Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ani

A férfi kicsit zavarban volt. Feszélyezve érezte magát,hogy ezt leplezze belekortyolt a hideg vörösborba.
A középkorú párnak nem tűnt fel ez.
Zoli és Attila régóta barátok voltak nem csak kollégák.
Ani is megkedvelte Zolit az évek folyamán, néha ugyan elkapott egy-egy pillantást, ami kicsit zavarta de jólesett a női hiúságának.
Az este folyamán bőven ittak, emelkedett a hangulatuk is, Ani talán egy picit kacérabb volt a szokásosnál de a jó ízlés határán belül.
Férjét ez nem is érdekelte, talán fel sem tűnt neki.
Attila az évek alatt figyelmetlenné vált, a megszokás elszürkült előbb őt, majd Ani is.
Szeretkezéseik megritkultak, összecsapottá váltak. Majd egyre inkább elmaradtak.




Zoli tudott erről a barátjától, de többnyire hallgatott.
Hallgatott arról is, hogy neki bizony rettenetesen izgató nő volt Ani.
Szégyellte ezt magában, egyrészt Attila miatt, más részt Ani elérhetetlen tabu volt neki.
A sok ital megtette hatását, nevetgéltek, ugratták egymást.
Ani bohóckodott mindkét férfival, majd bizonytalan léptekkel a fürdőbe ment.
A két férfi magára maradt, fecsegtek mindenféléről, úgy általában a szexről is, meg a nőkről.
Attila nagyokat kortyol az italából és lemondóan legyintett a szexre.
A fürdőből vízzubogás hallatszott be a nappaliba.
Zoli kicsit feszengett, képzeletében Anit leste, ahogy zuhanyzik, kicsit el is szégyellte magát, hogy barátja feleségére fantáziál.
Farka kezdett megmerevedni, a nem kevés elfogyasztott alkohol hatása ellenére is.
Attila már kábán nézett maga elé, az alkohol hirtelen és erősen hatni kezdett rá.
Zoli a lány után nézett óvatosan, farka ismét keményedni kezdett.
Ivott hát megint zavarában.
Ani pár perc elteltével visszahuppant a kanapéra a két férfi közé.
Áttetsző fehér hálóinge sejtette asszonyos alakját.
Könnyed csevegés köziben Zoli nem bírta levenni szemét a nő melléről, barnás izgató mellbimbók szúrták át az áttetsző vékony anyagot.
Attila akadozva próbált bekapcsolódni a beszélgetésbe.
Ani arcán egy pillanatra átszaladt egy bosszús ránc de türtőztette magát.
Zoli elkapta a pillantást de úgy tett mintha nem vette volna észre.
Közben érezte, hogy Ani combja az övéhez ért, valószínűleg véletlen volt de többször ismétlődött, amikor Ani csilingelve kacagva egy jó sztorin előredőlt kicsit.
Zoli döntött nagy nehezen.
-Gyerekek későre jár, mennem kéne!
-Ugyan már piásan nem ülhetsz kocsiba-dadogta részegen Attila és botladozva elindult a WC felé.
Zoli Anira nézett segélykérően.
-Majd megyek éjszakai busszal.
A nő kivárt, majd halkan ennyit mondott óvatosan:
-Zolikám megágyazok itt neked a kanapén elférünk, maradj nyugodtan!
Zoli kényszeredetten bólintott, elfogytak az érvei és talán igazából nem is akart menni.
Attila visszatért ugyan de egyből a hálóba tántorgott.
A nyitott ajtón keresztül Zoli látta ahogy a barátja ruhástul elterült az ágyon.
Az ágyrugók megnyekkentek a férfi alatt, majd kínos csend lett.
Attila elaludt szinte egyből.
Ani és Zoli még beszélgetett kicsit, amit Attila horkolása kiért.
Ani végül ágynemút hozott és ágyazni kezdett a kanapéra.
Zoli a fotelba átülve nézte a nőt hátulról.
Ani már nem volt tinédzser de remek alakja volt.
Asszonyos dús idomú, remek fenékkel.
Zoli elbűvölve nézte az asszony fenekét, a a hálóing alól kirajzolódó fekete, falatnyi csipke tangát.
Ani végzett, Zolihoz lépett egy puszit nyomott a férfi homlokára.
-jó éjt!
Attila jó éjt makogott zavarában.
Ani átment a hálóba egyedül hagyva a férfit zavarában.
Az ajtót nem csukta be, csak kicsit beljebb hajtotta.
Zoli csendben levetkőzött, a boxeralsót magán hagyta és bebújt az ágyba.
Hallgatta a lakás neszeit, próbálta Ani képét kihajtani a gondolataiból.
De nem sikerült, ez bosszantotta.
Ani formás fenek felkorbácsolta vágyait.
Érezte, hogy farka megint dagadni kezd.
Ez nem lehet igaz, sóhajtotta.
Szemét lehunyta,lazítani próbált de a képzelete egyre inkább elragadta.
Már a nő melleit simogatta képzeletben.
A nagy bimbók megteltek vérrel az izgalomtól,csak úgy, mint Zoli farka.
A férfi élvezettel szívta be szájába barnás felizgult bimbókat.
Ani kéjes hanggal sóhajtott fel, keze a férfi merev farkát tapogatta.
Zoli belemerült a fantáziájába.
A másik szobában mintha mocorgást hallott volna.
Kinyitotta szemét és fülelt, a hangot most nem hallotta.
Egész halkan óvatosan felült és átlesett a másik szobába.
Nem volt teljesen sötét, a szemét erőltetve látta Attilát félig, hason fekve hortyogott.
A többi részt eltakarta a félig behajtott ajtó.
Az ágy másik felében Ani feküdt a hátán.
Enyhén széttett lábakkal, pici betekintést nyitva a bugyijához.
Zoli szeme falta a látványt, csodálta a nő formás combját, tekintete a lány ölére siklott.
Sokat nem látott a fekete csipkebugyi beolvadt a sötétbe.
A férfi tekintet feljebb siklott, szíve bedobbant és a farkába benyilallt a vágy.
Ani formás nagy mellei picit kibuggyantak a lágy ruha anyagából.
Épp csak egy picit,de engedte a férfi tekintetének a barna melludvart és a kitüremkedő mellbimbók látványát.
A férfi érezte eszét veszti.
Nem szabad, nem szabad, hajtogatta magába.
Visszaroskad az ágyra.
Kívánta Anit lenyúlt a farkához, merev volt és forró, a boxeralsón keresztül simogatni kezdte.
Le kellene zuhanyoznom, nem verhetem itt ki a farkam-gondolta.
De nem akart zajt csapni.
Várt egy ideig, aztán önkéntelenül benyúlt a boxeralsóba,ujja ráfonódott a felizgult faszra és lassan simogatni kezdte.
Zoli képzelet már repült, látta ahogy szétnyílik Ani kívánatos, nedves pinája, nyelvét mohón fúrta be az ölébe.
Farkát egyre keményebben verte, igyekezte ezt mimnél halkabban tenni persze.
-Ani, Andi-suttogta és képzeltben már a lány pináját ostromolta kemény farkával.
Kapkodott, annyira kívánta már a ő nőt.
A takaró többször is lecsúszott róla, néha visszahúzta magára de már nem tudott erre gondolni.
Lüktető farkát elképesztő gyorsasággal vert,időnként benyálazta.
Gondolólatban Ani forró pináját kefélte hihetetlen erővel, vonaglott alatta a nő és egyre biztatta.
Zoli érezte nincs már sok az orgazmusig.
Nem érezte, hogy hangosabb a kelleténél.
Már csak az élvezésre koncentrált.
Farkát most Ani súlyos, nagy mellei közé fúrta és azt dugta tovább.
Ani fura hangra ébredt, az amúgy sem mély álmából.
Hallgatózott, egyértelműen a nappali felől jöttek a hangok.
Szex hangok voltak, nem vitás.
A lány nem értette ezt.
De a kíváncsisága győzött..
Ani fel kelt hát, egész halkan kisurrant a hálóból.
A kanapéra nézett és elkerekedett a szeme a döbbenettől.
Zoli kőkemény farkát nézte döbbenten.
Zoli csukott szemmel, fantáziájába merülve, egyre gyorsabb ütembe verte a farkát.
A lány nem tudta mit tegyen, annyira intim dolog ez, pláne az én lakásomban-gondolta bosszúsan.
Vissza akart menni a hálóba de lába földbegyökerezett.
Vonzotta látvány, a bosszúság ködén át.
Mintha visszament volna az időben kamaszkorában, amikor a kíváncsisága erősebb volt, még bontakozó vágyainál is.
A vágyak,...Ani meglepődve érezte, hogy puncija nedvesedni kezd a látványtól.
-Kívánlak Anti-zihálta férfi halkan, közel az orgazmusos.
Ani elvörösödött, rájött Zoli, a férje barátja épp ő rá maszturbál.
Zavara mellett jól esett neki, a nőiessége amúgy is romokban volt.
És lám egy férfi pont rá vágyik.
Bizarr helyzet volt, az biztos és egyre izgatóbb Ani számára is.
Érezte ahogy mellbimbói megkeményednek.
Finoman hozzányúlt a melléhez.
De félt, hogy a férfi megláthatja.
Így hát csendben nézte a férfit, ahogy élvezkedik gondolatban rá.
A férfi keze gyorsult, majd sűrű sugárban spriccelni kezdte az ondót.
Anit lenyűgözte az erekkel dúsan átszőtt merev fasz rángatózása.
Kissé hátrébb húzódott a háló ajtaja felé.
Nagyon óvatosan visszaosont az ágyába.
Zoli lassan eszmélt, nem vett észre semmit Ani jelenlétéből.
Bár érdekesnek találta, hogy fantáziájában még a nő parfüm illatát is érezte.
Ani sokáig feküdt álmatlanul férje mellet hitvesi ágyban.
Gondolatai kavarogtak, vágya csak nagyon lassan csillapodott.
Szinte hajnal lett mire mély álomba zuhant.


Vége
Hozzászólások
Szokratész ·
Nem kötött le, nem bírtm végigolvasni. A fantázia és elgondolás tetszett.
Képi felvillanássorozat. Hagyományos formát javaslok, és utána áttérni a művészek által használt formákhoz, majd ha már tudsz írni.


Sinara ·
Végre valaki, aki legalább fogalmazni tud! Bár volt pár mondat, ami szerintem indokolatlanul lett összevonva, de még így is vered az utóbbi hetek mezőnyét.
A történet... engem se kötött le, de ez egyéni ízlés kérdése. Lehetnek sokan, akiket pont ez érdekel.
Biztatásként inkább nem nyomok semmit. Olvass, gyakorolj és próbálkozz sokat!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: