Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Áprilisi válogatás 4.

Mellesleg ismételten eljött április 1. Azok a történetek kerülnek fel ismét, amelyeket csak a mai napon tudunk megjelentetni. Az április válogatás ezen részét, szintén teljesen vágatlanul olvashatják látogatóink. :-) Jó szórakozást kívánunk!


Történet 1.
Cím: Vad szex az osztályban

A történet 1999. január 19-én játszódott.A suliban minden a szokásos volt, azon kívül hogy mindenki beindult az új csajra. A lányok is, mert biszexek. Magyar óra közepén bejött az iskola legszexibb tanára és kiküldte a magyartanárt azzal, hoghy hívja az igazgató. A Tanár elrohant. A szexi tanár, késöbbiekben Szexi, nyíltan elkezdte molesztálni az új csajt, Lillát. Lilla azelött szexrabszolga volt, szóval hozzászokott és viszonozta a közeledést. Így történt, hogy elkezdtek szexelni a padon az egész osztály elött. Kérték hogy álljon be a többi osztálytárs is, akik szívesen mondtak igent. Szóval mindenki mindenki ruhájit levetve rohant Lillához és a szexi tanárhoz. A csajok lerohanták a tanár minden testrészét, a fiuk pedig nem palástolva vagyáukat egymást kényeztetták orálisan. Mindenki felizgulva vetette magát Lillára aki ott masztizott. De ekkor bejött az igazgató... Mindenki megijedt, de hirtelen letámadta őket az igazgató, aki nagy pedofilitás hírében áll. Miután mind elélveztek, mentek a következő órára.

Történet 2.
Cím: 1 kis

Nem tudom,mit szokás irni ide,mert nem olvasgattam őket,de amikor elmondtam a haveromnak,h mi történt,azt mondta,ide be kell irnom,mer ő köpni nyelni nem tudott... :) állitolag perverz vagyok :)


A barátnőmmel a szexuális életem egész jo,minden alkalommal történik valami olyasmi,amin lehet nevetni :) most először történt olyan,amin valahogy még most sincs kedvem még elmosolyodni sem...

Szoval az egész ugy kezdődött,h történt 1 kis szexuális molesztálás a barátnőmnél... emiatt totál kibukott,és hát nem nagyon engedte,hogy sexuális együttlét jöhessen létre...akármit tehettem,lehettem akármilyen ovatos,gyengéd,nem hagyta magát... aztán 2 héttel később jött a hátmasszirozás :) és végülis oké volt,azt mondta probáljuk meg,max megint ellök. először nagyon huzakodott,majd masszirozás közben elkezdtem izgatni minden eddiginél ovatosabban.Végülis felizgult :) aztán láttam,hogy akarja is,ugyhogy bugyi félrehuzva,és behatolás :) na ugyebár ki voltam éhezve,nem nagyon "üritettem" addig,szoval el lehet képzelni,hogy mennyire tudtam visszatartani a dolgot :)
Szoval minden oké,kéjes sikongatásai,és lihegése betöltötte a szobát (remélem a szomszéd szobába nem hallatszott át,mert a szülők nagyon is ébren voltak,és hááát...) :) aztán mikor éreztem,hogy "hoppá,itt gond lesz",akkor megkérdeztem tőle:
-Rád élvezhetek? (eddig nem nagyon hagyta)
Ekkor hátraforditotta a fejét,és csunyán nézett rám,ugyhogy kihuztam,mielőtt még eljönne a pont :)
de végülis a bugyi is lekerült rola :)
Folytattam a masszirozást,majd 1 perccel később azért mégiscsak visszakerültem beléje :) Kis idő múlva feltettem a kérdést ismét: -Akkor rád élvezhetek?
aztán kihuztam,hogy lőjjek :))) (gondoltam ugyse tud mit tenni,hamár olyan) :)
Ahogy kihuztam,jött a válasza a több 1000 "gyerekemmel" együtt:
-Ha lenyalod...........

gondolom értitek,miért nem tudok nevetni az eseten :)

Itt a vége?
NEEEEEM :DDD

Óckodtam a dologtól,de már nem volt mit tenni... csakhogy gondoltam,hamár igy megszivatott,akkor én is megszivatom őt :) (már a lépcsőházban is bizonyitotta régen,(amikor meglepiből kapta az adagot),hogy nem igazán izlik neki) :))) Tehát ahány gyerekem belefért a számba (én kis kannibál,mi?) :))),annyit benyaltam... szépen eltároltam,hogy elő tudjam adni magam úgy,mint aki ugy tud "fujjjolni" nyelvet nyujtogatni,hogy "bleeeeaaaahhhh",mint aki lenyelte. Aztán lágyan megcsokoltam,majd úgy döntöttem,heves csókcsatával kell hogy folytatodjon :) mindent,ami a számban volt,azt átadtam neki,hogy Ő se maradjon ki a jóból :)))
hát nem örült neki.......

innentől mindenkinek a fantáziájára bizom,hogy vajon mi történt :)

Na,ITT A VÉGE :DDD


Történet 3.
Cím: Hirtelen kaland, de annál jobb

Sziasztok!
Az egész egy szép tavaszi délutánon történt 2004 04. 07.-én...
Mentem egyik haveromhoz, aki egy panelházban lakik.
Már párnapja figyeltük hogy a házba egy új, olyan 27 év körüli nagyon bomba csaj költözött...akiről nem tudtunk semmit, még azt sem hogy van-e pasija...!
Mindig egy kis kutyát sétáltatott!
Nos...térjünk vissza az elejére, amikor a ház oldalánál mentem láttam hogy a csaj pont most megy a lépcsőház fele. Akkor is a kutyájával volt.
Már a lépcsőn ment fela, amikor kutyája még visszafutott. Na a csaj visszament érte és nem vette észre hogy én is ott vagyok és nekem háttal állt de ekkor még tőlem kb. 20 méterre. A ktyához lehajolt teljesen, na és én meg egyenesen felé mentem ő a lépcsőház elöttállt. A fehér feszülős gatya volt rajta, átlátszott a rózsaszín tangája..
Na olyan segget én még nem láttam.
Nagyon közel értem hozzá.és persze hogy jól alányúltam.
erre ő felsíkított felmhívott magához és jól megdugtam...
na ez az én kis történetem...


Történet 4.
Cím: A történetem

Először is mindenkinek tudnia kell egy hogy korrektív jó idomokkal ellátott lány vagyok.
Ez az eset 2004.negyedik hónap 13-án történt.
A barátommal bevásárlásra indultunk.
Megvettünk mindent,de egy kicsit fura volt hogy tejszínhabot is vett mert útálja ez nagyon meglepett.
Bementem egy fehérnemű boltba ő addig element valahova addig telefonon tartottuk a kapcsolatot.E gyszer csak felhívott hogy szexis cuccot vegyek ő a formaságokat elintézi.Mit sem sejtve vettem meg egy vörös tangát és a melltartót.
Végre találkoztunk az utcán egy zacskót láttam nála.
Ami telis tele volt kotonnal.Megjegyzem egy kis zacskóban volt.Felmentünk a házba az emeletre.
Felvettem a cuccot amit vettem a kellékekkel.Amikor meglátta szinte letepert.De nem folytatta mert azt akarta hogy felvegyek valami kis lenge ruhát.Fel is vettem.De nem értettem az egészet ő közben felhozta a tejszindabot,feltett egy lágy zenét és bekötötte a szememet és elkezdett fújni tejszínhabbal feltett az asztalra lekötött és most vadabb zenét rakott fel.Levetkőzött letépte vadul a ruhámat.és levette a szememről a kendőt.Már csak a melltartó volt rajtam azt is letépte nem tudtam semmit se csinálni hisz megvoltam kötve de élveztem.Az ágaskodó péniszét befújta habbal és kérte nyaljam le.Természetesen lenyeltam a tövig.A bizonyos húr most szakatt el:A lámabat jobban szétterpesztette majdnemhogy spárgába lemehettem volna és a kemény de tűzforró faszát úgymond belehasította a nedves puncimba a fájdalomtól felsikoltottam szerencsére nem volt otthon senki.Elkezdtem kőrözni a csípőmmel a fájdalom már elmúlt.Elengedett és megfordított és hátúról is a magáévá tett közben szinte lovagolt rajtam erős lüktetésekkel és végül elfáradva elélvezett bennem.
Rámfeküdt de még mindig csinálta de egyszer olyan fájdalmat éreztem amitől elájultam.Ő felébresztett bevitt a fürdibe és lemosdatott majd a vízben úgy beindultuk hogy folytattuk de azonban hazaérkezett az öcsém de mi nem vettük észre és betoppant a fürdőbe.Közelebbjött és kérdezte mit csináltok kisbabát?Természetesen megfenyegettük hogy el ne mondja amit látott.Kiment.Nem is lett semmi baj eddig.


Történet 5.
Cím: Jason bosszúja! 1.rész

Aki nem ismeri Jason Vooberst az vagy nem látta a péntek.13 film sorozatot vagy még nem látot hororr filmet.Egyébként a történet a péntek.13 3.része és 4.része közöt játszódik (érthet? okból mer itt még csak elt?nik jason csak a 4.részben halmeg).De kezdjük a történetet.És kisérjük el újra Jasont a kristal tóhoz.

Egy meglehet?sen túrista busz érkezik a kristal tó közeli faluhoz.A busz hirtelen megál és a buszvezet? máris parancsolja a túristákat város nézésre.Az emberek elmenek a közeli piachoz vásárolni,valaki a dolgát végzi a bokorban,mások az iten él?kel beszélnek.
-Mondják csak itt történt a halálesetek 3 éve???
-ÖÖ persze a tó környékén mé? arra mennek???
-Ja.
-Hát örültem ohgy találkoztunk!
-???
Persze a busz vezet? fityethány a lakosokra neki csak aza doolga hogy elviszi az embereket és kész,kap pénzt és boldog.
-Beszállás máris a túra helyen leszünk!
Mindenki gyorsan beszált a busz máris elindult a tó környékéhez.A buszsof?r körülnéz hogy minden rendben van-e (bár nagyon titokzatosan).
Pár óra múlva már mindenki lesátrazot.Egyesek tüzet gyújtotak,úsznak a tóban stb..Közben valaki a háttérben valaki nagyon jó íz?en röhög a hegyeknél és tovább áll a hegyfelé.A titokzatos alak elindul Egy faházhoz közben folyamatosan hörög.
Miután bezárta az ajtót elindul hogy el?vegye igazi fegyverét (közben belenéz a tükörben,Elszörnyed hogy egy hoki maszkot kell hordania de egyben örül is neki hogy így nem láthatja az arcát.)
Az egyik szobát kinyitva máris fegyverek hada lát.Balta,kés,macheta,láncf?rész,sövény vágó olló.Leis veszi a baltát és kimegy a házból.
Eközben a tábornál egy pár fiatal gondolja elmegy csónakázni.Egy kis id? múlva megálnak a tó közepén.
-Szép ez a tó nem?
-Ja tök tiszta és nincs itt semmi ami megzavarhatja a nyugalmunkat!
-Jimmy veled meg mivan?
-Rosszul vagyok!! nem megyünk ki??
-De de máris haver!
-Az jó le... áááááhhhh
Ebben a pillanatban a maszkos ember lehúza magával a fiút a víz alá.
-JIMMY!!!!
A barátja utána ugrik és félve keresi barátját.Eközben jimmyt gyorsaban húza lefelé.Ebben a pillanatban eltörje a nyakát és eltöri a gerincét.És egy pillanat allat ketté szakítja a fiatal fiút.Az utána men? barátja látta jimmy halálát.Fejveszve menekülni próbál de a maszoks csak üldözi folyamatosan.El?veszi baltáját és egy pillanat allat behasítja a lábába és elkezdi húzogatni a víz allat.Csak húzza húzza míg végül elt?nek.
-Úristen ÚRISTEN Jimmy,Joe hol vagytok???
Szegény joset a gyilkos kihúza a folyóbol és elviszi a hegyekben,senki sem halja a fájdalmas sikításait.
Pár perc se kellet a megmaradt fiú már futt is ki a partra hogy elmondja hogy mitörtént.
-Hogy mi?? eltüntek??
-Ige IGEn és valami maszkos lehúzta Jimmyt..és ..és megölte..vagy ..és utána joe.
-Ok ok nyugi biztosan sokat ittál és az alkohol beszél bel?led.
-NEM VICCELEK AZA VALAMI MEGÖLTE ?KET.
A hegyr?l hirtelen lezuhant valami.
-Mivolt ez??
Szörny? kép várja ?ket.Joe az de már ketté vágot teste és a fejében egy kiáló balta van.És a ruhájára az van írva hogy:
"TIK LESZTEK A KÖVETKEZ?K!"

Folytatás következik!


Történet 6.
Cím: sex

Egyszer egyik napon a bnőm meghívott hozzájuk, hogy aludjak ott mert nem voltak othon a szülei. Amikor 8-kor átmentem akkor már kajával és megrendezett ággyal várt rám.Amikor megvacsiztunk akkor azt mondta menjünk fel a szobájába és nézzük a tévét.
Néztük néztük amikor egyszer megunta a bnőm és rámmászott és elkezedett csókolni,akkorra már én is beindultam. Le vettem róla a farmerét uttána ő is az enyám,és uttána levettem a topját ő meg az én pólóm.Megkérdeztem tőlle, hogy kiszopjalak és ő erre azt felelte, hogy igen.El kezdtem nyalogatni uttána középső ujjamal belé hatoltam,egy kicsivel később azt mondta elég most én jövök.Majd erre leszopott, utánna belé mártottam a bökőt,és úgy nyögött mint még soha, mikorra ki próbáltunk egy pár pózt akkorra elélveztünk mindketten. Olyan jól érezte magát, hogy miután végeztünk még el kezdett játszadozni a farkammal.És ez egy óra múlva kezdődött újból.

ez volt a történetem, bocsi a szóismétlésekért mindenkiben van egy kis hiba


Történet 7.
Cím: Az utcánk szelleme

Én egy 12 éves gyermek vagyok! Ez a történet 2003. 3. 6-án történt. Az iskolában az a hír járta, hogy az egy palota volt és abban egy nagyon gazdag család lakott.
A mi osztálytermünk mellett volt a fürdőszoba, ahol a testnevelés óra utáni fürdés szokott lezajlani. Mikor nekünk volt tesióra és az udvaron tartottuk én a barátnőmel lementem a zuhanyzóba, mert ott felejtettem a kabátomat. Egyszer csak felsikít a barátnőm és odabújik mögém. Megkérdeztem tőle, hogy mi a baj és ő a csapra mutatott. Ki volt nyitva és egyfolytába elzáródott. És megint folyt belőle a víz és így tovább. Én mondtam, hogy biztos csak elromlott. Erre ő fuldokló hangon megrázta a fejét és az ajtóra mutatott. Én odanéztem és egy ősz öregembert pillantottam meg. Elindult felénk. Mi sikítva rohantunk fel a tanárhoz. Mikor elmondtuk neki, hogy mi történt nem hitt nekünk és azt mondta, hogy ne hazudjunk. Mi azt mondtuk, hogy bebizonyítjuk és jöjjön velünk oda.
Ő persze azt mondta, hogy megnézi, de ha nincs tt semmi akkor kapunk egy figyelmeztetőt az ellenőrzőnkbe. Mikor leértünk megint elkezdte ugyan azt csinálni a csap és az öregember megint megjelent. Persze a tanár nem hitt a szemének azt hitte valami trükk. Mondtuk, hogy nem. Ám mikor még elkezdett felénk közeledni az ember mi sikítottunk eggyet és a tanárral eggyüt kirohantunk onnan. Egy héttel késöbb be lett kamerázva, mert a többi tanár nem hitte el és azt hitték, hogy egy csíny! Persze 2 nap múlva látták, hogy incs semmi trükk és lement oda az igazgató a titkár, én és természetesen a barátnőm is. Minket azért hívtak oda le, mert mi láttuk meg először és azért, mert nehogy akkor készítsük el a csíny hozzávalóit. De akkor is ugyanazt csinálta a csap és akkor is megjelent az öregember, de most senki nem szaladt el. Csak megvártuk míg el nem tűnik. Aztán ki mentünk és felhívtunk egy tudóst aki kivizsgálta a helyet. Azt mondta, hogy ez elég relytéjes és furcsa helyzet, ugyanis az az öregember egy szellem volt. Csinált egy fényképet a hejről és elrakták arra, hogy ha következő jelenséget fogunk látni a helyen akkor azonnal szóljunk és azt is lefényképezik és összehasonlítják a másik képpel. Persze elzárták azt a helyet, és soha többet senki nem mert oda menni! Még az ajtóval szembe se!


Történet 8.
Cím: Ne ítélj elsőre!

A történet egy szép tavaszi napon kezdődött.A nagypapámmal és 2 barátommal, Szaszával (lány 11) és Danival (6) mentünk kirándulni.Ahova mentünk, ott van egy csomó barlang és egy kis patak is folydogál.Az erdőben vannak táblák, amiket érdemes elolvasni, én el is olvastam őket.Az egyik ilyen tábla lent volt a pataknál egy kis lejtőnél.Onnan vezetett fel egy kis út az egyik barlanghoz.A barlangot már észre vettük, fel is mentünk volna.A többiek a padnál ettek,a táblánál, én pedig ott olvastam a táblát.Egyszercsak észrevettem, hogy a barlangból jön ki egy hajléktalan.Kicsit megijedtem, és gyorsan visszamentem, és szóltam a többieknek.A papám mondta, hogy úgy se fog bántani, csak nézzünk rá.Elég vékony volt, meg azért látszott rajta, hogy hajléktalan.Az első benyomásunk az volt, hogy "úristen, hogy néz már ki" meg "hagyjátok, csak egy csöves".De nem olyan volt.Illedelmes volt, köszönt, azt mondta, szívesen megmutatja a barlangot, hogy nézzük meg.Szasza barátnőm kicsit ódzkodott tőle,de én felkaptam egy botot, és mondtam, ha bármit fog csinálni én leütöm,mondtam Szaszának.: ) Amikor felértünk, szedett nekünk, lányoknak virágot.De nem történt semmi baj.Nagyon jól kiépítette magának azt a kuckót-barlangot a körülményekhez képest.Beszélgettünk egy kicsit,sőt, mondtuk neki, máskor hozunk neki egypár ruhát.Mesélte, hogy mit szokott csinálni stb.
Miután tovább mentünk, volt azért egy kis félelmünk, nekem és Szaszának,és a bot mégmindig nálam volt a biztonság kedvéért.Sokszor hátra néztem, nem követ-e, hiszen ki tudja mi lett volna a szándéka, ha mondjuk egy nagymama 2 kis unokájával ment volna arra...De velünk háll’ istennek nem történt semmi.
Hogy mi a tanulság? Ne ítélj elsőre, hiszen vegyük csak ezt a példát.Igaz,nem tudhatjuk,mi lett volna,ha...De szerintem ez jó lecke arra,akik lenézik a hajléktalanokat.Mondjuk,vannak másfajták is,de ő megint csak másik másfajta, de mindegy.Szóval ne ítéljetek elsőre!
D.Petra, (12)


Történet 9.
Cím: Egy délelőtti maszturbáció

Sziasztok
Ezt a történetet amit moat írok le nektek az csak maszturbálás történt azon kívül semmi.
Egy szép napos délelőt a volt barátomat vártam Gyurit. Elisjött elkezdtünk beszélgetni egymásról ő mondta hogy kezdjünk mindent újra felejtsem el a rosszakat amik megtörténtek. Én hallgatam a szavait. Egyszer csak mondta hogy nem adok neki egy csókot. Én finoman gyengéden meg csókoltam erotikusan. Erre a csókra nagyon felizgult. A kezem elindult vándor útra a testén és szép lassan kigomboltam a nadrágját és ellő vettem a nemi szervét. Nagyon ággaskodot és csak az én számra vágyakozot. Hát bekeptam és elkezdtem szopni egyre gyorsabban és lassan elélvezet a számba és én mind lenyeltem. Utána ő elkzdte a nemi szervemet izgatni. Először csak simogatta hamar beizgultam és mondta de jó nedves vagy lassan elkezdet újjazni először csak 1 újjal de a végén már azt vettem észre hogy bent van 4 újja. Ki elégített nagyot élveztem a csúcson voltam hihetettlen érzés volt.
Mindketten elélveztünk de ez még nem volt elég nekem se és neki se. Elkezdtünk egymás előt maszturbálni. Ez még jobban felizgatott hogy láthatom hogyan nyúl magához és neki is tetszet hogy én ott előtte élvezek. Már elmult 2 éve hogy megismerkedtünk, járni nem sokáig jártunk 6 hónapig csak. De azóta folyamatosan találkozunk vagyis kb. olyan félévente és még csak egyszer volt vele szex szeretném ha még lagalább egyszer lehetek vele.
Szeretnék vele egy utolsó masztit és egy utolsó sexet.


Történet 10.
Cím: Marisunk avatása

Nem is tudom,hogy hol kezdjem.Talán az elején.Nem is oly régen néhány napja történt ez meg velem vagyis velünk.Lucinak hívnak a barátnőmet Marikának.A pasimmal május 28-án leszünk 2 hónaposak.Anyuék tiltják kapcsolatunkat,vagyis nem tudnak róla.Nem tudunk nagyon találkozni,ezért éjjel szoktam kiszökni hozzá.Már most hétvégén szeretkeztünk hatodszor,de úgy érzem hogy ez volt a legfantasztikusabb.Egyszer aztán mikor befejeztük,így szólt:te menj el Marisért,én meg elmegyek Józsiért/Tuka/.Hát rendben.Felöltöztünk és mindketten elmentünk.Pár perc múlva ott voltunk mind a négyen.Marika is kiszökött,mert őt nem nagyon engedik ki.Nem nagyon sokat tudott az életről,pláne nem a sexről.Mikor Tuka meglátott minket azonnal végigsimított minket,a fenekünket,a puncinkat és a cicinket.Marinak nem nagyon tetszett ugye előtte remegett mint a nyársfa levél.Én megnyugtattam,hogy ne féljen van óvszerük mind a kettőjüknek.Nem kell félni.Én a pasimmal,Szilveszterrel/Lecsoval/ voltam a padon és jókat smároltunk meg simogattuk egymást,Mariék az ágyon feküdtek,mikor csak azt vesszük észre hogy Tuka húzza le cibzárját.Hát nem nagyon zavartattuk magunkat,folytattuk tovább amit elkezdtünk.................Ugrás az időben.Marikának kellet haza menni olyan 4 óra felé,mert az annya ment munkába és nehogy észre vegye őt.Én aztán visszamentem,és mi hárman gruppenoztunk.Nem nagyon akartam,de Lecso ragaszkodott hozzá és nem tudtam ellenállni,mert előtte elfogyasztottunk 4liter bort Marisunkkal is.Aztán engem könnyű rávenni mindenféle dologra ha van a kalap alatt.Másnap ez volt a téma mindkettőnknek.Ő bevallotta,hogy jól megujjazta őt,de fájt neki mert még szűz.Már mint írtam nem sok mindent tud a sexről,és Tuka mondta neki hogy mit és hogyan csinálja.Mindketten jól érezték magukat.És mi is.Mondtam neki hogy gruppenoztunk,és nagyon elcsodálkozott rajta.Én megbántam hogy belementem ebbe az egészbe,de már késő.Másnap egy kicsit összevesztünk a pasimmal ezen de remélem kibékülünk.Most 16:30 van nem rég hívott a barátnőm,hogy éjjel kiszökött és újra megtörtént,de már jót is franciáztak.Hát ennyi volna az én kis történetem.


Történet 11.
Cím: Első csók

Nem hittem volna hogy velem is meg történik!Hogy valakinek be jövök és hogy v.ki közel kerülne hozzám!Naggyon közel!
Az én történetem egy esküvön játszódik!
A barátnöm növérének esküvöjén!
Nagyon vártuk már ezt a napot nagyon készültünk!Nagy terveink voltak!Pl:hogy majd iszunk,rá mászunk a fel szolgálokra meg hasonlok!De mi is tudtuk hogy ezeket a dolgokat nem fogjuk meg csinálni de azért álmodozni jó volt!És el jött a Nagy Nap!Az esküvön nem történt semmi!De a vacsorán!
Első 2 órában sem történt semmi de utána!Be libbent 2 srác!Mint utólag meg tudtuk:Peti és Marci!Nem is tetszettek elsö látásra!Andinak se,a barátnömnek!
Le zajlott a vacsora és andi meg én ki mentünk a parkoloba a kocsinkba zenét hallgatni!
Nagy örömünkre jöttek a srácok is!El kezdtünk beszélgetni!Aztán Andi le lépett a Marcival!
És én ott maradtam Petivel!Beszélgettünk dee egyböl észre vettem hogy be jövök neki!Én is meg nézetem magamnak!És hát igen!Jó pasi!
Sokat dumáltunk mikor meg jelent Zsoca a család alkoholistája!Hát persze hogy nem alkohol nélkül jött!1 üvög Martini,Napoleon konyak és Vodka!
El mentünk sétálni mind az 5en!
De mi elöttt elindultunk Peti hátra huzott hogy álljak meg és maradjunk le egy kicsit!
Ekkor át karolt és meg csokolt!Életem egyik legjobb élménye volt!!Nagyon jó smárolt!Ez után még nagyonon sokszor le smárolt!!Jőó volt!
De ez az estze is eltelt és el kellet bucsuznzunk!
Azóta nem látam és nem is beszéltem, vele!
Szinte semmit nem tudok róla!
Kicsit meg bántam hogy egy olyen emberrel csókoloztam elöször akit nem is ismerek és ugy érzem már meg se fogom ismerni!
És talán ez igy jobb is!!


Történet 12.
Cím: Egy átlagos éjszaka

Ez a történet, nagyjából egy átlagos sztori.Legalábbis ami az egyik kedves ismerősöm életét illeti.
Egy szokványos éjszaka volt. Egy éjszaka amit Péter ( nevezzük így) szintén az egyik kedvenc kis kocsmájában töltött. Hajnal 4 körül úgy gondolta, hogy most már ideje lenne talán hazafelé indulni, így magára kapta a kis kockás felöltőjét és elindult az áhított othon felé ami kevesebb mint egy kilométerre leledzet az előbb említett helytől. Azon az estén azonban Péter társaságra is lelt, egy szimpatikus fiatalember személyében. Ennek a fiatalembernek azon az éjszakán tulajdonát képezte egy bicigli és egy kutya, egy gyönyörű szép fajtiszta boxer is. Így indultak el tehát négyesben hazafelé, mivel nem messzire laktak egymástól. Ekkor azonban lassan elhaladt mellettük egy rendőrautó, aminek igen gyanus lett ez a négy fura szerzet. Meg is álltak, és igazoltatni szerették volna őket. Péternél persze nem volt semmilyen irat, mint ahogy az lenni szokott ha az ember bulizni indul, tehát sejteni lehetett, hogy egy kisebb gubanc lesz az egészből. Megmotozták mind a kettőjüket, és Péternél mindössze 75 forintot egy lakáskulcsot és egy doboz gyufát találtak. Ez így rendben is volt, viszont a másik fiatalembert a rendőrség már előzőleg körözte valamiért. Most végre elkapták, fogták is gyorsan bepakolták a rendőtrkocsiba és elszáguldottak vele, még mielőt Péter megynikkanhatott volna. Ekkor döbbent rá arra, hogy ott maradt egy biciglivel aminek nem tudja a nevét, de még rosszabb, hogy ott maradt egy kutya is aminek szintén nem tudja a nevét. Fogta a kutyát és a biciglit, és hazavitte őket. A másik fiatalemberről persze semmit nem tudott, mint ahogy ez kocsmabarátok között lenni szokott, hiszen csak aznap este cimbiztek össze. Hazament és lefeküdt, hátha másnapra megváltoznak a dolgok.Másnap, körülbelül délben kelt fel, és még enyhén másnaposan első pillantása a kanapéra esett, amelyen ott pihent egy gyönyörű boxer.Kirohant az előszobába és megpillantotta a félig-meddig ismeretlen biciglit, és ekkor döbbent rá, hogy nem, nem álmodta, ezek a dolgok tényleg tegnap éjszaka történtek vele. Ekkor felhívta egyik nagyon kedves barátját akivel gondolta, hogy meg kellene vitatni a történteket. Arra azonban nem gondolt, hogy ez a barátja a tegnap éjjelt szintén végig bulizta, és lehet, hogy még nem igazán áll majd a helyzet magaslatán. Péter azon kívül, hogy kutya és bicigli, melyeket 5-ször egymás után elismételt a telefonban mást nem igazán tudott mondani,így Attila ( a barát neve) inkább letette a telefont, és próbálta elrendezni magában az egészet annyival, hogy biztos csak álmodta. Végül is a történet annyival ért véget, hogy Péter nagyon fantáziadúsan a kutya nevet adta a boxernek, akit végül is az az ismeretlen fiatalember akinek a tulajdonát képezte 3 nap után megkereste, és hazavitte. A történet happy end-el végződött és Péter megjegyezte, hogy óvatosan kell bánni az ilyen kocsmacimbikkel, hiszen ki tudja mit mikor és hol sóznak rá teljesen ártatlanul az emberre!


Történet 13.
Cím: a kölcsön kért párna a tesóméktól

Egy este vagy nappal nem tudom már mikor volt a szomszédhálószobában a tesom és a barátnöje éppen szeretkeztek valai kabálást hallottam és láttam, hogy mit csináltak a végén észrevettek ,hogy láttom öket s mek kérdezte a tesóm mit csinálok itt? Erre azt feleltem:
-csak 1 párnát szeretnék kérni.
Msnap szégyelltem magam s csak ennyi volt az égészsztori.


Történet 14.
Cím: 3an

Az egész úgy kezdődött hogy meg volt beszélve 2pasival hogy találkozunk persze baráti alapon!Ők egyébként legjobb barátok...elmentem az egyik fiúhoz ahol ott volt a haverja is.Amint beléptem azzal kezdték hogy meg fognak erőszakolni!Persze csak viccből mondták ezt.D mondta Qnak hogy úgyse meri elővenni a farkát...mire Qelővette azt és D a fejemet odanyomta a faszához.Én meg bevettem a számba...csak szoptam-szoptam.Elélvezett persze a gecit lenyeltem ami egyébként nem is rossz.Utána leszoptam a másikat is aki közben ujjazott.Egyszerre 2 farkat szoptam.Amíg az egyiken munkálkodtam a másik ujjazott és nyalt.Nagyon jól éreztem magam...persze elélveztem(közben smár meg minden) De Qval a legjobb barátok voltunk és már el is kezdett megbaszni...de meggondolta magát, mert még se teheti ezt velem mer úgy szeret mint ha a huga lennék.Utána elmentünk moziba ott a két fiú között ültem és az egyik oldalról és a másik oldalróül is érkeztek a kezek a combomra majd a puncimba.De ez már csak ilyen light-os volt.Nagyon jól éreztem magamat!
És remélem ismételjük majd!


Történet 15.
Cím: 2igen szomorú csaj!!!!

Ahogy már a címből már rájöttetek nagyon szomorúak vagyunk, mert 2hete nincs palink!!Két sexi 15 éves csajsziknak ez tragédia.Ezek a szakítások úgy történtek. Egyikünknek.:Átment a pasiához akivel 2hónapja jár és az ágyon éppen ment a nyelvtéma amikor berontott 1csajszimók és kijabálni kezdett,hogy száljak le a pasijáról!!!!SZŐŐŐRNYŰŰ!!!!!
Másikunknak.:barátommal minden jol alakult már1éve eggyut vagyunk és leis akartam vele feküdni mire avval állt elő hogy van 1beválalosabb csaj ezért szakitani akart.Olvashatjátok milyen jól elbántak velünk ezek a balfaszok!!!Ezért olyan pasiknak a levelét várjuk akik nem ilyenek!!!!A lényeg 16 legyél helyes, Fehérvári vagy környéki , jó legyenek a cuccaid és a tested és sokat törödj a csajoddal!!! Képet Küldjetek, Telcsi számot is!!!!!!!!!!
Itt az egyikünk száma: -cenzúrázva-

Sziasztok!!!!:;:;:;:;:;:;:))))))))))))


Történet 16.
Cím: Ezt álmodtam


Egy fogadoba tértünk be. Én az életben egy 170cm 52kg 100mb(eredti) csaj vagyok. a fogadoba csak egy ember és a csapos volt. odajöttekés elkezdetek simogatni. levették rollam a toppot és amelltartót ök alövették a farkukat. és vertem mind2-önek. ök a mellem az egyik az egyik mellem nyalta a másik fogdosta. utána elkezdetem felváltva szopni öket. Majd az egyik a puncimat a másik a popsimat dugta. Nagyon jo volt. utána az egyik elment olajért addig a másik dugta a puncim. Visszjött olajjal és kolbásszal a kezében. a másik leült és nézte mit csinál velem a fogados. ezt csinálta: kicsit nyalta a popsim majd olaja öntött rá és ugy ujjazozz. majd belémnyomta a kolbészt. nagyokat nyögtem. MAjd utána vajért ment el. Amig elvolt vajért a kamrába addig a másik nyalt. és én közbe vertem neki.visszjött. a vajbol kivett valamennyit az egyik ujjára és azzal az ujjával ujjazott tovább.
Amikor végzett ö nyalt és a másik a puncimat dugta.
Aztán az egyikat szoptam a másiknak a melleimmel izgattam a farkát. Utána csere. Majd elkezdék ujra a mellem nyanni, szivni és harapdálni a mellbimbóm.
Nagyo jo volt. Utána amikor már érezték hogy mindjárt elmennem akkor az egyik a popsimhoz a másika mellemhez tette a kökemény felállo eres farkát. Egyik beleélvezet a fenekembe a másik pedig a melleimre éllvezett mert izagttam neki a melleimme. Aztán a maradékot az egyik a szába a másik a puncimba nyomta.


Történet 17.
Cím: Szex és Építkezés - 1.rész

Hát történetem - a címből is jól kivehetően - egy építkezésen kezdődik. A város másik végében lakom, ezért hát munkahelyemet igen nehéz megközelíteni csak közlekedési járművekkel, néha még gyalogonom is kell. Épp egy új lakópark építésének a közepébe csőppentem, hiszen csak a "csatamezőn" való átkeléssel
juthattam közelebb a célomhoz. Virágmintás miniszoknya volt rajtam, de bugyit "véletlenül" nem vettem fel. Szeretek így császkálni, hátha felcsípek valakit... Nos, amikor nagy nehezen átbukdácsoltam az összes csövön, és csavar izé-bizén, észrevettem, hogy merev tekintetek és farkak fordultak meg utánnam. Egy pár jól kigyúrt kőműves még be is szólt nekem valami olyasmit, hogy: -Hé kislány! Beereszthetem a macit a málnásba?
Erre én belehúztam a bukdácsolásba, mert visszaválaszolni ugyan nem mertem, és hirtelen megbotlottam egy csőben, vagy miben. Megszólal az imént durván beszóló alak, hogy :-Látom elkéne egy segítő kéz!-és elmosolyodik, majd mindenki nevetésbe tör ki, hiszen nem csak az volt vicces, hogy elestem, és nem is csak az, hogy ilyen "vicceset" mondtak nekem, hanem az is, hogy kint volt az egész, csupasz picsám, és muffom. Így hát enyhíteni akartam a körülményeken, és visszaszóltam valami olyasmit, hogy: -Na, tetszett a műsor? Erre mindenki elővette a lomposát, és a látványnak köszönhetően kiverték rám...


Történet 18.
Cím: Bázakerettye

Ez csupán egy félelmetesre kiszínezettt történet, egyszerű tábor volt eredetetileg., de sok mindennek van valóságalapja, vagy megtörtént a valóságban is.Segítőim a szobánk többi lakója, mindegyikhez hamis e-mailt írtam, mert nincs nekik.

2. este tábortüzet raktunk.Szinte mindenki ott ült a tűznél, amikor észrevettük, hogy a közeli járdán a fák között valaki áll.
-Ki az ott?-lehetett hallani innen-onnan.
-A halál-válaszolták a Rudiék viccelődve.De tényleg úgy nézett ki.
Jobban odanéztünk a Pepivel(pepi2, hívjuk most inkább Pepének :)) ), és láttuk, hogy egy ember áll ott, nagyba döntögeti a lámpaoszlopot. Többen odamentek, köztük Pepe is.A hapsi csontrészeg volt, mindenfélétt motyogott, aztán kiterült.Nagyon megijedtünk, de Marci(Fingilingi, majd meglátjátok mért)
oldotta egy kicsit az ijedtséget,oda jött hozzánk, és ezt figyeljétek felkiáltással a következőt csinálta:Felemelte a lábát és fingott eggyet.
-Fúúúúj, marciiiiii!
-hihihihi!
_fúj bakker, ez Marci olyan ergy disznóóó.
-Aha.kaja után bemegyünk?
-Aha.

Kaja után bemenetünk én elmentem WC-re, pepe jött velem.Közben hallottam hogy még valaki bejött.Pont végeztem, nyitom ki az ajtót, és egy fej előbukkant az ajtó mögül.
-Váááááááááááá!!!!!
Röhögés volt rá a válasz, Szilvi állt az ajtó mögött, de nagyon megijeszettt.

Azon az estén a fiúk is rémüldöztek egy kicsit.Először is Marci bélgázai miatt nyomorogtak az ablakban, aztán bejött valaki, lekapcsolta a villanyt és mindenkihez odalépett, ezt mondva:
-HÖHE!!!
De ezt nagyon rémisztően.Kiderült, hogy a Tibi volt az(nagy rokker).
Most nerm kaarok többet írni, de majd folytatom.


Történet 19.

Cím: Az istállóban

Hát tudjátok nem vagyok már mai embör 81 éves vagyok
Jolánka 17 éves igen igen most sokak fejében megfordul hogy undorító de ojan jó volt hogy hejj.
Éppen születésnapom volt majdnem egy éve juli3.-ikán.
jolánka a harmadik unokahugom .Nagyon kedvelt engem bármit megtett értem és megis tesz.
Egyszer beszélgettünk és mivel ő még pubrtás elmondtam neki mijen jó lenne egy 19 év körüli lánnyal.az idő elment fölöttem és talán ez lenne az utolsó.Rá 1 hónapra volt a születés napom.az utánni napon etettem az állatokat az
istállómban mikor jolánka bejött hozzám elég kihív öltözetben és elmondta hogy valóra akarja váltani a kivánságomat.Akkor lehúzta a hózentóglimat és a boxeralsómat és kivette azt amihez már jó régóta nem nyúlt idegen kéz.Mivel már rég nem huncutkodtam csak igen rövid ideig vette a szájába.mikor moondtam neki áljon föl.
mivel már nem vagyok a régi mondtam neki hogy nem fogom berakni még a vesszőmet mert nagyon hamar elmegyek. elősször kinyaltam.vagy 4-szer ment el egymás után amikor nem bírtam tovább úgy éreztem it az ideje beraktam neki a péniszem nem kellet sok 3 perc alatt elélveztünk keten utánna még núcsúzóul leszopott
a spermám igaz már kevés volt szétomlott a mellein .
megigértük egymásnak nem mondjuk el senkinek .
felejthetetlen élmény volt


Történet 20.
Cím: Véletlen vallomás!!

Én egy 14 éves lány vagyok!Nem azt mesélem el hogyan feküdtem le valakivel mert abban még nem volt részem!!

Én nem szeretem a túl romantikus csávókat plána ha úgy pedálozik valaki ha tudja hogy semmi esélye!!

A barátnómmel sétáltunk és pont a fiúkról beszélgettünk!!Őegy 16éves csávóba szerelmes akivel össze is jöttek én pedig ennek a fiúnak az öccsébe aki 185 éves!!Épp az mondtam Nikinek hogy mennyire szeretm Gergőt!!Mikor a hátam mögött egy hang azt kérdezte hogy komolyan??
Megált bennem a lélek nem mertem hátra fordulni mert ez ő volt!!

Gyorsan leszóltuk hogy miért hallgatózik meg hogy van rajta kívül rengeteg Gergő!!és ott hagytuk!

Este alig bírtam aludni rá gondoltam hogy tudja mit érzek és hogy vajon mit gondol!!Már majdnem elaludtam mikor kaptam egy sms-t 11 körül hogy menjek ki mert Gergő ott vár a ház előtt!!
Gyorsan felöltöztem és rohantam!!Kiléptem a kapun és tényleg ott volt egy szál rózsával várt és annyit mondott:-Csak azért jöttem hogy megkérdezzem járnál-e velem!Nem hittem a fülemnek és igent mondott kaptam egy hatalmas csókot és elment!!

Másnap kint a pályán találkoztam vele mert oda jár a társaságunk lesmárolt és ölelgetett mindenki rájött hogy összejöttünk :)!!

Sokat beszélgettem vele kiderült hogy féléve szerelmes belém és hogy a nyáron egy táborba megyünk amibe bele esett a szülinapom kaptam tőle egy hatalmas macit és 20gb lufit rakott a szobámba mindegyiken üzenettel!!Már 1.5 éve vagyunk együtt!!!

Szeretném megtudni a véleményeteket!!


Történet 21.
Cím: élvezetes éjszaka

A barátnőmmel elhatároztuk hogy nálunk alszik és csinálunk egy nagy bulit!!!A szülők mindent megengedtek!!Így elmentünk Kittihez összepakolni a cuccait és siettünk hozzánk!!!

Ideértünk átöltöztünk és elmentünk futni!ahogy előttem futott teljesen beleremegtem feszes popsija csak úgy ringatózott szemeim előtt!!Elértünk a tóhoz ahol fürödni is lehetett!!

-Nem fürdünk egyett?kérdezte Kitti
Erre én mért is ne!!

Gyorsan levetkőztünk előkerültek gyönyörű mellei és borotvált puncia!!Mikor engem meglátott annyit mondott ilyen jó estet soha nem láttam!!
Bementünk a tóba és úsztunk egyszer csak lemerült elkezdett sötétedni nem láttam hova lett!Ekkor kellemeset éreztem oda lent!!Fölbukkant Kitti és akkor jöttem rá hogy engem megpróbált kinyalni!!Teljesen beleremegtem és mikor felbukkant odamentem és vadul megcsókoltam!!Egy idejig smároltunk majd a tóparton folytattuk tovább...

Simogattuk egymást ő jó párszor kinyalt én teljesen benedvesedtem és láttam ahogy folyik az arcán !!

Utánna én nyaltam őt nemsokára el is élvezett vadul ujjaztam 1,2 és végül 3 ujjal!!!Sikongatott és végül ismét nyalt mikor majdnem elélveztem akkor vettem észre hogy közeledik valaki!!Egy idegen csaj volt azt mondta ne haggyuk abba ő is beakar szálni !! Végül 3man csináltuk és mind a ketten harapdálták a puncimat nem bírtam magammal olya jó volt nálunk később Kittivel a zuhanyzóba folytattuk!!


Történet 22.
Cím: nővéremmel!!!!!

Elindultunk a moziba a nővéremmel...csak ketten mentünk!!egy olyan filmet akartunk megnézni amiről hallottuk hogy nem nagy a rá az érdeklődés de minket mégiss kiváncsivá tett!!mikor oda értük megvettük a jegyeket...rajtunk kívül csak 3an voltak a moziba!!a nővéremmel imádjuk 1mást ezt tudni kell...soha nem volt konfliktusunk!!elkezdődött a fil!!eltelt fél óra és az a három ember eltünt mögülünk!márcsak ketten voltunk...egy olyan rész következett ahol a két főszereplő szeretkezett...nagyon erotikus jelenetek sorozata következett, egyre jobban felizgultam:)a testem két másodpercel elöbb cselekedett az agyamnál és megcsókoltam a nővére.3másodpercig nem szoltunk egymáshoz.majd elkezdtem hebegni és bocsánatot kértem.ő csak mosolygott és vissza csókolt:)már a fil nem érdekelt különösebben.csak élveztem édes hosszú csókját.majd elkezte simogatni a combom egyre feljebb és feljebb:)éreztem hogy egy intimebb részre ért kezével.rajtam is és rajta is csak 1 szoknya volt meg topp.lehúzta a bugyim majd felált,és letérdelt elém.elkezdte nyalni puncim:)beleremegtem egész testemet átjárta a kéj!majd megcsókolt közben egyik ujjával belémhatolt...csak ujjazott és ujjazott amikor egy hangos ordítással elélveztem ami elveszett a hangszigetelt terembe!majd oda fordultam hozzá és levettem az ő bugyiját!elkezdtem nyelvemmel ,,ujjazni" csak toltam nyelvem egyre bejjebb a puncijába majd kihúztam és ujjammal kezdtem izgatni....nyögött sóhajtozott!majd társítottam még 2 ijjamat szinte sírt az örömtől amikor elélvezett!!!azóta együtt csináljuk az ies féle női dolgokat!!és ekkor arra is rájöttem LESZBI VAGYOK!!!!!:))))


Történet 23.
Cím: mert a hülyeség határtalan

Szóval ez a történet szinte mindenről szól. De legyen azért hely, idő, szereplők meg minden. Mondjuk Forró nyár volt. A helyszín egy eldugott kis város ami a képzeletemben született. A főszereplőnk egy lány, aki próbálta kiismerni az életet, és az embereket. Nem, ő nem ebben a városban lakott. Ő idejött nyaralni pár barátnőjével. Először azon gondolkoztak hogy egy szállodába mennek, de ez túl egyhangúnak tűnt, ezért az erdőben sátoroztak. Az erdőben volt egy kis tisztás itt táboroztak le. A tisztás szélénél csordogált egy kis patak. Ironikus nem? És milyen kellemes hangulat. Rontsuk el egy kicsit. Szóval besötétedett. A lányok ültek a tűz körül amit nem rég raktak. A halovány fényben amit a tűz nyújtott még egymást is alig látták. Rémtörténeteket meséltek egymásnak. Már eléggé berezeltek. Megvolt a kellemes adrenalin szint is, így nem fokozták tovább a hangulatot. Úgy döntöttek lefekszenek aludni. Ketten be mentek a sátorba, egy pedig kint maradt. Még egy zseblámpát magához kapott, aztán elindult egy vödörrel a kezében a patak felé. Vízért ment, hogy eloltsa a tüzet. A patak felé menet észrevette a teliholdat, és a csilagok felé bámult. Fél úton lelassúlt, és megállt. Milyen szép!-gondolta-a városban nem látni így a csillagokat. Hirtelen reccsenést hallott az egyik bokor felől. Hirtelen nagy sebességel indult meg a patak felé, hogy minnél gyorsabban visszamehessen. Gyorsan merített egy kis vizet a vödörrel. Amikor megfordult hirtelen elejtette a vödröt. Nemtudta mi áll előtte, csak egy sötét árnyat látott. Emberéhez hasonlított, de az elemlápát nem merte rávilágítani, mivel mozdulni sem bírt. A telihold fénye egy késen csillant meg majd a kés hirtelen eltűnt a lány mellkasában. Mostmár véresen csillogott a fény, a lány pedig holtan feküdt a földön. Gyilkosa ráfeküdt a lány testére, majd átkarolta azt. Felemelte a testet, és magával hurcolta a tűz felé. A holt testét a tűzre dobta, és végignézte, ahogy elég. aztán a patakhoz ment. Felemelte a vödröt, vizet merített, visszament, majd eloltotta a tüzet. Bevitte a vödröt a sátorba. Aztán csendesen elment, eltűnt a fák között. Reggel az erdő hatalmas sikolyokra ébredt, mikor a két lány megtalálta barátnőjük szétégett testét, és csontvázát. Ijedten kezdtek pakolni hogy minnél hamarabb elmehessenek. Hirtelen feltűnt egy jóképű pasi. Kb 2-3 évvel idősebb mint ők. Izmos felsőteste volt, amin csak egy szűk poló feszengett, azt súgva, hogy tépje le valaki onnan. A két lány félelme hirtelen szerte foszlott. A barátnőjük teste pedig eltűnt a rakásról. A pasi közelebb lépett, mögötte pedig feltűnt az egyik haverja, aki ugyanolyan jól nézett ki. A lányok kedvesen mosolyogtak, mire megszólalt az egyik srác:
-Sziasztok! Mi is itt táborozunk a közelben. Halottuk a sikoltást. Mondjátok mi a baj?
-Oh hát ööö.... Épp most akartunk elmenni, mert-a lány folytatta volna de a másik fiú megszólalt:
-Elmenni? ugyan már. Akármi volt, mi vigyáznánk rátok. Márha meggondoljátok magatokat ott a mi táborhelyünk- és az egyik bokor felé mutatott, majd odalépett hozzá, és félrehúzta.Így már lehetett látni a sátrat. A lányok végülis maradtak. Persze tudták hogy tegnap este megölték a barátnőjüket, de valami mégis vonzotta őket a helyhez. Vagyis két pasi. Igen most hülyeségnek tűnik. Hisz kimaradt volna ott? de nézd már meg a címet! Szóval a lányok úgy döntöttek, hogy a sátrukat átviszik a fiúk mellé közvetlenül. Persze este a szobatársak kicsit felcserélődtek. Minkét sátorban egy lány és egy fiú aludt. Miért ne? Ezt az alkalmat nem szabad elszalasztani. Vegyük a főszereplő sátrát. A lány még szűz volt 19 éves létére, és még nem is akarta elveszteni. A srác viszont nagyon kívánta a lányt. A másik sátorból már hallották a hangokat ami eléggé felizgatta a srácot. Látta, hogy a lány nagyon nem akarja, ezért megfogta a kezét és kivitte a sátorból. A másik sátorhoz mentek. A srác vágott egy kis rést a bicskájával a sátor oldalán. Annyira benne voltak a sátorban lévők, hogy ezt észre se vették. A fiú odahúzta a lány fejét, hogy lessen be, közben abban reménykedett, hogy hátha ez felizgatja és belemegy a sexbe. Együtt leskelődtek. A srác lassan szedte magáról a ruhát, és persze közben a csajról is. A sátorban lévők már mesztelenek voltak. És persze közben a kint lévők is közeledtek ehez. A srác leterítette a földre a ruháit, hogy legyen mire feküdniük. Még soha nem csinálta szűzzel. A lány ijedt de közben vágyakozó arca csak még jobban felizgatta. Átkarolta őt és közben a ruhákra fektette. A fiú a nyakát, majd a mellét kezdte csókolgatni.
-Ne!
-Mit ne?
-Ne csináljuk!
-De baby én már benne vagyok!
-De én mégse. Mégse akarom.
-Akarni fogod! Úgy a közepe felé, amikor elkezded élvezni...Mondcsak masztiztál már?
-Nem.
-Oh hát akkor ööö... izééé... Jó lesz hidd el! Amúgy meg tiszta szégyen amit csinálsz. 19 vagy és még szűz. Hadd szabadítsalak meg ettől a szégyentől!
-De...
-Nah figyelj! mutatok valamit. Utána tuti, hogy te is benne leszel.
A fiú újra a mellét csókolgatta a lánynak. Végigcsúsztatta az ajkait a lány mellkasán, aztán a hasán is. Megfogta a két cobját és a fejét, a lány pinájába nyomta. A szőr ami rajta volt nagyon teccett a srácnak, pedig általában a fiúk a borotváltat szeretik. Azért félre húzta a szőrt és úgy nyalt be a nagyajkai közé, mire a lány egy közepes hangfekvésű "Ahh"-t hallatott. A srác egyre vadabbul és egyre mélyebben kezdte nyalni a pinát. Közben a kezei felcsúsztak a combjáról a mellére. A fiú érezte a szájában a lány nedveit és elkezdte szívni a pinát. Minden édes cseppjének izét kihasználta számítva arra, hogy legkevesebb egy nap kell ahoz, hogy ezt újra érezze. Aztán mikor érezte a lány utolsó rezzenését, visszacsúszott a szájához, és megcsókolta.
-Nah? Akarod már?
-Igen! Gyere nagyfiú! döfd belém a banánt! ahh!
-Ezazz baby!
A srác hirtelen nagy erővel beledöfte álló, merev, kemény, 20centis faszát a lányba, mire az felsikoltott. Nem, nem élvezetébe. Nem is azért mert fájt a szűzhártya átszakadása, és a hirtelen tágítás. Mindezeket nem érezte, mert meglátta, hogy fölöttük áll egy sötét alak, és a sátor oldalát hugyozza, közben vigyorogva bámulja a párt. A srác csak akkor sikoltott fel ugyanígy, mikor a hapi rájuk ugrott, és a falloszát a srác seggébe dugta. A csajnak ettől a nyomástól a 20centis fallosz már tövig becsúszott a lyukába. Pont úgy mint ahogy a másik fallosz a srác seggébe. A sikolyokra a másik pár kirohant a sátorból, hogy megnézze miaz. Most mindként csajnak bevillant a kép a fejében amin a barátnőjük holtteste van. De mikor meglátták a csövest a "piramis" tetején szinte egyszerre mondták:
-Áh csak egy buzi hajléktalan, hadd élvezkedjen!
-B*zzeg akkor mondj ilyet mikor a te seggedbe élvez!
-nah jó ha nem hát nem...
Erre mindketten odaszalattak és püfölni kezdték a csövest. De az hirtelen előrántotta a kést. Mindenki látta a tárgyat, és mindenki látta rajta a vért is. A szőke csaj ott legalul aki "már nem" szűz és 19 éves hirtelen megszólalt, rideg, remegő hangon:
-A barátnőm! Az ő vére! Te szemét!
Erre a csövigyilkos nevetni kezdett és a srácba döfte a kését.
-Aki elvette a szűzességem! Az ő vére is! Te szemét!
A kés újra lecsapott most viszont a halott srácot metszette külön a 20centijétől ami még mindig a lányba volt. Úgy tűnt mostmár ott is marad. Félrelökte a hullát. Aztán a másik barátnőbe csapta a véres tárgyat.
-Akit meglestünk! Te rohadt szemét!
Aztán mégegy áldozatot követelt ez a véres dugós éjszaka. A havert.
-Oh ne! egyedül maradtam! Te szemét!
-Nem egyedül! he hehee! Én még itt vagyok!
kihalászta a 20centit a lány lyukából, majd a helyébe döfött egy 15 centis...15 centis...kést! Aztán kicsit feljebb döfte ahol már nincs csont, és a következő csontig húzta. A lány még élt. Minden kínos vágást érzett. A pasi kiszedte a belét a csajnak, aztán egy utolsó döféssel végzett vele. Tüzet gyújtott, és minden halottat elégetett. égve hagyta a tüzet, és úgy tűnt el az erdőben. Azóta vagy éhen halt, vagy elkapta valami vadállat. De lehet hogy még él! Ne képzelődjetek, mert titeket is elégethet!


Történet 24.
Cím: Egy nappal a szakítás előtt még

Sziasztok!

Én egy 16 éves fiú vagyok ( Krisztián). A barátnőm ( Adri). Találkoztunk egyik nap és megegyeztünk, hogy eljön hozzám. Egész úton nagyon jót dumáltunk. Hazaértünk a fagyasztóból szedtem ki kettőnknek fagyit. Bent elkezdtük megenni, bekapcsoltam a rádiót. Egyre közelebb ültünk egymáshoz a végén már a fagyi elkezdett olvadni, mert egymás simogatásával voltunk elfoglalva. Ekkor elcsattant az első csók. Szenzációs volt, ezt még 20 követte. Levettem a pólómat. Férfiasságom kidudorodott a nadrágomból. Ez meg is látszott. Adri észrevette és lehúzta a nadrágom elkezdett vele játszani. Ekkor csodálatos lett számomra. Letolta a nadrágját, ami eddig is kiadta kis kerek popsiját. Ekkor azt mondta dugjam be a hüvelyébe és 2-szer húzzam ki. Ezt megtettem aztán letérdelt elém és elkezdte szopni a nedvétől szaftos farkam. Sikeresen lenyelte a nem kis adagot. Még a száján is csurgott ki. Ekkor elkezdtem kinyalni már épp elkezdtünk volna szeretkezni amikor megcsörrent a telefonja, anyja hívta valahova el. Másnap fölhív és szakított velem.

Azóta nincs barátnőm. Bárki jelentkezhett.
zoldkrisz@freemail.hu


Történet 25.
cím: mari

Mariska
Mariska épp ment az utcán és ekkor felizgult. Szexelni kéne gondolta. Mert viszketett neki.
Elment hát az iskolába és kinyalta a tanárnőjét, aki ezért beírt neki egy egyest és kibaszta az iskolából és feljelentette nemi erőszakért. Vége.

Cím: Egy szenvedélyes szerelem

Nagyon borús este volt,már-már fagyos hideg volt.
Kinéztem az ablakon és láttam ,hogy be kell gyújtanom.
Az agyamban megvillant,hogy az asszony elillant a szobában.Persze gondoltam,hogy a szex is elég lesz ,hogy befűtsem az asszonyt.Felmentem hát szobájába,hogy farkam fűtsem pinájában.
Ő látván nagy falloszom,hát tüstént pörgött farkamon.
Addig-addig,hogy már-már az élvezettől felállván a mély pinába elsütöm forró kis patronom.Az asszony zihál-csapkod,ember adj még patront!
Addig piszkál,hogy máris feláll.
Újból mehet a menet,a mély puncit már kenem.
Kis idővel megduzzad,kemény makkosom és a szájába adagolom.
Jóéjt mindenkinek aki már betelített,minden nedves puncikát.
Aludjatok jól. :)


Történet 26.
Cím: Maszti nyáron

Nyár volt. A madarak vígan csiripeltek. A növények meg zöldek voltak. Szóval elég jó volt minden. Jól éreztem magam, beteg sem voltam. nem is lett volna semmi baj, csakhogy kanos voltam.
A szomszédban élt egy szép lány, úgy hívták hogy Erzsi. Tényleg nagyon szép volt, mint egy barack. Csak az volt a baj, hogy én meg csúnya vagyok. De nem baj, már megszoktam. Tehát azon a napon, amikor ez a történet játszodik, én öcsémmel vizípisztolyoztam. Erzsi meg a szomszédban füvet locsolt. Nagyon csinos volt. Sort volt rajta, piros. És kilátszott a combja. Időnként rámpillantott. Nem tudtam azért néz, mert olyan nagyon csúnya vagyok, vagy mert szeretne valamit. Egy idő után felállt a farkam. Montam öcsémnek, játszon helyettem, én pedig felmentem a szobámba, és elővettem a farkam. Egy könyvre kezdtem el verni, aminek az volt a címe hogy Lucskos Cicák Cirkusza. Közben Erzsire gondoltam, hogy besétál és leszop. Nem jött, de én elmentem. Egy zsepkendővel letörölgettem az ondót a hasamról. Nagyon jó volt, kár hogy Erzsi nem nyitott be akkor.
Ez volt a nyár legszebb élménye számomra.
Erzsinek azóta barátja van sajnos, és néha hallom ahogy dugnak a szomszédban. Sajnos.


Történet 27.
Cím: Kerácsonyi hóesés

Karácsonyi hóesés: (naplórészlet)
December 17. Elkezdett esni a hó. Az első téli hó,régóta nem esett ilyen gyönyörűen. Nejemmel forró rumos teát iszunk az ablak mellett es gyönyörködünk a puha pelyhek táncában, ahogy a fákhoz tapadnak es lágy paplanná válva, betakarjak a foldet. December18. Csodálatos reggelre ebredtünk. A kristalyos fehér hó befedte a tájat. Micsoda látvány! Minden fa és a söveny szűzi fehér köntösben pompázik. Délelőtt havat lapátoltam, remek mozgás, évek óta először éreztem magam ilyen felfrissültnek. A garázsfeljárót is meg a járdát is megtisztitottam. Később jött egy sárga hókotró traktor es véletlenül rákotorta az útról az összenyomott havat a garazsfeljárora. A hókotró sofőrje mosolygott es integetett, visszaintegettem, es újra kiástam a garázsfeljarót. December. 19. Ujabb 20 centi hó esett és a hőmérséklet lement minusz tizenkettőre. Néhány faág letört a zúzmara súlyától. Megint ellapátoltam a garázsfeljarót, nem sokkal rá jött a hókotró traktor es ellentolta a buckát. A hóbucka barnasszürke szinű. December 20. Mara kisse felmelegedett, nagy locs-pocs keletkezett, ami delutanra jegge fagyott. Vettem mindket kocsinkra szoges gumikat. Le akartam torni egy jegcsapot, de elcsusztam a garazsfeljaron es hanyatt vagodtam. Az orvos 10.000 forintot kert, szerencsere nem tort el semmim. Az idojarasjelentes ujabb havazast josolt. December 21. Ma jo hideg van. Eladtam a nejem kocsijat es vettem egy négykerékmeghajtasú terepjárót, hogy el tudjon menni bevasarolni. Megcsúsztam a kocsival az úton es nekimentem a korlatnak. A karosszéria jobb első része alaposan behorpadt. Éjjel újabb 25 centi fehér franc esett es mindkét kocsit teljesen ellepte. Ma is lapátolhatok. A nyavalyás hókotró ma kétszer is itt volt. December 22. Fogcsikorgató minusz 19 fok. Es szakad az az átkozott. Már nincs egy fa sem a telken, amin van ép ág. Éjjel kivágott a biztositék, és megpróbálva megmenekülni a megfagyastól, gyertyát gyújtottunk. Előszedtem a régi petróleum melegitőt is, ami felborult es majdnem leégette a házat. A tüzet sikerült eloltanom, de a kezemen másodfokú égési sebek vannak es leégett a szemöldokom és a szempillam. Az autó megcsúszott a zimankos úton a kórhaz felé es teljesen összetört. December 23. A kibaszott fehér nyavalya csak jön lefele, mintha fizetnének érte. A család összes ruhájat fel kellett vennem, csak hogy a kurva levélszekrenyig el tudjak menni. Ha megfogom azt a gecit, aki a hókotrót vezeti, feltépem a mellét es kiszaggatom a szivét. Azt hiszem a sarkon túl, bújik el a sárga dög és csak arra vár, hogy befejezzem a lapátolast, es akkor százzal végigsöpor es betemeti a garázsfeljárónkat. Az elektromosság meg nem működik, a vécé befagyott és a tető egyes részei is elkezdtek rogyadozni. December 24. Egész kurva éjjel rohadt kurva fehér szar és jég es meg a faszom tudja mi a franc szakadt a kurva földre.A faszszopó hókotróhoz hozzávágtam a baltat, de nem talaltam el. Nejem elköltözött. Az auto nem indul be. Azt hiszem, hóvaksagot kaptam. Nem tudom mozgatni a lábujjaimat. Nem lattam a napot hetek ota. Az idojarasjelentes ujabb havazast jósol. Mínusz 28 fokos jeges szél söpor végig a letört fák között...... Mit röhögsz?????????? Kitépem a beledet, Te SZEMÉT!!!!!!


Történet 28.
Cím: egy yoo maszti...

csak ugy szex oldalakat nézegettem az interneten.olyat is néztem hogy egy csaj különbözö dolgokat dug fel magának.erre naon beindultam és felmentem a padlásra.szoknyában voltam,és a lépcsön levettem a bugyimat.A padláson régi vibrátort,vastag tolat,szexkönyvet találtam.már elég nedves voltam igy a vastag tollat bedugtam a pinámba...hm nagyon jo volt,de többre vágytam.Bedugtam a vibrátort.A szexkönyvböl egy térdelös pózt láttam,igy tettem én is és ugy döffködtem magamba a vibrátort,nagyon jo volt


Történet 29.
Cím: Lányok kalandos története

Egy szombat este én és a barátnőm diszkóba készültünk és a szüleink nem engedtek el.Ezért inkább a barátnőm nálam aludt.És megvártuk mig a szüleink az altatotól elaludnak, mivel mi a teájukba raktunk egy altató tablettát.Utána gyorsan kicsiptük magunkat és rohantunk a buliba.Útközben rendőrökkel találkoztunk akik nem nézték jol szemmel hogy ilyen szexisen ilyen későn buliba menjünk.Ezért 20 éveseknek mondtuk magunkat.Nem hinném hogy elhitték, de sikerült tovább menni.Amikor a kocsma elött mentünk el egy kicsit féltünk a részeg emberektől, de túléltük.Ezekből rájöhettek hogy 16 éves lányok voltunk akik egy messzi diszkóba készültek.Mire a diszkó közelébe értünk annyira fájt a lábunk a rohanástól hogy elöször csak leültünk egy pia mellé.Amikor 2 jóképü egyetemista pasas mellettünk megállt kissé furán éreztük magunkat.Az egyik dörmögös hangon de kedves szándékkal köszönt nekünk:
-Hello lányok!-erre megmozdultunk mind a ketten.Mi remegő hangon és dadogva csak ennyit tudtunk mondani:
-Helo.- nem voltak lenyügözve de nem hiszem, hogy 16 évesnek néztek bennünket.Ekkor meghívtak bennünket egy kis sörre.Mi nem ellenkeztünk az ajánlat ellen.Sörözés közben dumáltunk.Kiderült hogy az egyiknek Zoli volt a neve a másiknak Gábor.Zoli 23 éves volt Gábor meg 24.Mi azt mondtuk hogy 19-20 évesek vagyunk.Táncoltunk velük is de más srácokkal is.Egyszer 3 csaj a vc-be hívtak baszni.Mi akkor kiröhögtük öket és elküldtük őket a jó picsába.Éjfélkor a fiuk (Zoli, Gábor) megkerestek és a következő ajánlatot tettek nekünk: -Hé lányok nem lenne kedvetek feljönni hozzám (Zolihoz) és akkor 02:00-kor hazakisérünk titeket.- Igent mondtunk és már mentünk is a motoron Zolihoz. Egy kicsi lakásban lakott de látszott rajta hogy Gáborral eggyütt élt.És ekkor megkináltak egy kis narancslével és szerintem egy 5 perc se telt bele de mi már aludtunk.Reggel 07:00-kor egyedül találtuk magunkat teljesen pucéron.Azt gondoltuk, hogy a fiukkal volt egy kis incidens és elaludtunk.Gyorsan fölébredtünk, fölöltöztünk, de a fiuk nem voltak sehol.Hát ebből az okból hazarohantunk.A szüleim hála istennek még mindig aludtak.Mi gyorsan lezuhanyoztunk és pizsamát huztunk hogy kamu aludtunk és ithhon voltunk.Reggel 10:00-ig aludtunk és a szüleink is.A haverom reggel megcsörgetett hogy nézzek fel egy sexhonlapra.Mondom biztos valami baromság.Megnéztük.És magunkat láttuk pucéron és minden egyes porcikánk levolt fényképezve.Ekkor megfogattuk hogy mig 20 évesek nem leszünk nem megyünk diszkóba csak sulidiszkóba meg házibulikba.


Történet 30.
Cím: Életstilus a Peugeot 206 cabrio

Egy 40en túli üzletember vagyok. Gondoltam lecserélem az elegáns sötétített ablakú Passatomat egy kabrió Peugeot 206 osra.
A csere megtörtént és máris éreztem, ahogy a csajok mennyire vágyakozva néznek utánam, amikor autózom. Egyik reggel ülve a dugóban M7/M1 bevezető szakaszán a város felé, elkeseredve tapasztaltam, hogy mennyire kellemetlen kirakatban ülni.
A régi autómmal minden reggel 30 perc nyugodt hokizás előzte meg a munkábaérkezésem, amit a forgalmi dugó kellemes eltöltéséből alakult ki.
Egy kabrioban nem lehet szert tenni effajta élvezetekre, tehát: Mindenki jól gondolja meg, mielött életstílust vált.


Történet 31.
Cím: A tesommal fürdőszobában

a fürdőbe lehuza a nadrágom és simogatni kezte a farkamat amitől az egyre nagyobb és vastagabb lett,egy kis idő után bekapta és uy szopot hogy azt hittem hogy menten belespricelek


Történet 32.
Cím: A tesommal tévézés közben

Sziasztok a multkor elrontotam a történetemet.Bocsika ha kicsit sok lesz a hejes irás hibám.Naszoval aáltalában késön szoktamhazameni, mertmár 16 éves fejel a haverokkal logok sokáig már töbször is volt hogy hpgy csak ketten voltunk othon és ijenkor mindig a növérem levetközi a szolid cucokat és dögösebnél dögösebb cucokat vesz fel.persze hojan othonott,de az ucán is szexin néz ki.Az nap is ugy volt öltözve nem volt tul öltözve és ismétt nem volt ithon senki csak mi.Amikor hazajött feszes farmer és 1 pulcsi volt rajta.Már töbször is gondoltam rá, hogy egy kicsitt beteg vagyok mert mindig beindulok és sokszor fel is ál a farkam.szerencsére ugy teszem az alsomba ogy jol esik amikor ál.Amikor aznap is hazajöt ésfölment átöltözni és eg ymélyen kvágott polo volt rajta ami engedet lácani a fekete meltartolya által összenyomott melleit.Szerencsére jo kapcsolatba vagyok vele és lehet vele hüjülni és igy volt az nap is és szinte észrevehetetlenül tutam nézni melleit a farmeron keresztül a izgató nuncijátt.és ahogy kis pilantásokatt vetetem gyönyörü gesztenyebarna hajára a szemüveg által még szexibb arcára tökélrtes testére ls a kis nunijára a farkam ismétt megkeményedet.aztán eültün tévézni és beszélgetünk közben, egy idő után elkeztünk dumálni a rokon szexről.egy kis idő után kis csend és nem szoltunk semitt csak niztük a boszikat mert mindig szoktuk nézni. és mikor vége let azt gondoltam hogy megkérdem nem e fogná e meg a épen lankadó farkam, de nem akartam kimondani. Visont azon kaptamm magym, hogykimontam,arra számitottam hogy mérges lesz de nem, sőt közelebb huzodott és megmarkota,és erre már megint áltt én meg tüzben égtem egyből gyorsult a légzésem és megfogtam a derekát és megkértemy hogy kapja be.Erre kivete a nadrágomból a farkam elöször huzogatta szép lassan asztán gyorsitot de nem tulságosan.ugy egy perc verés után miután nézte hogy én hogy élvezem a dolgot és föléhajolt és rábukot.Ahogy bekapta és éreztem foro nyelvétt még nagyobra dagatt. És csak szopoz és szopot már nem birtam magammal megfogtam a melleit és éreztem hogy a bimboi megduzattak erre akorákat kezdet szivni hogy fél perc után már nem birtam és a szájába élveztem, ő meg nem birta egyből lenyelni, ezt abbol gondoltam mert egy kicsi kijött a szája szélén amitt megtartot a kezével és miután lenyalta a kezéről fölült.
Aztán levette a polot és a meltartoját és végre megláttam gyönyörü nagy meleités halkan szolt
- András csokold meg a melemet.
Én meg bekaptam az egyikk melét amenyire csak tutam és szopogatam közben a másikatt masziroztam aztán keztem kigombolni a naciját.
lehuztam és amikor a tangájához értem éreztem hogy tiszta lucskos.Benyultam a bugyijába kicsi csikban volt meghagyva a ször rajta.Elöszöraz egsz tenyeremmel simogattam majd középső ujamat a nagyajkai között áttoltam és vissza. Levetem rola a bugyit és a csiklojátt keztem nyaldosni és a lucskos kezemmel bekentem a popsijukát és szép lassan behatoltam az egyik ujammam egyre bejjeb mig nem tövig benne volt mostmár nem csak a csikloját izgatam hane puncijának egész felületét és közben a popsija legméjén köröztrm az ujammal,alig birtam nyelni finom sos ömlő nedvességétkivetem hüvejéből a nyelvem és popojábűl az ujam a ferkam már ugy ált hogy már fájt.
megfogtam a kanapén elöredtérdeltetem és szép lassan a faszommal a punciáoz értemés felsohajtot erre én hirtelen beledöftem
mire ő akorát sikitot hogy csoda hogy nem halota seniki.
-Még még erössebben-hangzot.-Még jobban beljebb ezaz kurjál.
Erre nekemmmegjött a kedvem és egyre beljebb és beljeb toltam neki.
Mikor már majne lelmentem volna kihuztam a punciábol a lucsátol nedves faszomat és már szinte könyedén csuszot bele a szuük segjukába.
Eleinte tiltakozott még meg is ragatta de én nem engettem neki és bebasztam neki oda sikitot egyet a fájdalomtol de utána átmentek élvezeti sikojokká még 1 percig birhata éreztem ahogy rászoritot a farkamra .Énmég birtam egy kicsit,de utána én is megfesültem és bele élvveztem a popojába.
utána percekig maratam benne és fekütem rajta.Életem legnagyobb orgazmusa volt.Azota 2 voltunk együt és 1.csak orálisan
Há enyi


Történet 33.
Cím: Nem ez volt a célom...

Egyszer nemis olyan régen szombaton barátnömmel elmentünk buliba a kocsmába /a kocsma nagyobbik felében Disco volt/ aztán ő a barátnöm elment pasizni na jó mondom akkor én is aztán egy kicsit becsíptem és a testvérem haverjával elkezdtem (én hülye) smárolni.A csávó alap hülye volt de én...aztán ö más lányokkal is smárolt de hozzámis negyedóránként odajött smárolni mondom magamba héj Kriszti nem kéne teljesen meghülyülnöd.Aztán vele már nem de más pasikkal azért igen smárolgattam. És amikor kimentem vagy piáért vagy vécére vagy csak a levegőre azt vettem észre hogy ez a fazsfejű Gábor ,mert úgy hívták a hülye csávót, állandóan követ.A csávó már teljesen részeg volt.Aztán olyan 3h körür már oszlott a nép és mindenki ment haza gondoltam nekemis haza kéne mennem.Elköszöntem bnömtöl meg a haveroktól aztán indultam haza a sötét faluba .-Hallok valamit hátranézek és valaki elfut balra gondoltam egy macska vagy valami ilyesmi -Kicsit megilyedtem egyre gyorsabban szedem a lábaimat és megint halloma zajt valaki jön mögöttem -nem nézek hátra-sietek nembírom ki hátranézek látom itt van tőlem 20cm ez a Gábor fesikitok -megilyedtem-ő befogja a szám-,,mondja:légy csendben!! "-Jó-mondom.Megkérdeztem hogy mit szeretne-erre ő azt mondja hogy halálosan szerelmes belém meg még sok baromség...(a csávó 27 én 17 éves)(a csávó halál részeg).Mondom neki menjél haza .ő szót fogadott.Hazaérek a szobám a földszinten van.le vetközök és lefekszek.Egyszercsak hallom hogy valaki kopogtat az ablakomon beszarok a félelemtől-senki nincs itthon-az ajtó a ház egyik felén a szobám a másik felén, az ajtót nem zártam be mert várom tesómat-neki nincs kulcsa-még-kinézek az ablakon látom hogy a Gábor az, még mindig meg vagyok ilyedve,mondom neki legalább 20-szor hogy kopjon le.jo abbahagyta hallom becsapódik az ajto mondom magamba Úristen!!Felkelek és gondolkodásba kezdek rájövök hogy van az én kis szobámban egy kurva nagy kés na persze meg egy rohadt nagy tükör az ablakkal szemben ő belát én meg kilátok elkezdek kimenni sz ajtóhoz látom ő elkezd futni én is futok odaérek a célhoz és bezárom az ajtót.ez volt a legrosszabb rémálmom persze én hülye késsel szaladgálok-ő megunta aztán már tényleg haza ment én meg kurva hevesen dobogó szivvel vissza alszom.


Történet 34.
Cím: A Yersei ördög

Réges régen a középkori angliában élt egy boldog család 8 gyermekkel.Egy szép napon a nő teherbe esett.A gyermek születése előtt 9nappal feltartotta az ég felé és ezt kiáltotta:
-A 9. gyermekem legyen egy szörnyeteg!!
9 nappal később amikor az asszony szülni kezdett.Elborult az ég.
A szél erősen fújt.(a család az erdő mélyében élt.)A fák nagy részét kicsavarta a szél.Amikor úgy érezték hogy jön a gyermek az asszony köré gyültek.Pár percel később egy ocsmány,torz gyermek,éles karmaival kivágta magát az asszony testéből.Az asszony felvágott hassal,fuldokolva nevetni kezdett.A pici lénynek lófeje volt.Szárnyai voltak és rendkívül gyors volt.A "Yersei ördög" élesen figyelte a körülötte lévőket majd egy mozdulattal felrepült és leverte a bunzen lámpát.Kigyulladt a ház.A Yersei ördög kirepült az ablakon.A család a lángok martaléka lett.10 évvel később látták újra a Yersei ördögöt smint épp egy tisztáson haladt át.Majd több száz évig senki sem látta...
Napjainkban: Egy fiatal egyetemista csapat tudomást szerzett a lényről.Elhatározták hogy felkutatják a yersei ördögöt.Amikor a városba érkeztek megálltak a hentesnél egy kis parízerért mert kevés ennivalójuk volt.Belépve azonban látták hogy éhen maradnak...A húsdarabok legalább 3hete ott voltak.Az egyikbe legyek petéztek bele és a csontkukacok már kirágták magukat a húsból.Gyorsan tovább álltak.Elősször egy temetőbe mentek felkeresni a Yersei ördög szüleinek sírjait.A keresés mélyen az estébe nyúlt.Hosszas keresés után megtalálták a sírokat melyekre ez volt írva:Itt nyugszik a sátán családja.
Alatta ez a szöveg volt:Du morgium satana de wargsmal.
Ezket hangosan elolvsaták majd megnyílt a sír.Vörös fény áradt a megnyílt sírokból.Az egyetemista csapat borzongva és egyben csodálattal nézte a jelenséget.Elmélyedve a csodálatukban nem vették észre hogy a Yersei ördög mögöttük sétálgat.Kialudt a vörös fény és az egész városban kialudtak a fények.Teljes sötétség borult a területre.A csapat egyik tagjának volt egy infrakeresője.Az adott egy kis fényt.Ám a monitoron láttak egy ördög szerű alakot szárnyakkal,előttük 40 méterre.Az alak csak ücsörgöt.Elindultak felé majd eltűnt a monitorról a lény.Libasorba haladtak és sorra,mindíg az utolsó embereket hátrahúzta és megölte.A csapat 14 tagú volt és 9 en halltak meg.Amikor hajnalodott észrevették hogy több mint a fél csapatt hiányzik.Visszatértek a temetőbe ahol sorra megtalálták a hullákat.Fej nélkül.Minden hullára betűk voltak vésve,amelyeket összeolvasva kijött egy mondat: Nézz a csomagtartóba.A csapat túlélői az autóhoz szaladtak felnyitották a csomagtartót és megtalálták a 9 hulla fejét.Gyorsan autóba szálltak és hazamentek.A yersei ördögöt legutoljára 1908 szeptember 9én látták a hajnali órákban....


Történet 35.
Cím: Forró szex az edzőmmel

Sokat járok mostanság edzőterembe. Szeretem formálni a testemet, mindent megteszek, hogy különösen tessek a pasiknak, és felizgassam őket. Előnyös alakomat szeretem miniszoknyával, csizmával, mélyen dekoltált kis toppal hangsúlyozni. Rendszeresen szolizom is, így még magabiztosabb vagyok. Bejelenteztem egy isteni edzésprogramra, melynek segítségével 2hónap alatt bombasztikus alakot lehet szerezni. Főleg popsira és hasra gyúrtam. Egyrészt e célból jártam a konditerembe, másrészt pedig, mert imádtam ahogy az izmos, izzadó pasik bámulják a mellem, a fenekem, a testem egészét. Szőke hajamat mindig lófarokba kötöttem és úgy dolgoztam. A biciklit kifejezetten szerettem, olyan jól dörzsölte végig a puncim ahogy mozgattam a combjaimat.

Egy nap érdekes érzés fogott el. Mintha valaki nézne. Sokan voltak, így nem tudtam ki az.


Történet 36.
Cím: AH-AH-AH

Na szal ez csak egy részlet lesz...folyamatosan folytatom. napi 1 rész.

1rész:a barátnőm basijával szeretkeztem:))))háát igen.erre jön még 6 pasi.szétbaszták minden 1 es lyukamat...

már 2 órája legalább ment a parti,mire belép a Niki(Niki a barátnőm)képzelhetitek mi volt.

________________Fojtatom_____________________________

Vége:Kinga


Történet 37.
Cím: Csöngetnek I.

Egyedül voltam otthon.Szóltak hoy senkit ne hívjak át és ne ngedjek be.Én mégis áthívtam a barátnőm.Csöngettek.Annyira elővigyázatos vagyok hogy megkérdeztem :
-Te vagy az Lucy?
-ööö,hát persze.
ekkeor kiyitottam az ajtót.Egy fertelmes alak állt ott.
Kezében egy pisztoly és berontott.Kiderült hogy több napja is követett engemés kihallgatta hogy beszéle Lucyvel.Amikor a pénzt követelte és nem adtam oda lelőtt.De még ott voltam a szobában.láttam magam de már halottként.Aztán anya hazaért és hívta a rendőrséget.És behívták tanúnak a gyilkosom!!!Kiderült hogy az az ember telefonált anyának hogy sikítozást hall.Lucynél vagyok.Csöngetnek.
lucyne!


Történet 38.
Cím: A rét

Egy szép nyári napon elmentünk egy rétre, ami a házunk mögött (joval) volt!A kutyánkat is vittük magunkkal.Már rég felkeltette az érdeklődésünket ez a rét, hiszen rettenetesen félelmetes volt.
Sokszor láttuk, hogy ott köd van, miközben máshol egy árva köd sem volt.Esténként különös hangokra lettünk figyelmesek a rét felől(többszor is), a hangok sikitás szerűek voltak, esténként különös fények villantak meg a rét bokrain!Ezek után már biztosak voltunk abban, hogy azon a "réten" valami nincs rendben!

És mint mondtuk elmentünk a rétre!
Odaértünk.
Lassan haladtunk föl a rétre.
Majd a barátnőm megszólalt:
-Öhhh......Ott van valami! Szerintem menjünk innen!
Erre én:
-Ugyan már! Én nem látok semmit!
Erre a barátnőm hirtelen futni kezdett, de én is a "lény" felé fordultam és valóban ott volt, ezért én is rohantam! Papucsban voltam, de úgy féltem, hogy levettem magamról és ott hagytam! Úgy nézett ki ez a valami, mint egy kutya és villogó szempárjai ránk tekintettek!

Persze mi nem hagytuk annyiba a dolgot még egyszer elmentünk! Ahol legutóbb állt az a valami, ott egy hullaszagú zacskót találtunk.

Harmadszor 2 kiscica jött felénk fönt a réten! (szerencsére találtunk nekik gazdát) A cicák a semmiből bukkantak fel!

Negyedszer is fölmentünk(úgyse bírtuk volna ki), és akkor a mellette levő pusztán, egy hihetetlennek tűnő rom tárult a szemünk elé! Mögötte egy kisérteties erdő volt, amiből a különös hangok jöttek!

Az ötödik és egyben utolsó látogatásunkkor a bokorból ismét iszonyatos hulla szag áramlott felénk! Megnéztük mi árasztja a szörnyű bűzt, és egy hatalmas zsákot találtunk, ami tele volt tömve valamilyen hússal!

És azóta akármikor fölmentünk a rétre, mindig történt valami relytéjes!

Ha kinézünk a szobám ablakán, látom a fényeket.......


Történet 39.
Cím: Egy kis Boszorka naplója 0.

2004.XI.27.

Miért is kezdtem naplót írni?Nem tudom mit csináljak!
Szerintem nem a kamaszkor velejárója,hogy ha leírom milyennek szeretném látni mondjuk azt az undok Marikát,olyan lesz amíg össze nem tépem az irományt!
Egyébként a nevem Luca,ma lettem, 12 éves!
Árva vagyok,és a Folyami (de hülye név) árvaházban lakom.Nincs külön szobája senkinek,csak nekem!Ennek örülnöm kéne,de ez azzal jár együt,hogy mindenki utál!
Hosszú fekete hajam,zöld szemem és fehér (Marika szerint hullafehér)bőröm van.Kb.150cm magas vagyok és ehhez mindössze 30 kg járul.Egy kis vakarcs vagyok!
De ez nem fontos.A Folyami Általánosba járok.Marika mindig azt mondja azért adták be,mert az anyukája modell és ártott volna a karrierjének.Amikor ezt mondta azt feleltem:"Aha,persze!Én meg azért kerültem be mert az apám Nagy Sándor és ártottam volna a karrierjének!"
"Te hülye!Nagy sándor már rég meghalt!"És elviharzott.
Nem normális az biztos!
De térjünk a tárgyra!Ha valamit leírok,az a személy akiről írtam,olyan lesz amilyennek leírtam!Ja,és bocs,hogy ennyi unalmas dolgot leírtam,de ma MÉG nem történt semmi izgalamas dolog!
Holnap biztos lesz mit írni a naplómba!
Luca

----------------------------------------------------------------

Köszönöm mindenkinek aki elolvasta ezt a rövid kis bevezetőt,és a többi rész jobb lesz!!!
Borka


Történet 40.
Cím: A vad masztizás

Egyik nap a barátnőm, és én felugrottunk hozzám egy közös DVDzésre. Vmi unalmas filmet néztünk, ezért elkezdtünk beszélgetni az iskoláról, magunkról, és a nemi élet gyönyöreiről. Úgy belefonódtunk a témába, hogy egyszer csak a maszturbálásról esett szó. A csaj elkiezdett vetkőzni, és közben fél kézzel a tangájában nyúlkált. Nekem persze rögtön állt a bohóc. Csak néztem, ahogy vadúl turkál a puncijában. Erre én is elkezdtem polírozni. Lassan megfogta a kezem és belehúzta a tangájába. A másik kezével elkezdte verni a farkamat. Kb. fél óra múlva mindketten elélveztünk. Nagyon jó volt. Ajánlom nektek is a csajt.


Történet 41.
Cím: Miss Destiny

Sötét éjszaka van.Telihold.Egy középmagas,nádszálvékony alak sétál az árnyékban.Ha jól megnézed látod,hogy nő.Bőre hó fehér,szemei karikásak,szája vékony szinte fekete színű.Szemei is feketék.Óriási szemek.Vörös ing,fekete nadrág és fekete csuklyás köpeny van rajta.Az egyik sarkon megáll,és egy barnabőrü,fehér(nem ősz)hajú férfit figyel.A férfi körülnéz,majd a kabátja zsebéből egy kis kést húz eló.A nő előlép az árnyékból,odamegy a férfihoz,kiveszi a kést a kezéből(a férfi fel se pillant)és egy hirtelen mozdulattal felvágja a férfi hasát.A férfi összeesik.A nő a hátárarfordítja.és elkezd turkálni a hasában.mikor kihuzza a kezét,véres belsőségdarabok jönnek ki a nő kezével együtt.Keze egy ékkövet markol.Vérvörös színű,tenyérnyi kő van benne.


Történet 42.
Cím: Szomorú, de igaz!

Egyik barátnőmmel leutaztunk egyik nyárom Balatonra. Nem lényeg mi történt ott csak egy. 2 hetet töltöttünk ott, a harmadik napon találkoztunk az egyik tanárunkkal. Barátnőm imádta és féltem, hogy többet is érez iránta mint tanár iránt szabadna... Beszéltem vele aznap este. Ő mondta, hogy holnapra elhívta fagyizni és a tanár belement, és nem érdekli mit gondolok. Másnap én és barátom elmentünk vele és a tanárral fagyizni. Nagyon féltettem... 5 percet kért tőlünk. Barátom se helyeselte, de azt mondta, ha ennyire makacs mit tegyünk?! Elmentünk háromkor fürdeni és Ötre mentünk haza. Már otthon volt. Azt hittem sírni fog, de ez egy gyenge kifejezés arra amit tett. Nagyon sajnáltam és megpróbáltam megvígasztalni. De ő eltaszított magától...

Gondolom tudjátok mit mondhatott neki a tanár. Még lett volna két éve ebben a suliban de elment egy másikba.. Ezt atért írtam mert később én is többet éreztem egy tanár iránt mint kellett volna, de annyi szerencsém volt, hogy én hallgattam erre a történetre. Csajok és, ha van akkor fiúk! Nem szabad ilyen helyzetekbe kerülni, vagy várjátok meg a suli végét és csak azután beszéljetek a tanárral. Sok szerePuszika: egy15 éves lány


Történet 43.
Cím: Anyém én és a titkárnő

18 éves voltam amikor ez történt. Elmentünk szilveszterezni anyám egyik barátnőjéhez(kriszti) aki mellesleg jól nézett ki és 30 körüli. Na szóval kriszti kicsit jó állapotban volt már a piától és oda jött hozzám és elkezdett ott velem flörtölni én persze nem ellenkeztem. A nadrágon keresztűl elkezte simogatni a pöcsömet én mondtam neki ,hogy menjünk be a hátsó szobába. Bementünk a szobába és elkeztünk csókolózniés , de most nem ez a fontos ,itt megtörtént aminek meg kellet történnie.

És rá 2 napra öcsém barátjánál alutt , apám dolgozott így csak anyám és én voltam otthon. Anyukám már vagy 1 órája telefonál a szobában én közben kint tv-t néztem . Mikor kijött a szobából azt mondta öleljem meg föláltam és megöleltem .
És erre ő benyúlt a gatyámba és megfogta a faszomat miközben vigyorogva megkérdezte , hogy mit csináltam a krisztiéknél. És megcsókolt én vissza csókóltam .
Elkezdtük 1mást vedkőztetni ja anyám 39 éves jókarban lévő nő volt . Elkeztem nyalni és újjazni a szépen kopaszra borotvált pináját. Olyan hangosan nyögdécselt , hogy azt hittem át jönnek a szomszédok, de nem. Már vagy 15 perce nyalom(már másodszor élvezett el) mikor is bejött a titkár nő(erika 29 éves nagyon szép nő). Erre abbahagytam és anyám megkérdezte Erikát nem e szálna be én meglepődtem de boldog voltam . Erika levedkőzött és anyám feje fölé térdelt anyám elkezte nyalni én meg behatoltam neki így basztam őt vagy 10-15 percigmikor mind a ketten nagyot élveztek.Anyám ezután elkezdett szopni és elég gyorsan elélveztem , az utólsó cseppig lenyelte. Most Erikát kezdtem el baszni de ő seggbe kérte mondtam, hogy jó.Be pucsított és behatoltam a seggébbe miközben a pináját újjazom és a meelét simogatom . Addig anyám kihozta a vibriét és maszturbált 1 nagyot. Most Erika elélvezett mikor érzem ,hogy már nekem sem kell sok, ő is leszopott és akkorát élveztem mint még soha .Aztán mind a hárman elmentünk zuhanyozni és még ott is kényeztettük egymást. Utána minenki ment a dolgára.

Eddig ez volt életem legjobb napja. Kiderűlt ,hogy anyám a Krisztivel beszélt és ő mondta ,hogy milyen jó volt. Azóta csináltuk már 4en is , de anyámmal rendszeresen szeretkezünk.


Történet 44.
Cím: anyám,hugom és én

EZ AZ IRÁS SEMILYEN KAPCSOLATBAN NEM ÁLL AZ "ANYA,JULI MEG ÉN" CIMÜ IRÁSAL A HELYESIRÁSI HIBÁKÉRT ÉLNÉZÉST KÉREK ELÖRE IS ÉS JO SZORAKOZÁST KIVÁNOK A MÜHÖZ egyik éjszaka éppen a számitogépem elött ülve maszturbáltam egy pornofilmre.amikor anyám feljöt a szokásos éjszakai elenörzésre hogy alszunk-e már.én nem vettem észre hogy jön csak már késön amikor benyitott a szobámba.kérdezte hogy mit csinálok én erre válaszként szerinted mit.ö erre kicsit megszepenve hátra hökölt miközben a farkam még mindig a kezemben volt a pornofilm pedig mindig ment. még mindig nem tudom mi késztete a következö lépésre én személyszerint arra számitottam,hogy megfordul és viszamegy aludni ehelyet közelebb lépet és megfogta a farkamat. és a farkamnál fogva az ágyam fellé huzot.mondta ,hogy feküdjek le az ágyra én megbabonázva éngedelmeskedtem.ezután fölém hajolt elkezdet simogatni és csokolgatni egyre lejebb haladva mignem ell nem ért a farkamig elöször csak simogatta csokolgatta és nyalogata. aztán szépen lasan egyre jobann eltünt a szájában miközben érdes szájpadlásához dörzsölte a makomat .szoltam neki,hogy szeretném én is kényeztetni erre 69-es pozba helyezkedet igy most a pinája pont elötem volt kezeimet átvezetve a combjai alat a puncijához vezetve a szemérem ajkait széthuztam odahajultam és elkeztem nyalni minden bizonyal nagyon tetszet neki mert azonal mély sohajtás tört ki belöle.miközben igy elvoltunk teljesen egymásba merülve észre sem vetük,hogy a hugom eppen a wc-re igyekszik.gondolom én meghalota a sohalytozásunkat a nyitott ajton át amit balga modon nem csuktunk be nagy igyekezetünkbe. igy hát belépve a szobámba meglepödve kérdezte mi akeserves francot csinálunk . mi ugy meglepödtünk,hogy egy pár másodpercig ézhez sem tértünk .anyám kapcsolt gyorsaban leugrot rolam egyenesen a hugom felé vete az irányt mikor odaert hozzá berántotta a szobámba az ajtot becsukta és kulcsra zárta.a hugom teljesen tanácstalanul és meztelenül (mi mindig mindanyian meztelenül szoktunk aludni) áldogált az ajtoban anyám éppen azon gondolkozot hogyan gyöze meg a hugomat , hogy ne áruljon be minket az apámnál . én eközben végigmértem hugomat tetötöl talpig és egy érdekes felfedezést tettem a puncijához közel a combjai nedvesen csilogtak ugyanugy mint az ulyai. anyámal is megosztottam a felfedezésemet és kérdöre vontuk. mire nagynehezen bevalota ,hogy minket figyelve maszturbált és azért szolt mert ö is be akart szálni a mi kis játékunkba csak nem tudta ,hogy szoljon.anyámal erre össze néztünk és egyszere bolintotunk. hugumat a kezénel fogva az ágyhoz huztuk.anyám rám parancsolt ,hogy feküdjek hanyat én engedelmeskedtem ujbol felvetük a 69-pozt én azonal elkeztem nyalni anyámat ö pedig megkérdezte a hugomat ,hogy elégitet-e már ki férfit orálisan ö azonal rávágta ,hogy nem hát akor itt az ideje megmutatom hogy kell csinálni aztán megprobálod te is erre elkezdet szopni . a bemutato után a hugomon volt a sor kicsit felszegen megmarkolta faszomat és elkezte huzogatni aztán pedig bekapta és fel le mozgata a fejét himtagomon én eközben tovább nyaltam anyámat ki hamarosan elélvezet heves rángogörcsök közepette rogyot rám. majd legurolva rolam hanyat feküdt az ágyon és igy felszabadult égyik kezemel anyám másikal a hugom mellét keztem el gyurni testvérem egyre jobban belejöt a szopásba ennek eredménye képen hamarosan elélveztem.mikor az utolso csepet is kipréselte belölem elengete himtagomat följeb csuszot a számig és azt mondta hogy most én jövök azonal elkeztem nyalni a kis szörmentes hamvas punciját.anyám egy kétt perc alatt kifujta magát és kezelésbe vette egyre növekvö farkamat hamarosan kemény let ö pedig beleült és szépen elkezdet himtagomon mozogni egyre gyorsaban és gyorsaban.hugom szolt hogy ö is akar dugni ezel leszált a számrol és kutyapozt vet fel anyám leszált rolam es a hugomhoz mentunk mögé térdeltem anyám a behatolás ellöt kettöt háromat szopot még a farkamon és segitet beteni a hugomnak. mikor betetem nagyot nyögöt és mondta hogy dugjam be neki teljesen.én pedig elkeztem bene mozogni kezeimel teljesen belemarókoltam a nem kicsi melleibe .eközben anyám a gojojom alá feküdt és elkezte nyalogatni szopogatni ökett fantasztikus érzés volt hugocskám hamarosan elélvezet én kihuztam belöle a farkamat anyám pedig azonal elkezte szopni a dákomat én eközben hátranyultam és elkeztem ujjazni a popsiját egyre keményeben és több ujal mikor már élég tág volt a popsija kivetem a szájábol a faszomat és négykézlábra álitotam mögé léptem és belé hatoltam.kis idövel késöbb elélvezet ekor kihuztam a farkamat belölle és elkeztem kiverni de hugom közbelépet kivete kezemböl a faszomat és elkezte szopni hamarosan hatalmasat élvéztem a hugicám mellére.miután kicsit pihentünk megbeszéltük,hogy minél hamaráb öszejövünk és csapunk egy ujab partit VÉGE


Történet 45.
Cím: Egy gyilkos emlékezései 1.rész

1874-et írunk Párizs. Hideg téli havas éjszaka volt. Az utcák kihaltak és én egyedül járkálok lesve az élet apró mocskait. Az órámra nézzek,mindjárt éjfél. Hosszú fekete köpenyembe belekap a szél és eléggé meg tépázza. A ruhám a legújabb divat szerint lett készíttetve mély négyszögletes dekoltázsa -az estélyiknek megfelelően bordó anyagból-hogy senkinek ne legyen feltűnő szándékaim. És akkor mikor már kezdtem feladni a reménnyel,akkor vettem észre egy férfit az utcán. Magányosan bolyongott, hot részegen könnyebb prédát nem is lehetett volna találni gondoltam magamban. Felvettem a fekete hímzett álarcomat és megközelítettem a férfit. A ruhámat menet közben kigomboltam a ruhámnak az alját fölhajtottam. Azonnal felkeltettem az érdeklődését.
-Szép fiú nem jössz el velem?-mondtam neki mosolyogva és bizalmat keltve benne.
-he?- kérdezte a srác. Nem akartam vele túl sokáig szórakozni,ezért megfogtam a nyakkendőjénél és magammal húztam. Menet közben hátra-hátra fordultam és kacéran mosolyogtam rá mire már őt nem kellet húzni már jött velem és átölelte a derekam. A házam a közelben volt. A kapuban hevesen megcsókoltam megsimogattam a farkát majd elengedtem és bementem az ajtón és az ujjal mutattam neki hogy ő is fáradjon be. Vesztére követett. Hevesen elkezdtük egymást csókolgatni vadul tépte le rólam a ruhát és mikor már csak a fűző és az aló szoknya maradt bevezettem egy szobába.
A szobában sötét volt semmit nem lehet látni. Megfogtam és lefektettem egy általa ágynak vélt tárgyra. Ha józan lett volna talán észre vette volna hogy nem ágy és ő nem hálóban van. De nem vette észre..... Én kimentem egy fáklyáért -valahogy a helyzethez méltónak tartottam-és meggyújtva hoztam őket vissza. A srác csak ekkor eszmélt fel hogy hol van,de már késő volt.
Az általa szobának hit helység egy kínzó kamra volt. A falakat vér és penész borította, a falakon korábbi áldozatok különböző testrészei voltak klorofillban tárolva. Belek,szív,tüdő és még sorolhatnám. Mindegyik üveg meg volt címkézve,az ellenségeim voltak mint ahogy ez is itt. A srác mire nyíkanhatot volna már eszméletlen volt. Egy jól irányzót ütést kapott a fejére,de csak finoman azt akartam hogy szenvedjen mint ahogy én is szenvedtem miattuk kiláncoltam az asztalhoz és elő készíttetem az eszközöket. Kanalat,amelynek ki volt fenve a vége,kést,szikét,szablyát,bárdot,és a kedvencemet a karót. Ezt akkor szoktam használni amikor még annyi erő van bennük hogy ezt végig szenvedjék. De ezt az eszközt is csak lassan és finoman vezetem beléjük,apránként hogy még nagyobb legyen a kín. Elővettem egy kis üvegcsét amivel az áldozatot magához tudtam téríteni ha esetleg elájulna.
A srác orra alá dugtam.
-Phillipe... ébresztő... -búgtam mézédes hangon majd amikor láttam hogy kezd maghoz térni egy hatalmas pofont lekevertem neki amitől kiköpte a fogát.
-Jaj majd nem elfejtettem... Elfelejtettem bemutatkozni bár azt hiszem nem kell hiszen ismersz már elégé. Vagy csak akkor voltam jó?-mondtam neki majd levettem az álarcot és megfordultam. A forradás az arcomon kezdet begyógyulni de még így is látható volt. Ha nem lett volna csukva a szemem ez a rohadék kivájta volna. Egy vágás futott végig az arcomon a homokomtól kezdve egészen az államig a szememen keresztül. Nappal sűrű csipkével díszített kalapot hordtam így senki nem vette észre.
-Nem ismersz rám?Én vagyok az akit te meg a haverjaid-és ekkor a fejemmel a fal felé bólintottam ahol a szervek voltak-annak idején megerőszakoltatok,megveretettek,megkéseltél és utána bedobtál a Szajnába.-Mondtam neki a legnagyobb gyűlölettel és lenézéssel a hangomban majd ráköptem egyet. Phillipe fal fehér arccal meredt rám. A szemében megjelent a félelem és az iszonyat. Erre nem számítót. Amikor rémülten végig tekintet a szobán felsikoltót. A nyaka köré fontam a kezem majd a földön lévő anyaggal bekötöttem a száját. Hiába sikoltozik úgy se hallja senki mivel olyan vastag itt a fal hogy még egy ágyú lövést is kibír. A szemei még jobban elkerekedtek amikor észre vette a kikészített eszközöket.
-De elég a régi "szép" időkből,kezdődjék a játék-mondtam majd sátánian felkacagtam. A srác fekete szemei az égbe meredtek majd a szikére amit felemeltem.
Meztelenül feküdt az asztalon. Először is a bokájától haladtam felfelé. Felhasítottam mind a két lábát és apránként kezdtem kihúzogatni belőle az inakat,szalagokat és szépen lógattam a szeme előtt majd a kutyának adtam. Majd következet a férfiassága. Lassan,kínzó lassúsággal elkezdtem körbe vágnia hímveszőjét apró,de mély vágásokkal,majd a mikor lejött a heréivel együtt,feldaraboltam majd levettem a szájáról kötést.
-Ezt most megeszed-mondtam neki majd a szájába tömködtem a hús cafatokat.-Ha ki köpöd rosszul jársz!-mondtam mosolyogva miközben a plafonig spriccelt a lábából a vér a fő ütőér miatt. Meg vártam mire az utolsó darabig megeszi majd mentem vissza a "játszó teremre. A mellkasa következet,de előtte még ott volt a gyomor,a belek. Most a balta volt soron. Először felemeltem jó magasra,de aztán úgy döntöttem hogy nem ezzel kezdem el. Helyette inkább bele vágtam a lábába és ott is hagytam. Helyette inkább a kést fogtam meg. Először csak a bőrt hasítottam fel mezítelen hasán egészen a szegcsontjáig. Majd utána következtet a hús. De előtte megszabadítottam a bőrétől. Engem csak hátráltatót volna a munkában. A húst csak odáig vágtam hogy a a belső szervekben tudjak kotorászni. Benyúltam és kezembe akadt valami. A veséje volt. Tiszta erőből megszorítottam mire a farka helyén vizelet kezdett el ömleni. Felordított a fájdalomtól égő és csípő érzés lehetett egyszerre.
Akkor is csak egy rohadt kis kurva vagy!-ordította
-Lehet,de én legalább élek-mondtam neki mosolyogva majd kitéptem a veséjét. Majd a máját és a tüdejébe fúrtam egy szép kis lyukat. Szaporán kezdte kapkodni sípoló tüdejéből a levegőt,de mire rájött hogy ez így fáj neki addigra elárasztotta a tüdejét a vér és elájult. Az orra alá dugtam a kis üvegcsémet és ettől magához tért.
-Most akarsz aludni?Pedig most jön csak a legjobb móka -mondtam mosolyogva és felemeltem a karót és a vaginájához illesztettem.
A karóba húzás kissé elavult de hatásos módszer az embert még él és szenved tőle sokáig elkezdtem egyre beljebb és beljebb tolni miközben ő ordítót a fájdalomtól amennyire azt a vérző tüdeje engedte. Elkezdtek potyogni a könnyei és könyörgött. Nem hatot meg ők sem kíméltek,én miért tenném?A karót egyre feljebb toltam az egyik kezemmel miközben a másikkal a szívét fogtam. Tudni akartam mikor van vége és azt akartam azt is szenvedje el. Érzetem kezd lassulni a szív verése,ezért elkezeztem masszírozni hogy erősebben verjen. A gerincén már végig vezetem a karót,a tüdeje már szinte meghalt és folyamatosan ömlött belőle a vér és a szájából is már csak vért tudót köhögni ami még nagyobb kínokkal járt a számára. Egyszerre ragadtam meg a szívét és a karót toltam fel az agába majd egy mozdulattal kitéptem a szívét. A karót keresztül szúrtam a fején eléggé groteszk látványt nyújtót. Mintegy felnyársalt ember,akit épp egy óriás szeretne el fogyasztani vacsorára. Az órára néztem mindjárt öt. Sietnem kellet. A házamtól nem mesze volt egy nagy puszta a parasztok szoktak oda kimenni dolgozni,és néhány főbb emberke haladt át arra.
Gyorsan fölöltöztem,a köpenyem és az álarcom magamra vettem, a lovamra felcsatoltam a szánom és kihúztam rá a hullát. Felszálltam a lovamra majd a ház faláról levettem a fáklyát. Vágtáztam a lovammal,majd megérkeztem a helyszínre,beleszúrtam a hullát a földbe,majd a fáklyámmal meggyújtottam. Kb. 3 km-es távolságról embereket láttam akik kiemelkedtek a fehér háttérből fekete alakjukkal. Sietnem kellet ráültem a lovamra és haza vágtáztam. Később otthon a kandalló előtt elnyújtóztam és mosolyogva néztem az üvegbe zárt szívet. Sátáni mosolyom elhalványult az üveg bíbor színén amit a lángokon át láttam.
-Viszlát Phillipe- súgtottam alig hallhatóan a tűzbe.


Történet 46.
Cím: Biosz házi

A nevem MiMiMiMi,de mivel ez egy kitalált történet,a nevek is azok!

A neve Julcsi,és 16éves vagyok.Van egy 23éves bátyám,őt Palinak hívják.

Nemrég történt meg velem ez a történet:

Hazaértem a suliból,hullafáradtan,bementem a szobámba és leültem tanulni a biológiát,a téma a sex volt.Még szűz voltam,így nem nagyon ment a tanulás,gondoltam,megkérem Palit,hátha segít.
Bementem a szobájába,Lacival gépeztek.
-Pali tudsz segíteni?Ja,szia Laci.
-Persze gyere Laci,segítsünk.
Bejöttek a szobámba,és én piruló arccal emlomdtam nekik,miben kell segíteni.
-Húú,Laci,segítsünk neki? -vigyorgott a tesóm.
-Még jó!
Levették a polóikat,én meg:
-Fiúk,ugye nem...?
-De!

Levették a nacikat is,majd a boxert,és már állt nekik!
Borzasztóan megijedtem!
Pali bezártan az ajtót,Laci meg pofon vágott!
-Na vetkőzz kis kurva!
Nem bírtam levenni a farkukról a szemem.
Laci odajött hozzám,és letépte a blúzom,majd a szoknyám,aztán a melltartóm.
Elég nagyok a dudáim,meg is kaptam.
-Gyere ringyó,hadd foglak meg! -mondta a tesóm,Laci meg leült az íróasztalszékemre.
daléptem,és ő durván megfogta a bimbóim és megcsavarta őket.Felsikoltottam.
Laci hogy bámult minket!Huuh!Most is beleborzongok!
Pali lehúzta a tangám.
-Szép a nunusod,kis ringyó!
Lelökötta azn ágyra,és szétette a lábaim!
-Bizti szűk vagy Hugiribi! -mondta Pali.
Belémhatolt óriás farkával(NEEE...Váááá....!),és egy perc gyömöszölés után belémélvezett.
Laci nem bírta tovább,felált és betette Pali seggébe,az óriási bájdorongját.!
Ezt már nem bírtam elájultam.
Arra ébredtem,hogy a két fiú 69-ben kényezteti egymást!
Rámélveztek,felvették a ruháikat,engem felöltöztettek,úgy ahogy voltam,tiszta gecisen,és kimentek.
Laci visszaszólt az ajtóból:
-Már tudod a leckét,ugye?

Nagyon gyengus lett,de azért elküldtem,káár?
vagy van bennem esetleg egy kevés fantázia?
MiMiMiMi


Történet 47.
Cím: A Börni-buli

Minden egy elbaszott estével indult,amit fel szerettünk volna dobni...Átlagos csajok vagyunk,de talán "átlagon felettiek"...?Nita találkozott volt pasijával,aki be volt baszva...szegény sosem tudott jól keverni,hát barátnőmmel úgy döntöttünk megtanítjuk...elmentünk a szórakozóhely háta mögé,ahol senki nem látott minket.Először megnézhette hogy csináljuk ezt mi ketten.Aztán Nita vállalta fel magára először a "tanárnéni" szerepét,majd én...Aztán kezdett forrósodni a hangulat és úgy döntöttünk felmegyünk hozzá a garázsba...Rámásztunk ketten,míg egyikünk kevert vele,másikunk a nyakát puszilgatta,ekkor már kész volt a gyerek,aztán ledöntöttük a székre és kezdett forróbbá válni a légkör.Ketten kikapcsoltuk a nadrágját és elővettük azt ami már igencsak a szánkba kívánkozott...A srác kész volt az élvezettől,aztán visszatértünk a nyakához mindketten,ő pedig megujjazott mindkettőnket,sajnos itt megszakadt a történet mert a két "csipkerózsikának" éjfélt ütött az órája és az álló faszú herceg sajnos nem fért be a hintóba...de a történetnek itt még nincs vége,hisz lesz még folytatás:)


Történet 48.
Cím: Mindörökké vámpír-Előszó

1200 év története van itt megírva.Benne magamról, a társaimról, az életünkről.Nagy csaták, halál, feltámadás.
Szenvedés és szenvedély(ha érdekel...).Minden ami én vagyok, minden amivé válhattok.Egy a lényeg:soha,de soha ne add fel.Nem szabad, hogy magadba zuhanj,mégha ez tűnik a legésszerűbb megoldásnak.A halál nem old meg semmit.Nem sötétségbe zuhansz, hanem egy új életbe, ahol megadják a lehetőséget a hibák kijavítására.Én tudom.És rajtam kívűl még öten.


Történet 49.
Cím: extrem

2004.nyarán történt az eset melyet el mesélek.Sétáltam a Budai hegyekben,pontosabban a Janos hegyi kilátó környékén.Élveztem a csendet,a friss levegőt.Körübelül,fél órája sétáltam,mikor hátulról,egy nöi hang szólitott meg.A hang gazdája,egy gyönyörü szöke 30 év körüli nő volt.Érdeklödött nem láttam e a kutyáját. Természetesen nem választ adttam.Szóba elegyedttünk.A szépsége,és jó alakja annyira rabul ejtett,hogy ezt szóvá is tettem neki.A reagálása viszont nem várt volt reszemre.Az ut kozepen fel huzta a szoknyáját,és ezt kérdezte- Hogy tetszik,a puncim? Le néztem a teste ezen részére,es sima borotvált hasadékot láttam.amely olyan hatalmas szemérem ajkakat rejtett,hogy el ámultam.Nem birtam ki hogy meg ne érintsem.A nő nem tiltakozott,sőt el kapta merevedő farkam,és elö vette.majd mohon szopni kezdte.Ott helyben egy fatörzsnek neki támaszkodva egy kiadós kefélésbe kezdtünk.Nem törödve,azzal hogy esetleg meg láthatnak bennünket.Nem sokkal első orgazmusom után,a kéz fejem próbáltam bele eröltetni a cseppet sem szük résbe.Ami természetesen,minden akadály nélkül csuklóig sikerült. Körübelül 2 órán keresztül nyüstöltük egymást.A nö teljesen el felejtkezett a kutyájáról.Az egészben az az érdekes,még a nevét sem tudttam meg.névtelenul váltunk el,mintha a világ leg természetesebb dolgát tettük volna.Ami reszben igaz is,mert ez szerintem az volt.


Történet 50.
Cím: Hétköznapi problémák

Hétköznapi problémák
Idegen helyen szarás, ahol a WC ajtó nem zárható te kézzel tiszta erőből fogás, feloldódni nem tudás, folyamatos résen levés ezért kevéssé sikeres szarás, fele bentmaradás, azt WC papírral a seggeden szétkenés, emiatt kb 50 méter felhasználás, segged véresre törölés. ...később szaros segg beizzadás, szarosseggszagnak levés! Ezt nem bírás Vizes WC-papírral lemosás, nem egyszerű! WC-papír csumák seggen, seggben ragadás, rászáradás. Este fürdésnél észrevevés!
Idegen helyen bidé, zuhany nem levés, segg ki nem mosás. Utána biciklivel hazamenés melegben megizzadás, maradék illóanyagok újraaktivizálódás.
Vendégségben szarnikellés, WC folyosónlevés, mindenkihallatszás, állandó WC előtt járkálás, hangosszarás-meghallástól félés, iszonyatos hangtompítás- és leplezéspróbálás, végül mégis recsegvefingás WC kagyló általi felerősítés, kinn biztos mindenki meghallás. Befejezés, kijövés, hosszankézmosás (hátha többiek elfelejtés), társaságba visszatérés, hirtelen csönd, diszkréció, de mindenkirádnézés. Égés.
Vendégségben szarás rájövés, kagyló-belógatós illatosítótól félés (6 éves levés). Háziasszony vödör hozás, előszobában köz-örömre beleszarás, kull beöntése vécébe, utána népszerű levés. Csak egy náthás vendég nem haragudás.
Dugulásveszélyes WC-be szarás! WC mellett kisebb lavórnak levés --> húgyozás, kisebb szarás leöntésére, leöblítésére! De neked mégis hatalmas nagy szar levés! Nagyrész kefével letuszkolás, majd WC-pumpával lefolyó befogás -- arra víz ráöntés és a vákuum segítségével, ha szerencséd van sikerrel leszippantatás!
Csajnál szarás, közös vécé-fürdő helyiségben, ahol a család is mosakszik, stb. reggel! Már nagyon nagy fossal ébredés korábban, morfondírozás, hogy kimenés-e, fél óra múlva tovább nem bírás halkan felkelés, csajt fel nem ébresztés, vécé - fosás! Nagyon húzós bűz!!! No légfrissitő > nagyon szappanos kézzel a fürdő-WC-ben illatanyag elosztás, nagyon csekély hatás, de valamit azért takar a nagy fosszagból! Folyamatos szellőztetés - újsággal szag kihajtás ablakon... Csaj felébredés, kijövés... Hohó, gáz van!
Csajnál szarás: szarási stratégia jó előre kigondolás, emiatt reggel 6-kor ébredés, majd szarás összekötése a reggeli zuhanyozással, remélve ez idő alatt szarszag elillanás.. nem fog..
Voltbaratnő báttyal állandó fingóverseny, emiatt csajnak agyáramenés. Előkészület: hagymásbab, tojás, kukorica, spenót és köménymag (kanállal!!!) zabálás. Pár óra múlva hatás jelentkezés, katarktikus több órás versenyzés, ágyon vigyorogva oldalt-fekvés, akcióban egyiklábfelemelés, siker, ezután hangerő-, hangszín- és szag-kategorizálás, elégedett röhögés. Végül már barátnőmegnyugodás, sőt résztvevés-próbálás(!!!), gyenge eredmény után ismét ellenzés. Barátnőapuka másik szobában bűzmegérzés(!), átjövés, "Azért moderáljátok magatokat!"-mondás, zavarodott nevetgélés, versenyhév lecsillapodás.
Később új ötlettel előállás: zacskóbafingás, hermetikus lezárás-próbálás, később elővevés, megszagolás. Javaslás: Kádba ülés, dunsztosüveg fogás, fingás, felfelé vánszorgó buborék(ok) felfogása fejjel lefelé fordított üveggel, víz alatt tető rácsavarás. Felcímkézés (esetleg szalicil), eltevés (spájz!) FINGMEGGYÚJTÁS, próbálkozások. Farmer fasznál kiszakadás helyen kijövés, lángnyelv.
Haver szaráshoz könyv, cigi (hashajtó hatás) mindig vivés nyaraláskor. Munkahely: reggel dohányozni lemenés (udvar), cigi, WC torlódás. Kellemetlenségek elkerülése --> jól ismert kollégákkal nyíltan megbeszélés ki, milyet, mikor, hol!
Kissé merev fasszal szarás, hátratolás, nehogy kagylóhoz hozzáérjen! Szarás kezdetével merevség megoldódás, majd később megint bemerevedés! --> Szartörések!!! Állófasz elöl hozzá ne érjen, ezért pucsítás (segg hátratolás, mint talajtornászok), vécédeszka hátul leszarás, 30 méter papírral sikeres eltűntetés. Nagy hosszú szar már vécébe leérés, de még jövés - kicsit megemelkedés, hogy vége elváljon. Ekkor szar eldőlés, vécé nem levés elég magas, kaka teteje vécé szélének csapódás, felső 2 centi elrepülés falnak.
MUNKAHELY. Először szarni nem merés, húgyozás. Fordított WC levés (lyuk hátul), benne pisa hangos csobogás (ügyfél-várótermi), ezért inkább ülve brunzolás. Fasz kicsit megemelés WC-hez hozzá ne érjen, ezért kagyló és deszka között lábra kihugyozás (kis rés miatt porlasztva). 2 hónapig bírás, aztán már szarni is merés, fordított vécéből kulla érkezéskor víz nyakig felcsapódás. De legalább szag elzárás.
Munkahelyen szarás közben vki WC-be bejövés --> Te kussolás, de véletlenül mégis kósza fing kiengedés, utána sokáig retyón maradás, másik kimenését megvárás! Te Kimenés! Ő mégis bentlevés még a mosdónál! Utána ha találkozás soxor észbe jutás! Csak picit röhögés, Ő nem értés, de gondolás...!
Munkahely:
WC-ben két hely levés te már bent vagy és hallod, hogy kollega elfoglalás másik WC, már rég kész lennél de várás amíg a másik befejezés és elmenés, utána merés kijönni.
Egy-egy adag után felugrás, hirtelenlehúzás (bűz kibocsátás megakadályozása). Közben gittes seggpofa-összenemérintésre vigyázás (görnyedt testhelyzet.) Közben egy-egy hangos véletlen fing kicsusszanás! Köhögéssel, torokköszörüléssel e finghang fedezése! Vagy szarás megindulásánál nagyobb szardugó kirobbanása --> buzi fingszarhang! --> ezt fedezni nem tudás...
Szorulásnál erős hasűri nyomás után dugó kirepülés, kagylóból hideg dzsuvás víz felfröccsenés, lélegzetelakadás, fosás abbamaradás, békaügetésben mosdó megközelítés...
Néhány perc múlva folyt.köv. ..., segglyuk festékszóróként müködés, budi takarítás, undorkodás, lebukástól félés...
Munkahelyen nagyon finganikellés, párnásszékben nyújtózkodás, hang véletlenülsekibocsájtás. Fingszag megérzés, hirtelenfelugrás, halaszthatatlan teendő a másik irodában észbejutás - fingszaghátrahagyás. Nemsokára visszajövés, büdösre panaszkodás. Színházban előadás alatti folytonfinganikellés, szünetben hugyozninemkellés, de "pisálni"-rohanás, piszoárnál tehetetlen ácsorgás, fingbuborékravárás, aztán majdnemfingás, balfasznyakkendősöregúrbejövés, végbélhirtelenösszezárás. Öregúr persze maganemzavartatás, pisálás közben recsegvefingás. Irigykedés, csengetés, még egy felvonás fészkelődés.
Munkahelyen fingás megtörténés, természetesen azonnal vki hozzád jövés, Te inkább felállás és odamenés hozzá, esetleg még fingszagra másik felhívás! Ő picit Rólad fingássejtés! Kölcsönös megzavarodás, mellébeszélés, neutrális téma felemlegetés, az eset sokáig észbentartás, magamban máskor jobban ügyelés megfogadás.
Munkahelyen fingás, de nem merés, ezért vacilálás, de úgydöntés, hogy most kiengedés mert nem lesz büdös, ezután talán életed legbüdösebb és leghosszabban jelenlevő fing kiengedés --> helyszín gyors elhagyás.
Munkahelyen, moziban (mindegy csak közös budi) húgyinger - hugyozni menés, egyszer csak hugyozni nem tudás, várás amíg a többiek kimenés , makkdörzsölés, hugyozás --> utána Te is kimenés!!! Ok! Többiek húgyhang hallás! áMunkahelyen szarás kellés, WC felé sietés, ott ki-be járkálás látás, téblábolás, még egy kör a cégnél megtevés, visszajövés, WC-be beslisszolás, ülőkére papírcsík méretre tépkedés, ülőke lefedés, a "csobbanás" elkerülésére papírból a víz felszínére fészekrakás, óvatos leülés (papírborítás le nem verése), szarás, csobbanásmegúszás, törlés, többszöri lehúzás (papírtömegeltüntetés). Éppen kimenni akarás, amikor hangokat hallás, ismét ki-be járkálás, várás, újra minden elcsendesedés, kijövés. Irodába visszamenés, többiekhez közel nem kerülés (a ruha szarszag-beszívástól messziről való bűzléstől félés). Megfogadás: apa javaslat jövőbeni alkalmazás (reggeli rendszeres szarás bevezetés, "katonaságnál jól jövés").
Egymásmellett hugyozás közös helyen soha nem menés! Először egyedül majdnem elkezdés, valaki bejövés, mellémállás, hosszú csönd levés, egymásra nem nézés, klotyó felszabadulás, másik hirtelen oda bemenés, azonnal mindketten hugyozás megindulás. Utána gyors kimenés (fütyörészés). Szeretni félreeső piszoár elfoglalás. Foglalt levés, hugyozás elkezdés, már 5 centire volt a kijövéstől, legjobb piszoárnál valaki befejezés - fasz elszorítás, két oldallépéssel odakerülés, ott folytatás. Kóros.
Szőrzetbe szarberagadás, egy napig azt hordozás, bepülledés! Közben napközben csajjal kúrás --> szarcsimbók ágyrapaszírozás! Zuhanyban végre kijátszás, "Morzsi, helyedre!" mondás, lábbal lefolyóba segítés. Zuhany ha nem levés, de zavarás, kilátásba helyezése nadrágátszíneződésnek -- vécépapírral eltávolítás próba - összenyomás, külső száraz réteg megszűnés, bűz felengedés. Nem jó.
Ismerős beangliázás, ott teázás. Pincér kiejtés nemmegértés, majd "Dingleberry" kérés. (Szarcsimbók = Dingleberry) Egész teaház behugyozásig fetrengés. Szarcsimbók = valagszőr megnövesztés, le-nemvágás, borotválás, fazonranyírás, majd a kaka ráragadás. Egyes esetekben tükör fölé terpesztés, Dingleberry keresés, majd leollózás, herékre vigyázás!!!
Dingleberry = paksimogyoró ismerés, dinnyemag paksimogyorót előszeretettel előidézés, ollóval tükörben mozgás előzetes gyakorlás (herék későbbi szükségessége!). Paksimogyoró ujjbeggyel szorosrafogás, hirtelen mozdulat alkalmazás, kitépéskor hirtelen fájdalom beléhasítás (de nem vágás, tehát növekvő szőrtől ki nem pörsenés!), köröm alól cuccos kipiszkálás, többszöri kézmosás, kézszagolgatás, többszöri kézmosás, kézszagolgatás, bűz ki nem irthatóság ---> anya illatos kézkrémével semlegesítés-próbálás.
Véletlenül pöcsborotválás közben (csak olló van esetén) heréből pici bőrdarab lemetszés! Ááá! Nagyon csípés, fájás, rögtön arcszesszel fertőtlenítés, attól egy picit merevedés kezdés!!! Pucér fasz készlevés, rögtön kipróbálás, verés...
Szartípusok:
Húgyszar -> nagyon híg, beteg gyomorszag!
Kemény vibrátorszar -> fájdalmas kijövés, szar darabokból összeállás... Kijövés Te 50% kielégülés!
Egyszerű világosbarna fosszar -> Sokat tudni szarás belőle, jó szarás, megkönnyebbülés --> utána még többször szarás ugyanezt
Levesesfingás ( ugyanilyen fingáshang) -> később megfelelő szar
Szabiszarások -> erős, egészséges, vastag szar) ..mert sok rost evés!!!
Suliban szaráskényszer jelei:
- padban komoly előre-hátra hintázás
- vagy csak húzos gyomorfájás esetén padra rádűlés - testösszegörnyesztés (guggolás imitálás!) --> nedves bőrnek levés...
Suliban szarásrájövés, fingás ki akarás jönni. Szék aljának magam felé húzása, szorító erőfeszítés. Mégis fingás kicsit, ’ki hallotta?’ elgondolkodás... többiek fapofa vágás, vagy nem hallás? Azóta filó...
Suliban novemberben beszarás, ezért 3. óra után tornagatyában hazamenés (boka, vádli szaros ezért). Ugyanott elsőben félgömb vájatú kisszéken behugyozás, abban víz megállás. Megvárni tanítás végét, mindenki elmenés, "én még meccsinálom a leckémet" mondás, aztán hazasasszézás.
Osztálykirándulás (erdő) - szarni kellés, csitítás leüléssel (seggelszorítás). "Pihenjünk!" mondás, siker. Kicsit alábbhagy - elrohanás "pisilni", hatalmas dzsunga szar hagyás őzikéknek, nyuszikáknak. Levéllel, zsepivel kitörlés. Zsepi, levél vékony levés, ujjbeszaladás szaros seggbe? Utána lovalgójárás (O-láb) első turistaházig. Erdőbe hugyozás, fingás gondolás, aztán véletlenül fing helyett befosás, gatya gyorsan megfogás, szarcombralecsurgás meggátolás! ...nagyon óvatosan alsónadrág eltávolítás (persze időnként combhoz hozzáérés), alsó nadrág megsemmisítés --> gatya nélkül út folytatás --> Mégegyszer hasonló eset megismétlésének megakadályozása: elengedhetetlen!!! ..alsónadrággal amit lehet még felitatás, elboronálás & utána eldobás! Buzibbak szaros alsónadrág zacsiba betevés, hazavivés, kimosás, szarfolt örökre bentmaradás --> csak kertben hordás!
Kertben (hegyen) szarás (no wc): 2 ásó kivivés kisebb lyuk ásás, szarás kezdés, ásóba kapaszkodás, majd szerencsétlenül eldűlés, mert ásó földben meglazulás! "Basszameg!!" Mindegy azért magadat jól kiszarás! Másnap látás, hogy a szart, kis geci állatok kikaparás...
Vizitúra Tisza környékén. Kocsmázás, 10 körül szarókedv kapás. Optimistán vécébe csak úgy menés - pottyantós, billegődeszkás - beesés félés, ezért le nem ülés, deszka leszarás sejtés (nem látás mert TÖK SÖTÉT)... papír? Ugyan már... kimenés, zsepi kérés, kapása mentolos PZS-nek, egész este seggszarmentol szag érezni vélés.
Kicsinek levés, úszótábor. Pista bácsi lenni nagyon szigorú, megijedés, fürdőgatyába, vízbe szarás, majd letagadás, másra kenés. Kötős fürdőnadrág strandvécében időben letolni nem tudás, de szar már útjára engedés optimistán. Lukacsos úszósort-belsőrészen szar krumplinyomóként átmenés, takarítás, Balatonba bemenés kedv megjövés egyből (17 fokos).
Régebben iskolából hazajövés, felfelé a lépcsőházban automatikus szaráskedv megjövés, szinte minden esetben, valószínűleg tudat alatt tudás, hogy a WC közel levés, lakásba épphogy beérés mindent ledobás, gatya ezerrel letolás, de késő szar fele gatyába landolás. Avagy vécé foglalt levés... Pont Én is így levés! Automatikus szaráskedv kapás! és elég sokszor, akkor egész napi szarkiadás!
Hazaérve lépcsőházban (végre) fingás, természetesen kisebb szomszéd család vagy elmenő vendégség szembejövés, visszhangzó fingás hallás.
Otthon apu előttedszarás (nem kicsit), flegma lehúzás. Neked iszonyú inger, ezért utánamenés (már veszélyes --> szag)... tiéd 3 napja nem szarás miatt kólásüveg méretű, szar kanyarban elakadásjelző kirakás. Vendégek 5 perc múlva jövés - vödör-ráönt, kefe-tuszk, utána kinyitása előszobaajtónak, vécéajtó kibaszott gyors ki-be csukása (kb. mintha szörffel szlalomoznál).
Reggeli szarás összenemjövés (nincs idő, vagy idegen hely), útban munkahely felé helyette óvatosan szaráskifingás, nagyon picit gatyabefestés - anya mosásnál erre figyelmedet felhívás!
Gyerekkorban nagypapával horgászás, nagypapa (istennyugosztalja) ropogvafingás, krákogás, "már megint ez az átkozott köhögés (megfáztam)!" - mondás. (én kisgyerekröhögés, duma-eltanulás, iskolában ezzel villantás).
Metróban 11. megálló után már érzés ki nem bírás. Mégis - ennek örömére "ajtók záródnak"-kor befingás, átszállás másik kocsiba, vagy Deákon le.éŐé Fertőzéses hasmenés, több napig mindentkifosás, sokszori adag után ezredszer tusolás, orvoshozmenés ideje eljövés, felöltözés, viszonylag magamat rendbenérzés, elindulás, kapunkilépés, egy sarokkal odébb hirtelen fingáskellés, felelőtlenül veszélyelfeledés, hirtelen alsónadrágban meleg érzés, káromkodás, visszafordulás, ajtóban anya "Hát te?" kérdezés, pironkodás, zuhany, ruhacsere, újraorvoshozmenni-próbálás.
Keszthelyen félévig Forrás Panzióban lakás, többiekkel sokszor bebaszás, egyik gyerek iszonyatosan becsápolás, alsógatyában folyósón rohangálás, záróizom koordinálni nem tudás, hirtelen alsónadrág (fehér) hátuljában "tasak"-képzés (telifosás), hamar kiszivárgás, észre nem vevés(!), falnak háttal nekitántorgás, tapéta sugárban lefosás(!), közös zuhanyzóba befektetés, víz megnyitás, otthagyás. A kritikus zuhanyzó többet nemhasználás, tapéta megtisztítás senkinemakarás, fosnyom sokáig ottmaradás.


Történet 51.
Cím: Egy fiú miatt


Nagyon szép lány volt. Mosolygós arc,szép haj, gyönyörű alak.feneke és mellei is voltak.És kedves is volt,az osztály éltanulója.Ha valaki egyest kapott sohasem nevette ki,és soha nem akart a "Vezető" lenni.
A legjobb barátnőm volt. Valójában ha én fiú lettem volna,szívesen "jártam" volna vele,esetleg többet is akartam volna...
Ám így lányként ezt biztos nem tettem volna meg.
Viszont ő csak egyetlenegy fiút akart a világon,viszont "az a fiú" belém volt szerelmes. De Kata ezt nem tudta.A fiú engem nagyon sokszor elhívott moziba és randikra,ahova én nagyon sokszor elmentem,persze titokban.Nem akartam,hogy Kata megtudja mert akkor egy világ omlott volna össze benne.A fiúval is megbeszéltem hogy ez az osztályban TITOK!Nem is mondott semmit.Ekkor 18 évesek voltunk,egyetemre jártunk.A Fiúval már megvolt az első csók,utána jött a sex.Boldogan mentem Katához,hogy elújságoljam neki.Amikor megmondtam neki hogy kivel,akkor már tudtam,rosszat tettem.Nem akartam elmondani neki,de annyira boldog voltam!
Csak ennyit mondott:
-Mi??Hogy kivel??Hogy tehetted ezt nem is ismerted!Miért?Tudtad hogy ő az enyém!Hogy tehetted ezt??
-Kata! én már 6 hónapja jártam vele titokba! Kérlek,hidd el csak...
-Csak?Mit csak miért hallgattál erről előlem??Azt gondoltad nem bírom ki ezt a terhet??Vagy...Szia te büdös ribanc!!Többé nem akarlak látni se téged se őt!És senki mást!
Ezzel elment.Rohantam utána,hogy bocsásson meg,én nem így nem így akartam.
-Te intézted el,hogy így legyen!Tűnj el!
Ezután rohat is tovább,sírva.
Másnap kaptam egy E-mailt.Ez volt benne:

Kérlek ne haragudj rám!Nem szeretnék tőled harraggal elválni!
Mostmár nem kell titokban tartanod a szerelemed.Nyugodtan megmondhatod az osztályba is mindenkinek!
Búcsúzom:
Talán egyszer még majd találkozunk!
(Az üzenet későbbi elküldéssel jött.)


Próbáltam felhívni,de nem vette fel. Körülbelül 5 percenkét hívtam,de semmi. Gondoltam, kikapcsolta a mobilját.

Másnap a suliban azt hallom a hangosba,hogy meghalt,vagyis öngyilkos lett.
Tudtam,most is tudom,hogy ez miattam történt.Ha jobban vigyázok a büdös,lepcses pofámra,talán sohasem derül ki!!
De azt hiszem egy fiú miatt nem kellet volna ezt tennie!
Annyira sok szépfiú volt az iskolába,akik szerették őt.Azt se lehet mondani,hogy mind bunkó volt.Nagyon kedves jószívű legények voltak.

Azt hiszem mára már túl tettem magam ezen az eseten.
Azt a napot örökre megyjegyeztem:2003.február 16.
Az e-mailt sohasem törlöm ki.Rá emlékeztet.
Nagyon hiányzik.


Történet 52.
Cím: A Strory

Hi all

Volt egy nagyon kafa csaja. A nevét nem emlitem
Szülinapomon történt az eset.
Rám mászott a csaj bebújt mellém először fogtam és páros lábbal kirugtam onnan.
Aztán másodjára már azt mondtam hogy rendben benne vagyok! Ő mászott rám!! :D
Bepucsitott , Én meg jól meg tömtem !!

Nagyon jó érzés volt !!

Fogtam és megdugtam !!
:D
Folyt köv.


Történet 53.
Cím: Tánc utáni buli


Hát ez a történet megtörtént velem és pár haverommal.
Egy néptánc fellépésen voltunk. mikor vége lett a fellépésnek egy fergeteges buli volt.Külön aludtak a fiuk és külön a lányok. Mire mindenki elvonult a fiu szobában tudtuk hogy hiányzik valami. Eggyre gondoltunk. Lekapcsoltuk a villanyt elő a zsepit és eksön. Elővette mindenki a farkát és játszott vele. Én is így tettem. Belenyúltam a gatyámba és a már meredező szerszámot elkezdtem húzni le s fel. Láttam hogy a többiek mindjárt elmennek. így is volt. Pár perc és mindenki hatalmas faszából kiszált a geci. Eló a zsepi és törölni fel. Ezzel nem is lett volna baj csakhogy nyílt az ajtó és a csajok bejöttek bulizni. Hát igen csajok ittas állapotban bulis hangulattal mi meg kivert fasszal. Mindenki elpirulva állt mire az egyik csaj: - buli van!
- odament az egyik faszihoz letérdelt és elkezdte szopni. Erre mindenki így tett. Odamentek a faszikhoz és elkezdték a dákókat ápolni. Én pont a legjobb csajt fogtam ki aki mellékesen jól szopott. Egy percig nyalta a farkam majd fölkelt és lesmárolt. Én se voltam hülye.Levettem a fölsőjét és a meltartót kicsatoltam. Nagy és kerek melle majdnem kiszurta a szememet. Nekiestem és csókolgattam majd halattam lejebb és lejebb. Kicibzároztam a nadrágját és a már lucskos pináját kinyaltam. Ő erre egy rettentő nagyott nyögött.
A nyalás után a feszes faszom beraktam a helyére és húztam ki-be. Lefeküdtem és ő rám ült és nekiállt lovagolni. Láttam már nem sok van hátra úgyhogy kimásztam alóla és az orgazmus végéig nyaltam a pináját. Mikor ő elment letérdelt és befejezte a lenti dolgokat. Az egész gecimet benyelte és csak ekkor tértem magamhoz és néztem körül a szobán hogy mi is történt. Mindenki liheg és kielégült arcot vág. Hát ez lenne az én kis sztorim ami velem megtörtént.


Történet 54.
Cím: A vámpír LOL

Egy hideg téli éjszaka volt, éppen megjött a havi amikor lefeküdtem és nyitva falajtettem az ablakot és erre később felébrettem, ám, de, ekkor már egy vérfarkas és egy vámpír is ott volt a kollégiumi szobámban.

A vámpír látta hogy nem használtam éppen akkor se tampont se betétet és csöpögött belőlem a vér. A vámpír rögtön elkezdett nyalni hosszú és hegyes bnyelvével, először csak szép lassan utána egyre gyorsabban, mikor már elég vért nyelt elkezdett megmerevedni a farka és mikor ezt észrevettem rögtön a számbavettem és elkezdtem szopni 44 centis farkát. Ekkor megláttam a vérfarkas orbitális méretű farkát ami volt vagy 55 centis és elkeztdtem őket felváltva szopni. Aztán a vámpír farkát beraktam a puncimba és megmutattam neki hogy kell mozognia. Nagyon jó volt. Éreztem a farkát a méhemnél. Közbe szoptam a vérfarkast akinek már olyan kemány volt a farka mint amilyet még soha sem fogtam. Mikor már legalább 10-szer elmentem a vérfarkas következett, hatalmas farkát már a méhemben éreztem. 1 pillanat alatt elééveztem. Miután 5 percig bírtam a vérfarkassal már nagyon fájt ezért kivettem magamból a farkát. Mikor láttam hogy már nem sokáig bírják számba vettem hatalmas farkukat, már amennyi befért belőlük a számba, és addog vertem nekik amíg el nem élveztek. Nagyon jó volt még soha nem voltak ilyen hatalmas orgazmusaim.

Örültem hogy élve túléltem a talűálkozást velük.


Történet 55.
Cím: Szopós Evelin és az osztálykirándulás

Egy 18éves győri roma kiscsajról van szó. De azt meg kell hagyni, hogy iszonyatosan szép csaj. Ő saját bevallása szerint imád „ribanckodni” és már osztálykirándulás elött egy héttel több srácnak az osztályba megígérte, hogy majd leszopja a kirándulás alatt valamikor. Ez a néhány ember a kirándulás napjáig pontosan 12 lett. Ekkor elgondolkoztak a srácok, hogy most csak poénkodott Evelin vagy pedig tényleg ennyi embert orálisan kielégít. Kitalálták a fiúk, hogy egy ilyen rámenős csajtól ugyse gáz hát megkérdezik, hogy komolyan gondolta-e?!
Végülis egyedül Zsolti volt az aki megmerte kérdezni tőle a buszon miközbe a szállás felé utaztak. Evelin erre azt válaszolta, hogy ha majd odaérnek bebízonyítja Zsoltinak, hogy komolyan gondolta. Ezután a srác elujságolta mindenkinek, hogy mit is mondott a kiscsaj. Az összes srác lázban égett és arról beszéltek ki hova fog élvezni. Amikor megérkeztek Evelin szólt Zsoltinak, hogy menjen fel a lány szobába majd ahogy csak tud! Erre Zsolti azt válaszolta, hogy egyből oda megy. A maradék 11fiu pedig csak nézett utánnuk ahogy együtt bemennek a lányszobába csak ketten. Mint késöbb azt mindenki megtudta Evelin elkezdte szopogatni Zsolti férfiasságát és mivel megvolt a vérzése análisan kérte a fiut, h kefélje meg aminek ő eleget is tett és utána teleélvezte a száját! Ilyenkor senki nem értette csak sejtette, hogy ez miért volt! Zsolti pedig elmondta, hogy azért mert ő volt az aki rámert kérdezni a buszon.Miután ezt megbeszélték a fiuk szólt a maradék 11fiunak akiknek még igért egy szopást. Ekkor mindeggyiknek kiült a mosoly az arcára és bementek Evelinnel az ismét üresen tátongó lány szobába(most azért volt üres, mert Evelin megkérte a többi lányt, hogy menjenek ki és ők ennek mivel bírják őt szívesen tettek eleget.) Amikor beértek a szobába az összes fiút Evelin körbeszopta és verte a farkukat. Amikor kezdtek sorba elélvezni a szájába, a mellére, a kezére élveztek és amikor az utolsó fiouval is végzett Evelin Szívesen nyalogatta le magáról a rohadt sok ondót ahol elérte a nyelvével és ezt végignézték a srácok. Miután ez is megtörtént megköszönték Evelinnek amit tett és néhány srác mondta, hogy legközelebb is szeretne valamit Evelinnel csinálni és ha lehet meg is akarják majd akkor dugni! Ebbe Evelin beleegyezett és mondta, hogy akár még a kirándulás alatt is számíthatnak rá ha szopatni akarnak. A fiuk átmentek a saját szobájukba ezekután és elmondták Zsoltinak, hogy mik is történtek.


Történet 56.
Cím: Irodaház

Már nem volt senki az irodaházban,egyetlen lélek sem a biztonsági őrökön kívül.Hideg fuvallat söpört át néha a termeken,s meglobogtak olykor a falraaggatott iratok,lapok. A biztonsági őrök figyelő szobájukban rajzfilmet néztek az egyik monitoron közben valamilyen gyorséttermi kaját eszegettek,és önfeledten röhögtek a rajzfilm hősökön.Nem figyelték a termeket,folyosókat figyelkö kamerákat. Egyikük kiment a mosdóba,de megkérte társát hogy figyelje oda és visszaútját mert fél hgogy olyan vége lesz mint minden sablon horror filmben,hogy többet nem tér vissza.Társa leteremtette,mondván hogy 37 éves korára hogy félhet kimenni kiereszteni a fáradt olajat.Ezen elgondolkodott a másik és elindult a mellékhelyiség felé.Az őr aki bent maradt ,azért figyelte társa lépteit mert őt is nyugtalanította ez a kérdés de nem vallotta be,ciknek tartotta.Megkönnyebbült mikor látta a másikat bemenni és mégjobban mikor ki is jött.De mikor bezárult mögötte a WC bejárati ajtaja összesett és elterült a padlón.A figyelő szobában lévő alkalmazott kétségbeesetten probálta adovevőjén elérni elöbb az összeesett,aztán a többi kollegáját,de senki nem válaszolt.A rémület végigfutott egész testén mindene beleremgett ,már abbahagyta az evést persze,és falfehérré váltott át amugy spanyol származása miatti kreol arcbőre.Fogalma sem volt hogy mit tegyen.Ha kimegy félt hogy olyan sorsra jut mint a többi őr,ha bent maradt akkor a "veszély2 találja meg őt,ha segítséget hív valószinűleg nem ér oda elég hamar,így hát úgy döntött bezárkózik a figyelő szobába,reggelig kihúzza ott amig benem jönnek az elsö üzletemberek és akkor kijön.Az ajtóhoz sietett és igyekezett elforditani lucsával a zárat de nem ment neki,nem fordult el,iszonyatos pánikba esett,a veriték folyt homlokán és arcá végig,és a halálfélelem egyre jobban az agyába férkőzött mint tudatos érzés,és ezt hajtogatta magában:megfogok halni! az ajtó lassan kitárult,szörnyü alak állt ott,ember volt ,férfi...sütött a nem e világi gonoszság szigoru arcáról,közben halvány kegyetlen mosoly húzodott arcán..az őr ledermedt ,letekintett ,hogy miért nem tudta bezárni az ajtot,látta hogy kivülről ottvan a zárban összerogyott munkatársának kulcsa...a kulcsot vörös megszilárdult folyadék lepte el...vér...ujból visszanézett az előtteálló alakra,egyenesen a szemébe,mintha megérteni próbálta volna annak öldöklési szándékát...a dzíve egyre gyorsabban vert,érezte hbelelüktet egész este..de egyre távolabbinak érezte szívét és pillanatok mulva már azt látta hogy testén kivűl van ,a rémalak kezében dobog,ver,lüktet...nem fogta fel mi történt vele,csak egy valami tudatosult benne hirtelenjében...a halál pillanata tiszta volt ,friss és éber....


Történet 57.
Cím: A Mindentlátó-hegy

Volt egyszer egy falu. Mellette volt egy hegy, aminek Mindentlátó-hegy volt a neve. Azért hívták így, mert ha valaki felment, az állítólag látja az egész világot. De bárki ment fel, az nem jött le élve. Egyszer egy fiú úgy döntött, hogy felmegy a hegyre. Amikor lejött, már haldoklott, de még élt. Az anyja még megkérdezt tőle:
-Édes fiam! Mit láttál a hegyen?
-A világot-felelte a fiú, és meghalt.

írta:Sör


Történet 58.
Cím: Krisztián a buszon állt...

Krisztián a buszon állt, mely épp az iskolája felé tartott. Átlagos külseje volt /a srácnak/ laza farmert, fehér cipzáras pulóvert és sportcipőt viselt. Zselézett tüsi haja és helyes arca volt.
A busz bekanyarodott a gimnázium útjára és megállt /természetesen a megállóban/. Mivel a járművön az utasok nagy része az iskolába tartott kisebb fajta tömeg kezdett mozgolódni. A srác felvette iskolatáskáját és a jobb vállára, kanyarította. Már megszokta ezt a tömegnyomort így lassan nyugodtan haladt az ajtó felé, aztán egyszer csak izgatott lett. Nem tudta mitől, csak, azt hogy nagyon izgul. Megállt. Hirtelen megfogalmazódott benne az ötlet: a buszon marad. Még mindig nem értette, mi történik, de érezte, hogy most valami nagyon jó fog történni. Várta az eseményt. Nem gondolkozott, hogy vajon mi lehet az, de tudta: ha most leszáll azt bánni, fogja. Az iskolások lehömpölyögtek a busz, pedig folytatta útját. A következő megálló egy téren volt. Krisztián fejében egy hang súgta „gyerünk, szállj le!”. A fiú engedelmeskedett az „utasításnak”. Már nagyon izgatott volt, kicsit remegni kezdett, szíve hevesen vert. Boldogsággal töltötte el ez az érzés. Különösnek találta a helyzetet, de nem tudta és nem is akarta megfejteni, érzelmei erősebbnek bizonyultak eszénél.
Gyors tempóban ment a téren. Nézett jobbra, ballra, várta hogy valami történjen. De semmi. Bebámult a kirakatüvegeken, körbe nézett, de semmi különöset nem látott. Várt, várta a „nagy eseményt” s közben sétálgatott, figyelt, de minél több idő telt el annál inkább érezte: kezd lelohadni a nagy izgatottsága. Csalódott. Hülyének, ostobának érezte magát, s nagy szomorúsága közepette úgy döntött, hogy inkább iskolába megy.


Történet 59.
Cím: életem nagy csalódása


az egész nem tudom mire volt jó?! pedig megfogadtam,h nem akarok többet ilyet érezni! magam sem tudom mi volt a baj velünk: (( talán sok volt a 6 év korkülömbség,talán az eltérő stilus vagy csak egyszerüen semmi esély nem volt ennek a kapcsolatnak a túlélésére azt még magam sem tudom,próbáljátok ti kitalálni a leirtakból/máramennyire értehetően irtam,mert még nagyon friss a dolog és elég zaklatott vagyok még/ sok sikert! Felmentem bulizni,mint minden hétvégén,de az akkori barátom nem volt hajlandó eljönni velem. Nagyon mérges voltam. Találkoztam az egyik haverommal és elmentünk a pulthoz,na akkor pillantottam meg legelőször őt/a továbbiakban nevezzük Zolinak/! Elkezdtünk beszélgetni és végig szórakoztuk az egész esét! Akkor még nem igazán tetszett meg,de sorra egy jó hónapon keresztül minden szombat estét együtt töltöttünk! tudtam,h ő milyen ,nagyon jól,de nem érdekelt! rég éreztem ilyet,mint vele! Pedig ha átgondolom nem az a fiú volt akire régebben azt mondtam volna,h ő az esetem,de mégis vonzódtam hozzá! Szakitottam a barátommal és csak Zolival foglalkoztam! egy héten találkoztunk 3x plussz szombat este! egyik ilyen hétvégén ugy volt ,h ott alszok az uncsitesóméknál,de összevesztünk és nem volt hol aludnom. Na Zoli mondta,h nálunk nyugodtan aludhatok,én pedig belementem! Ott aludtam ,nagyon jól "elszórakoztunk"! erre az esetere rá, ugy egy hónapra elment pestre 3 napra. El se köszönt meg nem is mondta! jó nem mondtam neki semmit amikor hazajött megvártam ,h majd ő felhiv,de nem nagyon hivott! Na eljött a szombat este,kihivtam beszélni és azt mondta,h nem szeretne tőlem semmit és csak "arra" kellettem neki! nagyon rosszul esett,nagyon nagyot csalódtam benne. az egész estét végig sirtam! akkor este elhatároztam,h többet nem keresem. jó erre ő felhiv hétfőn,h mi a helyzet és ,h nem találkozunk e? na addig gondolkodtam,h igent mondtam. kimagyarázott mindent,elhivott erre - arra és én engedtem a csábitásnak! az egyik ilyen békülő program az volt,h menjünk strandra! a strandon az egyik legjobb barátjával beszélgettem és ő mondta,h Zolinak még nem volt ilyen csaja , mint én ,mert Zoli még soha nem vitt csajt igy magával ,ha elmennek a haverokkal valamerre bandázni. az a nap nagyon jól sikerült és akkor azt mondtam ,h én kitartok mellette,akármilyen is ő. 4 hónap után már bátran mondta,h szeret,mutogatott a barátainak,h neki milyen csaja van! annyira szerettem őt! nagyon figyelt rám ebben az időben főleg,ha pl. megbotlottam és bevertem a kezem, akkor ő jött és aggódott,puszilgatott! tudtam ,h soha nem bántana meg tudatosan és amit a legjobban szerettem benne az az volt,h nem csalt-csalt volna meg soha! 5 hónapot töltöttünk együtt ,ami nagyon szép volt! demost szombaton vége lett mindennek: ((((
szombat este,állunk a pultnál a haverokkal. pont beszélgettem az egyik haverjával amikor megjelent az egyik barátnőm és Zoli megfogta a seggét a csajnak!! állok mellette és megfogja a seggét!!!! nagyon mérgess lettem és csaptam egy hisztit,de olyat,h Zoli haza is ment! másnap,már bántam egy kicsit,próbáltam felhivni,de ki volt kapcsolva! próbáltam másnap is,de semmi erdmény. na jó nem birtam magammal és felhivtam a legjobb haverját és ő mondta,h Zoli nagyon megvan sértődve rám és azért nincs bekapcsolva mert szétverte a telefonját! ma pedig felhivtam vezetékesen és mondtam neki,h találkozzunk,de ő azt mondta,h beteg! ez nála egy kedves lerázást jelent: (( de az a legrosszabb,h holnap elmegy végleg Pestre dolgozni: (( sqajnos úgy érzem soha nem öleljük mi már egymást úgy mint eddig és ez fáj a legjobban.........................


Történet 60.
Cím: Egy képzeletbeli festono napjai.

Elso nap:

De:
Felkeltem.
A fürdoszobába érve láttam, hogy idejekorán. A szemem alatti karikák alapján hatalmasat dorbézolhattam elozo nap, mert el lehetett volna adni oket kerékpárnak. Viszont az elozo estém teljesen kiesett az életembol. Talán jobb is, csak az a baj, hogy más emlékezett rá. Vagy ok sem?
A döglött macskát hamarosan, némi fogkrém segítségével, kitakarítottam a számból, majd az élonek adtam enni. Közben szomorúan konstatáltam, hogy senki sem mosogatott el helyettem. Bánatomban visszafeküdtem.

Du:
Felkeltem.
A csöngetést hallván túl késon. A megrendelom jött a festményért. Mondtam neki, még nincs készen. Bánatosan nézett rám, és közölte, hogy ma van a felesége születésnapja. Ránéztem az állványra. A kép végül is már kész volt, reggel csak le kellett volna lakkoznom, csak elfelejtettem, mint a tegnapi napot. Bár a születésnapról valami beugrott. Kinek is volt születésnapja? Ja, nekem.
Mondtam az ürgének, lelakkozom a képet, viheti, csak vigyázzon rá, mert még fog. Az ürge leperkálta a dohányt érte, és sugárzó szemmel elment. Na, napi jócselekedet meg volt.
Kimentem a konyhába, ittam eloször egy kis ásványvizet, aztán meg egy üveg sört. A poharat otthagytam az asztalon, majd bementem a nappaliba, és megnéztem pár tévémusort. A rendetlenségen átnéztem, majd lefeküdtem.

Este:
Mosogatás zajára ébredtem. Elmosolyodtam magam. Így oldódnak meg a problémák maguktól. Racionális kedvesem lépett át muvészi gondtalanságomon, és tért be egy mosogatásra. A zajokon kívül friss pizza illata is megcsapta az orromat.
- Te vagy az? – kérdeztem és válaszul megjelent o egy szál kötényben és a pizzával.
AZ ESTE TOVÁBBI RÉSZLETEI MAGÁNJELLEGUEK!
Előző részek
Hozzászólások
További hozzászólások »
lady monic ·
50-esen beszarásig röhögtem

Chart ·
Tényleg jó a 50.-dik :D

AnnaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: