Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Anita a tanárnőm!

Az egész úgy történt meg, hogy 5-öd éves lettem a suliban és megkaptam osztályfőnöknek. Anitát az iskola legdögösebb női tanárát. Péntekenként utolsó óra volt osz. főnöki és addigra sokan elmentek, vagy elkéretszedtek az óráról, mert szerintük dög unalom ott üldögélni, és semmit tenni. Nekem persze éppen kapóra jött. Egy pénteki nap annyira kevesen voltunk, hogy Anita a tanárnő azt mondta, hogy menjetek haza mert nincs értelme annak, hogy órát tartson 6 embernek. Mielőtt azonban utoljára kiléptem az ajtón, Anita rám szólt, hogy hol van az igazolásom, amit már régen oda kellett volna neki adjak.

Visszaléptem, persze úgy, hogy az ajtót becsuktam, hátha most talán lesz valami, gondoltam. Kinyitottam a táskámat és elővettem az igazolást, ami megvolt, csak mindig elfelejtettem odaadni Anitának. Gyönyörű göndör fekete haja van, tetovált szemöldöke, és szép nagy melle, és akármilyen nadrágot húz fel azért azt látni, hogy kicsit hájas, de nagyon jó nagy segge van. Odaléptem hozzá és átadtam az igazolást, persze mindvégig a mellén volt a szemem. Anita észre is vette, „szépek?” Erre én egy kicsit meglepődve kezdtem volna magyarázkodni, de ő csak mosolygott. Kb. fél perc után megszólalt és olyat mondott, hogy majdnem elestem annyira meglepett.
„Tudom, hogy megakarsz baszni” Persze válaszolni nem tudtam, de nem beszéltem, hanem megkerültem az íróasztalt, és hirtelen lesmároltam. Ideje sem volt mit tenni. Látszólag meglepődött, de ekkora már nem tiltakozott. Vadul csókolóztunk, persze a kezem a hol a mellén, hol a fenekén járt, és masszíroztam mindkettőt.

Szép lassan levetkőztettem, már csak a csipkés tanga ,és a melltartó volt rajta, ekkor megfogtam és feltettem az asztalra, szétrakta a lábait, és én egyből félrehúztam a tangát. Nagyon frissen borotvált nagy punci volt, előttem. Elég durván nyalni kezdtem, úgy nyögött, hogy azt hittem mindjárt ránk nyit valaki. Kb. 10 percig nyaltam ekkor akkorát élvezett, hogy öröm volt azt átélni. Felugrott és letolta a farmeromat, a boxeralsó alól nem volt nehéz dolga elővenni álló faszomat. Szopni kezdte, de olyan lendülettel, hogy alig bírtam követni szememmel a fejét. És csak szopott, szopott, teljesen beszívta a faszom. Nem is bírtam sokáig, érezte ő is, de nem érdekelte, és belelőttem a szájába három akkorát, hogy el sem hiszem szinte, hogy mindet lenyelte. Ekkor kihúztam faszomat a szájából, és hátulról elkezdtem baszni. Az a nagy és szép formás popsi úgy mozgott a faszomon, egyszerűen pazar volt, még nézni is. Megfogtam derekát és csak húztam rá a faszomra. Így basztam amíg el nem élveztünk, persze úgy tele lőttem a punciját, hogy azt hittem a száján jön ki a gecim. Utána ismét szopni kezdett, de most csak a makkot szopta.

Mikor ismét állt a faszom, beleült és lovagolni kezdett, mint egy állat. Komolyan úgy ugrált a faszomon, mintha csak az élete múlott volna rajta. De mind a ketten nagyon élveztük. Kb. 20 percet csak így lovagolt, amikor újra akkorát élveztünk, hogy kiugrott a faszom a puncijából, és telelőttem a hátát, a haját mindenét. Ezután felöltöztünk, és persze haza vittem, ott megfürödtünk, és mielőtt haza engedett volna, leszopott, és mellbe basztam. Megkért basszam meg a seggét. Belementem, elkezdtem baszni szép lassan azt a gyönyörű seggét hátulról, amíg el nem élvezett. Ekkor megköszönte és haza engedett. Persze senkinek nem pofáztuk el és még rengetegszer basztunk együtt.
Hasonló történetek
26041
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
15338
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ssy ·
Szerintem te szart se érsz és ez a baszás azzal a kurva tanárral akkor nagy átbaszás ahogy van!

Ez a sztori nagy szar!

RealMan ·
Ez valami iszonyatosan szar!!

Lylloo ·
Azta!Ekkora állati nagy s.zart!Szabadlábon van az az élénk fantáziájú ökör,akinek a beteg agyában ez a baromság született.000000!!!!!!!!!!!!!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: