Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Anita - 03 - A kertben

Hazafelé biciklizve alig tudtam kordában tartani a fütykösöm, mert a nővérem teste és viselkedése járt az eszemben. Lehet, hogy nem is olyan béna a csaj? De miért izgat állandóan? Most is, ahogyan előttem pedálozik abban a rövid sortban, és a kerek feneke jobbra, balra hintázik, néha hátranéz, mintha élvezné a dolgot... Direkt csinálja? Alig vártam, hogy megérkezzünk, mert sürgős dolgom volt a fürdőszobában.
- Fürdöm egyet, rendicsek? - kérdeztem, miután betoltuk a bicajt az udvarra.
- Oké, de siess, mert én is szeretnék zuhanyozni! - kiáltotta utánam Anita. Jó alaposan lemostam magamról az izzadságot, és közben húztam-halasztottam a pillanatot, amikor magamhoz nyúlok. Visszaidéztem a délelőtti perceket, és átkoztam magam, hogyan lehettem olyan hülye, hogy nem néztem meg magamnak jó alaposan Anita meztelen testét, mikor a tóban pancsoltunk. Persze nem volt mindig behunyva a szemem, és most magam előtt láttam a feneke formáját, szinte éreztem a ruganyos cickóját, amikor néha súrolta a bőröm.

Ráérősen pumpáltam a farkam, amikor zajt hallottam magam mögött. Kihajoltam az L alakú fürdőszoba sarkán, de nem láttam senkit. "A szél lehetett" - gondoltam, és behajtottam a mellmagasságban levő ablakot. Kinéztem rajta, és láttam, hogy tőlem alig pár lépésre Anita teregeti a holmijait. Már ledobta magáról az átizzadt ruháját, mert egy kis otthonka volt rajta. Élvezettel néztem a lenge ruhán átsejlő domborulatait, amiket nem is rejtett el túlságosan a kivágás, mikor a cuccokért hajolgatott. Akkor fogtam megint marokra a farkam, amikor a kötélhez nyújtózott, és elhűlve láttam, hogy nincs rajta bugyi. A rövid ruha alól kikandikált a formás feneke, és amint előrehajolt, a combjai között az a kis pamacs. Úgy látszik már tényleg felkészült a zuhanyozásra! Nem bírtam tovább, és a víz alá menekültem a kilövellő farkam fogva. "Ez aztán a vakáció" - gondoltam, amikor a hajam törölgetve öltözéshez készültem. Csakhogy a gatyóm eltűnt, és vele a pólóm is.

Kénytelen voltam a törülközőbe csavarni magam, és a fürdőből kilépve kérdőre vontam Anitát:
- Hová tüntetted a ruhám?
- A kiskonyhában kiöblítettem a magaméval együtt - mondta természetesen. Akkor villant az agyamba, hogy ő volt a zaj forrása, amit a füriben hallottam, amikor vertem a bránert. "Jézusom!" - gondoltam, és majd elsüllyedtem, de a nővérem arca nem árult el semmit. "Micsoda idegek!" Bekaptam pár falatot, aztán eszembe jutott, hogy kiprovokálom tőle az ígért délutáni nudizást, mert még volt ereje a napnak.
- Na, mit találtál ki az itthoni napozásra?
- Már odaraktam a fűre a nyugágyat, mindjárt jövök én is! - mondta, és kilesett a fürdőből. Hátra sétáltam, de először nem is vettem észre a napozóágyat, mert természetellenes helyzetben, az oldalán feküdt, a lábával kitámasztva. "Aha, ez fogja elrejteni a nővérem a leselkedő tekintetek elől!" - jöttem rá nagy nehezen.

Nem akartam első lenni, ezért inkább hátrafelé kerültem, a kedvenc helyemre, ahol az előbb Anita teregetett. Talán nem tudja, hogy a ruhák közül egészen jól be lehet látni a fürdőbe, pláne ha fel van kapcsolva a villany. Most persze nem volt, ezért csak a víz alatt forgolódó, meztelen testét láttam a homályban, de aztán közelebb lépve megdermedtem. "Most már egyenlők vagyunk!" - gondoltam, mert Anita egész nyilvánvalóan a pinusát simogatta, kitámasztva magát a másik karjával. Az ablak zárva volt (átkoztam is magam), ezért nem hallottam a nyögéseit masztizás közben, de a hátrahajló fejéből kitaláltam, hogy közel van az elélvezéshez. Újra felállt a farkam, ahogyan a terpeszét, és a feneke alá simuló kezét láttam hátulról. Megrázkódott a melle, és sóhajtott egy nagyot, én meg iszkoltam a szobámba, ahogy tudtam, még mielőtt észrevesz. Még akkor is gyorsabban vettem a levegőt, amikor benyitott egy törülközőben, a másikkal a haját szárítgatva.
- Na jössz? Én készen vagyok - mondta mosolyogva.
- Hát én is majdnem - mondtam, de nem hiszem, hogy értette.
- Hová akarsz feküdni? - kérdezte, mikor hátra értünk, és lerúgta a papucsát. "Melléd" - gondoltam, de aztán előzékenyen leültem az ágy kitámasztott oldalához, és körülnéztem. Csak a tyúkok kárálása hallatszott a szomszédból, de látni nem lehetett őket, mert a málnasövény elég sűrű volt.
- Hogy tetszett a tó? - kérdeztem felnézve, mert Anita még mindig állt, szemét le nem véve a lábam közéről.

Akkor vettem észre, hogy a törülközőm nem takarja el a himbálózó farkam.
- Nem bánod, ha végre a törülközőmre fekszem? - kérdeztem tőle, és kezdtem kicsavarni magam a frottírból.
- Pardon, én is mindjárt... - mondta hebegve, és lebukott a túlsó oldalon. Még láttam az ágy fölött, ahogyan kiteríti a leplet, aztán elnyúltunk a füvön. Hihetetlen izgató volt tudni, hogy egy karnyújtásra hever tőlem pucéran egy klassz csaj, már amennyire délelőtt megállapíthattam.
- Isteni volt, elmegyünk máskor is? - kérdezte nyújtózkodva. - Mi lenne, ha mindig így napoznánk? Ideje már, hogy kapjak egy kis színt is a nyáron! - mondta egy szuszra.
- Nekem is jobb így - mondtam. - Most a fenekem napoztatom.
- Elférsz? - kuncogott.
- Hogyhogy? - kérdeztem.
- Nem nyomja valami a hasad? Láttam, amit láttam! - mondta incselkedve.
- Nyomná, de most a lábam között van - válaszoltam.
- Ó, szegény!
- És a szegény melleid nem örülnek, hogy végre szabadok? - kérdeztem.
- Dehogynem! Már a tóban is olyan jó volt, ahogyan simogatta őket a víz.
- Simogathatta volna más is - mormogtam.
- Hé, te! - reagált azonnal Anita. - Nem elég, hogy egész délelőtt legeltethetted rajtam a szemed, mikor együtt meztelenkedtünk?
- Azt mondtad, hogy tartsam csukva! - méltatlankodtam.
- Ó, azt csak úgy mondtam! Egy kis leselkedéstől még nem dől össze a világ...

Én is megnéztelek magamnak - mondta egy kis szünet után a nővérem. - Szóval nem is láttad a cicimet? - kérdezte.
- Hát igaz, ami igaz - mondtam sokat sejtető hangsúllyal, nehogy mulyának tartson.
- Na látod, te kis hamis! És szerinted milyen vagyok? Nem lóg nagyon a mellem?
- Már, hogy lógna... ilyen kemény dudát már rég láttam! És a mellbimbóid, ahogyan a víz fölé meredeztek! - tódítottam merészen. - Sütteted most a cicidet? Mert így világít a sötétben!
- Most a kemény dudáimon fekszem, mert nem akarom őket leégetni.
- Már hozom is a krémet - álltam volna fel készségesen, de leintett.
- Inkább én - mondta, és betekerte magát a törülközőbe. - Maradj így! - mondta, ahogy a fenekem stírölte. Egész szexi volt, amikor visszafelé lépegetett, mert alig takarta a fenekét a fehér anyag. De ahogy letérdelt mellém, csak az aranyló pelyheket láttam a combján, a nyílást jól rejtette a törülköző.
- Először én kenem be a hátad, aztán te az enyémet - mondta ellentmondást nem tűrően, és megnyergelte a lábaimat, ahogy végzett velük. Az érzés, ahogyan a puha keze elkente a síkos tejet a hátizmaimon, a lapockán, és közben a tudat, hogy semmi nem választja el testünket a törülköző alatt, hihetetlenül felizgatott. Mikor a fenekem masszírozta, éreztem, hogy a bőr felhúzódik a farkamon. Szét akartam tenni a lábam, de nem engedték a combjai.
- Ne izegj-mozogj! - parancsoltam, de aztán feljebb ült. Most már a farizmaimmal éreztem a nedvedző puncusát.
- Hoppá! Szétnyílt a törcsim, ne nézz hátra! - nevetett fel, amikor egyszer előrenyúlt a vállamhoz.
- Egy kis leselkedés nem a világ - idéztem, és hátrasandítottam.

A hasa alatt mesésen sötétlett a fekete háromszög, és az egyik melle teljesen szabad volt, ahogyan újra akarta igazítani a leplet.
- Hát ez nem igaz! Nem lehet veled bírni? - takarta el a szemem a kezével, de így nem tudott a törcsivel foglalkozni, ami már teljesen a combomra csúszott.
- Á, inkább hagyom. Tessék előre nézni! - rendelte, és előre dőlve még az arcomon tartotta a kezét. A hátamon éreztem mellbimbóinak nyomását.
- Tényleg kemények! - állapítottam meg, és csak akkor vette észre, hogy a felsőteste a hátamnak szorul.
- Te! Jézusom, ha most valaki meglátna minket! - suttogta a fülembe. - Maradj így! Mindjárt szólok, ha lefeküdtem! - mondta, és körülnézve átlépett az ágyon.
- Kész vagyok, jöhetsz! - mondta, mikor elhelyezkedett. Megpróbáltam eltakarni a meredező farkam, mikor újra megláttam a gyönyörű fenekét. Hason feküdt, mint a tó mellett. A melle kilapult a hónalja alatt, ahogy látni engedte a feje fölé emelt karja.
- A seggem is! - parancsolta feleslegesen, mert akkor már lent jártam a kezem a derekánál.
- De fincsin csinálod! - sóhajtott fel, mikor a feneke partjához értem.

A kissé szétnyitott combja közé nyúltam, és alulról felfelé lassan végigsimítottam testének legrejtettebb tájait. Tenyeremmel éreztem duzzadt ajkait, és ruganyos izmait nyílásai körül.
- Öcsike! Ott nem fogok leégni - nézett hátra mosolyogva, de nem zárta összébb a lábát. Én is ráfeküdtem, mint ő az előbb és a fülébe suttogtam:
- Mi lesz a fronttal? Megfordulsz?
- Miért ne? De fordulj meg te is! - Mikor visszanéztem, már hanyatt feküdt, a csípőjén az egyik törülközővel. A mellét, legalábbis a bimbókat a tenyerével takarta el. A törülközőjére guggoltam, de vigyáztam, hogy ne nyomjam túlságosan, aminek az lett az eredménye, hogy könnyen beláthatott a derekamra csavart törülköző alá.
- Nem vagyok nehéz? - kérdeztem. Valószínűleg az voltam, de nem bánta a kilátást:
- Jól vagy így! - mondta, és közben a combom szemlézte - Hogy szoktad lenyugtatni? - biccentett az egyre emelkedő törülközőm felé.
- Jézus! Már megint? - kérdeztem lenézve az ölembe, mintha csak most vettem volna észre a helyzetet.
- Gyakori nálad? - kérdezte ártatlanul.
- Neeem. De ha egy ilyen csini csajt látok, mint te, nem állok jót magamért.
- Dehogynem! - kacsintott rám. - Menj vissza, most én jövök! - mondta, és ledobott magáról.
- Oké! - kiáltottam át, ahogy a törülközővel leszorítottam a fütyköm.
- Jó, de még hátravan a lábam és a cickóm - mondta, és tényleg hallottam a szomszédból a masszírozás neszeit.
- Nem nézek oda, de szerintem a hasadhoz szorítsd, mert még eltörik - nevetett, ahogy meglátta az összeszorított lábam.

Nem hittem a szememnek, amikor letelepedett a csípőmre. Úgy ült, ahogyan én, és így egyszerre láttam a széttárt combja közét, és a farkam nedves hegyét kikandikálni alóla. A mellem gyúrva fel-le mozgott az ölemen, ezzel feljebb és feljebb csúsztatva a törülközője szélét. Vágatával pont a farkam simogatta egész hosszában, alig leplezve, hogy közösen maszturbálunk.
- Jó? - kérdezte, amikor hallotta, hogy gyorsabban szedem a levegőt. A sötét háromszögébe fúrtam a tekintetem, hogy ő is láthassa:
- Ennél sose volt jobb! - sóhajtottam.
- Dehogynem! Már elfelejtetted a repülőst? - kérdezte kajánul.
- Segítség, kapaszkodnom kell! - kiáltottam, és ő engedelmesen felemelte a karját a feje fölé, miközben a combjaimra csúszott, és a farkam teljesen szabaddá vált. Felültem és a bal kezem becsúsztattam a törülközőn, a ruganyosan előreugró, síkos mellére. Ő pedig mintha csak erre várt volna, a kezét rászorította az enyémre.
- Jó ég... Most megvagy... - zihálta, én meg a meredt mellbimbó, a hihetetlenül meztelen hús tapintásától őrülten elkezdtem élvezni. A mellemre tört ki a láva, és már nem is szégyenkezve hátrahanyatlottam.

Amikor kinyitottam a szemem, Anita még mindig a farkamra meredt, de aztán lassú mozdulattal szétnyitotta magán a törülközőt, hogy mindent jól láthassak, aztán újra összetekerte magán.
- Akarod tudni mi történt? - kérdezte halkan.
- Én is elélveztem - mondta, ezzel rám hajolt, nem törődve a spermámmal, és szájon puszilt - És isteni volt, köszi! - mondta, és lassan felállt. - Jössz fürödni? - kérdezte, és a szemembe nézett. - Tudod, úgy mint régen - mondta még.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: