Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Áprilisi válogatás 1.

Mellesleg rengeteg történetet küldenek be hozzánk. Vannak olyan történetek, amelyeket kizárólag a mai napon tudunk megjelentetni. Készítettünk egy válogatást, amit teljesen vágatlanul olvashatnak a látogatóink. :-) Jó szórakozást kívánunk.

Történet 1.
Cím: Sok kurva

AZ ÉN TÖRTÉNETEM RENDKÍVÜL HOSSZÚ.

25 évig nem kellettem senkinek...

fulladjon meg az összes kurva, aki fűvel-fával baszott, de velem véletlenül sem!


Történet 2.
Cím: Kőnyvtárba vertem ki a faszom

Ezen a nyáron kezdődőt amikkor bementem a kőnyvtárba nagyon izgalmas csajt látam meg.Ép hátul nézelődőt kőnyvek kőzt,odalopakodtam és elkezdem verni megláta és odajőtt hozzám és leszopot


Történet 3.
Cím: :)))))))))))))

jött a csajom, leszopott és kurva jo volt


Történet 4.
Cím: Rövid Story

Dugtam:) Jó volt.


Történet 5.
Cím: Ez szívás

Van egy osztálytársam: Benőke. Van egy barátnője akit nagyon meg akart dugni. Osztálykirándulás volt. A végén az sült ki, hogy Benőke, a haverja, és a csaj barátnője, persze a csajjal dugtak egyet négyesben. tehát jó.


Történet 6.
Cím: a nagy baszás

nyalom baszom leszopatom segbe nyomom


Történet 7.
Cím: Szex,Szex,és szex

21 éves vagyok hajadon!

Eggyik nap a barátom átjöt hozám,egy másik haverjával. Ahogy megláttam, a szeméből láttam hogy mit akarnak. Persze én is benne voltam. A két fiu elkezdett levetkőztetni, a barátom Henrik, ujjazta a seggem, Krisztián a melleimet vette kezelésbe.Nyalta, szopta, harapdálta. Malyd Henrik lefeküdt a földre és kérte hogy feküdjek rá. Persze hogy megtettem!
A már ágaskodó farkába ültem , malyd kényelmesem hátradőltem. Krisztián a pinámba nyomta vastag faszát. Húzogatni kezdte ki-be ki-be. Ahhhhh! Seggbe és pinába!

Ma edig írom holnap fojtatom


Történet 8.
Cím: rejsz

rejsz rejsz rejsz


Történet 9.
Cím: jhó volt

őőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőő basztam egy jhót tegnap...


Történet 10.
Cím: o.t. nővérével

Az egy komoly történet. Egyszer szilveszter elötti napon leugrottam az egyik haverommal az osztálytársamhoz. Nem volt otthon de a nővére lejött velünk beszélgetni. Őt se kell félteni. Megkérdezte kinek nyúlhatna bele a gatyájába. Ahogy belenyúlt érezte az álló péniszemet. Másnap meglért, hogy csak én menjek fel hozzá. Mikor felértem láttam, hogy az osztálytársam is otthon van egy haverjával. A lánnyal aaaa szobályukban elkezdtünk csókolózni. Ment a téma nagyban, már meg is punciztam, mikor bejött az öccse. Nem igazán érdekelt minket, a paplan alatt elkezdtem nyalni a csajt, erre az öccse rávert egyet a hátamra, erre beleharaptam a csajnak a muffjába. Másnap még egyszer felmentem a csajhoz de már semmi nem volt. Azóta se találkoztunk.


Történet 11.
Cím: EROSZ HALÁLA

A kanapén voltunk, nalogatott, és vetkőztetett. Én először csak hagytam, és élveztem. Az irdatlan ****-jét belém tette, mire én megragadtam a nyakát és fojtogatni kezdtem. Mikor rájött hogy meg fogom ölni, késő volt már. Elmereszkedett és próbált küzdeni, de egy nő is lehet erős, így hát megdöglött a kezeim között. Haláltusája közben még lövellt, de már nem termékenyíthetett meg. Amkor megállt a szíve hihetelen boldogságot éreztem. Ez volt az első élvezetem, pedig már 25 vagyok.


Történet 12.
Cím: semmi

egyszer hokiztam-elszálltam.


Történet 13.
Cím: Tecceni fog

Jöttem láttam Dugtam De még mijet!


Történet 14.
Cím: cica

Basznmentem


Történet 15.
Cím: csajt akarok 19

én most nem irok semmit csak annyit szertnék haa lap üzemeltetői összehoznának egy pár alkalomra csajokkal kössz lewes


Történet 16.
Cím: szex magammal...

Olvasgattam a totenetek kozul... Szex a tanarnommel, szex a baratnomnel meg ilyenek... nagyreszuk tenyleg kitalalt?

Egyik este a peceem felfele kanyarodott, amikor mar alig birtam lenyomni, Te en olyankor ugy basznek:))))

Folytatások
51255
Mellesleg ismételten eljött az április 1. Ezért most azok a történetek kerülnek fel, amelyeket csak a mai napon tudunk megjelentetni. Az április válogatás második részét teljesen vágatlanul olvashatnak a látogatóink. :-) Jó szórakozást kívánunk.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Chart ·
Ezek tényleg humorosak.A 16.-os a legviccesebb szerintem.

Psyamor ·
Nagy az Isten emberkertje... :no_mouth:

AnnaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: