Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Angol Óra

Szüleim sok energiát fordítottak arra, hogy nyelvtudó lány legyek, ezért beírattak angolra. Hetente kétszer kellett járni, úgyhogy rendesen el voltam foglalva a gimi mellett.

Mindig sokat adtam magamra, tornáztam, sportoltam, hogy jó alakom legyen és tetszek a férfiaknak. Szüleim féltettek, ahogy ez a lányoknál szokásos, ezért is találtak ki számomra elfoglaltságokat.

Magamról annyit, hogy 170 cm magas vagyok, 54 kg, barna hajú, barna szemű. Akkor éppen szőke voltam, mert ezt valahogy szexibbnek találtam. Emlékszem szeptember volt, amikor találkoztam Andrással. András 35 körül lehetett, anyám barátnőjének a férje volt, én voltam 17, még tapasztalatlan lány. András válófélben volt Ágitól, anyám barátnőjétől. Nekem mindig is szimpatikus volt, jó fej, sportos, ápolt férfinek tartottam Andrást. Tetszett a kiállása, az, ahogyan beszélt, nevetett, olyan határozott volt, magabiztos. Ahogy a villamoshoz mentem, összefutottam Andrással az utcán. Emlékszem, miniszoknya volt rajtam, és rövid póló. Megdicsért, hogy csinos vagyok, nekem pedig jólesett a bókja. Szerettem, ha nőként, felnőtt nőként bánnak velem.

Éppen akkoriban költözött el András Ágitól, invitált nézzem meg az új lakását. Nekem nem volt kedvem a tanuláshoz, ezért igent mondtam. András lakása igen jól volt berendezve, sorra, megmutatta a szobákat, a fürdőszobát, amelyikben még jakuzzi is volt, meg a szuper - modern konyhát mosogatógéppel, mikrosütővel. Persze ezek ma már megszokott dolgok, de tíz évvel ezelőtt, még ritkaság volt. Megkérdezte iszom -e valamit, mondtam igen. Erre ajánlott egy koktélt, akkor ittam először Mohitót. Elfogadtam, mert otthon nem ihattam alkoholt, és olyan felnőtt nős volt, hogy koktélt iszom. Megittam a koktélt, ő pedig beszélt a lakásról, mit honnan szerzett be, én pedig éreztem, hogy az alkohol belülről melegít, olyan kellemes bágyasztó érzés volt. Mintha megváltozott volna körös-körül minden, olyan érzéki volt minden pillantása, mondata, gesztusa. Nem szóltam csak mosolyogtam, mint a vadalma. Akkor felajánlotta, hogy nézzük meg a hálószobát, bár kicsit rendetlen azért nem mutatta meg eddig. Én nem találtam ebben semmi rosszat, ő kedvesen hozzám lépett és erős kezével segített felállnom a puha pamlagról.

Ahogy a hálószóba felé tartottunk finoman megfogta a derekam, szinte tolt előre, olyan jó érzés volt, nehéz meghatározni, de dobogni kezdett a szívem, és valami erőtlenséget éreztem, mintha minden addigi gátlásom elmúlt volna. Odabent várt az említett rendetlenség András nem viccelt valóban szétdobálva volt ott, ing, kabát, zakó, zokni. Azonban a hálószoba közepén ott állt a vízágy, amit Ágitól hozott el. Elmondta Ági nem szeretett a vízágyon aludni, mert minden moccanáskor hullámzott, engem érdekelt a dolog. Az ágy szélére ültem, és hogy jobban érezzem, milyen a vízágyban végignyújtóztam az ágyon. András kedvesen mosolygott, megkérdezte jól fekszem-e, mondtam ez nagyon kényelmes, majd leült mellém az ágyra és a hasamra tette a kezét. A szívem hangosan dobogott a mellkasomban, ő pedig rám mosolygott és elmondta mennyire szépnek tart, igazi nővé értem, kérte engedjem magam simogatni.

Behunytam a szemem, ő pedig finoman simogatni kezdett először a hasamat, aztán a melleimet, majd hozzám hajolt és elkezdett csókolni. Kellemes melegséget éreztem és valami jóleső hullámzást, mintha tengerparton a nap és a meleg tengervíz simogatna, éreztem forró leheletét és azt, hogy mennyire kíván. Újra éreztem a gyengeséget, hagytam, csináljon velem, amit akar. Vetkőztetni kezdett. Előbb a pólót vette le, aztán a melltartóm, és hajolt hozzám, vadul szívta mellbimbóimat, olyan hevesen, hogy szinte fájt. Aztán hirtelen váltott és egész finoman körözött kinyújtott nyelvével a mellbimbókon, míg azok ágaskodni kezdtek. Ekkor már éreztem, hogy a puncim nedves, a gyomromban pedig valami kellemes bizsergés indult meg, a szívem zakatolt, mint a legerősebb edzések valamelyikén.

A szoknyát szépen lehúzta rólam, majd a harisnyát a bugyival együtt, én pedig ott feküdtem meztelenül előtte. Ő ruhában volt, kigombolta a sliccét, letolta az alsónadrágját és a szájam felé tartotta, merev farkát. Mintha ősi ösztönök, illetve inkább elfojtott vágyak robbantak volna ki belőlem, úgy vetettem magam a farkára, és szoptam-szoptam hevesen. Éreztem a farkának sós ízét, és azt, ahogy dagad és lüktet minden érintésemre. Ez olyan izgató volt, hogy én így fel tudom állítani farkát, hogy szinte még több erőt adott a szopáshoz. Ő megfogta a fejemet és tolta, hogy minél mélyebben vegyem be a farkát. Akkor már éreztem az előváladék sós ízét a számban. Miközben szoptam, ő a puncimat izgatta. Milyen más maszturbálni és álmodozni mindenről, mennyivel jobb csinálni!

Hányszor elképzeltem maszturbálás közben, hogy szopok, és hogy egy férfi izgatja a csiklómat, de mennyivel más ez igaziból. Már két ujja volt bennem, amikor is kivette a farkát a számból és szemből belémhatolt. Éreztem, ahogy a meleg pénisz behatol a hüvelyembe, ahová még férfi nem hatolt be soha. Szűz voltam, de ő erről nem tudott. Ahogy föl és alá mozgott bennem éreztem, hogy a hüvelyem egyre jobban a péniszéhez simul. Szavakkal nehéz leírni mit éreztem, minden érintése, minden mozdulata csak fokozta a kéjt. A vízágy pedig ringott alattunk, mintha csak nem is ágyon, hanem a vízben szeretkeztünk volna. Sikongatni kezdtem, úgy éreztem, nem bírom másképp a bennem lévő feszültséget. Ahogy így sikongattam és vonaglottam alatta, ő is hangosan nyögött, éreztette velem, hogy el fog élvezni. Ettől még inkább tűzbe jöttem és elélveztem. Életemben akkor először angol óra helyett, a vízágyon. Akkor már ő sem bírta tovább és nagy élvezet- nyögések között a puncimba élvezett.

Egymáson feküdtünk pár percig aztán ő kelt fel elsőnek és hozott egy italt. Amikor megjött megkérdezte menstruáltam-e, mert véres a fütyije. Ekkor mondtam meg neki, hogy ő volt az első férfi az életemben. Ennek szemmel láthatóan örült, aztán megkérdezte védekeztem -e. Mondtam, hogy nem. Ettől mindketten megijedtünk. Adott egy posztinor tablettát, amitől másnap elég szarul éreztem magam, de végül is az aktusból nem lett gyerek. Nem haragudtam rá, hiszen én is belementem a játékba, de megfogadtam, hogy a jövőben jobban fogok vigyázni. Rendes volt, elvitt egy ismerős nőgyógyászhoz, az adott nekem fogamzásgátló tablettát. Így kezdődött el, azóta rendszeres nemi életem.

Andrással még többször találkoztunk. Ha érdekel benneteket mi történt, bíztassatok. Esetleg megírom.

Puszi: Petra
Hasonló történetek
29458
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
25061
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

Betti"" ·
Mit érdekel hogy kamu vagy nem az a lényeg hogy írt és nem olyan rosszul.3:-) csak így tovább

RealMan ·
Kedves Petra!



Ha Nálad az a felnött aki koktélt iszik, az már régen rossz! Ez nem olyan dolog, hogy ittam egy koktélt, aztán felnötté váltam. Szerintem ezt az ember gondolkodásmódja határozza meg.



A történet meg max. 5-ös.



RealMan

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: