Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Áprilisi válogatás 12.

Történet 1.


Cím: Ismeretlen
elöször is pár szo a tesomrol FIU és fiatalabb nállam sosem voltunk a legjobb viszonyban, mindig beárult apumnak. Lenyulta a csokimat..hozányult valamikor a pénzemhez..és az utobbi idöben a cigimre is rájár..
1 szobánk van.....már a kezdetektöl..apummal élünk  anyum nincs.....
anyirra mondjuk nem vagyunk szégyelössek megszoktuk egymást hogy öltözik meg ilyenek..kissebbnagyobb lebukásokon tul vagyunk mind ketten egymás elött....
szoval azszem elöszonak elég enyiiii
a tesom eltörte a kezét és szerzett 1-2 sebbet 1 kisebb eséstöl...
a lényeg hogy kezdett érett tesi szaga lenni mert nem igazán tudott fürdeni..
a nagy ötlet hogy majd én segitek neki....
Az egész elég kinossan indult.ficánkolt poénkodott fröcskölt mint 1 kisgyerek kinossan érezte magát nagyon...adig ficánkolt amig én is tiszta viz lettem, levettem a polom és a bugyim....
beléptem a kádba..kicsit abbamaradt a ficánkolása végre haladtam is valamit..


komolyabb lett ahogy pucér lettem:)ö is elkezte a lábam lemosni:)érdekes hogy egyáltalán hagytam...
de igy az egész könyebnek tünt.szoval a lábamat elkezte mosni és elég hamar "idegen" területre tévedt a kezze és én hagytam azt sem tudtammit csináljak....szoval szotlanul turtem:)
elég hamar tull lett a lábamon es a ket lábam közötti területtet mosta...
amikor lenéztem a nunimhoz...elégggé habzott ez valamenyire megnyugtattot mert legalább nemláttam:) elég alapos volt egyszer csak be be tévedt az ujja amire én azzal reagáltam hogy az egyik lábam felraktam a kád szélére és ugy áltam elötte és mostam a hajátt ha ugyveszuk elkezdett ujjazni.....köpni nyelni nem tudtam áltam ott és "engedtem"ugy be habozta hogy látni sem láttam a kezét hogy mit csinál..
az egyik pillanatrol a másikra hirtelen ahogy ujjazot ugy felnyult hogy az öklét is bedugta akkorát nyögtem hirtelen hogy a szomszédok is halhatták..azt sem hittem hogy ilyesmi nállam lehetséges..még hirtelen a lábom sem tudtam öszecsukni mert az ökle bennem volt..lehuppantam a kád szélére amig megprobáltam a kezét kihuzni...nem volt egyszerü....


kicsit megijedtem amint ki sikerült venni a kezét alapos beszélgetésbe keztünk....de nemsokra mentem vele bármit is mondtam neki.....
inkább az lett vége hogy ha ugyveszük elkeztem egy alapos felvilágositásba megmutattam neki mi micsoda...széttet lábakkal pucéron a kád szélén.....addig kért könyörgöttt amig egyszer arra eszméltem hogy belémmélvezettt!!!!!...kirohantam el sem akartam hinni hirtelen mitt tettem....
a tanulság az hogy jobb ha testvéreknek nincs közös szobályuk......


Történet 2.


Cím: Éjszakai buli


Mina vagyok 16 éves lány,és ez az én történetem,az egész egy házi bulin kezdődött.
Semmi különös nem volt táncoltunk, ittunk mint azt szokás egy jó bulin. Este volt 9-10 körül. Benn voltunk 1 szobába sokan vettek körül ,de őt mégis észre vettem,ahogy ott ült a kanapén és
nézett engem nem bírtam levenni a szememet róla,teljesen megbabonázott. Egyszer csak megszólít az egyik legjobb haverom szinte olyan mintha a testvérem lenne.
-Hé Mina ,hahóó. -Igen ,Henry mond.
-bambán néztem haveromra. Aki erre elkezdett nevetni.
-Hoztam neked egy kis sört,hogy ki ne száradj.
-Ohh köszi.nevettem el én is magam. -Henry ki az a srác ott benn a kanapén?
A fiú benézett a szobába, de értetlen fejjel néz vissza rám.
-Milyen srác? Senki se ül a kanapén.

Erre én is benéztem a szobába. De nem hittem a szememnek. -Pár perccel ezelőtt ott ült.-sutyorogtam halkan.
-Szerintem megártott neked a sok pia, menny ki szívj egy kis friss levegőt.
-Lehet, megfogadom a tanácsod kimegyek az erkélyre ha keresnek ott megtalálnak. -ezekkel a szavakkal el is indultam fel az emeletre, majd ki az erkélyre .Lágy enyhén hideg szél fújt, de mégis kellemes. Néha kirázott a hideg.Hirtelen le dermedtem, valaki ott volt a hátam mögött alig pár cm-erre . Nem mertem megszólalni.
-Engem kerestél ?-szólalt meg az idegen enyhe kis kacajjal .
Hirtelen megfordultam, nem tudtam mit tegyek ott állt ő akit az előbb láttam és káprázatnak véltem!
-Megijesztettelek?-mosolygott rám.
-Hát egy kicsit igen, de nem túl vészes ,he he .


Próbáltam eltakarni rémületem a fiú előtt de elég rosszul sikerült. A fiú teljesen közel jött hozzám alig 2cm választott el minket egymástól. A szívem úgy vert mintha kalapáccsal ütötték volna.
-Az előbb kérdeztem,hogy engem keretél-e, de úgy látom nem halhattad.
-Hát... Igen de hirtelen eltűntél és...
-És mi? Megfogta a kezem és a szájához tette.
-És hát azt hittem, hogy káprázik a szemem.
Erre egy fura mosolyt ejtett.
-Mi a baj? Látom, hogy izgulsz nagyon ver a szíved! Én miattam van?-tette fel a kérdéseket az ismeretlen.
A szemébe néztem és elpirultam teljesen.
-Hát .....
Erre elnevette magát .Ettől még jobban pirultam.
-Te más vagy mint a többi ember!
Ezt fúrogattam de nem nagyon érdekelt ez a kijelentése.
-Miben hiszel?-vágta a csöndbe ezt a kérdést.
Hirtelen nem tudtam, hogy mit mondjak és elmeséltem neki, hogy miben hiszek...
-Lehet, hogy hülyének fogsz nézni, de én hiszek a vámpírokban.


Néztem ,hogy erre vajon lép-e valamit, és lépett.Teljesen közel jött hozzám egy kis hely nem volt közöttünk. Ettől annyira dobogni kezdett a szívem, hogy legszívesebben a kezében estem volna össze de nem tehettem.
-És mennyire hiszel bennük?-Komolyan nézett rám.
-Öhm ,kiskorom óta szeretem a vámpírokkal kapcsolatos dolgokat vámpír történetek,vámpíros filmek és így tovább... Gyerekkorom óta nagy vágyam, hogy én is vámpír lehessek, de tudom ,hogy ez nem lehetséges, sajnos...


Az fiú olyan komoly arccal nézett rám, de mégis egy kicsi vidámság is látszott rajta.
-És most is szeretnél még vámpír lenni?
-Igen, nagyon nem is kicsit, de sajnos .... A szemébe néztem és nem is tudtam tovább mondani ,mert megcsókolt.
-Az álmod, most valóra válik, ha még mindig akarod.
Ledermedtem nem bírtam moccanni. A csókja olyan volt akár egy álom!
-Menjünk el sétálni valahova.-Jelentette ki a fiú.
Szó nélkül követtem, egy sötét kis utcában sétáltunk már majdnem a végén voltunk mikor kérdeztem:
-Hova megyünk?
-Pont ide!


Az utca végén mezőség volt és az útján álltunk meg.Semmit se lehetett látni a sötétségbe őt is csak épphogy láttam,pontosabban éreztem mert fogta a karom. Magához húzott teljesen és csókot adott nekem majd egyre hosszabb és hosszabb csókok követték egymást mire észre vettem h már a nyakamnál van. Szúró fájdalmat éreztem, nem mertem sikoltani ezért átkaroltam és a vállába kapaszkodtam majd a ruhájába markoltam, hogy levezessem a fájdalmat. Alig bírtam állni éreztem, hogy egyre gyengébb vagyok, össze akartam esni, de nem bírtam mert erős karjai tartottak. Éreztem, már nem bírom tovább szemeim lecsukodnak, szorításom meggyengült.


Még annyi rémlik mi előtt elájultam volna, hogy szemfogait a húsomból kivette és karjába emelt, a földtől elrugaszkodott.
Innentől kezdve se kép se hang. Mire felkeltem, egy házban találtam magam egy franciaágyon. Elfordultam jobbra és megláttam őt, akinek még mindig nem tudom a nevét.
Fel akartam ülni de nagy fájdalmat éreztem a nyakamban, mire felültem már ott ült mellettem és fogta a kezem.
-Még nem vagy elég erős, hogy felállj pihenned kell még.-aggódott hallatszott a
hangján.
-Rendben, de mi a neved?- Már nem bírtam tovább muszáj volt megkérdeznem.
-Damien.. - el mosolyodott mert látta rajtam a nagy kíváncsiságot.
Az igazság az az, hogy tényleg nagyon tudni akartam, hogy-hogy hívják az ismeretlent.
-Damien? -Igen. -Hm tetszik ez a név.


Erre a kijelentésemre mind a ketten elnevettük magunkat. Csend volt én se szóltam és ő se egy hang mégis megtörte a csendet az pedig a telefonom volt.
-0:00 van kereken.-hangoztattam a csengés okát.
-Nem vagy éhes?
-De igen, de nem tudom, hogy pontosan mit kívánok.
Damien felállt és nyújtotta a kezét nekem, megfogtam és elindultunk, ki a szobából majd a ház ajtaján. Átkarolt és egy szökkenéssel elhagytuk a talajt, már a levegőben szálltunk. A város parkjában kötöttünk ki.
-Éhes vagy még? kérdezte lágy hangon.
-Igen, most már nagyon.- mosolyogva néztem Damien-t .
-Mindjárt jövök, maradj itt!


Fej bólintással jeleztem válaszom. Damien eltűnt és mire vissza jött egy fiút fogott aki enyhén alkohol szagú volt és nem volt eszméleténél.
-Tessék egyél.
-Ezt, hogy érted? - Néztem értetlenül szerelmemre.
Damien a kezét a fiú nyakához tette és karmát meghúzta rajta. A vér kibuggyant és nem bírtam megállni , hogy ne menjek oda és harapjak a nyakába.
Megtette, beleharaptam és amit akkor éreztem felülmúlhatatlan volt. Az a zamatos érzés  édesebb a méznél is. Kiszívtam a fiú minden csepp vérét. Mintha új életre kaptam volna éreztem, hogy élek, de már nem úgy mint rég. Damien letörölte a számról a vér cseppeket és tovább mentünk, vissza soha többé nem néztünk. Sokáig hívogattak a telefonomon, csak egy üzenetet küldtem a szüleimnek, hogy jól vagyok ne aggódjanak értem, majd összetörtem és kidobtam a kukába.


A buli véget ért mint minden buli, nem tudom, hogy másnak milyen volt a vége, de azt igen, hogy nekem felül múlhatatlan.


Történet 3.


Cím: Szexi uncsim


a kereszt tesóm nem nevezem meg de legyen w.katika! Na én sokat aludtam a kereszt szüleimnél és így sürün látam katikát!
Egyszer Reggel mikor aludt 1 szál bugyi meg mell tartóban én be léptem a szoba ajtóba és nésztem! El gondolkodtam! Majd be mentem a szobájáb még közelebb röl nésztem! Végül el szántam magam és félre hajtotam a bugyi pántot és el kesztem nyalni a gyönyörü punbiát ! Erre ő fel ébredt és el kezdet nyögni egyre jobban végül el ment! Aszt mondta eszt meg hálája vegyem elő! Én elő vettem ő meg be kapta szopta! Asztán felált hátra lökött majd bele ült! Akkor már nem bírtam és el mentem! Azóta sokat dugunk <!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } -->


Történet 4.


Cím: nejem meg a kukkolo


p meg beszéltem a nejemel hogy jön valaki és néz minekt sex közbe. El is jött egy 40 42 körüli pasi és mi már 69 pozba voltunk a nejemel csak halkan halodtuk hogy valaki ágy melet van és veri a farkát hm. Nem tudtam ODA nézni mert nejem közöt volt fejem a pinájába, pár perc mulva éreztem hogy nejem keze valamere elfordult hm de ugyan ugy szopot engem tovább.
GONDOLOM ÉREZTE A NEJEM MIJEN NAGY FARKA VAN NEKI halodtam hogy pasi mondja ezaz és már fogdosa meleitis. kicsit látam hogy veri farkát anejem a pasinak, 5 6 perc lehetet amikor hirtelen be dölt nejem és máris a pasi benyomta neki akkor látam kb 23 24 cm farka volt neki.nejem nézegetet hátra felé hogy hogy basza öt a pasi izgi volt .ki be nyomta neki jo volt látni hogy aza nagy VASTAG fasz hogy jön ki belöle meg visza hogy megy hm. azután pozt váltotak elkezdet lovagolni nejem rajta elöször lasan gondolom fájt neki egyre joban erösen lovagolt egyszer csak be gugolt neki és akor adot neki hm, csak ugy halodtam a geci hangokat ahogy CSATOGNAK. Egyszer csak amikor rajta volt pasi és látam erösen basza akkor ideges leetem és mondtam neki elég volt mostmár és felöltözöt de ált a farka még és kérdezte miért menyek ell akarom még baszni mondta ahogy öltözöt mondtam nem elég volt meny el hm izgi is volt de ideges letem hát ez történt az én kis nejecskémel


Történet 5.


Cím: A csődröm és a pinám


Kértem egy lovat, egy szép fekete ugyancsak izom csődört választottam.
Először barátkozni kezdtem vele, simogattam, puszilgattam, mikor megláttam a gyönyörű, borzasztóan
nagy izmos faszát! Elöntötte a melegség a puncimat lüktetett benne a vér...
Bekaptam faszocskáját, alig fért be a számba a feje, mikor
az a helyes férfit vettem észre a karám ajtójában...
Megálltam, erre ő annyit mondott:
- te kurva kinyalom a picsád, csak úgy spriccelni fogsz!
Durván megfogta a combom, szétnyitotta
ës a csiklómmat izgatta... Remegett mindenem az élvezettöl, mik
r lyukamba dugta nyelvét!! Nem bírtam, így oda feküdtem a ló alá és faszt
raktam a picsámba. Döfködött izomból. Véltlen az egész fasza becsúsz
Ott, azt hittem szétfeszít, fájt, de szeretem durván! Puncim összehúzódott többszöris,
mire a paci is csúcsra ért. Olyan meleg lucskos volt a pinám a gecijétől... Ahh
kihúzta faszát és utánna én még kényeztettem fájó égő pinámat úgy, hogy bepisiltem.


Történet 6.


Cím: Albérlet 1

Most, nemrég házasodtunk, és elhatároztuk,hogy albérletbe megyünk! Találtunk,egy nekünk nagyon is megfelelőt,ezért másnap elmentünk megnézni. Egy,idősebb úr fogadott bennünket,ám első nézésre,rájöttem,hogy nagyon is bejön neki a jó alakú feleségem.
Sajnos,már egyedül élek,és benneteket elnézve, a rezsiért is kiadnám az albérletet.Csak,egy furcsa kérésem lenne!
És pedig, tudnánk segíteni?
Hát, hogy is mondjam. Az volna a kérésem,hogy a fiatalasszony,néha napján meztelenül jelenjen meg nálam.Tudom,hogy ez perverzként hangzik,de gondolom, hogy ilyen feltételek mellett ez meggondolandó!
Hát, erre nem is gondoltunk. Majd, alszunk rá egyet.
Otthon átbeszéltük a dolgokat. Főleg csak én"pofáztam".Rengeteget jársz nudista strandra,szerintem,és az öreg,csak kukkolni akar. Szerintem Ok.
Még,aznap beköltőztünk,tetszett a hely, főleg a feleségemnek,aki kedvére járhatott meztelenül,nem szerette a ruhákat.
Egyik, ilyen alkalommal, csengettek. Ez más nem lehet mint a házi bácsi.
A feleségem,igyekezett be a szobába, de nem volt elég fürge,igaz,hogy csak a gyönyörű fenekét,de,látni lehetett!
Egyik nap,elmesélte,hogy megtörtént az egyik"eset".Behívta a szobájába, és szépen megkérte,hogy vetkőzzön le!Semmi durvaság,vagy félre érthető mondat nem hangzott el,csak látni akarta meztelen. Körbe járta mint egy lovat,megfogdosta a melleit, elégedetten csettintett, és mint egy véletlenül megfogta a pináját.
Ez,többször megismétlődött, de mindig beszámol a történtekről.
Egyik, ilyen alkalommal,"véletlenül"benyúlt a pinájába és sokáig elidőzött.Addig simogatta és dörzsölte a csiklóját,még,elélvezett.
Egyenlőre nem akarlak megbaszni. De,mint tudod,nagyon jó tested van!Gondolom,nem a férjed volt az első!Ő egy jámbor ember,én meg egy öreg fasz vagyok!De kérlek.Ezt az öreg faszt,szopd le!
Ezt mégis,hogy képzeli! Erről, egyáltalán nem volt szó! Még, hogy a kurvája legyek? Ezt felejtse el.
Na,elég a hisztiből. Leszopsz,vagy nincs albérlet. Vagy, még ilyet nem csináltál? Ne félj,nem mondom el a férjednek.
Leszopta, az meg tele gecizte a száját. Nem volt neki furcsa a sperma nyelés, nem először csinálta. De,nekem nem volt őszinte!
Mikor kérdeztem,csak fél vállról válaszolt,hogy nem volt semmi,csak a szokásos. Megfogdosta a csöcseimet, és ennyi.
Azt,nem akarom elhinni,hogy ennyivel beérné. Ez téged megakar baszni. De tudod mit?Basszál vele.
Pár nap múlva,arról számolt be,hogy az"öreg", megbaszta.
Valahogy,hidegen hagyott a dolog,de azért megkérdeztem;hogy?
Nem tudom,mennyire érdekel az ilyen dolog, de azért elmondom.
Be kellett menni megint a szobájába, és levetkőznöm. Megint csöcsörészett,és egy jó ideig elidőzött a pinámnál. Már, majdnem elélveztem,mikor közölte; Elég volt te kis ribanc. Most, megbaszlak.
Úgy belém akasztott,hogy még mindig sajog a pinám. Nem beszélve arról,hogy mennyi gecit engedett belém!
Na, itt kezdődik a történet, ami valóság, de majd folytatom!


Történet 7.


Cím: Albérlet 2


Mint már írtam, a férjem beleegyezésével feküdtem le az albérletet kiadó, közel 80 éves bácsival. De,hogy is történt? Mivel, rá voltunk szorulva,így kénytelenek voltunk mindenbe belemenni! Igyekeztem a férjemnek mindenről beszámolni,arról is,hogy kefél meg, s.t.b
Most,vetkőzz,és feküdj az ágyra! Tedd szét a lábad, látni akarom a pinádat!
Szót fogadtam, mivel muszáj volt! Játszadozott a pinámmal, majdnem elélveztem, ezzel ő is tisztában volt, mivel az"öröm könnyek"tapinthatóan megjelentek! És, ami még soha nem fordult elő, belém hatolt! Egy pár fasz volt már bennem, de sokan megirigyelhetnék!
Úgy megbaszott,hogy így talán senki!Nem is gondoltam volna,hogy egy ilyen vén fasznak ennyi gecije van.
Most,azt akarom,hogy nyald le a faszom,szeretném látni,hogy gecis a szád!
Megtettem,és mindenről beszámoltam a férjemnek!
Nem csodálkozom. Aki ilyen nőt nem akar megdugni,annál valami hibádzik.
Máskor is megszopatott?
Nagyon elvörösödhettem, de megígértem, hogy mindenről beszámolok.
El kell, hogy mondjam, sokszor.
Nem vetlek meg,tudom,hogy miért teszed. Legalább,ennek a vén fasznak is lesznek szép emlékei!De, most én is megakarlak baszni,fürödjél le!
Pár órája basztak meg,de ez is jól esett. Lehet,hogy az elmondottak ingerelték fel, de úsztam a gecibe!


Történet 8.


Cím: Unokatesóm és én 1


Sziasztok!A nevem Dani,15 éves vagyok. Ez a történet tavaly nyáron esett meg velem.
Én Tiszakisházán,egy Csongrád-megyei kisvárosban élek. Az unokatestvérem, Erika meglátogatott minket a nyáron. Vonattal érkezett (Sopronból).


Vendégségének második napján a szüleimnek egy jótékonysági rendezvényre kellet menniük,Kecskemétre (ugyanis gazdagok vagyunk). Kora reggel indultak,nekünk hagytak otthon ételt. Mire mi felkeltünk már rég elmentek. Megreggeliztünk majd beszélgettünk kicsit. Úgy 10 óra fele nekem támadt egy remek ötletem:mivel úgyis borzasztó kánikula van fürödhetnénk egyet a medencénkben. Erikának nagyon tetszett az ötlet.
Mindketten átöltöztünk: neki egy nagyon szexi,amerikai zászló mintás bikinije volt,ami remekül kiemelte a melleit, én pedig egy fekete, feszülős boxer fürdőnadrágot vettem fel.
Bementünk az élménymedencébe,remekül szórakoztunk.11 fele Erika nagyon megszomjazott.
Mondtam,hogy hozok neki inni,de mit kér,azt mondta,hogy kólát. Úgyhogy kiültem a medence partjára,ahol volt egy kis hűtőszekrény. Eközben Erika is odajött és félig kiemelkedett a vízből,így nagyon jól beláttam a bikinifelsőjébe, amitől persze egyből felállt a 18 cm-es faszom. Ezt persze azonnal észrevette Erika is,így mikor felé nyújtottam a kólát kiütötte a kezemből, a gatyámhoz kapott,lerántotta és bekapta a faszomat a tövéig,majd nagyon érzékien elkezdett szopni,először kicsit meglepődtem, de nemsokára nagyon elkezdtem élvezni a dolgot, hisz Erika remekül szopott.

Hozzászólások
További hozzászólások »
Pusheen ·
Te jó isten :)))))))))))))))))! Haláli.

naiv1966 ·
Ezek valami borzalmasak....!
Sinara ·
Épp az a lényeg bennük. :D

AnnaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: