról nyalták le a gecit. Ilyen jó szilveszterünk még nem volt, azóta is együtt vagyunk a csajokkal, és még néha összejövünk így négyen egy-egy délutánra.

Történet 38.
Cím: Anyával

Ez a történet még tavaly nyáron esett meg velem.

Szüleim már 10 éve elváltak. A válás után anyu összejött a munkatársával, majd össze is költöztek, de 8 év együttélés után különköltöztek.
Ekkor én 21 éves voltam.Anya 43 éves volt akkor.Nem mondanám,hogy egy világszépe, de korához képest nagyon jól tartotta magát.2 gyerek szülése után se volt elhízva. KB 50 kg lehet.Gyönyrű középhsszó szőke haj, formás, átlagostól nagyobb mellek és szép formás fenék.

Anya vett magának egy takaros kis panellakást én pedig visszaköltöztem apukám házába aki sajnos már nem él.
Na de térjünk a vissza a történethez.

Anya nagyon szeret horgászni, de amióta összeveszett az élettársával nem volt horgászni (kb 1 évig).
Kitalálta,hogy ő nagyon szeretne már végre horgászni, de nincs akivel elmenjen, így megkért rá,hogy kisérjem én el ő,de én nagyon nem szeretek horgászni.Szóval a kérlelés már-már majdnem,hogy parncs lett. Nagy nehezen rávettem magam a dologra és egy napos meleg nyári napon elmentünk horgászni a nyéki tóra. Hosszas horgászhely keresés után találtunk egy kellemes helyett. Meleg nyári nap lévén mindketten lengére öltöztünk. Anya egy szivárvány szinű bikinben volt én meg fürdőnadrágban.

Már régóta gondolkodtam azon, vajon milyen lehet anyával szeretkezni. Hajtott a kíváncsiság. Így sem volt másképp ezen a napon se pláne,hogy egész nap vele voltam és ő ott szaladgált előttem bikiniben. Nagyon beindultam rá, de nem mertem közeledni, mert féltem,hogy nagy balhét csap belőle.Hirtelen minden megváltozott.

Anya kérte,hogy kenjem be a hátát naptejjel,mert szertne egy kicsit napozni.- MOndom rendben oké.
Erre a hasára feküdt kiengedte a bikinifelsőjét. Kértem,hogy kényelmesebben tudjam kenegteni hagy üljek rá a combajira, természetesen nem teljes testsúllyal.- rendben, ha úgy neked kényelmes- hangzott a válasz.
Így is tettem.Elkezdtem kenegetni a hátát és közben ismét a régi vágyaim jutottak eszembe- mi lenne, ha anyával ... - szokás szerint ettől megint begerjedtem.
Nem tudtam mit csináljak, próbáltam úgy helyezkedni, hogy hozzá tudjam érinteni a férfiasságom, de ne legyen számára feltünő,hogy mi jár most a fejemben, de ezt ő észre vette és elkezdte a fenekét a falosszomhoz dörzsölni, ettől mégjobban felizgultam és már nem bírtam magammal így a kenegetést abba hagyva elkezdtem a nyakát és válát csókolgatni, pár perc múlva anya hátára feküdt és a lábait felhúzta a derekamhoz,majd egymás szemébe nézve forró csókolózásba kezdtünk. Ezután ovatosan haladva lefelé apró csókokkal izgattam a nyakát, melleit és szépen lassan leértem a hasához. Gyengéden levettem róla a bikinalsót. széttártam lábait és ovatosan elkezdtem nyelvel izgatni a finom csiklóját, amitől nagyon beindult, 3-4 nyelvcsapás után már remegtek végtagjai, éreztem nagyon beindult.Ekkor a hátamra fektett és az ajkamtól indulva csókokkal kényesztetett, majd a levett rólam a rövödnadrágot. Az addigra kőkemény falloszomat előszőr 3 ujjával majd ovatosan a szájával kényeztette. pár perc szopás után óvatosan a rózsaszinű puncijába vezette a farkamat. Lovagolt rajtam, először lassan, majd egyre gyorsabban.

mivel rég volt szexuálisan dolga férfival, nekem pedig lánnyal, így mindketten nagyon hamar elélveztünk.

Nem szeretek alul lenni, így a hátára fektettem, majd a lábait a nyakamba vetttem és így dugtam tovább, ezt nagyon élvezte,mert a 4-ik mozdulatnál elélvezett, kélyes nyögések kiséretében, amitő jobban feltüzelve eerősebben löktem, de ekkor már én sem bírtam sokáig.Szóltam,hogy hamarosan jön a kitörés és kérdeztem,hogy hova engedhetem, mert ugye gumi nélkül szeretkeztünk. -Enged belém, enged belém a forró spermádat édesem- hangzott el a válasz.
lábait lenegedtem magam mellé és normál pózban folytattuk tovább a dolgot. mikor már nagyon a végé voltam megmarkoltam a kerek, formás melleitt és nagy élvezettel telengedtem a már lucskos punciját. ettől az érzéstől a drága gyönyörű anyám ismét hatalmasatt élvezett.
Kielégülésünk után még feküdtem rajta néhány percig és simogattam, csókolgattam.
Közben megbeszéltük,hogy ez titok marad örökre, de természetesen máskor is szeretkezhetünk.
Azóta nincs olyan hét, hogy ne szeretkezzünk.

Természetesen azokat az együtléteket is elmesélhetem, ha kiváncsiak vagytok rá.


Történet 39.
Cím: Gimis osztálykirándulás 1.rész

Az első gimnáziumi évem már majdnem véget ért. Év végén egy faházbanlakós kirándulásra mentünk el 3 napra. 2-3 fős szobák voltak, én az egyik barátnőmmel voltam egy szobába. Ő az egyik osztálytársunkkal, Robival járt, meg sem lepődtem, amikor egyedül hagyott, hiszen szeret sok időt tölteni Robival, én kissé neheztelek rá ezért, de ez most így nagyon kapóra jött, mivel ő átment Robihoz, ezért akivel ő volt, Peti éppen indult volna át a többi haverja faházikójába, de közben összefutott velem. Én a kisboltba mentem jégkrémet venni. Amikor összefutottunk váltottunk pár szót, közölte velem, hogy a barátnőm ezt még jól vissza fogja kapni, és nevetett.
- Ó igen, Robihoz ment, akkor most gondolom ott nincs sok szükség rád!- mondtam.
- Hát nincs! Téged viszont Szonja meg egyedül hagyott, vagy hárman vagytok?
- Csak ketten vagyunk, és igen… most mondd meg!XD
- Legyek a társaságod? Ööö kártyázhatunk meg ilyesmi!- és mosolygott egyet.
Természetesen szívesen lettem volna kettesben Petivel, de visszautasítottam az ajánlatát, gondoltam mit szerethetett volna, ilyen könnyen kapható nem vagyok!
Megköszöntem az ajánlatát, és közöltem vele, hogy sürgősen jégrémet kell vennem, útközben megettem és visszamentem a házunkba, 10 óra körül gondoltam megfürdök aztán lefekszek, mivel az osztály egy része elment egy nagy éjszakai sétára az erdőben valami ritka állatot akartak látni, ami éjjel vadászik, de azt mondtam, h nem érzem jól magam, persze csak kedvem nem volt menni. Fürdés után éppen indultam az ágyamba aludni, gondoltam csak soká érnek vissza a többiek, Szonja meg ha visszaérnek se ide jönne. Elaludtam. Körülbelül fél, egy óra alvás után valaki kopogott. Kicsit megijedtem, de arra gondoltam, hogy Szonja lehet, de kinyitottam az ajtót, és nagy meglepetésemre Peti volt az. Rajtam csak egy rövid (nagyon rövid) nadrág, és egy kis fehér top volt. Köszöntem, és megkérdeztem miért jött, ő csak azt mondta, h gyönyörű vagy, és megcsókolt! Ezzel a lendülettel belépett a házba, becsukta az ajtót és egyenesen az ágyhoz mentünk, közben simogatta a derekam, a hátam. Amikor az ágynál voltunk, levette a felsőmet, és a sajátját is, majd az ágyra döntött, és csókolóztunk. Csókolgatta a nyakam, egyre lejjebb ment, a mellbimbóm szopogatta, ment egyre lejebb, szinte egy porcikámat se hagyta ki, de ezután…


Történet 40.
Cím: Fülledtság a nyaralóban

A hétvégén megérkeztek az új vendégek a nyaralómba. Kellemes ikerházam van a Balaton partján, és nyaranta kiadom a ház egyik felét egy családnak.
Nem volt ez másképp most sem. Mikor kiszállt a család az autóból, egyből megakadt a szemem az egyetlen fiúgyereken. 16-17 éves lehetett, de nagyon jóképű volt, és elég férfias a korához képest. Mikor kezet fogtunk, mélyen a szemébe néztem. Láttam, hogy zavarba jött.

Nem vagyok ugyanis visszataszító, legalábbis mások szerint. 28 éves, természetes szőke, szokásos formás csinibaba, gondolhatnák. Most épp nincsen senkim, tavasszal szakítottam a barátommal akivel 6 évig voltam együtt.

Mint kiderült a srácot Daninak hívják. Dani az érkezése pillanatától kezdődően nem hagyta nyugodni a libidómat. Első nap kiment napozni, és én az ablakomból végig őt lestem, miközben észrevettem hogy elkezdek nedvesedni. Masszírozni kezdtem puncimat, és már rég bement a szobájába, amikor én még mindig nem végeztem. Általában nem maszturbálok, de most nem bírtam magammal, annyira felizgatott a srác karcsú alakja és tökéletesen formás, nem túl felfújt izmai. Azon kaptam magam, hogy a kanapé háttámláján lovagolok, így élveztem el. Éreztem, hogy ha nem kapom meg hamorosan, megőrülök.

Másnap reggel a két szülő elment bevásárolni a távoli hipermarketbe. Autóval mentek. A két kisebb gyerek pedig az első kertben játszott.
Én a hátsó kertbe mentem napozni, felvettem a kedvenc fekete bikinimet, ami mindig szerencsét hozott eddig pasizáskor. Hirtelen sóhajtozásra lettem figyelmes. A legközelebbi ablakhoz vonultam, és benéztem. Danit láttam meg, amint épp kielégíti önmagát. A látvány lenyűgöző volt: testeének minden izma megfeszült, ahogy markolászta szerszámát. A farka egyszerűen gyönyörű volt: kb 20 centi hosszú, teljesen egyenes, és igencsak vastag: kb 6 centi széles lehetett. Tudni kell rólam, hogy oda vagyok a vastag farkakért. Valahogy jobban élvezek rajtuk.

Úgy döntöttem megragadom a soha vissza nem térő alkalmat, és elcsábítom a kis csődört. Levettem a melltartómat, és előugrottak C kosaras kebleim, melyekre igencsak büszke vagyok. Magas sarkú szandált húztam, és odalibegtem a szobája elé. Felvettem a legzsexibb pózomat: jobb kezemet csípőre tettem, a csípőmet kissé megbillentettem, mellek előre, bal kézzel az ajtófélfán. Bekopogtam.

- Máris! – hallatszott az ijedt kiáltás.
Eltelt majdnem egy perc, mire ajtót nyitott. Biztos nagyon merev lehetett a fasza, és nehezen kókadt le.
Még így is tekintélyes méretű volt, ahogy ajtót nyitott. Nem volt rajta más, csak egy feszülős fürdőnadrág, melyen tökéletesen kirajzolódott méretes szerszáma.
- Helló! – mondtam, és láttam hogy megakad szeme csupasz melleimen. - Bejöhetek? – kérdeztem.
- Persze… - mondta, és láttam hogy nem érti mit csinálok ott. Mikor beléptem, és becsuktuk az ajtót, rátetem kezemet hatalmas napbarnított mellizmára, és végigsimítottam testét, kitapintva kőkemény izmait.
- Milyen izmos vagy! – mondtam közben. – De mi a helyzet itt lent? – kérdeztem, és ugyanazzal a mozdulattal kezem már farkát markolászta.
Dani megfogta melleimet, nagyon kedvére való volt a szituáció. Így tapiztuk egymást egy percig, mire teljesen kemény lett, és előugrott szerszáma. Már mindketten nagyon nedvesek voltunk. Dani lehúzta rólam a bugyit, miközben én a fürdőruháját rángattam le. Bezártuk az ajtót, nehogy meglásson a két 8 év körüli kistesója.
Hanyatt löktem az ágyon, és rámásztam. Égő barlangomba behelyeztem a csuromnedves faszt, és lassan magamba engedtem.Majdnem az egész belémfért, és hihetetlen jó volt az érzés. Ilyen vastag fasz még nem volt bennem. Ha belegondolok, hogy még fiatal és nőhet neki…
Hevesen lovagolni kezdtem, közben hevesen kiabáltam.
- Halkabban, még meghallják a tesóim! – mondta, de engem nem érdekelt. Negyed óra után belefáradtam a lovaglásba, így pózt cseréltünk. Hanyatt feküdtem az asztalon, ő állt és így nyomta be nekem. Az új tempó még a lovaglásnál is gyorsabb voltm, éreztem hogy közel az orgazmus. Akkorát élvezetm mint még soha, teljesen beleremegtem. Dani még bírta egy darabig, úgyhogy verni kezdtem a faszát. Olyan vastag volt, hogy a kezem nem érte körbe, úgyhogy inkább a melleim közé rakta és ott verte. Még szerencse hogy nagy melleim voltak,, kisebb méret nem légítette volna ki. Néhány perccel később ő is elélvezett. Annyi gecit lőtt ki magából, amennyit még sosem láttam.
- Gyere máskor is! – mondta, és elidultam a szobám felé. Láttam hogy csak ezután jöttek meg a szülők a bevásárlásból. Tudtam hogy ez lesz életem legizgalmasabb nyara.
Előző részek
Hozzászólások
További hozzászólások »
moennig ·
Eljutottam kb 20 történetig, több nem megy...
De a második az egyik favorit, meg persze a 9-es, de még egy olyan történet amiben családtagok ésvagy diákok-tanárok kívánják meg egymást hirtelen felindulásból én komolyan sikítok...

AniMatriX ·
Banyek... most nézem, hogy a kilences történet az enyém... NEM BURGONYA ÍRTA!!! A "kivan a tornacipőm" az én művem! Hogyan tudom ezt bebizonyítani?!?!?!

AnnaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: