Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Anyám barátnője

24 évesen talán nem vagyok egyedül, amikor azt mondom, hogy izgatnak az idősebb ’érett’ nők. Szerencsés voltam mindeddig a nőkkel. Szóval most megosztom veletek az egyik kalandomat, aminek szereplője Erzsi. 5 éve ismertem meg. Anyám munkatársa volt akkoriban még. Hetente 2-3 alkalommal jár!!! Hozzánk. Mikor először találkoztam vele, eszembe nem jutott volna, hogy kikezdjek vele. Testalkatra egy átlagos kb. 175 cm magas, barna szemű, vörös rövid hajú nő. Közvetlen, barátságos mindenkivel, így velem is nyíltan, felszabadultan beszélgetett. Így egy-két év elteltével nagyon közel kerültünk egymáshoz.

2 hete megkért, hogy segítsek feltelepíteni a kisfia számítógépére egy rajz programot. Nem voltam meglepődve kérésén, mivel 1 hónapja vásároltak egy számítógépet, amihez nem nagyon értenek még. Átmentem, és feltettem a progit. Megkért, hogy mutassam meg neki, hogy kell videóklippet megnézni a gépen. Ekkor megkérte a kisfiát, hogy menjen ki a konyhába, és legyen egy kicsit a mamájával. Ekkor egy pillanatra meglepődtem. Száz gondolat fordult meg hirtelen a fejemben.

Szóval kiment a kisfia, Ő meg a szekrényből elővett egy CD-t. Betettem a lejátszóba, elindult a kezelőprogi, majd elkezdődött a bemutató. Közben mondtam neki, hogy mit, hogy kell kezelni. Ekkor belepörgettem a filmbe, és meglepődve látom hogy egy pornó klip.
- Hopsz! Ez ám a film! –szólaltam meg rekedt hangon.
- Mi a baj? Talán még nem láttál ilyesmit? –kérdezte természetes hangon.
- Láttam már, sőt mi több! –válaszoltam. Erre kíváncsian rámnézett és csak mosolygott. Miután végeztem mindennel, kikísért a kapuba, majd adott egy puszit és elmosolyodott. Meglepődtem, mivel eddig fizikai kontaktus nem nagyon volt köztünk. Hát még ilyesmi!

Szóval ezután már elkezdtem gondolkodni, hogy mi lenne, ha… Ő meg Én… szóval egyre inkább felcsigázta a fantáziám. Tudtam hogy valamit akar, csak abban nem voltam biztos hogy csak játszadozik velem, vagy tényleg akar valamit. Nem kellett sokáig várnom! Másnap délután ismét eljött hozzánk. Anyám dolgozott, csak apám volt otthon. Megkért hogy mutassam meg neki, hogy működik rajz progi. Bementünk a szobámba, leültünk a gép elé. Ekkor apám bejött, és szólt, hogy elmegy a városba autót javíttatni. Éreztem, hogy eljött az Én időm. Kezdett a szívem össze-vissza verni. Éreztem hogy itt az idő a közeledésre, de nem tudtam, hogy álljak neki.

Nem bírtam ülni, ezért felálltam, és állva beszéltem hozzá. Mikor egy bonyolult részhez ért, megkért hogy segítsek neki. Ekkor a széke mögé álltam, és a kezére tettem a kezemet, és úgy mutattam neki hogy melyik ikonra lépjen. Ebben a pillanatban kőkeményre merevedett a farkam. Alig bírtam magammal. Másik kezemet a vállára tettem.
- Zavar? –kérdeztem ismét remegő hangon.
- Nem! Egyáltalán nem! Válaszolt határozottan, miközben elmosolyodott.
- Jut eszembe. Sikerült megnézni a filmet? – kérdeztem határozottabban.
- Megnéztem.
- Megnézted? Egyedül?
- Hát igen! A Jenő elutazott 3 napra, úgyhogy csak egyedül vagyok a fiammal.
- És milyen volt?
Közben a kezemet levettem a kezéről, és azt is a vállára tettem.
- Izgató! – felelte. Ekkor Nekiálltam masszírozgatni a vállait, majd egyre inkább a nyakát simogattam.

Isteni érzés volt! Elakadt a szavam, Ő sem szólt.
Az ujjaimat egyre inkább lejjebb irányítottam. Szinte már nem is a nyakszirtjét simogattam, hanem egyre inkább a mellei felé haladtam. Csak a számítógép halk búgása hallatszott. Mindketten némán vártuk a folytatást. Mikor a toppja kivágásán keresztül elértem a melleit, elvette kezeit az asztalról, és hátradőlve a fejét elbillentette. Ekkor megcsókoltam a nyakszirtjét, és megérintettem a mellbimbóját. Nem szólt, csak sóhajtott egy nagyot. Még mindig érzem az ujjaimon azt a csodálatos érzést. Megmarkoltam a melleit és gyúrogatni kezdtem.
- Isteni! – szólalt meg remegő hangon. Ekkor éreztem, hogy én vagyok előnyben.

Ekkor kivettem a kezeimet a toppjából, és a kezét megfogva felállítottam a székből. Szembe álltam vele, majd simogatni kezdtem az arcát.
- Tudod hogy nem szabadna? –kérdezte.
- Sok mindent nem szabadna! – válaszoltam, majd megcsókoltam. Viszonozta a csókot. Nyelvünk összefonódott, és érzékien csiklandozták egymást. Magamhoz húztam, és a melleit simogattam ismét. Egyre mohóbbá vált a csókolózás! Nem bírtam vele betelni! 1-2 percig így álltunk a szobám közepén, majd felhúztam a toppját. Csak egy pillanatra vált el a szánk, de ennyi idő épp elég volt, hogy lehúzzam róla. Előbukkantak gyönyörű kemény gömbölyded mellei. Soha nem viselt melltartót, ami most nagyon jól jött!
Ismét egymásnak estünk! Csak faltuk egymást. Szó nélkül! Kis idő múlva rólam is lekerült a póló, és így már meztelen felsőtestünk is egymáshoz tapadt. Több sem kellet! Beindultam mint egy állat!

Megöleltem a derekát, megemeltem, majd az ágyamhoz léptem, ahol rádöntöttem az ágyra. Közben nyaltuk faltuk egymást. A melleit szopogattam, nyalogattam. Közben kigomboltam a nadrágját, és a bugyijába nyúltam. Egyszerre a lényegre tértem! A már nedves csiklóját simogattam, majd pár másodperc múlva felnyomtam a középső újamat a hüvelyébe. Kicsit húzta magát, de engedte!
- Tiszta őrült vagyok! –szólalt meg elnémuló hangon.
- Ne törődj semmivel. Próbáltam nyugtatni.
- Nem lesz semmi baj! Hidd el! Nyugtattam tovább, miközben már két újamat nyomtam a puncijába.

Tűzbe jött ettől, és a derekát megemelve nyomta magát az újaimra. Ekkor kivettem a nedves kezemet a bugyijából, és lehúztam a nadrágját és a bugyiját. Ezután gyorsan magamról is lekaptam minden ruhát, és ismét nekiálltam újazni. Éreztem hogy mennyire kitágult. Be akartam helyezni a farkamat a nedves kevés szőrrel borított puncijába, amire elmozdult alólam, és megfordított az ágyon. Hanyatt fektetett, majd nekiállt nyalogatni, csókolgatni a nyakamtól elindulva a mellkasomon át egész a farkamig. Nem sokat játszott. Kezébe vette a merev szerszámom, kicsit megfeszítette, hátrahúzta a bőrt, és egy az egyben bevette a szájába! A nyelvével körülnyalogatta, majd kis idő múlva szó szerint leszopott.

Mikor már épp jött volna a sperma, mintha érezte volna, megszorította a farkamat jó erősen, és rám nézett.
- Na hogy tetszik? Kérdezte.
- Mindjárt meglátod… - válaszoltam
Ekkor megfordítottam az ágyban, lábait széttettem és a puncijához hajoltam. A nyelvemmel előbb nyalogattam, majd szopogatni kezdtem a szeméremajkát. Szinte már úszott az egész arcom a nedvében, de én csak nyaltam. Kezeimmel a mellbimbóit morzsolgattam, néha pedig a nyakát fogtam. A nyelvemet egészen felnyomtam a hüvelyében. Isteni volt a punci nedvét a számban érezni. Egész addig így nyaltam, míg egy hatalmas nyögéssel testét megfeszítve, elélvezett. Csak nyaltam… nyaltam… Hangosan kért, hogy hagyjam abba, miközben testét egyre jobban feszítette, kezeivel pedig a fejemet nyomta. Engedtem neki, ezért abbahagytam a nyalását, és feljebb másztam.

Még mindig önkívületi állapotban volt. Kapkodott a levegőért, testét lassan lazította el. Kőkemény farkamat benyomtam a nedvesre nyalt puncijába. Simán becsúszott termetes farkam. Hatalmas nagyra kitágult, úgy hogy szinte úszott a farkam a puncijába. Ismét összetapadt a szánk, és lassú mozdulatokkal, nyugodt ütemben szeretkeztünk tovább. Kis idő elteltével együtt jutottunk el a csúcsra. Nehéz volt visszatartani magam, mivel már a behelyezés pillanatában bele tudtam volna élvezni. Szóval elárasztottam a punciját a spermámmal. Az orgazmus után még legalább 20 percig rajta feküdtem. Mindketten becsukott szemmel, szótlanul kipilledve feküdtünk. Pihenés közben éreztem, ahogy a hüvelye egyre inkább kiszorítja a farkamat.

Pihenésünket a mobil csörgés szakította félbe. A férje hívta. Ezután felkeltünk az ágyból, gyorsan lezuhanyoztunk és elbúcsúztunk. Nehéz volt elengedni! Egész nap csak szeretkeztem volna vele. Ezután 4 napig nem jött, nem is hívott. Próbáltam hívni, de nem vette fel. Negyedik napon aztán megtört a jég. Felhívott, hogy találkozzunk az egyik presszóban. Itt tisztáztuk a helyzetet, és megállapodtunk, hogy továbbra is tartjuk a kapcsolatot. 3-4 naponta hol nála, hol nálunk szeretkezünk. Nem akarom feladni ezt a kapcsolatot, de tudom, hogy nem tarthat örökké. Ráadásul a barátnőm is kezd sejteni valamit. Nem tudom mit tegyek. Hagyjam ott valamelyiket? Vagy netán össze kellene hoznom őket is? Majd idővel kiderül.
Hozzászólások
További hozzászólások »
cukorfalatka ·

szerintünk a vénkurvát dobd ki mert a hamvas puncit jobb kefélni¨.......az még őszintébben sikong és pattog a hatalmas meredéseden

Duca ·
tetszet a irás amit ide irtak

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: