Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álomból ébredve

Dolgozom! már megint dolgozom!
Miért nem álmodhatok én tengerjáró hajó fedélzetén napsütéses pihenést, vagy finom tortát, szép lányokat?
Miért kell nekem még álmomban is dolgoznom?
No mindegy, mert ha már így alakult ezt a tetőt megcsinálom...

Álmomból egy simogató kéz ébreszt.
Már maga a simogatás is szokatlan barátnőmtől, hiszen általában az esetek többségében én ébredek előbb .
De a kéz ami simogat most ráadásul testem olyan részén vándorol ami úgymond kilöki az amúgy sem túl izgalmas álmot szememből.

A kéz a merev farkamon csúszkál nagyon finoman és nagyon lassan .
Semmi gyors mozdulat semmi hirtelen húzás.
Csodálatos. Pontosan így szeretem és ezt ö is tudja.
Szája végig siklik nyakamon le a mellkasomra érzem hogy a mellbimbómat keresi …
És meg is találja .
Ahhh
Mikor a mellkasom már elég kényeztetést kapott (szerinte) lejjebb vándorolnak a csókok és meg sem állnak a farkamig, de ott megtorpan.
Tudom mire van szüksége.
Körmömet végighúzom a hátán.
Megborzong. Tudom hogy ez hozza lázba. Még egyszer végighúzom a kezem a hátán de most sokkal erősebben . Meg is van a hatása mert a farkamat minden előzetes játék nélkül tünteti el szájában, oly mélységben hogy szinte már én húzom vissza.
De ö nem enged heréimet megmarkolva húzza vissza lüktetni kezdő farkamat a szájába. Majd hirtelen mozdulattal hátrébb lép.
- Szeress! – mondja.
Fejemet a mellére húzza
Tudom mit kell tennem .
Egyik mellbimbója eltűnik a számban a másikat hüvelyk és mutató ujjam közé fogom
Felsóhajt majd feljajdul.
Szívni kezdem a bimbóját mint egy kisbaba.
A kezemet erősen a pinájára csapom majd egyik ujjamat becsúsztatom nedves nyílásba
Nem dugom be teljesen, de ez barátnőmnek nem tetszik.
Csípőjét felém mozdítja és szinte megerőszakolja ujjamat.
Szeretném ugyanezt a szenvedélyt érezni a farkamon is ezért most én bontakozok ki hirtelen, és ugyanazzal a lendülettel szétfeszítem a lábát és …..
- Állj! - kiált fel
- Nem így akarom.
- Hanem? - kérdezem meglepődve.
Feláll és bemegy a belső szobába.
-Csukd be a szemed - mondja.
Az ágyon fekszem becsukott szemmel .
Már-már megkérdezem mi tart ennyi ideig, de az utolsó pillanatban kijön és...
KIKÖTÖZ?
Te jó ég, a barátnőm kikötöz, azt hiszem valami sállal .
- Kinyithatom a szemem? - kérdezem.
- Persze – válaszolja.
Kinyitom a szemem barátnőm meztelenül áll felettem simogatnám, de nem tudom.
Látja mit akarok.
- Nem, nem, most én irányítok, nem fogod megbánni.
A mellkasomra ül és mélyen szenvedélyesen a számba csókol.
Nyelve csapkodva keresi nyelvemet s mikor megtalálja … uhhhh
Aztán felül de nekem még csók kell . Térdemet felhúzom a hátának feszítem és megpróbálom visszaterelni ajkát ajkamhoz .
Nem sikerül . Kezével mellkasomra támaszkodik majd leszáll rólam ismét bemegy a belső szobába .
Nem mondta hogy csukjam be a szemem így nyitott szemmel várom hogy visszatérjen. És már jön is .
Kezében ujjbab két sál
- Bekötöd a szemem ? – kérdezem aggódva.
- Nem, nem.
A lábamhoz lép és először az egyiket majd a másikat köti le az ágyhoz .
- Mindent nézhetsz, de semmit nem tehetsz .
Maximum két dolgot… Tűrsz, és a farkadat mereven tartod.
Megszólalni sem tudok.
Először a meglepetéstől, később a számra tapadó ajkak fojtották belém a szót.
Csókol. De olyan szenvedéllyel, amit tőle már rég tapasztaltam .
Keze levándorolt az ágyékomra érintés nélkül hagyja el farkamat és nagyon fájdalmasan mar heréimbe .
Próbálok rángatózni, de mindhiába jól lekötözött..
A fájdalom felszáguldott az alhasamba, és ott megült kicsit .
Az alsó ajkaimba harapó fogak még talán feletették is a fájdalmat.
A pofon ami arcomra ült már semmiségnek tűnt.
- Tűrj!
Fölém kerekedik .
Farkamat puncijához igazítja és játszani kezd a nyílásnál vele.
Csípőmet felfelé nyomva próbálok bejutni az édenbe.
Melynek eredménye egy fájdalmasan markoló kéz a golyóimnál.
- Nana – mondja, és látom a szemeiben a kínzás örömét
Újra odaigazítja farkamat a pinájához és szép lassan ráereszkedik.
Felsóhajt és becsukta szemét.
Én is mámorban égek…
Hozzászólások
További hozzászólások »
WildWarriorO+ ·
Jól sikeredett,olyan mint egy szenvedélyes felkavaró álom és aki olvassa az szinte beleéli magát.Gratulálok a szerzőnek :smile:

AELM. ·
Tetszett

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: