Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Áprilisi válogatás 5.

Mellesleg ismételten eljött az április 1. Ezért most közreadunk 50 olyan történetet, amelyeket csak a mai napon tudunk megjelentetni és mind az elmúlt egy év termése. Az április válogatás ötödik részét teljesen vágatlanul olvashatjátok. :-) Jó szórakozást kívánunk!

Történet 1.
Cím: Piercing

Egy nyári meleg nap volt...Emlékszem, augusztus 10. Én 15 voltam(vagyok), míg baránőm Petra augusztus 3.-án volt 15. Erre az alkalomra mentünk piercinget csináltatni. Mindekkőnk szülei milliomosok, és mindent megengednek nekünk.Nekem már volt egy a nyelvembe, most mindketten köldök be akartunk
Petra épp összeveszett a szüleivel,ezért valami vaadban is gondolkodott.
Mikor odaértünk a szalonhoz, meglátta a képeket.
-punci piercinget akarok!-jelentette ki,és már ment is be.
Nekem nem volt szimpatikus a szalon, sok kigyúrt állat, tele tetkókkal, de a barátnőm ide akaart jönni.
-szeretnénk 3 piercinget!-mondta a pultnál ,egy eléggé ronda hapsinak.Az meg csak mosolygott Petrán,mivel eléggé kívánatos lány volt. Most egy mini fehér topot viselt,és egy fehér miniszoknyát,alá piros tangát. Gyönyörű mellei,és hasa volt. Hosszú szőke haja,és szép zöld szeme.
-oké! menjetek oda a függöny mögé, mindjárt megyek-mondta a srác. Bementünk. Volt egy asztal, amire fel kellett feküdni a lyuk beszúrásához, és volt egy kanapé is.
-oda feküdj fel! hova szeretnél piercinget?- kérdezte a pasi,mikor bejött.
-köldökömbe,és oda le:)-felelte Petra,majd szépen felfeküdt az asztalra.
Láttam a srácon,hogy nagyon megkívánta,és elkezdte simogatni.Én kicsit megijedtem,Petrának viszont tetszett.
A srác lehúzta a szokynáját,és a Piros tangát. Petra teljesen szét tette gyönyörő lábait. A srác felemelte a tűt.
-mehet?vagy egy kicsit érzéstelenítsem?
-érzéstelenítés!
A hapsi kihúzott egy fiókot,és elővett belöle egy nagyon nagy kékk vibrátort.Hirtelen felnyomta petrának.Ő feljajdult.A vibrátor gyönyörűen nézett ki szépen leborotvált puncijában. A srác rámnézett.
-gyere!-mondta.
-hova?én nem szállok be!-tiltakoztam.
-azonnal idejössz-kött oda hozzám, és odarángatott az asztalhoz.
-nyald ki!-parancsolta. Ekkora már az össze(azt hiszem 5) nagy kigyrt állat odajött.
Kinyaltam petrát,és még sok dolgot kellett csinálnunk.Leszoptuk mindegyiket, ujjaztak, meg minden.De nagyon jó volt.
A végén ingyen beszúrták a piercinget.

Történet 2.
Cím: Szünetben

Éppen szünet volt amikor úgy döntöttem hogy kimegyek a WC-be! Elővettem a faszom és hallom hogy jön be valaki!Hátra fordultam és ésszre vettem hogy Vivien az!A legdögösebb csaj az osztályban!
Gyönyörű volt!Formás a feneke,és dús keblek!
Azt mondta-A lány WC-ét nem lehet és meglérdezte bejöhet-e?
-Igen feleltem!
Folyt köv!!!

Történet 3.
Cím: eset

Korán mentem haza, apám otthon volt, nézett egy sexvideót, kente a farkát rendesen, amint meglátott aszittem elszégyenli magát, de nem ezt tette, kérte ha akarom én is csinálhatom, nagyon izgató sexfílm volt, két csajszika nyalakodtak, hát levetkőztem és együtt csináltuk, apám elment, utánna meg 5 perc és én is, klassz volzt együtt csinálni, soha nincs tabu köztünk, mindent megbeszélünk, ha gondom van bármi megoldjuk. Mindenkinek ilyen fatert kívánok!! Bubu

Történet 4.
Cím: Masztizás éjjel-nappal

Halihó !
én is azért írok mert van egy sztorim, nem is 1 amúgy, ami nem is kitalált, tényleg megtörtént velem.
Az az igazság valamilyen szinten szexmániás vagyok, különösképp maszturbálni szeretek. (Mellesleg 22éves fiú vagyok.)
Szóval most 2004-05 telén nem 1x előfordult hogy ahol tanulok egyetem egy városkában, elmentem sétálni estefelé, amikor kevesebb ember jár, de azért vannak, és elkezdtem fantáziálgatni a sexről. Pár perc alatt már elég mereven állt a farkam, és hát így előkaptam... elkezdtem verni, miközben sétálgattam a házak között. Csak szép finoman húzogattam. Lehet h kicsit perverz vagyok, vagy nem tudom ez mire vall, de ilyenkor szeretem ízlelgetni az első örömcseppeimet is. Volt természetesen hgy jött valaki szembe, olyankor nem vertem, viszont kint hagytam ágaskodni, nem mindenki vette észre, mert nem figyeltek, de aki igen, az utánam is fordult és bámulta a merev tagomat, kíváncsi vagyok mit gondolhatott. Nagyon izgató érzés. Ezután megálltam valami fényes helyen, kereszteződésben és ott erőteljesen kicsaptam...
Volt úgy hogy épp így mikor már a vége felé közeledtem, egy lánytársaság jött arra, hangoskodtak, én nem szóltam semmit csak húzogattam a kezem a farkamon, akkor ők már csak bámultak. Nagyon jó érzés az ilyen. Aztán eljöttek direkt mellettem, és nézték közelebbről a farkamat. Egyszerűen isteni érzés. Megvárták még elsülök. utánuk fordultam és akkor spiccentem el. Jót mosolyogtak, de sajnos tovább mentek.
Aztán volt hogy megálltam egy családi ház előtt úgy ahogy voltam félig letolt nadrággal, és ott vertem ki, 1x láttam is hogy figyelt ki valaki az ablakból, aztán lekapcsolódott a lámpa - izgatott a dolog mert gondoltam hogy a sötétből figyel végig az illető.
Előfordult az is hogy a vonaton utaztam az egyetemre, és utazás közben mikor senki sem volt a kocsiban (nem fülkés kocsi !!!) és épp merevedésem volt, akkor előrántottam és elkezdtem maszturbálni. Ilyet háromszor csináltam, 1x látta egy fiú aki épp átsétált a kocsin, de nem zavartattam magam, jól esett csinálni. Legközelebb ami biztos lesz, megpróbálok valakit le is szólítani, hát ha csatlakozik.
Mellesleg a barátnőmnél az élveztem leginkább mikor játszott velem, a farkammal, és csak a fenekét dörgölte hozzá. isteni volt, attól 2x is elmentem. 1x a nadrágomba, 1x pedig a hasamra. Amikor orálisan elégítettem ki, imádtam nyelni az örömnedveit, nincs jobb szerintem annál. Hm... És imádtam ujjazni is, volt hogy őt is 1x vonaton így elégítettem ki, illetve egyszer a folyosón.. Épp hogy végeztünk már jöttek is ki a haverok a szobából épp buliztunk.. kicsit akkor őt meglepte.
Imádom a maszturbációt, legjobban az is izgat fel, sőt azt hiszem enyhe bisex hajlamom is van, épp most tervezgetek egy próbát :)
Ennyi az én sztorim, remélem érdekes…

Történet 5.
Cím: Menstruációs kielégülés

Ma 2005.11.06-án egyszerű mosakodásnak indult az egész!Beáltam a kábda és letusoltam magam,mert úsztam a vérben!!!!Eszembe jutott a sok leszbi és sima szexvideó amit leszoktam töllteni........
Lefeküdtem a kádba,csak feküdtem és elmélkedtem milyen lenne szerepelni egy ilyen filmben.Agyon basznának...-a képzeletemben-elmentem egy discóba és találkoztam egy fiatal ám annál ribancosabb csajjal.-Itattam vele pár koktél és megkérdeztem haza vigyem-e?Azt felelte jobb lenne ha elmehetne hozzám ,mert messze lakik.Én persze beleegyeztem,mert nem zavart.Fölmentünk az 5.-re és itattam vele még egy pár sört!Aztán mondtam mennyen el tusoljon le.Amikor tusolt bementem egy kombinéban és a tus alá léptem.Ő nem értette mit akarok de én erőszakkal meg csókoltam és követeltem nyalva meg a nedves puncim.Levettem magamról a kombinét és erőszakosan feldugtam a punciába a kezem tövig fájbalmában akkorát nyögött,hogy hallatszott messzebb is.Kivittem a szobába és kikötöttem az kezeit és lábait az ágy sarkához,előkaptam a vibrátort ás a legerősebben betettem már nedvezző pinájába.Már élveztem így csak benn hagytam a vibrátort és rámásztam a nyakára...örömmel nyalta a nedves nunimat ezért el is engedtem a kötelet.Aztán betettem magamnak és neki a is a vibrátort és így basztunk egy darabig...-a valóságban.Hanyatt dőltem jó erősen megnyitottam a csapot és beleengedtem a puncimba,a másik kezemmel a már megduzzadt csiklómat simogadtam.Kicsit leálltam a tussal amikor megláttam a hajkefémet és azt keztem bedugni a nedvező vérző punámba.Behunyt szemmel ki be huzogattam és játszottam magammal hangosan nyögdécselve.Aztán megpihenev feküdtem a kádba.

Történet 6.
Cím:A Anyám a távolban

„Pisti! Hozzál, kérlek egy jó meleg tejet a nagymamádnak!”

Mint minden 16 éves, nagymamám (id. Ottokár Mária, nyugdíjas) eme óhajának nem tudtam ellenállni. Ti −minden bizonnyal− nem ismeritek a nagymamámat, így nem érthetitek meg, hogy milyen érzések kavarognak bennem (és általában a 16 évesekben) a nagymamám iránt. Az a selymes hang! Azok a mélyen ülő, okos szemek, az a comb!!! Úhh. Beleborzongok, ha begondolok.

Na de térjünk vissza az én történetemhez! A fenti, számomra emlékezetes mondat 2005. április 7.-én, a balatonszentesi bungalónkban hangzott el. A következőkben pedig bemutatom, hogy valójában miért is ilyen jelentékeny a storyboard-on ez: Hozzál, kérlek egy jó meleg tejet a nagymamádnak!

Szóval ezen a bizonyos csütörtökön hihetetlen jó idő volt a Balaton partján. Az ég kék volt, a madarak csiripeltek, mint állat. A nagymamámnál nyaraltam éppen, mert beteg (hastífusz) voltam, és olyankor mindig otthon kellett maradnom, ami Pesten van, de úgy gondoltam, hogy lemegyek szeretett nagymamámhoz. Kapcsolatom vele jó régi; már a születésemen is ott volt, szóval nem egy mai pipit kell elképzelni, de ettől függetlenül túl szépet sem. A lényeg viszont, hogy már ötödik napja voltam a nagyinál, és −mint lejövetelem napján megtudtam¬− a papi elment két hete a távoli rokonaihoz Sri Lankára, ahol nem tisztázott körülmények között feldobta a lábát. No nem baj −gondoltam magamban− úgyse nagyon szerettem az öreget. Szóval kettesben maradtam a nagyival két csodás hétig.

Maga a nagyi nem nagy cucc, de a kopott külső értékes jellemet rejt. A hangja pedig oly csengő és lágy, mint Andrea Bocellinek. Így már gyerekkoromban belészerettem, de erről nem beszéltem idáig senkinek.
Na akkor most abbahagyom a sódert és jöjjön az akció:
Éppen az ablakunkon kandikáltam kifele, amikor nagymamámmal (aki az ágyába feküdt) elkezdtem beszélgetni.

− Meséljél már a nagyinak Pistike egy kicsikét az iskoláról!
− Hát semmi különös.
− És milyen lesz az év végi bizid?
− Szar! Őőő… akarom mondani, nagyi, nem lesz olyan fényes.
Ekkor felvonta azt a szexy szemöldökét, lejjebb tolta az orrán a szemüvegét (nagy és vastag), és így szólt:
− Meg kellene téged jobban fegyelmezni! Nem gondolod?!
−De hát nagyi! Én szeretlek!
−Akkor bizonyítsd be, büdös kölök!
−Bármit megteszek, nagyi. Kívánj, amit akarsz! Teljesítem a legtitkosabb vágyaidat is!
−Pista!
−Igen?
−Hozzál, kérlek egy jó meleg tejet a nagymamádnak!

Ekkor megindult bennem valamilyen bizsergetően zavarba ejtő érzés. Felfutott a lábamon, áthatolt a nemes és szép falloszomon, majd belecsusszant az agyamba. Tudtam, mi ez: ez a gyermekkoromban elfojtott szexuális vágyaim feltörése, melyeket a nagymamám iránt tápláltam, és táplálok mind a mai napig. Testem hirtelen egyetlen akarattá merevedett; ma meg kell kuffantanom a nagyit! Ekkor olyan céltudatosnak éreztem magam, mint még életem során soha.

Ekkor kimentem tejért. Nagymamám biccentéssel nyugtázta. Magamban mindvégig mondogattam: „Ma meg kell kuffantanom a nagyit, ma kell kuffantanom a nagyit…”. A spájzban leültem a földre gondolkodni, hogy kiötöjek egy tervet, közben betekertem egy kis füvet, benyáladztam a szent cigipapírt, viharálló öngyújtó és pöfék. Annyit dolgozott a kis agyam a kis spájzban, mint Asimovnak egész élete során. Ekkor csakhamar felcsillant a fény! „A nagyinak be kell szívnia!” A hatalmas ötlet csupán egy pillanat alatt pattant ki, de úgy látszott, egész addigi életemet véglegesen megváltoztatja! Hiszen nagyikuffantásról volt szó. Kisvártatva hatalmasra nőtt önbizalommal léptem ki a kis, sötét helységből a boldogságot jelentő hálószoba felé. Az ajtó küszöbét léptem éppen át, amikor nagymamim megszólalt:

−Na végre, Pista! Már azt hittem, sohse érsz ide! No add má’ oda a tejemet!
−Jól van már! Veled meg mi a fasz van, he? Meggágyultál? Agyadra ment az SM?

A nagyiról tudni kell, hogy egy ritka, gyógyíthatatlan
betegségen szenved, a sclerosis multiplexben. A betegség genotípusa úgy jelentkezik fenotípusosan, hogy az axonok gliasejtjeit pusztítja el, melynek következtében a preszinaptikus potenciálhullám lassabban terjed a neuronokon, és a legviccesebb tünetek jelentkeznek.

−Mi bajod van, Te kis patkány?
−Hőőőőő!!!! Nagyi!!! Hiszen Te megdézsmáltad a dugi kokkantásomat (kóla)!
−Na haggyá’ mán békén, lökjed másnak a vakerát!

Ekkor nyilallt belém a felismerés, hogy itt az idő! Végre
végre tudom hajtani ördögi tervemet. Úgy döntöttem, hogy kihasználom a nagymamám gondatlanságát; hogy több utcát szipákolt a kelleténél, és elhatároztam −még mindig egyetlen nagy megkeményedett akaratként−, hogy romantikázni kezdek vele, aztán kufirc.

−Nahát nagyi! Hogy Neked milyen nagyok a szemeid!
−Csodálkozol, fiam? Beszívtam, mint a zsír!
−Nahát nagyi! Hogy Neked mekkora csöcseid vannak!
−Ezt komolyan mondod?
−Igen, a legkomolyabban! Bámulatba ejt fényes szépséged! Korod ellenére isteni alakod van! Mióta csak megláttalak, szeretlek! Szerelmes vagyok!
−Tudod, én is így érzek irántad, de sohse mertem elmondani. De most, hogy bizonyos drogok hatása alatt állok, nagyon könnyű kimondani! Kívánlak, egyetlen unokám!
−Te is arra gondolsz, amire én?

Ekkor odahajoltam hozzá az ágyhoz, és lágyan megcsókoltam vágytól pirosló ajkait, de kisvártatva sajnálattal tapasztaltam, hogy egy kicsit meginog a szájüregében a protézis, ráadásul a lehelete sem volt olyan, mint egy üde húszévesé, de ennek ellenére annyira felizgatott, hogy csókolom a nagyit, hogy egyre bátrabb lettem. Elkezdtem vetkőztetni. Csodálatos volt, ahogy kibuggyantak a mellei. Elkezdtem őket a leggyengédebb gyengédséggel nyalogatni bimbóudvarait, ami kitelt tőlem illuminált állapotomban, amikor ő gyengéden felsóhajtott. Ezt a tevékenységet egy óráig folytattam, amikor már könyörgött, hogy vegyem le a bugyiját! Én már szinte önkívületi állapotban voltam. És letoltam a gatyámat, hogy amint lekerül a bugyi, beledugjam hatalmas szerszámomat a nagymamám lucskos kéjlikába. Ekkor letéptem róla a hatalmas fehér bugyogót és belényomtam a farkam! Isteni volt. Fél perc se kellett, és mindketten akkorát élveztünk, hogy az leírhatatlan, ezért meg se próbálkozom vele.

Másnap reggel amikor felkeltem a nagyim mellől, észrevettem, hogy hatalmas herpeszek vannak a makkomon. Ekkor ráripakodtam a nagyira, hogy hogyan lehet ilyen tisztátalan, és hogy soha többé nem akarom látni a gusztustalanul aszimmetrikus és ráncos fejét, meg a nyáladzó, fertőzést terjesztő pofáját. Így távoztam pénteken a nagyitól. Sajnos nem volt pénzem a vonatra hazáig, így gyalogolnom kellett, de útközben sajnos meghaltam hastífuszban. Hogy mi történt ezután, megírom, ha érdekel.

Felhasznált jegyzetek:
Mórizc Zsigmond: Tragédia

Történet 7.
Cím: 5 NAP AZ EDZŐTEREMBEN :p

BEVEZETÉS:
Ott kezdem, hogy már 6 éve vívni járok! Nagyon szeretem ezt a sportot de az idei év nem sikerült valami fényesen:(. A mi eggyesületünkben 3 fegyvernem van: párbajtőr kerd és tőr. Én kardozni járok! De ezen belül is 3 edzőből lehet válogatni! Én lacibához kerültem de nem bánom :D 16 éves vagyok és a többi edzőtársam mint fiatalabbnálam mert a korombeliek 6-tól járnak edzésre én pedig a "kicsikhez" 4-re. De ez így joó! Június huszadikától volt egy edzőtábar de csak nagyon laza és csak 10 en jártunk!
1. NAP:
Ez úgy nézett ki, hogy délelőtt vívtunk, kondiztunk, futottunk és játszottunk! Aztán jött a lényeg! Déltől kettőig ebéd és pihi! ;) Az ebédet az összetolt zsámolyokon intéztük el egy kósza kiflivel. Aztán mivel a terem a pincében helyezkedik el leoltottuk az összes villanyt és lefeküdtünk a zsámolyokra! Nah ná , hogy csak 5-en voltunk mivel a hülye gyerelelet elkültük a pi**ába. Az edző pedig rám bízta a gyerekeket amíg ő hazament ebédelni :). 2-en voltunk lányok És 3 fiú Én 16 éves vagyok a mári lány 11 éves a fiúk pedig Andris 13,Jakab 14 és ismét Janó 13.Aki a legközelebb állt a szívemhez az Andris volt! És ez teljesen kölcsönkös volt.Természetesen egymás mellé feküdtünk. Ott feküdtünk egymás mellett és csak beszélgettünk halkan hogy a többiek ne hallják, de ez elkerülhetetlen volt. A kis barátnőm hamar észrevette hogy ő bizony felelegessé vált az adott pillanatban, mert nem figyeletem rá (ami csúnya volt tőlem)nah mindegy szóval elvonult és maradtunk 4-en. Én meg egyedül lány:S Nem sok minden történt első nap de nekem hevesen kalapált a szívem mert nem mindenkinek adatik meg az hogy a szíve választotja mellett feküdjön sötétben:P.
2.NAP:
A pihenőt emelném ki! Szinte már lángolt a szivem amikor hozzámért a kezével...Olyan érzés volt mintha hirtelen átadta volna az összes szeretetét. Iszonyatosan joó volt látni hogy mellettem fekszik!
3.NAP:
Ez a nap egy kissebb fordulópontot. A kezét nem vette el a kispárnám mellől mintha azt várta volna hogy megfogjam! De én ahhoz elég gyáva voltam! De szerentsére megértette hogy nekem nagyon fontos az hogy ha mellettem fekszik akkor ne csak lássam hanem érezzem is hogy ott van ezért úgy feküdt hogy hozámérjen a keze! Isteni érzés volt! Ahogy olyaan közel volt az arca hogy szinte egy két cm és....
4. NAP:
Ez a nap volt az a nap hogy én azt mondtam hogy ILYEN NINCS!Letetten a párna mellé a kezemet és elkeztem a barátnőmmel beszélgetni! arra lettem figyelmes hogy Andris a kezemre hajtotta a fejét és el is aludt:) Olyan édesen aludt hogy azt hittem megzabálom :D A Jakab abarátnőm mellett feküdt és ő is elaludt! Csak énmeg a Giuli voltunk ébren és össze-vissza dicsértem Andrist de szerintem nem aludt csak úgy csinált de legszivesebben szépen végigsimítottam volna az arcát és soha nem keltettem volna föl!
4.NAP:
Nem aludt el de úgy feküdtünk egymás mellett hogy fogta a kezemet és simogatta is:d Ez olyan érzés volt nekem mintha a szívemet simogatta volna! Nem csak a kezemet fogta hanem szinte már majdnem rajtam feküdt:P
5.NAP:
Az utolsó nap igazából nem történt semmi csak hülyéskedtek velem! 3 fiú próbált lefogni! fél órán át harcoltam aztán amikor elmentek a másik csak után én már a földön feküdtem. Mögöttem andris ült és fogta le a kezemet. Pedig a srácok már elmentek... Próbáltam fölálni de most ugy emléxek mintha visszafogott volna és belefektetett el ölébe! És megkérdezte : joól vagy? Ez nekem annyit jelentett!!! Nagyon sokat! De tudom hogy szeret és én is szeretem de sajnos én máshogy int ő engem de remélem nem derül ki mert az tönkretenné a barátságunkat:’( és azt nem akarom:P

Történet 8.
Cím: Az éjfél históriája.

Valamikor, egy erdő közepén élt egy öreg néni.Általában éjféltájban szokott elaludni annyi dolga volt a ház körül.Ezen az estén éjfélt ütött az óra és megjelent egy kislány ,a néni meglátta de sajnos a szemüvege nem volt rajta így nem nagyon látta az illetőt.A kislány egy pohár vizet kért tőle. Az öregasszony adott neki vizet,és a kislány eltűnt.A következő napon is megtörténik az eset de most az idős asszonyon rajt van a szemüveg így pontosan látta milyen a kislány.Ránézésre szép volt, de a tekintetében volt valami furcsa.Megkapja apohár vizet és elmegy.Holnap a néninek be kell mennie a bankba, felvenni egy kis megtakarított pénzt.Ott összefut egy férfival akinek leesik a pénztárcája.A néni felveszi és meglátja benne azt a kislányt aki a házánál járt.Megkérdezi a férfitől hogy ez az ön kislánya e.A férfi igennel felel és hozzáteszi hogy már meghalt egy pár éve.A néni felsikolt és hazamegy bepakol a pőrőndjébe és elutazik egy városba ijedtében.Ez egy furcsa ügy amit még nem oldott meg az F.B.I.Mert az öreg néni halála előtt a végrendeletébe leírta az egész történetet.Ez egy ügy az 1000 másik közül amit leírtam.Erre a relytéjre még nem derült fény.......

Történet 9.
Cím: Hupikék törpikék (avagy törpök másként): Ami a törpök életéből kimaradt…

Aprajafarka sűrűsötét erdejében, az ózdi nukleáris hulladéktároló tövében éltek aprajafarka legferdébb, abberált törpéi. Ebben a meghitt közösségben, a radioaktív gomba-felhőházak között, élték szürke hétköznapjaikat.
„A törpök élete nemcsak játék és mese. Hallottál már a Gonoszról, a csúf kopasz Hókuszpókról?” Akit mellesleg Csongrád, Borsod és Vas megyében köröznek:
- pedofília
- nemierőszak
- súlyos testi sértés,
- és exhibionista hajlamai miatt.
Ő a törpök legfőbb ellensége, bár szombatonként az ellenségeskedés hatalmas orgiapartyba torkollik az ózdi fűtőelem-tároló csarnokban. A sátánista szertartások sem idegenek tőlük, melyeken gyakran törpáldozatokat mutatnak be Nekrotörp legnagyobb örömére.
Egy szürke napon, mikor legerősebb volt a radioaktív sugárzás és az égből savas eső hullott, Hókuszpók arra ébredt, hogy Homotörp szájában nemiszerve olvadozott. Két orgazmus között kéjes tekintete a múltba tévedt.
Réges-régen, amikor még az oroszok uralták az agglomerációt, és a gyerekkereskedelem virágzott, Hókuszpókon megérkezett vonaton a fagyos Szibériából, hogy átvegye a helyi kábítószerhálózat irányítását, és KGB ügynökként beépüljön a rendszer ellenségeinek kikiáltott törpök közé, akiket az akkor még 20-as éveit taposó Pszichopapa nevű gerillavezér irányított. Könnyen be tudott rendezkedni, mivel éppen sor került a helyi atomerőmű bezárására. Így lehetősége nyílt arra, hogy a kiürült fűtőelem tárolására használt hangárban elszállásolja magát. Az itt élő 25 kilós bolhák közül került ki hűséges társa, Szívjad-miau, aki hihetetlen orális teljesítményre volt képes, szívószájszervének köszönhetően.
Ez időtájt Aprajafarka lakói víg nemi életüket élték és a sugárzás sem haladta meg az 5 millió curiet. Egyébként a dolgok szokásos hétköznapi medrükben folytak.
Ku-klux-törp éppen keresztet égetett a kisebbségi törpház előtt.
Nekrotörp a szomszédban érdeklődött, kedvenc hullájának eltűnt végtagja felől.
Hami, a kannibáltörp elégedetten csámcsogott az eltűnt végtagon és riadtan tekingetett Nekrotörp irányába.
A kommuna egyetlen nőtagja, Törppina, aki azon ügyeskedett, hogy a tér közepén álló fallikus szimbólumot Homotörp popsijába tuszkolja.
Pirotörp éppen a környező hallucinogén gombaházak felgyújtásával serénykedett.
Pedotörp, Törppicur nevelését tűzte ki célul, saját tankkönyve alapján, mivel a Káma-Szútra nem tartalmazta a lehetőségek teljes arzenálját, gondolok itt például fűnyíróra és egyéb kerti eszközökre.
Pszichopapa, a klánfőnök az egyik sötét sikátorban kínozta halálra szeretteit, akiknek ez okozott némi kellemetlenséget (lásd: kapa kontra lapocka), ez Szadotörpöt rendkívül felizgatta, s Nekrotörp is a közelben ólálkodott, kivárva a megfelelő pillanatot.
Szimpitörp, a törpök sátánista vezetője elégedetten pillantott körbe faluján, kinek lakhelye, a falu közepén lévő fallikus szimbólum nagyított mása volt a falu szélén. Ezt csak Törpcsont palotának hívták.
De lépjünk tovább és lássuk, mit is tervez Hókuszpók. A gonosz vegyész éppen 13g-os reggeli heroinadagját hevítette merőkanálban, s közben megpróbálta rávenni Szívjál-miaut, hogy orálisan elégítse ki, legalább 20-szor egymás után. A szomszéd környezetszennyező (mellesleg szintén KGB-s) Big-Makk-csók műholdas kapcsolatot létesített új szomszédjával, hogy közölje velük a törpök tartózkodási helyét, s hogy instrukciókkal lássa el.
A reggeli heroin kúra után beült P-52-es harcijárművébe (mely egyúttal hímtagjának méretét is jelezte), s elindult Aprajafarka felé hűséges társával Szívjad-miauval, akinek arca a reggeli fehérjeadagtól alaposan bepunnyadt. Élőlényt nem kímélve haladt az ózdi rengetegben, s hogy az út ne teljen unalmasan, Szívjad-miau kitinpáncélját betörve nekilátott, hogy kipakolja belső szerveit. Az út még így is unalmas volt, így kénytelen volt nekilátni egy újabb kézi NHL-kupa lebonyolításához.
Eközben az izgalmak a tetőfokára hágtak Aprajafarkában.
Nekrotörp egy oszladozó, legyektől hemzsegő vaddisznó tetemébe próbálta meg begyömöszölni löttyedt farkát, gogy ezzel is imponáljon Törppinának.
Pszichopapa eközben a főtéren rohangált, véres láncfűrészét a feje fölött lóbálva.
Drogoska nem talált sem a lábán, sem a karján megfelelő üres helyet 36 cm hosszú injekciós tűjének behelyezéséhez, ezért hirtelen felindulásból Törppicur szűzi vénáját vette célba, ám a benne munkálkodó drogok hatására célt tévesztett, és nekifutásból bal herén szúrta Pedotörpöt.
Ebbe az idilli képbe robbant be tankjával az éppen orgazmusát élő álnok Hókuszpók, és művészi pontossággal hajtott keresztül az éppen keresztet égető Ku-kluxos törpökön, maga alá temetve ezáltal a szektát.
Ebben a pillanatban felcsapódott a tank fedele, és a spermával és vérrel álcázott járműből kiugrott a gonosz varázsló, vegyész, pedofil, szadista, homo-szexuális, kábítószer-kereskedő, KGB ügynök. Hirtelen mozdulattal Törppinát a tankra rántotta és merő jóindulatból az ágyúcsőre is ráhúzta kétszer. Mindezek után az ismeretlen tettes a helyszínről távozott.
Néhány perc múlva a tetthely felé közelítő, láncfűrészét lóbáló Pszichopapa eképpen összegezte a történteket:
- Bázzeg!!!
- Most? – kérdezték az értetlenkedő törpök ésa tragédia óriási orgiapartyba csapott át.
- BA*MEG!!! – hallatszott az agg gerillavezér kiáltása a távolból…

Történet 10.
Cím: A nyelvek csatája

Én egy 16 éves lány vagyok.Van egy tesóm akit Eriknek hívnak és 19 éves.Az ö barátnöje egy nagyon csinos és kedves kiscsaj aki 18 éves.Az ö nneve Kriszta.Vele nagyon sokat tudok beszélgetni rengeteg a közös témánk.Rólam tudni kell hogy biszex vagyok ezért nagyon bejön nekem ez a csaj.Tavaly nyáron a szüleink lelëptek valami fürdöre.De ez mindegy.A fö az hogy nem voltak otthon.Ekkor megdumáltuk hogy egy hatalmas bulit szervezünk.Persze király buli volt de kb.2-re mondenki kiütötte magát kivéve engem a tesómat a csaját és még 2 fiút.Kriszta elkezdte csókolgatni az egyik fiút amit a tesóm nem vett rossz néven söt egyenesen évezte a látványt!Ekkor ea másik srác csak úgy ahogy voltam lesmárolt!Én perszre visszacsókoltam,a srác ajkai nagyon puhák volt és finom szája volt.Kb. 10 percig csak csókolóztunk a tesóm persze csak nézett mint a vakegér:)A srác megfogta a fenekem erre én belecsimpaszkodtam és már indultunk is a hálószobába mindannyian!Ott a tesóm és az egyik srác(Tomi)elkezdte nyalni Kriszta frissen borotbvált punciját.Ez számomra is izgató volt és a másik srác(józsi)elkezdte nyalni az én kis punikámat!Kb. 10 perc alatt el is élveztem annyira jó volt!Most én szoptam Tomit és Józsit a tesóm pedig Eriket.A fiúknak elég volt 25 perc kemény munka és már kaptuk is a szánkba a gyümölcsöt.Kriszta és én ekkor vad csókolózäsba kezdünk senki nem létezett számunkra csak a másik.Ez így ment 10 percen át és amikor észrevettük magunkat a fiúk már zsebhokiztak is.Abbahagyattuk velük.tomi lefeküdot az ágyra hanyatt én meg rá ültem a nagy és kemény szarszámára.egy percig úgy álltam mint akit felnyársalltak.aztán elkezdtem fickándozni egyre nyorsabban amikor észrevettem hogy hátulról egy szúrás jön.A tesóm volt az!megkívánt és betette.addig ćsináltuk amígy el nem mentünk.ezalatt kirszta és józsi is szeretkeztek.Hát ennyi volt az én kis történetem!Remélen élvvezetes volt!

Történet 11.
Cím: Lakótárs

A randink után zuhanyoztam Péter lakásán.
KImentem és csk egy törülköző volt rajtam mikor észrevettem hogy rajta meg csak alsógatya van.
Nagyon izmos a teste és teljesen begerjesztett és láttam hogy már neki is feláll ígyhát odahajoltam és megcsókoltam ő meg átkarolt és ledöntött henperegtünk és végül én voltam felül ő meg alulró ingerelt a péniszével és nagyon jó volt.
Az önfelett szeretkezésben nem is hallottuk hogy megjött a szobatársa Laci a ház uszodájából.
Meglátott minket és én tudtam hogy mindig is tetszettem neki de azt nem hogy ennyire!!!
levette az úszónadrágját odalopódzott hozzánk és tövig bedugta nekem hátulról. Ilyen csodálatos élményben még sosem volt részem!!!Olyan csodást orgazmust éltem át hogy azt leírni is lehetetlen!!

Ráadásul később kiderült hogy mikor zuhanyzás előtt tornáztam azt Péter felvette kamerára és elfelejtette leállítani a felvételt ígyhát az egész megvan videón!

Mindig amikor megnézem megujjazom magam és ilyenkor is nagyon jó szexuális élményt élekáa.

Egyébként azóta már többször csináltuk együtt és olyan is volt hogy egyszerre ketten nyaltak ki!Isteni érzés!!!!

Történet 12.
Cím: A legjobb barátnőmmel

Sziasztok!én 15 éves vagyok.van egy bnőm Niki 17 éves.korához képest elég nagy mellei voltak és nagyon jó alakja. úgy fél éve átvete őt egy pasija és akkor megagyaltam azt a baromot,azóta valahogy közelebb vagyunk egy máshoz.egyszer csak úgy lazultunk kettesben a pincémben és beszélgettünk.egyszer csak szóba került a szex...ő bevallotta hogy hiába gondolja róla mindenki azt hogy szűz ő bizony nem az.én viccből azt mondtam hogy bizonyitsa be.ő ekkor odajött és nagyon érzékien megcsókolt.nagyon finom volt a szája.elkezdett vetkőzni,amit én nagyon ézvetem hiszen arra a számra vetkőzött amit imádok a candy shopra.az ölembe ült amikor megcsókolt kb. 15 percig forró csókban olvadtunk össze.ekkor mondtam neki hogy én lefekszem az ágyra ő meg üljön a számra.megtette.nagyon jó volt a finom kis csupasz punciját nyalni.amikor sohajok küzepette elment a csúcsra.lejött rólam és leszopott nagyon jól szopott igazi profi volt. ezután ráült a farmkamra és elkezdett menni fel le.nagyon jól csinálta megfogtam a fenekét és akkor belelőttem a gecimet ekkor ő is elment,ekkor megbeszétük hogy elkezdünk jérni még mindig járunk...

Történet 13.
Cím: Hétköznap este

Már megbeszéltük,hogy ott alszom nála este,mikor jött a telefon munka után mikor érek oda,mert kijön a busz elé!Még nem gondoltam semmire sem.Sajnos úgy alakult,hogy lekéstem a buszt és későbbivel mentem el(de szoltam neki).Ott várt a buszmegállóba de erre nem számítottam egy másik nővel.Hirtelen megdobbant a szívem mintha féltékeny lennék rá pedig azt sem tudtam ki ő, meg hát nem volt a barátom sem.Erőt vettem magamon s bemutatkoztunk egymásnak(csak egy ismerős persze).Este 8 lehetett hazaindultunk.A pulzusom az egekbe!
:-)
Hazaértünk.Semmi különöset nem láttam még pedig jól körülnéztem nála.Reménykedtem valami meglepibe,de nem baj.Hosszú beszélgetés után egyszercsak gyertyát gyújtott.lehúzta a redőnyt,villanyt lekapcsolta majd halk zenét tett be.S csak annyit mondott,hogy megmutatom neked.S ami ezután következett....
A hüttőből elővett már összekockázott gyümölcsöt.Mintha az idő mgállt volna ekkor s csak kényeztetett.A gyümölcsöt olyan izgatóan húzta végig rajtam majd....Már azt sem tudom mikor vette le rólam azt a kevés ruhát ami épp rajtam volt.Hasra fordított s a gerincemen húzta végig a hideg gyümiket.Rögtön érezte, hogy hol vannak az erogén zónáim.Olyan de olyan izgató volt.
Majd megfordultam s ekkor hosszas csókolózás következett, majd egy "óvatlan" pillanatban belémhatolt!Olyannyira fel voltam izgulva,hogy elmentem az első huzásnál!Neki sem kellett sok hozzá.
Majd csak feküdtünk egymás mellett Így aludtunk el.
Reggel sajnos mennünk kellett dolgozni de soha nem feledjük az éjjszakát ami a legszebb volt eddig életemben.
Azóta sajnos nem találkoztam vele de már szervezzük a következő találkát!
:-))

Történet 14.
Cím: egy buli

Sziasztok.
Hát elmesélem nektek az én kis vicces sztorimat....

Elmentem egy házibuliba,és este 8orakkor elkezdtünk inni....(vodka,bor stb),nagyon bevoltam már állva...Benn vagyok a szobába és bejött egy nagyon helyes srác....Elkezdtünk beszélgetni,és spontán odafeküdtem mellé....De nem tudtam hogy kivolt mert nem ismertem.És a hasamra rakta a kezért,és elkezdett simogatni.....A lábamat,a a seggemet a p...mat,és azt mondta hogy ,,akrlak,, és mondta hogy nem-e megyek el vele cigit venni...Megyünk ki,erre megy a garázs fele,és kiderült hogy van egy dögös bmw-je..És gondolhathátok hogy nem cigit vettünk,hanem kimentünk a határba,...

Hátraültünk,és elkezdtünk smárolni....Tök romantikus volt,és elkezdte levetni a nadrágomat....Aztán a bugyimat....Én levettem persze az ővét...Aztán elkezdte a csiklómat izgatni....Azután elkezdett ujjazni,és kinyalt.én meg elkezdtem neki verni.......
Aztán belémhatolt.....És nagyon volt....És mindaketten elmentünk...Nagyon jo este volt,
Persze kiderült minez a haveri társaságban,és az lett az uj nevem hogy bömös..Mert a bmw-t bömösnek röviditik..Na ennyi...

Nagyon jo este volt...

Niki

Történet 15.
Cím: nincs remény

Képzeljétek el milyen fantasztikus sétálni a tóparton. NAPNYUGTAKOR.De az Orting tó közelében ez öngyilkosság.

2 fiatal el jöttek ide, nem tettek ezzel semmi rosszat de lehet hogy hiba volt.
A nap lenyugvóban volt mikor sátrat vertek.

Szerették egymást és tulajdonképpen csak esküvőjüket ünnepelték.Az éjszaka mindenre sort kerítettek. Először is egymást elégítették ki magy együtt szeretkeztek.Majd később valami zajra lettek figyelmesek.Ez a hang semmire sem hasonlított ez a félelem és a kín hangja volt.Kinézett a férfia a sátorból aztán hírtelen hasra esett.A nő már idegeskedett mit hasal ott férje.Kinéz,a férje koponyája leszakítva a nyakától és "lehámozva" róla a hús és egyéb.csak a koponya.A nő visított és elszaladt.Nem tudta hová,nem tudta miért,csak szaldt ,Majd hortelen ötlete támadt,Beszaladt a tengerbe.Hideg volt a víz és fázott.DE nem mehetett ki,még nem.

Aztán valami szörnyűség történt.

A szülők egy kutatóexpedíciótszerveztek és megtalálták a lány HOLTTESTÉT. Majd a csoport tábort vert és éjszaka . . . . . . . .

Egy ember élte túl . A lány apja.Azt mondta: idézem" SZINTE A SEMMIBŐL BUKKANTAK ELŐ MEGÖLTEK MINDENKIT SENKINEK NEM KEGYELMEZTEK ÉS ÉS KÖZTÜK VOLT
KÖZTÜK VOLT A KISLÁNYOM !!!!!!!!

Pár évvel később a Fiatal asszony(Mary) apja eltűnt. Senki sem tudja hova. Csak feltételezések szólnak arról,hogy a lány lelke eljött AZ APJÁÉRT és elvitte őt.

NE MENJENEK A TÓ KÖZELÉBE!

Steven Pearkins

Történet 16.
Cím: Balatonmáriai Tábor 2005

Sziasztok Szeretnék nektek valamit elmesélni!

12 éves vagyok és egyáltalán nem a sexről szól ez a story. Hanem érzésekről.Nem Hamis, hanem egy olyan igaz történetet mondanék el nektek,mert kikívánkozik belőlem.

A nevem Lilla és 2005. június 25.-júli 3-ig a Balatonmáriai Táborban töltöttem el a szünidőt.

A megérkezés után 3-4 nappal váratlan esemény következett be. Éppen kijöttem a Balatonból mert a hülye osztálytársam a kurva vízibicikliről lelökött pontosabban a csúszda tetejéről mikoris tejjes gázzal tekerték a járművet.

- Bekerültem a vízibicaj alá-!!!!!!

Kétségbe voltam esve és nyeltem is vizet, mikor egy kéz alúlról megfogott és kirántott a veszéjes szerkezet alól. A hajamtól nem láttam semmit ,hogy ki az. De ugyanebben a pillanatban az a valaki félretolta a hajamat, és egy hejem barna srác állt előttem.
Nagyon aranyos kinézete volt én meg bambán álltam és lihegtem a sokáig bentartott levegő és az ijedség miatt!

-Jól vagy? nem tört el semmid?
-Köszi jól vagyok. Nem -nyögtem ki végre.

Mikor kiértem a partra a segítségével rámborította a törülközöjét és a kis "házamig"(ilyen kis házban laktunk 9 napig) elkísért és kint megvárt míg negyedóra alatt átöltöztem és leápoltam magam.

Utána ebéd következett ahol együtt ettünk. ESTE :

Diszkót rendeztek ahol nem volt nagy kedvem megjelenni. Lezuhanyoztam és befeküdtem az ágyamba 11-kor volt takarodó én mégis 9-kor elaludtam.Később zajra lettem figyelmes.
Kinyitom a szemem és az Őrangyalom (Robi) ült az ágyamon.

Majd megpuszilt és mondta,hogy nyugodtan aludjak tovább.

A Barátnőim le sem szartak még a legjobb sem, mikor elmeséltem,hogy majdnem ledarált egy kormánylapát.

Röhögtek -Tűnj a picsába innen nem látod hogy Lacival ( 16) Beszélgetünk!!!

EZ szarul esett.

Másnap nem köszöntem nekik- semmi és . . . .

Kurva szemetek . . volt. . ak saras cipővel taposták meg a lepedőmet széttúrták a ruháimat azt mondták rám,hogy NAGY FASZ és az egyikük ellökött. Akkor csak a Táborban A Nagy Ő-t élveztem. k--va szar volt minden. Ráadásul a barátnőm 500 ft-ot nem adott kölcsön, amit visszafizettem volna még aznap.Inkább Ezret adott a suliban az esküdt ellenségének szülinapjára amit nem látott viszont.

Köcsögök voltak. Utolsó nap mikor mentünk haza nem győztek bocsánatot kérni. há nyalják ki a seggemet.

Robi olyan más .Mikor utaztunk a vonaton megcsókolt. Olyan érzékien finoman azt nem felejtem el és visszacsókolt. Bementünk egy kabinba és folytattuk . Még most is írogat nekem 4 hete sírva váltunk el. Igaz a Balatonban is ölelgetett és Sokszor pusziltuk egymást ez volt éeletem első és valószínűleg legjobb csókja amit nem egy kis pisistől, nem egy csajtól és nem is egy izompacsirtától kaptam.

nem ez volt az igaz szerelem és nagyrabecsülés csókja

Történet 17.
Cím: Kujon Guszó bá’ meséi 1.: A Töketlen János

Egy szép napon Kujon Gyuszó bácsi (aki mellesleg a falu bolondja) üldögélt kis Bivaj-Hörcsög Röcsögei házának tornácán. Ez a vén hülye nagy népszerüségnek örvendett a kissrácok körében az elborult, morbid és elmebeteg meséi miatt. Ezek az elborult történetek hosszu órákra a hülyeség birodalmába.
Az öreg szájában egy félig elszívott füvescigi parázslott,
a földön vodkásüvegek. A picsavirág utca végét figyelte.
Tudta hogy a gyerkőcök megint egy idióta mesét akarnak.A picsavirág utca végén hirtelen megjelent egy csapat gyerkőc, futottak mintha kergették volna őket.
Az egyik orrabukott a nagy rohanásban.Ettől az öregre
nevetőroham tört. Mikor a sok lurkó odaért a vénség kapujába illedelmesen így köszöntötték:
-Csőváz Kujon Gyuszó bá’!
Erre ő így felelt:
-Na mit akartok kis pöcsök?
-Azt mondta elmond még egy morbid mesét.
-Ja, az más-mondta és eldobta a közben már hamuváégett füvescigit.
A vénség sör és vodkaszaga úgy elkábította hogy szinte már látták magukban a helyszínt
-Hogyaszondja:
Hol volt, hol nem volt ahol egy bazi nagy disznó zsíros szaglószerve túrt, amikor a hülyét is j-vel írták, nah hagyjuk a bevezetőt a büdös picsába, térjünk a lényegre.Volt egyszer egy város úgyhívták: Buziváros (egy falu amit hülye módon városnak neveztek).
Ebben a városban élt egy ember, úgyhívták hogy Töketlen János. Azért hívták így mert még kiskorában
belelógatta a tökét a cséplőgépbe, és a cséplőgép bedarálta a tökét.
Egy nap Béla király, vagy ahogy a nép nevezte Hogyishijják Béla( mert senki se tudta a vezetéknevét),
Ellátogatott Buzivárosba, hogy megnézze magána a buzikat. Megyen nagy aranyozott hintóján a a falu szélén, hirtelen meglátta János barátunkat.
-Hé te paraszt!- kiáltott a király.
-Paraszt az a büdösseggü telibebaszott gecisszáju kurva anyád!- válaszolt János.
-Mi a neved?-kérdezte a király.
-Töketlen János!-hangzott a válasz.
-És tudod hogy én ki vagyok?-hagnzott az újabb kérdés.
-Hát persze! Hogyishijják Béla királky.
-Akkor tudod mit tehetek veled.
-Igen, de buzivárost egyezményes törvények védik.
-Akkor gyere fel a váramba, ott majd kapsz egy feladatot.Ha azt teljesíted gazdagon megjutalmazlak, ha pedig nem akkor a fejed a trófeám lesz.
És mondandóját befejezvén elhajtott puccos, aranyozott hintóján a még puccosabb várába.
-Na majd én kiállom azt a hülye próbát és meggazdagszom!-gondolta magában, és nyugovóra tért.
Másnap reggel pórázra fogta tököst a kutyáját (ami mellesleg dobbermann), és Puccvára felé vette az irányt
ahol Béla király élt.
Ment, mendegélt mígnem találkozott két verekedő emberrel.Az egyik ember egy nagy kigyúrt benga állat volt, a másik meg egy kis cingár.Úgy gondolta hogy ez a küzdelem egyenlőtlen így szóltt kutyájához:
-Tökös tudod mit kell tenned.
Erre a kutya odafutott és leharapta a benga állat tökét.
Az pedig szopránban sikítva elfutott.
A vézna férfi felállt és így szóllott:
-Köszönöm szépen ember! Ha te nem jössz biztosan megöl az az állat! Ha kell neked egy kis segítség fújj bele a gigolo céh sípjába!-azzal kezébe nyomta a sípot és elviharzott.
Másnap reggelre Puccvára kapujához érkezett.
A kapuban az őr így szólt:
-Hóvá, hová?
-Béla királyhoz!-hangzott a válasz.
-Akkor beengedlek hogyha odaadod annak a felét amit kapsz!
-Jó megegyeztünk!-azzal kezetráztak és János belépett
Puccvára kapuján.
Ahogy ment a belső udvarban elért egy másik kapuhoz.
Ott is egy őr állt. Az őr azt kérdezte:
-Hová haladsz?
-Béla királyhoz!-mondta.
-Akkor mehetsz be hogyha megkapom annak a felét amit kapsz!
-Oké!-mondta, kezetráztak és János belépett a várkapun.Ott már várt rá maga Béla király várt rá.
-Töketlen János!-kiáltotta.
-A feladatod: a feleségem egy kielégíthetetlen sexgép.
-De én már nem vagyok a régi.-folytatta
-A feladatod pedig az hogy elégítsd ki a királynét.
-Holnap reggelig van rá időd, ha meg tudod tenni akármit kérhetsz, ha pedig nem, akkor a trófeáim között végzed!
-És most elmegyek habfürdőzni. Szolgák!-és elviharzott.
János elkeseredett, elvégre ő impotens.
Leült egy fa alá és töprengeni kezdett, hát hirtelen eszébe jutott a gigolo céh sípja.
Kiment az erdőbe és belefújt a sípba.Erre megjelent a vézna srác és azt kérdezte:
-Segítség kell?
-Igen.Azt a feladatot kaptam hogy ki kell elégítenem Béla király feleségét.
-Ezen egyet se bánkódj, csak rakj egy nagy létrát a királyné szobályának ablaka alá.-és ezzel eltűnt.
János így is tett.Éjszaka a gigolo céh emberei összegyűltek az ablak alatt sorakoztak, és felváltva baszták a királynét.Úgy megrakták hogy a királyné többet nem is akart dugni.
Béla király tróntermébe hivatta Jánost.
-János, teljesítetted a feladatod.Mit kérsz jutalmul?
-Két nagy seggbedugást!-válaszolta János.
-Mért pont ezt kéred?
-Mert két őr a kapukban azért cserébe engedtek be amit kapok, mindegyiknek odaigértem a felét.
-Hát legyen! szólt a király
-Szolgák hozzatok ennek az embernek 10 zsák aranyat!
A két őrt seggberakták,János pedig boldogan élt amíg meg nem halt.

VÉGE!

Történet 18.
Cím: Mostmár minden nap

Ismé én vagyok! Remélem ez is elégizgató történet lesz.

Amióta a füdőkádban masztiztam egyet, nem hagy nyugodni a kéj és lassaan szinte mindennap csinálom. Már vagy 20 dolgot feldugtam magamnak, amikor a szükség hívott..(fogkefét,elektromos fogkefét,krémesflakonokat,fésűket,ujjamat,dezodoros üveget...stb.)Egyik nap szintén hivott a kéjvágy, ilyenkor aztmondom anyuéknak, hogy fürdeni megyek bezárkózom és így nem nyitnak be soha, ott izgatom az "orchideámat,,...
Sokszor képzeltem már el milyen lehet igaziból, pasival. Aztán megint mikor hajnalban "fürödni,, indultam, azon járt az eszem hogy milyen jó lesz mikor meginttövig hatol bennem egy tárgy....:-)
a gondolat elég izgató volt, így benedvesedtem és mivel már simiztem is punimat, és mégjobban jött ki belőlem a gyönyör nedve, megfogtam egy csomó hossszú, vaskos tárgyat.(fésűvégek,deos üvegek, és persze az ujjacskáim).Aztán leheveredtem az ágyikómra és addig izgattam magam mig már az ágy is totálisan büdös és nedves lett..Képzelhetitek milyen izgi volt, megfogtam valamelyiket és végignyaltam, majd végigkentem a nedvecskémmel, h jobban csusszanjon be a lyukamba és ha egy darabig nem is akart de aztán olyan könnyen bevájta magát, mintha tényleg egy pasi fallosza lett volna, sosem jutottam el még igy masztival a véres csúcsra de ez a mennybéli látogatás valami fennséges volt...olyannyira, hogy azonnal mikor kiszaladtam a wc-re és megtöröltem magam, egyből vérezni kezdtem4Olyan szép volt a nedvemmel keveredett vér, hogy azthittem elsüllyedek, miután kivéreztemmagam visszasunyiztamma szobánba, törülközőt a popsi alá és a seggemet is dugva megmaszturbálva feküdtem 1/2 óra múlva kielégülten...csodás volt, fantasztikus,nem éltem át szinte soha gyönyörűbbet... De mivel még igen fiatal vagyok (13 éves)valami megszólalt bennem:
-kislány, hé!Hogy képzeled ezt? a private goldon nincs ennyi vér mint ma itt a lakásban! akkor abbahagytam..egy időre...aztán elmondtam magamnak, hogy isteni volt mégtöbbet akarok érezni magamból és mire észbekaptam a melleimre hajtottam a pólómat és azokat nyalogattam, kimerevedtek a bimbóim benyálaztam a kezem és elkezdtem csavargatni őket...leültem a székre, széttártam a lábaimat teljesen közben odavittem minden tárgyat... éreztem,hogyha megint megizélem magamat akkor akár 10× is elélvezhetek, kivántam magam...nagyon...
nem birtam ki a látvány nélkül és ahogyan a szék elé helyeztem a 189 cm-es tükrömet, mert csak odakellett gurítanom,arra gondoltam:
-ezaz béby megtudod csinálni!!
majd simizni kezdtem a hasam aztán a szeméremdombomat és vadul kezdtem dörzsölni őket... nagyon akartam bedugni az egyik tárgyat, de még nem volt elég nedves a puncám, megfogtam az egyik fésűt 17 cm-es volt a fogórészével együtt, éás vaskos, és kellett nekem...! izgattam vele a pinusom és végre megint nedves lettem becsusszant egyből felszakított!!nem birtam ki nyögés nélkül csak ennyit suttogtam: -ez az, köszönöm..ah..-
aztán fáradtan dőltem le az ágyra és elaludtam előtte persze lemostam magam és a tárgyakat is és igy nem tudom miért,de tiszta lelkiismerettel elaludtam..
Ezta jóleső masztit még folytattam a kádban ahol nem jutottam el a csúcsig, d e legalább jólesett...
nagyon kívánok még ilyen gyönyörű perceket minden nőtársamnak!!

ahhhhh......

Történet 19.
Cím: srác és a szerelme

Úgy kezdödött az egész hogy egyszer a barátommal mentünk le az utcában. Az utca végén megláttunk egy szép csajt. Le is szólitottuk és dumáltunk. Másnap is lementünk de harmadnap a barátom nem akart lejönni de én lementem jó elvoltam vele dumáltunk meg ilyenek. A negyedik nagy otthon voltam és azt veszem észre hogy üzenet jött a telefonomra, odamegyek aztán megnézem és nagyon megdöbbentem az volt benne hogy járok-e azzal a szép csajjal. Persze hogy igent mondam mert nagyon bejött nekem az a csaj. Másnap lementem hozzá suli után. Amikór kijött egyből puszival kezdödött természetesen. Dumálunk és kézen fogva sétáltunk. Néha amikór nem látott minket senki akkor átöleltünk egymást és nagyon felizgatott a dolog, de még mennyire. és amikór elbucsuztunk én megcsókoltam. Akkor csókoloztam először de nem vettem nagyra. Nem volt szerintem nagy kunszt.de jó volt mert feizgatott. Éjjel nagyon sokat gondolkodtam.
Másnap persze suli után egyből lementem hozzá és most csókolozással kezdődött nagyon jól elvoltunk.
Aztán eljött a farsang de ő nem jöhetett el sajnos, naygon rosszul esett a dolog. De én utána kb: 11 óra lehetett lementem hozzá hogy bepótoljuk az elmaradottakat. Éjjel kihívtam egy kis sétára. Ki is jött sétáltunk a sötétbe fementünk e hegyre smároltunk és lejöttünk a focipályára. Leültünk a padra és dumcsiztunk. Nem kis pad volt. Én azt mondtam a lánynak hogy feküdjön hátra, hátra is feküdt és én ráfeküdtem smaciztunk egy sort és én nagyon feizgultam és ő ezt érezte. Mert ágaskodott a cerkám. ő lenylúlt a gatyámhoz ás elkezdte fogdosni a cerkámat. én erre nagyon felizgulta és én elkezdtem fogdosni a melleit szinte már ott tartottunk de rájöttem hogy nincsen nálam óvszer és pont a focipálya padján. Áhh nem. És szóltam neki hogy ez igy nem jó. Hát abbahagytuk nagy bánatomra. És megint elkezdtünk sétálni de ő azt mondta hogy álmos de nem is csoda mert már hajnali 4 volt. És elbucsuztunk és hazamentünk én otthon nem tuttam aludni csak egy kicsit. Másnap a suliban nem tuttam odafigyelni. ahogy vége lett a sulinak egyből mentem le a csajomhoz de nem volt otthon mert elmentek budapestre vásárolni.
Nagyon el voltam keseredve. De rá két napra az apám és az anyám mentek a farsangira és mi ezt kihasználva bementünk hozzánk. Ledöltünk az ágyra és átöleltük egymást és csókolóztunk és elkezdtük vetköztetni egymást nagyon szép mellei voltak egyből rá is buktam körbenyltam megcsócsáltam. Szinte már csak bugyi volt rajtunk. Egyszerüen nem birtunk magunkal és levetettük a bugyit is és én álló farkammal hozzáértem és ő rávetödött a farkamra. Először egy kicsit vere de már akkor magjdnem elmentem. Én letérdeltettem a lányt és elkezdtem nyalni a pináját nagyon jó érzés volt és nagyon selymes de nem vertem a farkam nehogy elélvezzek. És akkor ő le akart szopni mire én mondtam neki hogy ne mert elélvezek és utána nem tudnám élvezni. Hát én be akkartam dugni neki a hüvelyébe a farkam de szólt hogy gyorsan csináljam mert ugy nem fáj annyira úgy tudja mert ő még szűz volt. És gyorsan is csináltam nagyot nyögött a kis fájdalomtól de utána élvezdte és kb másfél perc után elélvezdtem de szerencsére a hasára. És utána elmentünk zuhanyozni. Lemozsdattuk egymást mire én hallom hogy nyitódik az ajtó és a szüleim voltak.

Nagyon bepánikoltam mit fognak szólni ha meglátnak a fürdöszobádól kijövet egy csajjal és még az volt a pláne hogy aszobámban volt a ruhája. Nagyon nehéz volt kiszöki ugy hogy ne lássanak meg de sikerült gyorsan felöltöztünk mire az anyám bejött e szobába és nagyon megdöbbent mert semmit nem tudott arrol hogy van csajom. Csak az apám tutta.Nagyon gáz volt. de anyám megszólalt hogy ki ez a csaj és én azt mondtam hogyő az eggyik osztálytársam barátnője és azért jött hogy segítsen a német leckét mecsinálni, csak 1 volt a baj hogy fél 12-ő volt és persze az anyám nem hitte el az egészet és kénytelen voltam bevallani hogy ő a barátnőm. És a barátnőm hazament a nagyon jó este után. És én éjjel rájöttem hogy nem használtunk óvszert nagyon bepánikóltam egyből felhívtam hogy elmondjam neki. És kellet venni fogamzás gátlót másnap. De hazafelé jött egy autós és már és már azt hittem hogy nem volt szükség a fogamzásgátlóra. Egyből hívtam a mntőket de alig hítték el azt hitték hogy szórakozok. De szerencsére a barátnőm csak eltölte a jobb lábát és a bal karját. és be kellet feküdni a korházba 1 hétre megfigyelésre. Hát ez töltént velem.

Történet 20.
Cím: A Baátnőm képtelen ötlete, amiért egy másik lánnyal jöttem össze

Barátnőhöz megyek éppen, Győrbe látogatóba, nem szóltam neki, hogy legyen meglepetés. Mikor odaérkezek ahol lakik, becsöngettem. Meztelenül nyitott ajtót nekem és behúzott a házba, aztán gyorsan levette rólam a ruhimat. Ott áltam előtte meztelenül merev farokkal, aztán a szobájába lefeküdt a szőnyegre és szét tárta a lábbát, közelebb mentem és elkeztem a punciát kinyalni. Nagyon élvezte az egészet.

Utána felállt , én is felálltam, odavitt az ágyhoz lefektetett, és ezt mondta:
- Kedcesem, van egy képtelen ötletem!
- Mi lenne az? - kérdeztem
- Az, hogy elvinnélek téged a munkahelyemre és az összes lányt megkéne dugnod, természetesen engem is, de egy kikötés van!
- Mi lenne az?
- Gumi nélkül kell megdugnod őket.
- Miért?
- Csak, mert azt mondtam.

Másnap elvitt engem a munkahelyére , meztelenül. A kolléganői is meztelenek voltak. S 2 lány legugolt a farkamhoz, és felvátva szopni kezték. Közben egy lányt jól megújaztam , a többiek pedig csókoloztak velem. Mikor a 2 lány végzet a farkam leszopásával, odakötöztek egy székhez és egyesével ráültek a farkamra, az arcuk felém volt, közben mindegyik nyalogatot és nyelves csókót adtunk egymásnak. Mikor végzeztünk barátnőm elment s ezt mondta:

- Csak erre kelletél nekem, nem akarlak többet látni. - jenetette ki.
- Miért?
- Mert nem mondta mg neked, hogy minannyijan pornószínésznők vagyunk és filmre vettük, ahogy megdugsz minket. Nem kelles többé, nem vagy izgalmas.

Csak egy lány maratt ott Fanny, akire élveztem, mert megkért rá, s utána felöltöztünk és máig jó a kapcsolatunk, s elis felejtettem a volt barátnőm.

Történet 21.
Cím: Verhetetlen

Halihó !
én is azért írok mert van egy sztorim, nem is 1 amúgy, ami nem is kitalált, tényleg megtörtént velem.
Az az igazság valamilyen szinten szexmániás vagyok, különösképp maszturbálni szeretek. (Mellesleg 20éves fiú vagyok.)
Szóval 2004-05 telén nem 1x előfordult hogy ahol tanulok egy városkában, elmentem sétálni estefelé, amikor kevesebb ember jár, de azért vannak, és elkezdtem fantáziálgatni a sexről. Pár perc alatt már elég mereven állt a farkam. Mit is csináljak? végülis tudtam hisz azért kezdtem gondolkodni... először csak nadrágon keresztül érintgettem az ékességem, dörzsölgettem, aztán elővettem... elkezdtem verni, miközben sétálgattam a házak között.Persze először csak finoman, aztán egyre hevesebben... Volt természetesen hogy jött valaki szembe, olyankor nem verhettem, viszont kint hagytam ágaskodni, bár nem mindenki vette észre, nem figyeltek, de aki igen, az utánam fordult, kíváncsi vagyok mit gondolhatott. Ezután megálltam valami kereszteződésben és ott kicsaptam... NAgyon feltud izgatni ha néznek közben...
Aztán volt hogy megálltam egy családi ház előtt úgy ahogy voltam félig letolt nadrággal, és ott vertem ki, 1x láttam is hogy figyelt ki valaki az ablakból, aztán lekapcsolódott a lámpa - izgatott a dolog mert gondoltam hogy a sötétből figyel végig az illető.
Előfordult az is hogy a vonaton utaztam a városkába, és utazás közben mikor senki sem volt a kocsiban (nem fülkés kocsi !!!) és épp merevedésem volt, akkor előrántottam és elkezdtem maszturbálni. Ilyet háromszor csináltam, 1x látta egy fiú aki épp átsétált a kocsin, de nem zavartattam magam, jól esett csinálni. Legközelebb ami biztos lesz, megpróbálok valakit le is szólítani, hát ha csatlakozik.
Mellesleg a csajoknál is azt élveztem leginkább mikor játszanak velem, a farkammal, és csak a feneküket dörgölik hozzá. isteni ... attól többször is elmegyek.
Különben mindent ki szeretnék próbálni. A tervek szerint nagyszüleim elutaznak a napokban, és nekem kell vigyázni a kutyájukra. Eléggé gondolkozom rajta hogy kipróbálom milyen lehet egy kutyát orálisan kielégíteni (kanról van szó) és hgy milyen lehet egy hímvesszőt érezni a fenekembe. De mindenekelőtt most egy fiú-bi-projekten dolgozom... valahol a szabadban... :D
Ha van olyan lány, vagy fiú (mind1 mert enyhén bi beállítottságú vagyok) akit érdeklek, akkor az írjon az androme@vipmail.hu címre legyen szíves. Sziasztok

Történet 22.
Cím: Görbe tükör

Üdvözlöm a kedves olvasókat. Gyakran járok ide olasgatni mindenféle történetet. Itt tartózkodásom során felfedeztem illetve véltem felfedezni egy-két kis apróságot......ami természetesen a neves írókra nem vonatkozik s elnézést tőlük. Akinek nem inge......akinek meg igen kezdjen öltözködni. A történetet egyik korosztály számára sem ajánlom, az erős idegzetűek is csak pszihológusukkal együtt olvassák el. A történet címének jelentésével gondolom mindenki tisztában van...tehát vágjunk bele.

Sziasztok Vilmos vagyok (elnézést akit így hívnak) egy történetet fogok elmesélni mely szóról szóra igaz. Az egész egy hideg téli estén történt. A haverokkal voltunk egy buliban ahol történt egy-két dolog. Sokat ittunk hárman egy üveg vilmos körtét leöblítve fejenként öt üveg sörrel . Mondanom sem kell hogy egy kcsit becsíptünk. Volt egy lány aki mindhármunknak tetszett oda is mentek hozzá a barátaim de mind kosarat kapott. Utoljára én mentem oda (én voltam a legszebb, leg sármosabb és leg szerényebb hármunk közül) hozzá. És mit ad Isten tetszettem neki. Nekem is bejött hosszú szőke haj, barbibaba arc, szopós száj, hatalmas dudák, formás segg. Elbeszélgettünk mondta hogy még csak 16 éves és szűz s hogy nem-e szabadítanám meg ettől. Hogy utasíthattam volna vissza ? Viszont a barátaim fennakadtak ezen mer ők is szerettek volna érvényesülni. Nekem rontottak nem tudván, hogy feketeöves karatés vagyok. El is intéztem őket egy mawasi mai gedivel és egy yokogedi kekomi segítségével. Ezt a kidobók is kátták (mind a 6) s nem éppen úriember módjára kitessékeltek a műintézményből. Ezt látta a csaj kijött utánam egy szál pulóverben. Kérdezte jó vagyok-e . Igennel feleltem pedig volt két mokkám és három bordám is eltört......aztmondta hogy még így is "észbontóan szexi" vagyok és tegyem magamévá most azonnal. Elkezdtünk smárolni a téli zimankóban és bebotorkáltunk egy buszmegállóba. Ő a gatyámmal bajlódott én addig feltűrtem a pulóverét. Az ajkamra harapott, én ledugtam a nyelvem a torkán és bekaptam a mellét közben ő élvezettel felnyögött. Sikerült kibontania a gatyámat amiből előpattant (mindenkinek ilyen van nekem mért ne?) 25cm hosszú 7 cm vastag, rőtvörös, nagykalapos, erektől duzzadó...stbstb..... faszom. Elcsodálkozott rajta "ő még ilyet nem látott" (nem is értem pedig mindenkinek ilyen van). Éreztem ujjai rákulcsolódnak a brémre megnyalta a végét majd elkezdte cumizni . Tök profi volt ezen meg is lepődtem (bár a szűz csajok mind profik nem ?) . Csak szopott szopott úgy mintha nemis az édesanyja szoptatta volna. Már majdnem elélveztem mikor abbahagyta és mondta "most én jövök" felhajtotta szoknyáját szétrakta lábait és elémtárult a húsos, rózsaszín, borotvált, még szűz puncija. Elkezdtem ujjazni és nyalni. Nem bírta túl sokáig sikoltva élvezett el s közben hatalmas tócsa "baracklé" gyűlt össze alatta. Mondta hogy basszam széjjel a pináját most azonnal. Belevágtam hát a(z igen) tök átlagos faszomat és elkezdtem ki-be járatni a szűk pinában. Nagyon jó volt szeretem a szűk dolgokat. Neki is tetszett nemis kicsit . Magam sem tudtam hányszor juttattam a csócsra, de éreztem már én sem bírom soká... Kirántottam hát hatalmas(amúgy tök átlagos) faszom hatalmas cuppanás és még egy tócsa "gyönyörnedv" kíséretében. Elém gugolt és elkezdte gyorsan verni a dorongom. ÉÉÉÉLVEZEEEEEEK!!!!!!!! üvöltöm téli élyszaka metsző hidegébe , erre gyorsan a szájába vette és tovább huzogatta rajt kicsiny kezét. Éreztem hogy jön az áldás....jöt. Akkorát élveztem mint egy ló (mindenki ekkorát szokott nem? Ez tök normális). A kiscsaj csak nyelte-nyelte a drága nedűt de nem tudott lépést tartani az áradattal kifröccsent a szája szélén és fére is nyelt pár adagot. Kivette a szájából köhögött, krákogott, levegőért kapkodott. Olyan szép volt egy bomba szűz csaj aki a tüdejében az én gecimmel fuldoklik.......hát nem romantikus ? A lány végül kilehellte azazhogy lehellte volna a lelkét ehejett egy baszottnyagy gecibuborékot produkált. Megtöröltem hát véres gecis farkam a csaj macijában és hazamentem az épp érkező busszal.

Itt a vége. Remélem nem tetszett. Nos vegyük hát sorra....mindenkinek 20cm-nél hosszabb a nemiszerve...megvolt.......a szűz csajok messzemenőkig a legprofibbak....megvolt...minden csaj folyat mint a csapravert hordó......megvolt.......és végül de nem utolsó sorban mindenki képes akkorát élvezni mely messze meghaladja a befogadó szály térfogatát....ezis megvolt ! És befejezésül annyit mondanék hogy ez mind természetes . És elnézést a normálisabb íróktól és a Vilmosoktól. Várom a véleményeket/kritikákat.

Történet 23.
Cím: Túlió és Tália -avagy akik belehaltak a szerelembe- 1.

Az erdő csengett a madárcsicsergéstől. Mindössze 3 hangot lehetett hallani;madárének,ágreccsenés és a szerelmesek csókjainak csattanása...Igen, tavasz van!A legyszebb évszak kerek e világon.Ilyenkor senki sem fázik, és nincs melege senkinek.Csak a virágok és a fk hűsölnek a lágy szélben.Itt kezdődik történetünk, messzin innen, közeléntúl...
Egy magányos gyertyánost kifúrva földönfutóként élt Túlió. Akirő bár azt hitték, tolvaj és gonosz szíve, akárcsak fürtjei, aranyból volt.És ezen az aranyburkon, csakis a szerelm tört utat. A szétrepedt fal darabkái pedig a fiatal úrilányé, Táliáé voltak. Oly közel és mégis egy világnyi távolságra voltak egymástól...Mert ugyan Túlió a lány birtokán belüli erdőben szemelte ki otthonát, távol mert szinte sosem átták egymást, csak a fiú figyelte egésznap a szépséget.A lány mindig mosolygott, lelketükrét, a szemét, mégis mindig vágy fátyolozta, a szerelem vágya, a fiú mégis mindig tisztának látta. mert ő tudta, hogy szép mert hosszú leomló haja és tengerkék szeme volt, és belül gyönyörű mert lelke tiszta mint az első, leesett hó, most mégis holló szállt a hóra:Tália sirt.Éppen az ablakban ült, igy a falakója tisztán látta mi történik:
Könnyei szív alakban folytak le csillogó bőrén, le a fűre melyből később gyönyörű virág sarjadt, amit a viszontszeretetlen letépett és átnyújtotta szerelmének.
-Köszönöm-pityeregte a leány.-Visszaadtad szívem hervadni készülő virágát.
Túlió megfogta a kezét, és visszamosolyogva lesegítette az ablakban pityergő szépséget.
-Nem tesz semmit, csak lelked tükre ismét ragyogjon, hogy az arcom láthassam benne!
-ne félj, ezentúl mindig ragyogni fog és csak terád és csak teneked!
És valóban! Tália szeme mostmár mindig csillogott éjjel nappal, télen nyáron, ha esett ha fújt...
Pár nap múlva ugyanazon a helyen sétáltak, ahol egy kis emberke várta őket és ezekkel a szavakkal fogatta a párt:
-Túlió, Tália! Minden szerelem az én gyermekem, mivel minden gyermekem nem lehet biztos a dolgában, örökké vagy semmikor, ez sem biztos önmagában...
(folytatása következik)

Történet 24.
Cím: Hétköznap este

Már megbeszéltük,hogy ott alszom nála este,mikor jött a telefon munka után mikor érek oda,mert kijön a busz elé!Még nem gondoltam semmire sem.Sajnos úgy alakult,hogy lekéstem a buszt és későbbivel mentem el(de szoltam neki).Ott várt a buszmegállóba de erre nem számítottam egy másik nővel.Hirtelen megdobbant a szívem mintha féltékeny lennék rá pedig azt sem tudtam ki ő, meg hát nem volt a barátom sem.Erőt vettem magamon s bemutatkoztunk egymásnak(csak egy ismerős persze).Este 8 lehetett hazaindultunk.A pulzusom az egekbe!
:-)
Hazaértünk.Semmi különöset nem láttam még pedig jól körülnéztem nála.Reménykedtem valami meglepibe,de nem baj.Hosszú beszélgetés után egyszercsak gyertyát gyújtott.lehúzta a redőnyt,villanyt lekapcsolta majd halk zenét tett be.S csak annyit mondott,hogy megmutatom neked.S ami ezután következett....
A hüttőből elővett már összekockázott gyümölcsöt.Mintha az idő mgállt volna ekkor s csak kényeztetett.A gyümölcsöt olyan izgatóan húzta végig rajtam majd....Már azt sem tudom mikor vette le rólam azt a kevés ruhát ami épp rajtam volt.Hasra fordított s a gerincemen húzta végig a hideg gyümiket.Rögtön érezte, hogy hol vannak az erogén zónáim.Olyan de olyan izgató volt.
Majd megfordultam s ekkor hosszas csókolózás következett, majd egy "óvatlan" pillanatban belémhatolt!Olyannyira fel voltam izgulva,hogy elmentem az első huzásnál!Neki sem kellett sok hozzá.
Majd csak feküdtünk egymás mellett Így aludtunk el.
Reggel sajnos mennünk kellett dolgozni de soha nem feledjük az éjjszakát ami a legszebb volt eddig életemben.
Azóta sajnos nem találkoztam vele de már szervezzük a következő találkát!
:-))

Történet 25.
Cím: A Szomszéd csaj

18 Éves srác vagyok. Elmesélem első dugásomat.
Még 16 évesen kezdtem érdeklődni a szomszéd lány iránt. Nem egy bombázó, és a szellemi képességei kifejezetten gyengék (szóval csonthülye), de az ágyba még elfér. Néha átjött valamiért, néha mutattam neki egy-egy sexfilmet. Ez látszolag teljesen hidegen hagyta, de azért kölcsönkért párat. Nem mertem neki nyíltan az iránta érzett érzéseimről beszélni, de megpróbáltam minél többet hozzáérni. Egyszer erőt vettem magamon és elkezdtem kérdezősködni sexfilm közben nagy huncutul, hogy ezt vagy azt megtennéd-e?
Nagyot koppantam: kiderült, hogy szegény hülyegyereket iszonyatosan konzervatívan nevelték, sőt a sexuális felvilágosítás mégjobban eldeformálta pici agyát.Idézek:
-Csókolóztál már?
- Fúj, az nagyon gusztustalan, nem akarok én terhes lenni!
Asszem ezzel elmondtam mindent. Ekkor 17 éves volt...
De nem adtam fel, és a következő 2 évban végre sikerült lefektetni.
Az első időszakban csak dörgölőztem hozzá,majd egyszer végre fogdosni kezdtem a combját (farmeron át). Semmi. Nagy nehezen elértem a puncijához. semmi. Simogatom, dörgölöm, semmi reakció. Ekkor kérdem:
-Ez téged nem zavar?
-Nem.
-Akkor jó!
Feltérdeltem, mögé kerültem, a nyakánál lenyúltam és a melleit kezdtem fogdosni, nem volt rajta melltartó! Semmi.Felhúztam a pulcsiját, elkezdtem nyalogatni a mellbimbóit. Semmi.
-Neked ez nem jó?
A válasz egy vállendítés volt.
Hát jó... Elkezdtem benyúlni a nadrágja alá... s ekkor végre aktivizálódott, sajnos nem a jó irányba. Ekkor mondta először azt a két szót, amit az elkövetkező két évben még kb. 10.000-szer hallottam, és még ma is ideges leszek tőle:
-INKÁBB NE.
Enyiben maradtunk. Mondta, ilyeneket csak nászéjszakán. Na majd meglátjuk...
A következő 20 alkalommal is csak idáig jutottunk. A melleit idadta, de a punciját már nem.
És jött közben a sok "inkább ne". Közben egyre idegesebb lettem. Egyszer véletlenül letéptem egy gombját. Végül egyszer sikerült benyúlnom a bugyijába és szőrös pináját kezdtem izgatni. Kiakarta kapni a kezem de nem hagytam, végül már nem is tiltakozott, de nagyon zavarban volt. Itt azt hittem, ha kezemtől megérzi a kéjt, végre rájön. hogy ez nem is olyan rosz. Benedvesedett, de hiába izgattam a csiklóját, közölte velem, hogy semmit sem érez, olyan számára mindha a teste más pontjait simogatnám. Ekkor megállapítottam, hogy szegényben biztos "elromlott valami". A következő alkalommal sikerült megujjaznom, de semmit nem érzett. Utána meg pont akkor volt itt, mikor menstruált, csodálkoztam is, mikor sokkal jobban védekezett, mikor közelítettem felé, s amikor bevallotta, stratégiát váltottam.
Elővettem a faszomat, s megpróbáltam rávenni, szopjon le. Persze, aki a csóktól is undorodik... Eztán, mondtam, fogja meg, ez már ment neki. Sajnos annyira ügyetlenül kezdte el verni, hogy az inkább fájt, ezért fölé térdeltem, s ismét megprobáltam a szájába adni.
Elkezdtem simogatni makkomal az arcát, majd ajkait. Furcsa volt, hogy bár utál csókolózni, szopni, ezt mégis eltűrte. Ezután farkamat mellei közé tettem. Itt már annyira felizgultam, hogy a végén megjelent egy csepp, s szétkentem a mellén. Ettől nagyon megilyedt, ezt hitte ráélveztem. Úgy viselkedett, mintha alergiás lenne a spermára. Miután megnyugtattam, hogy ez nem az, megkértem, legalább nézze meg, hogy masztizok. Ebbe egyből belement. Elmentümk a fürdőszobába, a mosdókagyló elé álltam, és vertem a farkam. Nagyon izgi volt, hogy valaki figyel közben. Mivel nagyon egyhangú volt, megkértem, hogy álljon jó szorosan a hátam mögé, majd hátranyúlva meztelen seggét kezdtem gyúrni. Hatalmasat élveztem. A következő napokban eltökéltem, hogy most már tényleg ideje megdugni, elmentem a gyógyszertárba, megvettem az óvszert, majd másnap áthívtam. Nagyon izgatott voltam, ismét sikerült ledumálnom róla a bugyit, és ujjazni kezdtem. Szépen nedvesedett, de nem tudtam meggyőzni, hogy az óvszer miatt nem lesz gyereke, és ha egyikünk sem AIDS-es, akkor biztosan nem fogja elkapni. Közben már két ujjam volt a pinájában, de amikor a harmadikat próbáltam adagolni, az már fájt neki, ezért abbahagytam, és a csalódottság miatt nagyon dühös lettem. Durva szavakkal küldtem haza, összevesztünk, fél évig nem is beszéltünk. A mikor viszont legközelebb átjött, megfogadtam, hogy már nem is érek hozzá, úgyis vesztett ügy. De annyira izgi volt, hogy mégis… Jöttek a szokásos dolgok: mellével játszottam, ő a farkammal, még arra is rá tudtam venni, hogy bekapja….az ujjamat. De a bugyiját most nem hagyta lehúzni. Viccesen felajánlottam, hogy ha lehúzza térdig, kap egy csokit. Belement. Ezután ujjazni kezdtem, ő a szokásos pókerarcával nézett rám. Gondoltam, ismét megkéne próbálni a dugást. Ott viszont hiába ígértem neki az egész csokikészletemet, nemet mondott. Hirtelen ötletem támadt, megkérdeztem:
-És ha adok egy ezrest?
Mélyen a szemembe nézett:
-Oké, de csak gumival.
Majdnem elájultam! Ez a végtelenségig vallásos, konzervatív, jólnevelt csajszi egyben KURVA is!
Két évig fűztem, pedig csak ennyit kellett volna tennem! Na mindegy, remegő kezekkel bontottam fel az óvszert, szerencsétlenkedtem egy sort, nem is tudtam rendesen felhúzni, csak gyűrödten, félig. Csajról lekaptam gatyót, bugyit, de mivel még kezdő voltam, nehezen találtam meg a vastag szőrtakaró mögött a lukat, de végül is bement. Megfogtam a csípőjét, és elkezdtem keményen baszni a pináját. 15 perc múlva élveztem el, isteni volt, még soha nem éreztem ilyen jól magam. Azt azért sajnáltam, hogy csak ezt az egy pózt vállalta, meghogy nem érzett semmit, de isteni volt.

Történet 26.
Cím: Szerelem a négyzeten

1. fejezet

Minden egy nap tortént,ezért elég nehéz feldolgozni.Annyira örültem,hogy kirohantam az utcára és futottam egészen a barátnőmékig.De miért?Miért volt ott az az isteni fiú a barátnőmék háza előtt?Talán a pasija?Á nem hiszem....de mégis..........Ó a barátnőmnek az az isteni pasi a pasija.Ezt nem hiszem el.Már nem örültem annyira.Gondolom ti még nem tudjátok,hogy miért örültem olyan nagyon.Hát igen.Felvettek New York egyik legjobb egyetemére a Petrick Swaze (olv. petrik svézi)-re.De ez most nem dobott fel annyira,mint az első percekben.Csak az foglalkoztatott,hogy a barátnőmnek új pasija van és ezt nem mondta meg nekem.Ez nagyon aggaszt.Visszafelé ballagtam,amikor meghallottam,hogy valaki fut felém.
-Hé Katy állj már meg!!!-kiáltotta a hang.
Egyre közelebb futott és én megáltam,mivel a barátnomek nem akarok elfutni.
-Mondd Susan-mondtam egyhangúan.
-Várj mért mész el?
-Megsértődtem rád,ennyi.
-De miért Katy?
-Újj pasid van,de te nem is mondod el?
Persze nem teljesen ezért voltam megbántva,hanem azért,mert egy csúcspasi a pasija.Ekkora igazságtalanságot.Ezt nem mondtam el Susannak,mert megharagudott volna,hogy féltékenykedem.
-Bocsi Katy,csak tudod...
-Igen?
-Tudod ma akartam elmondani neked,de tényleg.
-Minegy.Amit én akartam mondani neked már nem teljesen érdekes,pedig az volt nemrég.
-Mondd Katy,mondd.
-Felvettek a Patrick Swaze egyetemre,de most már teljesen mindegy.
-Húúúúú.Ez teljesen nem mindegy.Ez nagon jó Katy.Miért nem montad előbb?
-Pont most indultam,hogy elmondjam neked,de te el voltál foglalva.
-Ó bocsi Katy,igazán sajnálom.
Átölelt.Szép,selymes haja simogatta a vállamat és ez valami nagyon jó érés volt.Mármint az,hogy valakinek ennyire jó barántője van.Tényleg szerencsés vagyok.
-Na nekem most mennem kell,Katy.Az öcsémmel vagyok otthon,mert a szüleink elutaztak konferenciára.Úgy gondolom,hogy nekik mindig is a munka volt a legfontosabb és nem mi.
-Á nem hiszem Susan.Tudod mit?Miért nem hivod fel őket,hogy mit csinálnak.Biztosan örülnének.
-Örülnének?Szerintes tényleg örülnének?
-Bizony örülnének,sőtt nagyon boldogok volnának,mert tudják,hogy valakik szeretik őket.
-Lehetséges.Akkor megyek.Szia.
-Szia.Majd hivlak.
-Oké.
Futott vissza a házukba,ami előtt még mindig ott állt az a jó pasi.Már ezzel sem törődtem igazán.Fáradt voltam,mert már tiz óra volt.Minden csak suhant a fejemben,amikor....Ott állt előttem.....
Folyt. köv.

Történet 27.
Cím: Az izgalmas Kb. 30-óra

Először is sziasztok! Ez a törtét szombaton történt velem!Amikor áthívtak a barátok és osztálytársak a városukba hogy menjek velük bulizni!Pár alkalommal így is volt de ez a szombat különb volt mint a többi!
Mert itt nem csak buliztunk hanem szex is volt!Részletesen elmesélem mi is történt velem!
Szombaton még mentünk suliba és kérdezték hogy nincs-e kedvem menni velük bulizni, mert ahol én lakok az nekem a szórakozóhely nem nagyon tetszik alig szoktak lenni,és a skacoknak igent mondtam. Délután úgy köszöntünk el egymástól hogy majd felhívom őket. Úgy volt busszal megyek,de anyukámék kitaláltak hogy átmennek vöcsökre bowlingozni a nagynénémékkel és igy velük mentem át de nem maradtam velük sokáig mert utána mentem a barátokhoz hogy együtt menjünk a diszkóba!El is mentem a ahol találkozni kellett de ők már régóta vártak rám. El mentünk a boltba venni piát,hogy egy kicsit be csipjűnk. Négyen voltunk és vettünk három bort meg ittuk a felét és utána mentünk diszkóba. Régebben nem nagyon akartak be engedni de most elsőre beengedtek és ennek nagyon örültem.

Telt az idő és egyre többen lettek a diszkóba, ennek nagyon örültem hogy hátha valakivel összejövök!Nézegettem a lányokat voltam szépek,kicsit kevésbé szépek,idősek,fiatalok lehetett választani. Nem tartom magam nagyon jóképűnek, de nem nézhet mindenki jól! Körűbelül eltelt egy óra hossza vissza mentünk meginni a maradék bort. De sajna már nem sok maradt így mindet megittuk és vissza mentünk a diszkóba mondta a barátom igyunk egy portorikoit hát mondom jó de csak három centest mert tudtam hogy a feles az ki jött volna belőlem. Kikérte mind kettőnknek koccintás és megittuk nem sok kellett h vissza jöjjön de szerencsére nyeltem egy nagyot és bent marat. Oda mentem a kabátomhoz és kivettem a rágom adtam egyet a barátomnak egyet meg bevettem én is,és súgtam neki hogy mi jövünk valakivel ma összekel jönni vagy legalább csak csattanjon el egy csók. Bementünk a tánctérre körülnéztünk készítetünk egy fotót, és végül elkezdődőt a csajozás. Voltak mellettünk egy jó páran de nem néztek valami jól ki. Ezért hátat fórditotunk nekik de ez nem nagyon tetszet nekik. Mert sokan voltak bent és mikor egy lány ki akart menni helyett akartam neki csinálni hogy elférjen kényelmesen de nem jól sült el,mikor kicsit hátrébb léptem meg löktem az egyik lányt,már majdnem elment előttem a lány meglöktek úgy hogy átkaroltam, az volt a szerencsénk szembe volt a barátom és az fogott meg minket,majd nem elsüjedtem szégyenembe, de bocsánatot kértem a lánytól. Így folytatodot a buli tovább mellénk jött két lány eléggé idősek voltak hát de azért meg probáltuk megszerezni őket de nem nagy sikerrel mert elmentek. Ezután eléggé az járt a fejembe itt nem lesz semmi. De az egyik barátom közbe becsajozott de még nem volt semmi csók, Így én tovább probálkoztam a másik barátom elment a volt barátnőjét meg keresni, de nem nagy sikerrel mert a lány meg eltűnt át ment a másik diszkóba. Így ketten maradtunk tovább próbálkoztunk a lányoknál de nem nagy sikerrel.

Kis idő múlva meg untam és oda mentem a barátomhoz ekkor ö már elég jól el volt foglalva a csajal. A csaj táncolt ö meg csak ált így oda mentem a csaj elé és táncoltam vele de nem túl sokat nehogy megharagudjon a barátom. Ezért meg fordultam és a hátal álltam neki és még így táncoltunk de ilyenkor mindig meg fogta a fenekem és inkább előrébb álltam. Meg
csináltuk kb. 3-4. Végre eljött az én időm,mert jött a lány akik mellettünk voltak csak valahova elmentek de mikor mellettünk voltak akkor mondott valamit csak én nem értettem, oda jött hozzám vagyis inkább elé álltam és megkérdeztem hogy hova-hova ö meg csak annyit felelt wc-re. Erre én adtam az arcára 1 puszit és kérdeztem a wc után táncol-e majd velem. Azt mondta igen erre én meg probálkoztam egy csókkal hátha sikerül, eléggé meglepődtem mert nem is húzta el a fejét hanem vad csókot nyomot az ajkamra. Ezután volt még két csók és ment wc-re. De vissza jött hozzám ennek nagyon örültem, sajna a többiek már menni akartak a másik diszkóba így megkérdeztem hogy nincs-e kedve velünk átjönni nem is inkább kérdeztem hanem mondtam neki hogy jöjjön át. Mikor mentünk át a másik diszkóba megkérdeztem hogy hívják barátom meg hogy hova jár suliba!De itt meg állt bennem a vér mert azt mondta technikumra járt csak abba hagyta mer nem tetszett neki és most dolgozik, erre megkérdezték hány éves 19 és vissza kérdezte mi hány évesek vagyunk nem akartam neki hazudni és ezért megmondtam az igazat 17 ekkor rám nézett és megkérdezte hogy komolyan vagy csak viccelek vele, mondtam neki hogy nem viccelek. Azt hittem ott hagy a fenébe de nem ezért megcsókoltam. És mentünk közbe a másik diszkóba, de nem mentünk be mert nem voltak túl sokan ezért megálltunk a folyóson míg bement a barátom és megvártuk, érdemes-e bemenni. Mivel a folyóson hárman voltunk ezért elkezdtem tapizni simogatni a mellét utána egyre lejjebb és végül a puncijánál kötöttem ki. Úgy gondoltam elveszi a kezem de nem hagyta had masszírozam a puncíját a másik kezemmel a nyakát fogtam. Ez sajna nem tartott sokáig mert vissza jött a barátom és mondta alig vannak a diszkóba így inkább menjünk vissza aki bement az maradt mi meg hárman vissza indultunk a másik diszkóba, a két diszkó közt kb. 500m volt így nem kellett nagy távolságot meg tenni.

Innen lesz most már érdekes!
Mert a két diszkó közt volt egy nagy templom és előtte meg álltam vele hogy megcsókoljam, de itt már nem csak csók volt hanem megpróbáltam benyúlni a bugyijába, gondoltam hogy nem engedi de mégis már masziroztam kicsit borostás puncíját. Kérdeztem nincs e kedve elmenni sétálni de itt már sejtette hogy hova akarok vele menni. Elindultunk a templom és 1 ház között de ott sajna nem volt jó mert mozgás érzékelők voltak. És így lementünk a folyó parthoz volt két pad az egyikre le ültem öt meg magamra ültettem. Mivel én nem nagyon hordok övet meg az ezelőtti lányoknak sem volt övük így nem tudtam hogy kell kinyitni és mondtam neki segítsen neki egy mozdulat volt én meg küzködtem előtte vele. Tovább már tudtam én is óvatosan kigomboltam a nadrágját és lehuztam a cipzárját ezután belenyultam fekete tangája mögé és ismét gyengéden kényeztettem a csikloját ö erre gyengéden sóhajtozott. Másik kezemmel pedig melltartóját csatoltam ki egy mozdulattal,a púllóveréröl lehuztam a cipzárt,a toppot felgyűrtem és a melleit meg a melltartó alól kibujtattam és a számmal a mellével kezdtem el játszani. Felállt és levettem róla a nadrágját ismét vissza ült rám ismét megcsókoltam az egyik kezem vissza került a puncijához a másik kezemmel pedig a fenekét kényeztettem. A puncija nedvességét megpróbáltam eljuttatni a fenekéhez közbe pedig a számmal a mellét csókolgattam hol az egyiket hol a másikat. Kis idő múlva elkezdtem ujjazni először csak a középső ujjammal majd kettővel ennyi volt a max mert már a három nem nagyon ment és nem akartam neki fájdalmat okózni. Utána megint a csiklóját masziroztam és a nedvességét átkentem a feneke lyukára és az ujjamat benyomtam neki erre ö nyögöt egyet és a fejét beletúrta a nyakamba, de én nem hagytam abba és tovább folytattam ez neki nagyon tetszet,le szállitótam magamról leültettem elégugoltam bugyiját elhúztam és nyalni kezdtem íze olyan volt mint a méz olyan édes és egyben finom de sajna ez a póz kényelmetlen volt és így vissza ültem és ismét kényeztettem.

Megkérdeztem tőle szed-e fogamzás gátlót és azt mondta hogy nem gondoltam akkor fog kelleni az óvszer még jó hogy elvittem magammal. Levettem a bugyiját és mellénk tettem le húztam a nadrágom a fecském és már rég meredő farkamra nagy nehezen rá ültettem igaz elég nehézkesen ment mert mindig kicsúszót és ez nem tetszet neki láttam rajta ezért meg próbáltam minél ügyesebbnek lenni és kérdezgettem mikor van benne. Mikor azt mondta benne van megörültem, de sajna nem tartott sokáig az öröm mert kérdeztem nem ártana-e gumit húzni, mondta hogy húzzak és kértem hogy segítsen nekem ez nem nagyon volt segítség mert inkább bajt csinált mert nem jól húzta fel levegő maradt benne és lekellet venni, mivel levettük ezért nem tudtam felhúzni csak félig. Nem gondoltam volna ebből így baj lesz! Ismét szenvedtünk egy kicsit a behelyezéssel de itt hamarabb betaláltam mikor behelyeztem megcsókolt és utána azt mondta ez jó érzés hogy jól csinálom, alulról mozogtam és közben a mellét csókolgattam
Egyszer az egyiket másszor a másikat utána együtt mind a kettő mellét kicsit lógót neki de nekem tetszet így elvoltunk egymással kb. 15-20 percet mikor kicsuszot a farkam belőle és mikor akartam vissza tenni észrevettem nincs rajta a gumi egy csőpett meg fagytam köpni nyelni nem tudtam, de valahogy meg kellett neki mondanom.

És így kezdtem van egy kis probléma nincs rajta a gumi,szerintetek mit csinált? Na jó elmondom átkarolt és azt kérdezte most mi lesz! Én meg nem tudtam neki mit mondani csak annyit öltözzünk fel és utána meg beszéljük. Felöltöztünk mondta járt így az egyik barátnője és hogy menjünk el a gyógyszertárba és könyörögjek az ügyeletesnek hátha fog adni. De nem mentünk hanem inkább elmegy orvoshoz és majd irat a dokinál. Mondtam neki valamelyik nap találkoznuk az a valamelyik nap az a mai nap volt . A vasárnapom az tiszta rosszvolt ideges voltam nem tudtam most milesz. De a mai napom már valamennyire jól alakult voltam a lánynál meg beszéltem vele meg megkérdeztem tőle nem-e maradt benne az óvszer de mondta h nem mert otvolt a pad mellett.

Holnap fog elmenni az orvoshoz íratni gyógyszert és meg szerdán ismét megnézem mi van vele!

Hát ennyi volt kérlek értékeljétek!
Szerintem a fogalmazás nem lett valami jó, de légyszi értékeljétek!
Sajna ez az első fogalmazásom úgy hogy bocs mindenkinek aki elolvassa!
Akinek tetszik annak örülök, akinek nem annak meg sajnálom talán a következő jobb lesz.
Ha minden igaz a következő az lesz, mikor együtt voltam a lánnyal hogy borotváltam le neki!

Történet 28.
Cím: Halott jelentés

Saját vérérben feküdve,kezében egy fekte tulipánnal találták meg azt a 16 éves lányt,akit elhagyott volt szerelme...
A falra egy név volt felrajzolva,körben összetört szívekkel.A név:sicko.
A "híres" fiút még nem találták meg,valószínűleg most is ribanc barátnőjét dugja,s nem is tudja ,hogy egy élet búcsúzott el tőlünk miatta.

Történet 29.
Cím: Az osztálykirándulás

A gimnáziumba végzősök voltunk és az utolsó osztálykirándulásra indultunk. A kirándulás elött szakítottam a barátnőmmel aki a másik osztályba járt de az én osztályomban volt egy nagyon csinos lány akivel régen jártam de már nagyon régen volt. szekxuális kapcsolatba nem is kerültünk ez a lány nagyon szimpatikus volt és gyönyörű. A kirándulás estéjén a miközben és zuhanyoztam bejött én meztelenül álltam elötte és ő csak annyit akart kérdezni hogy elviheti-e a magnómat amit hoztam én mondtam neki hogy persze hogy elviheti, ezután elment.
Miután lezuhanyoztam bementem a szobájába és látam hogy egyedül hallgat zenét én oda mentem hozzá és megkérdeztem hogy tetszett-e neki a zuhanyzóban a látvány ő erre azt mondta hogy nagyon szép volt ekkor én elkezdtem simogatni a fenekét majd elkezdtünk smárolnide ekkor jött be az egyik barátnője és csak annyit mondtam neki hogy este jöjjön ki a folyosóra. így is történt este mikor már mionden tanár aludt kijött a folyosóra és elmentünk ki az udvarra és onnan folytattuk ahol abbahagytük miközben smároltunk a kezemet szép lassan a pizsma nadrágába tettem és láttam hogy nincs rajta fehérnemű így a punciját simogattam és újjaztam ő erre nagyokat sóhajtozott és megfogta a merevedő faszomat szopni kint az udvaronmajd amikor már majdnem elélveztem akkor bedugtam a faloszom a nedves puncijába és nagyokat nyögött közbe először lovagló ülésbe majd hátulról és amikor eljött az orgazmusának az ideje akkor akkor kiálltott egy nagyot a szabadban majd utánna engem is kielégített a spermámat az arcára verte.
Utánna megbeszéltük hogy neki van 1 barátja és így nem járhatunk.

Történet 30.
Cím: Csak egy lány

Volt egy lány,ki a suliba járkált.Tanult mindig,de nem ment jól neki.Egyszerűen nem érti.Suli után edzésre járt,s nem érdekelte,ha meglátják.Úszott.Utálta, mégsem hagyta abba.Voltak barátai,de nem értették őt,s egyszer megismerte őt.Élete felragyogott.S ezután sokat mosolygott.Ezt a lány még életébe nem látta,mégis úgy érezte a világon nincs más számára.Legjobb barátnők lettek,s boldogan éltek.A lánynak mindig ott volt a tudatába,h nem tart ez ötökké,de reménykedett,h ez a barátnő az ővé.Nem,ne értsetek félre.Nem arról van szó,h máshogy szerette,csak barátként,de úgy nagyon!!Sőt,mintha nővére lenne.Imádták egymást.A lányt pedig,huginak hívta.Rengeteget beszéltek,s megértették egymász,ha az egyiknek rossz volt a sorsa,a másik is úgyan úgy sírt,érzett,szenvedett,s közben mégis boldogok voltak,mert ott volt velük a másik.Már lassan egy éve.A kislány újra fél.A nővére már máshogy tekint felé.Vagy mégsem?Nem értem...Gina,a nővére,már nem beszél vele.Legalábbis nem annyit.Ha a kislány fellép MSN-re,nem támadja le rögtön,h hogy vagy...semmi.Se szija,se csá.S a kislány...egyszer ki írta neve mellé:’Nem szeretsz többé?Már más a barátnőd?A múltunk felejtendő?És te vagy a legjobb barátnőm?’A leány nem tudta mit reagál rá a nővére...,de igen.Megtörtént.Rákattogot,s beszéltek.Ez volt az első kérdése:
-Ez nekem szól?
-Igen,neked - rá a felelet.
-És mért?Mit tettem?
-Nem,nem érted!Én mit tettem?Mért nem beszélsz már velem?Mi történt?Belőlem már nem kérsz?
-DEHOGYNEM!SZERETLEK!CSAK NEM ÉRTELEK...
-Nem?Mért nem?
-Nemtudom,aszittem megutáltál...mintha már nem imádnál,vhogy nem nézel fel rám.Megnöttél,már nincs szükséged rám.
-Hogy nincs??NEKEM RÁD??HOGYNE LENNE?NEKEM MINDIG KELLESZ!!!NINCS ÉLETEM/JÖVŐM NÉLKÜLED!!! -a kislány már sírt,de nem mondta,remegett hangja.
-Tényleg szeretsz?Még kellek neked?
Igen volt rá a felelet,s újra boldogan éltek.De ne higgyétek,h itt vége.Ez még semmi.Gina egy különös oldalra járkált.Ilyen barátkozós szar,angolok,németek,magyarok,franciák... mindent megtalálsz.A hugának is megteccet.Jó pasikat szerzett.De a nővére megismert egy lányt,Judittnak hívták.Jól összebarátkoztak,s egyszer a két barátnő ezért veszett össze.Túl sokat törödőtt vele.Judittal.S ez nem teccet a huginak!Veszekettek,kibékültek,s megint újra beszéltek.De mikor megkérte a huga,h töltse vele a szilvesztert,ő nemet mondott,mert Pestre kell mennie...Pestre.S ki lakik Pesten?Még jó,h ő...Juditt..De azóta megint kibékültek.Aztán történt vmi...csak úgy,nem beszéltek.A kislány próbálkozott,de folyton lerázták.Azóta hagyja őt...s nem történik semmi...Remélem ő lép elösször....s megint boldogok leszünk!

Történet 31.
Cím: Anita Ajándéka

Ez a történet Miskocon játszidik, amikor én egyszer ott jártam, akkor találkoztam egy lánnyal, akit Anitának hívnak.(Nyáron volt) Meghívtam kávézni és elkeztünk beszélgetni. Beszélgetés közben az asztal alatt kivette a lábát a cípőből és a farkamra rakta. Megparancsolta nekem csókolgassam a lábát, nagyon csinos volt a lány, ezért megtettem, miközben csókolgattam ő szenvedélyesen nyögött és simogatta a melleit. Mikor abba hagytam ő lemászott az asztal alá és elővette a farkamat , húzogatta rajta a bőrt, s elkezte tővig leszopni, közben pedig a makkomat simogatta.
Mikor felkellt az asztal alól. azt mondta kövesem. Kifizetem a kávékat és követtem ahogy kérte. Mikor beértem a kezemel a szoknya alá nyultam és elkeztem simogatni a punciát(nem volt rajta bugyi), az utca közepén elélvezett. Aztán gyorsan kivettem a kezemet a szoknyája alól, mert féltem, hogy haragudni fog. Mikor kivettem ő a következőket mondta nekem:
- Nyugottan tedd csak vissza, én szeretem ha rögtön a tárgyra térnek.
- Rendben, és vissza tettem a kezem a puncijához.
A háza elé értünk ahol kinyitotta az ajtót és bementünk a lakásába. Ott megkért, hogy várjam meg a nappaliban mindjárt jön, csak átöltözik, helyezem magam kényelembe , s mondta nyugottan le is vetközhetek.
Bementem a napaliba és vártam, hogy visszajöjjön. Addig én levetköztem meztelenre, s elaludtam. Mikor vissza jött a napaliba felébresztett, hogy itt van.
Nem volt rajta semmi.
- Örülök, hogy levetköztél. - mondta Anita.
- Én is örülök, hogy te levetköztél. - mondtam.

Alig, hogy befejeztem a mondatomat, a nappaliban a diványal, szemközti fotelban szét tárta a lábát, és én szó nélkül odamentem és eélkeztem a punciját nyalogatni, erre Anita elkezdett nyögni.
- Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh! Ahhhhhhhhhhhhh! Csináld még.
Közben ezt mondta nekem :
- Tudod a férjem nem rég hagyott el, s vártam, hogy egy igazi férfival szeretkezek. Itt vagy és ennek örülök.

Addig-addig nyaltam míg nem elélvezett. Utána ő következett. Belelökött a fotelba finoman, ő letérdelt és az akkor már kőkeményen álló farkamat elkezdte szopni és szopni. Aztán kivette a szájából a farkam és a testén locsolta szét a spermáimat , s végig húzta a meztelen testén. Nagyon élveztem.

Aztán megfogta a farkam és aztán rámült, s a csupaszra borotvált puncijába rakta és elkezdett rajtani mozogni fől és le. A kezeimet a mellére rakta és elkezdtem simogatni. Miközben simogatam a melleit éreztem, hogy a mellbimbói kemények, s egyre keményebb lesz.

Mikor leszállt a farkamról, mondta kövessem őt az ágyába. Követtem. Szép csöndben, a hálószoba előtt a finom kis puncijába beraktam a farkam és elkezdtem ki-be huzni. Anita megfordult és láthatóan örült, amit csináltam. Az ágyba is így feküdtünk le,s közben még mindig dugtam. Kivette a farkam a puncijából és a következőket mondta:
- Van egy meglepetésem a számodra.
- Mi az??
- Mindjárt hozzom, maradjál itt.
- Mikor visszajött volt ott még egy lány.
- Bemutatom neked Petrát az én barátnőmet.
Petra meztelenül állt velem szemben neki is borotvált volt a puncija és jó nagyok a mellei. Mikor mind a ketten oda jöttek az ágyhoz ezt mondták:
- Dugj meg minket de nagyaon!
- Mindjárt jövök, a fürdőben felvettem egy óvszert.
Mikor visszamentem és lefeküdtem az ágyba, Petra ráült a farkamra, de előtte levette az óvszert, és ezt mondta:
- Én azt szeretem ha egy férfi óvszer nélkül dug meg.
- Én is mondta Anita. Nálam nem használtál óvszert, akkor itt se tedd, mert ne tegyél köztünk különbséget.
Anitával közben csókoloztunk és a csókolozás közben a puncijába tettem két ujamat és elkeztem kielégíteni. Megfogta a kezem, s még beljem nyomta. Addig Petra fel és le mozgott a farkamon.Órákig csináltuk és csináltuk.

Aztán Petra elkezdte a lábával simogatni a farkamat, amikor abba hagyták a spermámat szét szortam a puncijukon.

Aztán felálltak és elmentek zuhagyozni és én követtem őket.
Lefürödtünk, közben megmosdattuk egymást s simogatuk egymást erotikusan.

Az egész nyarat náluk töltöttem és napmint nap megismételtük s egyre jobban és jobban kívántuk egymást, volt amikor 5X is csináltuk egy nap.

Itt a vége!

By:
Búzás Ferenc

Történet 32.
Cím: Szilveszter éjszaka = maszti, szex, pia, új pasi

Most szilveszterkor történt meg velem ez az eset.Így vissza gondolva rá, szégyenlem magam,
de akkor éjszaka,annyira bevoltam pörögve, hogy nem tudtam gondolkodni, így sikerült összejönnöm Andrással.

10re keveredtünk a barátnőmmel, Mártival Érdről fel pestre, András, mint házigazda már ott várt minket a megállóban, és kocsival odavitt hozzájuk.Amikor beléptem már üvöltött a zene,
ha jólemlékszem BEP. volt.Nem voltunk annyira sokan, ugy kb 10-13 ember lehetett,de Andris mégiscsak velem nem foglalkozott, és ez szörnyen esett, és ki is mentem az
egyik fürdőbe bömbölni, hiszem andrisért dobogott nagyon a szívem, szóval egy üveg tokai kíséretében kb egy 10 percig elvoltam a fürdőben.
Mivel, nem szoktam inni, hamar a fejembe szállt a pia, és elég jól éreztem magam.Szórakozottságomban kimentem egy ajtón ami a legközelebb esett hozzám, és egy hálószobában,
feltehetőleg szívem választottja szüleinek szobájában lehettem. Egy hangosat visítva lehuppantam az ágyra, és rugóztam a drága francia ágyon
elképzeltem, hogy milyen is lehetne, ha andrissal ezen szeretkeznénk. Végiggondoltam a jelenetet
mesztelenül fekszem, misszionárius pózban és andris finoman belémhatol, közben mélyen a szemembe néz,azzal a gyönyörű zöld szemeivel,
és én a világosbarna hajába túrok,egy aprócskát nyőgök a fülébe, majd a gyönyörű érzéstől ráhajol a keblemre és finom lökésekkel szépen lassan a csúcsra repít.
Éreztem, hogy eszeveszetten lucskos vagyok, éshogy a mutatóujjam már a gagyámban táncolgat. Hagytam az érzéseim, a szívem, a lelkem diktálását. nemérdekel, ha meglátnak, akkoris könnyítek
magamon. Elterültem hát az ágyon, és a kezemmel kényeztettem magam, mindvégig Andrisomra gondolva.Simogattam a csiklómat, nagyon jól esett. Sokkal érzékibb, finomabb volt, mint az unalmas esti masztizások.
Szóval a csiklómat maszíroztam, amikor egy hangos puffanást hallottam, másik pillanatban meg egy kórusban felordító röhögést. Megilyedtem, és a borom után nyultam, de nemtaláltam, felkeltem gyorsan, és láttam, hogy megvan
ezt egy mosollyal nyugtáztam, és kimentem kezetmosni a fürdőbe, mert nagyon csillogott, nemakartam, hogy meglásson valaki is. Elkezdtem félni. Gyorsan bementem a fürdőbe. de nagy döbbenetemre, már foglalt volt

Andris ült a wc-n, kigombolt nadrággal, kezében a férfiasságával, arcán döbbenet, és ilyedség, Enyimén szintúgy.
Ekkor megfordultam, kiakartam rohanni, de elkapta a kezemetszorította erősen, és én nemmertem megfordulni.nbem is kellett, ő odajött hozzám, gatyája teljesen lecsúszva, éreztem a combomon a farkát, a miniszoknyámon keresztül is
Belesugta a fülembe, hogy meglátott, amint így fogalmazott "jáccottam magammal" és nembírt magával.Rámosolyogtam, és húztam egyet a boromból, amit még az este lején sajátítottam ki.Elindultam a mosógép felé, és ringattam a fenekemet, felültem a gépezetre
és a lábaimat felhúztam, és szétnyitottam őket. Andris egy pillanatra se vette le rólam a szemét, úgy ült vissza a klotyóra. Én benyultam bugyimba, és simagattam a puncimat...Nyőgtem egyet, úgy közepes hangerővel.Kigomboltam a másik kezemmel az ingecském, ésa melltartóm
pántjait is kicsit letoltam a vállamon. Sohajtótt egy nagyot andris, a Farka már láthatóan vörösvolt, annyira duzzadozott a puncim után. Élveztem a helyzetet, és lehúztam a bugyimat had lássa csak, énis kívánom, hogy a magáévá tegyen
Ekkor felállt, és odajött hozzám, nem teketóriázott, megfogott, kicsit arrébbrakott, teljesen felhajtotta a miniszoknyám, és egyszerüen bevágta a puncimba. Isteni vooolt. Aszittem leesem, annyira nyomta, tömte belém a nagy vaskos férfiasságát, közben egyik kezével ölelt, másikkal a meltartóm
letolta, és a nyelvével izgatta a meredező, rózsaszín bimbóimat.Felváltva, közben én a füléhez hajoltam, és nyőgdécselve adtam a tuttára, mindjárt elélvezek, vette az adást, és lihegve vonyította, hogy őis, és a következő pillanatban már beterítette a kelyhemet spriccelő nedvével, és én félájultam hátra
dőltem kimerültségemben, hiszem énis pont akkor értem a csúcsra. Szememmel rápillantottam egy órára, ami a kád felett volt, 00:00 volt.
Gondoltam magamnban, Szeretkezéssel , élvezéssel kezdeni az évet, ez lehetne hagyomány. Mosolyogtam egy széleset, és elnyomot az álom.

Reggel a többiek keltettek, Márti aztmondta, hogy rengeteget aludtam. Megilyedtem, hisz ez csak álom volt, ez az egész?
lehajtottam a fejem és sírni kezdtem, mondta, hogy ne szégyenljem magam, ennek így kellett történnie. Én meg kifakadtam magamból, hogy akkoris, tiszta ciki, biztos mindenki rajtam röhögött, hogy itt a puncimban a kezemmel alszom
Rámnézuett értetlenül. Megkérdeztem, hogy mért néz? és ő erre azt válaszolta:
Nem a te kezed volt magadban, Andrisé

Aztán elmosolyodott, és kacsintott egyet. Kimentem a szobából, körbenéztem, Már senkise volt ott, csak andris, aki furcsán nézett rám, még most sem voltam meggyőződve arról, hogy tényleg álom volt e az egész eset. de ekkor ő odajött hozzám, és enyit mondott, szeretlek.

Történet 33.
Cím: Üzleti úton 2 férfi kollégámmal

1 hónapja történt kb az eset. a 2 férdi munkatársammal kellett üzleti útra mennem horvátországba. Lényegtelen meló, unalmas is, tehát volt időnk körülnézni a környéken. Egyik este kártyáztunk, és mivel még csak ebben az évben kezdtünk együtt dolgozni, ennél a friss cégnél, megbeszéltük,hogy megismerkedünk. csakhát nahyon perverzek voltak őkis, meg énis, és azon kaptam magam pár perc mulva, hogy egyik kollégám farkát szívom, és ő a fejemet ütemesen nyomja rá, míg a mésik alulról nyalja a puncimat.
Szivtam a kemény dorongját a srácnak, de kőzben az én puncim is kiadós kényeztetésben lucskosodott...
nembírtam magammal, és leteperttem azt, aki eddig nyalt, és ráültem, míg a másik addig hátulról betámadott,, és a popsimba gyömöszölte méretes nyálas falloszát, edzett voltam ezen a téren, nemfájt, de most valahogy másvolt, két tök idegen emberrel dugni, érdekes. szóval keményen tolták a farkukat mind2en. közben én a körmömmel alattamlévőt kapartam, mert nagyon élveztem, ahogy felváltva tolják, közvben a mellemetbis valahogy kényeztették, de nemtom kivolt, nembírtam kinyitni a szemem, ekkor éreztem, hogy megfeszül a seggemben a dákó, és elkezdtem vadul mozogni, amennyire korlátaim és a 2 oriási tagok engedték... éreztem a másik is mindjárt telispriccel, éshát nem egyszerre mennek el basszus nélkülem???
De, szal míg ők elmentek, én adig még mozogtam a még merev farkakon, de leállítottak, aztmondák, nemozogjak,most csak ők, erre kn 120km/hs sebességgel tolták tömködték a falloszukat kedves kollégáim.akkorát élveztem hirtelen, hogy megfájdult tőle a fejem. Hát gyönyörű volt, én nagyon élveztem, azóta is tervezgetünk még 1 közös kirándulást...

Történet 34.
Cím: Éjjeli sikoly

Elmesélem nektek a történetemet.23 éves vagyok,ez az eset 10 éve történt meg velem.Volt egy legjobb barátnőm,a nevét nem szeretném elmondani.Nevezzük csak Sarah-nak.

Sarah 12 éves volt,én pedig 13.Egy közeli erdőben sétáltunk,és a dumáltunk.Egyszercsak Sarah megmerevedett,és elfehéredett az arca.Megfogtam a kezét,és bár július volt,mégis,mintha halott lett volna,olyan hideg volt.Ijedten kérdeztem,hogy mi lelte,mi van vele.Nem válaszolt,csak megrázta a fejét.Még álltunk ott 1-2 percig,aztán egyszerre csak visszatért belé az élet,és így szólt:Menjünk innen.
Aztán elkezdett húzni,a szőke haja csak úgy lobogott.Bár én voltam az idősebb,mégis mintha a nővérem lett volna,aki meg akarja védeni a húgát.Attól az estétől kezdve,sosem akart az erdőbe menni.
Eltelt egy hónap,mikor Sarah édesanyja ijedten futott át a szomszédból.Az arca fehér volt,a keze remegett.Tudtam,hogy valami nagyon rossz történhetett.
-Sarah eltűnt!-kiáltott rám-Nem veled volt?
Megráztam a fejem.
-Hát akkor?Azt mondta veled van!-rázott meg az anyja.
-Margaret?-kérdezte anyám is-Merre van Sarah?
Ekkor valamilyen okból az erdő jutott eszembe,és az az este,amikor Sarah olyan rémülten állt a fák között.
-Azt hiszem...-kezdtem-..az erdőben van.
-Akkor oda kell mennünk!-kiáltott az anyja.
Elindultunk,és mikor az erdőbe értünk,anyám úgy döntött,mindhárman másfelé megyünk.Elindultam,kezemben egy zseblámpával.
Óriási volt az erdő,majdnem egy órája gyalogolhattam már,amikor hirtelen egy éles sikolyt hallottam.Megfordultam,de semmit nem láttam,csak a fák sötétségét.Lehet,hogy képzelődtem?Nem!Még egy sikoly,de ez mintha közelebb lett volna.Aztán folyamatos lihegést hallottam,és még egy sikolyt.A hátam mögül.Megfordultam,és Sarah állt a fák között.Arca véres volt.Odarohantam hozzá,és ráordítottam:-Sarah!Gyere!
Elindult mögöttem,és amikor már az erdő szélén jártunk,újra halottam a sikolyt,az erdőből.Anyám,és Sarah anyja rohantak a másik irányból.Hát végre,kikerültünk ebből az ördögi erdőből.
Este elmeséltem anyámnak,hogy mi történt Sarahval.Attól az estétől kezdve mikor olyan ilyedten állt,a sikolyokig.Anyám tudta hogy nem hazudok,láttam,hogy az ő szeme is összeszűkült a félelemtől.
Ekkor így szólt-Nem tudom,mit vagy kit hallottál,de mióta visszaértünk az erdőből,Sarah nem beszél.Az orvosok szerint sokkot kapott.

3 nappal később meglátogattam a pszihiátrián Saraht.
Még mindig nem beszélt,de én nem zavartattam magam.Elmondtam,hogy én is hallottam a sikolyokat.Amikor ahoz a részhez értem,hogy anyámnak is elmondtam,a szeme megvillant.Tovább beszéltem,mikor egyszercsak halkan megszólalt:-El fognak értem jönni.
Ennyit mondott.
Attól a naptól kezdve Sarah csak hozzám szólt.Azt mondta,csak én hiszek neki.Azt feleltem,anyám is.
-Az anyád csak az agyával hisz.Te a lelkeddel.
Elmondta,hogy akkor este egy kisfiút látott,aki nézte őt.Én hittem neki.Nem tudom mért,hiszen nem volt ott semmi.Sarah hajlamos volt hazudni,de éreztem hogy most nem ez történt.
Amikor kikerült a kórházból,elmentünk sétálni.Direkt az erdő felé mentünk,reméltem elmondja mi történt vele aznap éjjel,mikor elveszett.
Azt mondta:-Menjünk be az erdőbe
Rábámultam:-Biztos?
-Biztos!-erősködött.
Beljebb mentünk.Egyszercsak Sarah nem volt mellettem.
-Sarah!-ordítottam ilyedten.
Őrülten keresni kezdtem,mígnem egyszercsak egy tisztásra értem.Attól amit ott láttam,az ereimben meghűlt a vér.

Sarah ott feküdt.Még élt,de a szíve gyengén vert.Az arcán horzsolások,a lába furán kiálló szögben.Hirtelen felemelte a fejét.
Éreztem,hogy modana valamit,de nem találja a szavakat.
-Hideg...nagyon hideg...-nyögte.
-Tudom.Mindjárt hívok segítséget-mondtam.
-Ne...menj...Ne hagyj itt!
-Jól van-és megszorítottam a kezét.Csak egy évvel kisseb,mégis milyen törékeny.Mint egy csecsemő.
-Ők voltak.A fiú...meg egy lány...Ők tették.És téged is megtalálnak.Anyádat...őt is.Mindenkin...mindenkin bosszút állnak-mondta,és lehunyta a szemét.
Jeges rémület futott át a testemen.Engem?Dehát ezek kik?És anyám?
-Margaret..!-sikoltott fel aztán,elernyedt a teste,és a szíve leállt.
Meghalt.

Ott ültem,karomban a fehér szoknyás barátnőmmel,és csak zokogtam.Szőke haja a vállamra hullot,és nem mozdult.
Egy éles sikolyt hallottam.Még egyet,de ez közvetlen a hátam mögött.Aztán sötétség.

Most 23 éves vagyok.De nem felejtek.Éjjel hangokat hallok.Anyám Sarah halála után 1 hónappal relytélyek között eltűnt.Nem tudom,él e még,de valószínű,hogy nem.Eljöttek érte.És értem is elfognak.A fiú és a lány.Én nem felejtek.És ők sem.

Történet 35.
Cím: Erotikus sex

16 évesek voltunk.
A suliból haza jövet elkísértem Rékát haza.
Mindig együtt tanulunk. Most azonban nagyon belefáradtunk. Elkezdtünk csókolózni. Lefeküdtünk az ágyra. Elkezdtem kigombolni a blúzát. Jött a nardág.
Előjáték nélkül Réka nem szerette, úgyhogy mentem tovább. Nyaltam a testét tetőtől talpig. Cumiztam a lábújját. Elkezdtem nyalni a talpát. Harapdáltam. Ő ezt nagyon szerette. Elindultam visszafele. Lehúztam a bugyiját. Erősen, durván elkezdtem nyaldosni, harapdálni a csiklóját. Tetszett neki, hatalmasakat nyögött. Feláltunk az ágyról. Letérdelt elém. Kigombolta a nadrágomat, elővette a szerszámomat, ami úgy állt mint a gerebje nyele. Elkezdte simogatni. Felhúzta a bőrt, és harapdálta a kupakomat. Fájt. Bevette a szájába, és szopta, nyalta. Visszafeküdtünk az ágyra.
Átkaroltam izmos, gyönyörű borotvált lábát, és a péniszemet beledugtam a pinájába. Így kúrtunk vagy 15 percet. Aztán elélvezett. Megint elkezdett szopni. Én is elélveztem. Nyelte a hokimat. Utána a hokis faszommal végigsimítottam a testét. A mellével izgattam a faszom. Bedugtam az újjamat a pinájába. Először egyet, majd kettőt, hármat, s végül csuklóig. Má nem bírta tovább lábával rúgkapált a levegőbe, ordított.
Éreztem, hogy megrándul a hüvelye.
Tűz piros volt az arca. Kivettem a kezem, és a lyuka legalább 8 cm átmérőjű lett. Fojtattam a faszommal simogatni a testét. A talpáig elértem. Ott a két lába közé szorította a faszomat, és nyomta egyre összéb. Dörzsölte. Másodszorra is elélveztem. Lenyaltem a talpáról a hokimat. És ő azt kérte: kínozzam meg a talpát. Adott egy tűt, felforrósította. Azt mondta, hogy nyomjam bele a talpába. Én nem tettem, csak kicsit szurkáltam. Megmaszíroztam neki. Visszaöltöztettem, és folytattuk a tanulást.

Történet 36.
Cím: Egy különleges torna óra

Egy 16éves lány középiskolába jár.Kereskedelmet tanul.Rengeteget sportol és a tanulás is jól megy neki.

Péntek harmadik óra.Egy átlagos testnevelés órának indult.Felmérésk ideje volt,pl: medicin dobás,helyből távolurgás.Persze előtte bemelegítés,gimnasztika.
Szét kellett szóródni a teremben.A lány a tanár előtt állt meg.Máshol már sajnos nem volt hely.Nem egy egyszerű tornaóra volt ez lány számára.Érezte,mintha a férfi őt figyelné végig.
Ekkor villámcsapásként érte a gondolat.Milyen helyes és aranyos tesitanár.Végig őt nézte.Szemével végig követte a tanár lépéseit,szavait érdeklődve figyelte,minden testrészét többször is hosszan megcsodálta.Izmos felsőtest,karok,lábak.Rövid őszes haj,ám mégsem lehet több 38 évnél.
A lányban hatalmas önbizalmat ébresztett,amikor tanára a legjobb eredményt igyekezett kisajtolni belőle.
A felmérés ideje alatt,míg a férfi másokkal volt elfoglalva,a lány mindvégig őt bámulta.
Közben igazán forró gondolatok támadták meg:

--"Milyen jó lenne,ha óra után a tanár vissza hívna a terembe,hogy azt mondja,hogy óra után jöjjek vissza és a tesitanárinál várjam.Olyan jó lenne."
Ettől a lány megborzongott,szíve hevesen kezdett verni,és hihetelen forróság öntötte el.Így is lett.Óra végén a tanár hívta,ésmondta,hogy órák után a tanárinál találkozniuk kell.
Nap végén ahogy megbeszélték, a tesitanári előtt találkoztak.Szakmai oktatás egy-két teremben mégfolyt,de a tornával már senkinek nem kellett foglalkoznia.
A férfi kinyitotta a tornaterem ajtaját,majd benavigálta a lányt.Bement ő is,maga után pedig bezárta az ajtót.Tovább mentek,be a szertárba.Ott két szőnyeg le volt rakva.A tanár leültette a lányt,közben beszélgetni kezdtek.
-Kicsilány!Látom a szemedben.-kezdte
-De mit taná úr?-kérdezte a lány,de közben nagyon izgatott volt,hogy mi fog történni.
-Látom a ragyogást.Tudom,hogy érzelvalamit.Különben nem bámulnál úgy órán.

Erre a lány nagyon elpirult,majd bezsélni kezdett.

-Hát lehetséges.-hebegte
-Szólj ha tévednék,de úgy érzem szerelmes vagy.
-Igen tanár úr.Így van.Úgy érzem szeretem magát.
-Valahogy éreztem.-mosolygott
-De én nagyon jól tudom,hogy ez csak egyoldali,és tudom,hogy magának feleségevan.
-Jól látod.De talán adhatok valami felejthetetlent.
-Nem...nem szabad.Csak jobban fájna az érzés.-és mondat közben könnyek szöktek a lány szemébe.
-Engedd meg.Engedd,és nem fog annyira fájni.

És elkzedte vetkőztetni a lány remegő testét.Gyengéden,hogy ne legyenek rossz emlékei.
A lány pedig óvatosan eldőlt a szőnyegen.Hagyta,hogy tanára teljesen magáévá tegye.Csókolózni kezdtek.A férfi finoman símogatta partnere testét.Mikor minden ruháját levette, a fülébe súgta:
-Te nem egyszerűen egy lány vagy.Te A lány vagy.Gyönyörű a tested.Bár hamar odaadod nekem magam,d etudom,hogy azért teszed,mert szerelmes vagy.Nem gondolok rólad semmi rosszat.Tudom,hogy nem lehet téged olyan könnyen megkapni.

Majd folytatta a lány testének kényeztetését.Csókolta minden testrészét.Érezte,ahogy minden porcikája megremeg. Aztán óvatosan behatolt a lány hüvelyébe,aki halkan felnyögött a mozdulatra.
Először lassan,majd gyorsabban mozgott egymáson a két test.Majd hamarosan egyszerre elérték a csúcsot.

Kis pihenés után megbeszélték,hogy ez soha többet nem fog előfordulni.A lány megköszönte a csodálatos délutánt.Majd megkérte tanárát,hogy ha hibázik ne legyen vele elnéző,és ha lehet hajtsa őt.Megköszönte,majd kiosont a teremből."--

A kissé erotikus jellegű történetet hatalmas kacaj hasította szét.Gondolatai ugyanis még kalandoztak volna.Majd végig nézett magán,hogy mit nevethetnek rajta a többiek,majd észrevett nadrágján egy hatalmas foltot.Gondolatai ugyanis annyira elfoglalták,hogy észre sem vette,hogy a kéjnedvtől teljesen elázott.Ránézett tanárára,elvörösödött,majd elnézést kért és kirohant az óráról.
A tanár csendet intett,majd a lány után ment.Megkérdezte,hogy mi váltotta ki nála ezt ami miatt foltos lett a nadrágja. Ám a lány elsírta magát,és csak annyit mondott:
-Maga!
És elszaladt.

Így végződött egy szerelmes testnevelés óra.

Történet 37.
Cím: Kaland a kávézóban

Angéla vizsgáról ment hazafelé a kollégiumba. Miniszoknyája alá befújt a szél, magassarkú cipője kopogott a kihalt utcákon. Nemigazán volt kedve még hazamenni, ezért a közeli kávéház felé vette az irányt. A helyiségben félhomály volt. A pultnál beszélgető három fiún és a csaposon kívűl senki nem volt a kávézóban. Angéla lassan a pulthoz sétált és rendelt egy martinit. A sarokban lévő boxban űlt le. Ott nem érték el a fiúk mohó tekintetükkel. Élvezettel kortyolt bele az italba, majd a nyelve hegyével lenyalta ajkárol a cukrot.
- Leülhetünk? - kérdezte az egyik fiú és letelepedett a haverjaival együtt. Nem szoltak többé hozzá, csak kéjsóváran bámúlták és röhögtek, hogy mi mindent fognak csinálni most vele. A lány érezte, hogy a mellette ülő fiú keze a combjára csúszik és lassan megindul felfele. Kicsit izgatónak és nagyon ilyesztőnak találta a helyzetet. Mikor a fiú ujjai megérintették a tangáját úgí állt fel, mintha villám csapott volna belé. Megpróbált a fiún át kijutni a boxból, de az megfogta a csípőjét és az ölébe hízta. Angéla érezte az alatta feszülő férfiasságot és kiszáradt a szája.
- Lazíts! - suttogta a fülébe a fogvatartója, majd leszorította a lány hadonászó kezeit. A velük szembeülő fiú kigombolta Angéla blúzát és kiszabadította melleit a fehérneműből. A lány megborzongot mikor a mellbimbóit egy-egy fiú vette a szájába, a punciját pedig a fogvatartója kezdte maszírozni. Angéla felnyögött a gyönyörtől.
- Hé Imi! - kiáltotta az egyik, miközben becsúszott az asztal alá. - Gyere már! Kimaradasz a jóból!
Az asztal alatt a lány lábai közé térdelt, férehúzta a tangáját és lázasan nyalni kezdte a punciját. Gyönyör hullámokba tört rá. Imi miután bezárta az ajtót felmászott az asztalra és Angéla szájába tömte a farkát, aki vadúl szopni kezdte. A fiúk érezték, hogy mostmár szabad a pálya és elővették a keményedő farkukat. A lány mindet keményre szopta.
- Jól van Zsigi, tied a pálya.- mondták a lány alatt ülő fiúnak. Zsigi felfektette Angit az sztalra, felhajtotta a szoknyáját és egy lökéssel tövig nyomta a farkát a lucskos lyukba. A lány felnyögött és még vadabbúl szopta a fiúk farkát. Akkor sem tíltakozott mikor ráültették egy másik vaskos faszra. Vadul meglovagolta, miközben Imi a száját baszta. Egyszerre élveztek el. Miközben tovább lovagolt az egyik fiú előre döntötte és a fenekébe dugta a farkát. Ketten kefélték egyszerre. Anginak hatalmas orgazmusa volt, szinte öntudatlan állapotba dobálta magát a két test között. Elernyedve feküdt az asztalon, de a fiúk még nem végeztek.
- A seggét akarom! - hallotta Zsigi hangját és érezte, hogy hasrafektetik. A fasz, ami a fenekébe fúródott nagy volt és kemény.
- Jaj, de édes kurva vagy te.- mondta az, amelyik a szájába tömte a farkát. _ Szopjál ribanc!
És Angi elegett tett a kérésnek. Miután Zsigi kiélvezte a feneke szűk lyukát Imi kúrta segbe. Neki még nagyobb farka volt.
- Igen! - hörögte a lány - Még! - nyöszörögte és Zsigit magaalá húzta.
- Nézd már! Azt szereti ha ketten vannak benne. - és ismételten ketten kefélték egyszerre. Óriásit élveztek. Mind a hatan kimerülve feküdtek a padokon.
Szótlanúl összeszedték a holmijukat és felöltöztek. Imi az ajtóig kísérte Angélát.
- Itt mindig megtalálsz. - mondta, és olyat tett, amit azon az este egyikük sem. Megcsókolta a lányt.

Történet 38.
Cím: Egy horrorisztikus történet

Életem kezdetén,mikor még csak 4 éves voltam,a szüleim észrevették,hogy olyan emberekkel beszélek,akik nincsenek ott.Amikor nem hittek nekem,sikítottam,és bőgve elrohantam.Így ment 10 éves koromig,amikor rájöttem,hogy jobb ha ezekről a dolgokról nem beszélek.Mármint a hangokról a fejemben,amiket akkor hallottam,mikor mérges voltam.Például amikor 11 éves lettem,az iskolában a lányok folyton csúfoltak,mert különc voltam.Legjobban egy kis szöszi lány csúfolt,aki a vállamig is alig ért fel.Akkor ilyeneket hallottam-Majd megbosszulod...Jessica,te erősebb vagy...Nem hagyhatjuk,hogy megalázzanak..
Ennyire emlékszem,és arra,hogy a kislányt másnap egy késsel a szívében találták meg az ágyában.Nem tudom,hogy én voltam -e,vagy nem,de aznap nagyon furcsán éreztem magam,és találtam a ruhámon egy-két vércseppet.Ezek az esetek gyakran megismétlődtek,egészen 15 éves koromig.Azután 2 évig semmi.De 17 évesen szörnyebb lett mint volt.
Ugyanis reggel az iskola előtt pár fiú elkezdett écelődni velem.Nem tudom,hogy az ultra rövid miniszoknya miatt volt -e,amit aznap reggel vettem fel,de nem ez a lényeg.Amikor kellőképpen bemérgesedtem,a hangok újra rákezdték.
-Jaj,ne...-motyogtam,befogtam a szám,és hangosan elkezdtem lalázni.
-Nézd már!Nem akarja hallani mit mondunk-röhögött az egyik gyerek.
Erre a másik odajött,irtó szorosan megmarkolt,és lefejtette a kezem a fülemről.Én nem emlékszem nagyon,utána mi történt,csak arra hogy bevittek az igazgatóhoz,mert megpróbáltam "megsebezni" a fiút.
A szemtanúk szerint amikor a fiú odament hozzám,a pupillám úgy kitágult,hogy nem látszott a szemem fehérje,és a kezemben lévő kulcscsomót beledöftem a hasába.
És ebből egy kurva szóra sem emlékeztem!Csak a lalázás van a fejemben.
Most 27 vagyok.Már többször próbálkoztam öngyilkosságggal,de sosem jött össze.Igazából nem utálok élni,csak másokat féltek magamtól.
A hangok valószínűleg a tudatalattimból származnak,és a legmegdöbbentőbb az,hogy nem tudom kontrollálni a viselkedésem,mikor dühös vagyok.
20 évesen azt hiem itt az ideje az újjabb próbálkozásnak,hogy véget vessek az életemnek.Éjjeli sétára indultam,és vittem magammal egy kést is.Egyszercsak megálltam,a csuklómhoz tettem a kést,
de valami arra késztetett,hogy azonnal ledobjam.Görcsösen kapaszkodtam a késbe,de az kihullott a kezemből.Éjjel 2 lévén nem láttam semmit,így leguggoltam,hogy kitapogassam a kést.Meg is találtam,de mikor felpillantottam egy árnyat láttam elsuhanni.
-Nyugi Jessica.Csak képzelődsz-nyugtattam magam.
-Valóban?Én nem hinném-válaszolt belül egy jeges hang-Nagyon is valós vagyok.Ekkor megfordultam,és leejtettem a kést.Magamat láttam,véres ruhában.
-Ki vagy te?-kérdeztem.
-A tudatalattid.Én öltem meg a kislányt,én sebeztem meg a fiút.Téged is meg akartalak ölni,de rájöttem hogy hasznos lehetsz még nekem,így nem hagyhatom hogy végezz magaddal.A testedben bármit megtehetek.
-Nem igaz!Te nem létezel!-ordítottam zokogva,és hátat fordítottam ennek a valaminek.Reménykedtem,hogy csak képzeltem,de ott állt,és mosolygott.Nem,nem is mosolygott.Inkább vicsorgott.És egyre közelebb jött.Éreztem az arcomon a leheletét.Behunytam a szemem.Mikor kinyitottamsenki nem volt ott.Valószínüleg már megint játszik velem a fantáziám.Futva elindultam,de folytonos nevetést hallottam.Mikor egyszer már nem bírtam,megfordultam,és elordítottam magam:-Hagyj békén!
Hazafutottam,de a lány,aki úgy nézett ki mint én,hazáig követett.Otthon befeküdtem az ágyamba.Bérlőtársam csak nézett,mitől lehetek olyan fehér mint a hó.
Amikor elaludtam,szörnyű álmokat láttam.Éjjel egyszer felébredtem,és egy szörnyű hangra lettem figyelmes.Valaki a fülembe súgta:Egyszer eljövök érted...

Azóta minden éjjel hallom a hangot,így sosem felejtem el,hogy egyszer eljön értem.Egyszer mindenkiért eljönnek,de az én időm hamar lejár.

Történet 39.
Cím: Ratyi és BURGONYA kalandjai-Házibuli szemüveg igazgatással

...szokásos péntek este volt a dizsiben...mindenhol toppmodelek és tökéletesen kidolgozott (egyes emberek szerint gránit hátsójú) pasik szórakoztak...persze mindenki a maga egyedi stílusában...volt aki pillanatnyi hányással nyomta el unalmát. Volt aki riadtan vette észre, hogy valami kemény (talán egy 20cm farok?) csúszkál ki-be szájnyílásán, persze hagyta...nem ellenkezett...hisz aki nem szopik az nem trendi és talán már nem is tökéletes...egy vízágyon épp egy alteros lány lovagolt meg kalapban egy fiút...pár méterrel arréb páran kapkodva, kissé szalmásan szeretkeztek...egyesek szerint egy gümő kóros lovat akartak megmenteni......Ratyi és Burgonya a szokásos asztaluknál foglaltak helyet (mások helyett), előttük pár kilónyi összegyürt papír fecni...
-Te Ratyi már megint túl reálisat írtál!-szólt felháborodva Burgonya-hányszor mondjam így nem lehetsz a padavanom...
-De mester!
-Semmi de! Amúgy is, hogy mersz velem feleselni...velem a többször díjazott pornófilm forgatókönyv íróval...velem aki többet recskázik egy nap alatt mint te egy egész hónapban?
-Elnézést mester!
-Még nem fejeztem be....hogy merészelsz ilyet írni!...hát megáll a maradék eszem!...méghogy "közepes méretü farka volt"...TUDOD MI EZ? SZENTSEGG TÖRÉS!...
-Elnézést mester!
-Rendben..de ez az utolsó eset, hogy megkegyelmezek neked és nem írlak bele a történeteimbe...és vészd jól az eszedbe amire tanítotalak: minden férfi farok 18cm után kezdődik!
-Igenis mester!-akarta mondani, de már nem tudta se elkezdeni..s így befejezni sem lassú agyát megzavarták a dizsiben felhangzó sikolyok...pár az előbb még hevesen recskázó fiú pattant fel a számítógépek mellől (épp valami erotikus történetek miatt könnyeztették a gyíkot) mikor egy kizsigerelt ÁNTSZ-es lépett be az dizsi bejáratán...vagyis csak dőlt mert egy hatalmas mutáns barrakuda kerékpározott be utána...szájában egy csodával határos módon még élő (figyelembe véve masszává torzult hátát és hiányzó balcombját) lányka lejtett erotikus táncot...az előbb még a gép előtt recskázó srácok dermedten álltak...farkuk újra megkeményedett...elősször kissé botor később egyre céltudatosabb mozdulatokkal kezdték verni mígnem egy mutáns hal felnemzabálta őket...Burgonya csak erre várt...végre bevethette legújabb tanoncát...
-Ratyi tedd a dolgod!
-Rendben mester!-szólt a hős és szexuálisan megigazgatta a szemüvegét...a két mutáns lény egy pillanatra megállt majd szikrázó fényt vetve szét robbant.

Így kezdődött Ratyi és Burgonya diadal útja (a süllyesztő felé). Igaz az ÁNTSZ munkáját dicséri, hogy idejében "megelőzték" a mutáns férgeket...

Történet 40.
Cím: Sextől a gyerekig

Mozika után ágyacska,
Márti néni lába szerte ,Géza bá céloz bele.
AH-AH-AH-AHHHHHH!!!!
2 hónap mulva Márti észre veszi,nem vált be a fogyi kuri.
Megy a nőgyógyászhoz panaszra,nem vált be a Norbi szexepila.
Hölgyem,várja a gyereket 7 hónap mulva.
Vegyen neki cumit,férjét rakja frakkba,de lábait ne rakja szerte-kasba.
Hazamegyik,mozizik egy picit,utánna hányik egy kicsit.
(6 hónap mulva)
Reggel iskolába menet találkozik Gézával,lát egy fehér lovat,megcsalta tán barátja?
Géza bá csotrogánya lerobban a sárba.
Mártika gondol egyet,s azt mondja:
-Géza!Kölyköd lesz 4 hét mulva!
-Kölyköm lesz?Király!Meg tanítom focizni Mihályt!
Ha lány lesz?!Megy sztriptízbárba,neve lesz Karolinka a kis picsa.
-Én meg tanittom matekra,a sex mértani alapra.Karonlina lesz a bűzös botrány,más néven a kis picsa.
Márti és Géza közben beér a suliba,Márti hasa mint egy dagadt kacsa.
Mindenki nézi hasát,Géza meg tapogatja farát.
Kölykök beszarnak,ha Géza keze taslit adogat.
Márti néni dobálja az egyeseket,de nem bánkódik,mert gyereke lesz.
Géza tanítja a tesit,halja ám,Márti ordít az osztályban.
Sikítás,ordítás,elfolyt a magzatvíz,FUTÁS,FUTÁS!!!
Gyerekek mindig is tudták:
a két tanár egymást dugták.
Korház felé robogva,Márti ordít,mintha korogna a gyomra.
Korházba érve,látják:
A doki nem ért be.
Bill Clinton is ott van,halja ám,Mártinak gyereke lesz nyomban.

Történet 41.
Cím: Szex az óra közepén

Éppen magyaróra közepe volt a kedvenc tanárnőm adta ki a faledatokat.MIndenki csendben dolgozott.Csak az én tekintetem szegeződött Ildikó nénire.Nagyon kívántam.Amikor épp el akartam fordulni elkapta a tekintetem és látta hogy az orbitális csöcseit vizsgálgattam.Odahívott magához és azt mondta szeretkezni akarok veled most!ÉN azt válaszoltam semmi akadálya.ÉS csak úgy az osztály előtt elkeztünk baszni.Közben végig a melleit nyalogattam,ő meg sikongatott.Aztán hirtelen kirántottam 22cm-es farkam és a szájába adtam még szopogatta egy kicsit mielőtt beleélveztem.Rohadt jó volt.Aztán azt mondta most menj vissza a helyedre délután folytatjuk.Utána még megcsináltam a feladatokat és kicsöngettek.Délután természetesen visszamentem de ez már 1 másik történet...

Mielőtt elkezdenétek kritizálni az én kétségtelenül JÓ művemet elmondom hogy tényleg megtörtént.

Történet 42.
Cím: Bűnös gondolatok

Bűnös gondoltaok járnak mostanában a fejemben, amiket nem tudok kiverni a fejemből. Az, hogy ilyen fiatalon is csak az jár a fejemben nem valami jó.ELmesélem hát az egyik gondolatom!
Fekszem az ágyamon, és bejön egy idegen a szobámba, bezárja az ajtót. Leül mellém, majd megcsókol, nem is egyszer, és jó vadul.Leveszi rólam a pólómat, és játszadozik a melleimmel, csókolgatja őket, majd egyre lejjebb megy.A köldökömet nyalja, csókolgatja.Majd újra smárolunk, megint olyan vadul és érzékien. Leveszi a nadrágom aztán a bugyit is, elkezd nyalni, aztán ujjazni, kegyetlenül, nem kímél.Majd újra a melleim, és az ajkaim. Már majdenm elélvezek, és abbahagyja.Tudom, hogy most én jövök.Levetkőztetem, és előveszem a farkát.Szopni kezdem. És már majdnem elélvez, abbahagyom. Elkezd dugni, nagyon, majd a seggemet is.Elélvez, de én még nem, hiába csinál bármit, nem megy...
azt mondja, van egy ötlete, felhív valakit, nem tudom, hogy kit, azt mondja várjunk 10 percet.Várunk, várunk, de nem történik semmi.15 perc után végre megcsörren a telefon, az idegen beenged valakit, a szobámba.
Az idegen leül egy székre. A férfi aki most jött, előveszi a farkát, jó nagy van neki, és kegyetlenül eljuttat a csúcsra, majd elmegy. Az idegen férfi ad egy ugyanolyn forró, és érzéki csókot mint az előbb, és ő is elmegy, aztán újra nkeiállok tanulni...! :) Hát ez az én egyik gondolatom...:)

Történet 43.
Cím: Évi

Ezt a történetet azért írom le mert nekem fontos esemény volt.Igaz nem velem történt, hanem a barátnőmmel, de én is ott voltam.
Egyik nyári napon átmentem Évihez mert pont beteg voltam és nem tudtam a leckéket.Ő a bátyja szerint éppen chatelt.Mikor beléptem a szobában láttam, hogy hiányos öltözetben az ágyán simogatja magát.Amint meglátott azt hazudta, hogy ki van száradva a felső teste és bekente egy kis testápolóval.Mikor a leckék végénél jártunk kérdezett valamit.A kérdése ez volt:-Maszturbáltál már?
A válaszom egy igaz: -Nem!-volt.
Azt mondta, hogy ő az én blúzom mély kivágására egy kicsit felizgult és nem e zavarna ha most masztizna egyet.Mondtam egyáltalán nem.
Fölfeküdt az ágyra és levette a blúzát és a szoknyáját.
Tenyerét benyálazta és dörzsölni kezdte szabályosan kerek melleit.Mikor már az orgazmus előtt perceit élte gyorsan és izgatóan végig csúsztatta az ujjait a hasán és szétnyitotta a nedvtől síkos rózsaszní cuppogó szőrös pináját.Mondanom sem kell a látvány is megdermesztett.Ujjával csiklójához nyúlt és simogatni kezdte, közben nyögött.Mikor már az orgazmust élte magába döfte a nedvtől kiszívott ujját.És vonaglott teste.A legközelebb lévő tollat megfogta és azt is magába nyomta.Egyik kezével pedig a segglyukában élvezkedett.Mikor másodjára is elélvezett kihívott gyorsan a fúrdőszobába, hogy lássam a további fejleményeket.Lábait széttárta és a fűrdőkád szélén föl-le csúszkált és szinte már sikított mert annyira elvezte.Mikor megvolt a harmadik orgazmus akkor két ujjával felnyúlt és megvárta míg újra elélvez.Én nem bírtam magammal és én is a szőrös pinájához nyúltam.Szinte engem is átjárt az izgalom.Felizgattam a csiklóját és a melleit maszíroztam.Mikor elmentem megkért, hogy ne szóljak senkinek.

Mikor újra mentem megint megismételtük ezt de én is beszáltam!

Történet 44.
Cím: Élményem vele

Elmesélem nektek hogyan jöttem össze a barátommal,és az első pettinget is!!Az e-mail címemben hiába szerepel az 1992,ne tévesszen meg senkit,az nem egyenlő a születési évemmel!:)
Egy kisvárosban élek!Barátnőimmel mint a legtöbb 16éves,miden 7végén buliztunk,bár átlag egy helyi kocsmába mentünk ahol csocsóztunk,biliárdoztunk!
Ott mindig nagyon jó baráti társaság volt!2barátnőmnek volt barátja,3-man gyarapítottuk a szinglik táborát!Egy nyári szombati estén elmentem sétálni Anitával,sok fiatal srác kocsikázott legtöbbjükkel ismertük is egymást és haveri kapcsolatban voltunk!Épp parkoltak az egyik suli előtt Mátéék,(Anita bátya)Odamentünk hozzájuk,hangosan hallgatták a zenét beszélgettünk!A fiúk amúgy 18évesek voltak,mi 16!Észrevettem,hogy Máté kocsija mellett parkol egy kék kocsi!Megkérdeztem,hogy kivel vagy itt?Erre:-Hát Zolival leáltunk beszélgetni!
Bennem a vér is megállt,mert észrevettem hogy az az a Zoli,aki után sok csaj megfordul,és nekem is nagyon tetszett!Egy iszonyatosan helyes gyerek,de én mindig azt gondoltam,hogy bunkó természetű,és hogy kis hülyének nézi a legtöbb velem egykorút!Nos,jött Anita barátja Peti,elmentek kocsikázni,mondta Máté hogy van-e kedvem kerülni vele,épp mondtam volna hogy persze mehetünk(mátéval nagyon jó a kapcsolatunk,mintha a bátyám lenne)megszólal Zoli, -Réka nincs kedved beszélgetni?Máté nagy gond lenne ha velem jönne?
-Nem mennyetek csak nyugodtan,majd beszélünk!
Megszeppenve beülök Zolihoz,3puszi és elindultunk!
Hallgattuk a zenét beszélgettünk!Nagyon jól éreztem magam!
Nem gondoltam,hogy ennyire csalódok benne,pozitívan!A fél éjszakát átbeszéltük!Hazavitt és mikor búcsúztunk,akkor megcsókolt,iszonyatosan jó volt!De nem gondoltam olyanra,hogy ez azt is jelentené,hogy ő akar tőlem valamit!Másnap smseztünk,mondta hogy szivesen bejön értem suliba mikor végzek?(másik városba jártam gimibe)Hétfőn mikor kicsöngettek az utolsó óráról,megyek ki,ott vár a suli előtt!Osztálytársaim reakciója,hu ki ez a jó pasi?
Odamentem hozzá,-Szia!,Szia! és megcsókolt.Magamban -úristen megcsókolt most mi van?a fél suli minket néz ha ez egy álom nem akarok felébredni!
Elindultunk hazafelé,mikor rákérdeztem,hogy miért kaptam azt a csókot!Elmosolyodott,és elmesélte,hogy régóta tetszek neki,tudja hogy a haverja hugának vagyok a barátnője,és megszeretett volna ismerni!És mikor szombaton beszéltünk,úgy ment haza hogy kellek neki!Tehát összejöttünk:)!
Teltek a hetek hónapok,sokszor bejött értem,minden 7végét együtt töltöttünk!Az anyukája névnapját tatották,és felhívott Zoli,hogy az anyukája szeretné hogy elmenjek,eddig még úgyse beszéltünk!Talán 4hónapja lehettünk együtt!Elmentem,nem gondoltam hogy ennyi családtaggal ismerkedek meg!Bemutatott Zoli,olyan fura volt!De nagyon rendes családja van,az anyukáját mai napig imádom!
Bementünk Zoli szobájába!Kulcs elfordítva,zene be mi ledőltünk az ágyra és csókolóztunk!Kezét a hasamra tette és elkezdte simogatni,én a tarkóját cirógattam neki!Keze szép lassan csúszkált a hasamról a combomra,vissza a a hasamra,majd a melleimre!levettem róla a poloját és elkezdtem csókolgatni puszilgatni neki a mellkasát,hasát!Simogatás és csók között lassan lekerültek a ruhadarabok,ő egy boxerbe maradt,rajtam pedig ott volt a melltartó és a csipketanga!Csókolózás közben,egyszercsak ujjával belémhatolt,ki-be mozdította először gyengén majd egy kicsit gyorsabban!mikor jobban kitágultam 2ujjal csinálta!Én ekkor már elkezdtem neki izgatni a hímvesszőjét!!mind a kettőnknek tetszett a dolog!Abbahagyta az ujjazást és végigcsókolta minden porcikámat!elhúzta a bugyimat és csókokat lehelt a puncimra,majd egy váratlan pillanatban belémnyalt!Egy nagy sóhajtás,és egy belémfolytott halk sikítás jelezte hogy ne hagyja abba!Nyelvével izgatta csiklómat,miközben én összerándultam és elélveztem!Gondoltam ha ő örömet okozott nekem most rajtam a sor!LEfeküdt az ágyra,elkezdtünk csókolózni ismét,kezem a hímvesszőjén volt!Még soha senkit nem elégítettem ki szájjal,de úgy éreztem hogy őt ki kell!Hát szép lassan,elkezdtem puszilgatni a hegyét,majd végig le,aztán bevettem a számba,és elkezdtem szopogatni,nyalogatni!Halk sóhajtásai jelezték,hogy kezdő létemre nem lehetek olyan rossz!Tudta hogy nem szeretném,hogy a számba élvezzen,ezért előtte szólt!ÉS akkor csak a kezemmel izgattam pár másodpercig és ő is elélvezett!
Felöltöztünk rendbetettük magunkat!Kimentünk beszélgettünk még a családtagokkal!Megjegyezte mindenki,hogy mennyire összeillünk!Összenéztünk mosolyogtunk!Zoli csak annyit mondott!és el se hiszitek,hogy mennyire szeretem!MAjd megcsókolt!

Hazavitt,hosszú csókolózás után bementem!És csak arra tudtam gondolni,hogy én vagyok a világ legboldogabb és legszerelmesebb embere!!

Történet 45.
Cím: Egy volt pasi, egy új szerelem

Felhívott, de nem vettem fel a telefont Tudtam, hogy mit akar, és tudtam, hogy nagyon türelmetlen.Most akart engem, még ma este. De én tudtam, hogy még nem vagyok rá kész.
De úgy döntöttem, most feláldom magam, csakhogy nehogy elhagyjon. Nagyon szeretem őt. Visszahívtam. Azt mondta, találkozzunk ma este, nála. Felkészültem a nagy dologra, mondtam a szüleimnek, hogy az egyol barátnőmnél alszom. Kopogtattam az ajtón, de nem jött senki sem, kopogtam még egyszer. Semmi válasz. Megnyomtam a csengőt, de most jött válasz, ő volt az az én drágám, akinek nemsokára odaadom magam, kicsit féltem a gondolattól.Behívott a szobájába, és költe, hogy nincsenek itthon a szülei.Lefektetett az ágyra, majd megcsókolt, nagyon hevesen, érzékien, és lágyan. Végigsöpört rajtam valami, amitől úgy lreztem, hogy már én is akarom a dolgot. Lehúzta a pólómat, és a melltartómat. Csókolgatta a melleimet és a köldökömet. Levette a nadrágomat, és elkezdett nyalni, bár nem tudom miért de én ezt nem szeretem annyira, ezért szóltam neki, hogy nem kell hagyja, abbahagyta, és megkérdezte, hogy akor mit csináljon, mondtam, hogy semmit.Levettem a pólóját,és csókolgattam a pociját, és a mellét.Majd elkezdtem én is azt csinálni vele, amt ő is velem, vagyis amit akart. Majd utána elkezdett nagyon erősen kíméletlenül izélni. Elsőre rossz volt, de aztán kezdett jó lenni.Majd jött a csúcs.Nagyon jó volt. Utána elmentem haza, mert megmondtam, hogy a bnőmnél iszonyú volt.Másnap kaptam egy smst, a barátomól.Gondoltam magamban, hogy biztos a tegnapról akart beszélni, és ekkor pofára estem.Küölte, hogy megismert egy nagyon jó csajt, akivel élvezet lenni. napokig, sőt hetekig az járt a fejemben, hogy hogyan lehettem ilyen hülye, hisz odaadtam valakinek egy dolgot, amit sohasem szerezhetek vissza többé. Hát, így jártam én akkor. De nem habozok tovább, elmesélem mi történt rögtön másnap.A suliban láttam egy irtó helyes srácot, és úgy láttam, hogy én is bejövök neki.Mikor megszólítottam, (mert én ilyen átor vagyok :)...) nagyoncéloztam rá, hogy elmehetnénk egy menetre, nem mondott semmit, csak fogta a kezem, és elvitt a suli egyik régi részére.Mikor mindketten mesztelenek voltunk, semmi játék nélkül elkezdett dugni, csókolgatta a melleim, és ahogy csinálta, mintha a falak egyre jobban összementek volna, egy erős mozdulattal megfordított és ugyanezt csinálta átulról is.A csúcson volt a legjobb. Úgy tűnik a fiúnak ez annyira bejött, mert azóta is eggyütt vagyunk. :).... na látjátok, néha szerncsém is lehet.

Történet 46.
Cím: Álmok világa!

Egyszer volt hol nem volt, volt egyszer egy ország, Angelor. Ebben az országban több mesebeli lény élt; küklopszok, tündérek, sellők, kentaúrok, koboldok, unikornisok, és amit még ellehet képzelni. Ennek az országnak volt egy királynője, Angélának hívták. Egy boszorkány volt, de nagyon jó szívű boszorkány, aki az élete legtöbb idejét a Földön tölti egy 16 éves tinilányként, hogy megismerje az embereket. Beleszeret egy srácba, Gáborba.. A srác sajnos nem viszonozza a szerelmetAzorzág minden erejével azzal küzd, hogy megmentse a Földet a gonosztól, akik Vinetor országban élnek. Vinetor lakói elakarják pusztítani a Földet, és az embereket rabszolgasorsra akarják kényszeríteni. Vinetorban gonosz démonok és boszorkányok laknak, és már 100 éve leakarnak sújtani a Földre. Angéla békésen álmodozik a palotájában a szerelméről, egyszercsak megjelenit a legjobb barátnője, Leonóra, aki egy beszélő tigris volt, és elmesélte neki, hogy Vinetor ország lakói megtámadták a Földet. Gyors készülődés, katonákat kell szerezni, és meg kell védeni a Földet. 1-2 óra múlva meg is jelen a hadsereg Angéla palotája elött. Angéla gyors elvarázsolja őket a Földre harcolni Ő is menne, de nem szabad neki, mert akkor nem lesz ki irányítsa az országot. Leonórával kétségbeesetten figyelik 1 kristálygömbben a csatát. Úgy néz ki, hogy megnyerik, de nem mernek előre inni a medve bőrére. Angéla nem is igazán az emberiségért aggódik, hanem csak 1 emberért. Kétségbeesetten elmondta Leonórának, hogy mennyire szereti Gábort. Leonóra azt tanácsolta neki, hogy varázsolja ide a palotába a fiút, addig míg a csata tart, de nagyon vigyázzon, mert nem láthatja meg senki sem a fiút, mert törvénytelen embert áthozni ebbe a birodalomban. Angéla így is tett, átvarázsolta Gábort Angelorba. Gábor nem hitt a szemének, mikor meglátta volt barátnőjét koronával a fején egy palotában, és egy beszélő tigrissel. Angéla elmondta neki, hogy a Föld nagy veszélyben van, és neki és a népének kell megmentenie. Gábor elég higgadtan fogadta a hírt. Angéla körbevezette a fiút a palotában, minden szobát megmutatott neki, utána megebédeltek. Ebéd után elmentek a hálószobába, és egymáséi lettek. Mind a kettőjüknek ez volt életük legszebb, legszenvedélyesebb aktusa. A szerelmi mámór után egymás karjaiben elaludtak. Pár óra múlva beront Leonóra nagy boldogan a szobába, hogy a háborút megnyerték, és a Földet többé nem veszélyezteti semmiféle ellenség. Viszont ez Angélának egyszerre volt jó és rossz hír, megmarad az emberiség, de a szerelmét soha többé nem látja, mert vissza kell térnie a Földre. Fájdalmas búcsut vettek egymástol, és visszament Gábor a Földre. 9 hónap múlva megszületett Mirella és Mirtill, szerelmük gyümölcse, és hármasban figyelték Gábor életét, míg megnem haltak....

Történet 47.
Cím: maszti mindig

Ez nap is ugy kezdodott mint a tobbi.Felkeltem és elindultam dolgozni.Picit orultem csak,mert találkozhattam a fonokommel,aki nagyon helyes pasi.Ha rágondolok mindig elont a kellemes bizsergés a puncimban.
Beértem a munkahelyemre,ahol rogton a fonok fogadott,hogy surgos uzleti utra kell mennunk nekunk kettonknek.
Indultunk is.Eloszor hazavitt a kocsiján hogy tudjak osszerakni magamnak az utra pár dolgot.
Behivtam magamhoz,hogy ne uljon addig a kocsiban.
Felmentem az emeletre a szobámba.Kezdtem átoltozni,már csak 1 szál puciban álltam,mikor a fonokom hangját hallottam a hátam mogott:
-Bocsánat,csak a wc-t kerestem!
Uristen,nagyon megnézett engem.Láttam rajta,hogy tetszik neki nagyon a látvány.
Egyszercsak fura hangok jottek a wc felol.Odamentem és beleselkedtem az ajto résén.Láttam amint a fonokom a farkát simogatja,huzogatja.Ngyon bele volt merulve.Elég szép farka volt.Felizgultam én is teljesen.Gondolkoztam rajta,hogy mi lenne ha bemenék hozzá,de mégsem mentem.Inkább elkezdtem simogatni a puncimat.Nagyon jol esett.Már rogton ahogy hozzá értem el tudtam volna élvezni,annyira tetszett ahogy a fonokom veri a farkát.Nagyon nedves voltam.Beszurtam az ujjamat magamnak,a másikkal a csiklomat maszíroztam.Láttam hogy a fonokom is a vége felé kozeledik már nagyon nyogott.Hirtelen elotort a farkábol a fehér nedu és én is abban a pillantban elélveztem.Hatalmas orgazmusom volt.Gyorsan visszafutottam a szobámba.Hogy az uzleti uton még mi tortént?majd leírom....

Történet 48.
Cím: Egy sötét szoba

Megismerkedtem egy sráccal a discoba, legyen a neve Peti. Találkoztunk párszor amiota megismertük egymás és teljes összhangba voltunk egymással. Egyik nap a barátjánál voltunk fent egy páran és megkérdeze tőlem,hogy bemegyek egy kicsit vele amásik szobába piheni. Hát egyből tudtam,hogy ebből nem lesz pihenés!Feküdtünk az ágyon és beszélgetünk. Én felkeletm az ágyból és beleültem az ölébe, elkezdtünk csókolozni.Olyan forró csókok jöttek utána amilyet még soha nem éreztem. Öleltük egymást, simogat a hátamat és hirtelen levette rólam a felsőmet. Tovább csókoltuk egymást, megcsókoltam a nyakát akkor ő is az enyémet és igy tovább. Nagyon jól érzetük magunkat és már egyre forróbb lett a hangulat. Már a melltartómat is kikapcsolta és a mellemet simogata, közbe a nyakamat puszilgatta. Lefektetett az ágyra és elkezdte simogatni a nunimat,már teljesen bevoltam indulva és ő is. Én is elkezdtem simogtani a farkát,ami már úgy állt mint a cövek. Levezköztünk teljesen. Pettigeltünk, nyalogatta a nunimat, közbe meg ujjazott, éreztem,hogy mindjárt a mennyországba juttok és akkor leállt és csak húzta az agyamat. Megálltunk, elkezdtem lefele menni, puszillgatam, és leértem a farkához. Elkezdtem puszilgatni, és végül bekaptam, láttam rajta,hogy nagyon élvezi.. Húztam jó sokáig,mig végül elélvezett. Utána elkezdet ujjazni megint. Lement és elkedte nalogatni,puszilgatni már majdnem eljutottam a mennyországba amikor megállt hirtelen és egy másodperc utána ujra kezdte,de már nem hzta tovább és eljutottam a mennyországa. Utána csak feküdtünk egymá mellet és átöleltük egymást. Majd egy óra múlva kimentünka szobából és hazamentünk. Isteni éjszaka votl!

Történet 49.
Cím: Elmenyek

Nem szokvanyos szextortenetbe kezdek bele, ezek emlekek, melyeket, ugy erzem, meg kell orokitsek. Kisebb anekdotak, amelyek nincsenek osszefuggesben egymassal.
Hogy kozos legyen az eloismeretunk, el kell mondjam, mindnek ket foszereploje lesz, egyszer en, Dyra, a masik pedig a volt baratom, akivel nehany honapja szakitottunk, ot Kornelnak fogom nevezni.
Az egesz olyan fura, ugyanis osztalytarsak vagyunk, es ugy jottunk ossze, hogy leutaztam hozza videkre latogatoba, mert beteg volt, utana mar csokolozva vonatoztunk vissza Pestre.
A szexbe o vezetett bele elsokent, nem kis elvezettel. Az aktus talan nem is volt olyan lenyeges, de szerintem az elotte levo elojatek volt az, amit a legjobban elveztunk.
Egyszer mikor egyutt jottunk ki az utolso orankrol, es a tanar sietve elrohant valami ertekezletre es mar csak mi voltunk ott a kihalt folyoson, kettesben, nos, megmozdult benne valami. Ereztem, mert mar az oran a pad alatt a jobb combomat simogatta, amibe majd beleremegtem, es alig birtam megallni, hogy egy sohaj ne eresszek el.
Szoval miutan elviharzott a tanarno, gyengeden megcsokolt, es vadallat modjara turt a hajamba... imadom azt az erzest, amikor leigaznak es ki vagyok szolgaltatva... elmentunk az ablaktol, azaz hogy elvonszolt, ledobta a taskajat, kigombolta a nadragomat, es elkezdett ujjazni! A meglepodottsegtol szohoz sem tudtam jutni, de kurvara elveztem. En is ledobtam a taskamat, nekidoltem a falnak es elveztem, amit tesz velem! Ha most felidezem ezt az emleket, meg most, iras kozben is benedvesedek, de komolyan...
A masik ilyen izgalmas tortenet akkor zajlodott, amikor egyikonknek sem volt elso oraja es o elemjott, hogy egyutt menjunk. Nos, Kornel nem a kapunal vart, hanem a lepcsohazban... elveztem, hogy mikozben ujjazott, barki arra setalhatott volna... egyszeruen eszbonto volt! Abban az izgalomban elveztem el a leggyorsabban!
Meg aznap bementunk a suliba es azt tudni kell, hogy van ott egy sotet zug nehany foknyi lepcso utan, ahova nem szoktak jarni, csak ha lomtalanitaskor arra pakolasznak a gondnokek. remegtem az izgalomtol, mint egy kisgyerek, aki a Karacsonyi ajandekat varja! Viszonozni akartam a reggeli kis ajandekat, es egyszeruen ki akartam elveztetni!
meg folytatom

Történet 50.
Cím: 1-esek ilyenek!

Megvolt a melló! az aszony már otthon vár amikor hazaértem, az asszony már az ágyon várt rám amikor megérkeztem. és akkor rávetettem magam! és jólmeg dugtam. Utána csak ott feküdtem rajt. utána cigiztünk! :D utána vacsorát csinált és én bemegyek a konyhába is csináltuk! LOL Ijet már rég csináltunk és az aszony is azt mondja hogy jó volt megint ezt csinálni. aztán mingyárt kezdődik a foci és bementem a tévéhez és leültem. ijen volt a felejhetlen este az asszonyal!! ruLz
Előző részek
Hozzászólások
További hozzászólások »
Darken26 ·
9. történet tényleg jó lett

Nickyyy ·
Hol vannak a régi egypercesek, amiken halálra röhögtem magam? De azért ezeken is tudok röhögni... Főleg a törpösön :innocent: De lusta vagyok egyszerre ennyit olvasni. Meg ennyit röhögni. Nah ezt jól megaszontam :yum: :smile: :smile:

AnnaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: