Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Anya,Juli és én

16 éves koromban a szüleim barátainál nyaraltunk. Béla és Juli egyidősek voltak velük. Egyik este Béla és faterom elmentek pecázni a tóhoz, de nekem nem volt kedvem a sok szúnyog miatt. Felmentem a szobámba és lefeküdtem olvasni. Mivel az ajtómat nyitva hagytam, hallottam, hogy anyu és Juli beszélgetnek a nappaliban, miközben pakoltak valamit. Egy fél óra múlva anyu talált egy vibrátort, amit Juli elfelejtett visszarakni a szekrényébe. Elkezdtek róla beszélgetni, hogy miért is jó, meg hogy anyu még nem használt ilyet. Juli elmondta, hogy mikor és hogyan szokta használni és kölcsönadta anyunak, hogy kipróbálhassa. Pár perc múlva nagy csend lett odalent. Lementem, hogy megnézzem, mert azt hittem, hogy ők is elmentek a tóhoz. Juli az asztalnál ült és cigizett. Azt mondta, hogy anyu felment a szobájukba, egy kicsit lepihent. Ittam egyet és felmentem.
Odafent meghallottam a vibrátor ismerős zümmögő hangját és anyám halk nyögéseit. Farkam rögtön felállt és csak álltam ott és hallgattam, ahogy egyre jobban élvezi új játékát. Nem vettem észre amikor Juli feljött. Megállt mögöttem, megfogta a farkam és a fülembe súgta, hogy ő is felizgult erre a hangra. Megfordított, bedugta a kezem a bugyijába. Tényleg fel volt izgulva. Teljesen át volt nedvesedve a bugyija. Megcsókolt és azt mondta, hogy menjünk be anyámhoz. Én nem akartam, de kinyitotta az ajtót és beljebb tessékelt. Anyám kétségbeesetten kapta magára a takarót, de a vibrátor tovább zümmögött benne, amitől nagyokat rándult a teste és ettől szólni sem tudott.
- Férfit kell csinálni a fiadból- mondta Juli és letolta a nadrágomat. - Ezt nézd meg. Gondoltad volna, hogy a fiad ekkora szerszámmal járkál? - kérdezte tőle, majd odatolt elé és a kezébe adta a farkamat, majd letérdelt és nyalni kezdte anyám lucskos punciját, a vibrátort meg betolta sajátjába. Anyám néhányszor végigsimította ácsingózó szerszámom, majd a szájába vette.
Ő is legalább olyan jól csinálta, mint Juli, aminek megint az lett az eredménye, hogy pár perc alatt a szájába élveztem. Közben ők is elélveztek. Levetkőztünk és anyám keményre szopta a farkam, hátradőlt és mondta, hogy tegyem be neki. Széttárta a lábait megfogta a csípőm és kezével beillesztette a farkam a helyére. Nagyon jó volt az anyámat dugni. Lucskos puncija soha nem érzett kéjt okozott. Ráhasaltam és vadul harapdáltam a melleit, majd feljebb érve nagyot csókolóztunk. Közben Juli nagyokat élvezett mellettünk. Hason feküdt, fenekét kitolta, egyik kezével a punciját dugta ujjaival, másik kezével a vibrátort húzogatta a seggében. Odamászott hozzánk, eltolta a fejem és bedugta a nyelvét anyám szájába. Látszott rajta, hogy még nem csókolózott nővel, de visszacsókolta Julit, mert jól esett neki. Egyszerre élveztünk el anyámmal. Ahogy belelőttem forró tejemet nagyokat nyögött, összeszorította a lábait a derekamon és egy percig el sem engedett. Juli megfordult, hogy ismét keményre szopja a farkam.
Letérdelt anyám fölé, úgy, hogy a puncija anyám szájához ért. Erre anyám bedugta a nyelvét és nyalni kezdte Juli csupasz punciját, ami csöpögött a lucsoktól. Közben a vibrátorral dugta anyámat, aki ezektől a különös dolgoktól teljesen magán kívül volt. Mivel Juli anyám punciját kezdte nyalni, én mögé térdeltem és gondolkodás nélkül bedugtam a seggébe a farkam, ami már úgy ki volt tágulva, hogy akadály nélkül behatolhatott. Juli nagyot nyögött, tövig nyomta anyámban a vibrátort, amitől anyám sikoltva elélvezett. Egyszerre mozogtunk Julival, anyám a farkamat és Julit nyalta egyszerre. Anyám odaszólt Julinak, hogy a seggét is dugja meg, mert olyat sem csinált ezelőtt soha. Juli megnyalta az egyik ujját és lassan anyám seggébe dugta, amitől szinte leugrott az ágyról. Kivette a farkam Juli seggéből és szopni kezdte. Én bedugtam pár ujjamat Juli puncijába, egyet meg a seggébe és úgy dugtam tovább, egyszerre három lyukat.
Anyám szólt, hogy dugjam seggbe. Odaálltam az ágy széléhez és anyám odatérdelt elém. Megnyaltam egy kicsit a segge lyukát, hogy nedves legyen és lassan betoltam már vörös farkam. Nagyot nyögött és szinte abban a pillanatban elélvezett. Mondta, hogy basszam seggbe amilyen erősen csak tudom. Erre én nagyokat lökve rajta dugtam a seggét. Nagyon jól éreztem magam. Anyám testét gyönyörűnek találtam. Az járt a fejemben, hogy ezt még meg kell majd vele ismételni otthon. Közben Juli lefeküdt elé, széttárta a lábait és magasra felhúzta. Anyám bedugta az ujját a seggébe és nyalni kezdte vörösödő csiklóját. Másik kezét, majdnem minden ujját bedugta saját puncijába. Nagyokat nyögtek mind a ketten. Megragadtam anyám seggét és hatalmasat élveztem. Pár pillanat múlva ők is elélveztek, majd tisztára nyalták a farkamat és egymás punciját. Megbeszéltük, hogy ezt senkinek sem mondjuk el. Azóta sokszor megdugom anyukámat. De ez már egy köv. történet.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Deakjanika ·
Démonka látszik hogy te még nemcsináltál ijet Próbáldki nagyon de nagyon jooó érzés! Engemet megfogott-e írás.

borsmenta ·
Egynek elmegy.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: