Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Anne kalandos története 1.fejezet

A hold közönyösen és részvétlenül világította meg az ódon udvarház folyosóját, melynek hideg márványlapjain mezítláb talpak csattogását lehetett hallani. Egy fiatal, búzaszőke lány közeledett, vékony kendőjét fázósan maga köré csavarva. Mikor a folyosó végén lévő hatalmas vaskapuhoz ért, egy pillanatra megállt, óvatosan körülkémlelt, nehogy bárki is tanúja legyen éjszakai kiruccanásának, majd hálóinge zsebéből egy óriási kulcsot vett elő. Csendben beillesztette a zárba, majd elfordította azt. A zárnyelv hangosan kattant, miközben visszacsúszott, hogy ily módon megnyissa az utat az éjszakába úrnője előtt. A lány erre a zajra összerezzent- félt, túl hangosan nyitotta ki az ajtót, s most hetek munkája és tervezgetése vész kárba-lebukik.

Idegesen kapkodva újfent belefúrta tekintetét a sötétségbe, de nem látott semmit. Ettől kissé megnyugodott, s gyorsan kiosont az ajtón. Amint kijutott az utcára, elkezdett rohanni a közeli erdő felé. Itt már nem törődött azzal, látják-e vagy sem- sietnie kellett, már vártak rá. Mintegy 20 percnyi bolyongás után kiért egy tisztásra, aminek közepén egy ősöreg szomorúfűz állt. A lány futólag körbepillantott a tisztáson, s lassan elindult a fa felé. Mikor odaért, halk sóhaj hagyta el ajkát, majd remegő kézzel húzta el az ágakat,s belépett mögéjük. Eltartott pár pillanatig, míg szeme megszokta a hirtelen ráboruló sötétséget, de amint szeme alkalmazkodott hozzá, csalódottan nyögött fel. A fa alatt ugyanis nem várta senki.

- Hát elkéstem? Minden hiábavaló volt?- zokogott fel kétségbeesetten, majd tehetetlen dühében nekiállt püfölni a fa törzsét. Mindeközben teljesen elfeledkezett a külvilágról, így azt sem vette észre, hogy mögötte a lombfüggöny halkan megnyílt, s egy káprázatos jelenség lépett be rajt. A lény olyan volt, mint egy felnőtt férfi, de ha tüzetesebben megvizsgálta az ember, rájött, hogy mégsem az. A teremtmény hosszú, fekete haja lágyan omlott le izmos vállaira, mélykék szemében bánat ült. Fülei hosszúkásak voltak, dereka köré egy bőrdarab volt csavarva. Hosszú lábai nem érintették a pázsitot-a tünemény a levegőben lebegett. Ezt két kecsesen ívelt, hártyavékony szárnya tette lehetővé, ami csupasz hátából nőtt ki. Igen, a lény egy tündér volt, Lythornak hívták…
Hasonló történetek
26063
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
30299
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Hétköznapi nő ·
Ígéretesen indul, de miért ilyen rövid?

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: