Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ambivalens érzések

Ajánlom történetemet annak a lánynak, akiről szól. Amit írok részint megtörtént, részint akár meg is történhetett volna, és nem lennék az aki, ha nem vágynék arra, hogy meg is történjen amit írok. A valóság a képzeletünk szüleménye...

Belépve az irodába azonnal megtetszik a lány. Állást keresve telefonáltam a hirdetésükre, és a mai napra beszéltünk meg beszélgetést. Míg bemutatkozom a titkárnőnek és kinyögöm miért vagyok itt, alig bírok a szemébe nézni - a mellei szinte erőszakkal csavarják lefele a fejemet a dekoltázsa felé. Azon kapom magam, hogy mindennél fontosabb lett még egy kicsit többet látni finom bőréből, lágy domborulatából. Mellei kicsik, kemények, és formásak. Gondolatban már a számban érzem ahogy keményedik a bimbó, ahogy sóhajt ez a gyönyörű lány, ahogy.. ahogy... de most nem gondolhatok erre.

Szerencsére nem vagyok nagyon feltűnő, mert az asztala előtt állva míg engem hallgat csak ritkán néz fel, valami papírt keres nagy elszántsággal. Biztosan volt előttem már egy pár jelentkező, belefáradhatott a jópofizásba. Az arca komoly, már-már gondterhelt. Furcsa mód szépnek találom, és máris rájövök miért: mert bájos. Erre nincs más szó. Van aki egyszerűen csak szép, akár egy topmodell az újság címlapján. De nagyritkán találkozhatunk olyannal, akit magunk sem tudjuk miért de egyből szimpatikusnak tartunk, aki egy mosolyával be tudja aranyozni az ember napját. Ez a lány ilyen. Körüllengi az erotika, a közelében férfi nem képes nem megérezni az ősi ösztön hívását. Azonnal magamévá akarom tenni, mese nincs.

Megtalálta amit keres, valami lista. Amíg böngészi időt hagy nekem hogy összeszedjem magam, aztán egy telefon a főnöknek, és a nagy ember ajtaja kitárul. A beszélgetés jobban ment mint gondoltam, rövid kérdések egyértelmű válaszok. Technikust keresnek, afféle mindenest. Házi telefonközpont, nem gond, távközlési technikus vagyok. Számítógépek, a magamét is én szerelem, értek az alkatrészekhez és a beszerzéshez is. Elektronikus levelezés, webszerver szegről végről ismerem, vannak ismerőseim, kicsiben csináltam már ilyet. Villanyszerelés, természetesen. Vizszerelés, asztalosság, konzolt befúrni, polcot feltenni, ez sem jelent gondot, ha van szerszám mindent el tudok látni. Hamar dönt az igazgató, így hát kilépve az ajtaján már van állásom, próbaidőn vagyok a híres jogászcégnél. Holnap kezdek is.

Néha találkozunk csak, egy bazi nagy épületben szerteszét szórva vannak az irodák, a raktárak, és a tárgyalók. Bentről nézve nem nagy szám az egész, a színfalakon mindig csak kívül van festék, belülről hétköznapi csupasz szürke. Napi robot, a munka néha sok néha kevés, időnként két három helyen kellene lennem, néha viszont fél napot ülhetek a kuckómban, és bütykölhetek kedvemre. Közben Őt is jobban megismertem, nem véletlenül van a nagyfőnök közelében: van esze, és piszok csinos.

Kiderült, hogy hazafele az unokatesóm kajáldája felé megy, így kihasználva az alkalmat jópárszor elkisértem egy darabon. Elkezdtünk beszélgetni, és a hónapok folyamán elég mély szimpátia alakult ki köztünk, hasonló beállítottságunknak köszönhetően megértettük egymást, és tabuk nélkül beszélgethettünk. Neki félelmek nélkül elmondhattam a szívem legnagyobb bánatát, a barátnőmmel való kapcsolatom néhány titkos oldalát. A kedvesem ugyanis konzervatív keresztény családból származik, és a neveltetése miatt a szexuális életünk finoman szólva nehézkes. Egyszerűen arról van szó, hogy szörnyen gátlásos, és még előttem sem képes felengedni. Soha nem játszott magával, és ha ott vagyok vele, akkor sem veszt részt a szeretkezésben igazán lélekkel. Mintha egy fadarab lenne, olyan kevés reakcióra képes. Való igaz, hogy egy nő elsősorban a saját gondolataitól képes felizgulni, és az erogén zónák izgatása már csak befejezi azt, amit a nő gondolatban már elkezdett: vagyis az orgazmust.

Ha viszont nem hangolódik rá gondolatilag, akkor legyen bármilyen kedves simogatás, bármilyen erotikus nyalogatás, talán csak egy futó jóérzés az, amit érezni képes a lány. Hát, ez számomra az üröm az örömben, de nincs mit tenni, mert tényleg szerelmes vagyok a kedvesembe. Nem fogom elhagyni csak azért, mert még csak testileg érett a szexualitásra. Hasonló probléma foglalkoztatta a titkárnőt is, csak nála a pasi volt túl rámenős, majd megfojtotta őt a sok rátelefonálással, és az állandó ellenőrzéssel, hogy mikor-hol tartózkodik éppen. Van akit nemhogy rövid pórázon nem lehet tartani, de magát a póráz gondolatát sem lehet vele elfogadtatni. Mint ahogy szavaiból kiderült, ebbe a csoportba tartozik ez a lány is. A szexualitás terén is nyitott, Ő is izgatónak tartja a játékos lekötözést, szem bekötést és ennek megfelelően valamelyik fél erős parancsoló uralmát a másik fél felett. Ezzel én is így vagyok, én ott húzom meg a határvonalat ebben a tekintetben, hogy minden jöhet ami nem fáj, és nem büdös. A kiszolgáltatottság izgalmas, ha az embernek nem kell félnie, - talán csak egyedül attól, hogy a másik mikor akarja már végre elvinni a csúcsra.

Egyértelművé vált mindkettőnk számára, hogy bizonyos tekintetben jobban kiegészítjük egymást mint a jelenlegi partnerünkkel, de ennek ellenére egyikőnk sem kívánja feladni a jelenlegi helyzetét, "hivatalosan" nem akarunk járni, csupán barátok maradunk. Hogy milyen közeli barátok, azt mindketten a jövőre hagyjuk. Ki tudja? De azért valahol meg kell húzni a határt, mert a lelkiismeret nem kegyelmez. Ha az ember tényleg szereti a párját, akkor el kell dönteni, hogy meddig engedi magát elmenni egy olyan kapcsolatban, ami bármikor sikamlós területre tévedhet.

A megcsalás fogalma számomra elsősorban nem a testi kapcsolatot jelenti hanem azt, amikor lélekben elhagyom azt aki megbízott bennem. Nehéz meghatározni, mikortól bűn. Onnantól, hogy otthon magamtól megyek el, vagy segédeszközt, pornófilmet használok, illetve valaki másról fantáziálok? Kedves olvasóm, tedd a szívedre a kezed, ha boldog párkapcsolatban állónak tartod magad, és emellett még hűségesnek is, akkor hogyhogy, ezt a fórumot olvasod?! :-) Én ott érzem ezt a határt, hogy a szeretkezés lényege, vagyis a dugás az, ami már tilos számomra. Attól, hogy boldoggá teszek valakit a nyelvemmel, a kedvesem nem lesz kevesebb. Ha pedig valaki boldoggá tesz engem úgy, ahogy nagyon szeretem, de amit a kedvesem soha meg nem tenne önszántából, vagyis orálisan, nos az szintén nem árt neki. Kivétel az önbecsülésének, ha megtudja a dolgot. De itt ugyebár nem erről van szó.

A lány egy alkalommal megkért, hogy hadd szkenneljen be néhány képet nálam, mert azokat nem akarja az irodában elővenni, nem valóak mindenki szemének. Az én kis kuckóm a félemelet egyik folyosójáról nyílt, többnyire egy lélek sem jár arra. Húzódott egy darabig a dolog, munkaidőben sehogy nem jön össze, így egy pénteken a műszak utánra beszéltük meg, hogy hozhatja. Meg is jelenik nálam időben, beengedem, majd a biztonság kedvéért bezárom az ajtót. Ahogy nézem a képeket miközben rakosgatom a lapolvasóra, csak megmozdul ám bennem valami. Megemlítem, hogy van egy kalóz videóm a barátnőmmel való szeretkezésemről, ha gondolja... Gondolta. Kíváncsi rá. Szépen beteszem az adott CD-t, elindítom, és a széke mögött állva figyelem ahogy a számomra már ismerős képeket nézi. Nem túl jó a kép, néhol sötétebb a kelleténél, gyanús lett volna, ha még villanyokat gyújtok a szobában. Kedvesem kebleit szabadítom ki éppen a pulóverből, neki sincsenek nagy mellei, néha vesz csak fel cicifixet. Lágyan csókolgatom az ajkait, félig az ölemben fekszik, kezem a melleit cirógatja.

Mikor már merevek a bimbói lejjebb siklik a tenyerem, ujjaim a nadrágjának sliccén matatnak. Egyben húzom le azt a bugyiával, és egy kis cici csókolgatás után máris a puncijánál terem a szám. Ahogy ezeket újra átélem magamban, nem tudom megállni, hogy meg ne érintsem az előttem ülő lány vállát. A ruhán keresztül lágyan masszírozni kezdem, először a válla közepét, majd közeledve a nyakához kicsit keményebben, aztán ismét lágyan a nyak finom bőrét. Tovább nézi a filmet, de közben kihúzza a vállát, láthatóan élvezi a kezem munkáját. A filmen az előjáték lassan véget ér, most az én fenekem látszik ahogy nem túl elegánsan veszem le a farmerom, majd a farkam ahogy behatolok a kedvesem pucijába. Ő átöleli lábaival a derekam, úgy húz magába, és csak én tudom, hogy arca csak megjátszás, igazából nem élvezi amit csinálok, szerencsére takarom a felsőtestével együtt.

Folytatom a válla masszírozását, miközben a videón pózt váltunk, most félig háttal a kamerának lovagol rajtam. Kicsit oldalról látni a bal mellét ahogy ugrál, meg a kezemet amint néha végigsimít rajta, csak most veszem észre hogy elmerültem a masszírozásban, észre sem vettem mikor állt fel nekem, de most szorít a nadrágom veszettül. Nem vagyok képes a filmre koncentrálni, leköt ez a nő a kezem alatt, ugyanazt érzem mint az első nap az irodába: azonnal a magamévá akarom tenni! Gyötör a vágy hogy beléhatolhassak! A lány is megérezhetett valamit az izgalmamból, mert halkan szól, hogy lejjebb is masszírozhatom. Értem. Lassan simogatom a nyakát, és a válla alatti finom bőrét amíg csak a dekoltázsa engedi. Felsóhajt amint forró tenyerem a mellére tapad, finoman megemelem a súlyát, hüvelyk és mutató ujjam közé csippentem a bimbóját. Megadva magát dől hátra ahogy csak a szék engedi, szemét még mindig a filmen tartva.

Ott lassan változik a kép, a kedvesem rámdől lovaglás közben. Jól látszik a feneke, és a hüvely bemenete ahogy ki-be járkál a farkam. A tempó egyre lassabb, hangja nincs a filmnek, így csak én tudom, hogy most súgja a fülembe, hogy kidörzsölődött, és hagyjuk abba. Lassan kivonulok a lányból, aki végigfekszik rajtam. Innen nem is látszik milyen kényelmetlen volt akkor. Kezemmel a fenekét simogatom, hagyom hogy fejét a nyakamba fúrja, és halkan suttogja, hogy szeret. Szegény lány szégyelli magát, hogy nem képes a szeretkezésre. Ha tudná, hogy mennyire nincs egyedül, hogy sok lány így kezdi... Csak aztán persze senki nem dicsekszik a kudarcaival.

A videónak vége van. Most az élő szereplő a lényeg. Ruhán keresztül ugyan de végre kezeim alatt érezhetem ezt a gyönyörű keblet, de ez nem elég: a számban akarom érezni. A lány behunyt szemmel hagyja hogy tegyek vele amit akarok, erről eszembe jut amit mondott a szem és kéz megkötős játékokról. Hirtelen bátorsággal elkezdem játszani az Uraság szerepét. - Nyúlj be a bugyidba, és játsz magaddal! - jelentem ki határozottan. Egy pillanatra megdermed, mire én az ágyékára teszem a kezem, és hangosan rászólok:
- Gyerünk!! Kezemre kapja a kezét, ösztönös női mozdulattal védi a combja közét, de ebben a pillanatban már rá is jön hogy mit csinálok, és belemegy a játékba. Kigombolja a vékony fehér nadrágjának felső gombját, lehúzza a cipzárt, és eltűnik a kézfeje a bugyiban. Lassú mozgása jelzi csak számomra, hogy azt teszi amit mondtam neki. Helyes. Eddig megvagyunk. És most hogy tovább? Egyáltalán, mit akarok? – kérdezem magamtól, újra kezemben tartva a mellét.

Megvan, meztelenül akarom látni. Valahogy megalázni, hogy érezze az alárendeltséget. De mit csináljak? Igazából nem akarom megbántani, nem akarok rosszat okozni neki! Pillantásom az asztalon heverő kis HP digitális fényképezőgépre esik, - Ez az! Minden nő vágya hogy testén legeltessék a szemüket a férfiak, és ettől is irtóznak a legjobban. Ambivalens érzés, a húzd meg - ereszd meg ősrégi játékából fakad. Felkelek mellőle, és a kamerát a kezembe fogva leülök az asztal sarkára. Megdöbbenve néz rám, naná, hiszen szó sem volt fényképezésről, ennyire azért nem vagyunk közeli viszonyban, hogy csak úgy szó nélkül megtehessem ezt! Kacsintok, hogy lássa nincs tétje a dolognak, most eldől hogy mennyire bízik bennem. Mielőtt kihúzná a kezét a nadrágjából rászólok, hogy folytassa, és bekapcsolom a gépet. Villan a vaku, és egy félős baba arcú kislány születik a memóriakártyán, amint éppen a bugyiába rejti a kezét.

A következő kép már az arcáról készül közelebbről, ezt meg kell örökíteni. Szavamra lekerül róla a felső, aranyosan szétálló cicik kerülnek a középpontba. Erről több kép készül, mert ami szép, az szép. Majd a nadrág tűnik el néhány vakuvillanással később, és a fehér tangában magával játszó lány erotikája hecceli az ágyékomat. Ideje lesz bekötni a szemét. A sálam nem éppen nőies, de erre megfelel. Egy teljesen hátra döntött háttámlás széken egy szál fehér tangában bekötött szemmel félig ül, félig fekszik a lány. Élesen villan a vaku. A lábak széttárva, közöttük a fehér anyag takarja a puncit. A kezek oldalt a karfán, a bugyiból már kiparancsoltam őket. Teljesen kitárulkozva, kiszolgáltatva fekszik a lány. Megmondtam neki, hogy a kezei most oda vannak kötve a karfához, ennek megfelelően szorítja azokat. A saját gondolatai bilincselik meg, - mert ezt akarja.

Hallja amikor csippan a vaku, tudja hogy egy-egy újabb fotó készül a kiszolgáltatottságáról, de tudja, hogy ezek a fotók nem hagyják el ezt a szobát. Pontosabban csak reméli, hiszen nem tudhatja. Nagyon reméli. És ezen izgul. Így izgalmas. Garancia nélkül. Bizalom.
- Vedd le a bugyidat. - mondom halkan. Megteszi. A szeme még mindig bekötve, nem látja a reakciómat. Visszaül immár teljesen meztelenül, de zárt lábbal.
- Mutasd meg a puncid! - lassan nyitja szét a combjait, zavarhatja, hogy semmit nem lát belőlem. Nem tudja mit akarok, pedig én már tudom. El fog élvezni, ez lebeg a szemem előtt. Fel van spannolva, feszült a légkör. Vaku villan. Aztán megint. Közeli képek az ágyékáról, és a puncijáról. Talán ez a lehető legmegalázóbb dolog, amit önként vállalhat egy nő. A magánszférát ilyen mértékben semmibe venni alig néhány perc alatt, ez mindenkit érzékenyen érint.

És ő ide van kötve. Karcsú karjai a karfát szorítják, puncija már várja mikor érinti már végre valaki meg, a mellbimbói nem csak a ruhák hiánya miatt érzett hűvösségtől kemények. Vár. Maga sem tudja mire. Összerándulnak a lábai egy picit, ahogy forró nyelvem végigsiklik a punciján. Micsoda illat! A hüvelytől a csiklóig néhányszor végignyalva hamar felizgul, hogy amikor nem jön a nyelvem, és csípőjét emelve tolja előre ágyékát lelombozhassa a vaku érzéketlen villanása. Dühösen szorítja meg a karfát, hogy lehettem ilyen szemét, hogy nem adom meg azt a kéjt, amit már megízleltettem vele! Tenyerem a mellét melegíti, cirógatja. Borzong, pedig megy a hősugárzó, nekem már melegem van, nekivetkőznék szívesen. De most nem én vagyok a főszereplő. Ez a lány az, a kezem alatt. Arcától a mellén át a hasáig cirógatom, majd térdétől a combja belső felén a punciát gondosan kikerülve ismét a cicién állapodik meg a tenyerem.
- Játsz magaddal! - szólítom fel, mire gyakorlottan nyúl a csiklója felé. Figyelem ahogy apró köröket leírva a csikló fölötti csukján keresztül izgatja magát, majd amikor úgy látom jónak elveszem a kezét onnan. Felnyög kéjvágyában, és én megkönyörülök rajta: ismét elkezdem nyalogatni. Eszembe jut, hogy említett egy vibrátort, lényegtelen honnan szedem elő, a kezébe adom. Hagyom, hogy bevezesse magának, nehogy véletlenül fájdalmat okozzak, majd amikor már bőven cuppog visszaparancsolom kezeit a karfára.

Mostantól én adagolom neki az izgalmat. Nyelvem a csiklót és a környékét nyalogatja lassú ütemben, kezemben a bekapcsolt vibrátorral pedig ezt az ütemet követve dugom meg a lány punciját. Gyorsabban! - sóhajtja. Nincs ellenvetésem, hiába vagyok most én az irányító, szeretném ha elélvezne. Itt a kezemben. Egyre gyorsabban mozgok a nyelvemmel és a vibrátorral, válaszul a lihegésbe egyre több hang van. Alig telik el egy perc, és az ágyéka rángásából érzem, közel az orgazmus. Hirtelen a fülemre szorulnak a combjai, és lüktetni kezd az egész alteste, amit megpróbálok követni a nyelvemmel. Lassan elernyed, de a nyalogatást nem hagyom abba, csak lassítom, és már nem a csiklóra koncentrálok, azt csak néha érintem. A vibrátor még mindig a puncijában rezeg, de már nem mozgatom, hadd érezze van bent valami. Mint egy rongycsomó hever a széken, a mellétől a homlokáig piros, és csapzott. Jólesően elfáradt. Mellétérdelek, és éppúgy mint az elején simogatni kezdem. Hálásan lehunyt szemekkel élvezi az utójátékot, míg csak magához nem tér.

Huncut szemekkel néz rám, valamit úgy látom nagyon tervez. De vajon mit akar tenni? Ha szerencsétek van, akkor talán megírja ide, hogy mire gondol. És ha nekem is szerencsém van, akkor talán valóban meglátogat ez a lány a félemeleti folyosón lévő kis kuckómban, hogy.. hogy.. ... beszkenneljem a privát fényképeit! :-)
Hasonló történetek
25077
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
29935
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Issus/Antares ·
Nekem nem tetszik az uj forma.
Szerintetek is már az is megcsalás, hogy ezt az oldalt olvasom?? Amit a szerző állít??

gogo33 ·
Nekem tetszik ez a sztori....

ciko ·
Tetszett...Izgalmas játék!
Volt ugyan ami tényleg furcsa volt(mennyire rá vagy készülve erre a kalandra a munkahelyeden),de
van ilyen!!! :-)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: