Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Áprilisi válogatás 10.

Történet 1.
Cím: Emlékezés!

Drága, klárikám! Tisztában vagyok vele, hogy egy vén csoroszja vagyok, de szeretném megosztani veled a tőrténetemet! Talán, kezdjük, ott, hogy még elég fiatal vóltam, és szűz, megismerkedtem, az álmaim hercegével! Még ma is ő a férjem, de történt közben, sok dolog! Talán, 17 éves lehettem, mikor elvette a szüzességem! Nagyon szerelmes voltam, így nem volt nehéz jó pár olyan baromságra rávenni, amit ezzel az ésszel, biztos, hogy nem csinálnám meg! Abban az időben, minden csak a sexről szólt! Rábeszélt, hogy minden velem egykorú, nem visel melltartót, sőt , a strandokon is félmeztelenül járkálnak. Hát, én is úgy tettem, hogy a kedvébe járjak!

Eleinte zavart, hogy sok férfi és sok tini a melleimet nézegeti, de idővel már természetesnek tűnt! Sőt! Kezdtem büszke lenni arra, hogy a melleimet nézegetik, és közben szinte teljesen meztelenre vetkőztetnek a szemükkel! Ez, a most már régóta férjemnek is bántotta a"csőrét", de mondtam neki, hogy te akartad, ha nem tetszik, nézz félre! Akkor, még nagyon fiatal voltam, össze is házasodtunk, és született két gyönyörű gyermekünk, mint a mesében, egy fiú és egy lány! Irigylem őket, most kb, azt az életet élik, amit mi éltünk az ő korukba! Egyik nap, a férjem azzal állt elő, hogy nem e volna kedvem az egyik közös ismerősünkkel 3 hétre az Adriára menni! Hát, ez egy hülye kérdés! Ki, az a barom, aki erre nemet mondana! Valamit, azért el kell mondanom! Egy nudista kempingbe mennénk, ahol állítólag, mindenki mindenkivel! Vagyis, a haverod, akit még nem is ismerek, megakar baszni! Ne, beszélj ilyen rondán! Csupán, arról van szó, hogy igyekszik az ember alkalmazkodni, a már megszokott"körülményekhez"! Hát, mit mondjak! Nem semmi, ahogy megfogalmaztad! Azért, kíváncsi volnák, milyen pofát fogsz vágni, mikor látod, hogy dugják a feleséged! Egyébként, mehetünk, még úgy sem dugtam mással! De, remélem, a gyerekek, itthon maradnak! Természetesen! Csak négyesben mennénk!

A házaspár, akikkel mentünk, fiatalabbak voltak nálunk, én hátul ültem, leskubiztam a csajszit, és megállapítottam, hogy melltartót, velem egyetemben nem hord, de lehet, hogy még, bugyi sincs rajta! Lakókocsival mentünk, amiből természetes következtetés, hogy együtt fogunk lakni! Már, esteledett, mikor megérkeztünk, de hála a mindenhatónak, rá tudtunk csatlakozni az áramra! Bár, nem volt nagy a lakókocsi, de volt egy külön szobánk, igaz, elég kicsi, épp, hogy elfértünk! Neki álltam vetkőzni, de a férjem gyorsan rámteritett egy plédet, monván, megőrűltél! Bár ki megláthat! Hát, nem egy nudista kempingbe vagyunk?

Másnap, szinte provokálóan, teljesen meztelenül mentem ki! Mondanom sem kell, hogy a közelben levő férfiak szeme rám meredt! Azt mondja, a"házi"csajszi! Látom, eléggé merész vagy! Volna, egy javaslatom, de csak ketten mehetnénk oda. Rajta, benne vagyok! Egy félreeső, homokos partszakaszra mentünk, ahol senkit nem láttunk, nyugodtan nekiláttunk a meztelen napozásnak! Elbóbiskoltam, mikor meglökött! Tegyél úgy, mintha semmi sem történne, valaki les a domb mögül! Önkéntelenül is odanéztem, és hasra a akartam fordulni! Szerintem, tök felesleges! Aki, nézeget, biztos távcsővel teszi, így biztos, hogy ismeri minden porcikádat! Hanem, tudod mit?Ha már úgy is bevállalós vagy, úgy feküdj hanyatt, hogy kissé tedd szét a lábaidat, és tégy úgy mint én, mintha aludnánk! Úgy tettem, ahogy mondta!

Kb, negyed óra múlva, árnyék vetődött ránk, két fiatal srác állt felettünk, álló farokkal, és bennünket nézett! A"barátnőm"Vette át a szót, Na, mivan srácok, tetszenek a nénik?Hát, mondjuk, nem rossz a látvány! Igen? Csak nem kefélni akartok? Miért, ne?! Egyáltalán, láttatok már pinát?! Például, most! Szerintem, ti sem vagytok egy kis"romantika"ellen! A bátrabb fiú, máris a "barátnőmhöz"feküdt, elkezdte"smacizni", az a pöcsével játszott, de utána már ment minden magától! A fiatalabb fiú, látván a haverját, felbátorodott, és mellém feküdt, tapizva a melleimet! Na, idefigyelj! A fiam, lehet, hogy idősebb nálad! Tehát, az anyád lehetnék! Befogta a számat, és úgy mondta! Pofa be! Lehet, hogy a fiad lehetnék, de, ha ilyen anyám volna, mindig megkurnám! Most pedig tett szét a lábad, megbaszlak! Először benyalt, játszott a plöckömmel, úgy nyalt, mint a férjem soha! Majd belémhatólt, és belémélvezett, de ilyen jót, még nem keféltem! Később"cseréltek", a másik hatolt belém, majd mind a ketten, a"barátnőmmel"nekiálltunk szopni! Most volt először a számba"idegen fasz, a férjemet is talán kétszer, vagy háromszor szoptam le, bár ő, sokszor kinyalt! Na, de, maradjunk itt!

Mikor a srác, megmarkolta a fejem, és teljesen"magára"húzott, rögtön belémvillant, hogy most fog elélvezni! Nem tévedtem! Nem győztem a sok gecit nyelni, így a szám szélére is jutott, de, ahogy elnéztem, a"barátnőm"is így járt! Meg kell, hogy valljam, ilyen jót már régen keféltem, még akkor is, ha olyannal csináltam, aki a fiam lehetne!
De, ezzel, a történet még nem ért véget. Ez, csak bevezető! Ha lesz időd, folytatom!


Történet 2.
Cím: Erik és én 1. rész

Igaz történet –mint eddig mindegyik. HA nem bánjátok egy kis bevezetővel, kezdem… Eriket egy chaten megismert haveron keresztül ismertem meg. A sráccal (aki egyébként magas, 20 éves, szőkés-barna hajú és iszony szexi) elterveztük, hogy csapunk egy jó kis bulit… Igen ám, de hol? Náluk nem akartuk, így maradt az, hogy a havert megkérjük, legyen már nála… a srác belement, hívtuk az egész bandát, szombat estére lehívtunk mindenkit. Utólag kiderült, senki nem tud eljönni, így hát hárman voltunk… A vonat állomáson Erik fogadott, akivel addig nem találkoztam élőben. Mellbe vágott, hogy milyen jóképű, aranyos, vicces. Kicsit feszengtem mellette az első pár percben, de mire a buszmegállóhoz értünk, önfeledten csevegtünk (és fagytunk le). Már ott, azon a szent helyen megkaptam tőle az első csókomat, ami lebénított. Ugorjunk picit, nem erre vagytok kíváncsiak  …. Ott már várt minket Cody. Rohanni sajnos nem rohantunk a házhoz, különben hatalmasat tanyáltunk volna, de siettünk, hogy ne fagyjunk le az utca kellős közepén. Végre odaértünk, én pedig egyből a kályhához mentem melegedni. Miután kipakoltuk bőröndöm tartalmát (ami 1 karton sörből és energia italból állt), neki láttunk a zene beüzemeléshez, és az ivászathoz, én pedig ellibbentem átöltözni. Fehér térdig érő szoknya, térd zokni, acélbetétes, fehér ing, mely mell alatt megkötve volt, melltartó ízlésesen kilógott. (nem úgy mint általában Paris Hiltoné… pfuj…) Mikor kimentem a fürdőből, Erik egy percre megnémult, majd csak ennyit mondott: - Hú! A zene dübögött, egyre forróbb lett a hangulat, közben a fiuk előkerítettek egy üveg vodkát is, melyet naranccsal kevertünk. Felvetődött, hogy felelsz, vagy merszezzünk. Az elején persze ilyen szokványos kérdések, feladatok voltak. Aztán Cody bekeményített… Neki kellett pörgetnie, mely rám mutatott. Elvigyorodott… - Vadóc, felelsz vagy mersz? - kérdezte kajánul. - Merek – mondtam mit sem sejtve. - Rrrrremek! Jay! Másfél percig nyald Vadóc punciját! - mondta Cody. Erikkel hirtelen köpni-nyelni nem tudtunk. Cody felállított, megkért, hogy vegyem le a szoknyát és feküdjek a kanapéra. Miután ez megtörtént, szétettem a lábam, Erik, pedig oda hajolt a puncimhoz, de előbb kaptam egy hatalmas, érzéki csókot. Utána beleszaglászott a puncimba, és elismerő dörmögést hallottam lentről. És elkezdte. Először a csiklómat kezdte a nyelvével izgatni, nyalni, pici nyalintásokkal. Aztán egyre nagyobbakkal, és végül már szinte itta nedvemet, mely hüvelyemből folyt ki. Ujjával vagy nyelvével nem hatolt belém, amit picit hiányoltam, de segáz, élveztem én anélkül is… Hangosakat nyögtem, dobáltam a felsőtestem, de Erik nem hagyott, csinálta tovább… már majdnem elélveztem, amikor… Cody szólalt meg, hogy hahó, letelt. Nagy nehezen lecsillapodtam, majd visszaültem székemre, de még mindig olyan állapotban, hogy akármikor elélveznék. Én jöttem. Codyra pörgettem. Megkérdeztem, felel, vagy mer. Mert választotta. Na most megszívta. Felálltam, és egy 2 dl-es pohárba szín tiszta vodkát öntöttem. Lehúzta. Ismét ő pörgetett, de ezúttal Erikre mutatott a palack. A szokásos kérdés elhangzott, merszet mondott a Párom, Cody pedig azt mondta, lovagoljam meg Eriket. Először tiltakoztam, de aztán Cody azt mondta, hogy akkor mindkettőnknek le kell húznunk egy pohár vodkát, mire belementem. Most Erik feküdt hanyatt, és elővette farkát. Hosszú és vastag farka van, ami megdöbbentett picit, hisz nem hittem volna. Felsőtestére se panaszkodok, kockáit egyből megszerettem. De maradjunk a lényegnél. Nem ültem bele rögtön, először kezembe vettem a farkát, és elkezdtem rajta húzogatni bőrt. Majd nyelvemmel a makk alatti érzékeny részt nyalogattam föl-le mozgatva a nyelvem. Alig hallható nyögés szakadt fel torkából. Én ezt biztatásnak vettem, végül a számba vettem a farkát, és elkezdtem őt normálisan szopni, és amennyire tudtam, bevettem farkát a számba, de nem vagyok az a mély torkos típus. Jól benyálaztam, mire végül levettem a bakancsot, és a szoknyát. Fölé helyezkedtem, mire végül oda illesztettem, és elkezdtem magamba engedni farkát. Amikor utat tört a makkja, mindketten felsóhajtottunk, én egy picit fájdalmamban, mivel eléggé szűk vagyok még ilyenkor. De elkezdtem a csiklómat izgatni körkörösen, Erik, pedig a melleimet markolászta, gyúrta. Mikor végre teljesen bennem volt, hangosan nyögtünk egyet. Megszűnt körülöttünk minden, amit még nem tapasztaltam egy srácnál se, mikor lefeküdtem vele… de most… eltűnt Cody, minden a környezetünkben, csak mi voltunk, és az, hogy egyre hevesebb csókolózunk, mozgok és mozog rajtam. Erik előrehúzott, a térdeimet jobban felhúztam, és elemi erővel kezdett el dugni… csak nyögni tudtam, és végre elélveztem, de olyat, mint még addig sosem… Erik, érezvén az összehúzódásaimat, még jobban élvezte, és a fülembe nyögte, hogy ő is el fog menni, mire én is elkezdtem mozogni, összehangoltuk a csípőnket, és akkor Erikből kitört a láva. Élveztem, ahogy élvez. Miután lecsillapodtunk, egy csókkal köszöntük meg egymásnak az élvezetet…




Történet 3.
Cím: sex tanárok?1

Volt a főiskolán,egy nálam nemsokkal lehetett idősebb tanárnőnk!Marha jól nézett ki,sokszor gondoltunk rá,hogy nézhet ki meztelen!Szerintem ő is tisztába volt vele,hogy a srácok miről ábrándoznak,sokszor bejött az órára mélyen kivágott blúzba,melltartó nélkül!Persze,minden csávónak ilyenkor meredezett a farka!Volt egy barátnőm,aki szintén most fejezi be-igaz,csak a közép iskolát-,az ő tanárja,pont a tanárnőm férje.Történt,hogy vizsgára készülve,kértem a tanárnő segítségét.Természetesen-mondta ő-,bármikor szívesen látunk,csak gyere.Bár,megbeszéltük,hogy a felmenés előtt telefonálok,de egyik alkalommal,mikor arra jártam,gondoltam egyet és felmentem.A csengetésemre,kissé várakozva,már el akartam menni,mikor nyílt az ajtó,és ott állt előttem egy rövid köpenyben,ami félig nyitva volt!Ezt a váratlan meglepetést-nyögte ki-,azt hittem felhívsz,ha jössz!De,gyere be.A szobában a férje,alsónadrágban volt,láthatóan még kissé merev állapotban volt a farka,tehát nem volt nehéz kitalálni,hogy kefélés közben zavartam meg őket.Na,és most ért a meglepetés!A férje,anélkül,hogy felkelt volna,a combjánál átölelte a feleségét,és rám nézve megkérdezte!Mi a véleményed a feleségemről?Tetszik,mi?És így?-Ezzel megrántotta a felesége köntösének az övét,aki teljes meztelen valóságában előttem állt!Egy cseppet sem szégyellte magát,csak mosolygott.Én,zavaromba megpróbáltam elfordulni,de ő,hozzám lépett,és az államat megfogva kérdezte!Na,mivan nagyfiú nem tetszem?!De,nagyon is!Hebegtem.A férje csak nevetett,látva a zavaromat!Megbasznád mi?!De,tudod mit?Ha megengedi,kurd meg,beleegyezem!Még mielőtt jobban felocsúdtam volna,ő máris a heverőre feküdt és széttárt lábakkal várta,hogy beléhatoljak!Egyszerűen,hihetetlennek tűnt ez az egész.Hogy én megkúrhatom ezt a bomba nőt?!Nem érdekelt,hogy nemrégen még a férje járt benne,joleső érzés volt,hogy belé hatolhattam!Örömmel kúrtam,és közben élvezettel markolásztam a melleit,amik nem voltak nagyok,de pont"marokra"valók!Hatalmasat élveztem bele,de ez őt egyáltalán nem zavarta,mondván,hogy már sokan beleélveztek,ezért is szed tablettákat!Csak,nem kurva?!Kérdeztem.Nem,dehogy!Remélem,nem tartasz annak.Nagyon sokat járunk swinger klubbokba,ahol,sok férfi,hogy úgy mondjam,kedvét leli velem!De,légyszíves,ne magázz!Nagyon furcsán jön ki,hogy megdugtál és magázol.A férje,közben,mintha ott sem lennénk,tett-vett.Szinte természetesnek vette,hogy a felesége mással kefél.De a java csak most jön!De ez legyen egy másik történet!


Történet 4.
Cím: vízparton!

Én,már közel a negyvenhez,bár milyen elitélendő is,de kilestem,amint a fiam,a barátnőjével szeretkezeik!Az igazséghoz hozzátartozik,hogy ez a kis csaj nekem is tetszett.Így nem volt nehéz rábeszélni,hogy menjünk együtt kempingezni.Mikor odaértünk,rögtön előjőttem az őtlettel,hogy ne viseljünk melltartót!Bár,igyekeztem a fiam előtt soha nem mutatkozni meztelen,de,hogy úgy mondjam,a szükség tőrvényt bont!Az-az igazság,hogy soha nem vónzódtam a nőkhöz,de ez a kis csajszi valahogy bejött.Főleg,hogy láttam a melleit!Egy,úgynevezett,lakóházsátrunk volt,ami,két hálófűlkéből állt,de,csak egy vékony"anyag"választotta el,amin alul átlehetett nyúlni.Úgy,éjjel 2óra felé járhatott,mikor csak azt érzem,hogy valaki a pinámnál tapogatózik!Nem mozdúltam,vártam a fejleményeket!Eleinte a"plöckömmel"játszott,de,hamarosan a bimbóimat dörzsőlgette!Én sem akartam lemaradni,és átnyúltam a "válaszfal"alatt,és elkezdtem símogatni a pináját.Így símogattuk egymást,mikor is egy kéz"bukkant"fel(a fiamé),és mintha semmi sem tőrtént vólna,hagytam,hogy keféljenek.Úgy,reggel felé,megint éreztem,hogy birizgálnak,ám,mikor átnyúltam,tiszta lucsokos pinát éreztem.Vagyis,a fiam televágta ,JOLTETTE.Másnap,a kiscsaj hamiskásan nézett rám,de alig várom már az estét


Történet 5.
Cím: Egy augusztusi éjszaka :)

Egy teljesen valós eseményt irok le nektek. Életem egyik legjobb éjszakája volt :)

Magamról annyit, hogy 20 éves egyetemista lány vagyok. Amit most leirok ez tavaly nyáron történt meg velem.

Van egy legjobb fiú barátom 4 éve. Mindent megbeszéltünk egymással megosztottuk gondolatainkat, érzéseinket. Csak sajnos kicsit eltávolodtunk egymástól... Pedig ő vette el a szüzességem is. De ez egy másik történet.

A szex mindent megváltoztat.Tartja a mondás. igy történt ez velünk is. Feszültek voltunk egymással. Nehezen birtuk tűrtőztetni magunkat. Szerettük volna egymást? Én igen őt nem lehetett tudni mindig mást mondott.

Áprilisban volt a névnapom. Akkor eljött és minden rendben volt. utánna jött a nyár egész nyáron nem találkoztunk...
Eljött az augusztus. 1 hétig enyém volt a ház. Gondoltam elhívom a legjobb bnőm és őt is. 3-an mindig elvagyunk. A srác nevezzük most S-nek kitalálta h játszunk alkoholityt.

Nem is tünt olyan rossz ötletnek. Sokat beszélgettünk ittunk:) Csókos feladat is volt:) Imádom ah csókol:P

Kint levegőztünk az udvaron majd sétát tettünk a városban. Hazaértünk és lefeküdtünk. Neki külön ágyaztam meg nekem és bnőmnek a francia ágyon. Szokásához híven bebújt közénk. Bnőm rögtön magára húzta a takarót h én adhassak S-nek így hozzám kellett bújnia. Persze hogy hagytam :)
Pár perc elteltével elkezdett simogatni. Mindig kiráz a hideg tőle mert hideg a keze.

Egyre lejebb simogatott. 1-2-szer ellöktem a kezét. Mert tudtam ha hozzámér rögtön beindulok tőle :P
Elkezdtem benedvesedni ah simogatott a bugyin keresztül. :P Nagy nehezen beljebb mentem az ágyon ő is majd szószerint lecibálta rólam a bugyit.... De mondtam neki ne a bnőm elött csináljuk. Felmentünk az emeletre a szobámba és szinte levágott az ágyra:P Imádom, benne hogy ilyen heves és vad:P
Fölémhajolt megcsókolt. Nyelvünk vad táncot járt egymással. Majd egyre lejebb csókolta a nyakan melleim, hasam mig végül elérkezett puncimhoz. Már nagyon be voltam nedvesedve és mikor belenyalt puncimba már remegtem. Nagyon kívántam őt... Hosszú percekig csak nyalt egyik kezével ujjazott másikkal mellem masszirozta. Nem bírtam már sokáig éreztem h elönt a gyönyör heve... Sosem sikerült még elélveznem ha ujjaztak de ő megtörte a jeget... Ahh ha belegondolok most is nedves leszek...
Miután elmúlt a hullám a hátára forditottam h visszaadjam neki amit adott... Levettem róla a boxert majd végigcsókoltam a testét... Húztam egy kicsit mert nem értem hozzá a faszához ami már harcra készen állt:P
Végülnem bírta tovább és azt mondta:
-Szopj le nem bírom már tovább
Imádom a mocskos száját és erre felhevültem bekaptam neki majd elkezdtem szopni. Elöszőr lassan majd egyre gyorsabban. Majd átvette az irányítást és dugta a számat... Nem akart a számba elmenni ugyh felhúzott magára én pedig ráültem. Régen voltam pasival mégis könnyedén belémcsúszott annyira nedves voltam még mindig. Elkezdtem lovagolni közbe csókoltam majd a mellkasát simogattam. Hagyta hogy én irányitsam ő közbe csiklómat simogatta. Éreztem, hogy megint elönt az orgazmus. Kicsit rádőltem úgy dugott tovább...
Majd leszálltam róla és kutyapózban folytattuk tovább... Ezt én annyira nem szeretem de az ő kedvéért belementem a dologba. Mikor már majdnem elment kicsit lassabban folytattuk a dolgot... :P
Oldalra feküdtem ő mögém feküdt úgy hatolt belém vadul. Igy még mélyebben tudott belém hatolni hogy felemelte lábaim is:P Simogattam a csiklóm mégegyszer el akartam menni vele együtt...
Mikor éreztem közel vagyok elkiáltottam magam:
-MOST elmegyek!
Erre ő is elment belém velem együtt.
Ezután még csókolóztunk kicsit majd a karjaiba feküdtem Erre vágytam nagyon sokáig h így vele legyek. Nem tudtam mit hoz a holnap. Nem is akartam feszengetni. Lesz mit mesélnem reggel a barátnőmnek gondoltam. Még egyszer megcsókoltam hozzá bújtam és mindketten elaludtunk:P
Reggel mi történt az egy másik történet de megirom hamarosan:)



Történet 6.
Cím: Nem várt kaland!

Igaz, hogy még fiatal voltam, nem rég múltam 20, egy gazdag hapsinál szolgáltam, bár ennél többre vágytam, de, hát ebbe a válságba?! Volt egy fiatal, igaz, nálam idősebb, sőt férjnél levő nő, aki szintén "szolgáló"volt, de valamiért a"főnököm""sakkba"tartotta.Egyik nap, váratlanul benyitottam, Ő a szokásos székében ült, közvetelenül mellette állt ez az asszony, aki csak egy kicsi köpenyt viselelt. A köppeny szét volt húzva, és a főnököm a pinájába turkált! Persze, ahogy beléptem, a nő zavarba jött, igyekezett gyorsan eltakarni magát, de a"főnököm"félig nevetve rászólt! A történtek után csak nem vagy szégyenlős?Nem tudom mivel tartotta sakkba, de az biztos, hogy erről a nőröl sokszor álmodoztam és sokszor képzeltem el, milyen lehet meztelen.Főleg azok után, hogy egyszer egy pillanatra láthattam meztelen. Na most-szólt a"főnököm a nőnek, "vesd le a köntöst és mutasd magad! De hát uram! Csak nem gondolja, hogy a gyerek előtt meztelenkedem?!Ha, ez a gyerek, megnézi a titokban felvett DVD-et, azon fog járni az esze, hogyan tudna megkefélni!Nos, tudom, hogy a férjed a lányomat keféli, én is voltam fiatal.apropo!Szoptál már?Na, de uram mit képzel rólam!? Tehát igen. Most szépen leveszed a köntöst, behajolsz leszopsz, a fiú meg hátulról megkúr! Világos!? Nem, nem világos!Legalább 10 év korkülönbség van köztünk, ha nem több, és azt akarja, hogy én ezzel a fiúval szeretkezzek!?Na, ne!Pedig, megfogod tenni.Nem tudom, a férjed mit szólna ehhez a lemezhez!Nem tudom mi volt rajta, de a nő, akiről eddig álmodoztam, levette a köntösét, és ott állt teljesen meztelen.

Amit álmomban láttam, nem volt olyan szép, mint a valóság. Énnekem, ő volt a megtestesült női szépség!Azok közül is a legszebb!És, ami ezután jött, azt hittem álmodom!Behajlított derékkal, bevette a"főnök"farkát, nekem meg felkínálta, hogy hátulról hatoljak bele!Alig löktem egy párat, éreztem, hogy hamarosan elélvezek. Ezt, a "főnököm"is észrevette, és hangosan utasított, hogy élvezzek a nőbe, látni akarja, ahogy a sperma folyik ki belőle!Nem sokára ő is elélvezett, tele gecizve a száját, majd szinte perverz örömmel nézte, amint a nő száján csurog a sperma, ami a lábán is folyt!Nem tudom, hogy, de sikerült megszereznem a lemez másolatát, nem is gondoltam volna, hogy ez a nő milyen perverz dolgokra képes!Ezek után, már én is sokszor leszopattam, nem mert ellenkezni, mindig csak azt hangoztatta, hogy a férje meg ne tudja.Holott tisztába volt vele, hogy a "főnök"lányát kefélgeti.Egyszer, mikor nagyon"benne voltunk"a sexben, széthúztam a combjait, egy darabig ujjaztam, majd benyaltam.Nyaltam már pinát, de ez valahogy más volt. A nyelvemmel játszottam a"plöckével", majd jól feldugtam, és addig nyaltam még el nem élvezett!Szinte anyailag simogatta meg a kobakomat, így jelezve, hogy nagyon is jó volt!

Történet 7.
Cím: Anita

Tudom, hogy még elég fiatal vagyok, de a tanácsodat szeretném kérni.Hol, is kezdjem!Soha, más férfival nem volt dolgom, csak a férjemmel.Azt, nem mondom, hogy néha nem fordúltak meg a fejembe erotikus gondolatok, de, szerintem a nők 90%-ának vannak ilyen gondolatai.A szüzességemet is a férjem vette el, nagyon szeretem még most is.Érte, mindenre képes vagyok!Gondolhatod, mennyire szégyelltem magam, mikor sok-sok unszolás után a Balcsin levettem a felsőmet.Persze, ő ennek nagyon megörült, és színte büszkeség töltötte el, hogy nézegetik a melleimet.Eleinte, mint már mondtam is, nagyon zavarba voltam, de, mostanra már olyannyira megszoktam, hogy már a ruhám alá sem veszek melltartót, sőt, sokszor azt csinálom, amit idősebb nőktől hallottam!Azt mesélték egymásnak, hogy a 70-es években, nagy divat volt, hogy a csajok kivágták a melltartójuk elejét, így úgy néztek ki, mintha nem lenne rajtuk, de a melleik szépen álltak.Eleinte nagyon zavart, hogy a férjem, a haverjai előtt néha megfogdosta őket, Büszkén mutogatva feléjük, hogy a feleségének milyen jó csöcsei vannak.

Egyszer, eléggé kapatosak voltak, akkor is fogdosta a melleimet, de már nem zavart, de kissé elpirúltam, mikor az egyik nála jóval fiatalabb srácnak ajánlotta, hogy fogja meg, győzödjön meg róla, hogy ezek bizony nem műmellek!Persze, a srácnak nem kellett kétszer mondani, jól meg tapogatott, és közben a bimbóimmal is játszadozott.Persze ettől nagyon"beindúltam", ezzel lehet a legjobban felingerelni.Így, akkor sem voltam visszautasító, mikor a férjem, hírtelen félrehúzta a fűrdőalsómat és megmutatta a pinámat.Persze, mindez nagyon gyorsan tőrtént, de valahogy nem éreztem szégyenérzetet.A minap, azzal állt elő, hogy mit szólnák, ha elmennénk egy swinger partira.Hát, mit ne mondjak.Ez eléggé meglepett, az interneten láttam már ilyen összejöveteleket, de, hogy a férjemen kívül más is keféljen, egyenlőre egy kissé bizarr.Te, mit szólsz hozzá!?Hát, nehéz mit mondani.Az igazság az, hogy a te korodban én voltam ilyen partikon.Először én is fúrcsán éreztem magam, de aztán egyre jobban"belejöttem", végül alig vártam a következőt.De, a férjemhez, örökké hű maradtam.Sokan megkeféltek, sőt még mást is, persze, a férjem mindennek a szemtanúja volt, ő is sok lányt megkefélt, de egymás szemére ezeket soha nem vetettük.A te helyedben, én kihasználnám a fiatalságomat, attól, hogy más is megkefél, még nem kell kurvának érezni magadat!
Pár nap múlva, Anita így mesélt:Mielőtt elindúltunk, kérdeztem a férjemet, mit vegyek fel.Rövid volt a válasz.Semmit.Nem az alsónemüidre kiváncsiak, hanem ami azokban rejlik.Mivel, nyár volt, csak egy vékony ruhát vettem fel, ami jól kiralyzólta az alakom, a melleimről nem is beszélve, olyan vóltam, mintha kissé meztelen volnák.Mikor megérkeztünk, vóltak akik már nagyban gyűrték az"ipart".Két srác űlt a kanapén, és miközben engem néztek, húzogatták a farkukat.Alig várták, hogy levegyem a ruhát, mindjárt"kezelésbe "is vettek.Az egyikük, az volt, aki már a parton is csöcsörészett, így nagyon jól tudta, hogy a bimbóim gyúrogatásával nagyon begerjedek!Lefektettek a kanapéra, és a másik srác igyekezett széthúzni a lábaimat, és nyalni kezdte a pinámat.Nahát, ez nagyon meglepett!Már próbálkozott a férjem is vele, de nem hagytam neki!Hát, még ami eztán jőtt!A srác már mélyen bennem járt a nyelvével, a másik meg igyekezett a számba rakni a farkát!Hát ettől, nagyon meglepődtem.

Még az övé sem volt a számba, és ráadásul, mi lesz, ha elélvez?!Alig észrevehetően oldalra fordúltam, láttam, hogy a férjem egy kis csajt szopatott, Meg kell mondani, nagyon jó érzés volt, amintlátta rajtam a tétovázást, csak bólíntott a fejével, hogy csináljam.Meg kell mondani, nagyon jó érzés volt, amint lent nyalták és játszadoztak a pinámmal, a másik fasz meg már benne is vólt a számba.Elinte nagyon űgyetlenül csinálhattam, mert a srác felszisszent, ugyanis kissé ráharaptam a farkára.De aztán mindd jobban belejöttem, hagytam, hogy a fejemnél fogva jól ráhúzzon a farkára.Éreztem, hogy tudja, hogy először csinálom, És, hogy nehogy kiköpjem a gecijét, mélyen a torkomba nyomta a farkát, és belémélvezett.Szinte egyszerre élvezett el a két srác, csak az egyik a számba, a másik meg a pinámba.Otthol a férjem csak annyit mondott:remélem bevetted a tablettát, nem szeretném, ha valaki felkúrna.Most már, természetesnek veszem az ilyen összejöveteleket, sőt voltunk már házibuliban is, ami természetesen csak a sexről szólt.A minap, azzal állt elő, hogy már unalmasak ezek a strandok, menjünk el egy nudista strandra.Már, alig várom!!!!!

Történet 8.
Cím: gruppen

még nem voltam 20 éves, a barátnőm is kb velem egyidős volt, az anyám meg, senki nem mondta volna meg, ő az, bár már majdnem 40 volt, de szerintem jól nézett ki. Egyik nap, fúrcsa kéréssel állt elő! A minap kihallgattallak benneteket, és, ha jól értettettem, gruppen partira jártok! Ne, vörösödj el, mitszólnál, ha én is beszállnék!! No, de anya! Tudom, hogy jól nézel ki, De ez a mi korosztályunk, és nem engednek oda bárkit!!!!
Ezt míndjárt gondóltam! Ezért csínálhatnám rólam egy pár akt képet, és , hogy úgy mondjam, bemutathatnál! Na, persze, nem mind anyádat, mond azt, hogy a nővéred vagyok.
Pár nap múlva, elmentűnk az egyik ilyen helyre. Ott, általában, csak velem egykorúak, vagy csak pár évvel ídősebbek vóltak. Ekkor láttam anyámat teljesen meztelen! Egy cseppet sem szégyellte magát, persze, mivel "új hús vólt", mindenki őt akarta megkefélni! Ahogy elnéztem, rengeteg kefélt és szopott, gondóltam egy merészet, és odatérdeltem a szájához! Kissé meglepődött, de, nem akarta felfedni magát, így bevette a meredező farkamat. Az bíztos, hogy jobban szopott mind a barátnőm, pedig az sem semmi. Már majdnem elélveztem, mikor a "bandafamla"(inkább legyen futtató), félrelökött, benyomta a farkát anyám szájába, de közben közölte;EZ a kúrva az enyém, nekem fog baszni. Világos! Senki nem mert ellent mondani, mindenki félt tőle! Másnap reggel, mikor találkoztúnk, azt mondja;Én, nagyon is benne lettem vólna a gruppenbe, de, ez a haverod, az összes haverjával megbaszatott. Ez még semmi! Azt akarja, hogy keressek pénzt neki, és feküdjek le pénzes hapsikkal!
Arra gondoltam, lehet, hogy hűlyeség, de mi volna, ha te lennél az első hapsim! Már mint, hogy én? Na , ezt nem góndoltad komolyan. De igen! Képzeld el, hogy bejössz az utcáról, és kefélni akarsz. Képzeld el, hogy egy idegen kúrvával van dolgod. Vagyis, basszál meg! Ja. és most jól figyelj! Kinyílott a szobaajtó, és ott állt a barátnőm teljesen meztelül, egy haverom társaságában, akinek igencsak állt a fasza. Befeküdtem anyám lábaközé, és nyaltam ott, ahol pár éve kijőttem. Közben a haver meg a barátnőmet kefélte, de becsületesen. Már majdnem elélvezett, mikor a farkát hírtelen anyám szájába dugta és bele élvezett. Mintha misem tőrtént volna, úgy nyelte a gecit. Csak, a szájába élveztem! Baszd meg ezt a kúrvát! Én meg őt! Mutatott a barátnőmre és anyámra. Ha, nem akarom elárúlni, meg kell baszni anyámat! Úgy fogadta be a péniszemet, mintha örökké ezt csínálnánk. Mintha, nem is a fia kefélte volna, úgy baszott. Most, cseréljünk(szólt a kefélés közben). Most, a barátnőmet keféltem(akit nem rég elvettem), de, félszemmel anyámat lestem, aki szopott, és láttam amint a haver beleélvez a szájába, és amit nem tud lenyelni, az a szája szélén csurog!

Történet 9.
Cím: gruppen 2

Mint már említettem, nagyon sokat jártunk gruppen pertikra. De, egyik pillanatról a másikra, elterveztük, hogy lehetőleg tőbbet nem megyünk ilyen helyre, és összeházasodunk!Nagyon kis esküvőt tartottunk, nem vóltunk, csak 8-an. De ők is csak úgy jőttek el, ha megígérjük, hogy búcsúzásúl mégegyszer részt veszünk egy partin. Belementünk, arra gondolván, hogy ennyi után, ez még belefér. Ahogy kefélték, a most már a feleségemet, fúrcsa érzéseim támadtak. Érdekes, mikor még csak a barátnőm volt, egyáltalán nem zavart, hogy mással kefél.
Főleg, az zavart a legjobban, mikor láttam, hogy más faszát szopja!De, az, igaz, hogy közben én, annak a nőjét dugtam, majd megszopattam. De a meglepetés, csak ezután jött!Pár nap múlva egy szuper kocsi jött értem és a söfőr"megkért", hogy menjek vele, a főnöke akar velem beszélni. A főnökét már nagyon is jól ismertem, sűrűn megfórdúlt az ilyen partikon, ráadásúl, eléggé macsó típus vólt, rengeteg pénzzel. Látom, nagyon jó barátnőd van, sajnos nem volt még szerencsém megkefélni!Ezért, arra gondoltam, mi lenne, ha elhoznád hozzám!
Az igazság az, hogy már nem a barátnőm, hanem a feleségem, és felhagytunk az efféle bulikkal. Hát, akkor gratulálok!De, attól függetlenül megdugnám!És, ehhez mit szólsz!?Tapsólt a kezével és egy szuper nő jött be, akin egy rövid köntösféle és látszólag alatta teljesen meztelen volt. Meg kell hagyni, nagyon jó nő volt. A feleségem sem volt rossz, de ez, szuper!Odalépett hozzá és kioldotta a köntösét. Ő, egy cseppet sem ellenkezett, talán még tetszett is neki, hogy vizslatom a testén a szemeimet. Nos!?Cserélünk!?Én megbaszom a te nődet, te meg az enyémet. Mindent elmondtam otthol, a feleségem csak annyit közölt, jó, még egyszer megteszem. De, csak azért, mert látom rajtad, hogy megakarod dugni azt a nőt.
Másnap, felmentünk hozzájuk. A feleségemen csak egy vékony nyári ruha volt, mondtam neki, hogy semmit ne vegyen fel, baszni megyünk!Meztelenül fogadtak bennünket, és mi a rövidet ittuk, a két nő szeríntem mindkettőnk meglepetésére, elkezdték egymást smárólni, közben tapogatták egymást. Elég az hozzá, mindkettőről lekerűlt a ruha, és elkezdtük!Miközben, ezt a gyönyörű nőt keféltem, fél szemmel a feleségemet néztem, és néztem, ahogy a himtag ki-be jár a pinájába. (féltékeny vóltam!?lehet!). Majd, láttam, amint a farkával ráélvez, beterítve a gecijével. Otthol, mintha mi sem tőrtént volna, soha többet ezeket a tőrténeteket nem hoztuk elő, már arra is nehezen veszem rá, hogyha valamely vízpartra elmegyünk, levegye a felsőjét. Én, büszke vagyok rá. hogy milyen szépek a mellei, és büszkeség tőlt el, amikor látom, hogy mennyien megcsodálják!

Történet 10.
Cím: a feleségem meg b....a

Pár éve vagyunk házasok,és úgy gondóltuk,kicsit felkéne dobni az életünket.Az Interneten találtunk egy oldalt,ahol párok szeretkeznek,ott regisztráltattuk magunkat.Azt mondanom sem kell,hogy mivel a feleségem"kurva"jól nézett ki,ö kapta a legtőbb"hozzászólást".Persze,mindez a kollégáim tudomására is jutott,akik közölték,ha komolyan gondolom,megbasznák a feleségemet!Egyik este,egy mamlasz kamasz fiút vittem fel,és mondtam a feleségemnek,hogy élveztesse el!A feleségem teljesen levetkőzőtt,ott állt meztelen,és fogta a fiú farkát.Nagyon balfácán lehetett,mert nem tudta mit csináljon egy meztelen nővel!DE ő addig húzogatta a farkát,még jó kemény lett,és szabályosan megbaszatta magát!Beleült az álló dákóba,és addig mozgott benne,mig el nem élvezett.Mindezt,az ajtó mögül lestem,a végén meg is kérdezte;tetszett amit láttál?
Előző részek
Hozzászólások
További hozzászólások »
Sealtiel ·
Ki a franc adott erre 10-est...?

gyertyaláng ·
Beleolvastam. Szörnyű. Tényleg beküldték ezeket?

AnnaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: