Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Anyukám kolleganője Zita (23)

Hello fiúk lányok!

Először is leszögezném, hogy igaz történet nem kell utána találgatni, sőt semmi perverzió nincs benne csak egészséges szex.

Ez a "kalandom" tulajdon képen az első is volt egyben és elég váratlanul is ért. Ugyanis én mindig úgy képzeltem el az elsőt, hogy majd legalább fél éve járok majd a lánnyal és előre megbeszélt módon helyen és időben nyugodtan egy kétszemélyes ágyon fog megtörténni. De hát nem így lett, végülis az ember azt hinné még szűzen, hogy milyen nehéz elveszteni, de valakinek az valakinek meg derült égből villámcsapás. Én mint mondottam az utóbbi csoporthoz tartoztam.

Szóval történt egyszer, hogy nyáron amikor 16 éves voltam, hát nyári munkát vállaltam anyukám munkahelyén, ami kimerült egy napi 8 órás borítékolásban. Én teljesen más szinten is dolgoztam, mint anyukám, a reklám osztályon. Az első munkanapon éppen fénymásoltam a borítékolni valót, amikor a fénymásolónál összefutottam anyukám egyik kolleganőjével, aki egy akkor 22 karcsú fekete hajú nagyon helyes lány volt. Rövid beszélgetésbe kezdtünk majd szépen ment mindenki a dolgára. Másnap halottam anyukámtól, hogy ez a kedves kolleganője, akivel összefutottam későbbiekben (Zita), megjegyezte, hogy mennyire helyes szinte kész férfi lettem. Erre persze én kissé csodálkoztam, mert hát nekem annyira elérhetetlen bomba nőnek tűnt akkor még, hogy nem is remélhettem azt ami végül lett belőle. Szóval teltek múltak a munkanapok közben gyakran beszélgettünk az ebédszünetekben, meg mialatt vártunk egymásra a fénymásolónál. Talán titeket is el fog szomorítani de ezen a nyáron nem történt semmi. Tanév alatt hallottam, hogy Zitának van már pasija, persze ettől azért kicsit csalódott lettem.

Na de következő nyáron csak, hogy nem ismét mentem borítékolni. Az én egyik munkahetem véletlenül pont anya szabadságára esett, de persze én ettől még nem gondoltam semmi különösre. Ebben az évben is jöttek a szokásos beszélgetések melyekből kiderült, hogy szakítottak nem régiben, és hogy most nincs neki senki új a láthatáron. Így bátrabban mertem "véletlenül" majd nyilvánvalóan direkt megérinteni, hogy éreztessem vele iránta érzett vonzalmamat. Az egyik csütörtökön (amikor anyukám szabadságon volt otthon) bementem szokásos dolgomra, amikor közölték velem, hogy nem jött meg a posta így nincs mit borítékolnom. Hát kissé csalódottan indultam le a lépcsőn, amikor találkoztam Zitával. Persze rögtön fülig ért a szám.
- Hová, hová? - kérdezte mosolyogva.
- Nincs munka, mert valamit elszúrtak a postán. - feleltem.
- Hát nekem sincs dolgom, mert szabadságon vagyok, csak elmagyaráztam a helyettesemnek mit kell majd csinálnia. Milyen szerencsés véletlen. - mondta, majd ráharapott az ajkára és közben végignézett rajtam, majd rám kacsintott.

Ettől persze én gyökeret vertem mivel nem tudtam biztosan, hogy ezek a jelek mit is jelentenek. Szerencsémre Zita látta, hogy megvagyok illetődve, úgyhogy megfogta az ingemet és a mellettünk lévő szertárba lökött. Utánam jött mielőtt bárki megláthatott volna minket. Mivel ez egy takarítószerekkel megpakolt helység volt ezért csak délután használták, és belülről benne volt a kulcs. Mivel Zita egész évben ott dolgozott ezt nyilván tudta, jól. Szóval utánam jött és bezárta belülről. Óvatosan a falhoz állított, és hosszan megcsókolt. Mézédes csók volt ez főleg tőle, mivel már egy éve epekedtem utána, és úgy éreztem, hogy teljesen belezúgtam, így mellette a munka semmiségnek tűnt.

Szinte nem is a pénzért jártam dolgozni, hanem azért hogy őt láthassam. Szóval a nyakamat csókolgatta közben fentről lefelé végig kigombolta az ingem és végig csókolta a testemet. Ekkor én csak annyira voltam magamnál, hogy levetettem a kigombolt inget és csak figyeltem mit csinál. Kigombolta a nadrágomat, szép lassan lehúzta a sliccemet, közben a hasamat nyalogatta. Szép lassan kiemelte az ácsingózó szerszámomat, ami a nadrágon keresztüli simogatástól már teljesen mereven állt. A viselkedésemből nyilván tudta, hogy nekem ez lesz az első. Kicsit ingerelt és nem esett neki rögtön, mindent lassan csinált.
Óvatosan húzta le a bőrt a makkomról, majd egy puszit lehelt a végére, nem is volt baj, hogy csak ennyit tett, mert ha rögtön bekapja, asszem abban a pillanatban belelövök a szájába.

Szóval csak egy puszit adott rá, majd óvatosan megnyalta a végét közben a heréimet simogatta. Végignyalta egyszer tövétől a hegyéig, majd szép lassan eltüntette a szájában. Ekkor valami hihetetlen forróságot éreztem. Majd szívni kezdte, de mintha csak tudta volna hogy közeledek a vég felé. Abbahagyta és addig a heréimet nyalogatta. Látszott rajta, hogy profi. Aztán megint szopta egy kicsit majd elkezdett rádolgozni a kezével is, ennek meg is lett az eredménye, pár perc múlva hatalmasat élveztem a szájába. Ő csak mosolygott miközben még a szájában volt az ondóm, majd hátra fordult és az ott található felmosóvödörbe beleköpte. Közben én magamhoz tértem, és a tettek mezejére léptem, hogy megháláljam. Megfogtam a vállát és gyengéden felállítottam.

Kiléptem a gatyámból, és odébb rúgtam. Rajta is egy fehér munkaing volt, alatta fekete melltartó ami eléggé kilátszott de így nagyon szexi volt. Megcsókoltam, de olyan finom volt, hogy nem akartam abbahagyni. Néha a nyakát csókolgattam az arcát is majd újra és újra vissza a szájához. Ezalatt simogattam a hátát, a derekát. Majd rámarkoltam a fenekére. Aztán kigomboltam az ingjét majd az előröl kapcsos melltartóját, miután kicsit kényeztettem a nyelvemmel a két melle közötti részt. Ahogy levettem róla melltartót megláthattam csodaszép, szimmetrikusan formás melleit. Nem voltak neki túl nagy, pont olyan, amilyen nekem a legjobban tetszik. Amikor kezembe vettem őket éreztem, hogy a mellbimbója teljesen meg van keményedve. Gyömöszöltem őket majd nyelvemmel körbe nyaltam és szopogattam a mellbimbókat. Közben Zita egyre mélyebben vette a levegőt.

Ezután sokáig nyalogattam csodálatosan szép feszes hasfalát. közben kigomboltam a szoknyáját. Ezalatt egy fekete tanga lapult. Amit szinte a szoknyával egyszerre húztam le. A puncija teljesen csupasz volt. A látványtól megint égnek állt a farkam, dehát ez volt a dolga. A jobb lábát óvatosan a vállamra tettem így széltébe hosszába hozzáfértem a puncijához, ami már teljesen nedves volt.(hittem én ezt akkor) Óvatosan nyaltam meg, először nem tudtam milyen ízre számítsak. De az első kóstoló után ez már nem is volt probléma. Hát furcsának furcsa volt, de mi nem volt az akkor:) Szóval egyre mélyebben és mélyebben lefetyeltem, majd a csiklóra is rátértem. Ekkor először egy majd két ujjamat is bedugtam a nagy ajkak közé. Szépen húzogattam őket ki be ki be. Amit Zita halk, majd hangosabb és hangosabb nyögésekkel hálált meg, és persze rengeteg nedvvel.

Nem bírt már magával hajamnál fogva kihúzta arcomat gyönyöre forrásából és a pillantásával mindent elárult. Egyszerre volt vad és gyengéd, védtelenek tűnő és kéjvágyó. Már mindketten ott álltunk egymással szemben teljesen meztelenül. Egymás testére kiéhezve, mintha nem is létezne semmi más ezen a világon, és ez lenne a természet rendje. (ez is) Nem is gondoltunk a védekezésre, hiszen ha már arra sem hogy a munkahelyünkön csináljuk, mér pont ezen akadtunk volna fent. Csak oda lépet és a fülembe súgta, hogy feküdj le. Én engedelmesen lefeküdtem a földre, nem kellet kétszer mondani. Ő felémtérdelt, és megfogta a farkamat. kicsit körözött vele oda simította a nagy ajkakhoz, majd a csiklójához. Ez nekem egy örökkévalóságnak tűnt.

Amikor már látta, hogy nagyon szenvedek, akkor ráereszkedett. Valami hihetetlen kéjt éltem át akkor. Síkos volt és forró. Először szép lassan mozgott, mert már nem kellett sok egyikünknek sem. A teste egyre nagyobbakat rándult, én meg féltem, hogy nem fogom kibírni elég sokáig. Ekkor hirtelen felnyögött. Én még ott álltam az orgazmus küszöbén. Mivel ő ezt látta gyorsan megfordult előrehajolt két ujjal felnyúlt a segglyukába és tágított rajta egy kicsit. Nem kellett semmit sem mondania. Oda álltam és a feszes lyukba belegyömöszöltem amim van. Elkezdtem mozogni, és ekkor Zita megint nagyot rándult, ekkor hangosabbat nyögött én éreztem, hogy nincs tovább így hát betoltam tövig és belelöveltem a forró ondómat, egy kisebbet sikított és hatalmasat rándult a teste. Én átfogtam a derekát és magamhoz szorítottam. Mindketten elernyedtünk de én még mindig benne voltam, és szorítottam két kezemmel. Fejemet rádöntöttem a hátára, és annyit mondtam:
- Köszönöm.

Mindketten teljesen meg voltunk izzadva. Kihúztam belőle a farkamat és ekkor egy kis ondó folyt ki a segglyukából. A helységben található papírtörülközőkkel próbáltuk magunkat higéniailag helyreállítani. Miközben öltöztünk megbeszéltük, hogy ez a mi titkunk marad, és azt is, hogy majd megismételjük, mivel Zita is nagyon élvezte. Amikor kinyitottunk a folyosó szerencsére még mindig üres volt. Olyan 10 percnyi időeltolódással távoztunk, és egy utcával arrébb vártam meg. Ő jött a kocsijával és elindultunk hozzá lezuhanyozni, de ami ott történt az már egy másik történet...

Nos, azt a történetet is megírom. De addig is nagyon örülnék neki, ha kifejeznétek véleményeteket erről a sztoriról. Köszi minden hozzászólásért!
Hozzászólások
További hozzászólások »
JóSzellem ·
Dörmögj nekem egy szép történetet, ami megnyugtat...vagy izgalomba hoz, végülis teljesen mindegy...:)))

Régóta nem olvastam itt olyan igazán ütőst az Ínség hét esztendeje óta.

Jolly Rogers ·
Katica 7. hozzászólása:
'Most olvasom, a harmadik és a negyedik hozzászóló is valószínű az író. Így nincs értelme, minek az öntömjénezés. Akik szoktak reagálni válaszra sem méltatják.'

Sajnos ki kell ábrándítsalak: nem én vagyok a sztori elkövetője :heart_eyes:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: