Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Áprilisi válogatás 3.

Mellesleg ismételten eljött az április 1. Ezért most azok a történetek kerülnek fel, amelyeket csak a mai napon tudunk megjelentetni és mind az elmúlt egy év termése. Az április válogatás harmadik részét teljesen vágatlanul olvashatjatok. :-) Jó szórakozást kívánunk.


Történet 1.
Cím: Az elso pillanyalat-:)

Csodalatos tortenet a mienk.Minden ugy kezdodott hogy egy nap eppen amikor a kondi teremben, sulyokat emeltem es epp szepitettem magam elsuhant egy gyonyoru noi test elottem.
Nem hittem a szemeimnek azt hittem hogy hirtelen ez csak egy alom volt.De nem ez a lany csak ugy hat szavakkal nem lehet elmondani hogy milyen gyonyoru is lehet.
En ugye felenk voltam es nem mertem vele szot valtani, nem is tudtam hogy vajon hogyan is fogom ezt a beszelgetest elkezdeni.
De vettem magamra a batorsagot es megszolitottam ot.
Kedveskem maga mindig ide jar komdizni?
Es ezek utan csak ugy jot minden mint ha mi mar regen ismertuk volna egymast mint ha valami regen elveszett baratok letunk volna.
Meg az nap este vacsorazni is elhivtam ot egy csodalatos etterembe.
Minden gyonyoru volt az este is de o ragyogott mint a napfeny.
Vacsora utan megkerdeztem hogy, esetleg haza vihetem-e a holgyet?
Erre o csak annyit felelt hogy en ma nalad alszom.
Es ezel tudtam hogy az en almom fog ma valoravalni.
Az etterembol mi rogton az en otthonomba vettuk az utat es meg az ajtoig sem ertunk el es maris elkezdtunk hevesen csokolozni, ahogy a hazba ertunk szepen lassan a ruhak kezdtek lefele jonni a testemrol.
Valahogy en meg mindig nem voltam benne biztos hogy ez az egesz egy ihaz tortenet.
De ahogy a nadragon kezdte lefele huzni tudtam hogy ez igaz es nem alom-:)
Ezek utan mar csak azt ereztem ahogy a nyelve a belso combomon le es fel korozott, azutan szepen lassan halladott a nemi szervem fele es ahogy a nyelve a nemi szervemhez ert nem is tudtam magam kormanyozni es tudtam hogy enel mar csakjobbjohet.
Es ezek utan ugy is lett mi szepen es gyengeden elkezdtunk szeretkezni.
Talan ez volt az eletem legnagyobb es legszebb szeretkezese.
Ahogy a nemi szerve a testemben volt azt szavakkal nem lehet elmeselni imadni valo volt.
Es ezek utan tudtam hogy o volt ez en almaim ferfia.Es az almom valora valt.


Történet 2.
Cím: Ez is megvolt...

A történet teljes egészében igaz,úgy ahogy le van írva,semmi kamu. És aki mást gondol az menjen a k**va büdös rohadt picsába, oda. Szóva,az egész 9 hónapja történt.Én és a 18,72 cm farkam iskolába jártunk.Mivel most 15 éves vagyok és amúgy elég vagány kemény srác ,a csajok is dőlnek értem,Egy szó mint száz én a 18,72 cm farkammal ültünk az iskolapadban.Az osztályfőnök aki mellesleg 19 éves és a méretei 90-60-90 és már többször verte ki rá,szóval ez a buxa mondta hogy maradjak bent tanítás után,mert nem tanulok jól (nem is tudom miért?) és ő majd korrepetál.Persze hogy nem ellenkeztem ,ha nem ő hívott volna már léptem volna le... A szitu a következő:
Ülök a padban és egy köcsög egyenletet cseszegetek mire odahajol de úgy hogy belátok az ingje mögé és persze nincs rajta
melltartó.A 18,72 cmes faszom abban a pillanatban feláll,de úgy hogy kardozni lehetne vele.Még Japánban is látni mekkora
merevedésem van amikor megszólal:
-Gond van az egyenlettel? Te kis pöcs?- mondja olyan hangon hogy egyből eldurranok,s így elég hülye arc ül ki a
fejemre,egyrészt mivel a gatyám tele van FORRÓ gecivel,másrészt mivel a farkam még mindig úgy áll mint a Petronas Ikertornyok és még repülő sem tudná lerombolni.De mivel én vagány srác vagyok valami frappánsat válaszolok:
-A gond önnel van,Ribanc!- egy pillanatra elbizonytalanodik én pedig ezt látván felbátorodom.Szívem a torkomban lüktetne de inkább a 18,72 cm es farkamban lüktet.A szőke tanárnő feláll és a tanári asztal felé hátrál közben kérdezi:
-Voltál már nővel?- "Ez bejött,Király vagy!"-mondom magamban,gyorsan hangnemet váltok és bedobom az ártatlan ,tapasztalatlan ,szűz figurát.
-Még soha. Miért azt hogy kell?- a tanárnő erre piszkosul beindul,feldobja magát az asztalra ,szoknyáját felhúzza (ami alatt
persze nincs bugyi) lábát szétterpeszti és úgy mondja:
-Gyere mutatok néhány dolgot ,de csak most az egyszer.
Odaballagtam és se szó se beszéd tövig nyomtam a csuklómat a lucsokban tocsogó nedves punciba.Persze mondanom se kell egyből elélvezett a csaj,na meg persze én is.Ám ezután a romantika percei következtek: A szerelem nedüjében úszó kezemet óvatosan lassan kivettem s lecsókoltam róla az utolsó cseppett is.Levetkőztettük egymást és kezeink felfedező útra indultak.Kezeim bejárták gyönyörű kebleit és ő beleremegett ebbe.Izzadtság cseppek harmatoztak köldökénél s a lenyugvó nap sugarában aranyra festették selymes bőrét.Keze lassan elérte duzzadt hímvesszejemet (18,72!!!!!!) miközben ajkaink fórró csókban egyesültek.Testünk kezdett egybeforni és mikor a Nap és a Föld egybeért bevezettem férfiasságom a női test rejtelmeibe.Ezután pedig........ÚGY MEGBASZTAM, ÖCSÉM! úGY PUMPÁLTAM 18,72 CM FASZOMMAL MINT A (ide nem találtam szavakt), ÚGY ZAKATOLTAM BENNE MINT A KIS VASÚT HEYGNEK FELFELE!!!
Egy szó mint kettő,megdugtam.A végén persze már fájt a faszom is mert akkorát álveztem hogy utánna úgy zuhant össze a pöcsöm mint a Word trade center.(Isten nyugosztalja őket) Szóval a tanárnő kifeküdve az asztalon én meg csak lihegek egy padon.ezután jött a rizsa hogy őt mennyire nem szereti a férje meg hogy ezt nem szabadott volna,de már nagyon kellett bla bla bla...Miközben épp azon filóztam vajon fel áll-e még a farkam valaha meghallottam egy mondatot:
"-Ez nagyon jó volt."-mondta a kis tancsi még mindig lihegve.Most valami megmozdult bennem,éreztem hogy kell nekem ez a nő. Először még szidtam is magam hogy: "Ne érzelgősködj te ganéj!" de aztán leszorítottam ezt az énemet és ezt mondtam:
-Remélem még találkozunk tanárnő!
-Én is.-mondta kedvesen s hazaküldött. Tudtam hogy ez nap más mint a többi,éreztem hogy megváltozott minden,a szerelem lángja fellobbant szívemben......ám még a suliból se értem ki mikor megláttam Mari nénit pucsítani a kapunál (ép a szemetest ürítette) s "egyszer élünk" tövig nyomtam a már álló 18,72 cm farkam...
U.i.: Hazafelé még megbasztam egy kutyát, két kecskét,a Melindát,Bözsit (bár közben elütött egy autó), hazaérve hugomat és a barátnőjét és véletlenül Lacit az aranyhörcsögöt is megraktam bár bevallom férfiasan Ott már nem sikerült elélveznem.Ez van. Amugy ha valaki kiváncsi most 15 éve vagyok 18,72 cm a farkam van egy két hetes gyerekem a tanártól és újságkihordásból tartom el a családot,de egyet mondhatok: EZ IS MEGVOLT!!!!!
Ezt a paródiát április 1. alkalmából írtam.Lehet hogy egy kicsit durva lett itéljétek meg ti magatok.A WTC-s részért pedig
ellnézést kérek minden lelkiismeretes olvasótól.
Üdv TwoWA


Történet 3.
Cím: Első szerelmem

1998 volt amikor megláttam életem nagy szerelmét a fagyiskocsit.Nagyon féltem odamenni hozzá mert a pasi még benne volt, és egy gyereket szolgált ki.


Történet 4.
Cím: Földúton egy buli után

A nevem Meli és 18 éves vagyok.Amikor ez a sztori történt 16 voltam.A barátommal/Lacival/akkor már 1 éve jártunk.Ez egy lucskos nyárvégi éjszakán egy buli után történt.Az anyám akkor mág nem engedte meg,hogy a Lacinál aludjak,mert féltette a kicsi lányát.Mi az apám szüleinél voltunk hétvégén,és oda kellett volna mennem buli után aludni.Lacival megbeszéltük,hogy mielőtt hazavisz,elmegyünk valahova,hogy egymáséi lehessünk.


Történet 5.
Cím: Történet a botról

Verőfényes nyári éjszakán ,a parkban sétáltam hüvös szellő fúj (befújt a szoknyám alá) Jó volt.Az eső is esett,az sem volt rossz!!!!! miközben sétálltam arra gondoltam vajon kik azok az emberk akik a mellesleg.hu -ra történetket írnak. Elképzeltem nyolcvan éves trottyos bácsit amint fantáziálgat KIÁBRÁNDÍTÓ VOLT


Történet 6.
Cím: Szexy girl

Sziasztok. Mindenekelőtt a puncimról kell beszélnem


Történet 7.
Cím: önkielégítés a táposban

17 éves fiú vagyok. Naponta többször szoktam kiverni a farkamat. A különlegesség az hogy néha extrém helyeken is szoktam művelni ezt a tevékenységet. Történt mindez már buszon is, híd alatt, erdőben, a zuhany alatt, tóparton, iskolában stb..., de ezek eltörpülnek a következő helyszín mellett: A nagymamim disznóól mellett lévő táposban. A történet úgy kezdődött, hogy egy szombat délután a maminál voltam és hokizni kezdtem a kamrában, azonban mamám közeledni kezdett. Én felhúztam gatyámat és eltettem és eltettem péniszemet. A mami ezt nem láttam meg, majd hozzámszolt, hogy szavazni indul. Erre én megörültem mivel rajtam volt már a kangörcs.Már máskor is akartam csinálni a táposban, TV nézés helyett. Azonban sosem jött össze. Most ennek vége szakadt és elindultam az ól felé. A táposba átszivárgott a szomszédból a disznószag, de ez csak tovább izgatott. Adtam a disznónak(Laci) kukoricát, hogy ne zavarjon meg a nemi tevékenységem közben. Miután már mindent elintéztem, leültem egy táposzsákra. Elővettem dickemet amelyen még rajta volt a kényszer. Csattogtatni kezdtem fitymámat s mitsem törődtem tápos, disznószagú kezemmel ami tele volt bacilussal. Hamar elsültem és csak később eszméltem rá, hogy ismét kiválasztottam egy fantasztikus helyet a hokizásra, és arra, hogy milyen veszélyekkel jár az, ha az ember egy disznóolban nem túl higiénikus helyen végez önkielégítést. Ezután felhúzam gatyámat és elindultam a ház felé. Ekkor jött haza a mami. A farkamat nem tudtam megmosni, így piszkos maradt. Nem tudom lesz-e ennek valami következménye. Mindenesetre jó buli volt, és legközelebb a vasúti várótermet veszem célba.


Történet 8.
Cím: Kutyával

Megbasztam a kutyámat! Jó volt.


Történet 9.
Cím: Szombati nap!!!

Gyerekek! ha hiszitek, hanem, szombaton életem eddigi legjobb szeretkezésén estem át.
A többit a fantáziátokra bízom...


Történet 10.
Cím: KAKISEX

Nos szevasztok. Egy igen érdekes történetet fogok nektek elmesélni mert ugy gondolom ilyennel nem igazán fogtok találkozni a való életben történ ugyanis egyszer velem:
Egy északa elmentem a barátnomell a sarki bárba ahol találkoztunk a haverokkal beszélgettünk meg egyebek közben szépen kortyolgattuk a piát és igen csak bebasztunk mire hazaértünk. A barátnom igen híres arrol hogy szereti az extrém dolgokat a sex terén is na tehát akkor hazaértünk és megszólal a barátnom:-nem akarod kipróbálni a kakisexet?? -MI a faszt??- Kérdezem tole. -A kakisexet. nem tudod mi az?? -Gozöm sincs mondom neki. -Megmutatom -mondja- levette a nadrágját szépen lassan a bugyiját aztán legugolt a földre és azt mondja- Gyere ide ujjazd meg a segglukamat- Én mit sem sejtve odamegyek és bedugom az ujjam a segglukába. És o akor nyomott hirtelen egyet és leszarta a kezemet!!!-( látatok már ilyet??) Na ez még beleférne ha nem kért volna arra: -Együk meg!- mondom neki a nagy lófaszt eszek én szart, de o csak erosködött: nincs rossz íze , gyere kostold meg- mondja nekem de én mots mit csináljak, ugy se halok bele hát markoltam belole és megettem. Érdekes furcsa íze volt. NEm e világi. Na akkor o is elkezdte enni a csiklóját izgatva. -mondom magamban ezt se nyalom ki többet, de o csak evett evett és a végén szétkente magán aztán hirtelen kinyögi: -gyere és dugjál seggbe!- Csak hogy én nem dugom meg a szaros valagadat !! -üvöltök rá. -Akkor majd én!-mondja, odajön elém és szétkeni rajtam a szarját mondom neki hogy áljon már le ezzel , de nem akart akkor megfogtam beratktam a fürdokádba és lemosdattam.
Nos ennyi lenne a történet nem hosszú, nem tul gusztusos de arra gondoltam ezt is ell kell mesélni mert bizony vannak ilyen emberek!


Történet 11.
Cím: Szex a biológia tanárral

Ez a történet egy hete esett meg velem. Egy keddi napon kezdpődött minden, eléggé nem volt kedvem bemenni az iskolába de végül bementem.
Elmaradt az utolsó két órám így korábban hazamehettem, útközben pedig találkoztam a biosztanárommal akinek gyönyörű formás farka volt. Felkísértem a lakására és ott azt mondta nekem: - Artúr te gyönyörű szép vagy! - és mikor ezt kimondta egy nagy puszit adott a szácskámra én meg viszapusziltam őt.


Történet 12.
Cím: maszturbácio

Mutko ugy kivertem a löcsömet hogy kiszakadt a wc ajto.


Történet 13.
Cím: BASZÁS

Egyik nap megbasztam a kutyámat HIHIHIHIHIh


Történet 14.
Cím: 69 party a Földrajztanárral

Emlékszem, már elso perctol fogva bejöttünk egymásnak.... Én akkor voltam 2. gimis o 32 volt.
Magas, izmos, sportos, szolizott, szóval igazi férfias férfi.
Végül sikerült megismerkednünk egy iskolai rendezvényen és onnantól nem volt megállás...
Már akkor este felmentünk hozzá, én egy kicsit zavarban voltam, mert arra gondoltam hogyan fogunk ezekután egymás szemébe nézni....
O megnyugtatott, lassan levetkoztetett, eloször csak gyönyörködött a szerinte gyönyöru izmos, vékony testemben...
utána végigcsókolt mindenhol és elkezdte nyalogatni husos, finom puncimat... isteni volt.... én letérdeltem elé, és elkezdtem szivogatni, harapdálni a farkát....teljesen ki volt tolem....
utána 69 es pózban folytattuk végul nem bírtam tovább és ráültem a farkára és eroteljesen lovagolni kezdtem rajta.... már szinte fájt, de iszonyúan élveztem...
Utána kért, hogy ujjazzam magam elotte, de mondtam hogy eloszor kikötözöm egy székhez, utána csinálom....
A végén szinte könyörgött hogy oldozzam el, és hatalmasat élvezett a a számba... teljesen ki voltunk utána csak feküdtünk egymáson és nyalogattuk, simogattuk egymást, majd megjegyezte micsoda kis vadmacska vagyok...
Azota is kurogatunk néha...
Csak egy szépséghibája van: O sajnos alkoholista...


Történet 15.
Cím: AZ IZÉ

Néha úgy érzem, be vagyok rúgva.így volt ez ma is.. Ma kurtam először. Megfoghtam, becibáltam a WC-re, ott lehúztam, a nadrágját nekije. Előkaptam, és megráztam, egyszer kétszer hozzávágta A FEJÉHEZ!! ettől iszonyú nagyot élvezett!! Éreztem, mert majdnem leharapta.... Erre pofámbasztam,majd a faszommal is.
ROMantikusan szontam neki:Megbaaaszlaaaaaaaaaaakkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!! Te gyökér!!!! És megbasztam! de télleg! VÉRESRE! aszttonta eztet szereti. Há mondom anyád! Megverlek!! Osztr fogtam, és a fejét belevágtam a WC-pumpába, ettől már sikoltozott, biztos élvezte, aztán belehúztam az orrát a térdembe!!! Szegény nadrágom, ott hevert a földön... A fájdalom teccett neki,ezé még eltörtem a térdét!!!! nár rohant voilna el, de elkaptam a punciszőrénél, oszt feldugtam a pumpát nekije.orrábA.!! PSZT!!-mondtam nekije-HALKABBAN TE , BAZDMEG! VAZMÉÉÉR!!! Oszt Elemér elfutott... teccett????


Történet 16.
Cím: egy gyors menet az alfoldon

Hát hugy si kezdjem, a lényeg annyi vót, hogy az alfoldon kapátam, oszt megláttam egy szép jányt, oszt megkírdeztem nem-e vóna kedve egy dúgáshoz, osztán gatya le, belevágtam a kóbászomat, erre meg sikított, oszt belevertem a gecimet. na ennyiii
Jó mi?"


Történet 17.
Cím: Örök szex

Sex


Történet 18.
Cím: xxx

Érettségiig nem is gondolhattam rá. Utána reménytelenül szerelmes lettem az évfolyam szépébe. 250-en voltunk egy évfolyamon: ebből 200 lány volt. Valóságos hárem!!! Az 5 évfolyamot együttvéve 1000 lány járt oda. Valóságos földi paradicsom. De


Történet 19.
Cím: Baszás

Biz meg baz elment vadászni. Biz vitte a puskát bazmeg a kutyát.


Történet 20.
Cím: jó volt

basztram oszt jó volt


Történet 21.
Cím: Baszás

Megbasztam egy tinilányt ő meg jól leszopott istenigazából!


Történet 22.
Cím: Kámaszutra

Volt három csaj mindet megraktam.egyik jobb volt mint a másik.


Történet 23.
Cím: Leszbi pinák

A barátnőm és én Egy garzonba laktunk és leszbikusok voltunk imádtuk egymás pináját izgatni.Nyalni.ujjazni és mindig kurva nedvesek lettünk!


Történet 24.
Cím: Megbasztam

ugy megbasztam a zsuzsit, kettéállt bazmeg!!!


Történet 25.
Cím: Ennyi

Taliztam egy csajjal, és dugtunk.


Történet 26.
Cím: Szép volt jo volt ennyi volt

Csá all
Votam én meg a csaj, jot keféltünk nagyot élveztem az arcára oszt ennyi . JÓ vot??


Történet 27.
Cím: EZT OLVASD EL !!!

Egyszer vol, jol nem volt. A kurtafarku malacokon tul.. a hegy másik oldalán... Történt egyszer hogy:
A kiskirályfi (vagyis én) elmentem szerencsét probálni. Utközben találkoztam a rokával. Beszédbe elegyedtünk majd a bokorban megbasztam aztán mentem tovább. Nem sokkal késöbb találkoztam a nyuszival. Öt is seggbe kurtam a bokorban. A medvével már nem volt olyan egyszerü de megbirkoztam a problémával. Aztán találkoztam egy hercegnövel. Ujj... Ugy meg keféltem hogy csak ugy füstölt a farkam... Aztán az ö anyát is megkeféltem.. Végül egyszercsak felébretem.. ÉS ezt mondtam: Huhh.. ez csak egy álom...


Történet 28.
Cím: Jó vút!

Dugtam, oszt jó vút!


Történet 29.
Cím: tölthettem volna

tölthettem volna a napom itt is


Történet 30.
Cím: Miki morzsi

Na szoval ugy kezdodot hogy egy esos napfenyes eszakan,amikor elmentunk a haveromal gombaszni.Fel a hegyekbe.Nagyon jol kezdodot mert vittunk snowboardot is meg korcsolyat,szalonat,kenyeret meg mindenfelet.Jott 2 csaj is akik mar mielott elindultunk volna be voltak tuzesedve.Epp hogy nem egtek el a vagytol amit irantunk ereztek.
Kivertuk a satrat a hegyre,majd nekialltunk kajalni.
A hegyen voltak valami pasztorok akik baranyokat legeltetek...mi meg olyan ehesek voltunk hogy eloptunk egyet es megsutuk a mikrohulamu sutoben.
Majd amikor jollaktunk,befekudtunk a satorba.A ket csaj meg persz e kulon kulon.Vagy nem is.4 szemelyes volt a sator.es az egeszen egybe fekudtunk.
Az egyik csaj olyan csuf volt hogy a tukor is elhajlot amikor fesulkodot,a masiknak meg akora tolgye volt mint 3 tehenek egyuttveve.De hat 2 ten kittetek egyet.
kioltotuk a villanyt,es elkezdtunk vadul csokolozni.Aztan beforosodott a hangulat.a csajok nevezuk mondjuk Alizna es Rekanak.Aliz mar koraban birt engem mert egesz vegig a hatan vitt fel a hegyre:)
na lenyegtelen
Levetkoztek mind a ketten es rank masztak.Ugy mozogtak mintha lovon ultek volnamert amikor mar nem birtuk ugy jott ki a sperma afarkunkbol mint aszuperszonikus raketa.
ekkor ismertuk meg a lenyeget.
Ekkor jottek a farkasok,ugy uvoltotek mint a sakal.de A lanyok kimentek es jol elkentek a pofajukat.
ekkor nagy zugast halotunk fentrol.
Kimentunk a satorbol,es egy nagy repulo cseszeajat latunk.Mar nagyon feltunk es nem mertunk iijoni a satorbol.aztan megjelent egy kicsi ajto a cseszeajon.Kiszalott belole 3 kicsi zold emberke"nevezuk ufoknak"
az egyik oda jott hozznk es magyarul megkerdezte hogy kiadjuke a csajokot eszakara egy menetre. Mi kiadtuk mert 10000 $ fizetek ertuk nem tom honnan volt penzuk.
Eltelt egy nap es megint ejel van ekkor erkeztek valahonnan elo a csajok mind a keten zoldek voltak es elmeseltek az eszakajukat az ufokal .Az egyik ufo elovete a tangajabola hatfeju farkat es felultete oket ra.majd szolt a tobieknek is hogy uljenek fel.Aliz azt mondja hogy Vlad tepes karoba huzasa sem volt fajdalmasabb enel.
Ugy elveztek el mint a gyorsvonat.na ennyi mert en is meguntam nem hogy ti.
Fojtatas a kovetkezo 5 evben.Sziasztok


Történet 31.
Cím: szeretkezés

rejsz rejsz szopi szopi basszá basszá má hahaha


Történet 32.
Cím: ba szás

egyszer volt, holnem volt, basztam egy nagyot!


Történet 33.
Cím: Őrült szerelem!

Régóta járok a barátnőmmel. Már oda is kültözött hozzám. Eggyik éjszaka éreztem valami izgató érzést a döncikémnél, mire felocsudtam láttam hogy szorgossan oboázza a farkam. Teljesem keményre szopta. Nyalta a golyokat meg a makkom. Tisztára élveztea dolgot, Majd azt kérte basszam meg keményen. Megfogtam a kis kopasz punciját.Tiszta eggyatta lucsok vólt. Símogattam , majd megízleltem a punikáját. Tiszta édes vólt. Már nem bírtam magammal és beledöftem. Hihetetlenül megbaszatta magát. Teljes élvezetből nyomta az ipart. Mikór elélvezet egy óriásit spriccelt a kopasz ninija. Teljessen beterítetvele. Majd azt kérte élvezzek a szájába. Az összes ondót elnyelte. Isteni vólt ez az éjszaka.


Történet 34.
Cím: Geci ment a szemembe!

Sajnos ez van!
Tegnap basztam egy csajjal az arcába nyomtam és valahogy egy kis gecim a szemembe csöpent!
Rohadtul csípett!
És reggelre begyuladt a szemem.
Jó kis tanulság volt!
Mindenki jegyezze meg ám !


Történet 35.
Cím: Lófasz

Helló köcsögök!akkorát basztam,hogy majdnem elélveztem,ennyi a tőrténet!


Történet 36.
Cím: Kéjfél

Én egy 16 éves lány vagyok.Egyik este elmentünk a barátnőimmel egy helyi discoba.Nagyon kiöltöztünk,meg minden megvolt,hogy jol érezzük magunkat.Éjfél volt pont ,amikor egy srác odajött hozzám és megkérdezte hogy volna-e kedvem valami finomsághoz....Mondtam,persze!!!
Kimentünk a disco elé ,ott volt egy kerti WC...és hozzáfogtunk.De amikor már mindennek a közepén jártunk,beleestem a budiba.Tiszta dzsuva lettem...kihuzott,aztán folytatta.Én már majdnem elmentem amikor megszolalt hogy kurva büdös vagy!!Felhuzta a nadrágját és elment.....engem meg otthagyott a WC-ben....


Történet 37.
Cím: Vicc az egész

16 éves vagyok, a nevem Pistike. 1x vonattal mentem Budapestről a Balatonra a nagyszüleimhez. A vagonban ült 1 nagyon jó csaj kb. 30 éves lehetett, de nem nézett ki 16-nál többnek. Megláttam és egyből felállt a műszerem (amúgy átlagos: 30cm hosszú és 8 cm széles a tövénél), ,gondoltam kimegyek a klotyóra és kiverem. Vertemmár vagy 2 peerce, amikor 1x csak benyított a kalauznő, mert elfelejtettem bezárni az ajtót. Meglátta a műszerem és egyből rábukott. Már szopta vagy 5 perce amikor 1x csak nyílott újra az ajtó és aa bombázó lépett be rajta. Ő is meglátta a cuccost és besegített a kalaúznak. Utána megdugtam még mindkettőt 2x, sőt a bombázóval heti rendszerességgel találkozgatok azóta is.


Történet 38.
Cím: a nyáron

NEM ESIK JÓ LEÍRNI


Történet 39.
Cím: Őrjítő vágy...

NNa, erre sem fogod kiverni!!


Történet 40.
Cím: Egyszer

Egyszer volt hol nem volt basztunk egyet és ez jó volt.


Történet 41.
Cím: Verés

Átjössz és kivered a farkamat!!!!!!!!!!!!!
Vili???


Történet 42.
Cím: Buli utani gruppen

En egy 18 eves srac vagyok.Barna hajam van zold szemem 180 centi magas vagyok de asszem ez most nem nagyon lenyeges.
A multkor meg lettem hivva egy jo baratom szulinapi bulijaba .Akkoriban nem volt baratnom igy hat egyedul mentem.nagyon jo volt a buli ,kb 3 orajig tartott es aztan kezdodott szamomra az igazi buli.
Elindultam hazafele jobban mondva a buszmegallo fele.Sotet kis falu volt alig lattam valamit.Egyedul ballagtam a buszmegallo fele es egyszer csak furcsa hangokra lettem figyelmes.Elindultam a hangok utan ugyanis nagyon kivancsi voltam honnan johet es hogy mi lehet ez a hang.
Amikor kozelebb ertem par alakot lattam a mezon kozelebb mentem es akkor lattam hogy egy lany terdelt kozepul es korulotte vagy 6 srac all.Mai napig nam tudom honnan volt annyi batorsagom de odamentem hozzajuk.Mind a 6 sracnak kint volt a farka es egy szoke szerintem nagyon szep lany meg szopta az eggyiket.Odamentem hozzajuk mindenki ramnezett es az egyik intett hogy lassak neki en is a lanyhoz.En amugy is elegge fel voltam izgulva a latvanytol es hat elovettem en is a farkam.A lany persze egybol az enyemet vette a szajaba ugyanis ez most friss hus volt.Nagyon jol tudott szopni kirazaott a hideg amikor abba a kis erzeki szajaba szep lassa becsuszott a farkam.Utemesen elkezdett bologatni.Kozben egy masik srac leterdelt a hata moge es betette a puncijaba.Ekkor a lany majdnem elharapta a farkam .Igy ment ez kb masfel oran keresztul:mindenki vegigment a szajan, a saggen es a pinajan is.Az eset vegenel felelt ismeretlen aldozatunk es a fehher folyadek vegigcsorfott a combja belso reszen.
Szoval nagyon jo buli volt az aznapi..


Történet 43.
Cím: A koleszi rém

Esténként, a sötétben megjelenik a nagy puncifaló. Prédára lesve motoz az ágyak közt, busa fejét minduntalan egy-egy takaró alá fúrja: szagot keres. A zsákmány lapul. Ám ha forró lélegzete egy áldozat ajkához elér, s az önkéntelenül is összerándul; annak sorsa megpecséltetett.
Az ajakrándulás alig észlelhető, de a puncifaló kifinomult érzékszerveinek éber figyelmét nem kerülheti el. A paplan alatti homályban ugyan szemének nem sok hasznát veszi, de orrát betölti az illatfelhő, mely az apró mozdulatok hatására pöfékel elő a mélyből.
A puncifaló beméri áldozatának helyzetét, és támadásba lendül. Állkapcsát előreszegezi, nyelvét kidugja szájából majd prédájába mélyeszti; többször meg is forgatja zsákmánya levében.
A punciállat húszperces elkeseredett küzdelem után hangos cuppanással kileheli a lelkét. A puncifaló a harctól csatakosan liheg. Miután kipihente magát, csámcsogás zaja hallatszik tompán a dunyha alól. Táplálkozik. A nedvet az utolsó cseppig, szürcsölve felszívja, néhányszor élvezettel elidőzve egy-egy ízletesebb kortynál.. A puncidög, bár még gőzölög, már rég kiszenvedett, merevgörcse lassan oldódik.
A puncifaló jóllakottan összezárja immár ragadós szájszervét, s elégedetten csusszantja ki sikamlós testét a takaró leple alól. Nagyot, lomhát puffan a padlón, majd -ahogy jött- el is tűnik szőrén-szálán az éjszaka sötétjében.


Történet 44.
Cím: Strand

Az egyik ismerős fiú meghívota két barátnőmet egy kis eggyütlétre.A zegyik(20) a másik (16).
Jólérezték velemagunkat és mikor besötétedett felajánlotta hogy fürödjenek egyet a medencéjében.
Felvették a bikininket(tanga és társai),és belementek a vízbe.
Sokáig beszélgetek,mikor a fiú megkérte Bettyt(20),hogy mutassa meg a mellét.Ő levette a bikinifelsőjét és úgy fürdött tovább.
Nem sokára Azt kérte a fiú,hogy szeretkezzen előtte Betty és Niki(16).
Ők nem sokáig vitatkoztak.Betty leült a medencében,és kérte Nikit,hogy álljon fölé és áljon kis terpeszbe (Niki még zűz).Mikor felé állt,Betty óvatosan félre hajtotta a bugyiját és benyult Nikinek a csiklójákoz.Mutató ujját oda vissza huzogatta a csiklótol a segglyukig.Niki sóhajtásokkal nyugtázta.Aztán meg állt Betty ujja a hüvelynél és egy erőteljes lökéssel átszakította a szűzhártyát.Niki fájdalom hejett elélvezett.Most Betty következett.Niki az ölébeült,vele szemben,és levette róla a bugyit.A csiklóját ingerelte amíg egyészen hegyes nem lett...Aztán lassan bedugta ujját Betty hüvelyébe és oda-vissza húzogatta.Először egy aztán két majd három ujjával.A fiú Betty mögéült,és álló faszát bedugta Betty segglukába.Niki odaszorította,csiklóját Betty nedves kisajkához és így ringtak,míg hangos sikolyok és ordítások között elnem élveztek mindhárman...............


Történet 45.
Cím: a nagy dugás

ez a töténet egy nyári estén tötént ,volt egy csaj akit nagyon birtam mert már elözöleg smároltunk.11 -et ütött az óra a kis csaj nagyon félt én meg probáltam kihasználni ezt a helyzetet óda bújtam hozzá és ő elkezdet pihegni mert még szüz volt elkezdtem kigombolni az ingét ő meg kezdet megijedni amikor már a szoknyájat kezdtem bontani ,sikitott én meg elövette3m a bicskámat , elvágtam a tokát és elkeztem a magamávé tenni a hulláját , bele élveztem


Történet 46.
Cím: furcsa önkielégités

Csumi!Mániám a maszti.Egyszer wc-ztem és nem volt papir.Fogtam a Karesz macskát és kitöröltem a vele valogam.A kutyámnak is odaadtam a szaromat, csámcsogjon csak el rajta.Maszti közben a nyögéseimtől rezeg a ház.A pinanedvet pedig addig szagolgatom amig ki nem hül az ujjam.Annyi de annyi orgazmusom volt hogy...húúúúha.Egyszer rajtakaptam az egyik rokonomat amikor szexfilmnézés közben a dákóját masszirozta.Rájöttem nagyon de nagyon fiatal koromban szexmániás vagyok.meg egyszer lehugyoztam egy szőrös kukacot,fürdés után széthuzom a seggem aztá megkérdezem a testvéremet:Szaros a valigam?Több nem jut az eszembe,majd még folytatom ha érdekel!Masztis kezzeimmel integetek!szevasztok!


Történet 47.
Cím: NAGYAPám fasza

-Ahh!Ahh!-papa te vagy a legkirályabb!
ez a történet a dédnagyanyámmal történt meg.Elmesélte nekem élete legnagyobb baszását.tudod kislyányom,legjobbat a nagyapámmal szeretkeztem.egyszer nagyon megkÍvántam,mert nem volt nagyon öreg.A határból jött haza,barna bőrén folyt az izzadság,haja nedves volt és éreztem ő is kÍván engem.behÍvtam hát a tisztaszobába, hogy adjon nekem egy kandis cukrot.De a fülébe súgtam:papa pont úgy nézel ki mint egy brazil földmÍves, hát kérlek vödd el azt amit mán régóta unok.Ezer örömmel , már régóta látni akarom, a tiszta puncidat és a csábitó segglikad.Iszonyatos jót basztunk.Annyit mondok kislányom a fasz olyan mint a bor,ha régi , finomabb.remélem egyszer te is átélheted ezt a csodás élményt.


Történet 48.
Cím: Zuhanyoztam...

Tudni kell,hogy nem vagyok túl jó matekból és mivel vannak elég rendes és jó matekos lányok az osztályban ...gondoltam megkérem az egyiket Zsófit arra,hogy jöjjön át este és segítsen nekem és képzeljétek azt mondta hogy eljön ma este 8-kor !!!
nagyon örültem ennek !!!
Amikor hazaértem anyám mondta,hogy este nem lesz itthon hisz el kell neki valahova menni mondtam jó persze és a Zsófi átjön majd matekozni !!!
Mondtam anyunak hogy felmegyek és ott leszek! és közben hallottam,hogy csengetnek de akkor már levetkőztem és amugyis még csak fél nyolc volt !!!
Anyu gondolom kinyitotta az ajtót és beengedte Zsófit és gondolom mondta neki hogy menjen fel !!!
Hát én már éppen fürödtem és persze vertem is a faszom de hát ilyenkor a zuhany alatt ki nem szokta !!!
Zsófi gondolom elakart menni vécére és bejött a fürdőbe mivel a vécé is ott volt és a zuhany előtt egy függöny volt és gondolom ezért nem tudta,hogy bennvagyok ám én megláttam őt amint letolja a bugyiját és elkezdett pisilni nagyon megijedtem hogy mi lesz ha meglátt elmondja mindenkinek a suliba !!!
Hát hallottam,hogy az ajtó becsukodott és gondoltam hogy kiment én meg gyorsan felöltözök addig( ám később megláttam hogy csak becsukodott az ajtó és nem ő csukta be ) na szóval kiléptem álló fasszal és nagyon megijedtem amikor Zsófi megfordult és meglátott nemtudtam melyikünk ilyett meg jobban HUUUUUUUUUU
Azt mondta ne féljek és ne búljak el inkánb hagy nézzem meg !!!
Hát mondtam oké de én is téged ezzel ő is teljesen levetközött és odajött hozzám és azt mondta szó szerint dugj meg oké mondtam és úgy megdugtam ahogy még soha olyan jó a punnája !!!!!!!!


Történet 49.
Cím: a baratnom lany rokona

fekudtunes igaz nem kitalalt it nyaraltaz onoka tesoja nalunk es mindig dumaltuk hogy harman milyen lenne es egy este be jot hat a kk egy este es ovetkezo tortenet le oda raktamoket hogy csokolozanak hat nagyon fel izgultam el hihetitek gyonyoruencsokoltak es simogatak egymast e nyaltak egymas nagyon be indultak mert egymasba nyomtak a nyelvuket es nagyon fel izgitot a dolog es akkor meg fogtam a onoka tesokat es nagyon be nyomtam neki mert nagyot sikitot a gyonyortol es nagyon kezdet csokolni es magaba huzni es aszt ereztem egyszer hogy nagyot elvezet es ez kozbe a baratnom nyalta a farkam tovet


Történet 50.
Cím: A Mompark közepén

A barátnömel már 2 hete járok nagyon jól megvagyunk. multhét csütörtökön nem volt kedvünk bemeni a suliba ezért ugy döntötünk hogy elmegyünk sétálni. 7-kor találkoztunk a Déli pályaudvarnál és elöször elmentünk a mamutba. Meghivtam regelizni ekkor már masziroztam ruhán keresztül a pináját ö pedig az asztal alat afarkamat verte a gagyámban. montam neki hogy menyun el wc-re den akart nyilvános helyen szeretkezni fél ora mulva elindultunk a momba mert oda akart meni körülnézni . ot minden sarkin csokoloztunk és közben masziroztam a punciát. a moziszinten voltunk amikor érzikien és egyben hevesen elkeztem csokolni a nyelvünk le sem szált egymásról . kb 10 perc után már mindaketen remegtünk az izgalomtól . mivel mindketönkön volt hoszu kabát megfogtam beteritetem és lasan kigomboltam a nadrágját és lehuztam a cibzárját .nem elenkezet. kis tang volt rajta elöször bugyin keresztül izgatam a csikloját és amikor a tangája már kezdet nedves leni bebujtam a bugyija alá és elöször a középsö ujamal felnyultam amenyire csak tutam majd kétujal mikor már majdnem elélvezet kicsit abahagytam és két perc mulva kb. ujrakeztem éreztem minden rezdületét minden öszehuzodását közben kicsiket sohajtot és végül mikor elélvezet egy hatalmasat nyögöt és afél mom ránk nézet. montam neki hogy nem birom továb és elvitem a férfi wc hez leültem wc-kagylora és elövetem már fél órája ágaskodo farkamat elöször finoman nyalogata a tatajét utána bekepte a makomat és lasan huzogata a farkamon a bört és afejét is és egyszer csak hevesen elkezte szopni a farkamat és közbe verte persze ö is eljácota azt hogy majdnem elmegyek és elre lelesitot de utána ugy elkezte dörzsölni a farkamat és szopni hogy sec-perc alat elélveztem és éreztem ahogy ameleg geci a szájába verödik és lenyeli. utána kimentem és körülnéztem nem volt senki és ezért kijöt megmosta a száját és hazakisértem ......
Remélem tedszet az első történetem és ezel még nincs vége mert folytatom ha akarjátok csak kerlek irjatok véleményt mert ha jónak találtátok lesz még rengeteg történetem ugyis mindenap csinálunk valamit és akor a leg pikánsabakat leirom.


Történet 51.
Cím: Fürdés

Ma van a névnapom. Klassz nap volt, minden sikerült, amit csak akartam, Egyetlen "bajom" volt csupán, nagyon elfáradtam.
A kolesz, ahol lakom korántsem a legjobb hely a világon. Egy ideje már fontolgattam, hogy kiköltözök...
Korán megtem zuhanyozni, és csak én voltam, egyedül. Ritka eset egy koleszban. Bementem a "fürdőbe", bezártam az ajtót, és mint mindig, elkezdtem zuhanyozni. A megszokott napi rutin. Elkészültem és már csak egy dolog volt hátra: betétet cserélni. Megvolt a menszeszem, és éjszakára csak betétet használok.
Épp a "vattát" ragasztottam a bugyimba, mikor kopogtattak. Nem szóltam, minek, hisz mindjárt ész vagyok, ennyi időt igazán ki lehet bírni. Mégis felnéztem az ajtóra. És ott állt a srác, aki a legszimpatikusabb a folyosón lakók közül.
Becsuktam az ajtót, rázártam, de mellé, nem a retszbe csúszott be a nyelv...
Kiment és én egyedül maradtam, és bárcsak elnyelt volna a föld. De nem tette, ki kellett mennem egyedül, vissza a szobába. Csak oda jussak egyszer, ki sem jövök többet, csak vele nem találkozzak...
Nem tudom megemészteni a történteket, a számomra legkedvesebb ember előtt nem jelennék meg ilyen helyzetben, hát még őelőtte, sőt egy idegen előtt...
Ha olvasod és magadra ismersz, segíts kérlek!


Történet 52.
Cím: Egy éjszaka a panzióban

Roberta a barátnőm, de semmi komoly nincs köztünk.Év végi kirándulásunk volt.1 szobába kerültünk.Az elején csak menőztem Beri pedig adta a keményet.2 nappal a hazaérkezés előtt az egyik oszt.társam leburította az ágyamat jó ragadós málnaszörppel.Elkezdtem parázni, mire ő átvitte az ágyát egy másik szobába és ott folytatta a kirándulást.Bertával 2-en maradtunk.Utolsó előtti éjszaka áthívtuk magunkhoz Csabit és Esztit akik nagy ivók voltak.Nálunk is eleresztették magukat.Már a végén előttünk akartak dugni.Pár másodpercig megdermedve néztük őket de Roby nem vesztette el a lélekjelenlétét és kiparancsolta őket.Amikor jött vissza látta hogy felállt.Gyorsan lefeküdt és ,,elaludt".De azt elfelejtette hogy 1 ágyban kell aludnunk.Odakúsztam mellé és megkérdeztem:Ugye nem gondolsz semmi rosszra?
-Dehogy.
Elaludtunk.Éjszaka érzem hogy nyom Beri.Odébb akartam rakni de véletlenül ott fogtam meg.
Erre Berta felugrott.azt hittem agyonüt.
Rámordított:Erre vágytam!
Örültem mert meg akartam tudni milyen.Mint kezdők egyből a puncusára vetettem magam.Ahogy húztam a bugyiát(nem tanga)ledermedtem hiszen azt láttam hogy.......(Folyt.köv)


Történet 53.
Cím: nyári szerelem

2003.júl.9.életem legszebb napja....találkoztam egy nálam egy évvel fiatalabb fiuval,aki mindent megváltoztatott bennem a szerelemmel kapcsolatban.egy hónapig voltunk együtt de életem legszebb hónapja volt.egy kzös ismerősünk által ismerkedtünk meg,és ez szerelem volt első láltásra.édesanyám kapcsolatunk harmadik napján tudta meg,hogy vele vagyok.megkérdezte ki ő,hol lakik,és még néhány kérdést tett fel.én mindent elmondtam,amit tudtam,és ő csak annyit mondott,hogy vigyázzak vele mert ismeri az anyukáját és nincs valami jó múltja.én nem hallgattam a szüleimre mert a szerelem nagyon elvakított.nem hittem neki.az idők múltával anyukám nem is szólt hozzám,nem beszéltünk,nem bízott meg bennem,mert tudta,hogy nem tettem azt amit kért.én mindig hazudtam neki,és egyszer megszöktem vele.amikor hazamentem,anyukám eléggé megviselt volt mert nagyo féltett tőle,pedig az anyja hibái miatt őt okolta.egy hónap után nem bírtam tovább,mert a családomat nagyon szeretem és nem akartam egy fiu miatt elveszíteni őket....szakítottam vele....még mindig nagyon fáj.nem kívánom senkinek ezt az érzést,mert nagyon rossz.egyébként az édesanyja kúrva volt.ha van véleményetek várom.sziasztok


Történet 54.
Cím: volt agya neki

Buli volt, érted. Spanok valamerre dugtak, én meg néztem a felhozatalt.Na figyu! A lényeg. Jött a pina. Felém. Tök bezsongtam. Mondok, nem lehet igaz, baszod, ez jön.És jött.Ráindultam a muffra. Baszd meg. Levette a szitut, és jött. Bejött a muff nagyon. 14 ha volt.Dumáltunk. Volt agya neki. Szóval dumáltunk. Nem tom miről. Haverok, buli, fanta, érted.Érted, volt egy kis bogyó, szóval nem vágom mi volt, de dumáltunk. Asszem.Na figyu. A lényeg. Állat jól smárolt a pina. Baszod. Leszedte a szám. Tök kész voltam.Rákattantam. Mondok, ez nem lehet igaz, baszod. A kis picsa totál rajtam van.Ebből dugás lesz, gondoltam. Vágod? Rajtam a muff, nyomul ezerrel. Meg agya is volt.Huhh, ebből jó dugás lesz. Lett.Na figyu. A lényeg. Ott lecsekkoltam a szériát. Hú, baszd meg. Baszottul baszni való volt a pina.Kemény cickója volt és izmos hasa volt és kurva jó segge volt.Dörzsöltem a bránert rendesen a seggéhez. Gyúrtam a mellét.Majdnem ott elmentem. Mondom ez kész. Lihegtem a fülébe. Az bejött neki.Na figyu. A lényeg. A csaj nem kispályázott. Berántott a kupoldába. Szóval érted, a vécébe.Mondok, vetkőzz bige. Vetkőzött. Én meg csak vertem a faszom, érted. Lerántotta a topját, kurva jó csöcse volt neki. Aztán letolta a gatyáját is. Uhh.Kurva jó lábai voltak neki. Én meg csak álltam fasszal a markomban.Erre lerántja a tangáját is. Bszd meg! Borotválva volt a pinája a 14 éves muffnak, baszod.Na figyu. A lényeg. Belököm a pinát a porcelánra. Mondok, szopjál baba!Mondja, hogy várjak, mert ő még... Mondok, nem duma, szopás!Bepakoltam neki rendesen, hogy ne nagyon járjon az arca.Élvezte a kis kurva. Húztam a fejét a bránerre erőssen. Köhögött erőssen, de bírta.Baszd meg, ahogy az szopott. 6-szor ráhúztam a fejét, már el is lőttem.Aztán oldalt hajolt, a rüfke, és úgy hányt. Én meg még a végét a hajába kentem.Tiszta geci meg hányás volt a pina feje. Inkább felállítottam, hogy a seggát nézzem.Baszott jó segge volt. Amíg még kemény voltam benyomtam a pinájába.Szűk volt baszottul. Sikított is rendesen. Élvezte a punci nagyon.Én sem mentem össze. Úgy kezdtem baszni, még gecis fasszal.Na figyu. A lényeg. Kopogott a feje a falon, ahogy basztam. Kész voltam totál.A muff meg csak nyögött és zihált és kopogott. Baszd meg milyen jót basztam.Végig tök szűk volt a punci. Ettől totál kész voltam. Mondok, ilyen pina nincs még egy.Addig basztam, amíg basztam. A végén tök kész voltam. A seggére lőttem a gecit.Na figyu. A lényeg. A végén csak ziháltam mint egy állat.Mondok neki, tiszta mocsok vagy. Tisztítsd meg magad, mert így undorító vagy.Na visszamentem a buliba. Baszott jó volt. Haverok már ott.Mondok is, milyen kurva jó pinák vannak itt. Visszajött a muff is. Egyik haver is felpróbálta. Még dumáltunk aztán sokat. Volt agya neki.


Történet 55.
Cím: csak kézzel meg szájja

Sziasztok!
Egy ismerősöm megosztotta velem rövidke kis sexuális élményét a minap. Úgy gondolom, jóra sikerült, így megosztjuk a kéjenc olvasók között. Nyálazzátok át, magam is hatalmasat élveztem rá!
csaj
volt szexx
és nagyon állat volt
képzeld
csak kézel meg szájjal
mert megvan neki
ő ült és odaááltam mellé
és mondtam hogy nagyon szépen megborotváltam a kukim
és mondta hgoy mutasd csak
elővettem és elkezdte simogatni és mondta, hogy tényleg nagoyn szép
és simizte és kajánul nézett
és csak fogta
simizte
és én élveztem
és utána a szájáhozemelte és 2 szer megnyalta
rámnézett és látta hogy nagyon tetszik nekem amit csinál
és bevette aszájába
utána átmentünk az ágyra lefeküdtem
ő kézzel szájjal dolgozott
és nagyon nem tudtam elmenni
de bazz olyan érzésem volt hogy ááá kész
BIZSERGETT mindenem
és ez 5 percig végig
csak bizsergés
de nem mentem el
de nem hagytuk abba
lassitottunk
aztán csak feküdtünk egymás mellet
golysziaimat simizte
bizsergés még mindíg ezerrel
utána megint megkeményedtem
arra gondoltam hogy milyen kéjenc arcokat tud vágni amikor a szájában vagyok és elmentem
szal mondhatom hogy 2 orgazmusom is volt
és azt kell mondjam amikor elmegyek az kb 5 mp ig jo
amikor bizsereg akkor 10 perc gyönyör
na ennyi volt
és megmassziroztam és mingyárt alszik


Történet 56.
Cím: Szakadás

A törénet valóságos.
Egy blueskocsmában kezdôdött. A lány a pultnál tülekedett egy kóláért,én egy vodka-martinit akartam, a fáradt pultos hazamenni. Túl nagy zaj, tipródás, könyökölni lehetett a füstre. A piára várva egy tucatszor egymásnak lökôdtünk, de így volt jó.
Összemosolyogtunk, kiderült, hogy a lány a barátnôjével jött, az felszedett valakit, s már táncol vele. Félrehúzódtunk és baromságokról kezdtünk dumálni. Aztán tovább mentüónk egy másik helyre, a csaj ott is ivott hűárom-négy kólát, végül beültünk a kocsimba (megígértem, hgy hazaviszem).
Útközben éreztem, hogy szorong, de hűvös is volt, rajta egy vékony dzseki, popsiba bevágó farmer, csôorrú csizma. Hirtelen felém fordult és kibökte: rögtön bepisilek.
Kezdett izgatni a dolog, de megálltam egy parknál, hogy eresszen le a bokrok között. A lány meg se mozdult. Kiszálltam, megkerültem a kocsit és kinyitottam az ajtót. Erre kilépett, összeszorított combokkal tett három lépést és megállt. Elé léptem,megfogtam a vállát - nem tiltakozott - puszi a nyakába-fülébe, amit visszakaptam, aztán vadul elkezdtünk tapizni.
A combjai közé nyúltam picit szétfeszegettem és terjedô nedvességet érzékeltem. Majd még egy hullámot, még egyet, végül öszepisilte magát. A farkam felmeredt, mint egy hajóágyú, majd szét repesztette a farmeromat.
Visszaültünk a kocsiba és tapiztunk tovább, majd a lány, amióta bepisilt, elôször szólalt meg: bocs’... de nekem így jó.
A folytatás szokványos. nagy nehezen lecibáltuk a tapadó farmerját és dugtunk egy hatalmasat, aztán hazavittem.
Egy biztos: ha legközelebb találkozunk, megint sokat fogunk inni.


Történet 57.
Cím: Jancsi és Juliska

Találkoztak az erdöbe oszt keféltek egy jót majd hazamentek.


Történet 58.
Cím: Carpe diem

Szakítottam a barátommal. Azaz ő szakított velem. És miért? Mert egy büdös nagy kurva vagyok-szerinte.
Hát baj az ha élvezem az életet?

Nem viselt meg különösebben a dolog. És mivel egy szex boltban dolgozom, hamar találok alkalmi partnert magamnak. Be is sétáltam reggel egy aprócska miniszoknyában a munkahelyemre. Tibi ma nem dolgozott.
Így enyém volt a terep. Nem mintha ő homoszexuális, én meg szégyenlős lennék...na de az ügyfelek azok. Már amelyik. Az aznapi nem volt éppen szívbajos.
Éppen a széken térdeltem, és a vibrátorokat rakosgattam, így csak a szélcsengő hangjából tudtam, hogy jött egy vásárló. Hátra szóltam, hogy egy pillanat. Erre valaki mögém állt és fenekemhez dörgölőzött.
-Oh, csak ne olyan hevesen. Előjáték semmi?
Megfordultam. Elég jól nézett ki a hapsi. Szerencse, ilyen mondat után.
-Na de szivi, te előlről szereted?
-Nekem teljesen mindegy a lényeg, hogy jól megkurjanak.
-Akkor mikor érsz rá?
-Várj, csak bezárom az ajtót, meg megfordítom a "nyitvatartás" feliratot.
Elmentem hát, s lehúztam a redőnyt, mert nem szerettem volna ha kirúgnak. Ideális munkahely, ideális emberekkel.
Ölébe kapott, s feltett a pultra. Szoknyámat vadan felhúzta, harisnyám, hopp a bokámhoz, s 2 újjal újjazott.
Pont vad szexre vágytam, tehát jól csinálta.
-Előbb a seggembe légyszi. De csak szopás után. Felráncigáltam magam mellé, majd magam alá. Kigomboltam sliccét. S hevesen szopta. Elég kicsi volt neki, na de a lényeg, hogy fürge legyen.
Utána pózt váltottunk. Először tangámat, majd az a melletti részt nyalta.
-Mit szarakodsz?
-Nyugi szivi! Látom beindultál.
Végre forró nyelvét magamban érezhettem. De nem sokáig, mert megfordított. gyorsan négykézlábra váltottam. Előkaptam egy kis olajat, amivel bekente apró lyukamat. Majd jó erős döfésekkel tele pumpálta seggemet. Fájt, s hangosan nyögtem.
-Na mi van baby? Elakadt a szavad?:
-Ne dumálj, basszál széjjel te!
Utána elölről is belém akart hatolni, de már ahhoz nem volt kedvem. Ki tudja talán a fáradtságtól.
Később kiderült napok óta figyelt, nem mert volna úgy spontán letámadni. Ezért kicsit csalódtam benne...


Történet 59.
Cím: Forró este a barátnőm báttyával(tiltott gyümölcs

A barátnőm szülei elutaztak, és én megbeszéltem vele,hogy náluk töltöm a hétvégét. Mikor odaértem meglepődve láttam, hogy Szandi meglepetésként meghívta a pasiainkat is.( De ők csak egy estére maradtak a munka miatt.)A bibi csak annyi volt, hogy otthon maradt a barátnőm báttya is.(aki mellesleg tök helyes:-)))Mikor megláttam a barátomat (Balázst) már a látványától is annyira felizgultam,hogy rögtön a hálószoba felé vettük az irányt.Lerángattuk egymásról a ruhákat(mellesleg furcsa hangokat hallottunk a másik szobából) és ő gyengéden simogatni kezdte meztelen testemet.Ahh..... Már teljesen nedves voltam, amikor a kábulatból egy furcsa "férfi" hangra (a barátoménál mélyebb) lettem figyelmes.Már annyira fel voltam izgulva, hogy nem is nagyon érdekelt az a bizonyos hang. Balázs belémhatolt(nagyon nagy a farka), és nagyokat nyögtem.Elöszőr kutya pózban, aztán misszionárius pózban csináltuk.Az aktus vége felé éreztem, hogy Balázs mindjárt elmegy, ezért kihúztam a faszát magamból és hevesen elkezdtem szopni, majd harapdálni, mikor egyszercsak láttam, hogy az ondó kilövel egyenesen a számba.Meleg érzés volt ahogy lecsurgott a torkomon. Aztán barátnőm pasija kopogtatott, hogy menniük kell.Nagyon rossz érzés volt Balázst elengedni,de megígérte, hogy holnap is találkozunk.Épp a kedvenc filmem ment a tévében, amikor, Szandi tudatta velem, hogy pizzára fáj a foga, ami persze nem volt otthon, így elindult nélkülem a báttya kezeire hagyva, a nem túl közeli boltba.Amikor megláttam Bálintot majdnem elájultam a látványától ,egy szál törülköző volt rajta kőzéptájon.Hirtelen megkívántam, és szemmel láthatóan ez kölcsönös volt.Odajött hozzám bekapcsolta a zenét és ledobta a törülközőt.Eléggé leblokkoltam, ugyanis elég nagy, formás farka volt. Sokáig álltam ott kábultan, de ő segített nekem feloldódni. Odajött hozzám és lágyan megcsókolt.Én széttártam ajkaim, és befogadtam a nyelvét.Kezeit a mellemre helyezte, és elkezdte kigombolni az ingemet.Lassan lefektetett a kanapéra és lágyan nyalogatni kezdte a mellbimbómat. Hogy én is kedveskedjek, kezembe vettem a farkát és csókolgatni és szopni kezdtem.
Lehúzta a bugyim és belémhatolt gyengéden.Ki-Be húzogatta szerszámát, én meg hangosan síkítoztam az élvezettől.Hallani lehetett, ahogy a golyóí a fenekemhez csapódtak.Éreztem, hogy el fog menni,ezért még hevesebben kezdtem rajta mozogni, ami láthatóan tetszett neki.Hirtelen valami csapódást hallottunk ( Bálint ezalatt elélvezett), háranéztünk és a barátnőm szedegette a földről a pizzát rémülten.Persze nem haragudott ránk.Bálinttal azóta is együtt járunk, Balázs meg jó haverom lett.


Történet 60.
Cím: Kislányokal az osztájba

Sziasztok, Balu vagyok, 4. osztályos tanuló. Fú, ne tuggyátok meg, mi történt velem, titokban elmesélem, remélem mami nem nézi meg ezt.
Szóval a tavaly történt meg velem tavaly.
Képzeljétek, éppen negyedikes voltam. Tök nagy pöcsöm volt. Volt egy csomó lány, aki dugni akart velem. Igazi nagykuta vagyok. Az osztáj rééme.
Hát nekem a legjobban a Kovács Ági meg a Balogh Nóra teccett. Olyan nagy melleik vannak, meg tök szép fenekük. Aztán egyszer nem volt tanár, és csak ketten voltunk az osztájban, mert mindenki batag volt. Szóval ott hárman voltunk, és üres volt a terem. Ás az Ági megfogta a hatalmas farkamat.
És akkor nekem felállt és kéccer akkora let. Jól megdugtam az ágit, és aztán a nórit is, megg segbe is. És aszt monták, én vagyok a főbaszó. Vagy mi.
Szóval így duhtam elöszőr.Ha ti is akartok még hallani még ilyen sztorikat még,


Történet 61.
Cím: BUGYINGO

Sziasztok
egyszer az történt velem hogy amikor éppen szabadultam a börtönböl nagyon kellett pisilni és ugye hát letoltam a BUGYINGÓMAT és SEGGbekúrtak de úúgy JAJ DE JÓ VOLT.


Történet 62.
Cím: A dupla matek

Csáo
4 éve lehetett mikor én még gimi 2. ban koptattam a padot és egyszere a matektanár (OF)bejött és közölte hogy holnap dupla matek óránk lesz mert v.mi felmérőre kellett készülni.Mikor kicsöngettek odajött hozzám egy lány aki nem csak hogy jól nézett ki még okos is volt és az volt a legjobb hogy azt akarta hogy üljek mellé holnap matekon (gondolhatjátok hogy nem a matek érdekelte.)Úgy is lett másnap mellete ültem a oszttársak nem kis meglepetésére.A lány aki mellett ültem aznap direkte szoknyában jött suliba(miniben)mert nyár volt meg mert dupla matek.A tanár már 15perce beszélt és mikor már lemondtam az egészröl az Ő keze szépen lassan lecsúszott a padról és elkezdett vándorolni a combomon egészen a farkamig.Egy pillanat múlva már a farkamat maszírozta mikor és a kezemet óvatosan becsúsztattam a szoknya alá és elkezdtem a punciár símogatni először csak a csiklóját utána már benyultam a forró punciába és újjaztam.Mikor a tanár belkeztdett egy kisseb nagyobb monológba(szerencsére)én akkorát élveztem mint még soha Ő várt még hátrafordut és elkezdett egy egyenletet levezetni és utána tisztára szopta a meredő bránerem.Nem telt bele sok ídő és kisseb sikolyok és nyögések között élvezett.az óra további része is ezzel telt és nem tudtuk megunni de annyira nem hogy óra után azt súgta a fülembe:,,Akarlak MOST" szerencsére nem volt több óránk csak töri fakultáció teheát gyorsan felmentünk hozzájuk mert az én szüleim otthon voltak.Mikor beléptünk az ajtón elkezdtünk vadul smárolni már kezdtem levetkőztetni mikor ő azt mondta hogy szeretne lezuhanyozni.én mondtam hogy de siessen mert nem bírok magammal.Mikor végzett ott állt elöttem egy szál punciban.Akkor döbbentem csak rá hogy milyen tökéletes alakja van.Ő odajött hozzám és elkezdett puszilni végig a testemen és mikor a farkamhoz ért először végignyalta majd a nyelvével játszott vele és mikor ezt is megunta elkezdte szivni és egyre mélyebere tolta mígnem teljesen be nem rakta a szályába és én el nem élveztem.
Utána én jöttem a punciát olyan fényesre nyaltam hogy csak na de mikor élvezett volna én abbahagytam és felálta az ágyra feküdtem mire Ő beleült és elkezdett ugrálni rajtam és sikoltozni a gyönyörtöl.
Itt sem hagytam elélvezni hanem letérdelteteem és hátulról raktam ben neki szépen lassan minden percet kiélvezve tudtam hogy se neki se nekem nem kell soka a gyönyörig tehát belehúztam és ő akkorát élvezett mint még soha azelött()ezt Ő mondta)ezek után felöltöztünk és elmentünk moziba és azóta is nagyon szeretjük egymárt!!!!!!!


Történet 63.
Cím: Nyár, lányok, táborozás...

Kedves szerkesztők!
A történethez illusztrációnak ajánlom:
http://cubapolidata.com/images/t62-mbt.jpg

=====================================
18 éves középiskolás srác vagyok. Ez amit most leírok megtörtént eset. Tavaly nyáron táborozni voltunk az iskola szervezésében több osztályjal. Ifjúsági sporttáborba (vagy mifene?) mentünk. Tudjátok, ahol üvegeznek a fiúk-lányok, lerészegednek, megtörténnek az első kettyintések satöbbi. Kinéztem magamnak egy helyes lyányt és már 50%-os volt a dolog: én benne lettem volna, de ő nem. Szóval 10 napra mentünk. Már a negyedik napon eléggé le voltunk strapálva az alkoholtól. Az ofő-nek viszont új volt az elem a pacemakerében és szakadatlanul járta a környék tájházait meg múzeumait a ’hozzá hasonlókkal’. Minden rosszban van valami jó (!) legalább nem láttuk (még szép, hogy azt csináltunk amit akartunk). Szal’ délután volt és a tábor mellett az úton van egy viskó vendéglő (ami mindig akkor be volt zárva), ott üldögéltem a haverjaimmal, pontosabban a haverommal és Sanyival. Ottó rendes gyerek. Sanyi az kettyo. A másik haver lelépett ebéd után, állítólag itt laknak nem messze nagyfaterjáék, benéz hozzájuk.
Várjuk, várjuk mikor nyit ki a bolt (utólag megtudtuk 2 éve bezárt). Egyszer csak mély morajlást hallunk ami egyre erősödik. Már dübörög a föld alattunk. Meg vagyunk ijedve mi lehet ez? Kisvártatva a mögöttünk lévő kukoricásból kiront egy T-62-es és kifarol elénk az aszfalton. Sanyi behuggyozott az ilyettségtől, ahogy belenéztünk az ágyúcsőbe. Felcsapódik a kibúvónyílás fedele és meglátjuk Ferikét (aki délben elhúzott). Megörülünk neki nagyon, és kérdezgetjük: Hát ez honnan van? Háát úgy hoztuk, tavassza, konténerbe, ukránoktó. Csak most lett annyi lé, hogy teletankoljam, mégiscsak 600 liter gázolaj.
Fölpattanunk mellé és már nyomja is fejünkre a fejvédőket. Négyen vagyunk, három személyes, Sanyi a tornyon utazik. Beraktuk a Duska mögé. Feri visszamászik előre, ő vezet, Ottóval a toronyban ülünk. Feri: cselekedjetek belátásotok szerint, csak vigyázattoka csőre! Megindulunk. Olyan volt a motor hangja mint egy dízelmozdonyé! Feri az egymásköztin nyomta folyamatosan melyik bizgentyűvel mit lehet csinálni. Belenéztem a periszkópba és látom, vagy ötvennel a tábor bejárata felé tartunk. A portás kiszalad a portáról, csak lesett. Ottó tartja az irányzékot, én meg ütöm az elsütőszerkezetet de nem sül el! Áá a fenébe! Ez nem jött össze. Feri mondja: először ki kell biztosítani. Jókor szósz. Letaroljuk a vaskaput és berohanunk a táborba. Lassít Feri. Ottó megint célra tart (tanári lakosztály) én meg lövök. Csattanás, tele a belső tér lőporfüstel. Periszkóp: rombadőlt a fél épület. Ottó kipróbálja a 7,62-es PK géppuskát és szétlövi a tanárok kocsijait a parkolóban. Ki is fogyassza a rakaszt. Gyerünk, gyerünk, Nyomd a töltőgépet! Még egy repesz gránátot! Vagy hat lövést leadunk mindenre, ami elénk kerül. Jah, eközben a táborlakók pánikszerűen menekülnek, szerencséjük hogy Ottónak az előbb viszketett az ujja és nincs már golyó. Sanyinak is nagyon tetszik a műsor, a toronyban állva. Feri gyorsít, kihúzatja a motort, iszonyú hangja van neki. Asszondja fordítsuk hátra a tornyot. Átgázoltunk a tornatermen. Egyik falon be a másikon ki! Sanyi biztos jól érzi magát a tornyon. Neki csak nem jutott sisak, csak a lába lóg be (ahogy elnézzük az megvan még). Épp a focipályát szántjuk amikor meghalljuk a DSK ropogását. Sanyi rájött hol a biztosítókarja. Kűdi nagyon a fákat, meg letarolja a kazánházat (há’ mégiccsak 14mm). Kiürül a rakasz, nagyon szidjuk Ferit a gyér muníció miatt. A repeszgránát kifogyott a töltőgépből, már csak páncéltörő van benne. A periszkópban kékvillogót látok! A tábor bekötőútján áll a körzeti megbízott! Farkasszemet nézünk vele majd kb. 400 méterről megküldjük. A lövedék a kocsi előtt talajt ér és átpattan felette. Milyen malaca van! Elfogyott a muníció! kiállt Ottó. Zürück zum Stützpunk! Állapítja meg Feri. És hazaviszi a verdát. Meglátja öregapja mit műveltünk szegény járművel, dührohamot kap: elhagytuk az összes kiálló alkatrészt, meg a sárvédő nagyját. Sanyi a fogai közül piszkálja a tégladarabokat, feje vérzik de azért megmarad (pedig nagyszüksége nincs rá). Visszamentünk a táborba, kint a rendőrség, a tűzoltóság, a mentők. Sanyit rögtön összeszedték a zsaruk, de attól aztán egy értelmes mondatot nem hallottak. Szóval bűncselekmény hiányában lezárták az ügyet. A dolognak azért volt egy szépséghibája: a saját barakkunkat is véllellen szétkúrtuk, benne a cuccunkal...

Történet 64.
Cím: Minuszegypont

Tegnap éjjel olyat ****** hogy igen.
Na aki ennél rosszabbat ír, az tud valamit!!!


Történet 65.
Cím: egyperces mese

Egy keveset remekelek nektek, egy percest menten, (é)lvezz(é)tek szerfeletten, de nem lesz remek, engem meg ne verjetek :
Mellem megremeg, mert kedvesem nyelve egy szeretett helyen kever.
E helyzetben merengek nekem ez remek!!
Kedvesem szeretem!
Nyelve bever s nedvem elered rendesen
szerelmem nem nyel, lefetyel, s testem remeg.
Egek, kedvesem rendesen merev!
Nem merengek ezen, kezzemet kedvesem merev hely(é)re teszem, s
verem!!
-Ne kedvesem, ne tedd ezt!
Bennt lenne ennek helye!
Nem eresztem, leszek kegyetlen s lelkesen verem.
-Elmegyek!! Neee tedd ezt szerelmem!! Legyen eszed, bennt nem lenne remek helye???
Megremeg eme test, s kezem nedves lesz. Elernyedt!! Kezem meg tele! Elkenem testemen s nevetek szerfeletten :-)
Szerelem?Szex? Szeretem!!!


Történet 66.
Cím: forró percek

ez egy tavaly nyári napon történt.utolsó ora volt a tanáromat mindig lesni szoktam órák alatt de egyszer suli után azt mondta hogy menjek oda hozzá mert beszélnünk kell odamentem hozzá és erre olyant mondott hogy én azt hittem hogy azonnal lehidalok :tudom hogy órán lesel és hogy meg akarsz dugni erre én nem mondetam semmit hirtrlen lesmároltam ő nem tiltakozott sőt még élvezte is a dolgot vad szeretkezésbe kezdtünk pillanatok alatt megváltunk a ruháinktól és mar a következő pillanatban már szopattam a tanáromat kivancsiak vagytok a folytatásra? a vélemények alapján majd eldöntöm.............


Történet 67.
Cím: Isteni élmény!!!!

Szóval voltam én.És ő.
És a teraszon feküdtönk.
És én:Gyere basszunk.
És basztunk.először kinyaltam,aztán volt szopás majdnem elélveztem,de aztán mégse.Aztán lovagolt és nyögött hogy :ahh!!!
És ő is majdnem elélvezett aztán mégse.
És aztán elélveztem.
Aztán ő is.


Történet 68.
Cím: Egy kis gruppen

A barátommal tök jól megvagyunk, csak egy nagy baja van. Nem hajlandó seggbe kúrni, sőőt, még egy gruppenbe sem akar belemenni.
Igy aztán, mikor a tavaly egyedül mentem nyaralni a Horvát tengerpartra, mert neki utlosó percben is dolgozni kellett, elhatároztam, hogy kirugok a hámból.
Első este fel is csiptem a diszkóban egy jó hapsit. 10 perc duma után, már nem sokatt teketóriázott, kisétált velem a tengerpartra, es smacizni kezdtünk. Irtó jól smárolt, közben a melleimet simogatta, amitől aztán én totál bevadulok. A szoknyám alá nyúlt, és nagyon meglepődött, hogy nincs rajtam bugyi. Naná, hogy nem húztam, hiszen fergeteges baszásra készültem. Jól kinyalta a felizgatott pinámat, miközben én a saját melleimmel játszadoztam. Miután elélveztem, és magamhoz tértem, én kezdtem munkához. Szoptam a hatalmas dorongját, közben meg a pinámat simogattam, amitől ő nagyon beindult. Én sem birtam már nagyon.
-Gyerünk, basszál már-,nyöszörögtem, mire ő végre hátulról dugni kezdett.Közben ujjával kitágitotta a segglukamat, és oda is becsusszantotta szerszámát. Végre seggbebasztak. Szörnyen élveztem. Utána vissza a kiéhezett picsámba, ...szóval totál szétkúrt a srác, én meg visitoztam az élvezettől. Orgazmusához közeledve, szólt, hogy a számba akar élvezni, mire én boldogan szopni kezdtem, és mind lenyltem kilövellő fincsi gecijét.

De ezzel még nem ért véget az est. Visszasétáltunk a diszkóba, és honnan honnan nem, előkerült három jó havere, egyik jobb pasi mint a másik. Értettük egymást, hamar elhatároytuk, hogy gruppent rendezünk. Beültünk az egyik srác autójába, és irany a szálloda. A két srác aki hátul ült velem, rögtön kezelésbe vett. Az egyik a pinámat nyalta, a másik meg a cickóimat simogatta, miközben felváltva szoptam őket. A szállodába érve fergeteges bulit csaptunk. Előbb külön külön elvontultam mindegyikkel a hálószobába, addig a többiek kinn dumáltak. Sorban basztak a srácok, én meg élveztem mint egy őrült. Utána jött a gruppen. Egy fasz a seggemben egy a pinámban, egyet szoptam, egyet pedig vertem. Irtó jó volt.
Reggelre alig álltam a lábamon, de azért tök jól éreztem magam..


Történet 69.
Cím: Sikamlós ujjak

Egyszer egy délután, mikor én és a szobatársam kettesben voltunk a kóterban. Ő épp végzett a zuhanyzással és ágyamon egy szál lenge boxeralsóban
pakolt. Ránéztem és egy pillantás alatt beleszerettem formás, izgató idomaiba.Kerekded, fenekét nézve, elkapott a vágy!!
Hormonjaim beindultak, s ujjaimat felfedező útra invitálta szőrös barlangja .Hímvesszőm délcegen ficergett, aranyos rucimban, mikor kéjes nyögéssel vette tudomásul, közeledésem rádöbbent, hogy ő az én tulajdonom és ellenkezés nélkül átadta, magát hatalmas bránerem támadásainak.Ezt 10 percig bírta, aztán jött a szerepcsere.Ekkor megragadta, égigérő szerszámomat, és lágy nyelvcsapásokkal, próbálkozott fennttartani érdeklődésemet iránta, ezt nagy siker övezete, és ekkor belépett a 64 éves 100kg-os, kb 150 cm magas bombázó takarítónő....!!
-"Fiúk mi folyik itt??-kérdezte, felizgult hangon.
Undorral,de muszály volt megostromolni, lagymatag, bűzölgő picsáját!!
Ha tetszett, téged is jól megbaszunk!!


Történet 70.
Cím: Én és én

Az úgy volt, hogy nagyon egyedül éreztem magam, és aztán ez ennyiben is maradt. A közbeeső sztorit mindenki elképzelheti...


Történet 71.
Cím: Nikicicával

Szia.Ez a történet igaz történet!
Niki és én egyszer elmentünk a strandra egy nagyon meleg délután.Rajta egy gyönyörü bikini volt és én nagyon felizgultam.Neki WC-re kellet mennie és azt mondta hogy mennyek utána.
Hát jó mondom megyek.Ahogy bement a WC-be szólt hogy nekem is ba kell mennem.Amikor bementem láttam hogy tök üres a budi.Ő levetközött és követelte hogy én is vetkőzzek le.Levetkőztem és jól megbasztam.Ennyi

Történet 72.
Cím: jo nekm

Itt ul mopst az 9öölembe n a barátnőm ésder mkozben olvas baszomm m a puncijééát!!!!!!!!!!!!
Előző részek
51250
Mellesleg ismételten eljött az április 1. Ezért most azok a történetek kerülnek fel, amelyeket csak a mai napon tudunk megjelentetni. Az április válogatás második részét teljesen vágatlanul olvashatnak a látogatóink. :-) Jó szórakozást kívánunk.
Hozzászólások
További hozzászólások »
MaTa ·
nyehhehe ez kibszott jó volt!
ez a második beszarás bakker!!!!! :smile: :smile:

Chart ·
A 2.-dik az tényleg jó.Még most is röhögök,ha vissza gondolok rá.

A 3.-dik is jó.

AnnaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: